Ha jól értelmeztem a Wiki-n a 01.128 leirásánál a szöveget akkor teljesen leálltak a DX9 és 32bit kompatibilis verziók fejlesztésével, ezentúl csak 64bit mellett DX11 lessz elérhető, más opció nem is lessz.
és elvileg már 2016 március vége óta nem fejlesztik.
Óó ez a GY.I.K elég frankó lett :D Le a kalappal.
Esetleg még egy olyat betehetnénk, hogy modajánló az egyes játékosok szerint, meg betenni az Akadémia videóját, bár most nem lehet másolni az összekapcsolt dolgokat együtt.
Leírás a STABLE vs. DEV verziókról, mármint hogy mit jelent. (Nem azt hogy mi nincs épp a stabilban, annak majd utána néz aki akar)
Belinkelni a KEEN SWH fórumot, odaírni hogy Sektantól lehet kérni modkészítést, + egy Taleden szkriptet is be lehetne linkelni, szerintem az is alapvető a CA LCDs szkript mellett.
Na kitaláltam mi legyen a gyik megoldása az oldalon remélem tetszik?:)
Még finomítás alatt van. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.09.26. 13:04:54
Most így belegondolva, talán a BSG-ben nem volt kiengedhető futómű. De már nem emlékszem sem a raptorokra, sem a viperekre. Az biztos, hogy ezt a részét nem animálták le.
Én nem járok mozgó dolgokon, akkor ezért nem találkoztam ezzel a hibával. Párszor volt balesetem és inkább vigyázok.
Amúgy igen, az első dolgok között lehetett volna a mágnes talp, mert míg ez megvalósítható, addig a mesterséges gravitáció egy generátorral nem az.
Ez kb olyan, mint hogy nem képesek normális futóművet készíteni, amit be lehet húzni. Vagy legalább a lehetőség lenne meg rá, de jó múltkorában ezt is elcseszték és a piston sem használható.
Mintha direkt tennének a játékba ellentétes dolgokat. Egyrészt ugye legyen valósághű, másrészt bármi, ami szerepelt sci-fi-ben az kilőve. (mágnestalp, pajzs, energia fegyverek, leszállótalpak, mind-mind volt Star Trek-ben és máshol is) Pedig a pajzson kívül ma már mindent megvalósítottak. Azért megnézném, hogy lépne a légkörbe az űrsikló kiengedett futóművel.
Ez sajnos minden mozgó platformra igaz ha felállsz egy nem stabil felületre mindig lesz gondja a karakternek:Érthetetlen ennek a probléma megoldása a valóságban is megoldott úgy hívják mágnestlap nem vágom ha a sisak rostéllyal javító pacheket tudtak elszórni eme alapvető dologgal mért nem foglalkoztak?Pedig nem nagyobb feladat egy mágnestalpat kreálni amit ne agy isten még szabályozni is lehetne milyen mértékben tapadjon.
A lifekre visszatérve: egyenlőre nem megoldott az hogy a karakter valamennyire „tapadjon” is a felülethez amin épp áll, szóval ha az a felület mozog alatta, akkor a karakter le-le repül róla (ha lefelé megy), esetleg bele-bele süllyedget (ha felfelé megy a felület), majd kilövődik, ez okozza a kicsi ugrálásokat. Mérsékelni tudod a dolgot ha lasabban mozgatod a felületet, de nálam még 0.1-nél is elő jövögetnek az ugrálások, szóval tényleg rettentő idegesítő a dolog. Bolygón meg nem is lehet normális liftet csinálni.
Jelenleg pl. nehéz járni is egy nem egyenletesen mozgó hajón. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.09.26. 12:20:12
Ez régen volt. Ma már más a helyzet, pont az éjjel akadtam egy cikkre, ahol az azonos árkategóriájú amd és intel procikat hasonlították össze. Már nem volt kedvem végigolvasni, túl sok volt benne a sallang. Az viszont kiderült, hogy az intel is számol olyan jól, mint az amd, ugyanannyiért. A konkrét tesztekig már nem jutottam el. A beépített GPU-ban az amd volt fölényben, de, ahogy olvastam, az amd mindig is fölényben volt. Viszont kérdem én: Ki használ beépített GPU-t játékra? (jójó, tudom, akinek nincs pénzre komoly dolgokra, magyarban ez nem egyszerű).
