Még rosszabb és még gyakoribb már 5-10 percenként ki kell nyirnom magam hogy helyre jöjjön 5-10percre, ha az easy inventory okozza akkor lehet hanyagolni kellene
Viszont úgy tűnik az inventory bug csak még rosszabb lett, most már kiterjed egészen a karakterre is, a saját táskámban bekövetkezett változásokat sem látom egy idő után. Szép lassan minden egyes blokk inventory ablakának oda lesz a láthatósága, azért ez elég durva...
Srácok
Srácok
Nézzétek a fényeket . Gyönyörűen vannak számolva a világítások és az árnyékok És a szim sebesség is eddig stabil 1.00. És tényleg úgy érzem folyékonyabban is fut a játék!
Legalábbis ennél a szolgáltatónál Husi! :)
Mert elég gyenge a szerver gép teljesítménye...
ÉÉSS IGEN! Megérkezett a major update, amire Xocliw úgy hivatkozik a videóban, hogy egyike a legnagyobb update-knek a játék történetében! Nézzétek az eheti videót, ahogy szépen egymásnak mennek vagy 20 hajóval, és 1.00 a szimulációs sebesség végig! Csodálatos Említett még olyat, hogy lesznek még optimalizációk, hát kíváncsian várom :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2017.06.01. 21:08:59
Sziasztok!
Külön szerverbe én is beszállnék!
Amúgy a serverblend itt ír ping-eket: https://serverblend.com/low-ping-network/, azt írják Londonból Montreál 92ms, ami már annyira nem jó (főleg mire ideér, lesz az 120-150 is), de a francia jónak tűnik.
Szerver:
Running until: Monday, 06/05/17, 11:48 am
Ha jól értem akkor ez kuka és hanyagoljuk..
(persze lementem és felrakom a mentést) Utoljára szerkesztette: husi, 2017.06.01. 12:02:48
örök hálám meg mentettél legalább egy négy órás farmtól
SeToolBox-szal kell törölni, az átnevezett hajókat könnyű felismerni a listában, nem kell rájuk klikkelgetni.
Az 1x1x1 blokkok is nyugodtan mehetnek a kukába, úgysincs gazdájuk.
Az NPC drónok elég egyértelműen vannak jelölve, egyszerű a törlésük és elég sok is van belőlük.
A takarítást úgy érdemes megcsinálni, hogy egy közvetlen mentést követően leállítod a szervert.
Letöltöd a mentést, megszerkeszted a SeTool-lal, mented, majd elég a SANDBOX_0_0_0_.sbs fájlt visszatölteni a szerverre, nem kell az egészet. És újraindítod a szervert. Elég egyszerűen megvan. Én így csináltam anno.
Elvileg a SeTool csinál egy SANDBOX_0_0_0_.sbs.bak fájlt, ami lényegében a biztonsági mentésed, ha valamit nem jól töröltél volna ki.
Király vagy Husi :)
restore backup in progress.."May 31, 2017, 5:14:38 AM"
senki 4óra óta
Az enyémet nem :)
Van valaki a szerveren?
basszus kulcs kérhetnék egy biztonsági mentés vissza állítást rossz blokkot bontottam le és az épülő hajóm ment a kukába szó szerint 18:50 előttről, de csak ha más munkáját nem teszi tönkre
Az az admin cucc elég gáz igen, életrabló vele törölni a szemeteket. SeTool box-szal érdemes inkább megnyitni a mentési fájlt, abban pár perc alatt kitörölhetsz mindent, és aztán visszatöltöd és mehet is tovább a játék.
Amúgy tényleg az kéne, hogy mindenki átnevezgesse a kis és nagy hajóit, és akkor neked is sokkal gyorsabb lenne a dolog. Nem tudom a SeTool kiírja-e hogy ki a tulajdonos, nem rémlik hogy kiírná, csak ha rákattintasz. De akkor meg megint ott vagyunk, hogy egyesével lehet törölni. Bár még így is sokkal gyorsabban, mint az admin tool-al.
1-2 dolgot töröltem de a beépített admin cucc erre szinte alkalmatlan annyira fos.
na most én kaptam el az inventory bugot :)
Kitakarítottam a mentést, de nem lett kisebb.
A meteorbecsapódásokat külön nem jelzi a SeTools.
Tuti, hogy volt rajta lámpa a backup előtt. Kétszer is tettem rá. Érc detektort csak egyszer tettem rá és jóval korábban mint a lámpákat, csak most jutott eszembe megnézni, de nem volt.
Nekem is SSD-m van, sokáig nem volt beakadva. Szerintem a szerveren HDD van.
A ram-ot meg egyáltalán nem értem. Ott volt 4-5 GB szabadon, a lapozófájlból is csak 40 MB-ot használ az 1 GB-ból.
És mégis reklamált a win és egyszer csak bezárta. Mivel a szerver mentési ideje volt beállítva a világon, így inkább nem is léptem vissza megnézni, hogy épp mennyit veszítettem.
Mondjuk érdekes, hogy az első mentésnél jelezte a memória szükségét, de utána sem hagyta abba.
