De elvben a kabinon átmehet nem?
Na ezért lettem volna kíváncsi rá hogy milyen a hajó a szerveren
A kabin mögött továbbítók vannak ott elvben közlekedhet a cuccli ha átmegy az oxigén generátoron az anyag Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.29. 18:48:52
:D Úgy látom a három szerszám közül nem megy rá se a hegesztő se a flexelő, mert a kicsi csöveken nem mennek át a komponensek, így nem működhetnek túlélőben. Csak drillt lehet rárakni ami működni is fog. Vagy kreatívban a másik kettő is, de ott meg minek :D
Univerzális?
Azért mert egyrészt irányíthatod úgy hogy beülsz a kabinba és kockáztatod az életed harc vagy bányászat közben
Vagy
Beszállsz egy a bázison lerakott túlélőkabinba vagy irányítópulthoz és távirányítással kamerán keresztül bányászol vagy harcolsz valaki ellen.
Illetve ugye az orrára lehet tenni bányász vagy szerelő elemeket:) vagy a kettő között még lehet választani hogy reaktorral vagy elemről menjen a hajó.Szerverre az elemes verzió jó választás lehet
Illetve bele van építve egy projektor ami a saját kivetülését tartalmazza és ha megsérül akkor a kivetítő mutatja mi kell a felszabadult helyre:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.29. 18:46:28
Telefonról nézem úgyhogy elnézést , de mitől univerzális? Jól néz ki.
Persze.. Én se mondtam sose még egy kész alkotásomra hogy na ez a tutkó 100% os járgány:)
Most is jött egy ötlet a modereknek hála ezzel az új lcd panel tartó állvánnyal kedvem lenne újra szétszedni a szállítóhajóm hídszerkezetét pofásabb lenne:)
Azért ha szerveren játszik az ember akkor oda inkább a jól bevált csónakjával megy fel heccelni a többieket:)
Robokutya én mindig ad/hoc jelleggel építkezek lehet ronda a végeredmény , de legtöbbször a célnak megfelelnek. Bevált formák persze már meg vannak amit csak idővel lehet kitapasztalni, de legalább folyamatosan fejlődnek a gépeim, mindig látok rajta valamit amit megváltoztatva jobban fog tetszeni.
Igaz hiszem torpedót nem lehetne a hangárba kivetítésként összerakni meg élesíteni ha az összekötő nem volna bevethető
oké:)
Most jut eszembe megkérdem nincs kedvem emiatt felmenni:)
ŐŐ.. ha én használom a kivetítőt akkor ha csatlakozáspontnak talpat használok a talp érzékeli a kivetített tárgyat ha ráállítom?
Vagy ha összekötőt kreálok a printelt hajóra és a kivetítő összekötőjéhez passzítom a hajón lévő összekötő építhető lesz?
Vagy csak sima blokkra zár rá a kivetülés?
Szerverre való fellépéshez azért jó ismerni a játék tulajdonságait.
A szerver felszereltségét esetleges szabályait ha sűrűn látogatott.
Célszerű jól bevált esetleg mód nélküli építmények bluprintjével jönni mert úgy jóval gyorsabb a szerver részévé válni mintha csak úgy ott szerencsétlenkedve ötlöd ki a járgányt magadnak.
Indításnál beállíthatsz különböző szivatásokat magadnak, amik adnak némi életet a játéknak, de nem sokat. Inkább idegesítő, mint bármi más.
Mobok: Földön kutyák, idegen bolygón pókok. Kb 5-15 percenként spawnolnak, és megpróbálnak kinyírni, és megenni az épített cuccokat, amikhez hozzáférnek.
Meteorok: Időnként egy kupac szikla jön az égből, jellemzően az épített cuccokat célozva.
Drónok: Vannak a mapon kalóz bázisok, azok időnként spawnolnak vadászgépeket, amik megtámadnak.
Űrhajók: Bejönnek a mapra semleges vagy ellenséges űrhajók, amiket megtámadhatsz és elfoglalhatsz. A kalózhajó elég tápos, és vadászgépeket spawnol.
