Skacok aki használta használja a blender progit tervezéshez az a programon kívül még mit tölt le mellé és honnan nincs hozzá modul kifejezetten se játékhoz?Mintha valahol láttam volna hozzá de már nem tudom hol
Thx az infót
sajna azt az ajánlott 8 GB RAM-ot nem érem el, se DX11 de valószínűleg ha menne is a DX11 akkor be is halna a gépem lenn a bolygón
a régi idők sebességét sííírdogálom vissza, bár azóta rengeteg jó dolgot beleraktak a game-be
Amúgy képzeljétek! Pont ma kezdtem volna el a túlélő világomban hegeszteni egy saját részre átalakított workshoppos hajót, erre mi történik? Tegnap jött be egy bug, hogy a Nanite Controll Factory elkezde a blokkokat rossz orientációban hegeszteni... Az ajtókat pl fejjel lefelé, ahogy a páncél rámpákat is :D Remek.. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.09.05. 20:00:53
Ja még valami. Nyár elején megterveztem a Cutting Principle mk2-t. Kizárólag vanilla blokkokat tartalmaz, tehát nem használtam modokat.
Amikor kész lettem vele, szomorúan könyveltem el, hogy a szim. sebesség - már pusztán csak akkor ha az 50km-es körzetében tartózkodsz a hajónak - nem nő 0.5 fölé az én gépemen. Pont tegnap próbáltam ki, és volt olyan, hogy 0.8-ra beállt a szim. sebesség, tehát valszeg már csak az zavarja a játékot, hogy vannak kis rotorfejekkel nagy rotorokba csatlakozó részei a hajónak.
Persze ha megmozdulok vele akkor ismét lecsökken 0.5-0.6 körülre, a nagy hajók mozgásának számolgatása szintén egy fejlesztendő dolog. De az már nagyon régóta...
Na igen, megnövelték a gépigényt, de most igyekeznek optimalizálni is végre.
Amúgy a játéknak még mindig egy masszív gép kell, pl. szvsz 8 GB RAM alatt meg se próbáld futtatni. Az FPS-szám nem javult különösebben, a szimulációs sebesség lett stabilabb és jobb. És nem csak hogy stabil, ha abbahagyod azt a tevékenységet, ami lecsökkentette a béka segge alá, akkor általában vissza is tér a normális 1.0-ra. Ez korábban nem volt jellemző, csak egy pályaújraindítás után tért vissza, korábban még ha növekedett is, 1.0-ra már nem tért vissza.
Hogy mennyire nőtt? Hát figyi: azt tudom pl mondani viszonyítási alapnak, hogy pár hónapja még az űrcsatákat is 0.2-0.3-as szim. sebesség körül lehetett végignyomni. (A Cutting Principle (a hadihajóm) tervezésekor lenyomtam pár űrcsatát.) Most egy űrcsatát akár 0.6-0.8-as szimsebességgel is el lehet nézegetni. Átlagos, építgetős játék mellett pedig nem nagyon csökken le.
Persze még mindig vannak furcsaságok, pl. ha rotorfejjel csatlakozik egy kis hajó a nagy hajó rotorjába, akkor stabilan beáll 0.8-ra a szim. sebesség. Ez ilyen WTF kategória :D Aztán kitörlöd a nagy rotort (1 db blokkot!) és újra visszaáll 1.0-ra a sebesség... Meg az újítgatások miatt bizonyos modok konkrétan "szim. gyilkosanak" számítanak, pl. az 1x4-es (és nagyobb) hangárajtók használata (a vanilla ugye csak 1x3-as és nem mindig elég) leküldi 0.5-0.6-ra a sebességet kapásból. Szóval ha ilyet tapasztalsz akkor azt ki kell szűrni.
Amiket kigondoltak korábban már, hogy behoznak újításokat azokat végigviszik (amiket felsoroltál) de aztán a performance és multiplayer javításán lesz a hangsúly ahogy a legutóbbi update videóban mondták. Született is egy blogbejegyzés arról hogy mit kell változtatni hogy jobb legyen, meg hogy jelenleg mi a helyzet bár bevallom én nem értek hozzá (ilyen GPU topológiáról meg ilyenekről beszélnek, meg VRAGE... :D), szóval csak annyit szóltam hozzá hogy oké, biztos :D Legyen még jobb mert most még mindig nem az igazi :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.09.05. 19:49:20
Hy
laci4321 korában írtad hogy javult a játék teljesítménye, de mennyivel ?
mer ez engem erőteljesen érint ugyanis az utóbbi kb 2-3 hónapban már nem volt érdemes frissítenem sem elindítanom mer úgy felment a gépigénye hogy élvezhetetlen lett.
a gépcserém meg csak tavasszal lessz aktuális mihelyst kiforrottabb lesz az AMD új procija.
meg valaki magyarázza meg, hogy miért nem valami értelmesebb dolgokat fejlesztgetnek a játékhoz és mér csak ojanokat mind hogy a karakter mozgása, hangok, effektek, még fulosabb kinézet a blokkoknak ... csak is a gépigény növelésére gyúrtak ezekkel. Utoljára szerkesztette: tom36, 2016.09.05. 15:50:55
Ami azt illeti a hangot már nagyon rég óta csinálják! Még 2014 január körül megjelent egy "realistic sound" videó, (akit érdekel itt van) ami valami hasonló eredményt adott, bár ott attól függött a dolog hogy mennyire vagy épp zárt térben, mert ugye akkor még nem volt oxigén a játékban. De aztán alább hagyott a dolog, szerintem félre is tették egy időre. A mostani verzió már ténylegesen valósághű.
