én amint meglesz az új vas (augusztusra talán) szánok egy kicsivel több időt erre a dologra onantól még be is fizetnék akár szerverre is ha már jobban futnak mint a multkori kísérletezésnél:)
ha meglesz a májusi lóvém akkorra talán az alaplap és memó is meglesz. majd jöhet a prockó táp esetleg házikó Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2017.05.11. 20:05:51
Meddig megy.. magamnak nem tervezem 10 slot-osra.. Arra elég a 4-es, ha van kedve az embereknek játszani rajta és valami módszerrel összedobódik a szerver költsége, akkor akkora lesz. (10 slot havi 3eFt)
Ha kell, és van jelentkező akkor tudok WIPE-olni és akkor, megnézni hogy minden frankó legyen,
Akkor mehet majd a reklám, jelenleg ez még teszt.. szokás szerint a kérdés van e aki játsszon esetleg havi 2-300 Ft-ot fizessen pl érte.
Ahh igen, úgy látom még mindig megvan a probléma, ami régebben is, hogy a szervereket manuálisan frissíteni kell..
Most nézem, hogy a Naprendszer pályából már ki is vették az aszteroidamezőket. Akkor amit leírtam nem igaz már.
4 beállítás maradt az aszteroidákra:
Végtelen: semmi
Végtelen: kis sűrűség
Végtelen: közepes sűrűség
Végtelen: nagy sűrűség
Érdekes, hogy mi nem láthatjuk ezt a szerver tulajdonságok résznél. Gyakorlatilag minden más látszik, de ez nem. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2017.05.11. 18:34:58
Sajnos ha kézzel raksz le párat, az közel sem lesz elegendő, nem pótolja a véletlenszerű generálást, ami ügyel arra, hogy minden nyersanyagtípusból legyek belátható távolságon belül. Meg igazából meg se fogjuk találni őket egy ekkora térben. Plusz hamar ki is fognak fogyni, ha elkezdjük bányászni őket.
Biztos, hogy végtelen generálásra van állítva? Nem csak azt állítottad be, hogy "Nagy aszteroidamező"? Mert azt a 0,0,0 koordinátákra teszi, ami amúgy a Földszerű bolygó közepe, szóval igazából semmit nem ér az a beállítás, nem lesznek aszteroidák a játékban. Csak a végtelen számú aszteroidákkal (és abból a ritka - közepes - sűrű beállítással) lehet a naprendszerben elérni, hogy legyenek is tényleg.
Hogy megbizonyosodj róla, állítsd át a szeró mentésének egy másolatát kreatívra, lépj be, és nézd meg. Úgy ki tudsz teleportálni a karakterreddel az űrbe, az aszteroidák csak a karaktered közelében kezdenek el generálóni. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2017.05.11. 18:31:22
Hali Husi
Ha rendszeres szervert készítettél és szeretnéd hogy kiemeljem a fórumban szólj erősítsd meg az adatait és kiteszem.
Illetve hírezd a steam fórumban is ha gondolod
Foglalkoznak a multival, sőt most azon van rajta a hangsúly, pár héten belülre ígérik a nagy multiplayer update-et. Lehet talán ma?
Csak egy teljesen új motort kezdtek el fejleszteni a játék alá a semmiből, és úgy látom nem is a jó irányba kezdték el, kicsesztek magukkal, hatalmas munka gatyába rázni az egészet. Én igazából hegesztésig, meg ilyenekig el sem jutottam, csak addig hogy fogtam a "Respawn Ship" (első) hajót, abban kirakott a játék a légkör fölé valamennyivel, és elindultam az űr felé, de akármeddig mentem nem láttam aszteroidákat. Szerintem nem végtelen generálásra van állítva. Már a drónhajók is legyeskedtek körülöttem, pedig azok meg csak kb. 10-15 km-el az aszteroida mező széle után kezdenek el megjelenni... Ebben biztos vagyok, single playerben simán építek mindig egy bázist az első pár aszteroidára, a mező szélén, azt nem támadják meg sosem. Az a kiindulópontom mindig.
És a kapszulás hajóval sem érdemes kezdeni, mert nincs rajta kb. semmi nyersanyag. Amellett, hogy a hajó is sérült és befejezetlen állapotban van. Én is kerestem az aszteroidákat és írtam is játékban az üzemeltetőnek (Husinak), de nem volt reakció rá. Pedig állítása szerint vannak kavicsok.
