Nem az uránium vándorol el a reaktorból, hanem az energia. Egy csatlakoztatott hajónál azért nem szabadna. Sőt, inkább a csatlakoztatott hajónak kellene az állomás energiáját használnia, hogy minél több energiája maradjon neki.
De ezt valamikor elcseszték.
Ha több reaktor van egy hajón, állomáson és mindegyikben ugyanannyi uránium, akkor a reaktorok teljesítménye összeadódik, felhasználás szempontjából viszont arányosan osztódik. Vagyis minden reaktor, mindig ugyanannyit fog fogyasztani egymáshoz képest. Így mindegyikben ugyanannyi uránium lesz. Ezt most kivetíti a teljes, csatlakoztatott rendszerre a játék. Holott konnektoron keresztül ilyen módon azért nem szabadna neki és régen nem is tette.
Na úgy tűnik hogy tévedett a videó készítője. A pajzs nem áthatolhatatlan, csak nem jelzi ki sehogy sem hogy mennyi energiája maradt még :D
Lehet elvileg készíteni hozzá szkriptet ami kiírja egy kijelzőre, azt írja a leírásban a mod készítője. (Aki nem ugyan az mint aki készítette a videót) Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.05.16. 12:09:05
őő ezt nem lehet úgy megakadályozni hogy a reaktor mondjuk egy ponton érintkezik a hajóval állomással és azon a ponton berakni egy szortírozót ami nem engedi az uránt kivándorolni a reaktorból? Vagy egyáltalán lehetséges szortírozóval irányítani az energia áramlást. Ha nem jó lenne ezen is elgondolkodniuk a tervezőknek. Szerintem ideje lenne bevezetni hogy az energia oda menjen ahova te szeretnéd. Egy sima blokkal meg lehetne oldani és akkor lenne máris értelme a rengeteg kábel és vezeték modnak is amit kreáltak a srácok:)
Máris más formát kapna a játék ha ezt megoldanák:)
Bizonyos energia zabáló egységek lámpa, fegyverzet pl kapná a kakaót a mostani formában mások meg irányított energiát használhatna. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.16. 12:10:01
Mint minden más, elvileg ennek is ki kell írnia a fogyasztást a kontroll fülön. Gondolom függ a pajzs méretétől is a fogyasztás.
Viszont azt már el is felejtettem (vagy sosem tudtam), hogy mennyit fogyasztanak a reaktorok. Sose mindegy a terhelés, így az uránium felhasználás is mindig változik, ahogy terhelve van a reaktor. 100%-ra általában nem járatja az ember, mert abból könnyen túlterhelés lesz és akkor már érdemesebb akkuval vagy több reaktorral kisegíteni a szerencsétlent.
Engem az zavar, de nagyon, már vagy 3 update óta, hogy a nagy állomásom, ami még nincs feldarabolva sok kicsire, folyamat felzabálja a reaktorok tartalmát. Sajnos a hajókét is. A finomítós részen 1k uránium van a nagy reaktorban, a többibe nem szoktam ennyit rakni, mert minek. Viszont a reaktorok össz kimenetét nézi a rendszer és sajnos ebbe bele tartoznak a hajók is. Már kétszer fordult elő, hogy a flex hajómból kifogyott a 300 uránium, mert konnektorral dokkolva hagytam az állomáson. Marhára idegesítő, hogy mennék vele valahova, lecsatlakozom és nincs üzemanyag, mert az állomás elhasználta azt is. Márciusban még tuti nem volt ilyen gondom és több üzemanyag sem volt a hajóban, inkább kevesebb. Nem szoktam túlzásba vinni. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.05.16. 12:00:59
Én ezt úgy teszteltem, hogy csináltam egy plusz jelet a bolygón nagy blokkból, minden irányba ugyanannyi kocka a közepétől.
Középen volt a gattling, meg később a rakéta torony. A végekre leraktam a különböző blokkokat. Ahhoz, hogy tudjam vezérelni a cuccot, alulra tettem egy kis reaktort, meg egy antennát. Mivel erre nem tudott rálőni, nem is foglalkozott vele. De ez volt a legközelebb.
A tornyot ellenségesre állítottam és azonnal elkezdett engem lőni. De levettem a hatótávját, mikor kirepültem belőle, akkor célt váltott és visszamehettem, mert amíg mindent el nem intézett addig engem békén hagyott. A hegesztő fejek később jöttek.
De majd csinálok egy újabb tesztet és készítek videót is, mert ezt hasznos tudni.