A meteorokat, illetve aszteroidák helyeit nem is néztem SeTools-ban. Az kb. elárulta volna a dolgot. A könyvtárban láttam, hogy sok aszteroida fájl van, de minden felfedezett aszteroidát eltárol és nem is nagy a méretük. Viszont azért páran játszottunk vele már.
A Holdon nem tudom mi van, mert az durván nagy. Ha oda potyognak a drónok, akkor lehet azért van. Mindjárt meglesem, ha kitakarítom, akkor mekkora lesz a mérete.
Valami rejtélyes oknál fogva néha elfelejtkezik sok törlésről az a takarító mod is igen, de nélküle ki tudja hol tartanánk. És köszi hogy megtartanád az NCF-et :)
(Tegnap délután lett készítve a backup, nem lehet hogy akkor még nem volt rajta a detektor és a lámpák?)
Amúgy! Az én gépemen kb. 5-10 mp volt a mentés (akkor nálam is beakad teljesen), nekem SSD meghajtóm van. Úgyhogy a szeró már csak ezen a téren sem acélos, mostanában már 40 mp-ig is elmegy a mentésnél.
Érdekes nekem 8 GB-om van, de nem akarta bezárogatni. Szerencsére 1 hét és 16 GB-ra fog bővülni , akkor aztán remélem megoldódik pár dolog (pl. szim sebesség és FPS drop néha a bolygók felszínén).
Szerintem a meteor becsapódások is nagy mértékben növelik a bolygók fájljainak méretét. Minden krátert egyedileg lementeni, lementeni azt ahogy minden becsapódás után egyedileg meggyűrődött a voxel, meg hogy milyen új érc jelent meg a kráter közepén. Mintha egy egy becsapódás helye egy-egy új, mini aszteroida lenne az űrben. Ha körbenézek én is a bázisom körül, gyakorlatilag pár méterenként van már kráter, elég durva :D (Persze szép látvány is.)
Pfff, tetü program, tetü win.
Játszom a szerveres világgal a gépemen, a mentésnél elég durván beáll a játék, de utána megy tovább. A win reklamál, hogy kevés a memória (16 GB-ból 10 GB foglalt), be akarja zárni. Nem engedem, erre csak azért is bezárja. De előtte még megnéztem, hogy csak 5 GB-ot fogyasztott.
Akkor mire fel?!
És a mentésbe/backupba megint nem került bele, hogy felraktam pár lámpát a hajómra. Sőt, most nézem, hogy az érc detektor sincs rajta...
Kicsit bele lestem a mentésünkbe SeTool-lal. Na nem azért, hogy lássam, mit csinálnak mások és hol vannak, hanem, hogy miért is 80 MB a Hold fájl.
Rengeteg drónt jegyez a mentés, valamint rengeteg hulladékot is. Pár blokkból álló dolgokat, amiket törölnie kellene a takarító mod-nak, de nem teszi.
Szerintem nem ártana, ha Husi kitakarítaná a mentést, hátha jobban futna megint a játék.
Ezek szerint az adminnak ez mégiscsak feladata kellene legyen.
MMO engem sem most. Nekem sincs sok időm játszani.
A 170-es ping sok. 250-nél már reklamál a játék.
30-50 körül még a megfelelőnek mondható.
Így marad a DDR3-as memória.
Az admin fontos feladata lenne a szerver frissítése, újraindítása, de szerintem nagyon más nem lenne, ha jól be van állítva és nincsenek olyan mentési/fagyási anomáliák, mint a jelenleginél. Az előbbihez elég a netkapcsolat akárhonnan. Legalábbis gondolom itt is úgy van.
Én szeretek repkedni és építeni, építő és bontó hajót csinálni. A NCF ezt elveszi. Ha én csinálom a szervert, akkor azért lesz NCF. Meg takarító mod is szerintem, az eddigi tapasztalatok alapján tényleg nagyon hasznos tud lenni.
De mire én megcsinálom, addigra tényleg jön a multiplayer update is és remélhetőleg nem elcseszik. De ezt még a mostani szerveren úgyis lehet tesztelni.
Úgy tűnik az a szerver nem egy acélos teljesítményű, az én gépemen (egy-egy drop-ot leszámítva kivételével) a mentést betöltve elég szépen elfutott 1.00-s szim. sebességen.
Engem nem érdekel az MMORPG, igazából alig pár játékkal szoktam csak játszani, azokkal se sokat.
Montreal-i szeró nem tudom milyen pinget produkálna, annak utána kellene kérdezni. Szerintem ha felvesszük velük a kapcsolatot, akkor egy gyors teszt erejéig ki lehetne próbálni, ők tudni fogják a módját. A DDR4-es RAM + még 1-el erősebb proci, mindez még olcsóbban is, elég csábító dolog, de nagyon nem lenne jó ha ez meg a ping kárára menne. Az SE szerver keresőben 1 db USA-beli szervert találtam, annak 170-es alapjáraton a pingje, ami szerintem már sok!
Köszi a backupot!
