Naprendszer
Feltöltöttem, nincs kitakarítva, szóval elég szemetes lehet.
Gondolom tudod, hova kell másolni, de a könyvtár neve ne tévesszen meg, "Naprendszer"-ként fog szerepelni a mentések között.
Szerver leállítva, világ lementve.
Ha van érdeklődő rá, akkor feltölthetem és körbe lehet nézni rajta, radarmodot rá lehet pakolni vagy SETools-ban megnézni a koordinátákat.
Nekem elkészült a bázis hajóm (finomhangolás még ráférne), vadászokat és védő drónokat már nem csináltam hozzá, mert így nincs értelme.
ma már nem tudom hányadára esik szét a steam műhelye de jó lenne ha összekapnák magukat már.Pedig akciók sincsenek most.
Jajj tényleg, ilyet még én is próbáltam csinálni, bár akkoriban eléggé elfoglalt voltam és felhagytam vele. Annyira nem is néztem utána hogyan kell a játékba betenni, épp csak ott tartottam hogy Blender-ben megcsináltam egy logót.
Nálad is szarakodott a Steam? De most már jó úgy néz ki :)
azok a kis képecskék amiket a falra lehet tenni olyanok mint az emblémák
kiterjedésük nincs is mint egy matrica úgy néz ki a falon és nem monitoros képre gondolok.
Persze péntek délután és megint beszart a steam vagy csak nálam nem kóser?
Badges? Azt se tudom mi az :D
De ha nem tudom mi akkor tuti nem találtam :D
Amúgy szép munka a rajz, bár én kicsit feleslegesnek érzem :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.08.05. 17:11:17
Nagyon tud a csávó:)
Skacok valaki nem talált véletlenül leírást Badges készítésre?
tele a cipő bezzeg amikor keresne az ember valamit akkor szar a workshop:(
Teljesen felesleges az SLI.
Akkor már egy 980Ti is elég.
A teszteket nézve a 1070 kb 3x erősebb a 970-nél. Szóval szerintem egy is elég belőle.
Én most mindent maxon futtatok és elég jól bírja a kártya, nem is értem, hogy miért árulnak gamer pc-t 2 meg 3 darab TitanX-szel szerelve. Mi használja ki? Én ezt szoktam nézegetni. Ez alapján a 1070 egy hangyapöcsnyit erősebb, mint a 980 Ti. Árban meg 250 dollárral olcsóbb, mint a 1080.
Sajnos olyan, hogy "adott játékhoz kalibrálni" a gépet nem igazán van. Max. ha a játék jobban szereti a Nvidia vagy AMD kártyákat, Intel vs. AMD procikat. De általában mindig az Nvidia + Intel páros jön ki jobban :/
i7-6700K + vízhűtés
OC képes alaplap
GTX1070, ha lesz belőle Ti-s, akkor inkább az
16 GB RAM
SATAIII vagy m.2 SSD ~256GB
És akkor nem kell azon vacillálnod, hogy mihez vedd a gépet.
Én pl. most láttam egy játék laptopot, i7-6700 mobil procival és 970M geforce-szal, 16 GB ram, a vinyót nem néztem, FullHD kijelzővel 1800 euróért. Pirosan világító klaviatúrával, de lehet, hogy állítható volt.
arra leszek kíváncsi milyen vas kell majd ez alá a játék alá
mert akkor inkább ehhez a játékhoz kalibrálnám a leendő gépemet. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.08.02. 10:02:33
Picit nagyobb potenciált látok arra, hogy ott essek neki haveromnak és játszuk le a melyik sci-fi hajó a legerősebb a filmekből című csatánkat...
Ez a nem kötött forma meg még jobban feldobja a játékot.
Abban bízom ha kijön az SE fejlesztői is egy picit észbe kapnak, elvégre közvetlen konkurencia lesz! Abból meg megint csak mi profitálhatunk! :)
Nap mint nap azon vagyunk kiakadva hogy hiába van meg a képesség rá, mégsem építhetünk hatalmas, lélegzetelállító dolgokat a performance miatt. Még egy szimpla űrcsata is szenvedésbe taszít. De itt minden egy hatalmas teljesítményű szerveren fut. Örülök, hogy valaki végre felismerte ezt :D és rájött milyen elképesztő dolgot lehet összehozni így. Na és persze hogy nincs semmilyen korlátozása annak hogy milyen formájú legyen a hajónk, az is igen komoly meggyőző erő.
