Ironman2 2013. szept. 15. 19:56 | válasz | #481
IXEMGabeo 2013. szept. 15. 20:04 | válasz | #482
ólomércbõl
Ironman2 2013. szept. 15. 20:07 | válasz | #484
Master91 2013. szept. 15. 20:24 | válasz | #485
mi nem tudjuk lebontani a lead ore-t :s
kemotox 2013. szept. 15. 20:24 | válasz | #486
Valaki tud dobni egy IP-t a szerverhez ahol szoktatok játszani? Beszállnék, ha lehet. Jó leszek csalinak :DD
Ironman2 2013. szept. 15. 20:42 | válasz | #487
valamiért kitörölték az .xml fájból,de meglessük,ha a régibõl visszamásoljuk,müködik-e?
Ironman2 2013. szept. 15. 20:44 | válasz | #488
mondjuk ha alapból nem lehet leadingot-ot gyártani,akkor annyi
Master91 2013. szept. 15. 20:45 | válasz | #489
Nem töröltük, hanem "új " játékunk lett :D Át írtuk, mûködik.
Ironman2 2013. szept. 15. 20:46 | válasz | #490
nem ti,hanem gyárileg nincs benne.DDDD
Ironman2 2013. szept. 15. 20:50 | válasz | #491
akkor ez nagy hiba,gondolom hamarosan javítják
IXEMGabeo 2013. szept. 15. 21:04 | válasz | #492
Ambrus még a végén lenyomoznál minket:DDD
kemotox 2013. szept. 15. 21:13 | válasz | #493
Ironman2 2013. szept. 15. 21:16 | válasz | #494
amúgyis irtuk már hogy hamachin melyik szobában vagyunk,olyan hülye nem vagyok hogy a saját ip cimemmel lépjek be a játékba
Ironman2 2013. szept. 15. 21:18 | válasz | #495
a leadingot-ot meg el is lehet hagyni az xml fájlban,vagy átirni ironingot-ra,és máris lehet shotgunlõszert gyártani,akkor nem is kell foglakozni az olommal
Ironman2 2013. szept. 15. 21:18 | válasz | #496
Ironman2 2013. szept. 15. 21:22 | válasz | #497
na ebben a sorban kell átirni,és ezentúl 2 ironingot kell hozzá,de lehet amúgy könnyíteni is a recepten,mondjuk legyen 4 bot-egy shoti lõszer.DDDD
Ironman2 2013. szept. 15. 21:23 | válasz | #498
eh,vagy inkább 80 lõszert gyártson 8 helyett.király!!
IXEMGabeo 2013. szept. 15. 22:06 | válasz | #499
lool, ez a creative mode?
Ironman2 2013. szept. 15. 22:35 | válasz | #500
PFFF,nem ezt lehet amúgyis szerkeszteni az xml fájlban már mióta,ott van a data/config mappában,meghatározhatod mibõl álljanak a cuccok,igaz egy kis csalás is,de személyre lehet szabni a craftolást
Ironman2 2013. szept. 15. 22:36 | válasz | #501
Ha itt vagy,lesd meg gyorsan mit csináltam,lépj be,mert 23 után kiszállok.DD
IXEMGabeo 2013. szept. 15. 22:41 | válasz | #502
Ironman2 2013. szept. 15. 22:48 | válasz | #503
hát ez hihetetlen,dupla tüskés csapdával vettem körül a házat,és beugrottak.DDD ez a pattogós effektus nagyon szar lett! egyhelyben ugrálnak le fel,az egyik meg felugrott a tetõre is,akkorát néztem mit a fene.sima háztetõre felugrott
Ironman2 2013. szept. 15. 22:48 | válasz | #504
már elcsesztem,mert nem kerestem kaját,2 napot birtam ki igy
IXEMGabeo 2013. szept. 16. 20:33 | válasz | #505
1.1 szépségei?
IXEMGabeo 2013. szept. 16. 20:39 | válasz | #506
Ironman2 2013. szept. 16. 20:40 | válasz | #507
azok nincsenek!
IXEMGabeo 2013. szept. 16. 20:41 | válasz | #508
IXEMGabeo 2013. szept. 16. 20:43 | válasz | #509
nem tudok képet beszúrni, de örülök neki akkor így tessék megnézni a "szépségeket" egyeske ketteske hármaska négyeske kezd a tököm tele lenni, hogy egyik hiba után jön a másik...
