Igen én vagyok a kis szegény emberke aki nem bír dx11 el:)
Fent voltam...
igen ha túl erős a fény az állomáson megzizegek.:)
Most kipróbáltam a nagy nehezen felépített kishajómat.
Elmentem volna vele kapirgálni, de sikeresen áthajtottam a bolygón amit kiszemeltem nem tudtam bányászni se:(
Tényleg kín így játszani.... tehát sokat nem is fogok szenvedni rajta.
Ha csak a dx miatt nem bolygóztok akkor nem akarlak visszatartani titeket
Sima naprendszeres kezdés jutott eszembe de nem tudom mi történne ki-be lépéskor,(újra egy kezdő hajón szállnánk alá?), illetve hogy nem nagyon tudunk egyszerre fennt lenni, a későn jövők nem találnák meg a csapat bázisát.
Egyetértünk: a bázisok között lehet ugrálni az ugróhajtóművekkel is, azzal nem lesz gond szerintem, az a 2 km meg amivel messzebb ugrunk a bázistól.. majd megtesszük a normál hajtóművekkel, az a pár perc nem oszt nem szoroz a stabilitása a szervernek fontosabb szerintem is.
tom36 írta, hogy DX9-e van csak (3647-es hsz), de ő nem is jelezte hogy jönne szerverezni.
Nekünk viszont nagyon nagy vágyunk a bolygó :D Legyen már pls :D Ha más nem, legalább azért hogy Zero-t itt tartsd.
Tudom ezt azt jelenti hogy akkor meg Robokutya nem fog tudni játszani. És tényleg távol álljon tőlem hogy szemétnek tűnjek, hogy 1 valakit "feláldoznék" az én játékélményemért, de ő tényleg nem fog tudni velünk játszani később már pár nap múlva sem, amiatt amit már leírtam.
A sebesség amúgy igen nem mod, át kell írni a content/data/environment.sbc-t (jegyzettömbbel) és úgy nem mod lesz hanem a játék alapját módosítod. De modokkal is lehet módosítani a sebességet, igazából mindegy melyikkel csinálod.
Amúgy az az idegen nem tudjuk hogyan kapcsolta le az állomást, nem lépett be a frakcióba, végig piros volt! A reaktor valamiért lekapcsolt, ő meg távozott. Elég hihetetlen. Próbáltam kommunikálni vele (angolul is), de nem válaszolt.
Zero nagymellű karakter taktikai okokból lenne jó, mert amíg végig stírőlnek addig te lelövöd őket :).
A nyelvi fordítási problémákat esetleg valaki megnézheti a "B" platformon, magyar nyelven játszok, és a kis bányászt nagyrészt én építettem.
Illetve kezdéskor platina nem volt a raktárban, csak 40-100 hajtómű elem.
Ez jó kérdés, mert nincs beállítási lehetőség rá.
Nekem a kliens beállításokban már csak DX11 lehetőség van.
Ilyen laggolós dologgal nem találkoztam, max annyival, hogy a netem vacakolt és azért laggoltam. De, ha jó a netem, akkor nincs gond.
Mivel ennyire nagyon szeretnétek bolygót, akkor indítok egy új világot.
Próbálkozzunk meg az inventory scripttel még egyszer vagy inkább hagyjuk?
A Cockpitek maradhatnak.
Ha van még valami értelmes javaslat, akkor linkelljétek és megbeszéljük.
A sebesség viszont esélyes, hogy maradni fog eredetin. Szóval tessék úgy készülni. Ha növelem is (és persze sikerül is), akkor max 200-ra.
Ha azt mondjátok, hogy a kijutás és a túlélés a cél, akkor úgysem szükséges a nagy sebesség, mert nem lesz oda-vissza járkálás olyan gyakran.
Arról nem is beszélve, hogy 1 bázis lesz (tudtommal nincs 2 bázisos kezdés). De, ha van, akkor inkább bázis nélküli kezdés lesz valami alap felszereléssel indulásnak. Vagy csinálok valamit...
Szóval úgy tudnám elképzelni az elejét, hogy mindenki összedolgozik, építünk 2 vagy több hajót. Akár annyit, ahányan vagyunk és útnak indulunk. Kint az űrben meg frakcióba verődünk és úgy folytatjuk tovább utunkat. Később meg jöhet a háború.
Betettem az állomást, lehet tesztelni. Elbontani, rongálni nem ér. A szerver jól bírja a dolgot. A kliens (mármint az enyém) már más kérdés. Ott azért esik a szimulációs sebesség rendesen.
laci4321:
1. Ez igaz, Robokutyának nincs DX11-e. Bár mintha más is jelezte volna itt a fórumon, de úgy látszik, hogy csak kósza lélek lehetett. Vagy a szemem káprázott.
Nekem sosem volt vágyam a bolygó. Az űrben is lehet szépet építeni, környezetükbe illőt. Nem kell aszteroida belsejébe dugni.
2. Igen, békeidőszak, de amíg nincs szankcionálva, hogy ki csatlakozhat a szerverhez és mivel már nagyban megy az építés, így érdemes lett volna lezárni. Különben az ismeretlen sem kapcsolta volna le az állomást.
3. Azért, mert jól mutatott.
4. Tudtommal a sebesség nem egy mod. Hanem egy fájl szerkesztéséből áll. Tudtommal ez a szerveren is így van. De javíts ki, ha tévednék.