Na ja. Ahogy néztem, csak akkor hallod az ágyút, ha hozzá is érsz. Vagyis a rezgés az egész hajón és a ruhádon megy keresztül és ezt hallod.
Érdekes, ezt jó lenne az életben is kipróbálni vagy legalább valami hasonlóról videót nézni.
A videóban az ágyú mellé állt és úgy nem volt hallható semmi. Ami azt jelenti, hogy ezt a részt jól megcsinálták, mert légüres térben nincs hangterjedés.
Kíváncsi vagyok meddig fejlesztgetik a hangot és mikor jönnek a lényegesebb dolgok, mint a multiplayer. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.09.03. 22:41:01
úúú ez a tegnapi update!
Behozták a realisztikus hangokat. Nem semmi :D
A root miatt én félek főleg a kétes kimenetele miatt. Amúgy meg ez a teló az első tapipadosom amire kell arra jelenleg bőven jó a következőnél úgyis tudni fogom mire kell, akarom használni és ezek szerint lesz kiválasztva. Ez meg csak úgy hozzám került másodkézből így csak telefonnak használom.
És igen inkább 'vas' kéne de nagyon már:)
Tárhelybővítés. Az android verziót nem oldja meg, de esetleg több helyed lesz. Viszont rootolni kell a készüléket, ha még nem rootolt. Még nem próbáltam ki a progit, de már letöltöttem.
A rendszer frissítést inkább a rendszer beállításokban keresd. El szokták rakni az információs részhez, ahol a verziókat is meg tudod nézni. Ott szokott lenni a frissítés keresése gomb is.
Amiket amúgy talál, az meg nem feltétlen fontos. Nekem több, mint 40 progit kellene frissítenem, de az elemésztené a maradék helyet is és amúgy is csak pár darab menne fel. Utána meg lassú lenne a teló, meg is fagyna időnként vagy egyszerűen nem is indítaná el a dolgokat.
Csak azért gondolkodom androidos mobilban, mert kompatibilis kb mindennel és eléggé nyitott a dolgokra. Ez nagyon nem mondható el az apple termékekről, amik frissítések után nem is biztos, hogy használhatóak. A wines mobilok, amiket eddig a kezembe fogtam, túl lassú reagálásúak voltak.
Szóval neked is kitartást vagy új mobilt. De inkább gépet a SE alá.
A teló frissítési rendszere max ezeket a progikat akarja frissíteni de 2 gb a memóm ami 99% van tele most hogy ezt a 80 megát feltoltam rá így nem fogom tudni feldobni ezeket a frissítéseket.Gondolom egyik se rendszer frisítési progi.Alapban meg androidrendszerre utaló frissítési rohamai nincsenek a gépnek.
Ha kiadtak a telódhoz 4.4 frissítést, akkor simán a rendszerfrissítéseknél ott kellene lennie. Nekem folyamat reklamál, hogy frissítsem a telóm, de root-olva van, csak úgy nem tolhatom rá. Annyira meg nem is kell, mert nem tartalmaz olyan fontos dolgot, hogy rászánjam az időm. Igaz, az enyém 4.2 JellyBeam, szóval elég régi. Ha 4.4-et akarnék vagy újabbakat, akkor meg a ROM-ot kellene csesztetnem, ami meg lutri. Vagy működni fog, vagy nem egészen, vagy kutyahajigáló lesz.
Jelenleg úgy vagyok vele, hogy ami nem kompatibilis vele, az nem is kell, nincs rá szükségem. Még a telefon mivoltát is alig használom ki, nemhogy az egyéb extrákat. A zseblámpa és mp3 lejátszó funkció nagyon hasznos, de a többi... :)))) (Azért persze kelleni fog egy új, ez mindjárt 3 éves és a 4GB belső memória édes kevés.)
az unlock csak az android miatt van mivel a c1905m csak 4.3as ezmeg 4.4 kell ezért nem jó a stores verzió:( android frissítést meg nem vágom.van wifim. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.09.01. 13:44:53
A névben az unlocked már nagyon gyanús. Szerintem inkább store-ból szedd le. Otthon nincs wifid? Egyebet nem tudok róla, mert marhára nem érdekel a dolog és nem is néztem utána. Csak annyit tudok, amit hallottam innen-onnan, az meg nem sok.
ahm:)Na én azért nem leszek annyira fanatikus játékfüggő hogy a vonat alá sétáljak. Jelenleg még nincs a telefonomon állandó wifi kapcsolat így max köztereken meg olyan helyeken ahol lehet wifit lopni fogom használni. Bár ha jól sejtem azért nem kér ez a játék állandó wifi kapcsolatot hisz az erdő közepén nincs net de pokemon van:) max gps kell neki állandó kapcsolatként. Bár nem tudom ez a Pokemon GO 0.35 Unlocked by MIS.apk verzió milyen remélem nem valami illegális cuccli
Nem olvasom, úgyhogy, most tényleg lebuktál :))) Csak mázlim volt ;)
Az egyik kollégám volt annyira oda érte, hogy a gépére egy csomó vackot feltett, hogy játszani tudjon az amerikai verzióval, mielőtt megjelent az európai.
hupsz olvasod azt a forumot is?:)
Lebuktam:)(bár mivel netet is kéne használnom a telón max csak ott fogok vele szórakozni ahol van kapcsolat is)... azóta már több profilt is csináltam a legutolsó ami még aktív a BloodRayne Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.08.31. 23:51:46
úr isten.Lesz remény egy jó kis multira végre?
akkor a kolléga steamen csak szívat a tükör modos építkezés bekapcsolhatatlanságával?
