Látom a vizet nem csak nálam rontotta el az új patch. :)
Amúgy tényleg megtalálnak jó eséllyel az elsõ éjszaka, most felmásztam az öbölben lévõ vitorlásra, mert nem lett kész a menedékem estére, és simán odasétáltak a vízben, aztán a víz alatt szaladgáltak körbe, mikor megláttak.
Na ránéztem a játékra(kb 10percet mert amint jöttek a kannibálok alt f4ztem és mentem a sarokba sírni)
Az ötlet fenomenális, eddig ennyi is elég volt ahhoz, hogy megvevõs legyen ha kész lesz a coop része és rendes ütemben haladnak a fejlesztéssel.
Nagyon pozitív dolog, hogy az õskövület gépemen(ahtlon 64 x2 4200+ hd7730, 5gb ram) alapból highra aa shadows af minden hülyeséget maxra rakott és tökéletesen fut, és jól is nézki. Remélem marad is így.
Hey Everyone, Here’s our first small update to ‘The Forest’. While we were working on the saving issues we also had a chance to fix a few other things. Here is the changelog for the “hotfix”:
Saving at small shelter now works Fixed issue where camera would spin during plane crash if a controller was plugged in Fixed enemies sometimes disappearing after a few days Improved tree collision Fixed log cabin floating Fixed some leaves not connected to trunk Improved stuttering/performance Removed lights from blue cave creatures Fixed trees vanishing when exiting caves Fixed bug where cave sounds could be heard above ground Spelling mistake on shelter ‘warmth’ in book Improved collision in some cave areas Fixed missing cliff detail texture Ocean shouldn’t loose render texture on start Water visuals improved Fixed enemy head duplicating when picked up Fixed glitch where you could make infinite flare guns Fixed enemy head icon not centered, and showing an arm instead of a head Heads/arms and legs now go to inventory instead of being directly equipped Bird on hand does not appear as often
When saving, exiting to Windows and booting up your save again the following occurs:
- You load in with a half full stomach - You lose most of your inventory items (I lost flare gun, fish, molotovs, axe, cloth, alco etc) - You lose any unbuilt structures [I had a log cabin only needing 15 more logs :(] - I also lost a BUILT structure, being the log holder that was setting next to my unbuilt log cabin..?
Akinek nem eredeti a játéka az honnan tudja megszerezni a hotfixet?
Igen valami ilyesmi: "That's how the game works right now, it requires more than 2 GB Virtual Address Space as single process and 32bit can't offer that by default but Microsoft made it possible to increase the VAS to 3 GB which will solve the issue in most cases. Maybe the devs find a way bypassing this limitation Microsoft put in place, it's not a issue with the game itself, it's a issue within Windows. 64bit OS offers larger VAS by default and can address more to a single process."
Steam fórumról. Van hozzá trükk, de csak akkor mûködik ha 4Gb ram van a gépben legalább, persze akkor meg minek lenne 32 bites OS. :)
"Semmi köze hozzá a RAM-nak. Nem tudom, hogy az oprendszer segített-e, hogy átváltottam 64-esre, de mûködik nekem. Ugyanazt csinálta, mint a többieknek. Töltõképernyõ és kivágott az asztalra. A Murdered Soul Suspecten szerettem volna játszani, ami igényli a 64 bites rendszert így feltettem. No igen csak, hogy nem akart elindulni. Aztán le kellett szednem pár Visual C++ meg mit tudom én miket, hogy elinduljon és azóta mûködik a Forest is."
Négyet írnak minimumnak. Késõbbi optimizálásokkal lehet futtatható lesz kevesebbel is, de nem sok esély van rá.