Bár az égi és földi bázisaim tényleg nagyon közel vannak, nem igazán lehet bázisnak nevezni a földit. Csak a későbbiekre van előkészítve, még vígan építkezek az űrben. Engem annyira nem vonz a földi bázis, nem akarok onnan kijutni, mert már eleve kint vagyok.
A Csillagkapu mod már csak abból a szempontból sem lenne rossz, hogy több bázist is létre lehetne hozni nagyobb távolságra és azzal közlekedni közöttük. De voltak vele gondok és annyira nem érzem szükségességét.
Megneztem a szervert... nekem meg mindig megvan a stabil 50-60 fps
-en mar becsatlakoztam a szerverre, nekem 8 hogy kell belepni.
-Tobb mod nem kell, jo ez igy
-A bolygokat en szemely szerint szeretem, mert erdekesebbek mint a csupasz ur , de nekem total belefer hogy majd csak amikor ezt a szervert lenyuttuk azutan csinaljunk egy bolygosat.
-Legyen angol a szerver (bar eddig ahogy neztem nem volt semmi baj abbol hogy ossze vissza nyelveken fut. Nektek magyarul irja nekem angolul, eddig teljesen jol mukszik)
-csapatneves valamit nem ertem en se..
De amúgy várj: a szerver most DX9-ben vagy DX 11-ben fut??
Csak mert miután megszűnt a DX9 támogatás, az nagyon sok szerver update-t nem kapott meg, pl. a hajók és a karakterek pozícióját és sebességét szinkronizáló update-t sem.
Amikor a szerver és az internet között akadozik a kapcsolat, (nem az én gépem és a net között, mert Robokutya és LookUsArts is jelezte hogy laggolnak) akkor a karakterem konkrétan rezeg, lebegés helyett, meg van hogy odébb dobódok, egyszer pl. nekivágódtam a konténernek és meg is haltam.
Már csak ezekért a javításokért is érdemes lenne a DX11-et választani és akkor meg már a bolygókat is beletenni!! Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.05.23. 17:23:10
RJoco:
1. Ki az akinek nem megy a DX11? Én úgy tudom csak Robokutyának, de ő nem hiszem hogy sokáig velünk fog tartani. Amikor felkapcsoltam a világítást a bázison, leesett 4 fps-re a játék nála, de alapjáraton is csak 7 fps-el játszik. A bázis mérete nő, Robokutya egyszerűen nem fog tudni velünk tartani, pár nap múlva 1 fps is jó ha lesz nála, annyira pedig már ő sem mazochista hogy ezt eltűrje. Hát még amikor csatáznánk? Nem fog tudni részt venni benne semmiképp sem.
Nem véletlen kerültek be a bolygók az alapjátélba sem, ez mindenkinek a vágya. Hiába space engineers, mindenki kijutni akar az űrbe és úgy túlélni ott, ezt a fejlesztők is megérezték és újítottak. Csatahajókat nehéz páncél blokkból úgy is csak az űrben lehet irányítani, nem tartják meg magukat a légkörben, szóval úgy is ki fogunk menni az űrbe. De az építési fázis, ami a szépsége az egész szervernek a bolygókon és holdakon értelmes csak, legyen már valami természetes is az építményeink körül, vagy tudjuk úgy helyezni az építményeinket el, hogy azok szépek legyenek, a környezetünkbe illőek. Egy aszteroida belselyébe eldugott dobozban nem sok szépséget látok.
2. a frakciónak csak addig kellett volna nyitottnak lennie amíg bekerülnek az emberek, aztán lezárhatod :D úgy is azt beszéltük az elején békeidőszak van!
3. Miért legyen visszaírva a csapatnév?? Egyik oldal vs. másik oldal miért ne lenne jó ez így?
4. a további modok betételét én sem javaslom, esetleg amiket említettem ha a bolygók bekerülnének, hogy azok jól jönnének, de annyi. De azt is csak azért mert őszintén nincs kedvem 20-25 percen át ülni és várni hogy végre kiérjek a bolygó körüli aszteroidákig :D Egyszerűen értelmét vesztené ennyi idő várakozással a ki-be járkálás és az lenne hogy törekednénk minél kevesebbszer megtenni az utat, vagyis vagy a bolygó felszínén ragadnánk, vagy az űrben. Legalább egy 400/400 kellene. Te sem szoktál lejárkálni a bolygóra RJoco pedig ott van a bázisod közel hozzá. És ez tényleg a lassúság miatt van.
De jobban belegondolva a stargate mod sem kell, akkor, ha a szerver heti frissítéseket kap! Már többször lépett ki a játék miatta 1-1 update után, nem lenne jó ha leállítaná a szervert. Csak akkor nincs kockázata, ha a stabil verziót használjuk, ami 1-2 havonta fog frissítést kapni. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.05.23. 17:17:03
Azt is majd elfelejtem, ki milyen nyelven játsza a játékot?
Egy egységes nyelvben kellene megállapodnunk, hogy, ha másnak az eszközét használjuk vagy építjük az állomást, akkor ne legyenek keveredések.
Mivel a játék fordítását sajnos nem csinálják és a modok is angolul vannak, így az angolt javaslom, mégha nem is szívesen.
Esetleg a frakciók egymást közt megbeszélhetik, mivel ők fogják egymás dolgait használni.
A magyar nem tudom mennyire van lefordítva blokk szinten.
Ez is lemaradt.
Van lehetőség, én használom is.