Kb ennyi. Én nagyon hamar meguntam single playerben.
Szerintem ha megvan a játék, próbáld ki singleben, aztán ha már nagyjából látod, mi a helyzet, gyere velünk játszani a szerverre! Egyelőre még viszonylag messze vagyunk attól, hogy megtámadjuk egymást.
Azt hiszem RJoco a szerver tulaja őt faggasd a belépéshez való instrukciókkal:)
Én sajnos sokat nem tudok a szerverük minőségéről mert DX9 es a vgám és jelenleg bolygóznak a srácok Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.29. 16:33:24
Ha túlélőben játszod akkor egy kicsit bonyolódik az építkezés mert mindenre oda kell figyelni:)
Kicsit sok lenne ha leírnánk mire is.Ha eddig csak simán kreatívkodtál akkor ideje váltanod és ott szerencsét próbálni.
Fúrásnál bekerül az anyag a pilótafülkébe, de az automatic LCD script nem írja ki az ott lévő mennyiséget. Van erre valami mód a beállítását tekintve vagy szortírozót kell tennem a pilótafülke elé?
Na ennek örülök :)
Nagyon jól jön ha megszakad a kapcsolat valamiért. (Sajnos Inviteléknél ez előfordul...)
Ez a mod, melyet korábban laci4321 linkelt, hozzáadásra fog kerülni a játékhoz a nagyon közeli jövőben.
Ha valaki tud ennél jobbat vagy másabbat, akkor kérem jelezze.
Volt. Illetve van is. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.05.28. 22:21:11
lehet hülye kérdés de volt rajta lefele ható hajtómű anélkül már nem működik az ereszkedés
Nagy nehezen leszedtem és az állomás is a helyén maradt. A landolás odébb elég nehezen ment, mert a hidrogén felvitte a hajót vagy mi. Csak úgy volt hajlandó leszállni, ha kikapcsoltam a csillapítást. És így nem kenődött a földbe, érdekes.
A ping idő is durván ugrál, de amint visszamegyek a kryo-ba, azonnal beáll 33-ra vagy 50-re. De kint elérheti akár az 1000-et is.
A ping idő a CTRL+H-val hozható elő.
Két megtöltött hidrogéntartálytól meghal a szerver. Nem tudok ledokkolni a hajóval az állomásról, mert az állomás elkezd érdekesen mozogni. Ha meg még ki is akarok szállni a hajóból, akkor leáll a szerver. Ha nem teszek semmit, akkor nincs gond.
Igazából nem csak formalitás, de alig számít valóban. Háromféle viszony lehet frakciók közt, béke, semleges és háború. Sok különbség nincs, békében nem lőnek a tornyok, semleges módban be kell állítani hogy lőjenek vagy ne, ellenségre meg lőnek mindenképp. Kb ennyi.
Jézusom „Mi megoldottuk modok nelkul is” eleve ti javasoltátok, vagyis RJoco, én csak egyetértettem :D Jajj...
Ha beállítom hogy neutralt is lőjjön akkor nem kell háborúban állni a tüzeléshez. De amúgy is szerintem a piros szín az ellenfelek színe és ti pirosak vagytok, szerintem az a háború gomb csak a formalitás.
Még korábban ezt úgy is beszéltük meg. Legalábbis én így emlékszem rá.
Ha van torony és közel megyek béke időszakban, akkor lelőhet, ha túl közel megyek. Ennyi. Ha nincs torony, akkor meg...
Ha van is torony, akkor sem lövöm le, mert béke van, szóval nem értelek.
Amúgy meg simán távozhattam volna úgy a bázisotokról, hogy nem is tudsz róla, hogy ott jártam. Láttam azt a batár nagy fúrót is, amit 4 nagy hajtómű lebegtet, meg persze van még egy csomó kicsi is rajta. Farmer a neve, ha jól emlékszem.
