Akkor lényegében elég lenne csak meghalni úgy. De igen, így a kihívás. Kihívás nélkül annyi a játéknak. Én is építettem egy ilyen tuti hajót, már csak megfelelő ellenfelet kellene találnom. Még legyűrök majd vele pár NPC-t, hátha akad egy kis izgulni való dolgom is a látvány csodálása mellett. Azért a pajzs nagyon hasznos, főleg, hogy hatalmas. Illetve akarok építeni egy olyan támadó hajót, amin az ágyúk csak a kis hajókra mennek, én meg a nagyot lőhetem fix fegyverekkel. Megmenteni igazán nem akarok semmit - bár a gyűjtögető életösztön még dolgozni akar - de annyi nyersanyagom van, hogy hajjaj. És bármikor degeszre tudom fúrni magam a farkammal
megoldom, azért kössz, ha mégis kellene segítség szólok. így legalább kihívás megint amúgy van még 1 "nyagyobb" hajóm ami ugrálásra meg erre arra való meg még 2 bázisom mindenel, de inkább nem élek vele.
most jött egy kis agy kő hugy fa@ multkor az Alien bolygón zuhantam le a Mobil bázisommal minimális kár mellett, ezuttal a Ravcor on 150 körülis sebességgel a hegyoldalba :( a hajóm 2/3 része megsemisült és most tényleg az jön amit ki akartam próbálni hogy juss ki a bolygóról csak most hajótörött is vagyok készletek nélkül (a nagy konténerem is megsemisült amiben minden alaktrészem és nyersanyagom volt, ill minden aksim és generátorom oda lett kivéve a kicsi hajóm 1 szem aksiját amiről most üzemel a roncs)
Amúgy igen. Csak több giro kellene rá, hogy keményen oda tudjon csapni :)
A gyári gattling és a rakétás OKI tuti nincs rajta. Nem farka van, csak valahogy hordozni kell a fúró hajót. A mozgós bug miatt raktam rá merge blokkokat. Így is eltűnt két kis hajó, melyek nem voltak rögzítve, igaz, hogy összekapcsolva se.
Meglett bár csak vakon sacc/kb ugrottam 2-t és ... 200 Km-t tévedtem csak A légkörét nem láttam amúgy és most hogy látom a bolygót így sem látom hogy lenne.
Az OKI Observation Unit-nak hogy lehet beállítani a lőszerét TIM-en? Semmit nem fogad el. Pedig most direkt megnéztem, hogy mi kell neki. Jelenleg játszik, hogy átrak egyet, majd a TIM visszahúzza a konténerbe, de aztán megint átkerül egy, stb. stb.
csak le akartam szállni hogy egy kicsi nyersanyagot magamhoz vegyek, de így jártam (nem vettem észre hogy légkör is van) igen pókok voltak is és meg is lepődtem mer annó csak lestek ezek a kreatúrák most viszont lehetetlen volt a bányászat gyalogossan úgy jöttek, szerencsére volt elég alkatrészem egy nagy H2 trusterhez és az ellátó rendszeréhez + jegem ami már elég lett. viszont a kérdés hogy hol találom az a bolygót amin 1,5 ös G van amin rengeteg urán van (nem mind ha szükségem lenne rá) de jól jönne egy kis kihívás. Sajna csak a marsot meg az alien bogyót látom meg a holdjaikat + a föld ,de ezt az extra bolygót nem találom. (nagyjából a böld felől merre van (a mars és alien bogyó nagyjából azonos irányban vannak, de ez hozzájuk képest az ellenkező irányban vagy merre tallhatóak ? )
A légköri hajtóművek sokkal erősebbek mint az ionhajtóművek, így az Alien bolygó holdján elég könnyű a bányászat :) Csak persze nincs ott platina.
Ja és úgy emlékszem hogy beállítottam, hogy jöjjenek pókok az Alienen. És ha emlékezetem nem csal, akkor olyankor a holdján is jönnek.