Nekem a szerverkészítés még menne is, de az időhiányom miatt nem lennék túl jó admin. A Nanite Controll Factory viszont nálam alapkellék szokott lenni, rengeteg időt megspórol amit amúgy csak repkedésre-hegesztésre pazarolnék, ha lesz következő szeró akkor légyszi legyen benne :D
Amúgy egy kis középkori MMORPG érdekel valakit (PVE, PVP, RP)? Nem akarok toborozni csak ha valakit érdekelne tudok egy jót ajánlani jelenleg jó csapatunk van, de még nem vagyunk nagyhatalom, van olyan időigényes mint a Space Enginers engem le köt ugyan annyira.
Ha van aki megcsinálja az új szervert, akkor szavazásra kellene bocsátani (számomra jelenleg játszhatatlan), ha nincs aki bevállalja, akkor én nagyon szívesen elvállalom, de csak 7-e után tudom indítani, mert a hétvégén hazautazom.
Nekem fut egy Network Meter Gadget és ott figyelem, hogy mikor elindul a letöltés, akkor hol áll a számláló és mikor leáll a letöltés - betölti a világot, akkor hol áll a számláló. Innen tudom, hogy mekkora a mentés. Amúgy Husi tudná megnézni a szerveren. Nem is ártana neki néha biztonsági másolatot csinálni a gépére. Én legalábbis ezt tettem anno.
Szerintem az SSD háttértárasat kellene megpróbálni. Ott tuti gyors lenne a mentés. Ezen kívül nem sok jelentősége van. Esetleg a szerver indításánál, frissítésnél.
Az árba simán beszállok én is. De 1 hónapos tesztre simán benevezek egyedül is és jön, aki jön. De kellene a mostani világnak a mentése, mert megint elölről kezdeni...
És azért a multiplayer update sem ártana már.
Montreálos szerver esetén 1650v3 procit kapnánk, ami még gyorsabb és DDR4-es ramot, SSD-vel. Kérdés, hogy milyen lenne a kapcsolat Kanada és az EU között. Amúgy meg olcsóbb lenne 1 fonttal.
szerintem ha többen be szállnánk a szerver előfizetésbe nem lenne sok 3 emberrel már 2e ft alatt van néggyel meg 1300ft rám számíthatsz
A legjobb megoldás amúgy amit eddig találtam, egy ténylegesen nagyon durva teljesítményű szerver, amit kinőni már csak a játék optimalizálatlansága miatt lehet:
https://serverblend.com/my/buildmyowngameserver.php
E5-1620 v2 | 3.63GHz, 128GB DDR3 RAM 1600MHz RAM, és SSD háttértárra menti az adatokat.
Csak hát ~16 £, azaz jó ~5500 Ft/hónap :(
Egy másik összeállításban, gyengébb procival (Dual E5-2670 v2 | 2.85GHz), de 2-szer annyi RAM-al, és HDD-re adatmentés: ~9£, azaz ~3100 Ft. Azért ez utóbbi is acélos szerintem. A játéknak mindig memória baja van, 256 GB-ot befoglalni csak nem tudna már :D
Honnan lehet tudni mekkora a mentés amúgy?
@Husi: Mikor jár le a szerver előfizetése? Szerintem kimerítettük a képességeit. Nálam nem megy 0.8 főlé a sebesség, folyamat High latency-t ír, egyszerűen játszhatatlan. Utoljára feltettem pár lámpát a hajómra, ma megint tehettem fel, de éppen élve visszaértem az állomásra, a krióba már elég nehezen mentem be. És egyedül vagyok a játékban.
A mentés úgy 110 MB-ra rúg. Ez is elég lassan jött le.
Ha meg lehetne adni a TIM-ben, hogy egy ciklusnál csak 1 elemet pakoljon, akkor lehet, hogy megoldódna a gondod. Ha jól értem a működését, akkor minden lefutásnál leellenőrzi a készletet és a megfelelő helyekre mozgatja a dolgokat. De mindet egyszerre akarja.
A bug már a 01.180.1-es update-el bejött, vagyis több mint 1 hónapja. Úgy tűnik ezidáig nem javították, azt beszélik itt, hogy valószínűleg a következő multiplayer update javítani fogja. Ami elvileg most csütörtökre várható. Hát kíváncsi leszek!
És úgy tűnik tényleg igazad volt Julian , nem konkrétan a TIM szkript, hanem bármilyen inventory pakolgató szkript, kombinálva egy kis laggal, előhozhatja ezt (az egyik kommenter szerint), hogy nem lesz többé szinkronban az inventory a szerver és az én gépem között. Amikor elkezdtük a szerót, akkor még nem volt lagg, azért nem jelentkezett a probléma.
Csodálatos . Leállítom a TIM szkriptet ha újra belépek, azért remélem nem kell sokáig meglenni nélküle, mert iszonyat hasznos és nagy segítség! Utoljára szerkesztette: laci4321, 2017.05.29. 19:53:21
Belépett egy bizonyos gabriel nevű játékos, nem tudom ki lehetett, csak egy pillanatra nézett fel. De a szim sebesség 1,5 óra játék után ismét leromlott, max. 0,9 lett. És azonnal meg is jelent az inventory bug. Úgy tűnik a szim sebesség romlása hozza elő azt, hogy egyszerűen nem frissül a képe az inventory-nak. Hallom ahogy megy a refinery, mégis: azt látom hogy nincs benne semmi. Kiveszek egy konténerből valamit, vagy bele is rakhatok, viszont ez a konténerben mégsem látszik, mintha csak egy befagyott képet néznék.