Azért fagy a legtöbbször, mert kevesebb mint 4 Gb memóriád van. Van valami regedites fix, amivel elindul, és csak akkor fagy majd le, amikor betelik a ramod, de az kb fél perccel a pálya betöltése után történik. :)
Kint van az ígért hotfix. Mûködik a mentés, csak annyi, nappal lesz ha visszatöltöd a mentést és a kivágott fák újra elõjönnek+ eltûnnek a tárgyak amiket összegyûjtöttél eddig. Ha valamit elkezdesz építeni, akkor azt fejezd be és úgy mentsd el, mert az is eltûnik . A bennszülöttek végre nem tûnnek el ha leraksz egy totemet, viszont most már szinte mindig támadnak, szóval résen kell lenni. Jó pont, hogy ugyan nem lehet visszarakni mûködésbe a csapdákat ha elhasználtad õket, de ha újratöltöd a mentést akkor újra mûködnek Van még rajta mit csiszolni, de jó már így is.
Trailer 3 megnéztem és van benne bot, aminek a végén a fogak vannak beillesztve. Gondolom azok a fogak amiket kiversz a kannibálok szájából . Ebben a verzióban még nem lehet összekombózni õket. Plusz hiányolom a véres baltát belõle. Meg vannak ilyen magasabb farönk építmények amiket még felfedeztem, de a jelenlegi verzióban nincs benne, mintha kiadás elõtt szándékosan butítottak volna rajta és ezeket apránként beépítik, hogy lássuk, hogy fejlõdik a játék.
Valakinek sikerült megoldania win7 32 bites rendszeren a töltõképernyõnél kidálózást? Bármit csinálok kidob a játék az asztalra új játék töltése közben.
6/4/2014 UPDATE: They are pushing to have it out today, but it isn't certain. I will update this thread with information as I get it.
Nem teljesen pontos, mert pl a nyugati parton a hajótól nem messze is van egy barlang bejáró. :)
Térkép a "jelenlegi" játékhoz
Moltotov nekik és annyi ;)
éjszaka minden kis táborban spawnol egy vagy két csoport, akik elindulnak felderíteni. Ha egy helyben állsz(alszol) akkor tuti megtalálnak, mert bejárják a part nagy részét. Tegnap játszottam egyet, akkor az elsõ éjszakán 5 vagy 6 csoport járt a környékemen, abból az elsõ négyet sikerült kikerülnöm(nem is jöttek annyira közel, igaz a tüzet nem is gyújtottam meg), de az ötödik már túl közel jutott, de azok is csak a partra mentek le és megláttak út közben.
Egyébként Titeket is megtalálnak az elsõ éjszakán? Elrejtve építettem fel a bázisomat, de rögtön megtaláltak ahogy aludtam, és egyszerre 5en betámadtak :)
Meg az lenne a jó, hogy minél tovább éled túl, annál többen jönnek és mondjuk 10 nap eltelte után, már a mutánsok is elõjönnének a barlangokból. :)
Ha jól értem, akkor majdnem kész a save fix, meg mellette kijavítottak/kijavítanak még pár hibát, pl a kannibálokkal kapcsolatban is. Remélem a kihalós bugot oldják meg. Amúgy mutánsok, szóval simán bírhatnak sok ütést. Bár molotovból elég nekik egy. Ha kijavítják a mentést, a végtelenítve duplikálható cuccokat meg az eltûnõ kannibálokat, akkor már egész jó lesz.
Bizony elég ellentmondásos a dolog. A hangulat szerintem verhetetlen de a megvalósítás bizony még elég hiányos. Én azért megvettem kíváncsi vagyok, hogy fejlõdik mit tudnak kihozni belõle. Iszonyat jó játék lehet ebbõl, de sajnos lehet csak az ígéret marad..
Úgy volt hogy hétfõn - kedden jön a save fix, de még nincsenek kész vele... Olvasgattam egy picit a steam fórumot és eléggé ellentmondásos vélemények vannak a játékról. Pl. valaki azt állítja hogy a kannibálok skriptelve vannak és mindig megtalálják a játékost, teljesen mindegy hogy egy fa vagy szikla mögött búj el, valakinek meg sikerült pár napig megúsznia az incidenst. Sajnos engem is már az elsõ éjszakán megtalálnak, pedig nagyon elrejtve építettem fel az alapbázist, úgyhogy nem tudom mi az igazság :) Ami még számomra furcsa, hogy kb 50 csapás után terülnek el ami eléggé unrealisztikus, de alapjában tetszik a játék és van benne potenciál, kíváncsi vagyok mit fognak kihozni a játékból, az alap koncepció nagyon jó.