Sajnos még mindig igencsak bugos a játék. A karakter szeret beragadni, a jármű szeret össze-vissza mozogni sérülés nélkül. És most még csak összekapcsolásra sem volt szükség másik járművel. De ez igaz a halott karakteredre, ami így egy szempillantás alatt képes eltűnni a semmibe a tatyóval és tartalmával együtt. Egyes elemek szeretnek kicsit beesni a bolygófelszín-grafika alá, ott meg már cseszhetem, hogy szétszedjem.
Úgyanúgy megvan a pár évvel ezelőtti bug, miszerint szeretnék behegeszteni egy blokkot, a hegesztő megy, a blokk meg nem készül. Arrébb kell mennem egy kicsivel, hogy csináljon valamit. Arról nem is beszélve, hogy egyes blokkok "megfogása" is baromira macerás, pedig jól hozzáférhető helyen vannak.
Szerintem a multival egyáltalán nem foglalkoztak és mellé még a fizikát is elcseszték.
Ó jaj, megvan a hiba a szerveren.
A beállításokon ez nem látszik, így nem vehettem észre. Csak amíg eltöltöttem 30 percet azzal, hogy kirepüljek az űrbe. (Elég sok idő 100 m/s-al repülve..)
NINCSENEK ASZTEROIDÁK!!! Kb. 120 km-re jutottam a bolygótól, de már 90-en meg kellett volna jelenjenek. Ez nagyon sürgősen orvosolandó probléma úgy érzem, nélkülük nem lehet létezni az űrben, főleg ezek ellen a kemény támadó drónok ellen :D Egy csatahajóval kellene kirepülni a bolygóról az űrbe, hogy életben maradj kint (a roncsbegyűjtésből), na ez így nagyon nem nyerő dolog.
Kicsit megnéztem jobban a szerót, és rájöttem hogy mindent amit tudni akarok én is meg tudom nézni :D
Egy érdekesség: azt írja a szeró, hogy 24 modot tartalmaz, holott csak 9-et, és ezt úgy, vagy hogy 1 mod 4-5-ször is szerepel a listában. Kíváncsi lennék azt hogy hozta össze a játék :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2017.05.11. 08:56:17
Hu.. jelenleg valami nagyon nem okés... sajna minden szaggat laggol satöbbi. így megyek vissza a notimra:(
Egyenlőre még nem mertem ráadni a gyujtást:) majd ma estefele át kell pakolnom a notit az asztalról:)
Egész stabil a szeró ahogy elnézegettem, bár gyanítom még nagyon friss.
A Nanite Controll Factory modnak kifejezetten örültem, Survival módban nálam az alap kellék, rengeteg idődet spórolja meg hogy felépíti a dolgokat helyetted a rendelkezésre álló alkatrészekből.
Láttam viszont ágyakat, meg csöveket, azokat nem érzem szükségesnek. Milyen más modok kerültek még bele? Úgy láttam 9-et töltött le a játék, amíg vártam a belépésre. (Láttam még szerviz alagutas/csöves modot, meg elcsíptem egy HUD üzenetet, amint törlődött egy "szemét" a szerverről, arra hivatkozva hogy az nincs játékos közelében. Ja meg 2 rejtélyes blokkot, amiknek nem ismertem fel a funkcióját.)
Esetleg ha elfogatsz egy tanácsot, nálam az Easy Invetory mod is alapkellék (jobb klikkel ki tudod szívni a konténerek ablakain keresztül az éppen kijelölt blokk hozzávalóit), hozzá pedig szükséges a Text HUD API. Ezzel is rengeteg időt spórolhatsz meg az építések során.
Mostanában napi 1-2 órát játszogatni terveztem az SE-vel, egy ilyen szerón jó el lehetne ütni az időt :)
Ó és mik a világ beállításai? Vannak drónok, kalózok, robotkutyák, pókok, szállítóhajók? A halál permanens vagy sem? Mi a hegesztés és szétbontás sebessége? Ilyesmik. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2017.05.10. 16:09:58
Grat!
És hogy muzsikál a mostani konfiggal?
Az átlátszó ház csak akkor jó, ha olyan helyen is tárolod, hogy mindenki jól lássa, ha épp arra megy.