Egy hír szerint a jövőre érkező amd-k nem lesznek nagy durranások, bár sokat nem árultak el a dologról. A tesztek majd úgyis eldöntik, hogy melyik lesz az erősebb kedvezőbb áron. De addig is én jókat játszok
A játékra visszatérve, nem tudom, mikor lett dx11 köteles a 64 bites verzió. Esetleg nézd meg a keen forumon a logokat, valamelyiknek írnia kell, hogy meddig fejlesztették a dx9-et. De szerintem ezt úgysem tudod megkerülni. Azért sok sikert hozzá.
Nem akarok belemenni a proci se a gép témába, mer ez nem az a fórum, meg én se vagyok othon a dolgokban annyira, de régen az volt hogy az intel az adatfeldolgozásban volt jó mig az AMD a játékokhoz jelenleg akinek van pénze az Intelt vesz mer erősebb prociai vannk, viszont az ár érték arányában az AMD mindig is jobb volt = aki kevés ( kevesebb) pénzből akar viszonylag jó gépet venni az AMD-s akinek van rá pénze az meg Intelt vesz egészen a High End-ig
Amúgy a játékra visszatérve ne tudja valaki hogy a 64bit-es verzió mikortól lett DX11 köteles ?
mer ha más nem törtbe leszedem és úgy talán megoldódik néhány problém, bug.
Igen nálunk is ilyen elvileg megoldja a dolgot ha készítesz a liftaknába egy nullgravitációs teret max egy kocka széleset.Az talán megoldja az ugrálást.Viszont ebben az esetben lehet kell használni a liftben a rakétákat hogy megtartsanak.Vagy olyan sebességet állítani be aminél nem jelentkezik a dolog Illetve vannak lift módok ahol ezt nem tapasztaltam. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.09.26. 10:36:14
Ahoj. Az lenne a kérdésem, hogy csináltam egy pistonos liftet és amikor lefelé megy, miközben a karakter rajta áll, gravitációval és jetpack kikapcsolva, akkor piciket ugrál lefelé, ami rohadt idegesítő. :) Mintha menne egy picit lefelé a lift aztán a karakter lezuhanna egy picit. Folyamatosan, gyorsan egymás után. Ez nálatok is így van?
Nem tudom pontosan melyik proci volt kint a piacon elsősorban de ha jól rémlik az intel jelent meg először. Többektől hallottam hogy inkább ajánlanak intelt főleg ha játékról van szó mert valamiben jobb az intel leképzése mint az amdnek. Amdt talán jobban ajánlják grafikusi programok hardverek kiszolgálásához. Nem is emlékszem amióta gépem van csak intelem volt. És talán olcsóbb is mint az amd konfigok. Lehet tévedek. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.09.26. 10:31:32
Az utolsó patch után én még elindítottam és nekem nem jelentkeztek problémák. Elvileg fullon fut, hacsak nem piszkálták meg a dolgokat. Majd utánanézek.
A 8 GB lehet gond, ha HDD-hez kell nyúlni, az okozhat akadást.
És érdemes figyelni, hogy nem fut e a háttérben egy dedikált szerver, mert 1-2 GB ramot elfogyaszt csak úgy a semmibe. Nekem néha fut, pedig nem indítok ilyet. És a játékból való kilépés után is ott marad.
DDR2-eset tényleg nem érdemes venni, elég drágán mérik ahhoz képest, hogy már eléggé öreg.
Régen én is AMD-s voltam, kb 13 éven keresztül volt AMD procis gépem. De karácsonykor rám jött a gépvásárlási láz (mi más, mint a SpaceEngineers miatt), viszont nem volt a piacon olyan AMD-s lap, amely támogatta volna a DDR4-et és az m.2 csatolófelületet. Úgyhogy pont kapóra jött az intel új szériája, így van most egy i7 6700K a gépemben és azt kell, hogy mondjam, nem bántam meg. Bár a win nem indul gyorsabban az m.2 SSD-ről, mint SATA3-ról, de minden más tekintetben teljes mértékben meg vagyok elégedve vele. Gyors és minden tud fullon futni. Ha jól csinálták meg a játékot, akkor nincs vele gond.
