A takarító mod valahogy nem akar takarítani.
Éjjel óta fut és elég sok szemét volt így is a játékban.
Rendesen szívat a játék. Újra kellett indítanom már a gépet, mert leállt a dx11.
A blokk limit korlátozás életbe lépett. A blokk típus limittel nem tudom, hogy mi van, mert arról nincs visszajelzésem.
Ami probléma lesz, hogy a megépített állomások - az összes, amire érkeztetek - az én tulajdonomban van. Így máris van csaknem 14000 lerakott blokkom összesen.
A nagy hajómhoz nem enged további blokkot hozzátenni, mert elérte a max-ot, de nem tűnt el belőle semmi, tekintve, hogy majd 8000 blokk.
Azt el is felejtettem kipróbálni, hogy esetleg leteszek még finomítót. Elvileg 24 a megengedett belőle.
Annyi minden nincs is korlátozva: finomító, kemence, összeszerelő, fúró/hegesztő/flex a hajókon, motorok és piston-ok. Ha jól emlékszem. Ja, meg a fegyverzet, beltéri, torony és löveg.
Új belépő állomást is csináltam, elvileg nem bontható és respawn pont is, de nem próbáltam ki a bontást. Egyszerűbb lett, mint az elődje volt. Viszont további állomásokért itt kell jelentkezni. Reméljük, hogy nem törli a játék vagy a takarító.
Az üzenetküldő is működik, de bejelentkezéskor úgyis látjátok.
És felkerült a takarító mod is. Remélhetőleg nem lesz olyan szemetes a játék.
Amit nem értek, hogy a mod listában nincs benne a Corner LCD és Light, de mégis tartalmazza a játék és működnek is.
Valamikor bekerült volna a játékba és már nem kell a mod?
Most már nincs kedvem elindítani, hogy megnézzem, majd alvás után.
Van egy kicsit rossz hírem a számodra a játékkal kapcsolatban. Bár lehet, hogy nagyon nem fog érinteni, attól függ, hogy mit csinálsz benne.
Illetve ez mindenkinek rossz hír.
Ebben a fene nagy optimizációban elcseszték a memória használatot.
Egyrészt baromi sokat zabál, másrészt 10 GB körül már reklamál a win (16GB-om van 4GB lapozóval) és rengetegszer kifagy a játék. Szervert karbantartani nehéz és sokszor kell ismét elindítanom a játékot.
Jellemzően akkor jelentkezik a gond, mikor helyek között ugrálok vagy spectator módban mászkálok. De ez már a világ készítésénél is kikészítette.
Keen fórumon jeleztem és mint kiderült, másoknak is vannak ilyen gondjai.
Gratula!
Minek oda finomhangolás és bios ismeret?
Összetesz, rendszert telepít és baromira örül az új vasnak :D
Ha valami nem smakkol, akkor érdemes ránézni a bios verzióra, hátha egy frissítés megoldja.
Juppi megvan a vas pár finomhangolás bioss ismeret ésatöbbi kéne hogy jó legyen a kicsike
Asus RX460 4GB DDR5 STRIX-RX460-4G-GAMING
Intel I5-7400 3GHz 6MB CACHE(Intel HD 630)
8 GB DDR4 2133 LC14 288
Asus B250G Gaming (Strix B250g Gaming)
Samsung R528 Notebook
De sajnos csak akkor, ha nem NCF építette blueprintből. Ha így épült, akkor csak azokat törli ki, amiket te raktál le és kezdtél el építeni, a többi megmarad.
Mindenkinek: nem is tudtam, hogy egy listában megnézheted a grid-jeidet, hogy mekkorák, és innen tudod törölni is őket (aki esetleg nem ismerné: ha a mérnök nincs semmilyen terminálban, ülésben, akkor az Info tab alatt). Így pl. ha valamid felrobban, lemerül, stb., akkor te is tudod törölni kézzel.
Persze, nem azonnali lesz a dolog. A játék úgysem törli magától az 5000 fölötti részt.
És még nekem is kell idő, míg átállítom a dolgokat. És természetesen hagyok időt mindenkinek, hogy át tudja építeni a saját dolgait is, azt meg már lehet a limittel együtt is.
Csak azért írtam már most, hogy mindenki nyugodtan tudja megcsinálni és ne lóhalálában, illetve ne hagyja ott nyugodtan a nagy építményét, gondolván arra, hogy az úgy jó.