Viszont sötétben meg baromira zavaró lehet. Főleg, ha pont a látómező szélén van és mindig odanézel :)
Hurrá
Az első gépkirakó darabja megérkezett Asus RX460 4GB DDR5 STRIX-RX460-4G-GAMING
39000 keményjó magyar FT-ért
bezsákolva
Tiszta karácsonyfa lesz ez a konfig még ez a kártya is villódzni fog.
Még a végén kell egy átlátszó házikó. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2017.05.09. 20:09:51
Sziasztok,
Teszt képen indítottam egy szervert.. meglátjuk mi lesz..
steam://connect/31.214.220.148:27016
üdv
Kis kieg.: Már csak a garancia miatt sem érdemes hónapokig tárolni a cuccot. Ha rossz, akkor gond nélkül vissza lehet küldeni. Ha meg jó, akkor esélyes, hogy sokáig jó lesz. Nekem eddig ez a tapasztalatom. Még semmi nem ment tönkre menet közben egyik gépemben sem. De olyan volt már párszor, hogy selejtet kaptam, amit azonnal küldhettem is vissza pénzvisszafizetéssel vagy cserével.
ja, a ramot tényleg érdemes lenne előbb megvenni, mert azok felfelé mennek és a ddr4-et úgy sem mostanában váltják le
Én semmiképp nem vennék részenként gépet, legalábbis amik összeillenek alkatrészeket. VGA az oké, mert belerakod a régibe, de lapot, procit, memóriát egybe venném meg, mert szeptemberre már elvileg kijön a 300-as chipkészlete az intelnek és az új procik, így ha esetleg nem is azok közül fogsz választani, akkor is a kifutó szériát talán olcsóbban meg tudod venni.
ui.: Amúgy nem nagyon értem, hogy mért 150-es alaplapot és 6000-es procit néztél ki, hisz mindkettőből van már újabb ugyanannyiért.
4 slotos de tutti legalábbis egyhamar nem lesz benne több mint 16
Valamit elcsesztek mostanság gyártásilag a memória lapkáknál és valszínű kihagyás lesz gyártás terén elvileg pár hónap és akár tizedével is megnőhet az áruk a ramnak és ssdnek. És a nagykerben dolgozó (CHS) kollégák is mondogatják prohard hír. hír Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2017.05.06. 17:49:10
Ha 4 slotos a lap (nem néztem), akkor vehetsz 2x4 GB-ot is. Ha csak két slotos, akkor érdemesebb 1 8-asat venni. Feltételezve, hogy 16 GB fölé úgysem fogod bővíteni. (Szerintem nem is lesz érdemes.)
Nekem most 2x8 GB van benne, de eredetileg 32 GB-nyit akartam összesen. Aztán a 130 eurós ár láttán úgy döntöttem, hogy amíg nem lesz panasz a rendszer részéről, addig elég a 16 GB is.
Miből gondolod, hogy lesz áremelés ram terén?
A rábeszélés részt nem igazán értettem. (dog, ga)
úgy votl hogy már ma meglesz de úgy fest csak marad a hétfő.
Kicsit sziszifuszi meló lesz összeszedni a konfot.
alaplap 1 hónap
proci 2 hónap
memó 1 hónap ha az áremelés még elkerül de lehet megszegem az aranyszabályokat és alaplap helyett ezzell folytatom a gyüjtögetést
úgy gondoltam hogy 2 4 gbs memcsit dobok össze de rábeszéltek az egyben 8 ra mondván sokat nem dog ha dual max ga a 2 szer 8 az
kb 20 25 ropit tudok megsporolni havonta.
így ha összejön szeptemberre meglesz addig csak kibírja a régi más cuccos lerohadása nélkül
Remélem bírni fogja a lapod és nem kell várnod a kártya használatával az újra!
Butítani nem tudod. Fagyi lesz a játékoknál. Win el fog menni, de teljesítmény igény esetén kalap-kabát. Az egyik topicban pont ilyen gondja volt az egyik gyereknek. Talán az Elite-ben.
Rákeresve a kártyára, nekem ez 2GB-osnak tűnik és az asus-nál is azt találtam. Ezt jelzi a 2G is. Bár van 4G-s is belőle.
Az "O" meg ahogy nézem nem jelent sokkal többet, hogy megérje húzott kártyát venni.