Bár szerintem még semmi olyan nincs a játékban hogy energia-management a hajón, földön guruló járművek építhetősége (no nem mintha az SE-ben túl sok jelentősége lenne), vagy survival mód, de igen: a játékban hatalmas potenciál rejlik. És talán az SE fejlesztői is tanulnak valamit belőle :)
Láttátok a DualUniverse-t ? Nagyon nagy potenciál lehet benne!
http://www.dualthegame.com/
Most Pre-Alpha ha a linken a felugró ablakban megadjátok a maileteket akkor van esély kapni BetaAcces kódot. :)
Skacok felhívás!
Ha valakinek van valami különleges modell kérése az ha jelzi Sektan-nak ezen a e-mail címen [email protected] akkor elvileg megvalósítja berkezési sorrendben.
"Because I do not have much space in steam for more friend request, use my email - [email protected] - If you want to ask something about mods. If someone wants something special. Mod request and more ...
Or Facebook or Google+
If you use Facebook, then the answer almost instantly. My phone is still online. You have a better chance to answer :)"
hajrá ötöljetek neki :)
Van aki még feljár a szerverre vagy leállíthatom?
(A kérdés elsősorban Warluck-nak megy, mert ő jelezte még utoljára, hogy játszik.)
Inkább egy olyan megoldást tudnék elképzelni, hogy megadod mekkora átmérőjű gömböt akarsz (mint a voxel formáknál a beállítás), milyen vastag legyen a gömb fala, és a játék legenerálja a megfelelő blokkokat a megfelelő helyre. (Vagy kivetíti egy projektorral)
Még ha utólag nem is lehetne módosítani rajta, amíg a projektor ép, lehetne regenerálni is a kupolát. Meg lehetne adni azt is, hogy a belő vagy külső felszínére lehessen-e építeni, így a kiválasztott oldal nem lenne sima, hanem „érdes”.
Mi értelme van egy gömbnek?
És itt most az EGY-en van a hangsúly.
Tegyük fel a gömb átmérője 20 méter. Ehhez megvannak a megfelelő fokos elemek, amikből összerakhatod. Viszont akkor csak 20 m átmérőjű gömböt tudsz készíteni. De mi van akkor, ha egy kupolát akarsz a Holdra tenni, ami teszem azt 1 km átmérőjű lenne, gömb alakú, de ugye nem az egész kellene. Ebben az esetben egészen más fokos elemek kellenek, hogy jól illeszkedjenek egymáshoz.
Persze meg lehetne oldani egy csúszka segítségével egy kivetítőn, de ehhez az összes elemet el kell készíteni grafikailag is. Ki az, aki ennyi elemet meg akar csinálni? Ráadásul a toolbar konfignál az összes elem megjelenne, ami szerintem lassítaná a játékot.
tényleg nem vágom miért nem szerkesztenek végre valami kör vagy gömb kivitelezéshez használható blokkot.
:)
Igen ez akkor csak egy koncepciórajz marad. Akkor sajna, sejtettem hogy ez még ha nem is gömbnek terveznéd meg akkor is besokallna a játék és nem csak a játék:) Magát az építményt a légkör és az űr szélére gondoltam volna kivitelezni hogy ne hasson rá a bolygó gravitáció mert gondolom csak ott lenne kevésbé kockázatos megépíteni. És ha csak vaniliában gondolkodnék akkor maradnék a 6 8 kocka magas épületnél amit a légzsilipes ajtók még le tudnak zárni rendesen.
Azért tényleg kíváncsi lennék hogy ténylegesen mit bírna ki ez a játék ha nagyon belendülne benne valaki.
Akkor maradok az inkább kivitelezhető állomáskoncepcióknál:)
A gyűrűt csak a gravitációs téren kívül tudod megépíteni, különben nem lenne stabil és az egyik oldala leesne, a másik meg elrepülne az űrben kb. De az biztos, hogy érdekes lenne nézni, ahogy összeomlik a dolog.
Az meg felejtős, hogy úgy lövöd be, hogy ne mozduljon el, mert nem fogod tudni megcsinálni. Esetlegesen hajtóművek segíthetnek, de azt meg a játék motorja nem bírná számolással.
Ha meg is tudnád építeni a dolgot és bírná is a motor, akkor is van egy max látótér, ami nem is tudom mennyi, de korlátolt.
Szóval, ha 120 km a bolygóátmérő és még rájön 80 km gravitációs tér, akkor 200 km-es átmérővel lehet számolni. Ha középre állsz a bolygó fölött, akkor egyenes vonalban lenne 100-100 km jobbra balra, de mivel ível, így messzebb lenne a két legszélső pont. Ekkora látótávolságot meg tuti nem lehet beállítani neki.