A videokártya terén hol radeon-om, hol meg geforce-om volt. Az utolsó radeon-omat 3x tuningolták gyárilag és az első darab hibás is volt, nem is próbálkoztam többel. De ez még a régi gépnél volt tavaly talán. Az új gépnél a teljesítmény volt a lényeg és abból a geforce-nak van a piacon a legerősebbe. Ha megnézed a lentebbi linkemet, akkor ott is jól látszanak az eredmények.
Szóval csak azt akarom mondani, ha nagyon hiányzik a játék és van is pénzed új gépre, lehet, hogy érdemes lenne elgondolkodnod egy intelen. Hacsak nem lesz tényleg akkora dobbantás az AMD-nél, hogy érdemes lenne várni és inkább abba fektetni, de tavaly év végén még arról olvastam, hogy nagyon nincsenek jó helyzetben. Azóta nem tudom, hogy mi változott, majd utánaolvasok, mert engem is érdekel azért.
Akkor gondolom a régi verzióval játszol nem? (01.127..), vagy találtál valami megoldást ?
és ha a régivel játszol akkor nincs nálad ez a bug aszteroida textura bug, Utoljára szerkesztette: tom36, 2016.09.25. 19:51:17
Egyébként az elmúlt pár hétben igencsak megnőtt a grafikai feldolgozó sebesség igénye a játéknak, jelenleg én lowon játszok egy R9 280x kártyával, amikor bolygón vagyok. Úgy folyékonyan fut a játék. Mediumon is tartja azért a stabil 30-40fps-t, csakhogy akkor mikroszaggatások jelennek meg, amiket nem tudok elfogadni :D (Bár arra gyanakszom, hogy az RAM hiány lehet, 8GB RAM-om van) Viszont akármilyen minőségen bekapcsolod a füvet, az eredmény katasztrofális lesz: eszméletlen FPS-esés. Fel nem foghatom hogy miért, elvégre nem jelenik meg sokkal több fű, mint ami egy futballpályán is megjelenik a FIFA-ban.
A grafikai motoron még mindig van mit fejleszteni :D
Most meg majd ahogy hozzák be az új kinézetű blokkokat, mindegyiken komoly textúrákkal, hát nagyon kíváncsi leszek az mennyire fogja majd lerombolni a játékélményt... (Azért egy halvány reményem van, hogy még azért nem tették be eddig az eddig elkészülteket, mert ezt ők is tudják, és előtte még fejlesztéseket akarnak végrehajtani a grafikai motoron is.)
Most rá is néztem az VGA váltásra hogy mi is kellene legalább a DX11-hez és használtan is kb 10k rámenne (és még a tápom is lehet hogy belefulladna már)
de az igazi gond ott van hogy DDR2-es RAM van a gépemben és nincs értelme bővíteni.
új gépem meg csak a tavasszal lesz amikor kijön az AMD új procija ami már kezelni fogja a DDR4-et
Miért nem cserélsz benne egyszerűen egy videokártyát?
Csak utána kellene nézni a DX11-ek között, hogy melyik kártya üti meg a jelenlegid szintjét, esetleg kicsit jobb is és használtan veszel egyet, míg nem lesz pénzed egy új konfigra. Eredmények
A dx11 kártyák már elég rég kijöttek, nem hiszem, hogy arany árban mérnék őket használtan.
Viszont a 4 GB ram édes kevés, duplázd meg, az sem egy vészes dolog. Ez még DDR2?
Ha DDR3, akkor van nekem 2x2 GB elfekvőben, nem stabilak, de működnek. Viszont először videokártya kell mindenképp.
Ep45 ds3 as lapom volt e8400 4850 es karival 6 gb memóval de elbírta volna a bolygós rendszert is de pechemre pont arra az időre döglött ki mire kijött a frissítése 10 évet lehúzott. lapot kellene cserélnem benne és jó lenne.Nem kultiválta hogy szétszedtem csak fektetett helyzetben indul el. volt azért stabilam fps vele de azért ez se volt százas de bírta legalább ha ketten építkezett vele az ember valamin. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.09.25. 11:59:29
kisebb nagyobb hajókat eddig is bírta (bár régebben jobban) de az a gond hogy régi a verzió és van benne néhány elég zavaró bug.
amúgy a konfigom:
AMD Phenom 9850 3GHz (2,5- ön használom)
ATI Radeon HD 4850, 512MB, DX10.1 ....