Bár most nézem, hogy a régi gépembe tettem én PCIe3-as kártyát és csak 2-est tudott az alaplap. Lehet, hogy ezért nem ment először az AMD-vel?
Nvidia-val meg gond nélkül ment, bár a kártya nem hozott akkora teljesítmény növekedést, mint amire számítottam. De akkoriban ezt nem is néztem, lehet, hogy ez volt az oka.
Ami azt illeti, én nem vennék már AMD-s kártyát. Bár a 4770HD nagyon jó szolgálatot tett, de előtte is és most is nvidia-m volt/van.
A 8GB helyett meg érdemes min. 10-ben, de inkább 16-ban gondolkodni.Vagy úgy venni bele a modulokat, hogy bármikor bővíthesd. Úgyis kelleni fog :)
A prociról sokat nem írok, én ilyen kicsi órajellel biztos nem vennék, de mindenki másból gazdálkodik. Viszont akkor sem. A régi phenom-om volt 4x3,2 GHz-es.
Jah, még annyi, szerintem intel procihoz nvidia dukál. Amd-hez mehet az ati, ha nagyon ati párti valaki. De ez inkább személyes vélemény.
Mindenképp érdemes teszteket nézegetni, azok alapján el lehet dönteni az ár/érték arányt. Tesztek. Itt megnézheted a kiszemelt procit és videokártyát is, hogy mennyire éri meg a többiekhez képest. Árat is találsz, bár dollárban, de legalább van viszonyítási alap.
Ezt a konfot álmodtam meg kezdőcsomagnak
ASUS B150 PRO GAMING/AURA + Asus
INTEL Core i5-6400 2.70GHz
ASUS DUAL-RX460-2G RX460 4GB GDDR5 PCIE
HyperX 8GB FURY DDR4 2133MHz CL14 KIT HX421C14FBK2/8
És a régi gépem egy ep45ds3 alaplap elvileg ha máskép nem is butulva használhatja majd:) de mérges leszek a régi kollegára ha rosszul informált:)
A régi géped bírni fogja a 4 GB-os karit?
Gyanítom, hogy az PCIe3.0 lesz. Ha a régi alaplapod nem támogatja ezt a csatolót, akkor inkább gondod lesz vele, míg nem újítod azt is.
Bár múltkor írtad a gépedet, de elfelejtettem. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2017.05.05. 15:22:59
jupee jövő héten lesz ismét asztali gépem a régi konffal de már egy 4 gbs vga karival:)39 ért ez az első lépés az új masína felé talán szeptemberre meglesz
Engem nem zavarnak az új ikonok, bár nem tudom, hogy mit szoktál kirakni az eszköz sorra. Ha nem az első oldalról válogatsz és görgővel váltogatsz egy-egy blokk csoport elemei között, akkor elhiszem, hogy nehéz megtalálni amit épp keresel.
Én nem találtam. Pedig direkt úgy van csinálva már a HUD is, hogy modolható. Legalábbis, mintha ezt olvastam volna abban az update-ben, amiben megváltoztatták.
Ezek szerint senkin nem zavar a mostani és biztos az én szemem rossz. Vagy kisebb monitor kellene kisebb felbontással, hogy nagyobbak legyenek az ikonok.
Nem igazán értem mire gondolsz L alakú görbíthető cső alatt. Ha van ilyen modban, linkeld már be légyszi. Egy derékszögű és egy egyenes cső összerakva L alak, szóval miért kéne bele külön L alakú?
Az új ikonok szerintem se a legjobbak, túl részletgazdagok, amit ilyen kicsi ikonként nem is látni, sőt nehezebb értelmezni is amit látsz. És túlságosan egyszínűek is. Old Icons mod ha jól emlékszem ilyen néven van fent a workshopban, bár most nincs lehetőségem leellenőrizni.
Egyébként van egy Realistic Thrusters mod is fent, csak már valószínűleg nem működik, régen volt frissítve. Erőforrás-igényesebbé teszi a játékot, de a hajtóművek onnantól kezdve realisztikusan fejtenek ki tolóerőt. Ezt az asszimetrikus hajóépítés problémát én is kicsit viccesnek gondolom, de mindegy már beletörődtem
Van benne derékszög. Minek L?
A kis ikonokat meg jól elcseszték, a régiek egyértelműbbek voltak. Most kifolyik a szemem, hogy megtaláljam, amit le akarok tenni.