A gömbbel az a gond, hogy a felületére a játék mechanikája miatt nem építhetsz. Gondold el, hogy pont úgy megy a gömb vonala, hogy az egyik kockahálóból csak 10 cm3 területet foglalna el. Viszont a hálónak 2,5 m-es oldalai vannak. A másik, hogy nem is biztos, hogy azonnal észreveszed, ha azt hegeszteni kell.
Viszont ilyen nagy építménynél szerintem simán megoldható a látszat kör kivitelezés, messziről senkinek fel nem tűnne, közelről meg kb olyan lenni, mint a bolygófelszín.
A számolásra visszatérve, ha még rendesen be is akarod csövezni a dolgot, meg gyártás, meg raktár, hangár, világítás, o2, stb, akkor a szim sebesség mínuszba vándorolna vagy kilépne a játék, hogy hülye vagy, menj homokozni inkább.
én is erre gondoltam :( Még ha részletekben építenéd fel akkor se bírná.:(
illetve nem tudom hogy lehetne egyáltalán kivitelezni hogy egyazon magasságban legyenek a gyűrűt alkotó elemek, na meg az enyhén kanyarodás is gond lenne megoldani. mondjuk ki kéne számolni hogy milyen magasan legyen a gyűrű a bolygó felszínétől vagy esetleg a bolygó légkörétől könnyeben ki lehetne számolni a gyűrű helyét. És még kellene egy virtuális térháló amivel a kockák helyét be tudnád lőni a bolygó körül.Úgy hogy ha adott lenne a vas vagy bírná a gép a kivitelezés se egy nap alatt készülne el:)
Tényleg nem vágom miért nem teszik be ezt a virtuális segédrácsot amivel mondjuk köralakot lehetne építeni. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.07.31. 10:04:24
Már megint dolgozik a fantáziám
Elképzelhető egy hasonló gyűrű kialakítása a bolygós játékmenetben?
Durva lenne.
Megemlékezés:
Bocs de muszáj hátha valaki még nem hallotta.
60 éves korában elhunyt Jerry Doyle színész.
Aki nem ismerné ő játszotta a babilon 5 állomásrendészet főnökét Michael Garibaldi-t.
Idén is aratott a kaszás a híres színészeink között:(
Nem hiszem, hogy kelleni fog neki ekkora. Szerintem a következő 10 évben egy játéknak sem fog kelleni.
Ez olyan, mint 3 db TitanX-et tenni a gépbe, csak mert megteheti az ember. Soha az életben nem fogja kihasználni, hacsaknem sok monitoron több játékot nem tol egyszerre, ami az egy darab bill és egér miatt elég nehézkes.
De még kettőt sem használna ki az ember, mégis van így szerelt komplett gép.
Az ára egész barátságos, csak 10k dollár lesz. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.07.27. 15:48:13
Én úgy látom, hogy amikor kijön egy komolyabb teljesítmény patch, akkor tök jó a játék, majd a későbbi update-ekkel elrontják ismét a teljesítményt, amit egyszer majd megint kijavítanak csak várni kell rá. És ez így fog menni, míg nem kap egy végleges kiadást, amikor nem lesz heti dev frissítés, se külön stabil verziós frissítés (ami jelenleg épp nem stabil), hanem lesz néhány nagyobb update, amivel már már tényleg csak javít és nem ront, majd inkább más játékba fektetik erőforrásaikat és ennek lesz egy végleges verziója.
Legalábbis normális játék eléri a végleges verziót, amin már nem fognak módosítani és olyan marad, amilyen.
A ramzabálás a korlátja ennek a játéknak, és hát a notiknak a memória-sávszélesség nem erős pontja. Nem tudom ezt mi oldhatná meg, bár nem is értek annyira hozzá, de ahogy telik az idő, egyre csak azt érzem, hogy a játékot ebben a formában nem is igen lehet már igazán jobban gyorsítani. Mert ha lehetne, akkor azt csak megcsinálták volna már ennyi idő után nem?
A notikat felejtsd el erre a célra én is szívok vele:(
Samsung R528 Notebook nvidia310m 4 gb
Jelenleg gyengélkedik szegényke. A szimulációs sebesség sem stabil.
Pár hét és talán javítják.
Viszont érdemes lenne írnod a fórumukra, hogy csináljanak már valami performance javítást megint.