Ironman2 2013. szept. 16. 20:45 | válasz | #510
Ironman2 2013. szept. 16. 20:48 | válasz | #511
ilyen volt amúgy nekem is egyszer-kétszer
Ironman2 2013. szept. 16. 20:48 | válasz | #512
mondjuk egy alfától mit várjon az ember,és ezért fizessek 35 dollárt?
Ironman2 2013. szept. 16. 21:02 | válasz | #513
Ironman2 2013. szept. 16. 21:37 | válasz | #514
hehe,egy kis rádióaktiv föld gyüjtögetés:
Ironman2 2013. szept. 16. 21:38 | válasz | #515
erre kiváncsi vagyok amúgy hatnak-e a zombikra? érdekes lenne ha megdöglenek tõle,mert akkor elég ha ilyennel vesszük körbe a bázist.DD
Ironman2 2013. szept. 16. 21:44 | válasz | #516
na egy kis rádióaktiv csapda:
Ironman2 2013. szept. 16. 22:24 | válasz | #517
Az érdekes volt!! 79 shotgun tárat találtam az egyik házban,kicsit szét is amortizáltam mindent!
Ironman2 2013. szept. 16. 22:25 | válasz | #518
na itt megpihenek:
IXEMGabeo 2013. szept. 16. 22:26 | válasz | #519
Ironman2 2013. szept. 16. 22:29 | válasz | #520
fingom sincs,tényleg annyi volt! egy vagon zombit kiirtottam,és szétszetdtem a házat is vele,ahogy látod! pedig most raktam fel ujra nemrég,és nem állítottam benne semmit se
Ironman2 2013. szept. 16. 22:31 | válasz | #521
mi lenne amúgy ha ujat kezdenénk holnap? lehet a mentés beszart rendesen? igaz sok munka van benne,sajnálnám is
IXEMGabeo 2013. szept. 16. 22:39 | válasz | #522
elteszem azt a mentést... nem szart be, pusztán sok a hiba még mindig
Ironman2 2013. szept. 16. 22:57 | válasz | #523
okés,tényleg meg kéne próbálni majd új pályával,holnap keress majd meg mikor ráérsz 19 után!
Ironman2 2013. szept. 16. 22:58 | válasz | #524
általában mikor egy 3.ember csatlakozik,akkor szokott nálam is eltünedezni minden a képrõl
Ironman2 2013. szept. 18. 01:05 | válasz | #525
Hopp! esés közben!
Ironman2 2013. szept. 18. 01:07 | válasz | #526
Ironman2 2013. szept. 18. 01:08 | válasz | #527
szép kis híd:
Ironman2 2013. szept. 18. 01:09 | válasz | #528
Jól szétszedték a zombik:
Ironman2 2013. szept. 18. 01:10 | válasz | #529
Vót híd,nincs híd,de legalább sok metal scrab lett belõle:
Ironman2 2013. szept. 18. 01:11 | válasz | #530
Na ez lesz az új telephelyünk: Gabeo neki is állt átformázni a templom arculatát.DD
Ironman2 2013. szept. 18. 01:15 | válasz | #531
Én meg addig leástam a mélybe ásványokért:
Ironman2 2013. szept. 18. 01:16 | válasz | #532
ennek a templomnak holnap más lesz a neve! DD
hapi 2013. szept. 18. 07:58 | válasz | #533
Az 1.1-el nagyobb lett e a kihívás? Könnyebben hozzádférnek e a zombik?
Torzonborz 2013. szept. 18. 08:32 | válasz | #534
kérdezek én is 1.1-rõl : javult már a memory leak ?
Ironman2 2013. szept. 18. 08:37 | válasz | #535
Igen,valamennyit javult,viszont több lett a bug
Fehercsoki 2013. szept. 18. 08:38 | válasz | #536
Ironman2 2013. szept. 18. 08:42 | válasz | #537
Ilyen hibák jöttek elõ nálam: -eltünedezõ textúrák,légüres tér néhány alkalommal -már 18 órakor megõrült zombik,holott este 21 után kéne hogy bevaduljanak -megfagyott zombik -jobbklikk nem mûködik,nem lehet lerakni tárgyat (régi hiba) -E-betü nem mûködik (régi hiba) -hangok berecsegnek néha (régi hiba) -nagyon sok zombinál jön elõ akadozás (régi hiba) -fakoronák ottmaradnak (régi hiba)
Ironman2 2013. szept. 18. 08:46 | válasz | #538
végül is alfa 1.1,szóval nagy javítások nem történtek,majd a bétában talán,de addig még lesz egy alfa 2 is!