Én ezt teljesen megértem, és jó is ez azoknak akik megtehetik, hogy online játékokkal nyomják, én is csinálnám, de nem vagyok már egyetemista és teljesen véletlenszerű, hogy mikor és mennyi időt tudok játék előtt tölteni. Pont ezért szeretem az olyan játékokat, amikben az AI elég jó, és nem csak az onlinera épít. Anno sok WOW, és WOT volt nekem napirenden, de amikor az embernek csak arra van ideje, hogy most fél órára leülök, akkor ahhoz nehéz másoknak igazodni. Egyébként szerintem lesz ebben majd változás, fognak rendes AI-t rakni, mert már így is elég sokat fejlődtek ebben. Addig meg felfedezés, építgetés, kis bogár irtás, stb :)
Kérdés ha ezt a pajzsot felteszed mennyivel nő vajon az urán vagy bármi más fogyasztása a rendszernek?
Ez tuti igy van? En ugy tudtam, hogy siman arra lo ami "ellenseges" (es vagy ami be van allitva) es ami a legkozelebb van. Eleg durva en ezt eddig sose vettem eszre. Amugy meg a legjobb csali nem pont a csalo (decoy) kellene hogy legyen?
Ha meg elpusztíthatatlan, akkor tényleg értelmetlen. Olyan, mint X3-ban a Battlestar Galactica. Vagy 20 vagy 200 GJ pajzsa volt. Asszem az előbbi. Abból a szempontból mindegy is, hogy az állomások pajzsa volt 10 GJ, vagyis ütközéssel simán pusztult az állomás. De Kha'ak szektorokban is vígan elvolt, annyi T2-s romboló úgysem volt sosem a közelben, hogy veszélyesek legyenek. A gamma lézerük is csak 3 km-re vitt el, ahhoz képest a GPPC 4 vagy 6 km-re. A Sohnen Beam-ről nem is beszélve, elpusztíthatatlan pusztító volt vele.
Amúgy RJoco az a mondat nem egy ironikus köszönet a supportnak, félrefordítottad.
Azt jelenti: Köszönöm a támogatást (mindenkitől), a következő update a gatling kivédése lesz.
Most néztem egy videót, a moon prism shield mod és a másik (beta shields) összehasonlítását. A moon prism shield egy elpusztíthatatlan buborékot képez, ami felfogja a rakétákat, és a mozgó (nem baráti) objektumokat, de semmi mást. És bár a lövedékek kivédése úgy is javítva lesz, nálam így már nem sokat ér a dolog. Ha elpusztíthatatlanná teszi a hajót, onnantól kezdve elveszíti értelmét a csata.
A dogfight-ot ma már inkább pvp szinten mérik, nem pve-ben.
És igazuk is van. Régen nagyon jó volt a Freelance (vagy hogy is hívták, sosem játszottam vele, csak láttam, de tetszett), Utána jöttek az X-ek, amiket azért nem lehetett annyira ebbe a kategóriába sorolni, bár állomások környékén lehetett kalózokat, xenonokat, kha'akokat kergetni. A turretet meg nem volt jó bekapcsolni, mert állomás találat esetén megharagudhattak rád.
Ma már elterjedtebb a WoT típusú harcok. Ott a WoT, Robocraft, WoWp, WoWs és az Elite is tartalmaz egy elég komoly, szép dogfight-ot. Gyors és izgalmas. Mehetsz csapatban vagy random emberekkel is. És bár PC-n nincs (talán még, én nagyon sajnálom, de ezért nem veszek konzolt) az a Valkyre, amit a CCP (EVE Online) csinált. Elég mutatósan néz ki, az OR előrendelők ajándékba kapták a játékot a rendeléshez.
Az SE annyival izgalmasabb, hogy turretek helyett fix ágyúkat kell a hajókra tenni és olyat építesz, amilyet csak akarsz. Utána meg csak játékost kell találni, akivel össze lehet mérni az erőt, ügyességet, tudást, kreativitást. Az NPC-k meg inkább arra jók, hogy ne legyen annyira unalmas a játék és ne csak fúró, meg építő/bontó hajókat építsen az ember.
Kevés dolog van amiben az Empyrion jobb mint a SE, de ez az NPC rész ez az egyik. Engem nagyon bosszant, hogy az ellenség, teljesen béna, odamegy eléd, megáll, és akkor turretek, hát szuper, egy normális dogfightot alig lehet kicsikarni a játékból. Tudom, nagyon nem is erre való, de akkor is idegesít. Lehetnének tényleges jó kis mozgékony drónok, mondjuk fix gatlinggal, amik manővereznek, cseleznek, levadásznak, stb, talán majd pár év múlva :)
Gondolom van egy bizonyos sebessége az érzékelésnek is. Mármint frissítése. Ha teljes hajóval egyből 800m-en belülre repülsz vagy egyszerűen olyan kicsi a hajó, hogy nem is igazán lehet bemérni így a távolságot, akkor prioritás szerint lő.
A Sakk-Matt-omról elég sokszor lelőtte már az antennát. Pedig az hátrébb van, mint a pilótafülke, a rakétavető és kamera. Ha nagyon óvatosan közelítettem meg, akkor meg a kamerát lőtte le gyakran.