Ahol az Elite szépen elfut, ott azért ennek is mennie kellene.
Hali, sok év tört után megvettem, jól észlelem, hogy a régi ezer éves verziójú tört jobban futott ? Marha szar, nincs 10fps-em a játékban bolygó környékén, nem szereti a notikat? i5-3337u, 6gb ram , GT740M 2GBvram , nem értem a Battlefield 4 egy med-high kombóval szépen fut, a Middle Earth SoM is szépen megy mediumon, Elite:Dangerous is elmegy kényelmesen sőt, még a TheCrew is highon kocog 30-40 fps-sel, akkor ebből a játékból miért nem tudok full lowon 10-15-nél többet kicsikarni bolygón?
Már csak azt kellene megoldani, hogy bizonyos fokokban is lehessen vezetni és akkor egy dombon felfutó csővezeték sokkal jobban nézne ki, mint a sok derékszög.
Ahogy nézem a nagy blokkoknál csak nagy csöveket lehet használni, kis blokkoknál meg az van, amit @laci4321 is írt.
A vanilla vezetékezésnél is lehet kombinálni a kis és nagy csöveket.
A nagyméretű conveyor cube (vezető kocka?) blokkon, a konnektorokon és a begyűjtőkön, valamint a nagy és közepes konténereken is vannak egyaránt kis és nagy csatlakozók, így át lehet alakítani a nagy csöveket kicsivé.
Szóval ez inkább esztétikai mod.
És elég jól néz ki :)
Nem tudom de ez az összekötő csőhálózat kezd tetszeni:)Főleg hogy ha jól látom lehet kombinálni a kicsi vezetékekkel Argual Industries - Armored Pipes
Ahogy elnézem, van benne kemény 4 db nagy konténer. Az, a hajó méretéhez képest nem sok.
Meg van jó sok hajtóműve is, a nagy hidrogén hajtóművek pedig nagyon erősek. Szerintem kimegy simán megpakolva is :)
kíváncsi lennék fent tud e vele maradni a levegőben:)
Így hogy nem tudok bolygózni kicsit nehéz kitalálni mi is kell hogy ki tudjak lebegni a bolygó vonzásából.
A méretéből meg a lebegtető rendszerből ítéltem meg a dolgot hogy talán necces lehet neki a kijutás.
lehet hülye kérdés de felteszem
ezek a hibák amiket itt említetek milyen beállítású világban keletkeznek?Gondolok itt arra hogy figyeltek e olyanra hogy kikapcsoljátok az online elérést és csak privátban játszotok és teljesen elszigetelitek a játékot hogy online legyen?
Mert itt említettétek párszor hogy memóriafoglaló meg esetleg bugkreálló lehet a dolog?
Próbálkoztam már én is ilyen kis hajót építeni, de úgy szaggatott tőle a játék, hogy hamar elegem lett :D Nem is szólva arról hogy ugye pillanatok alatt szét lehet lőni az egészet mert a külső fal 5-ször vékonyabb ha kis blokkokból van. Szóval meg van a külső váz, de ott be is fejeztem a dolgot. Sok sikert hozzá! :)
Reaper a kommentem megírása utáni 1-1,5 órát azzal töltöttem, hogy átvittem mindent egy új világba :D Kb. azt csináltam végig amit leírtál, de azért köszönöm hogy fáradtál vele :)
Sajnos nem ez az első alkalom hogy egy világ tönkremegy, és át kell vinnem mindent egy másikba. Egyszer pl. képzeljétek el olyanná változott a világ, hogy belépni be lehetett, játszani is lehetett benne, de nem lehetett elmenteni semmit amit csináltál! Konkrétan közölte velem a játék hogy "öreg, te ebben a világban már nem tehetsz semmi maradandót!" :D A bázisom alatt (a földszerű bolygón) meg ott állt 2 űrhajós, mozdulatlanul és nézett a bázisra. Hogy hogy kerültek oda nem tudom, elvégre singleplayer, és az űrhajósok holtteste is eltűnt már akkor is a halál után, nem is szólva arról, hogy abban a világban egyszer sem haltam meg még azelőtt :D
Mazochista módban:)
(survival+small blokk)
Egy 3-5fős légkör elhagyására képes korvett osztályú hajó jelen állapotában ~240tonna
Amit tudsz csinálni, hogy fogod amid van, kirakod BP-re, indítasz egy új játékot azzal a seeddel, úgy ahogy le lett húzva WSból, persze Survivalban, majd az admin menüben bepippantod az Enable Creative Toolst, Spectator nézetben körberohansz, és kiszedsz mindent, amit kinyírtál, leszedtél, stb, majd amid kint van BP-en, azokat bemásolod, és máris jó lesz a játék.