4 GB RAM 1033MHz (800-on használva)
8 éves gép
korábban irtátok meg kérdeztem is az optimalizálás mértékét ami nemrég történt és most, hogy lett egy kis szabadidőm meg kedvem is nagy reményekkel vágtam bele a játékba hogy végre megcsináljam egy régi tervem.
aztán jött a 'nem úgy van az ám, mondta a space engineers' és meg megint koppantam.
sajna a gyengébb gépel rendelkezőket mondhatni kihagyják a lehetőségekből még mindig.
sajna DX11 nélkül már nem is érdemes játszani mer nem hogy csak 64 bit mellett nem lehet futtatni ami elég problémás, hanem még a frissítések sem jöttek ki rá. (jelenleg emiatt 32bit es verziót használhatnám ami a memória korlát miatt elég gyorsan betelik, de a verzió is a 01.127-es ami fél évvel korábbi már = és a verzió hiba vagy nem tudom mi miatt ott még a bányászat is szinte ki van lőve, mer szar a renderelésük)
most mondjátok meg én vagyok a bal@ vagy tényleg így van.
esetleg a 'stabil' verziót hogy tudnám kipróbálni hogy jó e ? mire kell állítani a steam-ot hogy arra frissítsen ? hátha jó lenne.
Az uj frissitesben szerencsere nem piszkaltak az elbaszott gatling tureteket, igy betoltes utan meg mindig rogton szitava lovi a kontenert. Erdekes, hogy pont a legerzekenyebb dolgot szurta ki az egesz istennyilabol. Kilepes mentes nelkul. Program bezarasa. Idiotak.
jóval komplexebbnek tűnik meg zavaró hogy ha jól értettem minden alkatrész bármely pontra illeszthető kérdés hogy működik e ott ahova teszed.Na meg nekem hiányzik a fordítás hozzá:)
Jah, ha több gépről jelentkezel be, akkor kitesz sajnos.
Nekem anno nem volt gondom a Kerbal-lal, bár már jó rég játszottam vele. Valahogy sehogy sem sikerült repülőt építenem, a pénzes részéről nem is beszélve, mert azt meg nem igazán értettem. Nameg, hogy miért nincs minden cucc az inventory-ban.
Korábban virágboltival próbálkoztam, minden féle cucc benne volt, de, hogy orbitális pályára álljak... Orbitális kudarc volt.
Mondjuk elsőre a SpaceEngineers sem ment.
Na hogy nekem semmivel se legyen jó dolgom.
Kipróbáltam a Kerbal Space-t minden okés vele még jobban fut mint a egngineers.
Viszont sírva vettem észre hogy egy idő után valahogy elkezd letapadni az egerem a játékban.
Nem tudom hogy ez a demó hibája gondolom ezt nem fejlesztették mint a játékot és visszamaradó hibajelenség vagy nem tudom.
máshol jó az egerem.
A lapcsalád rész remélem nem hiányzik senkinek?:)az a 6 kis linkecse.
Óó úgy látom a múlt heti stabil verzió nem kapta meg a realisztikus hangokat... :(
Na visszatért a bejelentkezés :D
(Amúgy az a baj a pipával, hogy tabletről is be szoktam lépni nem csak gépről, olyankor viszont a gépről kijelentkeztet és vica versa.)
Jelenleg azt a 3 gombot ez a java programozza:
így van beillesztve nem tudom melyik sor tartalmazza a gomb parancsot valahol oda kellene betennem még egy spacet de nem tudom hova.
/* JQuery kurzor pozicionálás */
$.fn.setCursorPosition = function(pos) {
this.each(function(index, elem) {
if (elem.setSelectionRange) {
elem.setSelectionRange(pos, pos);
} else if (elem.createTextRange) {
var range = elem.createTextRange();
range.collapse(true);
range.moveEnd('character', pos);
range.moveStart('character', pos);
range.select();
}
});
return this;
};
/* BBCode beszúrás */
function insertBB(elementID, _array) {
var openTag = _array[0];
var closeTag = _array[1];
var textArea = $('#' + elementID);
var len = textArea.val().length;
var start = textArea[0].selectionStart;
var end = textArea[0].selectionEnd;
var selectedText = textArea.val().substring(start, end);
var replacement = openTag + selectedText + closeTag;
textArea.val(textArea.val().substring(0, start) + replacement + textArea.val().substring(end, len));
textArea.setCursorPosition(5);
}
/* String beszúrás */
function insertText(elementID, _string) {
var textArea = $('#' + elementID);
textArea.val(textArea.val() + _string);
}
/**
** @function newButton
** @param _btnName str - a gomb neve
** @param _btnPosAfter str - melyik gomb után jelenjen meg
** @param _method str - 'insert' vagy 'bb' (BBcode)
** @param _msgString mixed str/array - mit írjon a szövegmezobe ( BBcode esetén pl: ['',''] )
**/
newButton('off', 'spoiler', 'bb', ['','']);
newButton('idiota', 'spoiler', 'insert', 'valami');
alakul:)
---#menu-family,#header-top {
display:none;
}
azt hiszem ez volt az:) megkísérlek háttér színt váltani neki a kék túl kiugró:)
azt hittem ha a # elé firkálok valamit nem veszi figyelembe. na ezt se tudom hogy ezeket a kapcsolókat hogy lehet kilokkolni törlés nélkül / / jel közé teszem? a }{ helyett?