Viszont a hajókon nincs érzékelő, amit baromira hiányolok, mert csak az ellenséges hajó antennájából tudod, hogy milyen messze van, viszont az lehet távolabb, mint a torony és simán tűztávba mész.
A fegyver hatótávnak van egy minimális ráhagyásuk, nem kell 800m-re lenned a toronytól, hogy ki tudd lőni. És pár méter plusszal máris lőtávon kívül vagy.
Amúgy szerintem a saját fegyverek is ugyanazt a célsorrendet követik, csakhát ember nélkül hiába lövi a vezérlést.
Jó lenne, ha beállíthatnám neki a célsorrendet. Így lehetne ellensúlyozni, hogy ő is tudja, hova kell lőni.
Azért ezen az autócélzó Npc rendszeren dolgoznék még egy kicsit
Ugye az tény és való akármilyen koncepciójú hajótestet vagy állomást építesz felderítési funkció nélkül érdekes módon azonnal tudja az npc hogy a harmadik emelet középső szekciójában csücsül az irányító és oda kell egyből lövöldözni.
Ez igazság szerint nonszensz esélyed sincs npc hajó ellen.Valamiféle felderítő funkciót kéne bevezetniük a játékba akár rakéta akár valamiféle tapadó töltényes megoldással ami első sorban feltérképezné a hajó felépítését és akkor elhinném hogy azonnal tudja az ellen npc hogy hol a leggyengébb pontja a hajómnak, állomásomnak.
Most olvastam a mod leírásában, hogy a gyerek megköszönte a support-nak, hogy módosítottak a gattling-on és átvisz a pajzson. Nekem nem hálás köszönetnek tűnt.
Múltkor tesztelgettem kicsit az NPC célzórendszert és azt tapasztaltam, hogy elsődleges célpont az antenna, reaktor és vezérlő, ebben a sorrendben. Illetve, ha hatótávon belül van és engedélyezve is, akkor az ember van mindenekelőtt.
Mivel a mi tornyainkat is automata irányítja, ezért nyugodtan nézhetjük úgy, hogy NPC irányítja a mi tornyainkat is.
A fenti sorrend csak abban az esetben él, ha minden elem egyenlő távolságra van a toronytól. Amúgy meg mindig a legközelebbire fog rámenni és, ha közelebb mész, míg lövi a csalit, akkor téged nem fog leszedni.
De fontos megjegyezni azt is, hogy, ha működésképtelenné tette a célt, akkor célt vált. Ebből a szempontból a reaktor a legerősebb csali. Egy hegesztőt mögé rakva egy gattling torony folyamat lövi. Viszont elég neki egy rakéta és a torony máris célt vált. Viszont, ha 2 reaktor van és javítva vannak folyamatosan, akkor a 2 között fog cikázni. Persze több torony esetén már necces a csali.
Ezt csak azért írtam, mert pont az antenna lóg ki a pajzsból.
Az X3 Reunion-ban is átvitt a lövedék a pajzson, igaz, keveset sebzett, de akkor is. Az energia fegyverek viszont nem mentek át.
Vicces pont a lényeg kilátszik és százas hogy oda fog bevágni a képen látszik is hogy zizeg az antenna:)
De én ezt már csütörtökön láttam hogy van:)
asterioda lepattan róla?
Bár ennyi erőből be lehet kapcsolni a biztonságos módot is és nincs menyből az áldás:)
(bár a golyókat még átengedi) Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.05.14. 22:57:59
Csak zárt rendszerek működnek.
Ha nincs konnektor a végeken, akkor nem fog történni semmi.
Ez alól kivétel, ha a konnektort kidobóra állítod (kidobó nincs nagy hajóhoz) és alá beteszel egy begyűjtőt, akkor ott egy irányban lehet anyagforgalom.
45 fokban hajló sarok cső nincs vanillában, csak 90 fokban hajló.
Kérdés
ha a pisztont nekitolom egy szállítócsőnek ott létrejön egy ideiglenes anyagforgalom?Vagy másik ha a 45 fokban hajló sarok cső ráhajlik egy összekötőre akkor ott is elindul az anyagforgalom?
Nem teszteltem még ilyenre a dolgot csak azért kérdem vagy mindenképp kell a rögzítő a végére?
Akkor ez lehet a bibi bezavart rendesen a bokorba:) jól van akkor nem problémázom vele.
Kösz az infót
Az everestet találtam meg elsőre gondoltam erre a dologra hogy megfejtsem a problémát jó ez is.Nem olyan új ez a lapi hogy ne legyen benne az adatbázisában.
Használj AIDA64-et, az Everest-et már nem fejlesztik, elavult. Nekem ki is írja a laptopomra, hogy nem tud minden információval szolgálni, küldjek visszajelzést a készítőknek. Aida-val nem néztem, mert annyira nem érdekelt, csak a proci hőfok, meg a ventilátor, de ezeket azért meg tudta mutatni.