De mondom, jó fej leszek, oda megyek hozzád, hogy lásd, itt jártam. Nem kellett volna, úgy látszik nincs béke időszak, csak hidegháború.
Hum, azt hittem lehet kijelolni... bocsi, jo nekem mind1. Mi megoldottuk modok nelkul is, de ha nektek nagyon kell akkor hajra. De ki tudjatok irni LCD-re ottmar tuti lehet masolni :D
Amugy meg azon gondolkozom, hogy szerintem ha van is turret azok nem lonek a masik frakciora addig amig nincs haboru hirdetve (ha jol emlekszem, mert a frakcional direkt van egy haboru gomb is.)
En sem vagyok nagy mod parti a tegnapi gps kordinatat is egy tollnes papir segitsegrvel mentettem le
LookUsArts: ezzel a GPS koordináta átpasszolással amit leírtál csak annyi a bibi, hogy a comms menüben nem lehet kijelölni a szöveget! Innentől borul a dolog, mivel nem lehet ctrl+c-t nyomni és így bukik a copy from clipboard rész is. Egyesével kell bemásolni az XYZ koordinátákat ha le akarod másolni a GPS koordinátát, ha nem voltál aktív amikor küldték.
RJoco meg nem vas kereső modot javasolt (csak félreérthetően írta, de aztán javította) hanem olyan modot ami a frakción belül automatikusan megosztja a GPS koordinátákat. Tehát ha valaki csinál egyet, azt automatikusan jöjjön létre a többieknél is a frakción belül, a comms-ban való küldözgetés - és reménykedés hogy célbaér - nélkül. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.05.28. 16:19:32
Ha nem fegyvertelen hajóval jöttél volna és támadtál volna, leszedted volna a turreteket az egyértelmű szabályszegés ez tény!
Ugyan úgy én miért hagytam volna egy automata turretnek, hogy leszedjen egy fegyvertelen hajót, amikor nem állunk a hajó tulajával háborúban? Nem azt jelenti a béke hogy ne történjen ilyen eset?
De ha te olyat csinálsz ami elég komoly provokáció (kémkedés) akkor nekem fel kell állítanom egy turretet, ami támadni fog. Hiába fegyvertelen hajóval jössz, le fogja azt lőni. És az béke?
Mindegy ezt te érted el, mostantól lesznek turretek amik a kémkedést lesznek hivatottak megakadályozni. Most már ezt is tudjuk, hogy szükséges.
1) Beke idoszakban hadd jojjenek a turistak :D de legkozelebb tessek fizetni 10k vasat
2) Vas kereso mod....pfff persze anyam segget kitorlo mod nem kell?!
3) Le lehet menni spectatorban de abban meg mindig csak 20km a latotav
4) En frankon azt hittem az a bazisotok, de ezek szerint csak el kell indulni egy iranyba, es a bolygo tuloldalan van (by Rjoco)
5) GPS
-Megcsinalod a gps-t
-copy to clipboard
-masik szemelynek megjelenik
-masik szemely copy from clipboard
KESZ
-ha utolag lepsz fel, akkor meg ki Ctrl+c aztan Ctrl+v a communication-ben es aztan copy from clipboard.
Tudom kacifantos, de nem bonyolult. En szemely szerint ezert nem szeretem a modokat, mert az emberek amint valamit nem tudnak megcsinalni egybol akkor mod mod mod mod mod...mi is szarakodtunk vele kicsit, de most jok vagyunk
2. És miért nem volt a bázisotokon turret? Mondtam én, hogy nem lehet? Az, hogy béke időszak van még nem jelenti azt, hogy nem lehet kíváncsiskodni. A hajómon nem volt fegyverzet és a bázist is úgy közelítettem meg, hogy, ha van turret, lehetőleg lássam és akkor máris nem megyek közelebb. Ehhez volt kedvem és látni akartam, megvan e még a Hold, nem fúrtátok le.