"CSS:
#menu-family,#header-top {
display:none;
}
"
Ezt nézd meg. MerlinW scriptjei között találtam. Ez pont kikapcsolja, de gondolom be is lehet vele kapcsolni akkor.
Sajnos nem lehet helyettesíteni a fejlécben a "Fórum > Játékosok fóruma > " résszel a bejelentkezést, ott csak másik fórumba lehet átlépni.
Kissé hiányzik, mert ahhoz hogy belépjek, el kell hagynom ezt a fórumot, majd újra visszalépni. (Vagy másik fülön bejelentkezni és ezt újra frissíteni.) De amúgy egész pofásan néz már ki a fórumunk :)
igen mert onnan meg kiszedtem egy szín script gombot azért mászott le egy sorral az a gomb.
Najha a srácok csak ennyire hajlandóak felderíteni azokat a gondokat amit esetleg én felfedek vagy ők kreálnak
így nehéz a jó topi összerakása ha az ember még egy apró segítségkérésre is így reagál az aki ezt a feladatot vállalja magára a fórum működése érdekében. https://sg.hu/forum/tema/1405410824
Jó az új logó.
Nekem a háttér így is tetszik, hajók nélkül.
És legalább most az OFF sem egy új sorban van, hanem a többi között.
Ez van ha az ember csak sejti mit csinál:)
Az egyébként fel se tűnt mikor tűnt el így ahhoz fórumtudorra lesz szükségem hogy visszadobjam.Lehet amikor a kép körül levő keretet babráltam akkor szedtem ki de nem rémlik
A szöveget kicseréltem most már csak azokat a link gombokat kéne szétszedni.
Fent a fejlécben a Fórum >Játékosok fóruma nem váltja ki a bejelentkezés gombot?
Pár javaslat:
1. Eltűnt a bejelentkezés gomb, helyette egy "Házigazda: RoboKutya78" felirat van :D Tőle jobbra visszaférhetne az a Bejelentkezés gomb nem? :D Mert mindig külön kell belépni és utána visszajönni így erre az oldalra :)
2. A hozzászólások alatti gombokat én is kifogásolnám.
3. Frankó ez a csillogó háttér, de nem lehetne betenni valahová mondjuk egy Red Ship-et vagy egy Blue Ship-et? :) Ahogy elnézem mondjuk a háttéren látszik hogy egy kisebb kép megtöbbszörözve és egymás mellé rakva, szóval valószínűleg mókolni kellene egy kicsit vele, de nagyon jól mutatna :) Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.09.21. 18:52:04
Dolgozom rajta jelenleg nem találom azt a csst ami ezért felelős és plusz 3 gomb is össze van csúszva:)
A hozzászólásdoboz alatti gombok nálam világosszürkék, fehér szöveggel. Nem igazán láthatóak. Persze, ha fölé viszem az egeret, akkor sötét narancs lesz, úgy látható.
Amúgy hangulatos ez a csillogás.
Kicsit mókoltam a külsővel Várható még pár javítás
Beraktam egy stilus on off gombot ha valakinek nem teszik a külső használhatja de még az off rendszer alatt van finomítani való.
Gy.I.K. rendszert egyenlőre egy dokumentum lapot raktam be amit csak én tudok szerkeszteni azzal még okoskodni kell.
Fórum felső menüjét kiszedtem ne legyen bent feleslegben.