Mikor beállítod, hogy a tied legyen, akkor alatta ott a lehetőség, hogy nem osztod meg, a frakcióddal megosztod vagy mindenkivel megosztod.
Az inventory-s mod-dal nem lehet valamit csinálni vagy nincs másik?
A leírás szerint megy szerveren, de ezek szerint mégsem.
Ha meg nem megy, akkor kiveszem, mert minek legyen ott.
Azt majd el is felejtettem. Lehetett mindjárt az elején már 2. szintű hegesztőt és flex-et gyártani. Szállításra meg kis hajót építeni. Szóval az alapbeállítások lehet, hogy kevesek voltak, de okosan meg lehetett volna oldani :D
Bár nem tudom, hogy platina vagy hajtóműalkatrész volt e.
Pár dolog, mert látom, nagy a zűrzavar.
1. Szerver jelszó nem lesz, mert nem lehet, helyette lesz steam csoport. Aki abban benne van, csatlakozhat, a többiek nem.
2. Az, hogy a frakció nem nyitott, azért jó, mert így senki nem férhet hozzá semmihez, amíg nincs engedélyezve. Vagyis nem babrálhat az állomással, ilyensmi. Ha beléphet a frakcióba, akkor gyárthat magának eszközöket, amikkel szétszedheti az állomást.
3. Éppen a 2. pont miatt nincs eszköz éledéskor senkinél. Nameg így nehezedik kicsit a játék :).
Egyéb modokat nem áll szándékomban beletenni. Mint írtam már, nem modolom szét a játékot. Néhány hasznos dolog elfér, de semmi extra. A hangár ajtókon még gondolkodom, mert akkor nagyobb hajót is lehet zárt térben tárolni. Vagy megoldjuk másképp. Kreativitás kérdése az egész.
2 okból nincs bolygó a játékban:
1. DX9-esek nem tudnak csatlakozni.
2. A játék neve Space Engineers. Vagyis az űrben vagyunk, az űr a lényeg.
Ha ezt a világot kijátszottuk, akkor beszélhetünk róla, hogy indítunk egy bolygós világot.
Jelenleg 6-an vagyunk a játékban.
Az SGHU csapatban 4-en (kéretik visszaírni az eredeti nevére, jó volt az úgy), a másikban 2-en. Szóval még 2 játékos jelentkezését várjuk.
Aki teheti, az a következő pár órában csatlakozzon fel és nézze meg, hogy fut nála a játék, kicsit megterhelem a szervert. Ha nem sikerül csatlakoznia, akkor esélyes, hogy túlterheltem...
Amugy ezzel az "inventory rendezgetos TIM skriptel" valami nem stimmel, mert amikor kileptem (melo van) akkor a refi tok ures volt, pedig a nyersanyagok ott voltak tonna szamra, csak nem rakta be oket a refibe, es nem volt ezert nyersanyagok sem... Lehet hogy csak pillanatnyi elme zavar volt, de aki ismeri a skriptet az nezzem mar ra.
Azt sejtettem, hogy lesz itt még modháború...
Én speciel nem foglalkoztam modokkal, így nyilván úgy is gondolom, hogy nincs rájuk szükség, játszható nélkülük is a játék. De ez ugye nem mérvadó, mert nem ismerem őket, nem tudom, miről maradtam le eddig.
Viszont egy épeszű határt mindenképpen meg kéne húzni, hogy ilyen tökfelesleges irányba ne menjünk már el, hogy "tökugyanolyan funkciójú blokk, mint az alapjátékban, épp csak valami eldugott fiszfasz ügyben máshogy működik", mert az már egyrészt túlzás, másrészt meg ilyennel simán ki lehet nyírni egy játékot is, szervert is, hogy ha az ember játék helyett azzal faszkodik, hogy mennyi modot bír még el a szerver, meg hogy hogyan nem fossa össze magát az egymásra ható 50 mod egymásra hányt kupaca...
Én inkább hagynám a modokat a francba, inkább legyen nagy a map (bolygókkal), meg bírjon el sok tárgyat, bázist és járművet a szerver, minthogy csillivilli módon effektelő, de funkcionalitásban némileg hézagos elhárítópajzsom legyen, vagy hogy nagymellű karakterrel rohangálhassak...
Én is a bolygón képzeltem el ezt Zero elhiheted! Olyan király holdbázist építenék legszívesebben...
Az easy inventory mod nem működik normálisan, mindig más blokkhoz szívja el a nyersanyagokat a konténerekből. Így használhatatlan :(
Ezekre a napelem modokra pedig szerintem nincs szükség.
Dx11 >>> Akkor mukodik
Dx9 (vagy semmi sincs oda irva) >>> Nem mukodik
(megneztem a leirasaikat mindegyik mukodo kepes amugy)
En szemely szerint nem babralnek meg modokkal, vagy csak tenyleg a legszuksegesebbekkel. Ezek egesz jok Utoljára szerkesztette: LookUsArts, 2016.05.23. 13:43:31
Hát, ami azt illeti, én ezt az egészet a bolygós mapon képzeltem el, ez az aszteroidás nekem nagyon kevés. 3 kilométerre van egymástól a két bázis, építek az egyiken egy rakétavetőt, és simán átlövök vele a másikra...
Kérdés
Miért nincs a hozzáférési parancsok között frakciós megosztás?
