Szerintem egy photoshop tudja ezt.
Lefényképezed, kicseréled a háttért, élesíted a körvonalakat, a többit meg áttetszővé teszed, hogy a háttér látszódjon.
Legalábbis szerintem tudja ezt a photoshop.
szerintem egy cad alapú tervező programmal, dehogy melyik online változatával lehet passzolom
Na akkor illusztrálom a kérdést:)
Hogyan lehet ilyen képet készíteni az elkészült hajódról.
3ds programban tervező mod vagy micsoda. amikor az alakzat széleit kirajzolja ilyen fehér vonalakkal
Skacok hogyan tudok polygon fényképet készíteni az elkészült hajóimról?
Illetve kérdés
Aki firefoxot használ az tapasztalt e mostanában olyat hogy ha képekre vadászik a keresőben a kijelölt kép a szürke ablakban csak megjelenik aztán el is tűnik problémát? Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.06.14. 09:30:16
Pedig nagyon állat az energia fegyver. Bár nem ST-set tettem bele.
Illetve a külső dizájnhoz az ívelt formák kialakítsa hiányzik nem sok szögletes hajóra emlékszem talán a borgok többet tudnak mesélni.
Viszont az energia fegyvereket már nem tudnám elfogadnimegszokni ebben a játékban.
ÉÉss akkor ezzel a lépéssel minden technikai feltétel megszületett egy teljes értékű trekes mod összerakására szerintem minden megvan hozzá ha valaki nagyon akarja még a mozgó paneleket is meg lehet alkotni párat már én is csináltam és ha erőt veszek magamon és a gépem is akarja akkor folytathatom is a mozgópanelek létrehozását.Talán még egy block mod hiányzik a belső tér tökéletesítéséhez.
Szerintem most azon vannak, hogy eltüntessék a hibákat és kiadjanak egy nem early változatot.
Amúgy csak az első rögzítésnél jelentkezik a gond. Ha utána elengedem, nem ugrik vissza, ha ismét ráfogok, akkor meg nem ugrik még közelebb.
Azt még nem próbáltam, hogy mi van akkor, amikor arrébb viszem a hajót kicsivel és úgy rögzítem ismét. Lehet, hogy arrébb lehet vinni az egész sziklát sok apró mozgással és rengeteg kitartással.
Úgy néztem, ami a sziklán landolt, az vele együtt mozog, viszont az állomás másik futóművéhez rögzített hajó nem mozdult vele. Ami azt illeti, hajóba szálláskor simán át tudom tolni a futóműn a hajó elejét és el is tudok távolodni tőle a hajóval. És végig zöld a talp és rögzítve van. De ez már egy elég régi hiba, ilyen jelentkezett már az összekapcsolóknál is. Mármint az elválás, nem az egymásba olvadás.
Próbáld úgy, hogy a talpon nem használod az automatikus kapcsoló zárat, hanem amikor sárgára vált a talp antennán keresztül kapcsolod be.
Nekem így nem szokott bugolni.
még jó hogy az aszteroidát nem lehet meg mozdítani akkor lenne érdekes a helyzet :)
nekem az a bázis kimozdítás már sikerült többször is
lool micsoda ereje lehet annak a hajónak:)vagy leszállótalpnak:)
egyre viccesebb ez a játék.Fogadok ezeket a hibákat direkt generálják hogy ne unatkozzatok:)
Egy újabb bug a szerveren.
Közel álltam a hajómmal a platform futóművéhez, oda akartam rögzíteni. Mikor rögzítettem, akkor a platform, az aszteroidával együtt ugrott egyet, közelebb a hajóhoz. A cucc tényleg elmozdult, ellenőriztem egy lézer antennával, megváltozott a korábbi koordinátája.
Kérdés :Azzal mi a helyzet ha építek egy hajót és abba voxelel bepakolok kavics falakat pl megszűnik hajónak lenni??
Ha jól emlékszem lehet ilyet csinálni.
Szia!
Én lennék és nem okoztál gondot.
Üzenetet nem láttam, ahogy most sem látok, ha az ismerősöd MrHohenheim név alatt szerepel, mert bejelölt.
Ismerkedés szempontjából ide jobb jönni, mert ismeretlent úgysem engedek fel a szerverre.
Már pár hete játszunk, egyrészt jó, ha mindenki értesül róla, hogy jönnek új emberek, különben mindenki engem fog kérdezgetni. És azért én is szeretnék játszani. (Ez a kisebb dolog.)
A másik dolog, hogy van már pár építmény, amit szerintem senki nem szeretné, hogy lerombolják. Akár véletlen (tapasztalat hiánya), akár direkt.