Szerintem ez volt a helyzet a tegnapi urániummal is: már rég a bázis konténereiben volt, a refinery-k már el is kezdték feldolgozni, csakhogy én nem láttam semmit, mert nem frissült az inventory képe. Így pedig, hogy nem is volt már az uránium a bányászhajóm konténereiben, nem csoda hogy nem lehetett még közvetlenül sem kivenni őket.
Szóval tehát annyi történik, hogy működik minden, egyszerűen csak nem frissül a kép, valahol elakad a feldolgozási folyamat a lagg miatt. Csodálatos. Érdekessé teszi a dolgot, hogy egy ki-be lépés megoldja a dolgot átmenetileg, de amint jön egy szerver szim. sebesség drop, ismét előjön a hiba.
Köszi, már korábban rájöttem a dologra. Jobban mondva megnéztem a mod adatlapját.
A játékban is meg lett volna, ha nem csúszik rá az összeszerelőnél a kipipálandó sor a fölötte lévőre egy kicsit. Így teljesen elkerülte a figyelmem és még a leírással is keresgélnem és meresztenem kellett a szemem.
Julian egy régebbi kérdésedre megtaláltam a választ olyan egyszerű hogy fel sem tünt először, a nanit gyár tudja vezérelni az össze szerelőt. Ehhez mindkét egységnél ki kell pipálni hozzáférést, viszont azt tapasztaltam hogy ha 2 nanit gyárad van mind a kettő elküldi az össze szerelőnek a legyártandó dolgok listáját tegnap jöttem rá erre mikor 20nagy hajtómű helyett 40re való platinát és aranyat bányásztatott ki velem (kézzel mert 3 bányászhajó összetörése és lelövetése után meguntam a dolgot)
Julian, rosszul látod a dolgot.
Nem hiszem hogy egy 3mp-ként lefutó szkript miatt bugzana be ilyeneket a rendszer, főleg úgy, hogy single playerben nem produkál ilyesmit. A TIM szkript oda-vissza pakolgatja a dolgokat, ennyit csinál. Nem pedig eltünteti és beragasztja..
Most beléptem a szerverre, és teljesen jól működik. 1.00-s szim sebesség. Volt egy kis takarítás? :D Nagyszerű! És Julian még az inventory-s bugok is eltűntek! Minden ott van ahol lennie kell neki, a szkript nagyon szépen elkezelgeti a dolgokat.
Tegnap összetörtem két hajómat a földön és miután nem tudtam visszavontatni a bázisra (valami fura bug volt, beleragadt a földbe), ismét elegem lett az egész multiplayer-ből :(. Inkább kalapálgatom a zászlóshajómat SP-ben.
Egyrészt lehet, hogy le kellene állítanod a scriptek futását, lehet, hogy az okozza a gondot. Ami azt illeti, mindenkinek ezt kellene tennie. Elvileg egy szerver újraindítás is megteszi, legalábbis anno nem mentek a scriptjeim újraindítást követően.
A játék nem bugos annyira, a scripted okozza a bugot, de ez akkor a te gondod.
Olyan előfordul nálam is, hogy a fúróban benn marad az érc (nem konténerezem a fúró hajóimat), de igazság szerint nem marad benn, mert át is megy a megfelelő helyre.
És még simán tudom sorrendbe is pakolni a finomítóba, régen mindig csak a végére engedte tenni.
Az összeszerelőnél futottam olyanba, ha túl sok elem volt betéve, mert mondjuk kellett 16 fúró, én meg 16-szor nyomtam a fúróra, akkor csak úgy tudtam egybe pakolni az elemeket, ha megállítottam az összeszerelőt.
Kivétellel csak egyszer volt gondom, mikor pont akkor töltött be a játék, mikor csinálta a mentést. Ki/belépés megoldotta.
Amúgy jól fut.
Szerintem állítsd le az inventory-s scriptet, mert látható, hogy problémás. És talán a szerver sebessége is helyreáll.
Bár ki tudja, hogy más játékosok miket művelnek.
Ja meg a szerver szim sebessége még tovább romlott, nem tudom mitől, így pár óra alatt, de 0,5 most már a max. amit el tud érni. Legalábbis amikor én bent voltam.
Nem tudom hogy a legutóbbi update óta, vagy a laggolás okozza, de előjött egy új bug, ami az őrületbe kerget!!! Igazából egyszer már az update előtt is eljátszotta velem ezt.
Az inventory szarakszik! Random nem lehet kivenni belőle dolgokat, meg eltűnnek dolgok. Vagyis nem eltűnnek csak láthatatlanok.
Pl. nem lehetett kivenni belőle az oxigén palackomat, amit én tettem be a generátorba feltöltetni. Értitek! Beteszem, de kivenni már nem lehet??