3. Ez nem volt szerintem túl nehéz, bár szerencse is kellett hozzá. Felszálltam és elindultam egy irányba. Annyit tudtam, hogy a bolygó másik oldala, ami kb valahol 120 km-en van. Vagyis a saját bázisunkhoz képest kellett ezt figyelnem. Mivel az iránytól nem tértem el, csak repültem egyenesen, így bíztam benne, hogy meglesztek. De egyáltalán nem volt biztos, tekintve, hogy a spectatorral korábban én is eltérhettem, mikor a bázisokat telepítettem.
6. Erről nem tudtam, de most, hogy mondod... Ezek szerint, ha egy bug miatt bekerülök a föld alá, akkor messziről (100 km) láthatom a föld alatti bázisotokat.
1.: szóltam hogy nem stimmel ismét a verzió, de mondtam én hogy nincs bent senki?
2.: békeidőszak van, erre te jössz egy felderítőrepcsivel és mindent körbefényképezel, mert abban a hiszemben hogy béke van, mi nem állítottunk turreteket amik leszedték volna a hajód. Már ez is eleve abszurd. Bennünk meg sem fordult hogy odamegyünk hozzátok, miért mennénk hisz a független, békés fejlődés szakasza van. De gyanítom minket várnának turretek. Lényegtelen igazából, még úgy is az elején vagyunk, van pár bányászhajónk meg 2 bázis, nem láthattál semmi érdekeset. De ez az a hozzáállás ami fegyverkezéshez vezet!
Ne vedd zokon, ha ezentúl automata turreteket helyezunk majd el ennek elkerülésére, és egyszer csak azt veszed észre hogy valami leszedi a fegyvertelen bányászhajótokat mert mi ott már jártunk korábban, hiába nincs még háborús időszak.
3. Bízom a szavadban, ha azt mondod nem használod elhiszem, de a szabályokat nem biztos hogy utólag, az ilyen esetek után kellett volna lefektetni. És valahogy csak meg találtad egy bolygó felszínén 15km-es látótávolsággal a max. 10km-re sugárzó antennás bázisunkat, úgy hogy csak a bolygót körberepülted 30-40 perc alatt (te mondtad hogy ennyi idő volt) és meg is találtál minket. Ezt nem beszélheted ki a véletlennel, mert ez nem volt véletlen, tudtad hova kell jönni.
5. A GPS koordináta megosztásra való mod jól jönne.
Apróbetűs rész, 6. pont: a spectator kamerával bemenve a föld alá, a föld alatt levő bázisok rikítanak, a nagy semmiben lebegve. Ezzel azt hiszem te is egyetértesz, nem értem mire írod hogy a föld alatt nincs grafika.
Kicsit le kellene nyugodnod.
Warlock kérte tegnap, hogy keressem meg neki a hajóját, mert elhagyta, mikor a szerver leállításakor kidobta a játék. Ami mellesleg azért történt, mert írtad, hogy megint nem stimmel a verzió és gondoltam, akkor gyorsan ráfrissítek, biztos nincs senki fenn, ha egyszer nem jó verzió. Aztán kiderült, hogy 3-an is voltak fenn.
Más koordinátáit nem néztem.
Mégis minek néztek engem? Kis pöcs csalónak, aki nem tud tisztességesen játszani? Mert, akkor most azonnal leállítom a szervert és ide sem jövök be többet.
Nem a vasra, hanem, hogy amit lementesz koordinátát azt megkapja a frakció minden tagja.
De az is jó lenne, ha valahova kimented és más egyszerűen be tudná tenni a GPS koordináták közé.
Mert jelenleg ez úgy megy, hogy valaki lement egy koordinátát, vágólapra teszi, majd a frakció csetben elküldi. Ezt követően megjelenik az online lévőknél szürkén és, ha nem fogadja el azonnal, akkor hamar el is tűnik. Akik meg offline vannak, azok meg sem kapják. Utólag már hiába nézed, nem történik semmi. Egyesével kell megadni a koordinátát esetleg.
Ezt lenne jó egyszerűsíteni.