Én ezt csináltam, mert Dev verzióval kezdtem, sok órát beletoltam, aztán kiderült, hogy pár mod nem szereti a dev verziót, így vissza kellett raknom stable-re, amivel viszont ugye nem lehet használni a dev mentéseket. Ezzel a módszerrel semmit nem vesztettem.
Amúgy kicsit nekem is elveszi a kedvemet a sok hiba, lehet megint félrerakom kis időre a játékot, és mondjuk Elite-ezek egy pár hónapot, hátha mire azt megunom, már megint sokat fognak fejlődni :)
Legutóbb bevált, amikor végigtoltam a Witcher3-at, meg az új Doomot :D Utoljára szerkesztette: reaper5687, 2016.07.22. 17:20:28
Na a kék halált azóta sem tudtam előhozni aminek örülök.
Viszont újabb bug jött elő. A korábban itt linkelt pályán, ([EEM] World With A Good Seed) kezdtem el túlélőzni amúgy 1,5 hete. A vörös bolygón kezdtem el a dolgot, de hamar rájöttem hogy azon a moddolt bolygón konkrétan nincs semmi érc, csak felszíni kövekben, úgyhogy kicseréltem a bolygót a vanilla Marsra és úgy folytattam. Amikor a kék halállal kidobott a játék tegnap előtt és mikor visszaléptem, a mentések menübe lépve azt írta egy piros ablakban a játék, hogy sérültek a mentési fájlok, nézzem meg a .log fájlt. Na remek...
5 példányban szoktam menteni a SE-ben a játékaimat, hogy tuti ne vesszenek el a több órás munkáim. Hát az 5 kópiából csak 1 maradt meg, a többi megsérült és el is tűnt a töltési képernyőről! Hogy 4 világ sérüljön egyszerre az elég durva már! Ilyen még sosem volt. És az a mentésem maradt meg az 5-ből, amelyiket használtam éppen, tehát amelyikre ment folyamatosan az automatikus mentés, így kb. 30 másodpercnyi játékidőm veszett csak el. Érdekes, ezen világ kópiáin kívül más mentések nem sérültek!
Valószínű összefüggésnek tartom, hogy az egyik mod, az Aim Assist / Target lead tette tönkre a másik 4-et, mert idő közben kapott egy BROKEN jelzőt és írja is a workshop oldalán hogy tönkreteszi a mentési fájlokat.
De örültem hogy megmaradt 1 mentésem. Most 2 nappal később, hogy már a bázis egy nagyon stabil központ lett, ki akarok merészkedni az űrbe és mit látok? 2 bolygó van az űrben, a Mars és a Földszerű. Kitörlődött 3 hold és az Alien bolygó. Az azért nem semmi! De megnéztem, a mentés mappájában ott vannak a bolygók fájljai, csak valamiért egyszerűen nem jelennek meg a játékban.
Egy egyszerűen hihetetlen... Nem tudom hogy a 4 másik világ kitörlődésekor sérült-e meg ez a mentés is, vagy valamikor később. De ezzel az újabb agyfasszal most mégis mit kezdjek? Én meg akartam látogatni azokat a bolygókat, meg gondolom jó pár meglepetés is volt rajtuk, elvégre a térkép meg volt tömve sok érdekességgel azért kezdtem el azt.
Bocs skacok de ezt muszáj megosztani:)
Arc nélküli manus gta 5 módra:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.07.22. 11:11:20
Gyors kérdés :Mi volt az updateben? Mit mókoltak az oxigén rendszerrel?
Megoldották esetleg a tartályok kiürítési problémáját?
Kék halál = driver, hardver hiba.
Az SE zabálja a ram-ot, én ott nézné körbe első körben. Minecraft egy jó teszteszköz lenne, az is zabálja a ramot. Vagy ram tesztet csinálsz, hátha előjön valami.
CPU és GPU terén szerintem más játékok jobban képesek terhelni. De egy Passmark benchmark teszt is jól leterhelheti, így meg lehet próbálni azt is. Amelyik lépésnél jön a kékhalál, ott lesz a bibi.
Nekem a Gail ramjaim okoztak random kékhalált még a régi gépben. Lecseréltem őket és utána nem volt gondom.
De tesco-s kártya olvasó is tudja csinálni, ha rajta felejtem a gépen, mint ameddig szükséges.