De amúgy azóta mióta kivették azt, hogy a pókok blokkokra is támadjanak rá (ne csak játékosokra), gyakorlatilag megszűntek veszélyforrásnak lenni. Egy fegyvertelen hajóban ülve is, nem is támadnak meg csak néznek be az ablakon :D
Nálam is bázis hajónak indult de végül ezzel közlekedek, annyi hogy van benne 2 hajónak hely meg 1-nek kint és így mindenem megvan 1 helyen.
Azt hittem, hogy a holdaknak nincs légkörük. Úgy látszik nem mindegyikre igaz. Ez inkább bázis hajó, nem igazán kell neki leszállnia, nem is tudna. Hacsak nem építek neki valami leszálló kiegészítést, de akkor már egyszerűbb egy leszálló hajót készíteni.
nemrégiben én meg megfeletkeztem róla, hogy ha légkört látok a bojgón akkor ion hajtómüvel ne akarjak leszállni :( az Alien bogyó meletti kis holdon akartam landolni látva hogy csak 0,25G van de valahogy egy becsapódás lett a vége, szerencsére minimális károkkal sikerült letennem, azt kezdődhetett az átalakítás, szerencsére jegem volt így kiépítettem egy nagy H2 trustert és az már elég lett.
A legbosszantóbb, mikor már majdnem kész vagy a hajóddal, csinálsz egy repülés tesztet és rájössz, hogy harmat gyenge a gyorsulása, pedig még ez-az kelleni fog rá. Majd számoltam egyet és légköri nagy hajtóműből "csak" 14 kellene rá, hogy a levegőben maradjon. Igazán írhattak volna hozzá egy hajó tervező programot is, ami képes BP-t csinálni. Biztos befizetnék rá.
Csináltam egy újraindítást, akkor megjavul, de nem értem miért jelentkezik ez a hiba.
Írni fogok a support-nak a dolog miatt, bár igazán csak hétvégén fogok ráérni. Addig megpróbálok gyakrabban felnézni és újraindítgatni ha baj van, írjatok ide a fórumra és igyekszem figyelni.
Nekem most ment.
Jó reggelt! Ma sikerült belépnem, de 10 perc játék után kidobott aztán eltünt a szerver.
Érdekes, a log fájl szerint valamiért képtelen volt megnyitni a szeró slot-okat a fellépni kívánó embereknek.
Egy újraindítás megoldotta a problémát, most már rendben megy ismét a szeró.
Mivel a játék elég speciális ahhoz, hogy abszolúr fair küzdelmet tudjunk összehozni, mit szólnátok inkább ahhoz, ha megadott alkatrész mennyiségből építenénk hajót, és úgy mennénk egymásnak? És akkor mindenki azt épít a rendelkezésre álló keretből amit akar.
Valaki az adott alkatrész mennyiséget arra használja fel hogy sok fegyver legyen a hajón, valaki meg arra hogy mozgékonyabb legyen. Pár egyéb dolgot megbeszélés alapján kitalálunk, pl. pajzs igen/nem, automata ágyúk igen/nem, de az alkatrész lista elég sok mindent be fog határolni, pl. építhető ion(ionhajtómű komponens) és légköri (motor komponens) hajtóművek számát, építhető akkumulátorok és reaktorok számát, stb. stb.
ez nem egy sandbox szerver hogy összeraksz egy ultranagy mindent rogyásig pakolt hajót azt 2 perc alatt leamortizáljuk majd beillesztünk egy másikat és fojtatódhet. hanem inkább arra gondoltam hogy ki tud életképesebb kisvadászt építeni adott keretek között és nyerni vele egy mozgalmas páján nem a nyilt űrben ahol az a lényeg hogy kinek van nagyobb tűzereje meg pajzsa.
lehetséges hogy valami nem stimmel a szerverrel ? valamiért nem tudok csatlakozni hozzá csak tölt és tölt de semmi több
amúgy a korábbi problémára visszatérve (jump drive) sajnos még mindig problémás és ahogy halottam másnak is problémázik. építettem azóta egy másik nagy hajót, de változatlan a hejzet azzal a különbséggel hogy ebbe 2 jump drive-t építettem és csak az egyik müködik míg a másiknál azt írja hogy 1 másodperc hátra van a feltöltődésig. mellékessen hiába adok mind a 2 jump drivernek egy gombot az ugráshoz mind a 2 gomb csak a jót használná (jump drive 1 Jumping ill. Jump drive 2 jumping gombok de bármejiket akarom használni mind a 2 a működőt akarja használni mind ha a másik nem is létezne)
A játék sem vacakol, meg az élet sem. Mindig van egy nagyobb, erősebb. Rá lehetne menni az ügyességre is, de akkor miért nem inkább Elite-ben találkozunk? Ez a játék a kreatív szabadságról szól. Nameg a nyersanyag mennyiségről :D
Pajzs persze, hogy legyen. Ha már nem építhetek 55 réteg páncélt, akkor had tegyek le 60 akkut vagy reaktort a nagy pajzshoz. Elég nagy pajzs esetén fegyverre sincs szükség, csak el kell ütni a másikat :D
Ha igazán jól behatárolt harcot akarnánk, akkor érdemesebb lenne egy külön szerver, meghatározott építési időtartammal, ott nyugodtan meg lehet szabni a blokk és PCU számot.
A szerveren van pajzs, az lehet a vadászon, vagy nem? :D Kinek mi a véleménye? (Nekem az hogy legyen.)
úgy értem a kortátozást hogy remélhetőleg nincs teljessen felrúgva mer akkor valaki odaállít egy dúrva géppel míg a másik egy kicsi kis géppel. csak azért hogy ne eséjtelen menetek legyenek. pl autómata turettet ne lehessen használni, és mondjuk csak 2 sima gatling gunt mondhatni hogy az ügyességre menjen ne arra hogy ki tudja a legtöbb fegyvert rázsúfolni a hajóra a blokk szám meg azért hogy ne 55 réteg páncél legyen a fontos részek felett meg egy mozgó hatóműcsokor legyen
amiket lehet látni a neten hogy 2 szép nagy hajót egymásnak eresztenek aztán megizzad a rendszer is és több napos munka van szétlövetve annak nincs értelme itt, legalábbis én nem áldoznák be gy nagy hajót ami qa drága és időigényes.
Jó ötlet. Bár szerintem a korlátozást jelenleg úgysem nagyon lehetne ellenőrizni. És szerintem annyira nem is kellene. Mindenki olyat épít, amilyet szeretne, aztán meglátjuk.
Tartani kellene valami lövöldözős napot, versenyt ... talán mindenki rendelkezik annyi nyersanyaggal, hogy ne okozzon problémát egy kis blokkos hajó megépítése vagy ha kell adok is. Pl egy kisebb aszteroidát összefurkálunk vagy valami földi hejszínen és 1v1 ben lemennének a kis csaták, vagy mindenki egyszerre azt egy ki marad a végére ... a hajóká-ra meg korlátozások lennének pl: blokk szám, PCU korlát, használható fegyverek ijesmik
Ismert jelenség, már régen is ilyen volt a szerveres játék. Sajnos ezért használom én is angolul. Blueprint-ből épített hajónál a legelső, szám nélküli blokk megkapja az angol nevet, a többi meg az "idegen" nevet tartja meg. Ha átnevezem a blokkokat, akkor nincs ilyen gond. De nem feltétlen nevezem át az összes blokkot, ez esetben meg zavaró, hogy az ilyen egyedi blokkokat kell keresgélnem, főleg, ha a nevét sem ismerem, mert már elfelejtettem. (Na jó, ez nem jellemző rám, bár van amikor egy-két ritkább dolog nem ugrik be azonnal angolul.)
közbe eszembejutott hogy a scriptet csak simán be kelet tenni a programozható blokkba az átnevezés annyi hogy amikor megépítek egy blokkot az magyar nevén szerepel de legközelebbi alkalomkór már angolul szerepel az alkatrész listán
Szívesen a hajót, ezek szerint a szerón más névvel vagy :D
tom36: szkripteket nem kell betenni a szeró mod listájába, te a saját programozható blokkjaidba bármilyen szkriptet be tudsz rakni a workshopból. :) Ezt az automata átnevezgetést nem értem teljesen, én igazából nem is magyar nyelven, hanem angolul tolom a játékot, úgy nem neveződik át semmi semmire, minden marad ugyan olyan. De meglepne ha a magyar nevek folyamat átneveződének, mert hogy amúgy se neveződhetnek át a blokkok még angolul se (mert mi van ha te változtattad már meg). Utoljára szerkesztette: laci4321, 2019.05.14. 21:48:32
váááh észre se vettem hogy bent van a szerón, pontosabban nem is néztem :( akkor már csak megint fel kell fedeznem a működését :) régen is elég sokat tesztelgettem mire rájöttem hogy hogy is megy, de akkor hajrá. amúgy nem zavar be a rendszernek az hogy miután kilépek a szerverröl majd vissza vagy restartkor az autómatán elnevezett blokkol átneveződnek angolra ? pl: a finomító átneveződik Refineri-re meg a többi.
Óóó ez az egyik legesleghasznosabb szkript, jelenleg is használom a szerón én magam is ;)
2016-ban publikálták, de frissítve van folyamatosan, ha megnézed legutóbb április 12-én volt frissítve :)
ugyanaz csak pont a régit linkeltem, de amit linkeltél az is sajnos 2016-os így nem valószínű hogy működik. bár egy egyszerű script az egész aminek jónak kel lennie még mindig, de majd egyszer kipróbálom
volt annó egy nagyon jó mód az easy automation nevő ... , de sajnos nem frissítették, pedig valami fenomenális volt. link Annyiról szolt az egész hogy irtak egy scriptet amit úgy tudtál használni hogy egy LCD panelnél megadtad az utasításokat angolul pl ha rotor szöge nagyobb mind 40°akor ... nagyon egyszerü beltételekkel meg lehet oldani mindent, és volt néhány parancsszó meg feltétel és azok után irva az eszközt és az értéket vagy továbbugrott a következő feladatra vagy megvárta hogy teljesüljön a feltétel .... amit akartál, egyszerü logikai rendszer alapján működött. Ehez hasonló még létezik ? Utoljára szerkesztette: tom36, 2019.05.13. 20:09:18
Egy űrállomásos blueprintnél láttam olyan megoldást hogy nem engedi kinyitni a 2. ajtót addig amíg az első nyitva van. Úgy van megoldva ha nyílik az első kikapcsolja a 2.-at. Plusz még be is zárja automatikusan. Utoljára szerkesztette: thebestgergo, 2019.05.13. 07:59:25
Azért 1 blokk jobb, mint kettő, arról nem is beszélve, hogy a két ajtós megoldásnál levegő szökik ki. És figyelni kell, hogy ne maradjanak nyitva, mert esetleg, ha más is közlekedni akar, akkor véletlenül is kiengedheti a levegőt a belső térből, mert csak a külső van csukva, a belső nincs.
A rotary airlock pedig nem olyan nagy hiány, így nem 1 hanem 2 blokk hosszú lesz az airlock és kész :)
Vagy ha kihasználsz egy régi bugot, az üveglapok megfelelő elhelyezésével simán lehet csinálni egy alagutat, amin a levegő nem szökik ki, de te simán kisétálsz :D A build info mod overlay funkciójával már látni is lehet mik a légzáró felületek :) Utoljára szerkesztette: laci4321, 2019.05.12. 18:34:19
Próbáltam a pajzs mod kommentjei között utánaolvasni a Fortify szerepének (ha már a leírásból kimaradt), és azt találtam én is hogy elvileg a pajzs méretét növeli meg igen. Viszont lehet nem működik rendesen, mert szinte minden oldalon előjön a kérdés.
És akkor mit csinál az Extended opció, ha a Fortify növel? Amúgy a bázis pajzsának mérete méterben állítható 3 irányban. A hajóké viszont fix, ott lenne jelentősége akkor.
magának a pajzsnak a max HP-ját a maximálisan leadható energia szabja meg, (nálam néhány napelemen fellül csak aksikkal megy a nagy hajóm, és a napelemeket kikapcsolva csak minimálisan esik vissza a max hp mivel az aksik adják a leadható energia nagyját) amikor rácsatlakozok a bázisomra amik szintén tisztán aksiról megy + 3MW a földről kapott töltés akkor majdnem megduplázódik a +6 aksi végett. A Fortify funkció azt csinálja hogy sokkal nagyobbra kiterjeszti a pajzsot így lényegében a bázisodon lévő pajzs alá befér egy nagyméretű hajó is könnyedén.
Az akkus kapcsoló nem ad plusz HP-t a pajzshoz, viszont a pajzs töltéshez használja az akkukat is, illetve a fenntartáshoz is, amivel csak megnő a fogyasztás. Legalábbis így nyugalmi helyzetben ezt tapasztaltam.
Olyansmi érdekelne még, mert erről nem találtam a leírásában infót, hogy mit jelent a Fortify kapcsoló? Az Extended és a Sphere oké, az egyik kiterjeszt, a másik meg gömböt csinál. A Fortify talán ráhúzná az alakjára? Bekapcsolva kisebb a HP.
Tudod lőni a saját pajzsod, én kipróbáltam. Sőt, olyan jól működik, hogy csak akkor hárít, ha valamit eltalálnál. Szóval át lehet lőni éppen a pajzson. Ha egyedül akarod tesztelni, akkor elég, ha építesz valamit, amit aztán ellenséges jogosultsággal látsz el. Az ágyúid azonnal rászállnak. De össze is futhatunk valamikor, az izgalmasabb. Csak akkor építek egy hajód direkt harcra, mert olyanom még nincs. Bár úgyis terveztem, mert épp az imént futottam bele egy rejtett kalóz bázisba.
Igen töltésnél többet zabál ha nagy a töltési sebesség és kicsi a pajzs, de alaphelyzetben kevesebbet, illetve így is 15 percig tart mire lemerül az aksi (azt csak nem csatázod végig) végülis tesztelhető csak kell hozzá valaki, mernem hiszem hogy saját pajzsomat lőni tudnám.
A gyors töltésnél sokkal több energiát zabál, mint lassú töltésnél. A kérdés, hogy harcban, hogy lehet manőverezni, hogy működnek a szállító rendszerek, stb. Vagyis mennyire terhelt az energiaellátás, ha sok mindennek kell egyszerre működnie.
kicsit tesztelgetem a pajzsos rendszert és tényleg elégé energia zabáló a fenntartása az aksikat is figyelembe veszi, pontosabban azt hogy mennyi energiát tudnak leadni (12MW), illetve minden mást ami energiát szolgáltat. viszont amit nem tudtam kipróbálni az az hogy mejik jobb: a gyenge pajzs gyórs töltéssel vagy az erős amit ha lőnek akkornagyon lassan tölti vissza és a fenntartása is sok energiát igényel.
Akkor nem is az akksik növelték meg, hanem a pluszban lerakott szél generátorok. A hajóét meg a fekete napcella növelte meg. Van valami kapcsoló az akkukhoz. Ha azt átkapcsolom, akkor lehet, hogy azokat is figyelembe veszi és még több hp lesz. Harcban jól jöhet. Főleg, ha én támadok.
Ez a pajzs mod az energia termelés alapján adja meg a pajzs életerejét.
A reaktorok és az akkumulátorok is beleszámítanak, viszont minél erősebb a pajzs, úgy nő a "Maintenance", azaz a fenntartás energiaköltsége is. A zöld rész azt jelzi hogy tölt a pajzs igen. Minél nagyobb a zöld csík, annál gyorsabban tölt a pajzs.
A gömböt ki kell tenni sajnos. Meg szerintem a laposat is. De nekem a gömb miatt reklamált és kijjebb tettem, a lapos meg minden áron állomásnak érzékelte magát. A pajzs HP jó kérdés. A bázison építettem még pár akksit és hirtelen megnőtt a pajzs érték is, meg a fogyasztás is. A hajón is megcsináltam, de nem tudom, mert azonnal nem emelkedett az érték, viszont 1M alatt volt kezdetben. Illetve az újratöltési ráta is meghatározza az értéket. Minél kisebb a ráta, annál több a pajzs értéke. A zöld körvonal szerintem a töltést jelöli. Feltöltve fehér, mikor töltődött, akkor láttam zöldet.
Működik a lapos emitter is nekem az van a nagy hajómon viszont a gömb nem ment nekem, de valszinüleg az volt a gond hogy azt a hajó belsejében építettem meg nem a felszínén. Amúgy a pajzs HP-jét hogy lehet növelni ? (ill a játékban csak kinetikus fegyverek vannak ? ) meg a kijelzésénél van egy ojan hogy ritkán de zöld körvonal is van a pajzs jele körül az mi lehet ?
Köszi a segítséget, nagyon részletes volt! Azért az alap dolgokat már tudom, csak én rossz helyen próbáltam ezt a kivevős dolgot, de már működik :)
Ezt még kiegészíteném egy kicsit. A CTRL-lal szedsz ki 10 darabot, a SHIFT-tel viszont az összeszerelőben állítod be a gyártást az adott dologra. Vagyis nem kell egyesével anyagot gyártani, meg számolgatni, hanem csak rányomsz valamelyik nyíláson SHIFT+jobb klikkel és beteszi gyártani. Ha ALT+jobb klikket nyomsz, akkor minden anyagot kitesz a zsákodból, kivétel a kézi szerszámok, lőszerek (kicsik tuti) és palackok.
Kis hajóhoz kiszívni úgy tudsz, hogy odamész a nyíláshoz, ránézel és megnyomod megint azt a számot, amelyiken az építendő dolog van. Ha épp frissen nyomsz a számra (nem volt a kezedben semmi, vagy nem az, amit építeni szeretnél), akkor kétszer kell nyomni. Ez nagy blokkos ajtókra vonatkozik. Automatikusan mindig olyan blokkméretet állít be a játék, amilyenre ránézel.
Ha valamit nem tudsz egy körben megépíteni, pl. finomító (de épp nincs is elég anyagod a befejezéshez és várni kell a gyártásra), de közben máshoz is elkezdesz anyagot kihúzni, akkor az előzőt, vagyis a finomítót elfelejti.
Attól még működik. Ez az utolsó frissítés óta van, addig jól ment. Az OKI-s rakétavetők nekem legutóbb nem mentek, bár nem is fejeztem be az építést. El sem kezdtem. Lerakás után már csak egy normál tornyot mutatott és az alkatrész lista is aszerint alakult. Így inkább ágyúkat tettem fel.
Ajánlatos a pajzs használata is, sokat segíthet. A nagy hajómon 1M HP-ja van, ha megnézed a tornyok adatait, akkor kell némi idő, míg átlövik. Addig meg te is tudod amortizálni az ellent. Sajnos a lapos emitter valamiért nem működik hajón nagy blokkos hajón, csak a gömb. Kis blokkos hajón viszont megy.
@Giovanni: a G menüből az alsó 9 helyre teszel egy blokkot, pl. a 3-as helyre. Majd G menü bezár és nyomsz egy számot, jelen esetben a 3-ast. Ekkor ugye a levegőben "lebeg" a blokk amit le akarsz rakni. Ilyenkor még csak a "kezedben van", azt senki nem látja csak te. Ebben a helyzetben odamész egy konténerhez (vagy refinery, vagy assembler, vagy connector, stb.) aminek ránézel a csatlakozási pontjára, vagyis amíg meg nem jelenik a sárga négyzet. (Csatlakozási pont: Ahol ugye eleve bele tudsz nézni a konténerekbe és anyagokat kivenni belőlük.) Na de most nem T-t nyomsz hogy belenézz a konténerbe, hanem egy jobb klikket nyomsz az egéren. Ilyenkor kiszívja azokat az anyagokat, ami a kezedben levő blokkhoz kell.
A nyersanyag nem kell hogy abban a konténerben legyen ahonnan kiszívtad, lehet bárhol máshol a bázison ha van oda csatlakozás.
Egyaránt ki tudsz szívni kis és nagy hajóhoz is anyagokat.
Ha a jobb klikkelés közben nyomva tartod a SHIFT-et, vagy a CTRL-t (most hirtelen nem tudom), akkor 10 olyan blokkra elegendő nyersanyagot szív ki mint ami a kezedben van.
Ha nincs elég nyersanyag hogy a teljes blokkot megépítsd, vagy nincs már hely a hátizsákodban, akkor pirossal kiírja a mod hogy mi hiányzik még a blokk megépítéséhez. És legközelebb mikor ugyan azt a blokkot a kezedben tartva nyomsz egy jobb klikket, akkor csak a maradékot szívja ki, hogy befejezhesd az előző elkezdett blokkot. Ez rendszeresen előfordul pl. a normál refinery (ércfeldolgozó) építésénél. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2019.05.11. 16:07:55
Újabb bug :D megépítettem 2 OKI lövegtornyot és mind a 2-t sikerült 138% -os ra megépíteni és mire megépítettem az jelezte hogy csak 1 fém lemezt tartalmaz a többi még nincs megépítva
Laci 4321 kössz a segítséget (hajó) amúgy sajna bolygón lévő bázisokat nem nagyon lehet elrejteni mer ha valahol megpiszkálod a felszínt, furogatsz akkor az ürből meg még közelebbről is nézve eléggé feltűnő a felszín egyenletlensége (textúra hiba)
az űr bázisomat meg át fogom alakítani egy mobil állomássá Utoljára szerkesztette: tom36, 2019.05.11. 14:38:58
Reggel óta nyomják csapatban, úgy hogy lehet nekünk is szövetkezni kéne mielőtt meglepnek bennünket...
"Easy Inventory - jobb klikkel ki tudsz szívni a konténerből pontosan annyi alkatrészt, amennyi a kezedben levő blokk megépítéséhez kell. "
Ez pontosan hogyan működik? Én bal oldalra kiválasztom a karakterem inventoryját, jobbra a konténert és hiába nyomogatom a jobb gombot a nyersanyagon, nem dobja át azt a mennyiséget...
Külföldi játékosok is csatlakoztak a szeróra. Semmit nem tudunk róluk, úgyhogy fokozottan ügyeljen mindenki a rejtőzködésre és/vagy a biztonságra :)
Pár tanács, ami fontos lehet, ha netán vannak még tapasztalatlan játékosok: - SOHA SE csak 1 bázisotok legyen!! Ez a legfontosabb talán. Ha már csak annyi van egy kis rejtett bázison, hogy egy pici bányász hajó, meg 1-1 normál assembler és refinery, már több óra játékidőt megspórolhatsz ha újra kell kezdeni a játékot. - Antenna vagy beacon hatótávja max. 1-2 km legyen, ne világítsátok ki a bázisotok helyét egy 40 km-es antenna hatótávval. A lézer antennák szerepe megnövekedett :) - a fekete napelemek kifejezetten jó választások lehetnek - Az OKI fegyver modban vannak 1.5 km hatótávú fegyverek is (turretek is vannak), érdemes használni őket a védelemben. A Build Info ablakban (ha kézbe veszel egy blokkot, megjelenik) szépen meg lehet nézni milyen fegyvernek mekkora a hatótávja még a megépítésük előtt.
Egy plusz izgalom a szerón :) Utoljára szerkesztette: laci4321, 2019.05.11. 12:40:44
tom36: Privátban is elküldhetted volna, így most nyilvános lett a bázisod helyzete Visszavittem a hajót, 19 ezer km-re sodródott már a bázisodtól. Durva