Meg nem mondod komolyan hogy a SETools progival megnézegeted a világban levő objektumok koordinátáit? Az mi ember?? Ha háborúban fogunk állni, akkor fél óra alatt kideríted minden bázisunk helyét, úgy aztán tényleg nehéz dolgod lesz.
De te amúgy RJoco egyáltalán miért használod a spectatort?
Ezzel te bármit megtalálsz a föld alatt, egyszerűen nevetséges előny ez hozzánk képest...
Mire kéne mod? :D
Az egész bolygó a rendelkezésedre áll vasbányászathoz, keress :D Vagy hozz le az űrből.
Semmi gond, majd csak kitalálsz olyat, ami nekünk nem jutott eszünkbe. Nekem sincs mindig ötletem, olyankor elmegyek fúrni.
Amúgy vasat kellene keresni vagy csak nekem fogytak el a koordinátáim.
Erre nem lenne rossz egy mod-ot nézni szerintem.
Szerintetek?
Sajnos ez is valamiféle bug, amit az újraindítás nem szed ki.
Mi 60 km-re látunk titeket, ami pontosan a bolygó közepe. Az sem elhanyagolható, hogy ahogy nő a jelek száma, úgy azok is megjelennek ott. De kb semmit sem lehet értelmezni a kupacon lévő jelből, viszont élénk vörösen világít a képünkbe.
Mikor kerestelek titeket tegnap, végig alattam volt a jel fixen. De már néztem spectatorral is, még az elején, mikor oda került és az tényleg a bolygó belseje. Viszont csak a jel van ott, semmi egyéb.
A SEToolBox viszont jól látja a dolgokat, mert mindkét fél és hajói kb 60 km-re vannak. Szerintem a bolygó középpontjától mérheti a távolságokat. Ami érdekes, hogy 4 objektum 9 km-en belül van, ami nem igazán lehetséges.
A bolygó túloldalán vagytok (120km!), a legnagyobb antennahatótávunk meg 10km.
Nem tudom miről beszélsz, hogy kiégetjük a retinád nem is lehetne látnod semmit. De még ha minden antennánk maxon is lenne, 50 km-en, akkor sem!
Csak a fair play kedveert >>>
Kedves Uj foldi koztarsasag!
Kerlek titeket az antennanak a sugarzasi koret vegyetek le, mert ki eg a retinank ugy kajabal a bazisotok, hogy itt VAGYYYYOOOK.
Koszi
TheDarkSide
ui: amugy meg annyira haszontalannak erzem magam a csapatunkban, mindig mire kitalalok valamit hogy csinaljak, a masik ketto mar megepitette :D
Ok, amint hazaértem újraindítom a szerót és remélhetőleg megjavul. Ha nem, akkor passz, ez már a keen dolga szerintem.
Kép Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.05.27. 23:02:35
Jah, csak ezentúl valahogy máshogy kell csinálni.
Míg te nem tudtál fellépni, addig 3-an bent voltak. Viszont azt nem is néztem, gondoltam, akkor üres a szerver, úgyhogy leállítottam és frissítettem. Aztán jöttek a gondok.
A leállításnál az is gond, hogy nem ment (save) a szerver. Nem tudom, hogy lehetne ezt megoldani manuálisan, az admin oldalon nincs rá lehetőség, szóval ez csak játékon belül menne. De adminként nekem ott is szürkék a mentés gombjai.
Vagy mindenki lelép, várok 15 percet, elvileg ilyenkor 2x is ment a szerver és úgy állítom le. 5 percenként van autómentés
úgy látszik belenyúlnak a komolyabb bogárhalomba:)
Vagy figyelmetlenek már kell egy kis friss hús a csapatba:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.27. 17:34:36
Remélem azért ebből nem akarnak rendszert csinálni, hogy két nap alatt három frissítés...
Fut.
Nem.
És nekem még a steam sem frissítette le. Most kezdte el, hogy el akartam indítani a játékot.
Remélem hamar jön már a stabil verzió és az nem nyár vége lesz, hanem inkább az eleje.
Nem értitek a működését. Érdemes lenne kipróbálni SP-ben, hogy, hogy is működik, akkor nem írnátok azt, amit.
Ha van is a bolygón érc hozzá (nem hiszem és a fullosban van külön finomítója az ércnek, a simában nem tudom), akkor is építened kell egy nagy és ormótlan és hidrogénes hajtóművet, mert a kapu nem fog csak úgy az űrben nőni. Kell csinálnod az űrben is egy bázist, ahova lerakhatod a kaput. És akkor ez csak 1 kapu, amivel semmire sem mész, szép és jó, de féregjáratot nem nyit.
Vissza kell menned a bolygóra azzal a nagy és ormótlan és hidrogénes csotrogánnyal (ha nem szedted szét teljesen a bázishoz), a rakterében annyi naquadával, ami elég 1 kapu és 1 tárcsázó megépítéséhez.
És csak ekkor tudsz járatot nyitni és visszamenni az űrbe.
Hajóval nem lehet közlekedni rajta, hacsak nem akartok szerver összeomlást, meg nagyon durva bugokat. Én próbálkoztam vele, vagy kilépett a játék vagy olyat csinált a túloldalon, hogy inkább visszatöltöttem.
Csak emberrel lehet és csak annyi cuccot tudsz átvinni, ami belefér a tatyódba.
A lényeg a gyors közlekedés lenne, hogy ne 10 percig repülj kifele a bolygóról vagy épp visszafele, csak azért, mert át akarsz menni egy másik állomásra.
Arról nem is beszélve, hogy egy medical-t egyszerűbb lerakni és bár nem viszel át magaddal semmit, de a kapuhoz is kell már egy bázis, hogy megépítsd, akkor meg simán lehet a tatyót mindig kipakolni, öngyilkolni és azon a helyen ébredni, ahova menni akartunk. A csillagkapu ebből a szempontból egy sokkal elegánsabb dolog.
De ti tudjátok.
laci4321 4042 hsz-e után én is a wormhole portal mellett szavazok inkább igennel.
Viszont a 3 nem miatt ez már úgyis mindegy, mert akkor nem lesz benn. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.05.27. 16:53:26
Nem lehetne valahogy megoldani, hogy a szerver is automatikusan frissítsen az új update-k jövetelekor?
Van írisz rajta igen, és hozzá is lehet kötni a kaput egy programozható blokkhoz, amiben egy szkript lefut ha a kapu aktiválódik, ami be is zárja egyből az íriszt.
Ahhoz meg hogy egy kaput "tárcsázz" tudni kell a nevét. És úgy tárcsázol egyik bázisról a másikra, hogy a tárcsázó nevét ugyan arra átírod, mint ami a másik bázison lévő kapu neve. Aztán megnyomod a tárcsázón levő gombot és kész is van.
Igen LookUsArts ez lenne a célja, és tökéletesen megértem az érvelésed :)
BASSZUS! A péntek reggeli hibajavításnak hála ismét nem ugyanaz a szerver verziója és az enyém... Megint nem lehet fellépni. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.05.27. 16:49:41
Nagy stargate rajongo vagyok, de igazat adok annak hogy nem illik a jatekhoz. Az en szavazatom is NEM
ui: Mert a legtobb ember (ertelemszeruen) arra hasznalja a modot hogy feljussanak az urbe 1 gomb nyomasra.... ami szamomra eleg lelek rombolo, mert akkor hol van a hangulat abban hogy epitened kell egy ormotlan nagy hidrogenes hajot azert hogy vissza hozz egy adag nyersanyagot a foldre. Utoljára szerkesztette: LookUsArts, 2016.05.27. 13:11:55
Oké, és hogyan véded meg, ha meg lehet egymásét hekkelni? (Ha nem, akkor ez nyilván tárgytalan)
Megépíted a kaput, én meghekkelem a miénket, átmegyünk és elfoglaljuk, mert még nincs védelem.