Olyan modról nem tudsz, ami visszaadja a régi HUD-ot?
Igaz, sokat kellene számolni. De úgy lenne a tuti. Mert elvileg így most építhetsz egy nem szimmetrikus hajót, aminek mondjuk csak a bal oldalán vannak toló hajtóművek.
Mondjuk, ha jól emlékszem, akkor itt számít a tömegközéppont.
A motort is működtethetem, de érdekesebb lett volna hajtóművel.
Mondjuk a grav.genes dolog is elég érdekes lehet.
Egyenlőre célja nincs, csak töltöttem az időt.
Akkor ugyanazt tapasztaltuk, bár nálam csak 1 motor van a hajón.
Én csak arra lennék kíváncs hogy mikor lesz alapfelszerellés valamilyen görbíthető L alakú szállítócső ha már modban elérhető integrálhatnák.
A játékban nem is lesz sosem megoldva az, hogy hajtóművekkel lehessen forgatni dolgokat, A tolóerők összegződnek mind a 6 irányba és úgy simán halad a hajó és kész. Jóval kevesebb így a számolási igény.
Ha forgatni akarod, akkor miért nem magán a motoron állítasz be egy sebességet? Az a legegyszerűbb.
Ha meg túl nehéz az objektum amit forgatni akarsz (bár egy nagy rotor azért elég nagy súlyt meg tud forgatni) akkor segíts be giroszkópokkal is. Vagy ha ez sem elég, akkor 1 db mesterséges tömeg, ráteszel egy gravitációs generátort, (kicsire veszed a mezőjének a méretét), és máris van egy olyan erőhatásod, ami már nem összegződik és szimplán csak rászámolódik a hajó tömegére, nagy erejű, kevesebb energiaigényű a hajtóműnél, és az már tuti megforgat bármit.
A rángatózással én is találkoztam 2 motorral összekapcsolt rács esetében, mintha amolyan rezgés lenne, a hajó nem bír egy helyben maradni, a sebességem ugrál olyan 0-0.5 m/s között.
És még mindig nem oldották meg, hogy, ha egy motorra rakok négy irányba ágakat, azok végére meg hajtóművet, akkor a hajtóművek képesek legyenek megforgatni a szerkezetet. Ehelyett elviszi az egész hajót.
Valamint súlyos fizikai gondok is vannak, mert a fent említettel szórakozva a hajó csillapítása ellenére is ugrált a sebesség érték, míg rajta álltam. Ha beültem, akkor 0 lett a hajó sebessége, ha kiszálltam és csak a grav.gen volt vagy az sem, csak a mágnesbakancs, akkor a sebességem megint ugrált.
A régi mentésemet meg már egyáltalán nem hajlandó betölteni.
Át tud, ráadásul ki-be kapcsolom magát az ajtót, hogy automatizálni tudjam, és abból látja, hogy most már nyitva kellene lennie, hogy piros kikapcsolt állapotból zöldre vált, csak a nyitási animációt nem játssza le neki a játék :) Azt mondjuk nem kérdeztem tőle, hogy utána ha kijön és megfordul, akkor mit lát, vagy mikor vált át neki nyitott módba, vagy végleg zártnak látja azt az ajtót.
Még mindig jobb, mintha messziről az látszana, hogy nyitva és átsuhanás helyett szörnyet halás lenne a vége.
Projektoros hegesztésnél az volt a gond, hogy nem mutatta mi van behegesztve. Vagy ott maradt a kivetítés vagy egyáltalán nem látszódott semmi. Párszor törtem is emiatt a hegesztő hajó elejét, mert fizikálisan meg ott volt.
Egy ki/be lépés segített csak, de természetesen krióban.
Multiban pl. haver nem látja, amikor a légzsilipnél kinyílik az ajtó. Gombsoron megnyomja a gombot, bezáródik a mögötte lévő, majd levegő elszív és mikor 0% az oxigén, akkor nyílik a külső. Nála az látszik, hogy zárva marad. :)
Én nem erőltetem.
Az biztos, hogy multiplayer-ben már nagyon régóta van grafikai bug. Projektorral való hegesztésnél eléggé idegtépő a dolog.
A többit nem tudom, mert amikor kedvem lenne játszani, akkor is nagyon hamar el is veszik a kedvem.