Új tagokat természetesen szívesen várunk, pár sor bemutatkozás mindkettőtöktől (és minden más jelentkezőtől is) azért jó lenne, legalábbis nagyban meggyorsítaná a dolgot.
Nem tudom mennyire ismeritek a szervert, pár sor róla:
2 frakció van, jelenleg építkezünk, később összecsapunk, addig nem támad egyik fél sem a másikra.
Naprendszer van, 3 bolygó, 1-1 holddal.
Túlélő, van hajtómű sebzés.
Inventory 10x-es és a gyártás, össze/szét szerelés is gyorsítva van.
A Nap 90 perc alatt tesz meg egy kört.
Nincsenek drónok, kutyák, pókok, de vannak NPC hajók az űrben.
Kezdésnél mindenki a bolygóról indult és onnan kellett kijutni az űrbe. Már mindkét oldalról van kint ember.
A szerveren sokszor, sokféle bug előfordul, ha nem figyel az ember. Ilyen az összekapcsolás, landolás más mozgó hajón. Ezért célszerű mindig sziklához rögzíteni vagy olyanhoz, ami sziklához rögzül. Ami nem rögzül sziklához (voxelhez), az hajónak minősül.
Kb ennyi. Amennyiben érdekel a részletes beállítás, betehetem.
csak kíváncsiságból, de ennek van vakfoltja ?
me én 1x találkoztam még csak vele de valahogy több próba után sem találtam meg és végül az eggyik drónját erősítetem fel és vezettem bele hogy olcsón megússzam a befoglalását.
itt egyszerűbb szólni mert ezt gyakrabban olvassa szerintem nap folyamán felveszi veled/veletek a kapcsolatot.
Kedves RJoco!
Amennyiben te vagy fent Julian néven a Steamen, akkor én próbáltalak bejelölni. Mivel Steamen nem lehet ismeretlennek privát üzenetet írni, bejelöltelek. Ezután már tudtam üzenetet küldeni és küldtem is, szóval nem csak bejelölés volt! Erre viszont már nem kaptam reakciót, csak később az elutasítást. :)
Mivel fentebb írjátok, hogy játékos társakat kerestek ezért próbáltam a jómagam és egy játékostársam nevében felvenni veled, az adminnal a kapcsolatot... Kitöltöttük a fenti linken található jelentkezés és lett volna néhány kérdésünk...
Hm
Nem tudom ez mintha már lett volna de ez egy újabb
Kicsit akartam frissíteni a cargo shipemet de valami miatt nem akart betölteni:(
Szándékomban lett volna a pilóta fülkét matatni egy kicsit de így marad amilyen :(
Legalább nem tévedsz el végre:)
Bár kíváncsi lennék hogy energia nélküli állomásokat is felderít e.
Azt viszont nem vágom minek utasülés hozzá. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.06.09. 11:45:11
Na most én is szemeteltem egy kicsit.
Van egy hajó, amit sehogy sem sikerül megfognom. Egyrészt mert, mikor közel érek, mindig elkezd ugrálni, úgy meg elég nehéz célozni. Másrészt, meg elkezdtem laggonli, örültem, hogy hazaértem. De inkább voltam ideges, mint boldog.
Azért az elejéről a napelemet sikerült lelőnöm, az most szépen sodródik az űrben néhány egyéb blokkal együtt.
A szervert most sikeresen teleszemeteltem:) nem bírtam megállni és sikeresen belerongyoltam egy npcbe
facebbok az más tészta azt is lehet értelmesen csinálni csak a sok oda nem figyelő hozzá nem értő posztolgat minden szír szart a másiknak
imádom amikor játék miatt veszek fel valakit és elkezdi utána az egész életét kiposztolgatni a falamra olyanokat rak ki ismeretlennek is amit tutti nem oda szánt satöbbi satöbbi.
Ezért csináltam másik két fiókot a főfiókom mellé hogy ne szemeteljem tele az tényleg én vagyok az én ismerős köröm tartalmazza stb.
Lusták az emberek csoportba rakni ismerőseiket és azoknak csoportban írogatni.Sokan azt se tudják hogy kell.
Tegnap engem is bejelölt valaki. Én nem vacakoltam, rányomtam a mellőzésre. Bár SE-vel jópár órát játszott, de senki ne jelöljön be tök ismeretlenül, mert nem fogom elfogadni, viszont azt sem szeretem, ha tobzódnak a dolgok. Aki tényleg akar valamit, az ír is valamit, nem csak jelölget ismeretlenül.