Építettem egy "hagyományos" bányász hajót. Vagyis építettem volna, ha meg tudtam volna építeni az ion hajtóműveket. A hajtómű komponensekhez való kobalt ugyanis nem volt hajlandó a refinery-be menni! Aztán utólag rájöttem, hogy de belement az, csak én nem láttam egyáltalán. Amit a TIM szkript pakolgat inventory elemeket, azok láthatatlanná válnak néha. Ott vannak, de csak akkor jelennek meg, ha átpakolódnak máshová. Te pedig nem tudod láthatatlanul pakolni őket, csak a TIM szkript.
Nagy nehezen eljutottam a bányászhajó megépítéséig, az állomásomban már csak pár órára elegendő uránium maradt. Kimentem vele az űrbe, begyűjtöttem 1 millió urániumot. Plusz több 100 ezer vasat, ezüstöt, egy kis aranyat, stb.. visszamentem a bázisra, erre mi van?? Az uránon kívül MINDEN MÁS érc vissza tud menni a bázis konténereibe. (Tehát jó a csővezeték rendszer!) Sőt az urániumot nem lehet kiszedni sehogyan sem! Még közvetlenül a bányászhajó konténereiből sem! EZ MI EMBER?? A bázisom így valszeg gyönyörűen le fog merülni az éjszaka folyamán, időm már nem volt kezdeni valamit a problémával. Még szerencse hogy egy tőle független energiaellátású másodlagos bázison van a MedBay... Utoljára szerkesztette: laci4321, 2017.05.28. 22:58:13
TYűűű, ez így baromira nem jó. Már elszoktam az 1 alatti sebességtől. Szerveren így félek repülni, főleg bolygón.
Nálam csatlakozik.
És nem a krióban ébredek.
Fut. 0.7 alatt. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2017.05.28. 20:04:28
Én azt nem értem, hogy a kiírás szerint a 100 méternél messzebbeket törli a szerver. Ha így van, akkor, ha elmegy az illető 100 méterrel messzebb, ki kellene törölnie. Ez megoldaná a gondot. De, ha nem krióban lép ki a játékos, akkor elvileg nem lesz játékban és akkor is ki kellene törölnie, legalábbis szerintem.
Már tegnap este észre vettem, hogy baromi lassú, nálam durvább is volt, főleg a saját szim. sebességem. Volt amikor leesett 0.4-re, amellett, hogy a szerveré nem megy feljebb 0.7-nél.
Na úgy tűnik most nem is válaszol a szeró. Kidobott és nem lehet visszalépni. :/
Elég durva, a szeró szim. sebessége nem megy 0.7 fölé. Warluck szerint a nála levő dróntemető az oka, nagyon sok támad rá. Amikor Warluck online, akkor 0.5-0.6 között mozog a szerver szim. sebessége.
A szerver tisztító nem fogja kitörölni azokat a drón roncsokat, az én bázisom mellett is már múlt hét óta ott lángolt egy lezuhant drón. (mert 100m en belül a bázisom körzetében volt) Azokat kézzel kell vagy kitörölni, vagy Warlucknak begyűjteni mindet.
a műanyag alátámasztó pöckökre gondoltam normálisabb klaviknál egybe van az egész klavisorhoz, de ebben minden billentyű alatt volt egy pöcsömnyi műanyag tüske:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2017.05.28. 11:18:44
Gombkitámasztó kis vacak?
Szedtem már szét pár billentyűzetet, de a normálisakkal sosem volt semmi gondom. Nem tudok gomb kitámasztó kis vacakról. Egyszerű kis "fülek" tartják a gombokat a helyükön, hogy ne essenek ki, a magasságot meg leginkább a gumi tartja alatta. A nagyobbaknál van fémes merevítés, hogy akárhol nyomod le, jó legyen. És anélkül amúgy is rosszul áll.
A laptop billentyűzeteknél vannak kis műanyag tartó szerkezetek, na azokat baromira utálom én is. De rá lehet jönni a titkukra (youtube videóból olcsóbb...) és akkor már megy gond nélkül. Egyszer egy kólás-whiskey-set takarítottam 3 órán keresztül. Amúgy nem szívesen szedem szét.
A mostaninál meg vigyázok, nem eszek a közvetlen közelében, zsíros kézzel sem nyúlok hozzá és néha kiporszívózom a port belőle.
A G15-öst szedtem szét párszor és most is van szétszedve pár. Amit összeraktam, az jól működött utána is.
A G billentyűk nagyon hasznosak, én vettem egy G13-at is nemrég, bár az most használaton kívül van. Elsősorban Elite-hez lett.
Régen írtam html kódokat, oda hasznos volt gombnyomásra betenni a kép, link, táblázat kódjait és csak egy gombnyomásra beírni. Az X3 Reunion-ban is sokat használtam. Eleve rajtuk van a Copy, Paste, Cut kombó is, így biztos, hogy mindig sikerül. A dupla klikk is hasznos, sorozatoknál gyakran nem sikerül a két kattintás egy helyen az egérrel. Főleg a film végén. Nem tudom, miért. Így meg csak egy gombnyomás.
És Space Engineers-ben is nagyon hasznos. Az eszközeim mindig az első toolbaron vannak. Jelenleg 1 gombnyomás és akárhol álljon is a toolbar, az elsőre ugrik.
Ha már 1 gombot kihasználok, akkor megérte a dolog. De mivel minden nap használom, így biztos, hogy megérte. Bár a kijelző kicsit hiányzik, a mobilos cucc semmit nem ér, nincs rá semmi.
hát addig hogy szétszedtem eljutottam igaz mire összeraktam rosszabban festett utánna a klavi mint volt:)
Ha meglesz az új vas akkor első kiegészítő egy ilyen mecha klavi lesz mert nekem is elegem van ezekből a gumiszörnyekből.
A melóhelyen ki akartam takarítani a klavit amikor szétszedtem az arcomba ugrott az összes gombkitámasztó kis vacak utángyártott műanyagból készült sorjás klavitartó. Elösször össze kellett szednem az összeset, majd kitalálnom hogy hogy is volt összerakva:)KB 4 szert pakoltam össze a klavit mire jó lett. Soha többett nem szedem szét. Ennél még a 15 éves kb2616 típusú ps2 klavi is jobb. akkoriban még nem sanálták a műanyagot ezekből se. Igaz nem használtam ki s g billentyüit olyan mértékben mit szerettem volna Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2017.05.28. 09:37:56
Szerintem akkor a membrán ment el.
Az ilyen billentyűzetek legnagyobb hátránya, hogy gumi membránosak. A gumi meg öregszik az idő és használat haladtával. Egyik leütés sem lesz ugyanolyan emiatt, bár csak hosszú használat után érezhető igazán a hiba. A G15-ös az eladás előtti időben már nem volt kényelmes. Ezért is vettem mechanikai kapcsolós billentyűt, itt nincs gumi, ami elöregedjen, így minden leütéshez ugyanakkora erő kell addig, míg a kapcsoló működik benne. Igaz, ezek drágábbak, vastagabbak is, de ma már igencsak elterjedtek játékos körökben.
Régen azért nem voltak elterjedtek, mert elsősorban irodai használatra készültek és igencsak hangosak voltak. Ma már 4 féle Cherry kapcsoló létezik, a hangostól az egész halkig (bár lehet, hogy van már több is, 2 éve még 4 volt). Persze a Logitech nem ezeket a kapcsolókat használja, ők kifejlesztettek egy másikat, ami sokkal többet bír, mint versenytársai (szerintük). De más billentyűzetekbe általában a Cherry-t teszik.
Erről eszembe jut, hogy mit csináljak most a régi billentyűzetemmel? Talán 50-ért még így is megvennék.
Majd elfelejtem. Érdemes lenne szétszedned és megnézni mi a helyzet. Utána lehet gondolkodni egy esztétikailag lestrapált vagy elektronikailag rossz másikon, pótalkatrésznek. Szigorúan nagyon olcsón. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2017.05.28. 00:47:38
érintkezése van csak olyan mintha félrecsuklana a gomb.
Elvileg a gumit lehet szenezni, amitől megjavulhat. De az is lehet, hogy nedvesség érte és a fém oxidálódott el a fólián. Ezt is lehet orvosolni.
Esélyesebb, hogy elszakadt a fólián a vezető fólia. Ezt már nehezebb orvosolni, bár valahol láttam olyan filcet, amivel vezető réteg húzható.
Nekem G11 vagy G15-ben van egy ilyen vezető sérültem.
Az. De az állomásba ezidáig még nem csapódott be. És lassacskán, de bővült. Az biztos, hogy állomás mellett a füvön hajót építeni nem szabad, mert oda viszont kaptam már találatot és elvitte a hajó elejét.
hu nekem van egy g510 es klavim viszont annak az A karaktere nem kóser kéne vele valamit kezdeni:)
Sajna garó nincs rá már.
Vagy az A betű tartórésze kopott el vagy alatta a gumifelület. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2017.05.27. 14:35:23
Felemás tapasztalat a Logitech support-tal.
A G910 Orion Spark-om egyik kék LED-je kicsit halványabban kezdett világítani. Nagyon alacsony intenzitáson egyáltalán nem világított, míg a többiek igen.
A support készséges volt és küldték is az új billentyűzetet, még a régit sem kellett visszaadnom.
Viszont újként egy G910 Orion Spectrum-ot kaptam.
Más a csuklótámasz, kisebb, de ezt tudnám cserélni. Viszont mások a billentyűk is. Nincsenek árkok, mint a réginél és a legalsó sor is magasabban van. Kicsit fura. Szoknom kell. Ez a felemás érzés. Amúgy meg vagyok elégedve a support-tal. Mégha a billentyűzettel annyira nem is.
Aha, akkor baromira nem hatékony vele bányászni mást. Hacsak nincs egy nagyon nagy urán készlet a közelben.
Az a tiszta haszon az az 1 óra alatt online ment a game közben zabálták az áramot a funkciók 2 nagyreaktor 10% ment allo helyzetben
Engem nem a bányász képessége okoz gondot, hanem a finomítás. 60-80 tonnából csak 80-90 kg lett, szerintem az kevés.
Majd valamikor én is kipróbálom, csak előbb el akarom költöztetni a bázisom, mert a meteorok azért zavarnak.