Master91 2013. szept. 18. 11:48 | válasz | #539
Érdekes, csak nekem nincs semmi bugom? :D :D Memoria teljesen ok. Textúrák ok. Elõzõben is nekünk 7-8 fele kattantak be a zombik, most is. Néha azt veszem észre hogy hiába van fáklya, rám sprintel pár méteren belül a kecseg. Gombok,hangok,ok.
Ironman2 2013. szept. 18. 11:58 | válasz | #540
egy idõ után jönnek elõ a bosszantó hibák,amúgy a grafika nálam is tökéletes ahogy látod a képeken,szerintem ez nem csak a program hibája lehet
Ironman2 2013. szept. 18. 11:59 | válasz | #541
gondolom dedicated szerveren játszol
Ironman2 2013. szept. 18. 12:14 | válasz | #542
Azért érdekes hogy aknákat még nem telepítettünk,pedig azok is vannak a játékban
Master91 2013. szept. 18. 12:18 | válasz | #543
Hát hamachin haverhoz felmegyünk, aki kibaszott akna szakértõ.... 2. este már robbanások vannak :D
Ironman2 2013. szept. 18. 12:33 | válasz | #544
Amúgy az nem számít hogy én régebbi hamachit tettem fel? Gabeonak a legujabb van fennt.Nekem valamiért nem indul a legújabb
Ironman2 2013. szept. 18. 12:33 | válasz | #545
Master91 2013. szept. 18. 12:50 | válasz | #546
Mi szigorúan az 1.0.3.0-t használjuk!!! Az új, az sok játéknál nem mûködik ( + okádékul néz ki ) Nektek így, hogy 2 különbözõ verzió van, szerintem csak kis mázli hogy pont ebbe a játékba mûködik. Másnál valszeg nem fog. Ki próbálhatjátok azonos verzióval, nem hiszem hogy lesz változás.
Ironman2 2013. szept. 18. 12:52 | válasz | #547
IXEMGabeo 2013. szept. 18. 15:43 | válasz | #548
zombik nem annyira agresszívak és nincs annyi hullám... viszont elõjött a render bug, ami mostmár állandósult hiányosak a pályák, mert nagy légüres tereket látok szóval felejtõ...
Ironman2 2013. szept. 18. 15:52 | válasz | #549
szarul van még optimalizálva,van akinél jó a grafika,van akinél rossz
Thomasovics 2013. szept. 18. 16:54 | válasz | #550
szerintem ezzel csinálták meg a memory leaket is :(, mármint elrendeléssel trükköztek,
Thomasovics 2013. szept. 18. 16:55 | válasz | #551
renderelés*
Fehercsoki 2013. szept. 18. 17:23 | válasz | #552
Nem, eddig is volt ilyen hiba... Memory leakkel semmit nem csináltak...
Master91 2013. szept. 18. 18:19 | válasz | #553
mindenkinek jó a memory csak neked nem
Fehercsoki 2013. szept. 18. 18:30 | válasz | #554
Hivatalos fórumon is sírnak miatta, 7es látótávval ugyanolyan szar mint eddig volt.
IXEMGabeo 2013. szept. 18. 18:41 | válasz | #555
hát ahol nincs renderhiba ott nálam is beakad, ha a zombik felgyülemlenek... kicsit jobb lett, mint volt, de még mindig jelen van ez a hiba hidd el. memóriát kell venni és mindenképp jobb lesz:D
Thomasovics 2013. szept. 18. 22:43 | válasz | #556
Ironman2 2013. szept. 18. 22:47 | válasz | #557
Ironman2 2013. szept. 19. 00:33 | válasz | #558
na,updatelték az 1.1-et! 1.1a de ez ilyen security update ahogy olvasom
Ironman2 2013. szept. 19. 01:42 | válasz | #559
nekem amúgy most teljesen hibátlan singlében,semmi bug nem jött elõ!
IXEMGabeo 2013. szept. 19. 09:02 | válasz | #560
igen? mindjárt vagyis pár óra múlva teszünk egy próbát feküdnöm kell mer fáradt vagyok
Ironman2 2013. szept. 19. 10:05 | válasz | #561
ez tényleg tetszik,kösz a videót,mennyi munkájuk volt vele,berakom ide,hadd lássák a többiek is: