Van. A spectator mód. F6-tól F9-ig vannak az állító gombok. F6: normál nézet, karakter irányítás. A többit tesztelni kell. Az egyikkel, talán az F8-cal tudsz szabadon mászkálni a kamerával. Az egérgörgővel a gyorsaságot tudod állítani. És, ha jól emlékszem, akkor a CTRL+Space-szel tudsz a kamera helyére teleportálni. Szerveren is működik a dolog, de, ha jól van beállítva, akkor csak az admin-nál.
Szevasztok, lehet nagyon noob a kérdésem, de nem nagyon foglalkoztam eddig a Kreatív móddal, bár nem egy nagy ördöngösség a használata. Arra mégsem jöttem rá, hogy tudok gyorsan közlekedni az űrben, vagy a planéták közt ? Van erre valami jó módszer ?
Azért ez s szkript úgy... rendesen odab.sz :D Nem semmi :D
Hali, egy rövid bejelentés, hogy ugye régen emlitettem, hogy Rdav's fleet commandja újra készül, nos meg is jelent :D Rdav's Fleet Command MKII Akinek van ideje nézegetheti, én perpillanat egyetemi létemet próbálom fenntartani XD
Fejlesztők is válaszoltak már erre a posztra. Amúgy azt írják nem csak kis blokkoknál fordul elő, hanem random bizonyos rácsoknál igen, bizonyosaknál meg nem.
Jelentsd keen-ék fórumán, ha meg nem történt a dolog. Valamikor majd csak javítják.
Ma rájöttem valamire, többször elpróbáltam így biztosan állíthatom, ez az egyik simspeed hiba forrása.
Egész nap el építgettem, NCF-el, anélkül, semmi gond nem volt. Kipeti is fent volt elég sokat, nagy lagok nem voltak. Aztán feljött egy pali, azonnal ingadozott a sim, el nem tudtam képzelni mit csinálhatott, végül rájöttem. Kis projectorral kivetített hologramot hegesztett.
Építettem egy kis kivetítőt/projectort. Egy BP-ről akartam megépíteni egy kis harci hajót. NCF-el kezdtem el építeni, egyedül voltam a szerveren, és azonnal elkezdett ugrálni a sim. Először azt gondoltam, hogy az NCF a ludas, mert amikor leállítottam, azonnal 1.0 lett a sim, ingadozás nélkül. Elindítottam megint behalt a szero. Ha kikapcsoltam az NCF-ben a Projection Construction beállítást amint visszatértek a nanitok, 1.0 lett a sim. Ha nagy kivetítőn használtam, semmi gond nem volt, ez szöget ütött a fejembe. Ha simán építettem az NCF-el soha nem volt gond, ha én tettem le a blokkot és neki be kellett építeni.
Lekapcsoltam az NCF-t és odamentem a kis kivetítőhöz, a hologramhoz. Amint kézzel belenyúltam, már az első blokk berakásakor a sim padlózott. Ha abbahagytam, visszaállt 1.0-ra. Amint egy blokkot betettem, azonnal érezhető volt az esés, ha többet betettem egymás után, volt hogy leesett 0.1 alá is. Ha abbahagytam visszaállt 1.0-ra. Szal nem az NCF volt a hibás, az csak egy folyamata volt annak, hogy szerencsétlen kis-blokkokat épített kis kivetítőn. Aztán tovább mentem, simán kézzel lekezdtem kis blokkokat letenni, azonnal beesett a sim. Amint az első blokkot leteszem már zuhan, érezhető azonnal.
Szal alapvetően nem a plyer hegesztéssel, flexeléssel van a baj, hanem a kis blokkok építésével. Ezt kell kerülni szerintem. Mindegy h kézzel vagy NCF-el épül a kis blokk, azonnal beesik a sim, főleg ha kivetítővel építjük. Szal egyenlőre ne építsük sehogy :)
Remélem tudtam esetleg másnak is segíteni ezzel. Nem tudom esetleg más is tudott-e erről, nekem ma esett le.
No ez érdekes volt. Az Asgard hajóról leszedtem egy rakéta tornyot, erre jópár 10 másodpercre leesett a sebesség és némi kis légköri hajtómű elvált a hajótól. WTF?!
Szerver neve: HUN-Engineers by G-Portal.com - lemaradt két betü :)
Julian bíztatására bemutatnám röviden frissen indult szerverünk. A szervert egy barátommal AndrewKing-el indítottuk pár napja. 10 fős jelenleg ami azt hiszem bőven elég lesz hosszú távon is, idővel vélhetően így is csökken majd a stabilitás ha nagyszabású építkezések indulnak. A g-portal.com szolgáltató adja a szervert, a bérleti díjat felezzük, így kb. havi egy jó hamburger árát kell kiperkáljuk ami kibírható talán. Szal hosszú távra tervezünk. ettől függetlenül, ha a szerver brutálisan be lesz építve, és már helyrehozhatatlan a server sim, pár havonta elképzelhető egy wipe, szerver törlés. Ha nem megy a szerver a lag miatt úgyis értelmetlen futtatni, inkább induljunk időnként tiszta lappal, friss erővel 1.0 simmel. A hasonló építgetős játékoknál hivatalosan is a legtöbb helyen időnként törlések vannak (pl. Rust, Conan Exile, Miscreated, H1Z1 Just S. stb.)
Bár a Space engineers szerverek terén még nagyon kezdők vagyunk, azért van némi tapasztalatom szerveresiben, pl. gondozta, foltoztam, javítgattam, fejlesztgettem kb. 4 évig anno egy privát WOW szerót. Egy Space E. szervert összehasonlíthatatlanul egyszerűbb üzemeltetni, és gondozni. Sokkal kevesebb feladattal jár, de persze ebbe is bele kell tanulni, ebben türelmeteket kérem, kérjük. Meg hát család is van, munka is van, no meg mi is szeretünk játszani :)
A szerver adatai: Szerver neve: HUN-gineers by G-Portal.com Szerver indulás: 2017.10.04 Szerver adminok: AndrewKing – Normen Discord https://discord.gg/94dtk2G
Készítgetek egy weboldalt is a rendszer alá, pár fontos dolog megtalálható lesz majd rajta, illetve egy felületet biztosít a kialakult közösség eszmecseréinek. Az oldal készítését ma kezdtem el, szal sokat ne várjatok, de majd alakul :)
weboldal: http://hun-engineers.gportal.hu
Szívesen látunk bennetek ! Utoljára szerkesztette: Normen76, 2017.10.07. 09:30:04
Julian van esetleg olyan mentesed amin meg rajta vannak a holdak? Nekem van gepem amin szervert tudok futtatni, csak olyan allapotban van a DS mostansag, hogy nem igazan erdemes ra pazarolni a kapacitast. Mondjuk major frissitesenkent erdemes kiprobalni.
Most jött egy update, pár apró javítással, viszont a fejlesztők is írják, hogy a játékosok ha kézi szerszámokat használnak, gyakran nagy sim speed esést okoznak. Ezt a hibát sajnos nem javították most. Azt ígérik, hogy a következő nagy update-nél lesz javítva.
Imádom ezt a játékot, de több éves fejlesztés, teszt, EA, most Béta állapot után, még ilyen problémák vannak, hogy a játékos ha hegeszt, fúr, flexel, szétesik a játék.. Há mi működjön ? Ha még ez sem működik ? Azért ez nagyon lehangoló, és javítani sem tudják csak nagyon lassan, és nehezen... ár ha tudják :) Utoljára szerkesztette: Normen76, 2017.10.05. 17:24:25
Ez Space Engineers fórum, nem a szervernek készült, bárki írhat ide a játékkal kapcsolatban, illetve szoktunk társalogni másról is.
Csak megjegyzem, hogy a Final Frontier HUN szerver is a g-portal-nál van.
Nem reklámoztam sehol sem, ezért itt sem tettem meg. Kb 4-5 napos :D. Hova kapkodjak :). G-portal.com tól van a bérlés. Egyenlőre kiválóan fut, a lentebb leírt problémákon kívül, de nagyrészt beton 1.0 a sim. De nem is csoda este ált. 3-4 en vagyunk, alig van még talán 3 klán a miénkkel együtt. Persze mindenkit szívesen látunk, de nem lett volna korrekt itt reklámozni egy idegen szervert, ez a ti fórumotok igazából. ezért nem írtam. Ha valakit érdekel, megadom a nevét privátban, de nem hinném hogy nagyon nehéz lenne rátalálni a listában :D.
Szervert indítottál és nekünk nem is reklámoztad itt?! Na szép...
A kezdeti világ nem állt ilyen rosszul. Ahogy többen lettünk és többet építettünk, komplexebbeket, úgy romlott a dolog. Majd azért írd meg, hogy ti hogy álltok az idő múlásával.
Sajnálattal olvasom hogy valsz megszűnik a szerver, igaz én sem játszom már ott, (közben saját bérelt szervert indítottam egy barátommal), de nagyon kellemes emlékek fűznek oda. Remélem idővel javul annyit a játék,hogy ismét elindítsátok.
Jump-al kapcsolatosan érdeklődnék. Régebben úgy volt, ha meglévő koordinátára ugrottam, azonnal odavitt. Ezt nem tudom változtatták-e, de nekem most nem sikerül, csak pár száz kilométert ugrik abba az irányba. Mellette, ha 2-3 Jump van a hajón, akkor is csak egyet enged ugrani, lemerül a másik két Jump is.
Nálunk egyébként a legdurvább lagokat a Connector okozza. Ha pl. valaki kidobó rendszert épít belőlük, és a rendszer felé egy továbbító szűrő tolja a követ a kidobók felé (mindent begyűjt opció) akkor az űrben hajigálja a hajót össze vissza a rendszer ha kinyitod a kidobót. HA a továbbító szűrőn nincs beállítva a szívó, toló hatás, rendesen működik a dolog. Ugyanez ha pl egy fúróhjó csatlakozó konnektora felé van egy továbbító,és felcsatlakozik egy bázis állomásra. HA tolja a hajóból az anyagot, akkora lag van mozdulni sem lehet amíg le nem vágják a konnektort. Ha viszont nincs beállítva hogy tolja kifelé az anyagot, csak simát felcsatlakozik, nincs gond. HA a konnektor után van a továbbító szűrű, és távolodik az anyag akkor nem gond. Akkor van baj, ha felé tolja az anyagot. Nemtom érthető voltam-e :D. Szal irdatlan lagokat tud csinálni.
Nanite egyáltalán nem zavarja a szervert, sőt, ha valaki kézzel hegeszt az is be tud bugosodni, és gyilkolja a szervert. Van 2 játékos, akik akármit csinálnak, bontanak, hegesztenek kézzel, leviszik a simet 0.05-reis. De a nanite-val semmi gond. Szal Ez a mod biztosan nem zavarja a szervert.