Bár ahogy észrevettem, meteorok leginkább csak akkor jönnek, ha a bázis környékén ténykedem. Ha hajókat használok, akkor nem szokásuk jönni.
Sajnos igen kiprobáltam a a nanit gyár bányász képességét amíg reggeliztem persze saccoltam az eredményt mert a kezdő állapotott nem jegyeztem le
Biztos, hogy jól nézted?
Én a kis hajómmal tuti nem fúrtam 100 tonnát, de majd 300kg van a reaktorban. És ezt még akkor finomítottam, mikor nem volt semmilyen modul a finomítón.
A nanit gyár kb 1 óra alatt 60-80000kg uránt bányászott ki amiből 80-90kg finomított urán tiszta hasznom lett a gyáron 10db energia csökkentő modul van a finomító 4db hatákonyság növelő modul. Utoljára szerkesztette: kipeti, 2017.05.26. 07:25:59
Részvétem!
Nekem annyiból volt szerencsém, hogy nagyon alacsonyan repültem, de lehet, hogy álltam, mikor az a valószínűsíthető mentés vissza lett töltve, így a hajóm ott maradt. Annyi meg a szerencsétlenségem volt, hogy elfogyott belőle az uránium. Gyanítom, hogy lebegett pár méterrel a föld felett. És akkor még 5 perces mentések voltak.
Már csak ezért is jó lenne az a mod, amiben, ha pilótafülkében vagy esetleg székben hagyjuk el a játékot, akkor ott is éledünk. Vagyis úgy kezeli a beülős dolgokat, mint a kriót.
Hisz ritka az, mikor a hajó megy, mi meg nem vagyunk benne.
Korábbi szerveren ilyen gond azért nem volt. Ha én állítottam le, akkor az első nagy baklövésem után mindig odafigyeltem, hogy játékos ne legyen bent, ha meg nem volt bent senki, akkor is vártam vagy 10 percet (de lehet, hogy volt mentési lehetőségem), mielőtt leállítottam. A szerver sosem fagyott ki. Legalábbis úgy emlékszem. Az más kérdés, hogy mennyire bugzódott be.
Ja amúgy köszi hogy eltüntetted Husi a bázisom fölül azt a lyukat!! Látom nem sikerült csak úgy törölni, kézzel kellett befoltozni. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2017.05.24. 23:31:31
A szerver ismét agyfaszt okozott.
Husi! Vissza lett töltve egy korábbi játékállás?
Már az gyanús volt, hogy megint nem a krióban ébredtem. Bár nem lett oda ezúttal semmim (kipakolok mindent most már kilépés előtt..) de úgy vettem észre ez akkor van ha szerverújraindítás van. Aztán kirepültem az én kis üregemből, és mit látok? Oda a nagy bányászhajóm! Full eltűnt, pedig marha drága volt, a nyersanyagaim kb. 60%-át abba öltem.
Tanulva Julian esetéből, gondoltam kirepülök oda ahol eltöltöttem vele pár percet, hátha nem törölve lett, hanem "csak" visszadobva egy korábbi helyére. Vagyis az űrbe, 25 km-re a Holdbéli bázisomtól... Még szerencse, hogy lementettem annak az aszteroidának a koordinátáit. Odarepültem. Vártam kb. 1 percet, és fogtam a fejem.. "Ezt egyszerűen nem hiszem el!" - mondogattam. És egyszer csak megjelent! 3,5 km-re a lementett koordinátáktól. És vele egyszerre megjelent egy sniper drón is, ami elkezdett utánam jönni.
Elindultam hát a hajóm felé, de pár másodperc múlva egyszer csak eltűnt. Ugyan úgy 3,5 km-nél. Aztán belaggolt a szerver, megszakadt vele a kapcsolat, és le is dobott.
Azonnal próbáltam visszalépni, de nem engedte, ismét ledobott. Na mondom nagyon király lesz ha az a drón meg szétlövi a hajóm addig...
Vártam jó 40 percet, majd megpróbáltam újra. Ezúttal a szeró beengedett. Ismét kirepültem az űrbe, de a hajóm ezúttal már nem jelent meg. Játszogattam kicsit a drónnal, úgy kb. 5 percig, majd egyszer csak feltűnt a hajóm ismét 3,5 km-es távban. Érdekes, hogy 5 km-es a beacon távja rajta, de mindegy. Egyszer csak megjelent, ugyan úgy ahogy az előbb. De ezúttal 103 m/s-al száguldott egy irányba. 107 m/s-al baromi mókás volt utána menni. Mikor utolértem, láttam hogy valami rejtélyes oknál fogva a gravitációs meghajtás be van akadva, és egy irányba löki a hajót, azért meg max. sebességen. Ez már csak azért érdekes, mert ilyet nem tehet meg, csak a szkript tudja kilökni az "egyensúlyból", felfelé és lefelé is ugyan annyi Gravi generátor néz. Valószínűsítem, hogy akkor volt az utolsó szerver mentés, mikor épp nyomtam egy felfele gombot, és az úgy maradt. Jó 20 perc volt mire utolértem, és meg tudtam állítani. Majd a rajta levő Jump Drive-al hazaugrottam és leszálltam a hangárba, és ugyan úgy kikapcsolva és konnektorhoz rögzítve hagytam most ott, mint ahogy tegnap is!