Egy grafikai bugot én is tudok mondani: ha nagy hajóhoz kapcsolt kis hajót szerkesztgetsz (pl. motorral kapcsolásnál), akkor sötétkék csíkok jelenhetnek meg az éterben, össze vissza állnak, és átjárhatóak. Ezen felül ha törölsz 1-1 blokkot a kis hajóról, akkor az van hogy csak "szellemmé" válik, amint teszel a helyére egy másik blokkot akkor eltűnik, de addig ott marad átjárhatóként a helyén.
Mostanában a grafikával mókolgatnak nagyon, meg a játék motorjával, úgy veszem észre, mert elég sok a fagyás nálam.
Akkor érdemes lenne az állomásra is hajtóművet szerelni, meg giroszkópot elővigyázatosságból? :)
Nem hiszem, hogy a SeTool tette volna, mert a művelet után egyszer betöltött. És már nagyon rég nem használtam, mert ment a világ.
Valamit a fizikában cseszhettek el. De már nagyon rég óta. Eleve nem kellett volna azt a voxel/station opciót beletenni a játékba. Az is adott neki egy nagy pofont anno. Meg nekem, mert nem tudtam játszani vele, mert bugzott a fizika, a beállításról meg nem tudtam. Ki nézegetik minden update után az opciókat a régi világánál?
URAM ISTEN hogy nem jutott eszembe a Backups? Meg is találtam a hajót az egyikben, köszönöm hogy szóltál!!!
A probléma amit leírtál elég durva, nem lehet hogy a SeTool elrontott valamit? :/
Én meg belenéztem a mentésbe SeTool-lal és szörnyülködve láttam a káoszt benne. Van egy rahedli kallódó nagy hajó blokk a környezetemben, de ilyet én nem tapasztaltam.
Miután minden mozgó objektumot megállítottam, sikerült visszatöltenem a mentést. És nem volt 200 méteren belül kallódó nagy blokk. Valami nagyon nem jó a mentésben.
Nosza, mindjárt neki is álltam a szétszerelő állomásnak. Az első lefúrt cső után megint hajó lett és megint sikerült ellöknöm hab testemmel. Nem is volt hajlandó ismét állomássá alakítani.
Azóta nem hajlandó betölteni a mentést, pedig semmi nem változott, mert nem mentettem rá. És SeTool szerint is minden áll. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2017.04.26. 13:07:14
Részvétem Laci!
Én többek között ezért sem használok már nagyon régóta autómentést.
Van egy backup saves opció a világ beállításainál. Nem tudom, hogy ez pontosan mit takar, de nem segíthet a gondodon?
Elvileg a mentés könyvtárában a backup könyvtárban ott kell legyen.
Most a játékot elküldtem a jó édes anyjába...
Hogy a fa...omba lehet megcsinálni azt, hogy több órányi életet így elvenni az embertől??
Épp építek egy új hajót. Már nagyon sokat haladtam vele. Át akartam helyezni máshová, ctrl+x-el. Útközben eszembe jutott, hogy frissítsem róla a blueprintet is, már több órányit haladtam vele az utolsó blueprint mentés óta. Erre meghal a játék. És miközben meghal, ment is egyet. Szóval hajó nincs a térképen, és még a blueprint sincs frissítve. NEM LEHET IGAZ!!!!!!
Az enyémre nincs semmi csatolva.
Az állomások külön vannak tőle.
Sajnos ez egy gyakran előforduló bug update-k után, hogy egyes állomásokat vagy az összeset egyszer csak hajóként kezel. És te meg semmit nem tudsz erről.
Azért mondjuk az egy elég nagy fizikai bug, hogy szkafanderben egyszerűen odébb tudtam tolni...
Az én bontómmal szerencsére még nem történt ilyen, pedig most hozzáépítettem egy kis bázist is, hogy nem legyen olyan "egyszerű". :) Viszont mást tuti nem csatolok hozzá, mert én is tartok tőle, hogy ha túl nagyra nő, akkor rá fogok faragni egy idő után.
Valamit megint elbarmoltak.
Gondoltam, átalakítom a szétszerelő állomást. Több felxet teszek belé. De előtte mást csináltam és meggondolatlan felindulásomból rámentettem az utolsó mentésemre.