Jelenleg nekem is van egy 8000 blokkos építményem. Azt nekem is bontanom kell.
Szóval a lényeg: a limit, ha minden igaz, akkor éjjel meglesz, de ez a jelenlegi építményekből nem fog elvenni, a törlés meg majd csak később lesz.
Még egy dolog: A különböző építményeknél írja, hogy a tulaja hány napja járt utoljára a szerveren. Szerintem inaktív tagokra és építményeikre nincs szükségünk, így arra gondoltam, hogy a 15 napnál régebben belépettek dolgai is törlésre kerülnének. Persze meg lenne az esély arra, hogy valaki más ráakad, de ezekkel a méretekkel nem hiszem.
Erről várom más véleményét is!
Az 5000 fölötti grid törléssel lehet haladékot kérni? 2 hajóm van most, mind nagyobb. Elkezdtem már bontani, de valami kicsit építenem kell, hogy legyen hol éledni / tárolni a sok cuccot.
Találtam mod-ot a rendszer üzenetekre és kívülről is tudok üzenni. Használata nagyon egyszerű.
Sajnos a blokk rombolás csak bizonyos grid-re még nem jött össze, pedig elvileg működnie kellene. Minden grid-nél van rá egy kapcsoló, illetve BP-ben is próbálkoztam átállítani, de nem működött. Majd még próbálkozom.
A blokk limiteket egyszerű lesz beállítani, viszont nem találtam módot, hogy külön állomás, nagy és kis grid-re lehessen korlátozni. A legtöbben inkább ki akarták kapcsolni.
A piros hajó 3600 blokk körül van, a kék 2000 körül, a zöld állomás nincs 7000.
Ezek alapján a grid blokk limit 5000 lesz. A max limitet meg 20000-re állítom egyenlőre. Ha bírja a játék, akkor lehet növelni lassan.
A típus korlátra még kitalálok valami értelmeset, mert a gyári sosem tetszett.
Ha nem játszik senki a szerón (éjjel a legesélyesebb), akkor egy részét aktiválom a dolgoknak.
@Yusukee: minden olyan blokkra, amibe komputer kell. Fúró, összeszerelő, finomító, hegesztő, tornyok, stb.
Ez azt jelenti, ha valamiből elérted a max-ot vagy meghaladtad, akkor többet nem tehetsz már le belőle. Ha a pluszt lebontod vagy megsemmisül, akkor nem lehet visszaépíteni.
Mivel nem tudom, hogy az NCF hogy fog a blokk korlátokhoz viszonyulni, így elöljáróban csak annyit, hogy időnként átnézem a listát és az 5000 blokk fölötti objektumokat törölni fogom. Jobb ötletem egyenlőre nincs a szabályozásra, ha az NCF figyelmen kívül hagyná.
Ha minden éles, akkor szólok és szerveren is tudatva lesz. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2017.07.23. 12:36:41
Lerakható blokk típus korlát melyik blokk típusra lesz?
A netemtől eltekintve a szerver most elég jól fut.
Viszont megint volt egy csomó szemét a játékban... Fel fogom tenni a takarító mod-ot.
Elöljáróban még annyit, hogy, ha megtalálom a módját, akkor komoly blokk korlátozások lesznek a játékélmény megőrzése érdekében.
Ahogy lentebb olvastam, elvileg grid-ekre is lehet korlátozni. Így elsősorban ez lesz lekorlátozva, valamint a lerakható blokk típus korlát is be lesz kapcsolva.
Azt még nem tudom, mikor, de számítsatok rá. A grid korlátozás, ha lehet külön hajóra és állomásra, akkor max hajóméret 3500 blokk körül, mint a piros hajó (ennek azért még utánanézek), állomás méret ennek a duplája.
El kezdtem én is használni. Zseniális ötlet :) Lecsökken az LCD-k száma, így gyorsabban is frissül, kevesebb helyet is foglalnak. Meg próbálom belerakni, hogy menjen TIM-el is, bár az kicsit macerásabb lesz. Valamint észrevettem, hogy új LCD építésekor újra kell buildelni a scriptet, ezt is kiszedem. Szólj, ha érdekel az újabb változat majd.
Bocsánat mindenkitől, nem gondoltam, hogy az egész szervert így le fogja lassítani. Most már ezt is tudom.
Nem csoda, hogy akadt a szerver. Üres világban, single módban még így is akad nálam.
És csak az állomás van bent.
Mikor bekapcsoltam a 10 NCF-et, hogy szétbontsa, az én procim ugrott 100%-ra és jópár másodpercig nem mozdult a játék.
Nohát, akkor ennyit a nagy hajókról, állomásokról.
Yusukee állomását eltávolítva azonnal helyrejött a játék. Lehet normálisan mozogni benne.
Viszont bontásig gondok lesznek. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2017.07.22. 11:11:11
@Yusukee: Azt megpróbálhatom, hogy lementem BP-be az állomásod, majd kitörlöm, de azért neked is legyen róla egy BP-d.
@kipeti: Nekem a hajóm még csak készül, még állomás formájában van csak. Blokkra kezdi elérni azt a 9500-at, bár ebben benne van a fúró hajóm is, ami kb. 600 blokk körül lehet talán.
@_susu_: A hajód majd törlöm, még nem jutottam el odáig. A 10k blokk lehet, hogy egy kicsit kevés, de, ha így lesz játszható a játék, akkor meg lehet próbálni. Végülis az is kihívás, ha nem építhetünk hatalmas nagy bázisokat, meg bázishajókat. Viszont a projectorral és NCF-fel épített dolgok nem számolódnak a limitbe és páran nem is a szerveren építenek, hanem egy kreatív világban.
Mondjuk meghatározhatnám a különböző fajta blokkok számát is, talán ez is segítene a játékon.
Én is beléptem az előbb, hát lehetetlen játszani. A simspeed annyira ugrál, hogy folyton desync-el, és máshova kerül a mérnök, mint ahol kéne lennie.
Az a 30k blokk biztos, hogy nem segít a teljesítményen. Nekem van egy UB nevű hajóm, ami sajnos lemerült, úgyhogy azt törölhetitek. Amúgy sem szerettem, lassú és nehéz volt mint a dög :D
Másik: nem akarunk blokk limiteket állítani a szerverre? Ha jól tudom egy nagy grid jobban terheli a szervert mint több kisebb, talán állíthatnák be "per grid" limitet is. Vannak szerverek, ahol például egy játékosnak csak 10ezer blokkja lehet max.
A másik ami teljesítmény gyilkos tud lenni, az a Projektor. Érdemes kikapcsolva tartani, ha éppen nem építed. Utoljára szerkesztette: _susu_, 2017.07.22. 10:02:02
30ezer blokk méretű az már biztos szerepet játszik én egy 9500 kocka méretű hajóval zuhantam le a bolygóra mert annyira laggolt hogy nem töltötte be rendesen a hajót és átestem rajta valószínűleg a gépem teljesítménye is szerepet játszik benne, amióta 1-2 ezer kockás hajókkal szórakozok nincs bajom a mozgásom néha laggol de nem vészes
Hát nem tudom mennyire jó az admin mód, de ha szeretnéd azt ki lehet próbálni, hogy kitörlöd a nagy bázisom, hogy javul e a sim speed, aztán visszarakod. Már közelít a 30k-hoz a mérete. Mert ha tényleg a sok blokk rontja a speedet, akkor elbontom, azon nem múlik, csak feleslegesen nem akarom.
Ami azt illeti, tényleg nagyon tréül megy.
Kicsit sikerült is összetörnöm a fúróm és csak épp kiálltam a garázsból, meg vissza.
Nem igazán tudom eldönteni, hogy ez a játék hibája vagy valami más. És persze megint nem csináltam BP-t.
Lehet, hogy ennyi blokkot már nem bír el a játék multiplayer-ben?
Azért elég sok script is fut, rengeteg kijelzővel.
Nektek egyébként hajlandó futni normálisan a szeró?
Komolyan mondom én belépek és 2 perc alatt sarkon is fordulok, lépek is kifelé... Egyszerűen nem lehet mozogni, szaggatva repülök, a karakterem rángatózik össze-vissza. Hihetetlen.
Nem volt bent senki a szerveren, úgyhogy vártam 5 percet és újraindítottam :)
Most már be tudtok lépni.
Azt láttam, de az előző verziót nem lehet ott kiválasztani
Azt be lehet állítani steamen, hogy frissítés nélkül el tudjam indítani a játékot? Lefrissített és ilyenkor nem lehet játszani :(
Bocs, téves riasztás volt :)
Én is szoktam blokkra letenni, amikor nincs hely futóműre, csak érdemes Blast Door blokkot használni, mert az jobban bírja. Ha jól láttam az első hajónál is ez volt a helyzet és konkrétan belesüllyedt a bolygóba. (Ha jól értem a redditen, akkor ez már egy régi bug, csak ritkán jön elő.)
Bekeményített a szerver. Építgetek békésen. Jön egy mining hauler. Mondom ok, ez nem szokott gondot okozni. Odajön 1.5 km távolságra és nyomja a request backupot, jön 2 másik drón. Lenyomtam őket. Visszaérek javítani, erre megjelenik még 1 mining hauler. Jön, jön jár 4 km-nél, erre megjelenik még 1! wtf. Na itt ledobott a szerver, nem is látom a listába :) Remélem lesz még bázisom.
Érdekes, mert sosem jöttek még ilyen közel.
Megnéztem a videót és nem igazán értem, mi a gond.
Egyik hajón sincs futómű, blokkra akarja letenni az illető a hajót.
Az első hajónál van valami, de, ha nem volt az egész a talajon, akkor ott volt egy kis esés, amitől az bekövetkezhet, ami be is következett.
A második hajó meg eleve kész röhej volt. Hajtóműre letenni?! Eleve van a hajtóműnek sebzése és ilyen távon fel is robbannak. Ahogy látszott is, hátulról jöttek a robbanások, mert azok a hajtóművek érték el először a talajt és úgy haladt előrefelé a megsemmisülés. A többit meg már adta a fizika.
Legalábbis nekem ez jött le a videóból.
Nem mondanám. Nálam szépen tud 1-esen futni, de csak sp-ben. Viszont a továbbító rendszerek és minden raktározással és feldolgozással kapcsolatos rendszerek rendesen meg tudják nyomorítani a sebességet. Nálam alapból 1-el fut, de, ha megnyitok bármilyen konténert, bárhol (függetlenül attól, hogy összeköttetésben van e a nagy rendszerrel vagy nincs), mindjárt leesik 0.4-0.5-re.
Hány magos a procid HT-vel együtt? Én arra tudok gondolni, hogy a játék mondjuk 4 magot tud használni és ha kihasználja a 4-et akkor már 100%-ot ír cpu loadra, hiába van a gépben 8 logikai mag (ami csak 50% terhelés)
Ránéztem én is.
A világomban sajnos lerobbant a szétszerelőm teteje, megint jól megcsináltak valamit.
Ott igencsak sok blokk van, CPU és GPU is 99%-on pörgött, de a fizikai proci 40%-on ment és ebbe minden program benne van.
Egy másik világban, ahol kevés építményem van, ott 50% körül volt a játékban az érték.
A felirat szerint CPU Load és GPU Load van írva. A Load töltést jelent az angol tudásom alapján. Lehet, hogy a játék bír akkor ennyit? Ezzel a textúrázás betöltését mérnék talán?
Nem tudom, nem értek hozzá. Ami azt illeti annyira nem is érdekel. Csak fusson rendesen a játék. De...
Amúgy a nagy statikus építmények is rontják a sim speedet? Nem csak akkor, ha mozgás is van?
Nem igazán tudok rá mit mondani.
Tesztelgesd single-ben is. Hátha mást mutat.
Takarítás után viszont mintha jobb lett volna a szim.sebesség, bár még így is ugrált.
És azért a nagy építményekről se feledkezzünk meg, van akinek több, mint 25000 blokkos csak a bázisa.
Bár tudnék én is ennyit játszani vele.
Mindenkinek: óvatosan szálljatok le, van valami fura ütközéses bug: reddit
Bocs, rosszul írtam SpaceMaster-nek hívják. Ott van egy "Enable creative mode tools" checkbox. Pl. ebben a videóban van használva.
UPDATE: ja és ez alapból benne van, nem mod. Az Alt+F10 menüben. De lehet, hogy Multiban nincs benne. Utoljára szerkesztette: _susu_, 2017.07.21. 10:38:29
Tudom amúgy hogy az én gépemet jelzi, ezért is írtam, hogy 12-14% van a számítógépen. Nem a szerveren.
Meg amúgy most azon gondolkoztam, hogy hogy lehet az, hogy az Easy Start Earth pályát, ami csak egy kisebb/közepes(?) bázis néhány kis hajóval, meg néha oda repdeső kicsi drónokkal, egy füves bolygón, egy csúcs hardverű gép tud csak 1080p-ben 60fps-el futtatni.
120 fps-ről, vagy akár csak 70-ről, szó sincs.
Az Easy Start Earth mapon nincs több mint 5000 blokk egyszerre.
Egy i7-es procim van (3 éves, a számát nem tudom pontosan), ami turbo boost üzemmódban 3,9 GHz-ig megy fel. :/ Szóval a procim elég kellene legyen, gyakorlatilag nincs más játék amihez nem elég.
A játék beépített CPU mérője sem az én gépemen levővel, se a szerveren lévővel nem egyezik meg, ezért gondolom a a mérővel van a gond. Vagy pedig az hogy a játék tényleg csak ennyit képes kihasználni, mintha nem látná az összes magot, vagy épp a HT-t nem tudná kihasználni.
A GPU úgy sejtem azért 99%, mert mindig a lehető legtöbb FPS van előállítva.
Amit egyébként úgy vettem észre szintén csökkent, az AMD videokártyák igen csak ki lettek hagyva ebből a nagy GPU optimalizációból, le is kellett vegyem medium-ról low-ra a grafikát, egy R9-280x-es kártyával. (GTX 970-el hasonló teljesítményű, csak 300Wh-át eszik)
Azok a számlálók a gépedet mutatják, nem a szervert.
Nálam 50% körül ugrál a CPU és talán 60% körül a GPU.
Mondjuk a takarításnál annyira nem figyeltem. Főleg miután párszor bezárult a játék, már elő sem hoztam, hogy lássam.
Nos alig 30 percet tesztelgettem hogy belássam, ez az update tényleg nem sokat ért, sőt...
Amíg minden mozdulatlanul áll és meg sem mozdul, addig stabilabb a szimulációs sebesség mit az update előtt, de amint teszek pár lépést a mérnökömmel egy zsúfolt világban, oda is a dolog. Mint minden major update-el, persze ezzel is jöttek be új bugok is, amit képtelen vagyok felfogni hogy nem vettek észre, nekem pár perc után szemet szúrtak a legnyilvánvalóbbak.
És kaptunk két csinos GPU Load és CPU Load sort is a teljesítmény figyelőhöz. Ami a szerveren nálam kapásból azt jelzi, hogy CPU kihasználtság 97%, GPU kihasználtság 99%.
Sem a CPU-t, sem a GPU-t egyszerűen nem tudom lenyelni...
A GPU-t, ahol én állok, ott 2 közepes méretű hajó, (Nincs talán 1000 sem a nagy blokkok száma.) egy kis bányászhajó, meg néhány aszteroida terheli. Elvileg minden más látótávon kívül...
A CPU meg.. hiába a játék "beépített" számlálója szerint 97% a terheltsége, a számítógép teljesítménymérője 12-14%-os kihasználtságokat jelez!
A szeró prociján úgy néz ki nőtt a kihasználtság, most már nem 12-20% között ugrál, hanem 9 és 33% között. Szóval még mindig lenne benne 3-szor ennyit...
Képtelen vagyok megérteni tehát továbbra is, hogy miért ilyen optimalizálatlan fos ez a játék még ennyi idő után is! Ugyan miért hiszi azt a játék hogy közel 100%-ot használ a hardverből, holott amúgy az ötödét sem?!
A szerón kb. 5-10 percet töltöttem, ezalatt nem jött elő az inventory bug. Bár ez ennyi idő alatt nem sokat jelent.
Intentory bug javítva lett? Semmi említés nincs benne a listában...
Amúgy 500 km fölött az antenna jelek nem is látszódhatnak már a HUD-on, még akkor sem ha valami csoda folytán sikerül kiépíteni antenna hatótávot :D Ez egy játékbeli korlát. (6 átjátszó állomás kell hozzá.) 500 km fölött a GPS koordináta látszik csak. Szóval az amit látsz Yasukee valószínű egy bugos blokk :/
Nekem amúgy nem tűnik egy nesze semmit fogd meg jól update-nek, bár az inventory bug javítását nagyon de nagyon hiányolom...
És a krió nem bugos, hanem kilátni az ablakain és tudjuk mozgatni a fejünket. Csak azok a kis fémes izék zavaróak, amik az üvegben vannak...
És megtaláltam a kreatív kapcsolót, csak épp a szememet nem szúrta ki. Szóval bármikor letehetek egy állomást akárhova vagy akár egy új belépő bázist is.
Szét is bonthatom az állomás telepítő hajóm. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2017.07.20. 21:17:06
A takarítás részben meg is történt, nem vártam holnapig.
Elvileg senkinek nem tűnt el semmije, csak azokat a dolgokat töröltem, amiknek nem volt tulaja és 50 blokknál kevesebből állt.
Van még pár dolog, de a játék nem bírja, időnként hibával leáll.
SuperAdmin-os építős dolgot sajnos nem találtam. Max sérülésmentességet és turret láthatatlanságot tudok beállítani.
A másik két opció már nem is tudom, mi, de az sem használható arra, amire szeretnénk.
@_susu_: egy Minor.ION nevezetű hajód nem hiányzik? 12m/s sebességgel halad az űrben és úgy 17 ezer km-re van a legközelebbi játékos.
Ismét nem a multihoz.
Megint van egy kb. "nesze neked semmi, fogd meg jól" frissítésünk.
Amit én tapasztalok, hogy újabb bug jött elő, mégpedig grafikai. Néha eltűnnek blokkok, néha ott tűnnek fel, ahol nincsenek. A kriónak nincs ajtaja és körbe tudok nézni a nagyvilágba.
Ami talán jó, hogy ezentúl a pókok nem bántják a grid-et, csak a játékosra mennek rá.
Az apró hibajavítások listáját nem olvastam végig.
3,4 GB-ot evett a szerver. Érdemes erre is odafigyelni kicsit, múltkor nálam is ez volt és nem tudtam csatlakozni hozzá. Mivel senki nem volt fenn, újraindítottam és utána már ment a dolog.
Edit: bár most is 2,8 GB ramot kajál és nincs rajta senki.
Remélem mindenki átnevezte már a dolgait?! Holnap délelőtt nekiállok takarítani.
A Space Admin módnak utána kell néznem.
Teleportálni tudok, de kreatívosan építkezni még nem próbáltam.
A szerver frissítve.
Edit: és elfelejtettem a takarító mod-ot hozzáadni... Utoljára szerkesztette: RJoco, 2017.07.20. 20:02:59
Erről tud valaki valamit? Én arra még biztos nem jártam, nincs is mentve oda GPS hely, de néha megjelenik, majd eltűnik. Bug lenne, vagy van ott valamim, amiről nem tudok? Bár 1000 km antenna táv azért durva lenne.
Space Admin mód itt nincs? (hogy nem kell az egész világot creative-ba tenni, hanem csak az adminok tudnak "Space Admin" módba lépni, és blokkokat pakolni / blueprint-eket beilleszteni).
Legjobb 3 üzenet :) Utoljára szerkesztette: Yusukee01, 2017.07.20. 09:20:27
Na akkor ha visszatér a rendes szerver szim sebesség, akkor én is csinálni fogok egy amolyan kezdőbázis féleséget. Ha már ilyen sokáig megmarad a szerónk :)
Amúgy az elméletünk bevált, a mentési fájl nem hízott akkorára így, hogy nincsennek meteorzáporok.
köszönöm én is!
_susu_ annyival szállt be, hogy még szeptemberben is futni fog a szerver, meg októberben is.
Köszönöm neki itt is!
nekem jelenleg nincs rá időm, amikor lenne rá meló után akkor meg nincs elég energiám parancsnok
Köszi, de egyenlőre szerintem nem lesz új állomás.
Akik játszanak a szerveren, azok már bent vannak.
A többiek meg...
De az indulás utáni nagy lelkesedés hamar lelohadt.
Mondjuk még mindig jobban állunk, mint a múltkorinál.
A védelem lelőhető. Ezért csináltam önmegsemmisítősre. De, ha valaki figyelmen kívül hagyja az utasításokat...
Elvileg BP-m amúgy is van belőle.
Azt viszont nem tudom, hogy esetlegesen nem lehetne e magának az épületnek a paramétereit módosítani?
Mert az úgy egyszerűbb lenne. Tekintve, hogy a világot nem szeretném átállítani kreatívra.
Illetve egy nagy aszteroida belsejébe lehetett volna még csinálni, de akkor meg nincs olyan jó kilátás.
Ha nincs fenn senki, csak te, vagy, ha van is fenn valaki, akkor is írhatsz neki, hogy jön egy újraindítás.
És indítsd újra a szervert. Lehet, hogy ez megoldja a szim.sebesség gondot megint egy időre.
Arra kell figyelni, ha volt valaki a játékban, akkor azért 5 percet várj, hogy biztos legyen mentés, mert, ha két mentés között lép ki valaki és áll le a szerver, akkor az utolsó mentés pillanata lesz visszatöltve, vagyis nem biztos, hogy mindenki a kriójában volt.
A mérnök rögzülős dolog már jó régi. Tegnap tapasztaltam Yusukee hajóján is, nem tudtam utána menni. Ami érdekes, hogy amíg ő nem volt a hajóján, addig nem volt gond a mászkálással.
Ma már egy kicsivel jobb a helyzet, de továbbra sem tudtam rászánni magam a játékra.
Folyamatosan villangat fel a felirat a jobb felső sarokban, hogy "Warning: low sim speed on server", vagyis: "Vigyázat: alacsony szimulációs sebesség a szerveren"
Most már olyan 0.9 körül ugrál a sebesség, de néha ledroppol 0.15-re is akár, és olyankor megakad rendesen.
Az UPS is néha ledroppol 10-re is akár. És az a jelenség is rendszeres (~30 másodpercenként), hogy egy koordinátákra rögzül a mérnök, és ha repülnék/sétálnék el, akkor mint valami rugó, húz vissza arra a koordinátára egy erőhatás... Komolyan olyankor elpattan valami az agyamban
Nem értem, mondjuk miért nem lehet akkor már fogni és berögzíteni 0.9-re a sebességet, és akkor stabilan azon lenne? Nem ugrál 0.9-1.00 között, és látom ahogy szaggatva mozgok, hanem akkor legyen rögzítve és kész. Vagy csak szerintem lenne ez egy normálisabb megoldás? Ahh... évek óta ezen vagyok kiakadva
Tegnap nálam is olyan szinten ugrált a simspeed (0.4-0.8) és a ping (40-120), hogy inkább kiléptem. Legutóbb akkor volt ilyen a simspeed, amikor egy hajó "beleragadt" a földbe (valaki itt írta még a fórumon azt hiszem).
Micsoda, nem volt védelme?? Mégis miért?? Az önmegsemmisítőről meg nem is tudtunk, nem csoda hogy valaki megközelítette.
Amúgy egyszerűen berakunk valami olyan modot, ami kér egy plusz alkatrészt a legyártásához, (pl. a More Solar Power modban a fekete nap panel kér "Black Solar" komponenst az elkészítéséhez. Azt már egyszerű megoldani, hogy átírom a modban a blokkok életerejét (jó sok 9-es), hegesztési és szétflexelési idejét egy nevetségesen nagy számra (évek). És annak a plusz alkatrésznek is könnyű átírni az elkészítéséhez szükséges öntvények mennyiségét. Pl. 1 db "Black Solar" alkatrész legyártásához kelljen 100k uránium és 100k platina. (1 db 8x Solar Panelhez meg 64 db kell, szóval az életben nem lesz legyártva survivalban :D )
Aztán azokkal a napelemekkel (vagy bármilyen más blokkal) körbe lehet rakni a bázist. A napelemek talán még azért is lennének jók, mert akkor így energiagond sem lenne a kezdőbázison.
Nálam még rossz internet kapcsolattal sem produkál olyat, mint nálad. Illetve még nem tapasztaltam.
Ma sem volt túl nagy gond, de építeni nem szívesen építek így.
Elvileg van beépített takarítója is a játéknak, nem értem, miért nem működik. Már nem emlékszem, miért nem került fel a mod. Hozzáadni egyszerű, csak az szerverújraindítással jár. Az alapbeállítások jobb felső ablakában láthatók a modok. Oda kell beírni egy következő sorba a 666848746 számsort és menteni. Eddigi tapasztalataim alapján kapásból újra is indítja a szervert.