Fészen is először rengeteg embert töröltem, mert csak azért nem kellenek, hogy legyenek. Aztán töröltem a fészt is, mert az sem kell. Úgyis mindenki csak akkor talált meg ott, ha kellett neki valami. Nekem meg ebből is elegem lett. A fontos emberek elérnek telefonon vagy személyesen és én is őket. A többiek nem fontosak.
Miután az ember megkapja az első adathalászós linkjét ismeretlen csókától a Steam adatlapjára és óvatlan pillanatában rá is kattan és ráeszmél hogy na akkor most nagyon gyorsan lecseréli a 64 számbetűírásjel kombós jelszavát egy másikra óvatosabb lesz egy picit:)
Igaz húsz ismerősből jut maximum egy akivel heti egy vagy havi egy alkalommal kicsit többet is beszélget az ember akkor már jól csinál valamit:)
Néztem én is először nagyot a profilodon utána röhögtem, már csak az hiányzott hogy jehova tanúi és a konteo hívők kíméljenek :D
Kicsit csevegni kell velük. Én mostantól csoportokba dobálom a kollégákat felcímkézve hogy tudjam kit honnan és milyen néven vettem fel.
Én meg tele vagyok ismerőssel olyan játékokból, amikkel már nem játszom, és egy rakás külföldivel is. Idejében el kellett volna kezdeni valahogy rendszerezni, de most már késő. A meglévő friendlistből is kb a háromnegyedéről már fingom nincs kicsoda, főleg ha már azóta hogy "ismerem" hatszor megváltoztatta a nickjét...
Lehet, hogy el kéne kezdenem üzeneteket írkálni, hogy "hé, te ki vagy? fogunk még együtt játszani bármit? ha nem, akkor bocs, remove"...
én is csak maximum egy csevegésnyi idő után csekkolom a tagot ha felvesz többségében magyarokat keresem de beesik pár külföldi is a steamgift miatt lettek bejelölve Csoportokat is csak ezek miatt a játéknyerő oldalak miatt tartok meg Ami meg napi egy két buborékkal zavar azok maradhatnak de ha többet kapok dobálom kifele. Így is van vagy 250 csoportom.
Hát, nekem van függőben vagy 40 barát és csoportmeghívó összesen. Nincs erőm végigkérdezgetni, ki kicsoda, majd ha tényleg kellek valakinek, akkor szól valahogy máshogy, a játékban ahol együtt játszunk. Főleg a csoportmeghívókat nem értem, egy rakás CSs, ami azért fura, mert Steam nem láthatott engem soha CSzni, előbb hagytam abba, mint hogy Steam lett... :P
Ja, meg is ragadnám az alkalmat: ha innen valamelyikőtök küldött már Steamen friend meghívót én meg baszok rá hetek óta, akkor szóljatok! :) Utoljára szerkesztette: Zero_008, 2016.06.08. 17:49:39
Jaj de szeretem a nagyon bunkó steam felhasználókat, főleg ha magyar.
Szerintem szép és érthető profil oldallal rendelkezem.
A srác REV vagy milyen néven bejelölt tegnap este én mondom mivel magyar és megfelelnek a szóba állási feltételeimnek felvettem és átadtam a kezdeményezési jogot neki a csevegés elindítására.
Ma láttam hogy már volt aktivitása így ráírtam ha nem nagy probléma írjon már pár szót vissza minek jelölt be mit szeretne.
Erre a legegyértelműbb válasza az volt hogy visszavonta a barátjelölését.
Mondom NOMÁLIS az ilyen?
Nem tudom mire lehetett kíváncsi hisz minden fiókom elérhető bejelölés nélkül is.
Remélem nem itt fórumozik bár prohardos link volt a profilján a steamnév lehet nem stimmel valami hasonló neve volt volt 6 közös ismerős Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.06.08. 17:05:16
Nem valami nagy a felbontás, nehéz megmondani, de szerintem a közepén DDR-ek vannak. És talán még az 1-esből, mert eléggé közép tájt mozognak azok a bevágások. És erre van rátéve a noti ram.
Sajna a bolygó felszínen való próbálkozás nem adatik meg nekem mer a gépem nem bírja (másrészt a legutóbbi patch is annyit tett hozzá a grafikához hogy a 01.136 os tört verziót kel használnom mer az nem omlik össze még.)
próbáltam egy kicsit a mesterséges sík aszteroidával is de egy kissé bugossan kezeli azt is, de mihelyst átesek az államvizsgán és lesz időm nekilátok a megvalósításnak (ötletek, tervek megvannak mindenre csak össze kellene rakni)
Egyébként sajnos én is kezdek eljutni arra a megállapításra, hogy ez egy bukott kísérlet lett. A játék időnként teljesen megőrül, nem fogjuk egymást megtalálni soha, és mindezek tetejébe teljesen lutrivá vált, hogy játszható-e a gépemen vagy nem. Van, amikor fellépek és játszható sebességű, máskor meg tökugyanott 3fps.