Tervbe vettem hogy meglesem bár dx9 módban tuttkó hogy nem jönne elő a hiba:)
Terveztem egy kisebb nyaralást Agárdon mint nagybácsi pátyolgattam a kis kölköt:)így lett az egy hétből kettő kihagyás:)
Hogy tudnak ilyen fatális hibákat ejteni biztos nem szól a jobb kéz a balnak hogy te ezt a gombot itt kikapcsoltam ne tegyétek közzé így ezt a fresst:)
Amúgy az a 40 nem sok, korábban megvolt az pár nap alatt is :D
A legújabb STABLE update-el jött pár bug, bár a legrosszabbakat már javították. (pl. kikapcsolt hajtóművekkel is lehetett repkedni :D ) A teljesítménye a játéknak végre észrevehetően javult, és a legutóbbi update videóban ki is volt emelve hogy a performance és a multiplayer fejlesztésre fognak rámenni a továbbiakban.
Meg a cyberhoundokat kicserélik farkasokra :D
huha 2 hét alatt 40 hsz szépen bele húztatok?:)
volt valami érdekes esemény?
Ha rányomsz a frissítésnél a hírekre, akkor ott az utolsó update-hez a link. Ami az 1.144-re mutat. A fő kiírás aljára meg odabiggyesztették az 1.144.010 és 1.144.011 frissítés tartalmát.
Sajnos valamelyik mod még mindig bekavar nálam, ebből szűrés lesz, de majd csak pár hét múlva.
Ma olvastam, hogy a NMS nem multi. Kicsit átejtették a közönséget. Szóval kaptunk egy sandbox játékot, ami annyira online, hogy a felfedezett dolgokat felküldi a szerverre. Ettől függetlenül én még élvezem, igaz, 16 órám van csak benne. És pár hétig ezzel sem fogok tudni játszani.
Hol található az a log amiből ez kiderül?
A log szerint javítva lett a hajtómű. Az elszállást még én sem tudom, mindjárt letesztelem. Meg még mindig kérdés, hogy melyik mod kavar be és, hogy az orvosolva lett-e vagy végigtesztelgethetem az összeset.
Hmm kapott ma egy frissítést a játék.
Jelenleg nincs időm megnézni hogy lettek-e javítva hibák, de érdekes, hogy szerdán jön frissítés.
Megnéztem egyébként én is mi a helyzet, és tényleg: kikapcsolt hajtóművekkel is lehet repkedni a légkörben is és az űrben is :D
Igen így van, én is nagyon lelkesen vágtam bele a szerverezésbe, de a bugok miatt hamar feladtam.
Az idén év elején kiadott fejlesztői tervezet szerint idén a multiplayer fejlesztésén lett volna a fő hangsúly, és létre jöttek volna hivatalos Space Engineers szerverek is. De ez így augusztus vége felé még mindig nincs megvalósítva :D
Nincs szerver. Épp tegnap mondtam fel a szerződést a bérbe adóval.
A játék még nem alkalmas multira. Ami azt illeti, szerintem jelenleg semmire nem alkalmas. Az utolsó update-tel több bugot csináltak, mint hasznosat. És ezt a stabilban. A következő frissítésig tuti nem szedem elő, pedig most elég nagy kedvem lett volna hozzá.
Én nagyon bele tudok veszni a játékba. Mindig van egy jel, ahova elmehetek. Bár ahogy nézem, már nagyon ritkán találok új technológiát, viszont alien-ek mindig vannak. Még csak a 3. rendszerben tartok. Az állatfajok megtalálása is tök jó, bár most épp 1 hiányzik, hogy meglegyen az összes, de nem akart megjelenni. Vagy légi vagy vízi lesz szerintem.
A fejlesztésekkel még nem állok olyan jól és Atlas engedély kártyám sincs. Viszont harcoltam már az űrben is hajóval.
Amit nagyon hiányolok a mission log. Nem tudom megnézni, hogy épp mit vár tőlem az Atlas, így jelenleg fogalmam nincs, hogy mit kell tenni. Utoljára pár nagy hajóról kellett leszednem a kis kalózokat. De valamiért azok is rám lőttek néha, nem értem miért. Lehet, hogy eltaláltam a hajót is véletlen. Szóval most a flotta melletti bolygót derítgetem fel.
Sajnos a következő 3 hétben nem valószínű, hogy fogok vele játszani. Hétvégén megyek haza, ott nem tervezem a játszást, addig meg még van pár elintézni valóm és dolgozni is kell. Az alvásról nem is beszélve.
Sziasztok , szeretném kérdezni milyen szerveren vagytok?
Nos én kb. 3 nap után untam rá, kíváncsi vagyok Julian meddig lesz el vele.
Bár való igaz, hogy kell a játékhoz egyfajta örökkön gyűjtögető hajlam, ami bennem nincs meg úgy tűnik :D
A játékmagyarítások terén meg teljes mértékben egyetértek, szerintem is nagyon el vagyunk maradva. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.08.23. 11:54:55
Azzal èn is szemezgetek, de sajnalok kiadni érte 16-20ezret. Remélem lesz majd rá valami jó kis akció
Felettébb érdekes. Nekem is bent volt a mod, bár még nem jutottam odáig, hogy nagy hangárajtót építsek, mindig csak gondoltam rá. Lehet, hogy az okozná nálam a korrupt mentést?