Kevesebbet kellene építkezni
Most ha pl én azt szeretném hogy a cryokamrámból tudjam irányítani a hajómat akkor le kell tennem a bázisra egy antennát meg egy lézerantennát
Ha ezt most más is el akarja játszani akkor neki is személyre szóló antennát kell telepítenie
A végén ott fogunk állni hogy a sok térképjelzés között el fogunk veszni
Most még az is zavar hogy az A platformon látom az antennajelzést zabálja az állomás az energiát feleslegben warlok elfelejtette lekapcsolni a rendszert szerintem:)
Modokkal kapcsolatba szerintem nem lenne rossz ötlet ha egy módosított napellem méretű modokat felpakolnánk mert gazdaságosabb lenne ha a hajókat napenergia hajtaná de ezek a nagyméretű alap ellemek kicsit káoszt eredményeznek illetve mini batery se volna rossz ötlet.
MODHASZNÁLATOT tényleg csak a legpraktikusabb csomagokat kellene használni (DX11) Solarpanels (DX11) Vas's Solar Panel Rebalance RB Compact Battery [DX11] HCDS / Small Ship Slim Battery
A dx11 jelzések nem egyértelműek számomra de ki kellene kísérletezni hogy használhatóak e
Pl: ebbe a modelben (DX11) Vas's Solar Panel Rebalance kíváncsi lennék hogy azok a blokkos cuccok tényleg blokk méretűek. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.23. 11:40:16
A kicsi ikonjai az lcd-nek jelzik hogy hova kell őket helyezni.
A fighter cockpit lcd-ket a vanilla vadászpilótafülke elé kell lerakni, és az lcd kijelzők benyúlnak a pilótafülképe.
Az ECC (enhanced cockpit concept) viszont saját pilótafülkét használ, csak annál lehet az lcd-ket jó helyre rakni. Ott is a kis képeket látod hová kell rakni az lcd-ket, az lcd-k neve pedig az hogy milyen lcd-k lessznek (pl. top_mid = felülre középre kerül majd az lcd, a 2_side_2_in_1 (vagy valami ilyesmi) az azt jelenti 1 db LCD modul ami két oldalra kerül, ahol a jobb oldali LCD a bal oldali folytatása)
Skacok az a lcd-s pilótafülke hogy a túróba mükszik?
Mielőtt elgurult a gyógyszerem és puffantottam egyet a fordítva felszerelt rakétalövegemmel azzal szórakoztam de valahogy nem jött össze:)
A hajóm fele elszállt tegnap éppen hogy csak le tudtam szállni vele úgy hogy a jobb oldalán nem volt meghajtásom:)
Tegnap egyedül nekimentem a 25 kilométeren ácsorgó csésze aljnak kíváncsi voltam meddig jutok el 500m en kaptam a sorozatot:)
kicsit hátradőltem amikor rájöttem hogy 1:20 percet mutat az óra amikor kiléptünk:)
Ezt a compakt toolst és a compact conveyor systemet nem szívesen raknám be, most így nagyobb kihívás a hajótervezés.
Amúgy raktam robotpilótát a kis bányászra még este, csak elfelejtettem szólni. (Szerintem majd csinálok egy LCD kijelzőt amire kiírom mit produkáltam online létem alatt hogy lássa a csapat, a másik oldal pedig itt ne :D) Bányászat után így csak nyomunk 1 gombot és hazarepül a kicsi.
Meg felderítettem a környéken pár aszteroidát, addig mentem amíg találtam mindenből 1-2 ércmezőt, az elég lesz egy darabig. Meg voltam bányászni is. És a végén beüzemeltem a bázison a TIM szkriptet hogy rendbe tegye az inventory rendszerét a bázisnak. A configurable automatic lcd-t is a bázisra raktam, de még nem üzemeltem be mert nem volt még mit kiíratni vele.
Ez a beállítás, miszerint újraéledéskor nincs hajó, és szerszámokat sem kapunk nagyon jó! Ha valami idegen meghal, csak újraéledget, de nem fog tudni csinálni semmit. A turretet pedig bekapcsoltam, így a hívatlan betolakodót le is szedi azonnal újraéledés után.
De ettől függetlenül még tennék jelszót a szerverre, már amennyiben lehetséges!
Nekem egyébként stabil 60fps-el fut a szeró, tökéletes :D
Van egy jó bővíthető bányászhajó designom, ha legközelebb felcsatlakozok berakom kivetítőbe :)
Az a pici hajó azért volt pici mert kezdéskor nem volt sok nyersanyag illetve alap hátizsákkal (400L) és hegesztéssel nem igazán volt kedvem nagyobbat csinálni. :P
Kibővítettem a kis bányász hajót a B platformon illetve elkezdtem egy hegesztő hajót kreálni sajnos idő miatt nem jutottam a feléig se.
MOD-nak ezt ajánlanám compakt tools, és hozzá a csatlakozások megkönnyítése miatt Compact Conveyor System
sok pluszt nem ad hozzá viszont a hegesztőjét nagyon szeretem nagyon nagy a ható távolsága. Utoljára szerkesztette: kipeti, 2016.05.23. 08:46:12
felolem rakhatunk jelszot a szerverre.
Amugy megvolt az elso kis turam
a tapasztalok
-25-35 fps (ugy hogy a google crome is ment.. mert elfelejtettem)
-nagyon meno
-megepitettem az elso kis kriptamat, en egy kicsit dragabban epitkeztem mint a tobbiek, mert nem szeretek osztozkodni, de utana banyasztam is eleget, szoval nem hagytam uresen a pecot.