Összességében a mai SE multiplayerre szánt időm ismételten semennyit sem ért, csak addig jutottam el végül, ahol legutóbb abbahagytam. Már múlt hét csütörtök óta konkrétan semmit nem haladtam a játékban, mert mindig van egy bug... Kezd felidéződni bennem, hogy anno miért hagytam abba.
Sziasztok! Egyik nap kipróbáltam a szervert, egész jó volt, csak ha mentett, akkor inkább elengedtem mindent, nehogy valami gond legyen :D Hétvégét remélem tudok többet nyomni, hétközben nemigen érek rá :(
lehetséges mivel az a levegőben külön objektum így becsapódva is az lehet
Hát, a Földön van, ami elég nagy voxel. Lehet, hogy körülöttem csak meteorból származó érc lenne és azt külön voxelként kezelné?
Ja igen, csak akkor működik a NUHOL, ha a ahoz a voxelhez ér, amiben van az érc is. Pl. ha a későbbiekben aszteroidán bányászol, akkor azon legyen rajta. Az NCF már lehet máshol, egy hajón is. Próbáld ki esetleg úgy is, hogy a NUHOL csak egy akksival van egy külön állomásként az érc közelében.
Hát akkor grav hajtómű a szerveren offos ... Kár, pedig nagyon jó hajóim vannak gravitációs meghajtással. :( Remélem azért hogy a multiplayer update meg fogja oldani.
Köszi laci4321!
Sajnos nem csinál nálam semmit. Tegnap pont így pakoltam le. Mondjuk a NUHOL az állomásomhoz csatlakozik, ahol az NFC is van. Az ott parkoló hajómon meg folyamat megy az érc detektor és a környéken elég sokat is lát. Van ami csak 26m-re van, igaz, hogy meteor becsapódás nyomán, de ott van és látja is a detektor.
Úgyhogy nem értem.
Husi-nak sem menne a grav. hajtómű. Ez bérelt szerver, nem otthonról csinálja.
Az NFC tudja vezérelni az Összeszerelőt, hogy előállítsa a kellő dolgokat az építéshez vagy ezt nekem kell mindig manuálisan?
az áram felvételt tapasztaltam igaz 2 nanite gyáram van de ~1.5k urán 3 nap alatt elfogyott 3-4 órás játék idővel, de viszont napelem táblával jó lehet hiszem hatalmas a raktere a gyárnak ki is próbálom holnap
Nanite bányászat:
Tedd le a NUHOL-t az érc közelébe. Az ilyen ultrahangos hanglokátor vagy mi lenne. Legyen áramellátása, szóval a legjobb ha egy akkumulátorra teszed, de a NUHOL olyan kevés áramot fogyaszt, hogy úgy sem fog lemerülni. Aztán a NUHOL közelébe menj egy olyan hajóval, amin van, vagy akár le is teheted mellé egy másik állomásra a Nanite Controll Factory-t.. Az NCF-ről először a NUHOL-hoz repülnek a nanitok, és ott kapják meg az inóft hogy hova menjenek bányászni. De majd meglátod, hogy mennyire lassú az égesz. Egy nagyobb bányászhajóval 1-2 óra alatt begyűjtöd azt, amit a nanitok napok alatt. Mondhatnád, hogy nem baj, úgy is fut a szerver magától éjjel-nappal. Csakhogy az áramfelvétele nagyon nagy az NCF-nek közben, csak úgy fogy az urán.
Az érc amit felvesznek a nanitok, ugyan úgy el fog tűnni onnan, mintha kifúrtad volna, egy üreg marad a helyén.
Én pedig szomorúan kell hogy konstatáljam: a gravitációs hajtómű egyszerűen alkalmatlan arra, hogy szerveren bányásszak vele, egy ilyen meghajtással ellátott bányászhajóval. Legalábbis a jelenlegi kommunikációs protokollal, ami a szerver és az én gépen között van. Single playerben, vagy ha én vagyok a szerver, akkor tökéletes a rendszer, a hajó vajsimán irányítható. De a szerveren az egész remeg, konkrétan néha nem látszik ha már megtettél pár cm-t, és a fúrófejek így rendszeresen letörnek. Túlságosan gyakran letörnek, olyan gyakran, hogy nem tudok annyi ércet begyűjteni ami a javításokat fedezi. A szerveren egyedül így csak Husinak lenne jó ez a technika. Építenem kell egy „normális” bányászhajót. Ja meg persze az is ott van, hogy a gravi hajtómű szkriptje nagyon nem tetszik a szervernek, ha használom a hajót akkor a szerver szimulációs sebessége 0.8-ra romlik.
Azért az kicsit fáj hogy erre 3 óra játékidő után kellett rájönnöm, szóval lehet meghagyom azt a hajót, és ha jön a multiplayer update, akkor újra tudom majd tesztelni.
elvileg van mining funkciója e még nem jöttem rá működésére
Az megoldható, hogy a Nanite Factory vezérelje az összeszerelőt és legyártsa magának azt, ami az adott dolog építéséhez kell?