Nem tudom, de jelenleg mindegy is.
Megvettem a No Man's Sky-t, úgyhogy egy darabig nem fogok mással játszani. Nekem nagyon bejön, marha jó. Az elején kicsit aggódtam, mert a csillagos animáció igencsak döcögve ment, de a játék gyönyörű és szépen fut gond nélkül. Vagy 3 órát simán játszottam vele most egyhuzamban és még nem hagytam el a rendszerem, de már fel van töltve a hiperhajtómű.
Rengeteg felfedezni való van, rengeteg növény, állat és szikla. Szerencsére nem kell az összeset átnevezni, csak amit úgy érez az ember. A barátságos állatokat etetve segítenek találni nekünk ezt-azt. A sok outpost-ról nem is beszélve, ami van egy bolygón, elég sokban BP és egyéb értékes cuccok. Nameg a közvetítő állomások, melyek megkeresnek 1 dolgot a 4 közül. Volt olyan monolit hely, ahol 4 szót is tanultam, úgyhogy a traveller-t már megértem és ezt kb mindegyik npc használta eddig.
Azt azért sajnálom, hogy a sok nyelv közül a magyar kimaradt. Bezzeg a filmeket pikk-pakk szinkronizálják és vetítik a mozikban (nem úgy, mint németeknél, ahol esetleg 3 hónapot is kell várni), de a játékok terén nagyon elmaradottak vagyunk. Már a felirat is jó lenne.
Megtaláltam a hihetetlen szim. sebesség leesés okát is a kreatív világomban.
Hogy lerakok 1 db blokkot a nagy hajóra, és azonnal leesik a szim. sebesség 1.00-ról 0.5-0.6 körülre.
A hiba forrása az 1x4-es nagy hangárajtó. Legyen az akármelyik modból való, kipróbáltam 3 modot is, mindegyiknél az volt a vége a dolognak, hogy már pár db ilyen hangárajtó lerakása után is leesik a szim. sebesség, ami csak akkor normalizálódik ha kiveszem a modot.
Szóval a következtetés: nagyon de nagyon meg kell fontolni melyik modot használja az ember, mert ki tudja melyik szar be egyszer csak.
A survival világomban van még 37 mod, azokkal érdekes minddel képes 1-en maradni a szim. sebesség, még ha alkalom adtán a sok mászkáló nanit miatt ugrándozik is törtmásodpercekre kicsit lefelé.
Egy ionhajtóműves bugot én is tapasztaltam, mennék előre egyenesen és oldalra húz a hajó, folyamatosan kanyarodna elfelé, az egérrel korrigálni kell állandóan. Vagy az giroszkóp hiba lenne? :D Nem tudom.
Amúgy az easy inventory moddal lehetett kis hajó blokkra kivenni anyagot, ha a jobb egérgombos kattintás közben le volt nyomva a shift. De ezt már ahogy nézem ki is vették belőle, frissítve lett szinte azonnal a csütörtöki update után.
Semmit nem javítottak. Az érc derítőm ugyanúgy ellebeg, a fúróm ugyanúgy megáll a levegőben kikapcsolt csillapítás mellett és a leszállóm is simán megy kikapcsolt hajtóművel. Ami azt illeti másik hajóm is.
Az űrben, ion hajtóműnél is él a bug, hogy kikapcsolva is mozog a hajó.
Pedig bíztam benne, hogy ez valami javító update lesz. A menüs dolgot meg sem néztem.
Miért nem hajlandó a steam frissíteni a játékot automatikusan?
Tegnap is indítanám, erre akkor áll neki frissíteni.
Most is megnézem a listát, erre azt írja, hogy frissítés várakozik. Semmi nem használja a netet, több, mint 3 órája filmet nézek és nekem kellett manuálisan rányomnom.
Igen, jött a stabilhoz egy frissítés, 155 MB, kb mint tegnap. Felettébb gyanús, talán orvosolták a dolgokat.
Ezt nem is néztem eddig.
És, hogy a túróba lehet kiválasztani, hogy én nem a kockát akarom, hanem a rámpásat? Nem jöttem rá.
Ez a váltás kicsi és nagy blokk között nem lenne rossz, ha azt a rohadt eszköztárat is váltaná. A 9x9 hely baromi kevés és most még kevesebb lett, mert kétszer annyi cuccot kell berakni, mint eddig. És a fene akarja egy kis hajó miatt átrendezni az egészet, mikor lehet, hogy közben a bázishoz is hozzá kell építeni valamit.
Az ötlet amúgy nem lenne rossz, mert pl az easy inventory mod-dal nem lehet kiszedni a nagy konténerből kis blokkra való cuccot. Legalábbis én nem tudok róla.
A láthatóság meg tényleg elég gáz.
Így nem csoda, ha valamelyik mod miatt nem hajlandó betölteni a mentést. Bár még mindig nem derítettem ki, melyik okozza, de bízom benne, mire ezt a vackot orvosolják, addigra a mod-ot is rendbe hozzák.
Asszem holnap benézek a médiamárktba, hátha van nekik No Man's Sky-juk. Ez meg megint talomba kerül. Pedig épp most kezdtem volna belelendülni hosszabb kihagyás után.
Erről a változtatásról eszembe jutott most a Robocraft. Az elején még nem volt túl egyszerű, de legalább értelmes volt. Neked kellett TP-ket gyűjteni, amivel feloldhattad a fejlesztéseket, amiket aztán megvehettél és a járművedre szerelhettél. 100-as szint volt a max.