ETA ON SAVING HOTFIX *UPDATE 6/2/2014* Here is the official statement on the ETA of the Save fix, as well as what was in the small update we recently recieved;
"Ben made a really quick bug fix, We had some really minor clean up issues and some steam technical issues. There's going to be the proper hot fix with saving loading and some performance improvements Monday or tuesday"
Az nekem is elõjött :) . Rakat mindent építettem és egy idõ után hiába rakok le bármit, nem engedi felépíteni csak az a fehér cucc marad, tehát a tervrajz. :) Meg nekem így be is lassult, meglehetõsen beesett az fpsem. Lehet túl sok mindent építettem és azért. :) Nyúl csapda azért nem mûködik, mert nem is lehet teljesen elkészíteni. Hiányzik a kötél elem, meg a hajót sem engedi. A Farm elõször azt hittem nem müxik jól, de várni kell vele és gyümölcs bokor nõ rajta. :) A Kannibálok meg teljesen eltûnnek a szigeten ha megölsz párat és megcsinálod a totemeket. Azt hittem ezt javították reggel, de nem. :(
Igen de a jelzõpisztoly rakéta is "bug"-os, legalábbis nálam unlimited mennyiségõ rakétát ad, mintha azt olvastam volna ha tele van az inventoryd duplikálja a cuccaidat ezért soha nem fogynak el a rakéták :)
Most már nem lehet õket elzavarni a szigetrõl, mintha azt javították volna. Hiába csinálok totemeket, nem zavarja õket, ahogy telik az idõ egyre többen jönnek, bár jelzõrakéta pisztollyal szépen hulnak! :D
Szerintem nem lehet elbontani még. Nem írják valahol, hogy mit tartalmaz ez a javítás ami jött ma? Pedig már azt hittem, hogy a mentést..
Nem jött még rá valaki, hogyan lehet elbontani építményeket? Lehet egyáltalán már?
Jött egy 55mb-os frissítés a játékhoz, viszont ez még nem tartalmazza a mentési lehetõséget, elvileg ma vagy holnap jön...
Ez egy buzi szar ez a játék eskü.. lementem amit mondtatok barlangba az elemlámpa bugos szar lett az égõ izé elfogyott az a mutáns majom meg a légynek se ártott volna, belevagdostam 50-60szor semmi baja nem lett.. gratulálok .. bebugolt az a szar és nem tudott jönni .. a barlang maga átláthatatlan vacak összecsapott valami ..
Nem várják meg a fejlesztõk a 0.0.2-es patchet,minél elöbb kiadnak egy mentés hotfixet!
Helyszín: Tengerpartól nem messze a vízben van egy kis hajó. Biztos jártatok már erre, de elõfordul a repülõ is itt zuhan le. A hajótól balra a parton van egy bomló cápa és attól is balra egy hulla. Ha elmentek erre a hullától kb. 10 méterre van egy nagyobb szikla és annak a tengerparti részén van egy kis bejárat. Gyökerekkel és növényekkel van benõve, de lehet látni. Én úgy vettem észre, hogy két teknõs ment arra követtem õket és akkor láttam meg a bejáratot.
Lementem a barlangba, és nem kellett sokat haladni, már ott volt egy mutáns. Utána feljöttem, mert észrevett és közeledett, aztán nem volt kedvem meghalni. Na ebben a barlangban biztos van valami használható, aki bátrabb az nyugodtan fedezze fel.
Én fogtam halat a tengerben is, találtam egy nagy botot és azzal lehet :)
pont ezt akartam irni. megcsinaltam a kisebbet meg a nagyobbat is, kozelbe sem jonnek. meg a hazikot is fel tudtam huzni teljes nyugalomban. hajo illetve meg valami hianyzik a craft listarol amit eddig meg nem csinaltam meg.