Ha meg van védelem, áttolok rajta egy nagy warhead-et, amit egy torony szétlő, elpusztítva magát és a kaput, meg remélhetőleg az előretolt bázist is.
A wormhole portal 1 új ércet rartalmaz a naquadát amit a megépítéséhez meg kell keresni az űrben, mint a platinát az ionhajtóműhöz. Azt viszont nem tudom, hogy van-e külön naquada feldolgozó (mint az arc furnace (ívkemence magyarul?) ami csak vasat nikkelt meg kobaltot dolgoz fel) És igen, közlekedni csak 2 kapu között lehet, vagyis nem teleportál csak úgy random valahová, először oda kell menni lerakni a kaput. Arra lenne jó, hogy 2 bázisod között a közlekedési időt lerövidíthetnéd.
A teljes csillagkapu modot azért nem javaslom, mert:
- Botfegyver és zet - végtelen lőszerrel (csalás!)
- jóval több blokk = több hibalehetőség, hogy egyszer valamelyik nem fog tetszeni a friss verziónak
- jóval több felesleges blokk (malp? Minek?)
- naquada reaktor - az alap reaktorokhoz képest túlzott előny
- 1 helyett 3 új érc, ami jóval nagyobb gyakorisággal jelenik meg mimt az alap játék beli ércek. Azok ritkává válnak, én pl. kb. minden 30. aszteroidán találok csak szilíciumot a singliplayer survival világomban.
A wormhole portalt már egyszer linkeltem. Igen az csak a kapu amin pici hajókkal és a karakterrel át lehet menni. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.05.27. 12:44:30
Igen, de ha nincs kapu, vissza is kell jönni. :) Úgyhogy jobban meggondolod, meddig, hová, mikor, mivel mész, nem csak belecsapsz a lecsóba ész nélkül, arra alapozva hogy majd úgyis visszateleportálsz ha már ott vagy.
Egyszer mindenképp el kell menned arra a helyre ahová rakni szeretnéd a kaput
Elcipelni magaddal a nyersanyagot hozzá feltűnés mentessen lepakolni a kaput a legjobb helyre azért ez is kihívás szerintem:)
Na meg továbbra is azon az állásponton vagyok, hogy ez próbajáték, csináljuk "nyersen", aztán majd ha már háborúztunk is, meg van pár hét tapasztalatunk, akkor gondolkozzunk modokon, amiket majd a _következő_ meccsen az elejétől alkalmazunk. Ha így közben módosítgatunk ilyen durvákat a játékmeneten, akkor egyrészt a tapasztalat torzul (tehát pl nem tudjuk meg, milyen alapjátékban háborúzni annak minden nehézségével), másrészt meg nem lehet előre tervezni.
Na ja, akkor viszont kezdtek róla meggyőzni, hogy nem egy túl jó ötlet a dolog, nem igazán illik a játékba. Szerintem éppen az adja a játék szépségét, hogy tétel eljutni az űrbe, nehéz a bolygóközi utazás, meg hogy vannak távolságok, nagy a map. Mindent, ami ezen könnyít, kissé csalásnak érzek... :P
Mert kicsit más úgy nekiállni háborúzni, hogy még a logisztikáját is meg kell a dolognak tervezni, hogy hogyan juttatod a hadianyagod az ellenség közelébe.
Sőt, nem is csak ez, hanem hogy az a döntéskényszer is elveszik, hogy akkor most termelőkapacitást juttatsz az űrbe, vagy a platinát hozod le a bázisra?
Szal szerintem kissé túlegyszerűsíti a játékot, egy csomó érdekes problémát és tervezést megszüntet, kvázi varázslattal.
Nem ez lenne az értelme.