A kártyád, meg DX10-es hardveresen. Írja is tom36 linkelt oldala.
most néztem de a kártyád elvileg nem képes a DX11 kezelésére
nálam is ugyanez van = csak a 10.1 et viszi de ezt sok program az everesztel együtt 11-nek írja.
viszont ha eddig ment a 11 akkor nem tudom mi lehet.
Skacok tudtok olyan progit mondani amivel ki tudom deríteni a vga kártya állapotát? Pl hogy sérült e a DX vezérlő rendszere?
Mert most nagyon nem vágom. Everestet futtattam ami szerint dx 11 es a kártyám NVIDIA GeForce 310M (512 MB) És én is dx11re emlékszem. Ennek ellenére nem hajlandó a játék 11 ben futni.
Várjunk kicsit hülye kérdés lehet annyira nem vagyok jártas az SW világában de a hiper ugrásnak itt nincs valami köze a jedi erő meglétéhez? Bár lehet tévedek.
De még a féregjárat esetén is haladsz egy térben és így idő, míg átmész rajta.
Erről a térgörbítésről már én is hallottam csak el is felejtettem. Ha jól emlékszem, akkor azt számolták, hogy akkora energia igénye van, amit még nem tudnak előállítani vagy elég kicsiben előállítani. Hajó koncepciós terv is létezik, elől-hátul szép nagy körgyűrűvel, ami a térgörbítést csinálja.
A warp úgy görbíti a teret, hogy a hajó előtt "sűrűbb", így a hajó ugyanazzal a sebességgel nagyobb távolságot tesz meg.
http://i1035.photobucket.com/albums/a432/Richard--W/Warp%20Drive_zpsl05b510i.jpg
A jump meg a klasszikus papírlapos szemléltetés, a tér két távoli pontjának összekötése, gyakorlatilag féregjárat.
A Star Trek mindkettőt ismeri, meg még vagy egy féltucat egyéb módszert is, időutazástól a pontosabban meg nem magyarázott, varázslat jellegű azonnali helyváltoztatásig. A hajók warp drive-val közlekednek, a Deep Space Nine mellett meg féregjárat van.
Star Warsban hipertér van, az igazából egyik sem a kettő közül, az dimenzióugrás egy sűrűbb térbe, ahol a normál térhez képest gyorsabban lehet haladni.
SG terén igazad van, bár az aszteroida mozgott, mikor megnyitották a hiperűr ablakot. Nem emlékszem olyan jelenetre, ahol ne mozdult volna a hajó. Szóval, ha megnyitották az ablakot, akkor abba neki bele kellett mennie és volt egy tér (hipertér), ahol haladtak. Vagyis az átvitel nem volt azonnali, mint a játékban. Pont a héten láttam, mikor az Atlantis-ban is nyitottak egy ablakot a Deadelus-nak, különben becsapódott volna a bolygóba, de így átugrották. Ott is haladt mind a 2 hajó.
A jump és a warp között talán ez a legnagyobb különbség. Az egyik azonnali átvitel, a másiknál viszont utazol.
Hogy melyik reálisabb? A fene tudja. A jump-ot össze lehet kötni a quantum fizikával és a tér meghajlításával, így lényegében tényleg lehetséges lenne. A warp esetén nem tudok nyilatkozni, fénysebesség fölötti utazás lehetőségéről még nem hallottam elméletet, inkább csak ábrándokat.
Ha azt vesszük, akkor a BSG eléggé reális. Pajzsgenerátort nem tudunk gyártani (még), legalábbis a nyilvánossággal még nem közölték. Lézer fegyverek már léteznek, de, ha nem lett volna StarTrek, akkor a skulók maradtak volna, meg az atomrakéták.
Két lábon járó robot is van már, kezdetleges, de van. És a technológia csak fejlődik és veszi az ötleteket a filmekből.
Viszont a BSG hajókon nem látsz más irányban hajtóművet csak előrefele tolót. A vadászokon látható oldal irányba oxigénes meghajtás, de az is inkább csak manőverezésre és a toló hajtómű adja a lényeget.
De, ha tényleg ennyire BSG-sek vagy csak anti ST-esek, akkor nem lesz pajzsunk vanillában. Sem lézer fegyver.
star trekből most így a picard manőver ugrik be, nemnagyon kell ott gyorsítgatni emlékeim szerint
csillagkapuban valahogy úgy van, hogy nyit egy hiperűrablakot a hajó maga elé, és abba kell belépnie, különösebb gyorsítás szerintem ott se szükséges... van egy rész, amikor egy bazinagy aszteroida megy a föld felé, és a hipertéren keresztül átugratják a földön, na ott azt a rohadtnagy sziklát biztos nem gyorsítják sehogy
sw-t most így hirtelen nem tudom felidézni, csak az van meg a szemeim előtt, ahogy elnyúlnak a csillagok a millenium falcon pilótafülkéjében:)
vagy ha úgy érted a felgyorsítást, hogy a warp speeddel történő közlekedés időbe telik, míg a jump drive azonnali, akkor úgy stimm... azthiszem
Ami most a jatekban van szerintem az olyan mint ami az csillagkoziben van, varni kell egy kicsit aztan 1 pillanat alatt at "ugrik" a masik helyre. A dolog az hogy nem ertem az embereknek mitol van ennyire nagy merevedese?? NEM TARTOM VALOSZINUNEK, hogy beraknak meg egy "fajta" szuperhajtomuvet, ez csak annyi hogy kap egy uj es szebb effect-et.
Az elmeletemet alatamasztando. Mar megfigyeltem, hogy a jatek keszitoi nagy Csillagkozi rajongok es utaljak a Star Trek-et. Mert az osszes hajo alapja a pancelzat, a raketak, gepagyuk, Kis hangar epitese (ezekhez az osszes blok megvan) es TADAAA megkapod a csillagkozit vadaszostul mindenestul. De a Star trek-es dolgot probalnal epiteni ahhoz nincs pajsz, lezer/fazer, photon torpedo ...stb. Es amikor kerdeztek a fejlesztoket hogy ezeket szeretnenek majd bele rakni? Azt mondtak NEM, Ergo Ha mindent a BSG-bol szedtek akkor miert pont ezt az egy dolgot vennek ki a star trekbol (es tarsaibol).
A space engineers a vasak haboruja nem a tudomanye.
Hát nem tudom. Jump Drive, vagyis FTL kb csak a BSG-ben volt. És ott egyszerűen eltűnt a hajó. Ugrásnál általában nem mozogtak, kivétel mikor a BSG a légkörben zuhant lefele és onnan ugrott el. Az effekt is ennek megfelelő volt.
A StarTrek-ben, StarGate-ben, StarWars-ban hiperhajtómű van, illetve tér hajtómű, de hívhatjuk közös nyelven Warp Drive-nak. Mindegyik esetében sebesség, gyorsítás volt szükséges a magasabb fokozat eléréséhez.
A Farscape (Csillagközi szökevények) már nem emlékszem hogy hívták, talán csillagörvény? Vagy az az Andromeda-ban volt?
Még az EVE-ben is fel kell gyorsítania a hajónak, hogy Warp Speed-re lépjen. Ezért lehetett sok szállítót megfogni és lelőni high sec kapuknál. És ezért volt jó a T2-es cloak-os szállító :D
Persze vitázhatunk, úgyis a játék fejlesztők döntik el, mi kerül a játékba. Én azért bízom benne, hogy inkább valami mást találnak ki vagy a Warp-hoz csinálnak sebességet is. De egy buborékképző is látványos lenne, ami körbevenné 10s alatt a hajót, aztán eltűnne hajóstól egy pillanat alatt. De gondolom a méretek miatt ezt nehezebb kivitelezni, így marad az egyszerű látványos effekt.
Én meg nem tudom, mikor fogok megint játszani, nyavajás steam leszedte a frissítést, de nem hajlandó frissíteni már megint lemezírási hiba miatt. Jó lenne már, ha megcsinálnák W10 kompatibilisre.
Nem lenne nagy buli szerintem csak a háromszögű üvegnek kéne megadni valami rugalmas illeszkedési lehetőséget hogy fel tudjon venni egy ovális elváltozást.
Vagy egy ilyen megoldás
Valaki készíthetne már egy olyan blokk készletet amivel lehetne egy változtatható méretű üveg domot készíteni Jól festenének a bolygókon ezek a kupolás képződmények vagy egy asteroida felszínén:) mondjuk olyat képzelnék el aminek a sugara első sor kockái egy alapra kenne építve támpillérekkel Ebbe tervezni a kupola bejáratát is és ez határozná meg a kupola méretét is és a kupola teteje oly módon kivitelezve hogy lehessen a tetejére tenni antennát vagy valami más dolgot.
Nem tudok olyan minőségben angolul sajna hogy Sektan-nal tudjak ezen a téren értekezni de látom benne a lehetőséget és elvben ő neki is állna az ilyesmik megvalósításának ha megkéri az ember őt.Az a baj hogy még nem találtam olyan emberkét aki beható módon beleesett volna a blokk készítés rejtelmeibe és hajlandó is lenne ilyeneket kreálni ha kapná az ötleteket.
Ez a warp keverése a jumppal kérdőjel colt számomra is nem akartam rajta lovagolni ezért nem is kérdeztem rá:)
Bár az első időkben tényleg vlot van egy warp modos block ami egy kicsiti mintha másként működne mint a játékbeli. Advanced FTL Jump Drive (Admin Commands, Gravity Well Detection!)
Nem is tudom van e ezek között olyan jumper amivel 100% os pontossággal tudok pl dokkoló mellé portálni és hogy egyből kapcsolódhassak is a dokkra.
Bár ez a jumper példa pl mintha pont ezt csinálná mert a videjóba pont a hangárba ugrik:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.13. 10:28:59
Warp Drive = Jump Drive
Egy es ugyan az, csak attol fugg melyik filmet/sorozatot nezed.
1) A jateknak mar reg oda adtak a TELJES hozzafereset (ezert ha szeretned megnezheted az egesz program kodot)
(ui: utana hirtelen nagyon sok space engineers szeru jatek jelent meg xD)
2) Tesztelo progi > Moddereknek, hogy konnyebben tudjak javitani a patcheknel valo valtozast (xp patchnel meg mukodik a mod, zv patchnel mar nem...stb)
3) Az auto pilota 60m-nel alacsonyabb magassagon nem mukodott a bolygokon (elmeletileg kijavitottak)
4) Piston/Rotor amit mar irtak, amikor ujratoltotted a vilagot akkor hajlamost volt levallni magatol (fffuuujjjj de utaltam) es elmeletileg kijavitva
5) A vege az csak "teaser" volt ilyen kostolo ha ugy tetszik, hogy az ember lassa azt min dolgoznak jelenleg, de meg nem tudni mikor rakjak be. De amugy nekem bejon.
Ezzel total egyet kell hogy ertsek! Persze nem mindenki Picasso, ezert ezek a kis "seged programok" segitenek az embereknek. De a lego melle sem adnak sose "ossze rako robotot" csak egy adag kepzelo erot.
Épp most játszottam egy jót.
Azt hittem, ma már nem is lesz update, bár ezt nem igazán lehet annak nevezni. Nem is próbálom ki, hogy mit csesztek el a bug fix-szel, majd holnap délelőtt tesztelem. Szeretnék nyugodtan aludni :)
Az a Warp Drive effekt baromi jól néz ki, már csak Warp Drive-ot kellene beletenniük a játékba. Álló helyzetben azért elég gáz az effekt, egyáltalán nem élethű. De a Warp és Jump Drive közti különbséget felvetették a hozzászólásokban is.
Ma néztem, lehet állítani a billentyűzet kiosztást, bár volt olyan, amit nem találtam meg, vagyis fix. Sajnos a K,T problémára nem találtam megoldást, az I betűre meg csak a saját inventory-m jön be, hiába sárgállik a konténeren a kereszt. Ha valamiben ülök, akkor annak az inventory-ja is bejön, nem csak a puttonyomé.
Jó lenne tudni, hogy tudok kiosztást törölni?
Ez csak annak fontos aki moddolgat. Lényegében a karakter mozgásán lehet változtatni, és a létrehozott világot tesztelni.
A piston + rotor törést javították, mert ha újratöltötted a világod akkor szétestek. (Én ezzel a bug-al nem találkoztam, nekem alapból szétesik mindegyik, de főleg a piston.)
Az autopilótát is javították, meg a szokásos szöveg bug javítások és net kód optimalizálás.
Juuj ez most mi Kiadják a játék teljes háttér hozzáférését Vagy mi
Tesztelő progi az rendben Ránk akarják tukmálni a bugok kijavítását Nem vágom..
-- Bolygó játékban nem vágódsz neki a földnek 60 méteren megálsz.
-- Piston rotors kerekek újraalkotásán ügyködtek mán megint
-- A végén a jumert nem vágom új grafikát kapott az ugró effekt
hurrá egy újabb kész szúrás a gyenge gépek javára:)
Bocs ha ismét hülyeségeket írok de nem mindig értem pontosan az angol szöveget csak kapirgálom mit akarnak. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.12. 20:53:04
Azt meg lehet vele csinálni hogy viszajelezze hogy épp hol tart és azt ki is irja monitoron mondjuk egy töltőcsík segítségével.
van még pár videója amikben megmutat néhány alap funkciót és ezeket kombinálva elég sokmindent meg lehet oldani.
Sajna a menüs rendszer szerintem nemvalószínű, hogy valaha is elérhető lesz ha csak nem csinál valamelyik móder egy jó kis blokkot hozzá, de örülnék neki ha tévednék.
itt ha jól vettem le akkor nem kell használni a [] jeleket és a {} -t pedig be lehet irni az LCD panelon. Utoljára szerkesztette: tom36, 2016.05.11. 21:57:08
Hm ez egész jó kis szösszenet:)
Ez pont jó lenne a nagy hajómra pl arra hogy tudjam hogy milyen helyzetben áll a hangáram ajtaja és akár onnan is tudjam irányítani egy visszajelzéssel megállapítva az aktuális állását:)
Bár egy menüs rendszernek jobb haszna lenne rajta.
Olyan jó lenne amin a monitoron lehetne ki be kapcsolgatni és ott is jelezné hogy mi a helyzete a hangárnak.