Mikor nekiálltam a szétszerelőnek, akkor nagyon zavaró volt, hogy mindig elpattogtam az állomástól. Nehéz volt flexelni a csöveket. Nekiütköztem a nagy flexnek és visszapattantam. Aztán azt látom, hogy az én sebességem nulla és mégis szállok felfele. Majd kiderült, hogy nem. A nehéz állomás kezdett el lefele szállni. Elég jól meg tudtam tolni kicsiny és hab könnyű testemmel.
És tényleg állomásnak volt beállítva, nem hajónak, szal köszönöm keen. Menj a kínba.
Na mindegy, visszatöltés. Kifagy a játék. vagy négyszer próbáltam, mindig kifagyott.
Kb. fél órát játszottam vele.
Vajon mikor lesz ebből egy tényleg játszható játék? Méretbeli korlátok nélkül természetesen. Hamár az űr hatalmasságában játszunk.
Korábban azért jobb volt.
Értem és ez így igaz is. Köszi az infót!
Így van, vannak major update-k, ezek a nagyobbak amikor az új funkciókat teszik be, és vannak a minor-ok, amik inkább hibajavítások. Majdhogy nem visszatértek a korábbi, a stable/dev update előtti heti frissítési rendszerhez.
Úgy sejtem rájöttek hogy így, hogy a stable is ugyan úgy tele maradt bugokkal, nem sok értelme volt folytatni ezt a módszert. Hiába annál a havi frissítés ami elvileg bugtalanított újításokat rak be, csak azt érték el, hogy akkor a bugok nem 1-2 hétig, hanem 1-1,5 hónapig ott voltak, amíg a játékosokat idegesítették. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2017.04.22. 12:28:00
Változtattak a fejlesztési szokásaikon. Nincsen külön stabil és dev ág, hanem a stabil kap minden héten frissítést, ill. a videókban minden héten a végén előre megmutatják, hogy épp min dolgoznak, mi várható majd.
Mostanában nem követem a frissítéseket, de mi ez a sok, amit kapunk most?
Nem nagyok, de az utolsó kb. 200 MB óta volt vagy 3 kisebb, 20-50 MB közöttiek.
Ennyire elk*rtak valamit vagy ennyire halad a fejlesztés?
Szerintem, ha bug lenne, akkor mindig működne, nem csak script-tel. De lehet, hogy a játékban van kiskapu. Nem tudom.
Kézzel biztos, hogy nem tudsz olyat átmozgatni a szortírozón, ami nincs engedélyezve. És csak egy irányban megy. Bár mostanában nem néztem.
Persze, ennek vannak előnyei, amiket ki lehet használni, de kérdéses, hogy hogyan van ez, bugot használ ki?
Hiszen így akkor amit én írtam rendszert, azt is lehet zárva tartani, még egyszerűsíteni is, és mégis működni fog.
Ez abból a szempontból nem rossz, ha valakinek van egy régi rendszere szortírozókkal, akkor simán át tud térni a TIM-re, csak jól be kell konfigolni az egészet. Viszont a beépített elemeket nem kell kicserélni.
Ezt már én is észrevettem, hogy a TIM képessé vált arra, hogy ne korlátozzák a sorterek, simán csak továbbítócsövekként kezeli/látja őket. Érdekes dolog. És egy kissé kellemetlen is :D Akkor vettem észre, mikor simán rakott be urániumot a kis bányászhajóm reaktoraiba, holott egy kicsit benéztem a hajótervezésnél, mert azok az ércet továbbitó sorter mögött vannak.
TiM-el kísérletezgetek, meg az automatizált szétszedéssel, de amit korábban linkeltem mod, az nekem nem szed szét. :(
Most kiépítettem egy továbbítókból álló csőhálózatot, de érdekes dologra figyeltem fel. Úgy tűnik, mintha a TiM csalna! :)
A kék csík a fő szállító rendszer, zöld 1-es kocka a felesleges cuccok konténere, a lila 2-es tégla a szétszerelő, a 3-as kék kocka pedig a nyersanyag tároló. Az 1-esbe, az 1-esől 2-esbe és a 2-ből vissza a fő csövekbe, az sima szabályok nélküli továbbító. 2-esből a 3-asba egy kikapcsolt begyűjtésre állított fehér listás (ingots) továbbító. Ez az alap. Ilyenkor lehet pakolni bármit bárhová. Lekapcsolva az 1-esbe és a 2-ből felfelé mutató továbbítót, bekapcsolva a 3-as felé mutatót és átváltva az 1-es és 2-es közöttit begyűjtő módba jön az érdekesség. A felesleges cuccokat átdobja a tárolóból a szétszedőbe és én nem is tudom onnan sehová sem tenni, ahogy lennie kell, viszont a TiM simán visszarakja az 1-es konténerbe a cuccokat. Hogyan?