-szerintem igy az elejere teljesen jo ez az alapbazis mint egy "semleges zona" aztan ki-ki a sajat dolgara
-NAGYON FONTOS en alapbol a masik frakciohoz akartam csatlakozni (bocsi ) DE nem tudtam mert elfelejtettetek az automatikus elfogadast bepipalni, szoval ha szeretnetek hogy jojjenek hozzatok akkor azt pipaljatok ki. Majd meg kivancsi leszek mi lesz ha tobben leszunk. Utoljára szerkesztette: LookUsArts, 2016.05.23. 03:58:32
Bocsi az aksi én voltam a többit viszont lelet ő csinálta:)
kellett anyag a hajómra gondoltam abból kiszedem:) majd visszaépítem. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.23. 01:19:49
RJoco: a szerver privát, vagy bárki felcsatlakozhat? Csak mert így fél 1 körül beugrott egy ismeretlen, és szétkapott egy akkumulátort, meg valahogy lekapcsolta a rekatort, és elment az áram a bázison.
Kilépésem előtt aktiváltam a turretet, de hát az nem védi be az egész bázist, védelmi rendszert kiépíteni meg már nincs időm ma :D
Nem örülnék neki ha valaki szétszedne bármit is míg alszunk. Ez azért durva egy kicsit :D
Írd hozzá a szöveget is, amit írtam, mert így nem jó.
De a legjobb, ha a szerver és a világ nevét írod, utána majd megtalálja a kliens. Favorithoz adva pedig azonnal látszik, hogy fut-e és nem kell keresgélni. (Lassan találja meg.)
A két frakció már megvan. Most hoztam létre a másodikat. Az elsőben már úgyis vannak 3-an :)
Evil szenzor 100% nem lesz.
A floating object-et még meglátom, azért nem szeretem variálni, mert jártam már úgy, hogy levettem 64-re, erre amit fúrtam az kb azonnal eltűnt, nem volt időm felvenni. Zsákban nem jelent meg, szóval tuti, hogy eltűnt.
A szerver tesztet majd csak holnap ejtem meg, ma már alvás jön, holnap meló reggel.
A 3D radart nem szeretném betenni, túlságosan megkönnyíti a keresés dolgát. 50 km azért nem kevés.
Kapcsolat szakadása esetén én úgy vettem észre, hogy visszarak a krioba. Párszor leállítottam a szervert és nem mindig jutott eszembe visszamenni, de mégis ott ébredtem. A szakadást mondjuk nem teszteltem. Ha jelentkezik ilyen gond, akkor felteszem a modot. Nem nyerő, ha emiatt bukja az ember az eszközeit. Főleg, hogy nem kap újat respawn-nál :D.
Nagy nehezen (mert nem figyeltem és marhára allergiás a kis és nagybetűkre a mentés, de ezután már könnyű lesz) sikerült betennem a modokat.
Az easy inventory nekem valamiért nem jól megy. Nem a kijelölt elem cuccait teszi be jobb klikkre. Bár az is lehet, hogy igen, csak akkor egy régebbi listából dolgozik. Próbáljátok, hátha nektek megy.
Mind a kettő cockpit mod felkerült valamint egy kis extra, elvileg csak nekem :), admin parancsok. Nem kell fájlt szerkeszteni és szervert újraindítani, simán átállíthatom kreatívba menet közben, cuccost adhatok a játékba, ki/be kapcsolhatok opciókat, mint a copypaste funkció vagy a spectator. Elvileg sebességet is állíthatok, de azt nem néztem meg, hogy pontosan hogyan. Szóval elég sok a lehetőség.
Holnap szerintem létrehozom a steam csoportot, amibe be kell lépni, hogy csatlakozni lehessen a szerverhez. Mivel ezt is bele kell írnom a beállításokba, ezért lesz egy leállás. Visszaveszem a floating-ot 128-ra. És reméljük, hogy nem tűnnek el cuccok a semmiben. Azért ne feledjük, hogy 8-an is lehetünk.
Amúgy a floating a szimulációs sebességet csökkenti esetleg és nem az FPS-t. Hacsaknem látótávban van, mert akkor FPS-t is.
Ami még az FPS-t csökkenti, az a be nem hegesztett blokkok. Sok esetén durva tud lenni a dolog. Szerver esetén nem tudom, hogy jelentkezik a kliensnél, talán nagyon laggolna a játék?
Én továbbra is Zero ötletét támogatom, vagyis hogy 2 frakció, fejlődés, aztán egymásnak rohanás.
Ez az evil sensor mod átírja az egészet, nem javaslom a beletételét, sőt ellenzem.
A max floating object számot én is lejjebb venném, 50-100 körül is bőven elég.
Szervertesztelésnek be lehet rakni az állomásod RJoco, ha azt bírja akkor csinálhatunk amit akarunk :D
A 3D radar be nem tételéről meg lehet győzni :)
Viszont a kriokamráról eszembe jutott ez a mod: [MP] Restore Player Inventory at first Respawn
A lényege: "Unod már hogy folyton elveszik az zsákod teljes tartalma ha a szerver szétkapcsol,vagy nem mentél be egy kriokamrába kilépés előtt? Megoldás a problémára: a mod elmenti mi volt az inventoryd tartalma és azt visszakapod amikor újra csatlakozol."
Szerintem igen csak megfontolandó ez a mod :D
El kellett indítanom a világot, amelyikbe betettem őket, így már megvan a vinyón is.