Eléggé hajlok rá, hogy feladjam, egy ideje már nem is építettem semmit, csak nézelődni megyek fel a szerverre pár percre...
Ez mind nagyon szép, csak amikor megzakkan az egész fizika, akkor nagyjából semmi nem működik, úgyhogy a csillapító rendszered sem. Az a cucc sem azért zuhant le, mert ne lett volna rajta elég motor.
JUUUJ Ilyeneket mar lattam workshopban+videoban. Nagyon meno es jo nehez megcsinalni :D De azert sok sikert. De azert azt hozza teszem hogy mesterseges gravitacio ide vagy oda. Bolygon vezetni tok mas mint egy sima platformon. A legkozelebb talan az aszteroida all, de az viszont mar tul egyenlotlen. Mellekesnek amugy itt egy jo DarkBio mod ha szereted az eletet megkonnyiteni (bar ez nem tesz hozza szinte semmit.)
Hopp, ezt benéztem egy kicsit, a lézer antenna csak 40 km-re visz el, nem 50-re. És ráadásul 576 kW-ot fogyaszt, míg az antenna 50 km-es hatótávon csak 200 kW-ot. Az igaz, hogy ez nincs rejtve, míg a másik igen.
Nem figyeltél Look-ra, "a jatek fizikaja is behall". Így már nem is olyan hülyeség az elméletem. Az az egy kis hajó is okozhatta, ha egyszer már megkergült.
Nálam is szoktak érdekességek lenni, csak én ennyi hajót nem kapcsolok össze, így nem ilyen durva a helyzet. 2 hajónál meg még könnyen korrigálható.
Warluck-kal is azt beszéltük, hogy lehet, bejött neki is valami ilyensmi bug, mert 2 hajója össze volt kötve. Igaz, csak konnektorral, de össze. Aztán a folyamatos mozgás és korrekció miatt elfogyott az urán és mindkét hajó leállt. Az utolsó elmozdulási irányba és sebességgel meg elindult.
Nálad az nem lett próbálva, hogy mi van, ha lekapcsolod az energiát. Mondjuk ez nekem is csak ma jutott eszembe.
Én nem vettem észre a 30% töltöttséget, de akkor majd jobban kell figyelnem. Így viszont már értem, hogy a kis drón hajók miért tudtak repülni akkuval egyből a behegesztés után. Pont ezen agyaltam a múltkor, hogy oké, hogy akku, de, ha üres? Ezek szerint nem üres.
Viszont én ezzel a dologgal nem értek egyet, ha rossz helyre tettem az akku-t, akkor cseszhetek elég sok cellát. A foglalt hajók akkujairól nem is beszélve. Kár, hogy csak egyedül vagyok vele. Na majd azért megpróbálom kihasználni a dolgot.
üdv all
laci4321
látva a becsapódásodat egy kicsit próbálkoztam hogyan is lehetne egy jobb lengéscsillapítást létrehozni mind az irányítható keréké.
mivel bolygón nem tudok próbálkozni ezért csak 1600t-ig tudtam elmenni (1000t mesterséges amire hat a grav. gen. + 600 a szerkezet, nagyobbal nem is volt érdemes mer az irányított keréknél vagy a burkolat nem birta a kerék a pattogása, rázkozása végett) meg nem túl nagy magaságból való becsapódásig.
és amit próbáltam az egy motorok által csillapított rendszer (egymástól független kerekek, a motor fékezőerejét használva a csillapításhoz és a nyomatékát a helyreálláshoz) és végül az jött ki belőle hogy nagyobb G és mellette nagyobb magasságból is kibírta a becsapódást mind a kerék mind a platform. viszont a nagy hátránya hogy a sima kerékkel nem lehet kanyarodni.
gondoltam még megcsinálom azt a rendszert is ami a kocsikban van és akkor féloldalas esésnél előbb bekapcsolódnának a túlsó oldali csillapítások is csak amikor felkoppan az egyik oldal akkor nem biztos hogy 1 motor elviselne akkora terhelést. (jelenleg kerekenként 1 elbírja), meg ezzel a megoldással a giroszkópok miatt leejtős területen is lehetne vízszintesen parkolni egy bázissal.