Aztán bevezették e helyett, hogy a szinteddel automatikusan megkapd a fejlesztést, neked csak meg kell venni. Asszem RP-ért lehetett vásárolni. Közben bejöttek új és nagyobb dolgok, így a 100-as szint kitolódott B-0, B-1, stb-re, nem tudom meddig.
Jelenleg, ha jól emlékszem, nem kapsz RP-t, hanem dobozokat kapsz, amik loot-ot adnak, amiket RP-re válthatsz, ha nem kell és abból vehetsz mást. Na kb ez óta a fejlesztés óta teljes mértékben hanyagolom a játékot.
Ha a SE-t is így elcseszik, akkor még a végleges verzió előtt kuka lesz. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.08.19. 19:05:29
Meg ez az új blokklerakási módszer is elég káosz :D
Pl. már a G menüben el kell döteni hogy nagy, vagy kicsi hajó blokkokat akarsz-e berakni az alsó 9 rublikába. És nem lehet egyáltalán berakni kis blokkokat addig alulra, amíg az R-t lenyomva már a G menüben át nem váltasz kis hajó építésre. Kérdem én miért? :D Ha csak kis blokk lehet az amit alulra akarsz rakni, miért kell előzőleg beállítani hogy te kis blokkot akarsz berakni?
Meg a páncélblokkok a G menüben hogy vannak már elrendezve? Full össze vannak keverve.
Meg a több blokkot tartalmazó csoportok tagjainak építési költségeit nem mindig lehet látni, mert nem lehet lefelé görgetni a G menüben a jobb oldali info ablakot, amikben az építési költségek jelennek meg.
Vagy pl. találtam egy hibás csoportosítást is: Az egyik 1x1-es szabályos háromszög ablaküveg egy csoportba van rendelve az 1x1-es derékszögű háromszög ablaküveggel. Míg a másik 1x1-es szabályos háromszög alakú ablaküveg (az inverz) külön van.
Meg remélem így hogy csoportba rendelték az üvegeket is, észreveszik végre, hogy vannak olyanok amik hiányoznak. Mint pl. az 1x1-es és 1x2-es derékszögű háromszög alakú ablakok inerzei. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.08.19. 17:02:26
Valamit orvosoltak a ramon, ha jól láttam. Meg a sebességet is normalizálták.
Viszont a bugokat én sem értem. A stabilnak az lenne a lényege, hogy stabil legyen, vagyis játszható. De jelenleg játszhatatlan.
A dev-es frissítési listát nem szoktam nézni. Lehet, hogy nem is egészen egyezik a több hetes dev lista a havi stabillal?
Viszont építésnél az elemek forgása nagyon fontos volt. Nem is értem.
Azért érdekes, hogy azért van a stabil verzió, hogy tényleg stabil legyen, kevésbé bugos, stb. Viszont az első valódi stable update is jó sok bugot hozott magával :D
Amúgy szerintem nem érdemes a devre váltani, volt egy olyan hét, hogy új dev verzió és a stabilhoz fixek jöttek. Szerintem a bejött bugokat javítani fogják, de azért meglepő, hogy nem azért van a dev, hogy a bugokat a stabillá nyilvánítás előtt kijavítsák? :D
Az viszont mindenképp érdekes, hogy kipróbáltam milyen hatással volt az update a survival világomra. És azt kell mondjam meglepődtem. A szim. sebesség jóval stabilabb lett, és magasabb értékű is mint az update előtt. És eddig még nem is dobott ki a játék egyszer sem RAM-elfogyásra hivatkozva.
A fórumukon most jópár topic nyílt a bug reportok között a mostani verzióval.
Most, hogy írod, nekem is eltűnt 3 kavics, az egyikben szilikon volt, de csak messziről láttam.
A hajók meg felettébb érdekes módon viselkednek. Az egyik 4,9 m/s-mal elkezdett emelkedni és nem fogta meg a lefele hajtómű sem csillapítással. Kézzel le lehetett vinni. A fúróhajóm megállt a levegőben kikapcsolt csillapítással. Pedig az elég nehéz. Ha megmozdítottam, akkor leesett.
Elvileg holnap jön egy fix, bár stabilhoz nem tudom. Lehet, hogy jobban megérné a dev változatot használni? Mert, ha ez így marad 1 hónapig...
Közben frissült a műhely tartalom is, de a mod-ot még nem javították, mert nem indul el a világ, amit nagyon szeretnék.
Franc!
A frissitessel survivalben elojott egyik hajomnal az orokkon emelkedes bug. Egyszeruen nem tudtam a foldre kenyszeriteni, hogy feltehetnek ra egy nyomorult lefele hato thrustert.
A masik kedves meglepetes, minden felszini ko vassa valtozott, vagy eltunt, kiveve amiket mar legalabb kicsit is elkezdtem kibanyaszni.
No most elgondolkodtam azokon a páncél blokkokon, de az nem páncél blokk, hanem a beltéri fal alja.
Mikor a hajó körül körbeforgatom a kamerát, akkor látszik a hangár ajtóknál.
Oké tárgytalan az előző hozzászólásom :D Úgy döntöttem folytatom az építést, és leraktam 2, azaz 2!! db gravitációs generátort, aminek hatására a szimulációs sebesség 0.8-ra esett le. Aztán leraktam még 4 db generátort, ami azt eredményezte, hogy a szimulációs sebesség 0.5 lett. Aztán töröltem mind a 6 gravitációs generátort és a szim. sebesség nem tért vissza 1.00-ra, maradt 0.5 körül. De legalább nem ugrál olyan gyorsan mint az update előtt.