Csak azért kell, mert meglévő világ esetén már nincs mit szerkeszteni a .cfg fájlt, onnan már csak az .sbc-t lehet, hogy változások történjenek.
Még nem töltötte le a gépedre az elérését
Vajon miért nem jelenik meg az összes mod a játék könyvtárában, mikor feliratkoztam rájuk?
A játékban elvileg elérhető.
De mindjárt elindítom, hátha akkor leszedi.
Beírtam a szerver linket a jelentkező link alá
Nagyon sokat úgy se fogok rajta bóklászni így ne hozzám idomítsátok a rendszert.
Nem hiszem, hogy kapásból 254 kallódó objektumot generáltunk volna. Inkább annyit tud a gépe robokutyának. Mondjuk a 15 km látótáv lehet gond.
A finomítódat már múltkor is néztem és nem tetszett, túl nagy és mégis lassú. Majd helyben építünk valamit, ahogy kelleni fognak.
Szerver tesztelés céljára szerintem jelenleg az én ellátó állomásom lenne a legjobb. Rengeteg finomító, összeszerelő, konténer, most már van o2 és h2 rész is, csak még nincs bekötve. Viszont teszthez kreatívba kellene állítani a szervert és engedélyezni a copy/paste funkciót. De nem látom jelentőségét. Ahogy haladunk, úgyis ki fog derülni, hogy mit bír. Nem kell az elején elkapálni a dolgot.
A szenzoros mod tuti nem fog bekerülni, mert az inkább csalás, mint mod. Ennyi erővel kreatívban is építkezhetnénk.
Szerintem a 254 floating object kicsit sok lesz robokutya említette hogy7fps-el ment.
Ezt az Evil Sensor (Dispenser Sensor) elvileg be tudtam állítani és működött is rendesen:
nem kéne bányászni csak végigsétálsz a szenzorok alatt és dől az anyag.:)
csak meg kellene fejteni mit is kell a senzor nevébe írni már nem emlékszem Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.22. 17:21:53
Nagyobb tasi jó lenne meg van egy finomító rendszerem amiben van pár mód meg kellene lesni hogy azokkal hogy muzsikál a dolog. Erre a finomítóra gondoltam.
kivetítővel berakni mint egy állomást:)
Bár ez szerintem kifektetné:)
Vagy ha mást nem a scriptek futhatnának
Van megoldásom az állandó anyagellátásra
A kriokamrás dolog jól is működik. Ha úgy lépek ki, hogy benne voltam, akkor ott is ébredek és minden megmarad, ami a puttonyban volt.
Kérdés:
Folytassuk akkor ezt a világot, jó lesz vagy legyen egy új kezdés?
Modok majd még fognak bele kerülni, amit laci4321 linkelt, azok jók, bár a holografikus kijelző szerintem nem kell. Főleg, hogy 50km-re ellát, ha jól értettem, akkor az aszteroida belsejébe is belelát, úgy pedig titkos támaszpontot nem lehet létrehozni.
A spectator mód ki van kapcsolva, mégis enged mászkálni kamerával, ez így nem lesz jó. De próbáljátok ki ti is, lehet, hogy csak az admin-nak engedi.
Hogy senkit ne érjen meglepetés és mindenki tisztán lásson, itt a konfiguráció:
A szerver pedig úgy van beállítva, hogy mindig fut és 5 percenként ment.
Szóval az üzemanyagra illik odafigyelni. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.05.22. 17:01:34
No ez a beszéd.
Most már nem a config fájlt kell szerkesztenem, hanem a mentést kell letöltenem, átírnom, majd a szerver leállítását követően feltöltenem. Újraindítva a szervert máris jó.
Szóval, amit kapott:
10x inventory
2x Assembler és Refinery sebesség
5x Flex és hegesztő sebesség.
És ezentúl nem spawnolunk eszközökkel.
Mivel kilépésnél meghalunk, elvileg, ha csinálunk kriokamrát, akkor a puttony tartalma is megmarad.
Egyenlőre ennyi.
Az inventory tuti kínzás, de a többivel sokáig eljátszottam. Amúgy lehet készíteni fejlettebb eszközöket is. :D
Természetesen feljebb vettem mindent, elvileg most már úgy fut a szerver.
Nem, nem úgy fut a szerver. Vajon miért? Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.05.22. 16:30:25
Jó ez a kivetítés, nincs vele semmi gond.
A lényeg, hogy nagy blokkal csak nagy blokkot tudsz építeni, kis blokkal csak kicsit.
Szóval nagy kivetítővel ne akarj kis hajót építeni.
De van egy olyan pont, amit, ha be'x'-elsz, akkor csak az építhető elemeket fogja kivetíteni. Így a többi nem zavar be.
Ha valamit építettél a világodban és szeretnéd megépíteni a szerveren, akkor a legegyszerűbb, ha teszel rá egy kivetítőt, még a világodban. A szerveren meg úgy pozicionálod, hogy a két kivetítő fedje egymást és máris tudsz építeni.
Azt is fontos megjegyezni, hogy ilyenkor a dolog az állomásról kapja az energiát. És újabban már üres minden, attól függetlenül, hogy mi volt az inventory-ban mikor a BP-t készítetted. De mivel van rajta energia, fel tudod tölteni gond nélkül a továbbító rendszerrel a hajódat (reaktorokat elsősorban). Majd ezt követően el kell távolítanod a köldökzsinórt, ami flexeléssel fog járni.