Általában stabi 1.0 a sim egyenlőre, de kezdő a világ alig több mint 500 Mb. a backup. eddig max 7-en voltunk, semmi lag, de van h 3-an 0.05 simmel a karakter hegesztés bug miatt. HA ők nincsenek, akkor 1.0 stabil. Szal sok baja van a játéknak, de ezt ti jobban tudjátok nálam :). Nyilván nem olyan hatalmas, berendezett galaxis mint a Between, ezért is stabil egyenlőre asim., fog romlani sokat nyilván.
Lett volna lehetőségem kipróbálni, de már nem igazán érdekelt. Még ez sincs kész, hogy a videó is mennyire volt valós és mennyire animált... Majd, ha kész lesz, akkor kiderül. Mostanában nem fogok nem kész játékot venni, eddig nem túl jók az eredmények az ilyenek tekintetében. Lásd: SC, SE.
Na igen és akkor kijön a Dual Universe legújabb Teaser-e... :D Ahol 50 mp-től látható egy elég szép dolog :D Dual Universe Teaser
Az a baj, hogy most is be van határolva. És nincsenek olyan nagy építmények, de úgy látszik már túl sok van ahhoz, hogy jól fusson a játék. Én attól félek, hogy a probléma a motorban gyökeredzik és kapálhatjuk a játékot, mert ennél többre nem lesz képes. Ne legyen igazam, de a monumentális dolgok már korábban is jelentettek problémát és a komplex raktározási, feldolgozási rendszerek esetén talán még rosszabb a helyzet.
Mostanában nem is szedtem elő a játékot, elég sok másik van, ami leköt és kevésbé bugos.
Mi a fene, lemaradt az üzenet vége és még szerkeszteni sem lehet...
Szóval: szívem szerint 1 bázisra számolnék 20-30k blokk számot amúgy..
Mikor már elérünk egy bizonyos bányászati és feldolgozó sebességet, akkor a 20k-s limit miatt nagyon be lesznek határolva a lehetőségeink.
Engem amúgy nagyon bosszant ez a helyzet, hogy semmi monumentalitást nem vihetünk a játékba anélkül, hogy fel kellene áldozni onnantól kezdve a normális játékélményt.
Tényleg annyira király látványos és lenyűgöző hajókat és bázisokat tudnánk építeni, még az időt is rászánnám. De most 5000 blokk? Meg 20k max blokkszám? Hát az semmi, én 1 bázisra számolnak
NCF nélkül sem jobb a sebesség. Modok nélkül a sebesség relatíve jó lesz, de mikro lagok és sebesség droppok így is vannak. Azt hiszem nincs értelme tovább futtatni, jövőre megpróbáljuk megint, hátha jobb lesz.
Szerintem nem a modokkal van a baj, azok csak pár plusz blokkok. Talán az NCF ami sokat tud fogni a szerver szim. sebességén, mert az jóval több annál. Azt ki tudnád próbálni úgy hogy letöltöd RJoco a saját gépedre a szerót, és elindítanád nálad hogy fut, majd kivennéd az NCF-et (esetleg egyesével a többi modot is) és megnéznéd úgy is hogy milyen.
De mindegy is, egyenlőre még mindig folyton szenvedni a bugoktól. Van fejlődés, de ahhoz idő kell, addig meg felesleges fenntartani csak úgy szerintem. Vagy van aki játszik rajta így?
Még 9 nap a szerver életéből.
A ti hozzászólásaitok alapján fogom eldönteni a dolgot.
Modokat ki lehet venni. Olyan asszem nincs, ami miatt szétesne egy hajó vagy állomás. Max levegőtlen és ajtó nélküli lesz. Nameg a csillagkapu sem megy és akik játszani akartak, azok már a szerón vannak.
Ha nincs igény rá, akkor nem hosszabbítom fölöslegesen. Lementem a világot és annyi. Mondjuk holdak nélkül amúgy sem az igazi.
Hát én be-be szoktam lépegetni, de még mindig változatlan a helyzet a szerón is. A szim. sebesség nem megy 0.6-0.7 fölé, és néha olyanokat droppol, hogy csak nézek. (Láttam már 0.02-es szim. sebességet is.)
Nem tudom milyen potenciál van még a játék motorjában, amit ki lehetne aknázni, hogy milyen irányba megy a fejlesztés, de nincs bizodalmam abban, hogy sokkal jobb lesz ennél valaha is. Vagy valami mod terhelné le agyon a szervert? Nem tudom.
Mindenesetre nekem az újra és újra és újra kezdése egy túlélő világnak nem jelent már kedvenc időtöltést sem, úgyhogy nekem nincs igényem rá, hogy hosszabbítsunk a szerón. A játék még mindig nem áll rá készen.
Van igény szerver meg hosszabbítására?
Holnap irány magyar. A sok tennivalóim között remélem lesz időm felfedezni az új frissítések előnyeit és játszani végre normálisan a szerveren is. A csillagkapukat is meg kellene szerelni, jó, hogy most eszembe jutott... :) Még majd 12 nap vissza van a lejáratig. És sok dolgom nincs vele, mióta bevezették az automatikus újraindítást frissítésnél.
Megint jött egy update. És a szerver megint friss. Utána is néztem a dolognak és bővült egy opcióval a szerver beállítás. Még pedig az Auto update opcióval, mely automatikusan beállításra került. Ezért van mindig friss szerverünk és már nem kell foglalkoznunk a frissítéssel. Az opció kikapcsolható.
És most nézem, hogy elég sok hibajavítást is kaptunk hotfix-ekkel. Többek között a szortírozót is javították. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2017.09.18. 00:21:18
Tyűűűű. Kergetem a helyet, hogy legyen a Project Cars2-nek 50 GB-ja és azért maradjon még az SSD-n valamennyi, de nem egyszerű. A modok csak 1,6 GB-ot foglalnak, a mentett állások 2,7 GB-ot foglaltak. Miután töröltem egy csomó Backup-ot a mentésekből, már csak 1,2 GB-ot foglalnak. Régen megszoktam, hogy a biztonsági mentés nálam az, ha időnként más néven mentem el a világot. Ez nem feltétlen minden mentésnél, lehet, hogy csak minden 10. mentésnél, így sok olyan mentés keletkezett, amiben volt még plusz 5 biztonsági mentés.
Az új mentés felület választó képernyőnek köszönhetően viszont egyszerűen lehet a backup-okat is betölteni, így meg kell szoknom az új rendszert.
Yusukee egykori bázis hajója csak fél gigát foglalt és az csak a fő fájl volt, biztonsági mentések nélkül. Azért az is durva.
A látótávra azt írtam, hogy bug és nem azt, hogy a te beállításaiddal van gond. A grafikai része nálad sem jobb, mint nálam. Legalábbis így ránézésre.
A sebességekkel meg nem tudok mit kezdeni. Nekem sosem olyan rossz, mint neked. De lehet, hogy azért, mert az én területemen nincs akkora üvegkalitka. Bár olyan állomásom van, ami súrolja az 5000 blokkot. Nálam inkább csak latency gond van, de az a netem miatt. Lehet, hogy ezért nem érzékelem a szim. sebesség csökkenést? Mert az mindig szépen fenn van 0.7 körül, max egy pillanatra, ha leesik.
Akkor nálad nincs meg ez a bug. Ennyi. Az ablaküveg keretből már tudni is lehet.
Amúgy singleplayerben nekem sincs semmi probléma, sőt a szerverre is felléptem még egyszer és akkor sem volt. Szerintem ez egy bizonyos belépéseknél előjövő bug lesz.
Az már hónapokkal ezelőtt bejött, hogy az ablaküveg kerete nem látszódik már kb. 20m távolság után. Próbálgattam is mindenféle grafikai beállítást, felvittem maximumra mindent, tényleg mindent, de akkor is megmaradt ez a távoli blokk egyszerűsítése funkció. Engem zavar azért, mert a bázisom egy szép nagy üvegkupola, ezt a design-t szeretem, hogy kilátok a bázisomból. Ahogy te is írtad, a látótávolság meg a szerveren van beállítva, nem az én grafikai beállításom, úgyhogy nem értem minek írod azt, hogy én állítottam be valamit rosszul. :D De ha így is lenne, akkor a minimumra húzás valószínűleg meg kellett volna oldja a problémát nem?
De hogy lásd nem a levegőbe beszélek, itt egy kép tegnapról és máról is, hogy tényleg megvolt ez a bug: (és szerintem elő is jön random néhány belépésnél) Most viszont így hogy ez a bug nem volt meg, a szimulációs sebesség még rosszabb volt mint tegnap. 0.2-0.6 között ugrált. Több mint durva szerintem.. (A második képen látszik is hogy 0.18 a szerver szim. sebesség)
120 FPS-t szépen tartotta míg körbejártam a kavicsomat meg nézelődtem egy kicsit. FullHD felbontás, ablak módban, vertikális szinkron nincs bekapcsolva. Egyebek: Az első öt (a legelső kivételével) minőség médiumon, az Anti-aliasing FXAA-n, Anisotropic szűrő 4x-en. Alatta a két bejelölhető be is van jelölve. Majd sorban a számok: 70.0 1.0 159m 1,0 100m
SP: Az űrben, ahol igencsak sok minden van, elég jól tartja a 70 FPS-t, 60 alá csak egyszer ment le. Bolygón 120 FPS stabilan. Viszont a részletek észrevehetően változnak. Például az üveg kerete csak nagyon közelről látszódik, amúgy olyan, mintha nem lenne neki. Szerintem úgy is nagyon állat, de ez grafikai hiányosság inkább. Ha kamerával nézem, akkor is jól rá kell közelítenem, hogy látszódjon a keret. Más blokkoknál is észrevehető, a továbbítóknál nagyon is észrevehető az átmenet. Viszont így nincs gond a sebességgel. Majd világosban lehet, hogy állítok rajta egy kicsit és megnézem úgy is. A 980Ti-nek bírnia kellene és a GPU Load most nem is volt 90% közelében sem, ellenben a CPU Load 99%-nál járt. Persze az én CPU-m használtsága úgy az 50%-ot közelíthette és akkor sokat mondtam.
Én nem tudom, hogy van nektek beállítva a játék, de én nem tapasztaltam ilyen gondokat. Azért ránézek később konkrétan, meg a beállításokat is leírom. A látótáv 15 km, szóval nagyon érdekes, hogy 32 km-re lévő űrhajót láttál. Ezek szerint az is egy bug lesz.
Azért én korábban mentem egy kört SP-ben is és az én beállításaimmal a részleteket nagyon durván visszavette a távolban, vagy, ha nem oda néztem, szóval valamit nem jól állítottatok be.
Meg lestem én is ugyan az mint lacinál csak nálam 10 felé nem megy az fps bár biztos közbejátszik, hogy egy nagy állomáson voltam.
Elég sok hibajelentést találtam a fórumon a tegnapi update után, jó sok idő lesz mire ezeket kijavítják...
Na felléptem. És amit gondolok: Aztarohadt!
Nagyon de nagyon durván laggol a szerver! Nem tudom mi van, de a "látótávolság" nem ér semmit, távolságtól függetlenül minden be van töltve és látszik. Szerintem egy újabb buggal gyarapodtunk. Ne értsetek félre, nagyon király látvány ahogy látszik az Alien bolygó domborzata, a távoli ablaküvegek kerete (tényleg akármilyen távol is vagy!), semmilyen blokk látványa sincs a távolból egyszerűsítve, minden a legapróbb részletekig látszik.
Ja amúgy kamerával zoom-olva láttam egy tőlem 32 km-re levő ellenséges űrhajót is. Valami korvett, még sosem láttam ilyet, de nem is áldoztam már rá az időm hogy közelebbről megnézzem.
Le is vettem gyorsan minimumra a grafikát, de semmit nem ért. A szim sebesség félelmetesen ugrál és játszhatatlanná teszi az egészet, az FPS-em meg egyszerűen nem megy 19 fölé.
Szerintem gyors fix. várható a közeljövőben, mert így aztán tényleg játszhatatlan a szerver. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2017.09.15. 14:52:55
Ez nem A BIZONYOS multiplayer update volt, hanem csak multiplayer fejlesztések ahogy kivettem a videóból, de azért elég sok hibajavítást és fejlesztést ír a multira amit csináltak.
Ez az automatikus újraindulás érdekes, vajon mióta van? Meg úgy tűnik nem is teljes a siker, ha Szabkadi sem tudott visszalépni, meg legutóbb sem lehetett, múlt héten, amikor szintén magától indult újra. Bár akkor egy mod miatt volt probléma.
Kicsit mintha tényleg jobban futna a szerver. Bár most sok az akadás. Nem mikrolag, hanem egyszerűen megakad a játék, mint régen, ha a gép nem igazán bírta. A visszahúzós effekt nagyon minimálisan jelentkezett, pedig sokat volt látható a latency figyelmeztetés.
A csillagkapu mod sajnos nem működik rendesen, de SP-ben sem. Lehet, hogy megpróbálom törölni a könyvtárait, hátha rendbejön.
Viszont jelentkezett egy másik bug. Leraktam egy medical-t és hozzá egy csövet. És valamiért elkezdte kiszórni a rendszer az érceimet, pedig csak követ engedhet át a szortírozó. TIM nem fut az állomás közelében sem.
Érdekes. Akkor magától indult újra, mert én melóban voltam. Végre megkaptuk a multi update-et? Majd délelőtt utánanézek, most már túl fáradt vagyok.
En voltam bent, le is amortizaltam egy hajot(sajat hibas karesemeny, frissitestol fuggetlen), de ugy tunik beledoglott a szerver is. 7 perc nem erkezett uzenet a szervertol uzenet nezes utan alt+f4 -el kileptem, most meg nem tudok belepni.
Nos, a mai egy egész jó update-nek tűnik, multiplayer optimalizációk, és az inventory desync bug is javítva lett. VÉGREEE!!!!! :D :D
Holnap kipróbáljuk!!! :D :D
Valaki már van is a szerón, úgy sejtem Julian, mert újra is lett indíva már. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2017.09.14. 22:04:50
Beirtam a megfelelo topicba, bar nem tunik tul aktivnak a fejleszto. De mas mar megcsinalta a portot csak fel kell ra iratkozni 1122823065 -s a workshopid, linket meg nem enged beszurni sajna. Utoljára szerkesztette: Szabkadi, 2017.09.11. 09:56:33
Köszi, ez király! Írni kellene a TIM készítőjének is, hogy módosítsa a dolgot. Akkor nem lenne gond update vagy új script beillesztésénél sem.
Akkor viszont a szerver meghasalhatott és azért indult talán újra, de már nem ment neki. Azt nem értem, hogy miért nem tudta egyszerűen csak átugrani a nem létező mod-ot.
Pedig az az airlock door milyen jól jött. De nem baj, végül is meglehet azt oldani modok nélkül is. Amúgy nem én indítottam újra, szerintem az update előtt nem sokkal nézhettem fel a g-portal-ra.
Zavart, hogy a TIM nem latja az NCF inventory-jat, igy kicsit utanajartam a dolognak. Az NCF maga az OxigenFarm leszarmazottja, es azt pont nem scaneli a TIM. Aki szeretne megis, annak a TIM 2150. sor kornyekere a ScanBlocks<IMyCargoContainer>(); utan be kell szurni a ScanBlocks<IMyOxygenFarm>(); sort.
A szerver fut. Úgy néz ki a problémát a 628221442 - Airlock door mod okozta, ugyanis eltűnt a műhelyből.
Hol nem létezik a gépeden?
Tegnap jött egy update. A szerver újraindult (vagy laci által vagy magától), de nem indult el rendesen. Folyamatban van az újraindítása.
Valami nem kerek, hibauzenetet kapok: A játék már nem létezik.
Nem lesz jég az aszteroidákon. Ez még egy probléma, amit űrmérnökként meg kell oldanod. Lehet, hogy kell építened egy töltőállomást közel a bolygóhoz, vagy egy hidrogén szállítót és egy feldolgozó bázist egy tóra.
A platinum helye pedig előre ismert lesz, szóval olyan sokat nem kell repkedni. Valamint itt előjön az is, hogy ne építs óriási hajót, mert azt annál több energia mozgatni. Legfeljebb majd készítek egy jég-holdat is.
Ami még felmerült, hogy legyen egy gázóriás, aminek a légköréből lehet hidrogént tölteni. De ehhez meg rengeteg moddolás kell. Amennyire lehet, szeretném realisztikusan tartani a játékot.
Amúgy tegnap a kezdő kapszulával szívtam, sehogy nem akart jó helyen kezdeni. Aztán meg kiderült, hogy újra kell építeni.
Végül is megvan már a bug vagy május-június óta, de örülök hogy a sok sok bug report poszt után (én legalább 5 posztot számoltam ebben a témában.) végre augusztus 18-án ráálltak a témára :D
Bár 27-én azt írták megvan a megoldás, hamarosan publikálják is.. De hát ez eddig nem történt meg. Még ezen a héten sem.
Hát érdekes úgy repkedni az űrben hogy előbb utóbb tuti ki fogsz fogyni és bolygóra kell szállni újratölteni az biztos :/ Az aszteroidákon azért lehetne jég. Vagy legalább 6 db nagy hajóra való kicsi ionhajtóműre elég hajtómű komponens lehetne egy elhagyatott űrállomáson. :D Vagy 6 ion hajtómű, amit szét lehet szedni.
joco az alien bolgó elhagyására nálam 22db kis hidrogén hajtóművel történt 4db hidrogén tartályból 85-90% maradt a töltöttsége a maradékkal vígan ellehet bányászgatni legfeljebb nem fúróhajóval mész hanem kézi szerszámmal
Az O2 farm nem termel hidrogént. Szóval hidrogénes hajóval felmenni, hidrogénutánpótlás nélkül... Mivel a játék nem kerbal space, így nem lehet pontosan tervezni, hogy egy-egy aszteroidához mennyi üzemanyag kell, hol kezdjek el fékezni, hogy a lehető legtöbb üzemanyag megmaradjon. Így máris nem olyan értelmetlen elmenni az aszteroida mezőig a platinumért JD nélkül. Feltéve, ha tudjuk, hogy merre van, mivel a látótávolság még így is korlátozza a felfedező képességet. Hacsak nem teszel bele egy tuti szkennert, amihez kell arany, ezüst és máris az első feladat egy bázis létrehozása lesz az anyagok finomítására :) Vagy eleve akkora monstrummal megyek fel, amit lehet, hogy a játék sem bír el...
A bolygó elhagyásához nem kell sem arany, sem ezüst, sem uranium. Igaz, így nem lesz Jump Drive, GravGen, Reactor, de pont ez a lényeg. Napenergia + H2 alapon kell elhagynod a bolygót. Az aszeroidákon csak fém és ezüst lesz, a bolygó holdján pedig csak arany és uranium. A hold egy kicsit közelebb lesz, kb. 40-60km-t kell utazni az űrben (így Jump Drive nélkül is teljesíthető). Platinum pedig csak egy helyen, egy aszteroidamezőben lesz (viszont olyan messze, hogy csak Jump Drive-val érdemes odamenni). Az ezüst egyedül a medical room szempontjából szükséges a bolygón, de azt kapsz a respawn pod-ban. Jég is csak a bolygón lesz, tehát vagy vissza kell repkedni a bolygóra, vagy végre értelmet nyer az Oxygen Farm :D
Ez jól hangzik :) Bár egy minimális nyersanyag elfér, ne legyen teljes hiány, egy bolygót elhagyni képes hajóhoz szinte minden kell. Meg egy másik bolygóra átmenni se igen lehet ugróhajtómű nélkül :D Annak a megépítéséhez meg szinte mindenből kell. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2017.09.05. 14:57:17
Én mostanában nem léptem be. Legutóbb elegem lett a sok bugból. Mostanában elkezdtem moddolgatni bolygókat, aszteroidákat, respawn hajót. Egy hardcore túlélő világot kezdtem el összerakni. 1-1-1, kivéve a mérnök zsákja lesz nagyobb, aztán az ércek lesznek szétszórva, hogy kelljen utazgatni a bolygók és holdak között. Van ami csak bolygón van, van ami csak holdon, aszteroidákon, stb. Jetpack el lesz "rontva", hogy bolygón kb. használhatatlan legyen. De lesz létra mod, meg lift mod. Lehet, hogy szerver is lesz belőle. De most még leginkább tanulgatom a modkészítés fortélyait :)
Én játszom rendszeresen. Egyébként az inventory-val nem sok bajom van, igen ritka hogy nem működne. Palackokat gond nélkül meg tudom tölteni az oxi generatorba, még sosem volt vele problémám, eddig mindig rendesen feltöltötte és ki is tudom venni. ált 3 hydro palack és egy oxi van nálam, így elég ritkán kell újratölteni, még a földön, vagy az alien bolygón is. Sikerült eljutnom a lekapcsolt földi állomásra, vittem magammal vagy 1 millió kg. platina ércet, ne keljen ezzel szenvednem legközelebb. Sajnos a földön nem lehet platinát bányászni, legalábbis én még soha nem találtam, de építettem egy hajót amivel ugrani is, bányászni is tudok, így ezzel már nem lsz gondom. Az űrben sok platina van, meg sok extra nyersanyag a modokhoz köthetőkből is.
A továbbító csövek bepirosodása bug folyamat megvan, ha kiloggolok és vissza máris pirosak és nem működnek, de a teljes rendszer leállítás és újraindítás mindig helyre hozza, csak figyelnem kell nehogy meghaljak közben :D, mert akkor nem tudok megint visszamenni :), igaz most van a föld bázisomon 2-3 hajó amiben éldhetek, ez most nem gond. Közben megvettem tegnap a Black Desert játékot, szal nemtom mennyire fogok ide feljárni, elválik mennyire szippant be a game, de egyenlőre még napi szinten itt vagyok. Más szerveren is van ennyi lag és ilyen rossz simspeed. Ez talán akkor javulna ha szero wipe lenne, de tuti pár nap múlva újra ez lenne, szal ez van el kell fogadnunk azt hiszem :)
Mi a fene történt a steam-mel? Kint van egy ikon az asztalon, amivel úgy indítom a játékot, hogy mindjárt rácsatlakozzon a szerverre. Tegnap óta vacakol a steam és jó 1 percnyi gondolkodás után feldob egy ablakot, hogy tényleg azokkal a paraméterekkel akarom indítani a játékot? Mire én, persze! És akkor elindul.
Van aki még játszik a szerveren? Nagy a pangás itt a topic-ban. A csillagkapu gondról sem mondott senki más semmit. Az NCF problémát sem erősítette és cáfolta meg senki.
Köszi a bázist! Amit lehetőségem lesz rá, hozzá is fogok a ténykedéshez. Am van egy ötletem, Pm-ben elküldtem. Utoljára szerkesztette: m0hit0, 2017.09.03. 08:55:13
A jó hír, hogy letettem egy állomást neked a Marson.
A rossz hír, hogy nem működik a Csillagkapu mod. Nem látom a saját kapuimat a listában és mindegy, hogy melyik kapu nevét írom be, nem oda visz. De csak létező nevet fogad el. Ezen kívül a kapu címe sem jelenik meg a kapu paneljén.
Épp az imént ragadtam be Yusukee egy elhagyatott állomása (ami teljesen alap, nem is értem, miért van ott) és az új marsi állomás között. Hiába írtam be a Second Point kapu nevét. De másikat is adhattam, akkor is csak a két állomás között volt kapcsolat.
"mod_warning: Cockpit LCD & HUD Modules 2017-09-03 00:14:52.009 - Thread: 1 -> in file: 2017-09-03 00:14:52.009 - Thread: 1 -> **WARNING!** Script for MyObjectBuilder_TextPanel is using the obsolete MyEntityComponentDescriptor overload! You must use the 3 parameter overload to properly register script updates! This script will most likely not work as intended! **WARNING!**"
Lehet, hogy ki kellene kapcsolnom? Elvileg nem megy, de a HUD-ra mégis kiírja az LCD tartalmát. Igaz, hogy, ha script-tel használom az LCD-t, akkor baromira vibráló lesz a HUD-os kijelzés. Vélemény, ötlet?
Köszönöm az építőjellegű válaszokat! Oxigénprobléma megoldva :) A játékban nem volt beállítva, hogy figyelje a nyomáskülönbségeket...egy pipa volt az egész :| Nem is értettem, hogy lehetek ekkora sügér egy ilyen alap dologhoz... Az egérgombos fúrás meg egy "álom". Magamtól eszembe sem jutott volna :/ A szerón most az Sp-on spawnoltam. Mindent alaposan elolvastam. Ha lehet még placcot kérni, én a Marsot választanám (vagy valami kis gravitációjú égitestet). Ám próbáltam valamit nyomkurászni a csillagkapun, de sikertelenül. Szóval a karim most ott héderel, s még csak meg sem fulladhatok xd
Hát igen. Bár nálam még mindig a net játszik a leginkább közre. Nameg most a gamescom is bekavart és emiatt van hajóm a StarCitizen-ben, szóval azzal is ismerkedni kell. A Witcher 3 is tök jó, kéne azzal is haladni. Ideje lenne már a csajokat döngetni. De szeretek autóversenyezni és a Project Cars meg is van. Fontolom a 2-t elővételben, de az SC kezdő pakk nem volt olcsó. És akkor ott van még az Elite is, amivel mostanában napi 1-2 órát játszom és ezzel kb. ki is merült a játékra fordítható energiám és időm. Pedig tényleg össze kellene raknom egy csatahajót, legalább kreatívban. Mondjuk azzal is elveszi a játék a kedvem, hogy a világom betöltésénél mindig szétrobban a szétszerelő állomásom. Bár a legutóbb már nem foglalkoztam vele. Hagytam a csudába és folytattam, NCF majd mindent megold. Elszomorító. Szerveren jó dolog, SP-ben már sokat kivesz a játékból. Legalábbis szerintem.
Igen persze :D Csak most elértem én is ismét egy olyan időszakba, hogy meguntam a bugokat :D Ahogyan látom te is.
A fórumot rendszeren nézem és nézni is fogom, meg néha fellépek én, de órákat nem tudok eltölteni a játékkal.
A lag-ok miatt én sokmindent nem szoktam magamnál hordani. Palackokat kb. egyáltalán nem. Inkább olyan hajót csinálok, amin van tartály és Cockpit. És a hajó közelében maradok. De pl. palack nélkül is fel lehet deríteni pár megjelenő konténert, amik 5 km-en belül vannak.
Szerintem nem a szerver hibája a sebesség, hanem inkább a játéké. Ahogy bővült a játék, úgy nőtt a terhelés is és romlott a sebesség is. Egyszer majd csak megkapjuk az mp update-et. Addig meg vannak más játékok.
Engem pár perc alatt kiborít a játék az inventory buggal, és nem is lépek már vissza. Pl. hogy konkrétan ha beteszek egy oxigén palackot feltöltésre, akkor nem tudom már kiszedni. De inkább hogy ugrál a szim. sebesség :/ És szaggatva mozgok. És mikor nézem a szerver processzor terheltséget, sosem éri el mégsem a 30%-ot sem, max. 25% szokott lenni. És ezzel tényleg nem tudok mit kezdeni. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2017.09.01. 13:54:01
A szerver azért tovább fog futni, hála az adományoknak. Bár mostanában én sem nagyon játszom vele. Össze kéne raknom valami harci madarat. De annyi más játék van még...
Ha gondolod használhatod az állomásomat, Én már jó ideje nem léptem fel és egy ideig még nem fogok tudni.
Fogadni mernék, hogy csillagkaput nem építettél arra a nagy bázisra. Csak mert a bejövő kapcsolatokhoz nem kell energia.
Csak le kellett volna kapcsolnom azt a medical-t. Első körben mindenkinek a Second Point-on kellene ébrednie. Régen First Point volt, de megsemmisült. Szóval a Second Point LCD-in minden hasznos infó megtalálható. Ezért sincs cucc spawn-kor, hogy ne szedje szét senki az állomást. Másrészt a kezdő állomásokon volt minden, ami kellett az induláshoz.
Hold és Titan nincs. Oda ne akarj menni. Egy bug keretében eltűntek és a játék nem is engedi visszatenni. Sajnos ez van, remélhetőleg más égitest nem tűnik el.
Üdv a szerón! Ha nem tetszik az Alien, akkor más helyre tudok letenni állomást. És oda csak a Second Point-on keresztül tudsz majd először eljutni. Nem lesz egyszerű, mert nincs annyira felszerelve, mint amit most rád hagytak.
Vannak blokkok melyek áteresztik a levegőt. A wikipédián tudsz tájékozódni, hogy mely blokkok azok. Az oldalt eléred a banneren keresztül megjelenő oldal Linkjei résznél. Ezen kívül a voxel, vagyis a bolygók, aszteroidák is átengedik a levegőt. Szóval nem lehet a fala semmilyen légmentesen zárt térnek a szikla.
Baze... lekapcsoltam a rendszert a föld bázisomon, ez a legnagyobb és szinte minden nyersanyagom itt van. Szal lekapcsoltam az újra indítás miatt, hátha a csövek vissza zöldülnek, napelemeket (vagy 300 van) , akkut (vagy 50 van) reaktorokat. Mondom várok pár másodpercet, az újraindítás előtt álljon le minden. Repültem egy félkört, szerver lag.. nekibaszott a falnak kampec. Éledni nemtudok a föld basen :D mert lekapcsoltam minden energiát :). Két hajóm volt, egyiket szétlőtték valahogy az űrben tegnap :), másikat nekicsaptam szintén az űrben platina keresés közben egy aszteroidának :D. Megint az alien bolygón kötöttem ki :D. Ez a sorsom, valahogy nem tudok elmenni :D. Marson nincs hajóm, Europán nincs hajóm :D.
Sebaj legalább van ismét célom, eljutni a földi bázisomra :D.
No, közben megnéztem. Az alien bolygó és a mars bázisomat kézzel építettem, minden továbbító cső és konténer stb. kifogástalanul működik. Föld planétán NCF el húztam fel a bázist, minden cső piros megint. Kis fúróhajómon amit kézzel építettem, minden műkszik, csüvek zöldek, nagy fúróm amit NCF-el, csövek pirosak. Szal lehet mégis van köze az NCF-nek ehhez. Inventoryba gond nélkül ki be pakolok, nem jeletkezett hiba.
Kösz a restartot.
Inventory bug-on pontosan mit értetek ?.
Az elmúlt 1-2-3 napig semmi hasonló jellegű bug ne mvolt nálam. 1-2 alkalommal előfordult, hogy az inventoryból kiteszem a cuccot és nem jeleníti meg a kipakoló konténerbe pl, nálam meg ott marad. Relog után mindig helyre jött. Másik probléma ami szintén pár napja jelentkezett nálam, hogy belépéskor pirosak a továbbító rendszer csövei és nem is továbbítják a holmit. Ez azóta van nálam jelen amióta használok NCF-et építésre. A hajóimon ezt avval tudom javítani, hogy teljesen lekapcsolok mindent, még az aksikat, napelemeket is. Aztán újraindítom a rendszert, ilyenkor újra zöldek a csövek és működik a dolog rendesen.
Bázisomon nem nagyon szokott ez segíteni valamiért, ott ki kell vennem egy elemet a továbbító rendszerből és újra visszahegeszteni, utána bezöldül és működik. kb. 250 óra játékom van, eddig nem tapasztaltam semmi hasonlót. Amióta használom az NCF-et azóta jöttek nekem ezek elő. Persze egyáltalán nem jelenti hogy a kettőnek köze van egymáshoz, de eddig nem volt ilyen jelenségem, vagy legalábbis nem oylan gyakran, hogy megjegyezzem :).
Update jött, inventory bug maradt... Már jó masszív 3 hónapja.
Szerver újraindítva :)
Úgy van amúgy beállítva a szerver, hogy úgy spawnolj mindig, hogy nincsennek cuccaid. Amikor elkezdtük a szerót volt vagy 20 bázis, amin lehetett kezdeni, nem sejtettük hogy olyan hamar tönreteszik az összeset. Jöttek külföldiek főleg, azok rombolgattak, vagy átállítottak maguknak a tulajdonost és soha vissza nem léptek többé. Szóval ha jön egy új játékos, akkor valaki épít neki egy új bázist amin kezdhet :) Így elkerülhető hogy idegenek szétbarmolják a szervert. Ha full cuccal ébredne mindenki, akkor ez nem lenne elkerülhető sajnos. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2017.08.31. 20:09:37