Baxo: nalam ott se mentett (nem hiszem, hogy egyedi, senkinek se fog menteni sehol sem. pont ez az amit annyira tamadnak YT videokban is. csak nem ertem miert)
LOL,most próbáltam ki,kár hogy nincs mentés.Kannibálok nagyon készek.Odajött pofáncsapni az egyik,aztán elfutott.A kurvaanyádat mondom,agyonváglak pajszerral,erre a többiek nekemugrottak mikor elkezdtem rohanni utána.DDD
Ebben a fázisban még gáz a game, persze.. érthetõ. Viszont az hogy lezuhantam most is és random kitesz egy helyre, ahol se étel, se bõrönd, de még vadállat se volt sokáig .. ezek a pucér faszok meg kergetnek balra-jobbra.. eh.. :( Párat letudtam ütni, kõbaltával de .. ennyi.. :-((
Halászni kis tócsákban lehet. A tengerben én sem láttam még halat. Nyulat meg tényleg egyszerûbb baltával lecsapni. :) A kis tutaj csak dísznek van még a menüben? Nemigazán tudtam lerakni még sehová, hogy elkezdjem építeni, pedig milyen jó lenne azzal körbejárni a szigetet. :)
Közben más helyekrõl olvasgattam és ilyen tippet találtam:
Ha sikerül megtisztítanod a partszakaszon egy kis helyet ezektõl a bennszülöttektõl és ott akarsz magadnak építeni házat akkor már nem fognak oda járni háborgatni még akkor sem ha fákat vágsz ki. Én összesen négy óra hosszát tudtam így játszani de utána már abbahagytam és persze, hogy nem tudtam újratölteni a játékot. Többek között én még halászni sem tudok a játékban hiába van kezemben egy bot a nyúlcsapda pedig semmit sem fog annak ellenére, hogy jó helyre teszem ki.
Esetleg valami túlélési tippeket tud mondani valaki? Mindig kinyírnak ez a szemetek :D
Dobj rájuk molotov koktél, kis cigányok elrohangálnak .. :D
Azt vettem észre ha folyamatosan körbejárkáom a kannibálokat akkor nem tudnak megütni, így le tudtam egyszerre 5öt is csapni :D
A kabin nekem is lebegett, bár lehet túl közel raktam a falhoz, igazából rá :D De lehet lépcsõt is építeni, szóval annyira nem is nagy baj ha lebeg, ha van padló is, bár platformot lehet alá rakni éppen. Én megvárom a mentés hotfixet, mert így nem sok értelme van több száz rönköt összegyûjteni. A kannibálok annyira nem jelentenek nagy veszélyt, kicsit rossz is így. Remélem kapnak valami gps-t, hogy megtalálják a táboromat gyakrabban majd. :) Vannak ezek a nádtetõs viskók mindenfelé, megfigyeltem, hogy éjszaka ezeknél terem 2-3 csoportnyi bennszülött, majd elkezdenek felderíteni.
felepitettem mar a hazikot is felig. 40/82 faronk volt erre nem a kannibalok oltek meg hanem bug. egyet lekakaszaboltam, "felrobbant" a teste vagy osszeakadt a grafika es eldobott magatol ugy hogy valahol a tulparton landoltam a erdoben. felkeltem a barlangban, sikeresen kikecmeregtem, folytatni akartam az epitkezest, terjeszkedest, erre megint bug. kivagtam a fat, eldolt, eldobott magatol felmillio kilometerre, 3 napot eltem tul. kabbilokra mar rajottem, illetve azokkal mar nincs gondom. most a bug ami folyamatosan gyilkolaszik :D de egy rossz szavam sincs. "pre-alpha" illetve nem is "public alpha" release es teljesen jatszhato, ami a legfontosabb, hogy elvezheto is. szoval remelem folytatodik a development es kiadjak rendesen. nagyon megeri a penzet :)