Videokártya gyanú esetén érdemes más driverrel próbálkozni. Hátha kapott egy frissítést és az a gond.
CPU esetén passz. Olyannal még nem találkoztam. Ami azt illeti a win a videokártyát is kiszűrné. Nekem legalábbis mindig kiszűrte azonnal, ha gond volt vele.
Hmmm... A gépet újra kellett rakni múlt héten, mert a rendszer haldokolni kezdett, most meg pár perce kaptam be egy kék halált. Nem tudom ezt mire vélni. A hibák csak akkor jelentkeznek mikor a SE-vel játszom, más játék alatt nem, ahogy a rendszerhaldoklás is akkor kezdődött meg szinte egyik óráról (percről) a másikra, míg az SE-vel játszottam.
Na most vagy nincs szerencsém, és hamarosan új gép kell, de eddig csak SE alatt jelentkeztem hibák, mert izzasztja a gépet, vagy pedig az SE problémás és ha vele játszok akkor kinyírja a PC-met.
lehet belestem... de a szimuláció igazán ott volt tényleg elhittem hogy a bolygó felé tart
Simán csak előre-hátra gyorsító elég lett jelenleg, elég durvát lép a 40k tonnás kicsikém, meg jól meg is tud állni. A slusszpoén meg már csak az, hogy utána kb 1 órán keresztül csak a nyitott hangárajtón lövöldöztem ki különféle tárgyakat mass blokkokkal :D
RoboKutya78 - Jóféle cucc ez, de a bolygó szerintem csak skybox volt, szerintem nem volt ott igazi, csak háttérkép.
Robokutya ez a 2. kérdésed egy poén lenne? :D
A videóban látható bolygó csak egy háttér, nem játékbeli bolygó. Tudom hogy te csak DX9-ben tudsz játszani, de láttál már azért pár bolygót videóban nem? :D Ez a háttér meg egyike a legelterjedtebb bolygós háttereknek, több tucat videóban frltűnik, még az előttről is mielőtt a bygón elérhetővé váltak volna.
Amúgy az én hajóm 8 olyan pointerrel irányítható rakétát tud kilőni, és még újra is hegeszti őket :) De mindenképp érdekes vadász az biztos.
az utolsó két rakétával leszedett hajó vajon a bolygó felé vette az irányt?Mert nagyon úgy festett minta a grav elkapta volna miután megszűnt pár meghajtó rajta. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.07.18. 15:55:42
Miután megvannak a mesterséges tömegek a gravi generátorok a megfelelő helyen a hajón, valamint beállítottad a gravi generátorok mezőméretét (már ha akarod) csak annyit kell tenned, hogy beírod a [GD] tagot (szögletes zárójelekkel együtt) minden gravi generátor, mesterséges tömeg, és a 6 db kis ionhajtómű nevébe, és timer blokkal folyamatosan futtatod a szkriptet (és trigger now-al, folyamatosan újraindíja a timer önmagát)
A szkript még azt is megteszi hogy felismeri a blokkok orientációját, még azt sem kell neked jelezned hogy melyik a felfelé/lefelé/balra, stb. gravi generátor és kis ionhajtómű. Csak beírod a nevükbe azt a tagot és mehet a buli :)
Pofon egyszerű :)
Hanem acél
Már csak egy laci féle grav meghajtót kell össze ügyeskedni, hogy legalább az űrben legyen gyorsulása. Viszont ez a kicsike 1000+km felett ugrik, lehet kicsit sok lett a jumpdrive :D
Utána folytattam az új Capital hajómat, ahol most szokásomtól erősen eltérően a design fontosabb volt, mint a funkció. A régi fehér hajómat alapul véve akartam csinálni egy hordozót, sikerült is nagyjából kész van, csak dögnehéz lett, tettem rá ATMO hajtóműveket is nagy reményekkel, de amikor bolygóra raktam, úgy esett le mint egy kő. De legalább szép Ja és még valami, ami nem jellemző rám, ez full Vanilla :D
Ott van mellette a régi egy változata is :)
nem tudom alkalmazható e kishajóra
--------------------------------- Apám olyan az idő odakint hogy nagykabát kell ha ki akarsz lépni:)
Nyár van vazeeg vagy ősz?
Jópár mod van bent nekem is és ez az a világ, amin már elég sokminden és bonyolult dolgok vannak építve. Update előtt nem volt baja. De majd megnézem gépújraindítás után. Vagy alvás után, hátha én laggoltam :D