Esetleg figyeld azt az UPS értéket. Ha nekem 30 alá megy, akkor gond. Fölötte még játszható lenne, de sajnos nem tartja.
A kezdőállomásnak nem volt védelme. Csak önmegsemmisítője. Az pusztította el. Valaki megtalálhatta az űrben és hajóval közel ment (bár elég karakterrel is, mert csak arra volt érzékeny). A szenzorok ugye 50 méterig látnak, szóval az illető ezen belülre ment. Nem véletlen volt kiírva, hogy ne térjen vissza senki, mert a halál vár reá.
Sérthetetlenné tévő lehetőséget nem találtam. Pedig még Minecraft-ban is van...
Én is gondoltam egy föld alattira vagy hegy belsejében, talán oda lusták elmenni. De jelenleg azt nekem kellene megépíteni, szóval egyenlőre így marad. Az NCF-nek köszönhetően hamar összerakok egy állomást, ha valakinek kell.
Jesszusom a szeró egyenesen játszhatatlan, most akartam pedig elkezdeni építeni a bázishajómat :(
De most konkrétan nem lehet egyenesen repülni, bányászni fúrófejekkel meg már már a lehetetlenséggel határos, folyamatosan ütközök, és letörnek a fúrófejek :(
A hajóimat átneveztem, igaz nem volt sok belőlük. Remélem a törlés megoldja a dolgot. Aki meg tönkretette a kezdőállomást, elmehet a picsába!!
Legközelebb 50km-rel a felszín alá kell tenni amúgy, ott érjék el... Megtalálni sajnos nem nehéz, egy GPS koordináta és annyi. Az automata védelem meg egyszerűen nem elég, egy 5km-ről is lőni tudó gravitáció-gyorsított lövedékkel, vagy RBSA ágyú ellen. Vagy nyomtatható rakéták ellen. A felszín alatt viszont ezek mind nem használhatók, 50km-t meg nagyon elvetemültek fúrnak csak át. Bár így meg annyi a gond, hogy csak potyogtatni kell robbanófejeket szépen.. Szóval valahogy sérthetetlenné kellene tenni a kezdő állomást.
Nagyon sajnálom a dolgot, kész a nagy bányászhajóm pedig és lett volna most 4 órám bányászni és építkezni :(
Amúgy a G-portal mérője szerint max. 20% a szerver CPU kihasználtság, egyszerűen röhej...
Hmm itt valami érdekes dolog történt, mert eltűnt az egyik nanite factory, 1 large reactor meg 1 hidrogén thruster, meg a medical szoba. Minden más megvan.
szerk: meg így randomba conveyor csövek
Szellem lakik a hajómon Utoljára szerkesztette: Yusukee01, 2017.07.18. 20:45:47
Na kiderült mi történt. Abból a szobából amit használtam éledésre / krió kilogolásra eltűnt minden. Minden sértetlen, de a krió meg a medical station eltűnt. Érdekes. Szerencsére megoldódott a probléma segítséggel.
ok megyek
Lenne valaki olyan kedves, hogy odaenged egy éledőhöz / kapuhoz? Útközben elkapott egy hajó és megölt. Így hajó nélkül elég nehéz lenne megtennem még 1x 1000 km-t :(
RJoco hétvégéig tudsz várni a törlésekkel?
Kedves játékos társak!
A First Point állomást megtalálták és elpusztult. Az újonnan érkezők csak azon játékosok orvosi szobájában éledhetnek, akiknél a Tulajdonos Neutral-t mutat.
Majd talán később lesz egy új állomás, de jelenleg örülök, ha a saját dolgomat tudom építeni. Ettől függetlenül segítek bárkinek, ha szüksége van rá és itt lehet jelezni, hogy tegyek le új állomást, ha új játékos jönne és igényelné.
A szerver ismét rettenetesen szemetes. Ezúton kérek mindenkit, hogy nevezze át a saját dolgait, mert a Small, Large, Static Grid-eket pár nap múlva törlöm kivétel nélkül. Az átnézésük időigényes és macerás, mert ahhoz is jó netkapcsolat kell.
Ha valaki tudja, hogy játékon belül, hogy lehet kiírni ezt, az kérem ossza meg velem!
Ami First Point-ból maradt:
Igen, ez elég. Mindjárt ránézek, ha a netem is engedi.