Igen a {};[] jeleket elég durván el lehet nézni:) volt hogy szövegszerkesztőbe írtam a scriptet és másoltam be a monitorba:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.11. 21:16:41
Hááá le luja..
rájöttem hogy mi volt a gond a script-el, csak unalmamban megin neki kelett vetnem magam.
a "{ }" helyett "( )" -t használtam, kis képernyőn ment a videó meg alap felbontáson és nem vettem észre a különbséget.
most próbáltam ki mind angol mind magyar nyelv mellett, más elnevezésekkel és működik.
ez a script egy megváltás, nagyon egyszerű csak kérdés hogy mennyire részletes, mer lehet hogy nem mindent lehet vele elérni. Utoljára szerkesztette: tom36, 2016.05.11. 20:46:44
Nemrég jött némi módosítás a programozható blokk terén. Lehet, hogy a videó régi.
Asszem a #C nyelvet kellene nézegetned.
De Szupertrabi tud közelebbit mondani, ő érti a dolgot.
Nem tudtok véletlenül valami jó magyar leirást vagy videót a program block scripteléséhez ?
mer tegnap meg ma is több órát rászántam, de semmi használható anyagot sem találtam, angol videókból meg nehéz kitalálnom hogy hogy is működik.
Találtam viszont egy jó script-et ami nagyban megkönnyítené meg hozzá van több videó is amik rendesen bemutatják a használatát, de ez meg valamiért nem akart működni hiába másoltam le a lényegi részét ugyanúgy, vagy csak változtattak azóta a script íráson valamit.
Y.
A 'Z' a reaktorok ki/be kapcsolása. Legalábbis QWERTZ billentyűzeten, magyar kiosztásban.
Régebben úgy tapasztaltam, hogy mindegy, hogy meg van építve a cucc vagy nincs, vagy van benne anyag, de nincs behegesztve vagy csak a kezdő darabbal van lerakva, ha leraktad, akkor súlyban a teljes méretet számolja.
De ez régebben volt, újabban nem tudom, hogy ez reálisabb lett e már. Ki kell kísérletezni.
A 3ds elemek beintegrálása nem rossz buli (Hajónál X% építési idő megspórolása de a szépítkezés az meg a te ötleted)
Ha bolygót akarsz kreálni egy extra dologhoz jól jön
A % os dolgot meg úgy értem hogy ha akarod x mennyiségű blokkot tudsz mondjuk 70% os megépítésre pontosan belőni az rendben hogy szét szerrellésnél hallod a lépcsőzetes elfogyást azt a 2 vagy 3 kattanást(kattanásokat nem tudom hány %-ot jelentenek 75-50-25%? de az nem biztos hogy megáll 70% nál hanem lesz pl 73% és így tömeget spórolsz meg ha tutira belövöd a % os lebontás méretét.
Persze lehet hogy rosszul sejtem a dolgot.
Kíváncsi lennék a kis teher hajóm mennyi súlya lenne ha a gondolák fel lennének építve illetve a hang alapján való szétszedést összehasonlítani a % ra pontos leépítéssel.
- Képzelő erő, kreativitás, ügyesség. Egy 3d-s modellt beaplikálni így nem dicséretre méltó. Legalábbis én nem dicsérem az illető ügyességét, mert a nagyját más programmal csinálta.
-- Pedig lehet a játékban is szépen festeni és jó színeket beállítani. Nézd meg a hajóim. A SHIFT+P-vel tudsz mintavételezést végrehajtani, ha esetleg javítani kell valahol. Az igaz, hogy nem minden elemet tudsz így lefesteni, mert ahova nem férsz hozzá más blokkal, de látható, oda nem tudsz festeni. Nem lenne rossz, ha ezt megoldanák úgy, mint a hegesztést.
--- Nem értem ezt a %-os pontosságot.
Biztos, hogy másnak is hiányozni fog a program, ha esetleg eltűnne, de a keen nehogy már erre építsen!
Én azért a következő pár dologra szoktam használni
- Alkalmanként ha bírja a gépem 3ds modelleket olvasok be vele akár bolygónak akár félkész építménynek
(Ezt nem tudom enélkül a progi nélkül hogy lehet megvalósítani másként, vagy nem tudok jobb megoldást rá ha ti igen ne tartsátok vissza:) )
-- Célzott gyors festésre tökéletes megoldás szeretem az erőteljes színeit amit lehet vele készíteni.(hasonló színmélységet nem tudom hogy lehet jobban beállítani vele nekem sose jött össze mindig eltért a színmélység pl az űrállomásomat a kék fehéret ezzel csináltam.