ha nem tudtam jól leírni és nem tudjátok mire gondolok és kellene kép akkor majd rakok fel de mára lehúztam a rolót. Utoljára szerkesztette: tom36, 2016.06.05. 22:08:55
LookAsArts:
Egyrészt: A kerekek nem értek a talajhoz a leszállótalp kioldásakor, így nem lőhették ki. DE HA még le is értek volna: ha ez a bug lett volna, akkor kilőttem volna, majd visszaesek. És kész, vége a mesének! De itt kikapcsolt hajtóművekkel lebegtem és forogtam a levegőben, és nem lehetett a hajót forgatni sem hiába nyomtam végig a nyilakat. :D Ami azért kicsit gáz :D
Másrészt: akkor tért vissza az irányítás, mikor lekapcsoltam a kis 30k kg tömegű hajót a 8 millió kg tömegűről. Ez sem függ össze a kerekes elmélettel.
(RJoco oké, tudom jól én is hogy nem a hajók tömegaránya számít, hanem a hajtóerők nagysága. Elvégre a hajók hajtóművekkel repülnek :D De az a kis hajó max. 300k kg-ot ha elbír, ezzel szemben a nagy hajó 15 millióval is felemelkedik és forog. És mivel a tömegekhez arányul általában a meghajtóerő - sőt még ha 30k kg kishajó csak hajtóművekből is állna, akkor is gyenge lenne ekkora ellenerőt generálni - gondoltam ezt nem szükséges ilyen részletesen leírni, elég viszonyítási alapnak megadni a tömegarányukat, érteni fogod mire gondolok...) Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.06.05. 18:35:33
Ahogy elottem is mondtak
Ez nem bug...
Jatek balansz miatt csinaltak meg igy. Valamikor regen csinaltak egy patchet, hogy amikor leraksz egy akksit, az 30% toltotseggel jon egybol (mert mi van akkor ha nincs mirol feltolteni...) cserebe, amikor leflexeled akkor nem kapod vissza az energia cellakat.
En ismerem ezt a bugot xD
> a Kerek csinalja, (elmeletileg, nekem legalabbis az csinalta) Mert a kerekben a "strengt" vagyis a felfuggesztes rugojanak az ereje, valamiert kilovi a hajot, es aztan ettol a jatek fizikaja is behall. ezt szorozd be a 8millioval+a kishajok ossze vissza szamaival, es BUMM teljesen szet van kapva a jatek :D
ezt tortent.. elmeletben.. nekem ez volt legalabbis :D kerekes jarmu a szerveren repult 300-400 m magasra, hajtomu nelkul :P es kis hajo volt
ha arra gondolsz hogy lebontod az aksit és a cellákat nem kapod meg csak scrap metal-t akkor szerintem az nem bug vagy legalábbis ez már régóta meg van
Be lehet. Nekem.
Amúgy érdemes BP-ket csinálni és ahhoz nem kell semmi extra beállítás. Egyrészt a javítás miatt is, másrészt, ha bebugzik és durván összetörik, akkor még mindig be tudom tenni a BP-ből.
Egy újabb nagyon csúnya bug, melyet szerintem csak csütörtökön fognak javítani. Most már nem, de majd éjjel vagy holnap ránézek a fórumukra.
A bug: ha foglalni akarsz egy akkut, nem fog menni, valamiért nem működik. Az akku szétszedésénél nem kapom meg a cellákat. Azért az 120 cella akksinként és ma legalább 8-at bontottam. Saját akkuval még nem próbáltam, mert nem gondoltam volna, hogy a foglalt akku nem fog működni a megjavítása után.
Szerveren figyelni kell rá, úgy látszik tud érdekes dolgokat csinálni. Amúgy nem csak a tömeg számít, hanem, hogy a hajtóművek mekkora erővel tudják megmozdítani és ahhoz képest a kis hajók hajtóművei mekkora ellenerőt képviselnek. Azt sem szabad elfelejteni, hogy a szerveren nem csak a te hajóid vannak, én is épp repkedtem, szóval ennyi minden számolásánál előforduló jelenség, úgy látszik. Talán a későbbiekben javítani fogják.
Talán már nincst messze a kész verzió pecsétje. A grafika most rengeteget dobott, a bugok nagyját kiküszöbölték és még a teljesítményre sem igazán lehet panasz.
A patch videó végén volt az a kis szösszenet a golyó nyomokról, meg sérülés effektekről. Én úgy láttam, hogy az csak készül, viszont a hajómon felfedeztem némi golyó ütötte lyukat. A kis mocskok mindig a kamerámra mennek rá.
A rakéta is jól látszik, ahogy halad, szép effektje van. Bár ma kicsit érdekesen haladt.