Nagyban megkönnyíteni a bolygó és űr közti mászkálást. Vagy akár a bolygó-bolygó köztit. (bázis-bázis)
Az egy plusz dolog, ha az ellenfél megtalálja a bázist és el tudja foglalni a kaput. Vagy akár csak a tárcsázót, abban benne van egy másik kapu címe. Ami azt illeti, ha bejutott a bázisra és hozzáfér a listához, akkor onnan is kiszedheti, nem is kell feltörnie a tárcsázót. Azt nem tudom, hogy mi van akkor, ha elrejtek valamit a kontroll fülön, hogy látja az ellenfél. Ha látja azt is, akkor sokkal egyszerűbb megtudni egy másik bázis helyzetét.
De ez csak hab a tortán, a torta a közlekedés. Viszont azt nem tudom, hogy a wormhole portal-hoz kell + érc vagy alap dolgokból épül fel. A rendes mod tartalmaz 3 ércet, amit finomítani kell. És utána még tisztábbá tenni, hogy azt követően fel lehessen használni. Viszont ércek szerintem nem lesznek a bolygón csak az űrben, aszteroidán.
Nekem tökmindegy a Stargate mod. Ha nekünk is építeni kell egy kaput ahhoz, hogy megtámadhassatok, akkor sok értelmét nem látom, mert legfeljebb akkor mi nem építjük meg, amíg nem vagyunk készen a harcra.
Ha meg csak arra használjuk, hogy átdobjunk egy hullát, aminek aztán megjegyezzük a koordinátáit, akkor azt ennyi erővel el is árulhatnánk egymásnak, kb ugyanaz a hatása.
Én nem vagyok akkora Stargate fan, hogy nagyon gerjedjek a csillagkapus modellekre, járművekre, akármikre, de igazából nem zavar. Döntsétek el, sztem ebben a kérdésben tartózkodom.
Arra azért vigyázzunk, hogy ne moddoljuk halálra a szervert!
Gondoltam, hogy csak a kapit és a tárcsázót tartalmazhatja a wormhole portál, köszi a megerősítést.
Nekem olyan van, amiben van ZPM Hub, szarkofág, jó pár hajó, zet, botfegyver, P90. Lehet pocsolyaugrót is építeni, bár én még nem csináltam. Folyosós elemeket eddig nem vettem észre. Bár van atlantiszi tárcsázó és ajtó is.
A Wormhole a filmben készült sorozat kapuját teszi be mintának és azt hiszem csak magát a kaput tartalmazza
A rendes meg talán a járműveket illetve azt már nem tudom hogy összevonták e de a hegységnek a folyosóit is megcsinálta valaki már:)így azt is fel lehet építeni
Ez felettébb érdekes. Dél körül kaptunk egy 250 MB körüli frissítést. Úgy látszik az csak a mozgás problémát orvosolta és este jött a rendes frissítés, ami nem is olyan nagy.
A szervert sajnos manuálisan kell frissíteni, úgyhogy ezt most azonnal meg is ejtem.
Ahogy én sem, pedig szívesen felléptem volna. Most már tudom a választ arra a kérdésre, hogy frissít-e a szerver automatikusan :D
RJoco úgy néz kis minden csütörtökön újra kell indítani a szervert egy frissítés erejéig.
Bár nem tudom él-e már a stabil verziós frissítgetés, hogy átálljak arra, és akkor csak 1-2 havinta lesz frissítve a játék, nem kell minden csütörtökön upgradelni a szervert.
En fel se tudok csatlakozni mert a szerver es az en verziom nem ugyan az
Most akkor kapcsoljam ki az auto frissitest?
csillagkapu/sebesseg/fegyverek.... Ezek az extrak
HOGY NE veszen el toolbar konfig >>> FELBECSULHETETLEN
JEEE Végre nem vesznek el a beállítások WÁÁ :D :D Kell egy szerverfrissítés :D
na kijött a frissités, most már nem veszik el az ülések toolbar tartalma szerveren. A szerver oldalt is frissiteni kell, azt nem tudom, hogy a host ezt automatikusan teszi, vagy RJoco-nak kell manuálisan.
Ne itt fórumozzatok, gyertek építkezni!
Már a mi csapatunkra gondolok. Ellenség nyugodtan fórumozzon csak! :P :D