Szóval köszöntem szépen SE, a viszont látásra :D
Ééss igen. Az update után betonstabil 1.00 a szimulációs sebességem, semmi ugrálás :D
Space Engineers miert tzsinalod ezst velem
Már meg is érkezett a csütörtöki update. Még 12:30-kor. Érdekes :D
Az űrben a bázisodnak a teteje milyen páncél blokkokból van? Négyzetes textúra, még nem láttam ilyet.
Köszi az infót, akkor egyenlőre marad a várólistám közepe táján. Egy gameplay-ben említették, hogy a játék célja elérni az univerzum közepét. Emellett galaxisokat, bolygókat, állatokat és növényeket nevezhetsz el, amiket feltöltve pénzjutalomban részesülsz.
De egy gameplay mégsem olyan, mint amikor valaki utólag leírja a gondolatait a játékról. Nameg, amit láttam, az egyik valami cikk írótól lehetett, gyanítom nem sokat fog vele játszani, viszont jól összeszedett volt, a másik valami tizenévestől volt és borzasztó volt nézni, de hallgatni még rosszabb.
Közben kiszedtem a mentésből a Csillagkapu mod-on kívül az összeset, így betöltött a játék. A teljesítmény nem ugrál, tartja fixen az 1-et a szim.sebesség. Sőt, néha 1.02 is lesz, de 1 alá nem megy.
Hogy ezt eddig is valamelyik mod okozta, nem tudom, de megvárom, míg a mod fejlesztők is frissítenek. (Ezért ódzkodtam én annyira attól, hogy mod kerüljön a világomba. Most várhatok vagy nélkülözhetek. Egyik sem jó.)
De legalább megcsináltam a videót:
Én úgy döntöttem kipróbálom mielőtt megveszem.
Igazából 3 napja töltöttem le és már meg is untam, nincs célja a játéknak. Legrövidebben összefoglalva: az egész egy hatalmas gyűjtögetős játék.
Bolygóról bolygóra röpködsz.
- összegyűjtesz nyersanyagokat a bolygókon lézerrel való bányászattal, értékesebb tárgyakat/alkatrészeket amiket eladhatsz
- technológiákat amivel fejlesztheted a hajódon és a kézifegyvereden a tűzerőt, a hajódé és a saját életerőd és pajzsod
- szerezhetsz tervrajzokat hogy nyersanyagokból építhess fel alkatrészeket (betörni bázisokra)
- vehetsz újabb űrhajókat aminek több a tárolóhelye (egy tárolóhelyre 1 adott nyersanyag kerülhet, vagy 1 technológia - tehát ha fejleszted a hajód, kevesebb hely marad nyersanyagoknak)
- nem sok élet van a játékban a bolygók élőlényein felül, alig 1-1 értelmes idegen lény van elszórva a bázisokon, akikkel kimerül a kommunikáció abban hogy van egy feladvány, amit ha megfejtesz akkor a lény a haverod lesz és kérhetsz tőle majd élettöltést, pajzstöltést, egy kis hangyapiszoknyi kreditet, vagy nyersanyagot, stb.. VAGY egy új szó megtanítását.
- A játéknak van egy érdekes újítása, vagyis hogy kezdetben semmit nem értesz meg az idegenek feladványaiból. Ugyanis nem érted őket. Egyesével szavanként kell megtanulni a nyelvüket. De igazából ez is csak egy "szógyűjtögetés" :D Amikor tervrajzokért törsz be bázisokra, akkor is a gép azután fogja neked átadni a tervrajzot miután megfejted a feladványát. A feladványok szövegében a már megtanult szavak be lesznek helyettesítve, míg a többi marad idegen handzsa szöveg. És 3 lehetőség közül kell kiválasztani a megfejtést. Szóval érdemes a szavakat tanulni, ne csak 33% legyen mindig az esély a megfejtésre. (bár akkor max. kilépsz és újra belépsz és kiválasztod a másik megfejtést :D ) Vannak a bolygókon "tudás kövek" is elszórva, amikhez ha odamész instant tanulsz egy új szót.
- a procedurálisan generált bolygók elképesztőek, mindegyik egyedi és nagyon szépek. Ötletet vehetne belőlük a SE! :D Abban van szerintem a legtöbb munka.
Hát így ennyi a véleményem. Meguntam a gyűjtögetést, nem is játszok vele többet, nincs értelme :D A SE-ben legalább alkothatok, az alkotásaimat megoszthatom, amiket mások látnak és elnyerhetik a tetszésüket. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.08.18. 13:18:04
Gondoltam csinálok egy videót, ahogy a hajóval átmegyek a csillagkapun.
Ebéd előtt még nem volt semmi baja a játéknak, de 40 perce jött egy frissítés és most nem tölti be a mentett állást.
Azt írja, hogy sérült. Meg az előtte lévő is sérült. Túl koránra meg nem akarok visszamenni, mert akkor sokminden elvész, amit azóta építettem.
Vagy egy mod kavar be a 13 közül, ami a világban van, vagy a fiúk csesztek el valamit nagyon. Azért az update-es topic-ban megköszöntem a hibaüzis kép mellékletével.
Szerintem ennyit tud az engine. Gyanítom nem lesz jobb, hacsak nem cserélik le, de ahhoz meg újra kellene írni a játékot.
Némi teljesítmény optimalizálással tudnának rajta segíteni, mint eddig is, de előbb utóbb eléri a határt az is.
Az X3 Reunion-nal is ez a baj. Sz@r az engine, akármekkora procit alátehetsz, nem lesz annyival jobb, hogy megérje az árát.
Nekem az 5 éves amd-met is 40-50%-ban hajtotta ki és a friss i7-6700k-t is ennyire hajtja. Fúrásnál pörgeti fel 100%-ra, de csak egy pillanatra. Más játékok azért hajlamosak jobban is meghajtani.
OFF:
A No Man's Sky-ról kinek mi a véleménye? Néztem gameplay-t és elég tetszetős, de 60-70 eurót nem biztos, hogy ki akarok adni érte. Főleg, hogy azt sem tudom mire vegyem meg, PC-re vagy PS4-re.
Egy core i7-4770S-es procim van, és max. eddig 40-50% volt a játék alatti kihasználtsága. Számomra ez elég paradoxon, de mindegy is, gondolkodtam már rajta sokat, hogy mi a kínja mindig a SE-nek. Nincs más játék ami befogná a gépet, csakis ez. Ezzel a csodálatos grafikájával :D Ez azért érdekes :D
Nem hiszem, hogy a gépeddel lenne a gond. A sebesség nálam is ugrál, bár mostanában nem olyan vészes, igaz nem is repkedek túl gyorsan. De van olyan, hogy másodpercre teljesen megakad a játék és utána megy tovább. Az utolsó update-tel elcsesztek valamit.
Szép a hajó, kár, hogy a játék nem bírja.
Én a steam-mel csinálom a képeket (F12 alapértelmezésben). Mikor kilépek a játékból, automatikusan feldobja az ablakot, hogy mit akarok kezdeni a képekkel. Amik kellenek, azok felmennek a felhőbe, majd online nézegetés gombot választva mindjárt megtekinthetem őket. A nagy képek url-jét szoktam másolni és ide beilleszteni.
Sajnos a kepfeltoltes .hu-t valamiért nem fogadja el az oldal.
A google elég macerás, csak a fényképnézegető részből tudom a linket kiszedni. Meg oda is kell feltenni. A drive-ból valamiért nem jeleníti meg itt a képet.
Most még azt sem engedte meg, hogy a képfeltöltés címét egybe írjam. Komolyan nem értem, röhej.
Én egyébként ismét eljutottam odáig, hogy úgy érzem szünetet kell tartsak a játékkal.
A túlélő világom rendszeresen kilép 1-2 óra játék után arra hivatkozva hogy kevés a RAM. Meg persze a szimulációs sebesség ugrál képtelen vagyok megbecsülni hogy hol állok majd meg, szaggatva haladok előre séta közben, stb... Úgyhogy úgy döntöttem visszatérek a kreatívkodáshoz, és építek egy anyahajót. Egy szép nagy hajót amiben tényleg minden megvan, mindenre képes amire szükségem van, az űrben piszok gyors (gravitációs hajtómű, és bolygóra is képes leszállni és felszállni arról. Belül sok refinery, hangárok, nagy tárolókapacitás, jó harci készségek, pár szkript ami megkönnyíti a használatot (mert ugye sok szkriptet nem használhatok, hisz akkor a játék ugyan csak haldoklik...) stb, stb....
Odáig jutottam, hogy már csak berendezni kellene a hajót, de elegem lett. A hajó FÉLKÉSZ, ALIG működik rajta pár dolog, megy a reaktor, mennek oxigéngenerátorok, hidrogántartályok, hidrogénhajtóművek és végül giroszkópok és kész ENNYI. Csak egy nagy, 300m-es VASDARAB az űrben lebegve, de a szimulációs sebesség követhetetlenül gyorsan, a másodperc tört része alatt ugrál 0.5 és 1.0 között. Képtelen vagyok megérteni miért, és újra eljutottam oda, hogy már elfogadni sem tudom. Ha érdekel titeket, berakok pár képet a hajóról, szerintem nem lesz olyan rossz, ha valaha elkészül.
Amúgy Julian/RJoco te hogyan osztod meg a képeket?
Jól látható a hajó központjában a Gondola a zöld fénycsíkkal, ami a végén piros. Megoldható az, hogy a fénycsíkkal jelezni lehessen hogy milyen gyorsan haladok éppen, sőt még az is hogy milyen irányba!! (az easy automation szkriptel és a configurable automatic lcd-s szkripttel) és meg is oldottam volna. Akár úgy hogy előre/hátra "szaladgál" egy fénycsík, akár úgy hogy villog, természetesen a sebességgel arányosan! A Gondolában benne lett volna elkülönítve a hajó többi részétől egy nagyon nagy teljesítményű, WASD-F-szóközzel irányítható gravitációs meghajtó (amit a Cutting Principle mk2-be is tettem), amivel a hajó olyan mozgékony lett volna, hogy öröm vele repülni.
De mindegy, talán egyszer :D Mondjuk 10 év múlva amikor olyan teljesítményű számítógépem lesz (már ha gépezek még akkor :D ) hogy még az ilyen hihetetlenül erőforráspazarló játékokat is futtatni tudja állandó normál sebességen.
Az update-k követéséről és a fórumozásról azért nem mondok le még egy jó darabig :)
Erre vagyok csak feliratkozva.
Korábban mintha lett volna ilyen gond. De nálam jól megy.
A szuper kaput mondjuk nem sikerült működésre bírnom Föld és űr között, űr és űrt nem próbáltam. Igaz, ez is régen volt, azóta nem néztem. Akkor is csak kreatívban kísérletezgettem.