Ha valakinek kifogása van valamivel szóljon amíg kedven van javítom:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.09.21. 13:05:14
Az alsó linek szövegei mg nem nagyon olvashatóak holnap megkeresem a hozzávaló módosítókat.
Na elvileg befrissítettem az oldalt most már jónak kell lennie
A gyiket egyenlőre egy elérhető dokumentumot csináltam.
Kérdés a dokumentum legyen minden fórumozó számára nyitva mint egy üzenő szerkeszthető módban és akkor mindenki írhat bele okosságot.Vagy legyen elzárva?
ez egyre furább érdekes módon ha nem pluginelt fórumot nézek ott minden okés
lehet fogom az egész desinget és dobom a kukába.
@Nagydög: A programozást meg is lehetne oldani időzítőkkel. Viszont, akkor feltételezem, hogy egy fejjel fúrsz. A fúrófejbe pedig igencsak sok érc belefér, főleg, ha 10-es szorzóval játszol. Ha nem, akkor meg kis kontit rá. És időnként mehet a csatlakozás és ürítés.
De, ha manuálisan csinálod az egészet, akkor nem túl hatékony.
@Robokutya: lehet, hogy törölnöd kellene a hsz-t. Vagy a fórum vacakol, de nem működik a válasz gomb sem.
Nem tudom mi történt nem jelenik meg a videóbeszúrás rendesen.
Kicsiben gondolkodtok skacom más már a fellegekben jár bányaképeket illetően:)
Ez a szerkenytyű elképesztő.
Minek rotor? Hogy korbe tudjon forogni. Illetve hat nem teljesen korbe, csak a teler ivet tudja bejarni. Mint a forgo rakodo vagy hetkoznapi neven markolo. A telerek eleg laposak szoktak lenni, igy lefele nem igen kell hosszabbitani, de elore fele igen.
Szallitani mindenkeppen kell, de ahhoz mar egy eleg egyszeru joszag is eleg. Raul a fenti konnektorra, felpakol aztan huss.
Ha a fizika nem lenne ilyen esetleges, akkor siman lehetne programozni a platformot. Vegulis nem kell mast csinalnia, csak egy ivet fordulnia, elotolast allitani es visszaterni ugyanazon az iven.
Most tűnt fel, hogy az oldalnak csillogó csillagos háttere van.
Mióta van ez?
Én egy videót is szívesen látnék, mert elképzelésem sincs, hogy a rotor minek kell bele és, hogy használod azt.
Az, hogy előre és lefele van egy dugattyú, még oké. Bár azért a terület erősen behatárolt, mert a dugattyú csak 10 méterre megy ki vagyis mindig utána kell építened vagy odébb tenned a platformot.
Arról nem is beszélve, hogy az ércet akkor is szállítanod kell a finomítóba, hacsak nem építesz a platformra párat. De minden 'bányához' ilyet építeni nagyon macerás.
Hatrahagytam egyet, majd megprobalok egy kepet csinalni rola valamelyik nap. Lusta voltam felszamolni es eppen vasat banyasztam vele, olyan mennyisegben, hogy hirtelen harmadaval nehezebb lett az epulo hajom a feldolgozott vastol, sz'al nem hianyzott.
De alapvetoen egy alapzat, tetejen egy rotorral, es arra jon egy vezerlo, egy gyro, egy kinyulo gem, lefele egy dugattyu es elore fele egy. A dugattyu vegen a furoegyseg. A nehezseget az elbaltazott advanced rotor jelenti, mert igy a felszinre vezeto csohoz konnektorral lehet csak kapcsolodni, amihez idorol idore oda kell forditani az egesz vacakot, lockolni es hagyni, hogy felszippantsa a fenti nagy kontenerbe, a kovet meg kiszorja a foldre.
Hogy néz ki egy fúróplatformod Nagydög?
Ezért fúrok precízen, így kevés kavicsot szállítok. Van kijelző, ott látom, hogy épp miből mennyi van a hajón.
A kis fúró hajó az elején jó, utána hamar cserélendő nagyra. 7x7 fejjel már elég szépen lehet haladni és mögé elfér szépen minden, aminek el kell férnie.
Ne szallitgasd a kavicsot! Sorter nelkul remalom lenne a banyaszat. Az erc megy a kontenerbe, a koveket meg kipotyognak az ejectorokon.