JD-nél meg nem az számít, hogy merre néz a hajód, hanem, hogy merre van a pont, ahova ugrani fogsz.
Nos, sinleplayerben így ahogy van - minden rátapadva és hozzákapcsolódva - kipróbáltam pár perccel azelőtt mielőtt felszálltam és tökéletesen tudtam repülni vele. Hiába volt bekapcsolva minden hajón a csillapítás, ha belegondoltok a bázis tömege 8 millió kg, a kis hajóké meg rajta össz 500k kg-ot ha elértek. (Azt is azért mert az egyik kis hajó meg volt pakolva komponensekkel a hegesztéshez, amúgy azok nélkül 60k kg a tömege, azokkal meg 350k)
Az ő csillapításuk, meghajtóerejük, a nagy hajóéhoz képest mennyi? Elhanyagolható, elvégre singleplayerben tudtam simán repülni. Szóval szerintem nagyon is csoda hogy bebugzott. Nem lehetett számítani rá hogy ez történik.
Kioldottam a mobil bázis talpait, és elszabadult a pokol... Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.06.05. 11:10:40
Akkor ezért érdemes kikapcsolt energiarendszerrel parkolni mozgó flottahajón:)
Nem tudom be lehet e kapcsolni túlélő módban egyedi szerverbeállításként a másolási lehetőséget hogy ha ilyen előfordul ki tudd menteni vágólapra és utána visszatenni ez általában megoldja az ilyen gondokat nekem pl ha ilyen vagy csak egy sima süllyedés lép elő megoldja a gondot.
Minden hajón ment a csillapítás. Nem csoda, hogy bebugzott, mikor felemelted vagy akár csak meg mozdítottad :D
Régen simán leszakadtak a kis hajók és úgy zúztak. Bár az sem szerveren volt.
Mindenesetre felettébb érdekes jelenség volt.
én is egyből kis hajókra gondoltam, a hiba pedig a csillapítás offon maradt, de szép zúzás volt :D
Na srácok!!
Megvolt a ma esti Spece Engineers szerver móka, hála egy gyönyörűséges bugnak, (vagy többnek?). A 8 millió kg tömegű mobil bázis elkezdett forogni a levegőben nem reagált semmilyen irányításra, még a hajtóművek kikapcsolása után is folytatta a cuki kis viselkedését :D
Úgy sejtem az alábbi videó tanulságos és szórakoztató lesz, elláttam néhány felirattal is. RJoco szerencsére volt oly nagylelkű és visszatöltötte a szervert egy korábbi állásra, a becsapódás előttre, persze a bug még így sem került el (az oldalára fordulva kaptam vissza a bázist), de csak 2 kerék hiányzik róla meg pár páncél blokk a sarkából, meg 2 db nagy hajtómű. Ami még mindig jobb mint a hulladékhalmaz :D
Íme:
Tényleg szép csónakocska:
Tetszik a lámpasor az oldalán:)
próbálkoztam de úgy néz ki, hogy jövő hét csütörtökig jegelem.
a DX9 es verzió még mindig használhatatlan mer 01.127 es verzióju és csak 32bit + jónéhány kellemetlen bug
próbáltam az is hogy leválaszam a dolgokat (összekötő, kapcsoló blokkok ... ) de tudtam megoldani
próbáltam creatív-ban a tesztpályámon de ott is ahogy tettem egy 180°-os fordulatot kivágott.
ezek után már elindítani sem tudom indítani mer azt írja hogy fut
majd egy üres világot, ott nem is volt gond
ezután egy alap pályát ahol ott van az alap bázis az aszteroidán és ismét előjött a hiba.
viszont van egy olyan gyanum hogy az aszteroida betöltése okozza a gondot mer minden esetben amikor a mentésemen meg az új pályán is amikor megfordulok akkor ott az aszteroida és gondolom az terhelheti le úgy hirtelen a gépet hogy kivág.
meg amúgy amíg látom mind ha szebb is lenne a texturája mind volt korábban.
Nem hiszem, hogy a grafikával lenne a gond. De állítsd át DX9-re a játékot, a kártyád úgysem támogatja a 11-et, nem is értem, hogy tudtad beállítani és minek.
Ha az állomásra vannak csatlakoztatva hajók összekötőn, futóművön keresztül, akkor válaszd le őket. Az antennán keresztül minden 200m-en belüli hajót elérsz. Ha hajóba ülsz, ami nem néz az állomás felé, akkor a távolabbiakat is eléred onnan.
Ha még mindig crash-el a játék, akkor megpróbálhatod kreatívba rakni és úgy megnézni, esetleg spectatorral messziről és, ha úgy megy, akkor közelíthetsz felé.