Én amikor megpróbáltam kis hajóval átmenni, egyszerűen csak átrepültem az eseményhorizonton, nem vitt át a másik kapuhoz.
A kapun kényelmesen átfér, csak a túloldalt kicsi a terem, így kapásból össze is törtem és szörnyet is haltam.
Még jó, hogy számítottam rá és előtte mentettem :D
3 közepes konténer, 4 oxigén tartály és 2 hidrogén tartály.
Azt még nem tudom, hogy megpakolva és az űrben hogy viselkedik.
Akkor lebegő állomást sajnos nem lehet csinálni. Viszont lebegő átjátszóállomást már létre lehet hozni.
A másik dolog még a hidrogén tartály. Először azt hittem, azért van, de nem.
Viszont a szerveren belefutottunk egy olyan bugba, hogy nem tettem lefele irányuló hajtóművet és a 3 hidrogéntartállyal szépen elszálltam felfele. Még jó, hogy Gfegyver megfogta a hajót egy másikkal.
Ha a hidrogén tényleg képes lenne megtartani adott tömeget, esetleg úgy is, hogy változik a tömegközéppont (a súlyommal), az nem lenne rossz. És zeppelint is lehetne építeni :D
Hát igen, az a bug kb. a bolygók megjelenése óta megvan :D De én nem bánom.
Ha nem változik a hajó tömege és a pozíciója sem, akkor a hajtóművek nem adnak felhajtóerőt és lebegsz. A tömegváltozás egyébként akkor is bekövetkezik amikor kiszállsz a pilótafülkéből, sőt akkor is amikor sétálsz a a hajón (tömegközéppont pozíciója változik)
Nem mostanában építettem valamit is a játékban.
A történet szerint nikkel kell a fémrácshoz, ami a nehéz páncél blokk alkotóeleme. Jó lenne már befejezni a bázis beburkolását.
Nem volt türelmem aszteroidákat járkálni, a meglévő 10-en meg nincs nikkel, így lementem a bolygóra.
Isten áldja a Csillagkapu feltalálóját!
Hamar találtam is nikkelt.
Néhány kép a fúróról (oldalt a felderítő látható) és a kezdetleges finomító állomásról.
-
-
Közben felfedeztem egy bugot. A felderítő hajó a levegőben úgy képes lebegni, hogy nem ad felhajtóerőt a felfele hajtó hajtómű. Ha megmozdul, akkor használja, de pár másodperces mozdulatlanul állás után 'leáll'.
A bányász hajónál még nem néztem.
Az üvegtől van. A hiba forrása a 2*1-es derékszögű üveg háromszög, annál valamiért rosszul számolja az oxigénmegtartást a játék. Akkor vettem észre, amikor az üveg búrát építettem, mert annál nagyon sok orientációban kipróbálgattam az üvegillesztéseket hogy elkészüljön. És utólag észrevettem, hogy konkrétan van egy 2*1-es derékszögű háromszög alakú lyuk a búrán, amin szabadon ki és berepülhettem, mégis nyomás alá lehetett helyezni.
Felettébb érdekes.
Vajon az üveg miatt van vagy a kialakítás miatt és az üveg csak szemléltető?
Hasonló kijáratot építek én is, csak még nincs befejezve.
Airlock bug, alias: Hogyan menjünk ki úgy az űrbe, hogy 1 db ajtót ne kelljen kinyitni, mégse veszítsük el a szoba összes oxigénjét, mindezt modok nélkül? Hát így :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.08.13. 21:03:56
keresgélek de erre valahogy nem jött meg a találat.
steamre akarok mozgó hátteret kreálni
nehéz úgy keresni hogy konkrét feladatot találj háttér módosítást találtam ami egy képre vonatkozik de gifre Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.08.11. 21:33:21
Skacok kérdés
valaki nem használ rendszeresen Adobe Photoshop vagy elvétve ért e a progihoz?
kéne pár megoldás egy bizonyos problémához:) Mentségemre szóljon corel drawot is tanulgattam annó de csak az elefánt nem felejt:)
egyébként bármilyen progi jó amivel mozgó gif mögé lehetne csempészni egy hátteret. és elmenthető gifre.
Az ékezetek nélküliségével nincs gondom, bár szerintem nem nagy kunszt megtanulni az ékezetes billentyűk használatát.
Sajnos a játék mostanában nálam sem remekel.
Érdemes lenne videót csinálnod a játékról és jelenteni a keen fórumon. Hátha a következő update-nél javítják a hibát.
Már én is gondoltam rá, csak most lusta vagyok és van más elfoglaltságom is.
amikor en ircelni kezdtem nemvolt magyar ekezetes kliens ;) (SGI) es megszoktam ekezet nelkul irni
Na szal sajna amig elite meg minden vigan elszaladgal nalam, jelenleg a space engineers olyan nagy lomha allat hogy inkabb nem is jatszom vele ;( pedig mielott megvettem warezban NAGYON SOKAT jatszottam vele .. ;(
Azért ordítani nem kell.
Én is IRC-eltem, de nem tudtam, hogy ilyen hibásan kell ott írni. És akkoriban nem is volt helyesírás-ellenőrző.
A pontosvessző-zárójelet sem értem, én leragadtam a kettőspont-zárójeleknél. A 'D' betűs dolog még éppen elmegy, az 'xD'-t meg mindenki, ehh, inkább nem írom tovább.
De pont a minap olvastam a Grey-ben, hogy az 'x' meg csókot jelent.