En azert epitek furoplatformot, mert a kis hajok nem voltak eleg hatekonyak, a nagyot meg nem akartam epiteni, mert a bolygofelszinen nem tartottam praktikusnak oket. Ha mar az ember kikiserletezte a leghatekonyabb dizajnt es sikerult megkerulnie az osszes bugot(Nem mukodo advanced rotor, megorulo rotorok, dugattyuk...), akkor gyorsan ossze lehet rittyenteni egyet es gyorsan szurrealis mennyisegu ercet kitermelni. En a forgatast gyroval szoktam megoldani, mert a rotorok idiotak, le meg elore pedig dugattyukkal mozgatom a furofejet.
Nagyon szivesen csinalnek kerekes banyasz jarmuvet is(csinaltam is az elejen), de az allando kerek-problemak kinszenvedesse tettek. Az allando felszin clipping hibak miatt beleragadtam a talajba, mikor sikerult kikaszalodni, akkor hirtelen felpattant es fejreallt. Aztan leszakadt a kerek. Nem lehetett masik kereket rakni ra mert nem. Hosszas kinszenvedes utan sikerult. A felfuggesztes beallitasa az egbe katapultalta az egesz hobelevancot es megint fejreallt.
Szép nagy lyukat csinál a robbanófej. Nem is gondoltam volna.
Ha nagy darabszámban, akkor igen, eltűnnek. Nameg, ha már úgyis van egy-két kallódó objektum itt-ott és eléred a maximális objektum számot, akkor tényleg csak pár pillanatra jelenik meg a kavics és már nincs is. Így valóban nem fog egy blokknyi távolságot sem megtenni, mert törlődik.
Jéppííí... de jó érzés visszalátni a saját mododat egy igazán jól sikerült film részében:)4:54 nél És itt a mód amit használt:)
Ami azt illeti nekem van egy olyan általam módosított designom is (workshoppos hajót módosítottam), aminél a kőkidobók egyenesen a fúrófejek között dobálják ki a kavicsokat :D A kavicsok ugyanis, ha nagy darabszámban dobálod kifele őket, akkor kb. fél másodpercen belül eltűnnek (méghozzá az összes), míg egy ilyen "begyűjtési pillanat" (nem tudok rá jobb megnevezést kitalálni) a fúrófejeknél asszem 3 másodpercenként van. Még ha pont egybe is esne a begyűjtés az ejectorból való kidobással, akkor sem szedik vissza újra a fúrófejek a kavicsot egyébként, mivel nagy mennyiségben lököd ki őket, eleve törlésre vannak ítélve.
Szóval nyugodtan "sz@rhatsz oda ahonnan eszel" :D :D
A kavicskidobó rendszer tényleg jó dolog, de ahogy mondani szokás, a kutya sem sz@rik oda, ahol eszik. Szóval meg kell oldani akkor valahogy, hogy ne a mezőre dobja a kavicsokat, mert a fúrófej felszedi ismét. Nálam a bázisnál van egy nagy gödör és a rendszer oda teszi ki, de oda el is kell vinni.
A bug inkább a fúrófejekben van, már én is érzékeltem. A megoldás, hogy ki/be kell kapcsolgatni a fúrókat. Legalábbis úgy vettem észre, hogy ez megoldja a gondot, mert ilyenkor elég jól lehet haladni. Én elsősorban a keményebb érceknél tapasztaltam, mint a platinium, ahol kb minden 'begyűjtés' után meg kell tenni.
Robokutya voxel robbantásnál nem keletkezik törmelék :D
(Lesz kb. 200 scrap metal, amit felszedhetsz egy kattintással ha odarepülsz)
És a fúrófejek sem szemetelnsk már egy pár hónappal ezelőtti uldate óta, hanem fúrás közben mindent felszednek. Tudom korábban még úgy volt hogy fúrás közben repkedtek össze-vissza a darabkák, de most már nem. De amúgy is ilyen kis ércdarabkákból, ahogy a scrap metalból is limitált számú lehet csak, ha beállítod ezt a limitet mondjuk 60 körülre, akkor nincs gond, a felesleg folyamatosan törlődik.)
Egy kavicskidobó rendszer nélkül bámyászni bolygón szerintem határos a szenvedés állapotával, szóval nálam az is alapfelszerelés. És úgy a precízségre nem kell annyira figyelni.