Esetleg SeTools-szal bele tudsz nézni, és, ha az állomás nem állomás, akkor azzá teheted vele. Csak kapcsold ki a voxeles beállítást, hogy ne változzon ismét hajóvá. Vannak valami repair funkciója is a SeTools-nak, de előtte érdemes biztonsági mentést csinálni a világról.
Ha semmi sem hoz eredményt, akkor mindenképp írj a keen fórum bugreport részbe és érdemes a világot is valahova feltölteni és elérhetővé tenni nekik. Ha egyedi a jelenség, akkor valsz csak a következő patchnél lesz javítva.
Sajnos változatlan.
kiszedtem mindent, meg se jelentek, de ugyanúgy kidobott.
vagy egyszerűen csak ezt az új patch okozza.
valahogy meg lehet oldani azt hogy egyel korábbi frissítéssel futtassam ? mer ha jól tudom elég sok grafikai dolog jött be és lehet hogy ezt valahogy betesz már a rendszernek.
Az utolsó sorodban van a megoldás, nem is értem, hogy miért nem kapcsolgattad ki őket (mod).
Ha ez nem segít, akkor másfele kell keresni a gondot, esetleg írni a keen forumára, hátha a játékban lett egy bug. Nem az első eset lenne. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.06.04. 12:33:18
Hy
please help
napok óta a balszerencse kerget és valahogy nem tudok szabadulni tőle
most hogy gép elé tudtam kerülni és ki akartam próbálni valamit a játékban még itt is folytatódik.
a probléma az lenne hogy amikor belépek a mentésembe és megfordulok hogy ránézzek a bázisomra mindig összeomlik a játék
pontosabban bármit csinálhatok de ha a bázisom felé fordulok és megmoccanok úgy hogy arra nézek nyomban összeomlik.
SpaceEngineers.log -ra hivatkozik error, ez utoljára akkor volt még nálam amikor még törtel játszottam, de ez most meglepett.
amúgy DX11 alatt futtatom a játékot de a VGA-m nem kezeli azt de ennek ellenére menni szokott csak bolygós map-ot nem indíthatok.
Újra raktam már a játékot is de nem segített.
tudtok esetleg valamit ami segíthet ? vagy valamelyik kiegészítő elem okozza ezt mer nem kompatibilis az új frissítéssel ?(mód).
Hát nem egy kukac, de Daráló-nak elmegy :D
Egy újabb bugba futottam. Az egyik kis hajóm időnként nem volt hajlandó megmozdulni. Forgott körbe, de se előre, se hátra. Hameg nagyon megforgattam, akkor egyszer csak elindult, de nem én vezettem. Másik hajóval megfogva és kicsit odébb cibálva egy időre elmúlt a gondja. Még éjjel ugyanennél a hajónál volt, hogy rákapcsolódtam a konnektorra és lekapcsoltak a hajtóművek. Addig sikerült ezzel szórakoznom, hogy mikor kellett volna, akkor már vissza sem akart kapcsolni a hajtómű. De nagy nehezen rábírtam a működésre.
Szerver frissítés alatt.
Eszembe jutott, mivel elég gyakoriak a bugok (szellem blokkok), hogy a szerverhez tudok adni admin jogosultságot, amivel elvileg újraindítható.
Valamint szerintem így a frissítés is megoldható azonnal. Persze ezt körültekintően kell elvégezni, hogy más játékát ne tegyük tönkre (sajnos tapasztalat).
Szerver frissítés befejeződött. Remélhetőleg jövő hét csütörtökig nem lesz ezzel gond. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.06.04. 00:08:59
Akkor nem értem, hogy miért nem volt jó ötlet, hogy a két fél épít egy bázist és azt kell bevenni? Nem elpusztítani, hanem adott elemeket elfoglalni (antenna, orvosi, egy energia forrás és egy valamilyen szék). Ezeket az ellenfél sem tehetné tönkre pl. bombával, viszont nagyban megnehezíthetné az odajutást, esetleg elvágja az energia forrást (nem véletlen kell az energia forrás, működnie kell a dolgoknak). Ebből a szempontból az energia forrást is fel lehet robbantani, a lényeg, hogy 1-nek mindenképp épnek kell maradnia. Hacsak nem lövi szét az ellenfél, mert akkor bukta. Ezt pedig a legegyszerűbben nevekkel lehet szavatolni. Ha elfoglaltad, akkor megmarad a neve. Ha véletlen leflexelted vagy szétlőtted, akkor meg bukta. Ha elég hosszú nevet adsz neki, akkor nem látszik a vége, így lehet biztosra menni, hogy nem csak kinézték kontroll füllel és utána építettek egyet.