Szóval okosan kell nekiállni az építésnek.
Ezt a kivetítést még okosíthatnák mert így egy kicsit mókosabb a dolog ha meg lerakom a talpakra a hajó talpát akkor elvben érintenie kéne az állomást és el lehetne kezdeni a talpaktól sorban felfele az építkezést és nem maradna ki blokk a talpak közt mint most pl.
Viszont meg lett a hajó :)
Na igen egy darabig el lehet vele tolni ilyen minőségben is:)
Ezzel az inventory mérettel és flexsebességgel szenvedés volt az biztos :D de amúgy jó lesz ez :D
Jaaa nem-nem, direkt nem kör az alapja, hanem egy 16 szög. A lehető legszabályosabb körrel egyszerűen lehetetlen lett volna úgy helyezni a meglévő üvegeket, hogy értelmes kupolát adjanak ki. A 16 szög meg már nem olyan távol áll a körtől :)
A kívetítéseknél mindig csak azt tudod megheggeszteni, ami blokk épp hozzáér a bázishoz amin a projektor van. Aztán ahogy hegeszted a blokkokat, úgy válik lehetségessé szépen sorban haladva a többinek a hegesztése is.
Ez amúgy látszik is, az adott blokk amelyik hegeszthető, világosabban világít mint alapból. Csak úgy a levegőbe nem tudsz hegeszteni, mert az bármikor elmozdulhatna.
Megyek kipróbálom a szervert :D
Belestem a szerverre most is ott vagyok. (7 fpssel :) )
Kérdés
A kivetítős építkezés hogy a kórságban működik?
A kivetítendő alakot beraktam ki is vetődik a dolog. Ez oké
De nem tudok az árnyékok által kivetített alkatrészeket lerakni.
A kiinduló alapanyag nálam van alapra kishajó talpal akartam kezdeni, de nem áll neki
A kivetülő tárgynak a zöld sziluettje megjelenik látom is hogy mi kell hozzá, de nem indul meg az építkezés.
Most kérdés ilyenkor az összes anyag kell vagy elég a lista első elem ha nálam van a lerakáshoz
A kis leszállótalpat ha előveszem és lerakom azt elkezdi építeni.
Kiv leszek ha kiszállok a szerverről megmarad e a kreálmány és ti tudjátok használni?
Nem használtam hozzá semmit :D Mi az a mechanic mód amivel köröket lehet rajzolni? :D
Csak egy szimmetriát használtam, megépítettem a kupola egyik felét (két negyedet) vele, aztán egy egyszerű másolással önmagát lemásolva megvolt a teljes kupola.
De még azt az egy darab szimmetriatengelyt sem kezeli jól a játék, az 1x2-es üvegek lerakása után rendszeresen javítgatni kellett a másik negyedet. Most már tudom milyen üvegtípusok hiányoznak egy sokkal jobb kupolához, amit egy moddal el lehetne készíteni, bár nagyon nem fontos, nem rossz ez így sem. De a szimmetriát orvosolhatnák KEEN-ék, elég gáz...
Tesztelve működik :)
Megy a szerver, de nekem is mennem kell a melóba.
A legegyszerűbb elérés:
Steam-mel csináltatsz egy parancsikont az asztalra, majd a parancsikon tulajdonságaiban átírod az URL-t erre:
Azonnal a szerverre fog csatlakozni, ahogy elindult a játék.
A beállítások majd délután jönnek, addig lehet nézelődni :)
Ügyes szép meló lehetett összerakni:) Gondolom használtál hozzá mehanic módot a térrács összehozásához? a segéd módra gondolok amit építkezésnél lehet használni pl kör megrajzolásához.Illetve ha jól gondolom szimetria építkezés volt? Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.22. 00:16:09
Robokutya, múltkor te említetted hogy jó lenne ha kupolákat lehetne rakni a játékba.
Készítettem 2 kupolát, való igaz nem tökéletesek, vanilla felépítésben csak ennyire futja :D Nagy kupola Nagy lapított kupola
Uh, igen, mindent maxra. Én ezt nem úgy értékelem, hogy van a normál, a x3, és a x10, hanem hogy van a normál, az egyharmados szopatás, meg az egytizedes szopatás. Semmi értelme a lassításnak.
Jó, mondjuk ott lehet benne valami, hogy maxos inventoryval bemegyek a az ellenséges bázisra és építek 20 warheadet a nálam lév cuccokból... na az szívás lehet.
A ticketre jött válasz, megkérdezték, hogy gond e, ha újratelepítik a szervert. Írtam, hogy nem, bár tegnap csináltam egy resetet. És mindjárt megkérdeztem, hogy nyitva e a port.
Ma már nem hiszem, hogy lesz valami, talán majd holnap.
A táblázatért bocsi nem tudtam szebben beírni
Na igen, a nem nyitott port elég amatőr hiba lenne, de előfordulhat.
Én csak ezt a 4-et javasolnám, miven nincsenek bolygók, többre nincs szükség. Ha azonban lennének, akkor még 3-t hozzá tennék: sebesség modot (400m/s) hogy ne 20 perc legyen elhagyni a bolygót, és addig csak várni-várni...