A fúróplatformnak igazából én sem látom sok értelnét, ha kimerítesz egy mezőt akkor lebontod az egészet és máshol újraépíted? Nekem az túl sok macera.
Amúgy nem tudom nálatok hogy van, én a játék legunalmasabb aspemtusának azt tartom, amikor hordani kell az építőelemeket a blokkokhoz és hegeszteni. Ne értsétek félre, a hajótervezés a lételemem, de pl. materializálni egy projekciót, hát az szerintem rohadt unalmas dolog :D Egy Nanite Control Factory nélkül nem is túlélőzöm. Csak addig amíg létre nem hozom az elsőt az adott világban :D
Egy bugleírás:
Én mostanában (hónapok óta ez megy már :D :D) futottam bele abba, hogy a fúrófejek egyszer csak hihetelenül lassan kezdenek haladni.
Egy példával élve: mondjuk egy adott fúróhajóval egy adott vasmező vasrétegében úgy tudok haladni előre, hogy minden begyűjtési pillanatban (amikor egyszer csak eltűnnek a voxelek a fúrók előtt) mondjuk 40k vasat gyűjtök be.
Aztán ahogy haladok tovább egyszer csak belassul az egész, mintha „keményebb” vasba ütköztem volna, és van hogy ilyen pillanatonként csak 4k vasércet gyűjtök be. És persze ennyivel lassabban is tudok haladni az ércmezőben előre. Aztán kicsit odébb megyek és érdekes mód ugyan abban a nagy vasmezőben, csak épp máshol, ugyan úgy tudok 40k/begyűjtési pillanattal haladni. (Onnan tudom hogy mennyivel haladok, hogy folyamatosan fut egy Configurable Automatic LCDs szkript és kiíratom vele mennyi érc van a hajón)
Ez a hiba nálatok is előfordul?
De nem vasnál, hanem pl. ezüstnél ez szinte állandóan jelen van, ezüstöt gyűjteni szenvedés.
Én konkrétan agybajt kapok attól hogy 10x lassabban tudok csak fúrni, (ténylegesen ültem 20 percig a monitor előtt és csak a W-t nyomogattam...) úgyhogy azt csináltam, hogy feliratkoztam a Heavy Drills modra és átírtam úgy, hogy a moddolt fúrófejek az alap fúrófejnél 2x nagyobb építési költséggel (és súllyal), de nagyobb területen fúrjanak. (1.3-as átmérő helyett 2.0-val) Így már lehet szépen fúrni velük, nem jön elő a lassulási bug. Ég és Föld a különbség.
Nem tudom melyik módszer a szemetelőbb a robbantás vagy a furkálás fúrásnál ugye előfordul apróbb szemétmaradék robbantásnál meg ha marad is esélyed nincs összeszedni és előbb utóbb belassul a játék a törmelék miatt.
Vannak brutális fúrófej módok amik már a tényleges játékélmény rongálják. Régen készítettem egy fúróhajót ami a kisebb aszteroidákat ette mint a fene. Sajna félkész állapotú képem van róla:(
Ami azt illeti, nem mostanában csináltam túlélőben robbanófejet, nem tudom, hogy mekkora kárt okoz aszteroidában, bolygón. Kreatívban is rég volt már, hogy robbantgattam és akkor sem figyeltem a lyukak méretét. Majd kipróbálom kíváncsiságból.
Fúró platformnak nem sok értelmét látom és soha nem is láttam. Inkább építek egy nagy fúróhajót, amivel gyorsan tudok haladni. És amennyire csak lehet, precízen. Nem szeretek sok kavicsot szállítani. A sok időt így is mindig a finomítás viszi el vagy a gyártás.
Igazság szerint nem is kellene HUD, mert a készítők megoldották autópilótával. Csak nekem sehogy sem sikerült beállítanom a koordinátákat. Pedig videón már láttam a dolgot működni, még rég.
A HUD akkor lenne jó, ha olyan közel vagyok, hogy nem látom a fülkéből a dokkolási pontot, megjelenne HUD-on és az alapján bemanőverezhetnék.
Uh. En azt hittem, ez alapveto informacio. Es bar a furo masodlagos modja szep nagy lyukat csinal a normal modhoz kepest, de probaltal mar egy large warhedet? Akkor a godrot as, amiben mar kenyelmesen fel tudom epiteni a furo platformot. Igazabol egy egesz falucskat is fel lehetne huzni benne.