A bázisokat meg nagyon egyszerűen meg lehetne találni, koordinátát cserélünk. Az, hogy ki hova építi, nem lenne megszabva. Szóval építheted 10000 km-re is, ami az ellenfélnek baromi sz@r ügy, mert el kell oda mennie a hajóival.
A beacon-oknél nem említettél semmilyen bázist és hidd el, hogy nem lehetetlen elfoglalni (főleg, hogy álló objektum), mégha nem is egy nap az összeset. De ez csak annak a kérdése, hogy mennyi ideje van az embernek, milyen a nete és hogy fut a szerver. Mert elég gáz dolog, hogy nem ott robban a rakéta, ahova megy, viszont néha meg ott okoz sebzést, ahova ment, de mégsem ott robbant. Játékos építménynél nem tudom, mi a helyzet, NPC-vel ezt tapasztaltam.
Mondjuk valami olyat lehetne tenni az ügyben, hogy futna egy timer a kis hajón, ami mondjuk 10 percenként bekapcsol. És elindít valami riasztót 30 másodpercre. Ami alatt újraindíthatod a 10 percet. Ha ez nem történik meg, akkor elindítja a robotpilótát ami visszaviszi a hajót. A bázisra.
De ennél egyszerűbb megoldás pl egy olyan szkript (már láttam egyszer a workshopban) ami egy bizonyos távolság elérése után visszafordítja a hajót a bázisra.
Szerencsére a robotpilóta kikerüli az aszteroidákat, ezt már a játék része, szóval egy nem vesznek el a hajók. Asszem én ezt rendszeresíteni is fogom az enyéimen mostantól.
LookUsArts csak felületesen olvastad el, a lényeg az, hogy az admin blokkok senkiéi, és nem is lehet elfoglalni őket, mivel szétflexelhetetlenek. Akkor a tied ha a te antennád világít mellette.
De tovább gondolva a dolgot amúgy: A beaconoket lehelyeznénk most, mindkét frakció kapna mondjuk 15-15 db-ot és olyan bázisokat építenek köré amit akarnak. RJoco: Nem hinném hogy egy jól védett bázist olyan könnyű elfoglalni, hogy 1 valaki letudná a dolgot egy online aktivitással, míg a másik alszik.
Aztán meg úgy is menne az oda-vissza foglalás és kész. Még ha nem is lenne hosszú idő a háború, de ez szerintem még mindig jobb, mint a keresés az örökkévalóságig.
Az átjátszóműholdak meg oké fognak épülni ami alapján el lehet indulni egy irányba, de én biztos nem fogok egy 1000km-re levő hajógyárig elvezetni 50km-esével rádióadást :D És onnantól már lehetetlen is megtalálni!
az antenna is csak addig segít amíg a hatótávban van a járgány.Bár crash-nél nem tudom mi lesz a hajóval ha vissza kerülsz a szerverre. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.06.03. 18:27:01
Amugy meg igen tok mindegy hogy mennyi urannal es jeggel van tele rakva a hajod, ha nem a krioban lepsz ki akkor automatan "despawnolsz" ha jol tudom, es vegul is okkal, mert most gondolj bele ha lenne egy 100 fos szerver, es a jateknak folyon kellene neznie meg azokat az embereket is akik kvazi nincsenek fenn. Persze nem fair hogy azert bukod a hajod, mert a szerver vagy a te geped crash-elt. De azert nekem meg nem sokszor tortent ilyen (kb 1 szer a szerveren). Szoval lehet hogy tenyleg a te vasadnak is a hibaja+ erre mindenki szamithatott, mert mi mind tisztaban vagyunk hogy a BUG ENGINEERSben elofurdulhatnak frusztralo dolgok. Ezek ellen nem tudsz semmit se tenni, de fel tudsz keszulni. Pl Antenna/Remote controll....stb
Eleve az egesz szervert azert csinaltuk meg, hogy hosszu hosszu hetek munkajat apro kis cafatokra lojuk par perc alatt. Csak azert hogy legyen benne valami rendszer is. Ezert hozunk szabalyokat. Ez mindenhol igy van, csak itt megtudjuk beszelni, mert nem egy "open" tobb szaz fos szerverrol beszelunk hanem egy barati par fosrol.
ui: Am szerintem is lehet a kuldetes szerkesztovel utolag is babralni, max le kell addig allitani a szervert. (mert ugyan ugy ahogy a palya beallitasokat lehet allitani ugy lehet a palya szerkesztovel is mahinalni... de nem 100%-ek
)