Egy [TiM LOCKED]-el a szétszedőn megoldottam a dolgot, de hogy csinálja, csal? :)
Ezt nem is tudtam. És te ezt hogyan tudtad meg? :)
Az biztos hogy hatalmas munka volt már az első verziót is összerakni. És a következő verzió is már majdnem 1 éve készül akkor ezek szerint.
Nem hagytak fel vele, folyamatosan megy a fejlesztése, csak ami most kint van az bugos, nem működik. A srác meg teljesen előlről kezdte el újra megírni, amit nyomon is lehet követni, meg béta testernek lehet jelentkezni egy discordos szerón.
Igen emlékszem mikor ez a flottairányító szkript kijött. Elég nagy durranás volt, kár hogy felhagytak vele. Nagyon kár.
Kíváncsi leszek te mit hozol majd ki a dologból :)
Az a project ennek a része lesz. Van egy olyan script az éterben, ami tud irányitani drónokat eze. Ezt akarom majd beépiteni a rendszerbe, úgy hogy ez a welder gép lesz az anyahajó és magától le tud majd gyártani egy egész flottát egy gombnyomásra :D Utoljára szerkesztette: SUPERTRABI, 2017.04.11. 17:24:16
Azta, az lesz ám a torpedó :D :D
Remélem sikerül! És jó látni hogy te sem bírod abbahagyni :D :D
Anno említettél még olyat is, hogy készíteni akarsz egy hajó operációs rendszer féleséget. Azzal a projekttel mi lett végül? :)
Helló
Elég rég volt már, hogy ide írtam, de most ismét kaptam egy kis kedvet a játékhoz igy éretségi előtt :D
Anno volt egy nagyszabású projectem ami félbemaradt és most azt szeretném bemutatni.
Volt egy olyan UESC contest, hogy egy olyan hajót kellett építeni ami legyárt és kilő egy nagyobb torpedót. Na ami ötletem készült erre a contestre az egy kisit túl nagyolt lett és ez lett belőle:
A TIM tud még olyat is, hogy megadod a kvótát minden egyes alkatrészre (egy LCD penelbe beírogatva a kvótákat - az LCD panel nevében szerepeljen a [TIM QUOTA] és aztán a megjelenő nyilvános szövegben szabadon átírogathatod a Quota oszlopban a számokat). És ha valamelyik alkatrészből kevesebb lesz mint a kvóta, akkor azt az assemblerekkel elkezdi gyártatni.
Így konkrétan oda se kell figyelni az egész rendszerre, mindig csak az a lényeg, hogy van-e elég ingot (öntvény?).
Ezzel a Co-op diassemblerrel kiegészítve elég frankó automata állomást lehet csinálni :D
A vas igazándiból mindenhez kell. Jelenleg folyamatosan vasból fogyok ki, mert emellett, hogy az összes komponensben van, az építményekhez is rengeteg kell.
Ahogy nézem a TiM nem tud szétszedni, de találtam egy másikat, amit a TiM-el vegyítve szerintem tökéletes lesz. Co-op Disassemblers Annyit csinál csak, hogy a megjelölt konténerbe kerülő cuccot szétszedi. TiM-mel meg bepakoltatom a felesleget majd.
Igen, én is gondoltam arra, hogy építek alá egy szétszerelő részt és ami kell, azt összerakom majd újra, meg akkora mennyiségben, ahogy kell. De aztán nem építettem meg. És úgyis elfogytak a dolgok, a vasból meg max építőelemet tudok csinálni. Ha nem változott azóta a receptje.
Én szétszedek, ha épp másra van szükségem. Már arra is gondoltam, hogy lesz egy dedikált szétszedő az állomáson, hogy ha valami kell ami nincs, akkor ne kelljen akkor várni a szétszedésre aztán meg a gyártásra.
Ebben a TiM szkriptben van esetleg ilyen funkció, vagy csak a minimum darabszám legyártására tud figyelni?