Csillagkapu modot, hogy ne kelljen a bolygóra le-föl szálldogálni (bár abból is inkább csak a wormhole portalt választanám, mert csak a teleportra van szükség, másra nem a Stargate világból)
és végül a "közegellenállás és elégés a légkörben ha gyorsan jövünk" hogy a bolygón számítson a végsebességben és irányíthatóságban a hajók formája is, plusz ne lehessen olyan könnyű az űrből mindent lebombázni :D Nézzétek meg a harmadik videóját a modnak, nagyon meggyőző! Plusz mivel a wormhole portal csak embereket szállít, hajókat nem, azért maradjon kihívás a légkörbe való belépésben is :) Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.05.21. 19:26:15
Lehet, hogy elfelejtettek nyitni neki egy portot?
Most teszteltem az IP-t, egyedül az ftp portja van nyitva.
És a nem nyitott port már okozott gondot házi szervernél.
Ezzel csak az a gond, hogy nincs távoli asztal hozzáférés a szerverhez.
Amit szerkeszteni tudok, az a .cfg fájl. Illetve abból többet is feltölthetek és váltogathatom, ha kell.
Ez mondjuk igaz, szenvedni nem akarunk. De akkor szerintem a hegesztést és flexelést is feljebb állítom. Mert oké, hogy túlélő, de ne építsük át a teljes szabadidőnket.
A két platform kiindulásnak szerintem jó. Nem kell azonnal háborúzni és lehet üzletelni is esetleg. Meg lehet építeni egy utazó hajót és odébb menni. A világ nincs korlátozva, de szerintem a kezdő platformoktól 1000 km-re ne távolodjunk el. Így lehet még keresgélni, kutatni. A látótáv 15 km-re van beállítva, ha kell, növelhető, de gyengébb gépek esetén problémát okozhat. Az ugróhajtómű könnyű hajó esetén elvisz 2000 km-re is. Ezért írtam az ezret, így max kb 2000 km-re lehet a két csapat egymástól.
Modok terén egyenlőre nem akarok nagyon előre szaladni.
Ajánlatot természetesen lehet tenni, aztán majd megfontoljuk itt. Én nagyon jól elvagyok modok nélkül is a világomban. Az, hogy van benne pár darab, egy dolog, de igyekszem mindent mod nélkül megépíteni. És ez azért szokott is sikerülni.
A script-ek viszont engedélyezve vannak a játékban.
Ezt még LookUsArts linkelte. (2946-os hozzászolás)
A videót továbbra sem találom :(
Nyugtassatok meg hogy nem csak én emlékszek rá :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.05.21. 17:52:42
Pár óriás aszteroida megléte kiváltja valamennyire a bolygóhiányt:)
Ahh tényleg, DX9-esek miatt nincs bolygó :( Én azért örültem volna neki.
Az Inventory méretet azért nem hagynám alapon, azzal kínszenvedés megépíteni mindent. Oké hogy realitás, de ne legyen szívás is :D
A hajtómű sebzése viszont szerintem is maradjon meg, az nem zavaró dolog, így oda kell figyelni a hajótervezésre.
A két platform pálya az elég közel van egymáshoz.
Meg ha akarunk 1-2 modot belerakni, azt is meg kellene beszélni. Minél kevesebb legyen, csak az ami nagyon fontos. Pár óra múlva több időm lesz, teszek egy javaslati listát, aztán lehet majd hozzátenni mást/elvenni belőle. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.05.21. 17:36:15
Inkább ha haza értem töltöm ki, nem akarok hülyeséget beírni :)
Illetve én nem fogok kardomba dőlni ha nem lesz bolygó. Utoljára szerkesztette: kipeti, 2016.05.21. 17:23:41
Nem jutottam vele dűlőre, küldtem egy ticket-et. Remélhetőleg hamar ránéznek, nem tudom, hogy hétvégén mi a helyzet.
A beállítások egyenlőre, ha elérhető lesz:
Nincs meteor.
Nincs spectator.
Van 3rd nézőpont.
Nincs kutya és pók, sem drón.
Van NPC hajó.
Van hajtómű sebzés.
Az inventory, flex és hegesztő egyenlőre alapon, de ez szerintem változni fog.
Van Nap keringés, 120 perc.
Nincs respawn hajó.
Most ennyi jutott eszembe.
A pálya egyenlőre még kérdéses. Én a két platformot szerettem volna indítani először. Kérdés, hogy a szerver miben fut, DX9 vagy DX11. Erre állítási lehetőséget nem találtam.
Ez csak azért, hogy legyen esélye az itt régóta jelen lévő, de DX11-el nem rendelkezőknek is egy próbát tenni.
Két csapat lesz, 4-4 fővel. Jelenleg ennyi megengedett a szerveren. Ha lesznek még jelentkezők, akkor lehet bővíteni a létszámot.
Nemtom, nem hiszem, hogy túl kell ezt szervezni. Úgysem mindig egyszerre leszünk fenn. Két emberrel simán elkezdhető, meg kell csinálni a két frakciót, elkezdeni egy-egy bázisfélét, aztán majd aki akar, az még jön.
Konfigolni sikerül már? Azt kéne inkább megbeszélni.
Pl meteorok sztem PvPbe nem kellenek, meg talán az idegesítő mobok sem, meg még a hajtómű okozta sebzés is kimaradhatna. Legalábbis szerintem ezek inkább csak zavarnak, és idegesítenek, mint hogy hozzátennének a játékhoz. Kutyák meg egyéb dögök pláne szívás lehet dedikált szerveren, ha szétrágják a bázist míg senki nincs ott, a turretből meg elfogy a lőszer...