--- Gyorsabb és pontosabb félkész blokokat készítek vele % os pontossággal lehet vele dolgozni utólag is.(pl utóbbi hajóm gondoláját ezzel szedtem darabokra.)(nem tetszik az hogy félórát szenvedjek a %os pontosságú sorban való építkezéssel)
Szóval ezek igenis hiányozni fognak, ha elmeszelik végleg a progit. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.11. 16:56:04
Ha normálisan megcsinálják a játékot és nem cseszik el később, akkor, ha a júzer indít egy új világot, nem fog kelleni. Legalábbis nagyon remélem. Én az állomás disco-nál használtam utoljára, azóta sem és nem is szeretném.
Legyen jó a játék és ne kelljen a mentést piszkálgatni.
Tegyük hozzá remélhetőleg észhez térítik a fejlesztőket hogy ez a játék kívánja ezt a kis alapprogramot és rávehetőek lesznek hogy fejlesszék a játékkal együtt.Nem hinném hogy annyi dolguk lenne hogy erre a kis progira nincs egy emberük aki foglalkozna vele
Nagyon fog fájni ha elhatják végleg a progit. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.11. 13:55:46
Még a SETools programmal lehet karban tartani a mentett állásokat, így nem kell mászkálni a játékban, egyszerűen törölheted a hajókat, objektumokat a világból egy listán keresztül. Arra is lehetőség van, hogy a kallódó dolgokat is töröld, Floating Object név alatt, amit elvileg a játéknak ki kellene törölnie, de nem teszi meg vagy csak bizonyos mennyiség fölött. Elhagyott hajó is megtalálható vele. És még sok egyéb másra is jó.
Kipróbált az ajánlott változtatásokat, viszont a drónt kikapcsoltam, és pár óra teszt után szerintem működik.
a beéledt drón gyártókat meg kitöröltem creativ mód alatt.
Thx
Az tényleg fura, mert szépen meg kellene állnia. De alapból, ha jól emlékszem, akkor nincs bekapcsolva a csillapítás és, ha azt nem kapcsolod be, akkor irányíthatatlanul becsapódik a felszínbe.
Az mondjuk fura hogy a leszállóhajó irányíthatatlanul becsapódik a bolygóba. :D
Második bolygós tutorial-nál vagyok, ott azért megeszi a vRAM-ot szépen. :-)
Ja, és a mentésben szétesett a hang, azzal lehet valamit kezdeni? Először csak ilyen folyamatos, de halk fehérzaj jött, aztán ez odáig fajult, hogy beülve egy fúrógépbe bizonyos helyeken a játék a maximum hangerővel üvöltve zúg. És még a játékban nullára vett hangerővel is képes beciccegni valahogy, úgyhogy vindózban kell lenémítani...
Erre van valami megoldás?
Van ehhez esetleg magyar állandó szerver? Haverokkal elkezdtünk hárman egy túlélőmódot, de úgy két hét viszonylag intenzív játék után mindhárman belefáradtunk. Nincs cél, nincs kihívás, ellenben baromi fárasztó összehegeszteni dolgokat, meg kibányászni hozzá a cuccot...
Én összeraktam egy négyezer tonnás űrhajót, upgrade-elt refinerykkel és assemblerekkel, két nagy hangárral, vagy 16 hidrogéntankkal, rakás thrusterrel, jumpdrive-okkal, reaktorokkal, haverok közben fúrókat építgettek.
De most, hogy ki tudnánk menni az űrbe, valahogy már senkinek nincs kedve játszani vele. Meg az is lefáraszt, hogy ide-oda kell küldözgetni a savegame-et, ha az aktuális host belefárad a játékba, és aztán ettől kicsit meg is zakkan néha a játék...
Lehet, hogy egy állandó szerveren több kedvünk lenne hozzá, főleg ha pvp, és baszogatnánk néha egymást...
Kreatív mód meg még annyira sem köt le, mint a túlélő, ellegózgatunk néha ilyen félórákat, hogy kipróbáljunk koncepciókat meg hülyéskedjünk autóversennyel, stb, de az tényleg fél óra alatt veszti el a varázsát...
Nem akarlak elkeseríteni, de nekem ezt csak úgy sikerült megoldanom, hogy új világba mentem. Vagy korábban bespawnoltak a hajók vagy a játék nem kezelte jól és tovább spawnolta őket, de csak jöttek és nem sikerült kikapcsolni.
Minden hajó kb 5 km-re érkezett meg hozzám. A vicces az volt, hogy amíg a bolygón voltam, addig sorra estek le a hajók, mert nem tudtak megállni. Van is youtube-on egy videóm amikor 6 Argentavis-t fogok, mert egy helyen tobzódnak.
Bolygós világ esetén megcsinálták már, hogy az NPC hajók nem spawnolnak a közelbe és oda sem jönnek. Így a gravitációs határ közelében nincs ellenség, ha vadászni akarok, akkor el kell mennem 50 km-re odébb.
Más: a gépbe meg is vettem az SSD-t, 250-es samsung lett. Sajnos ram nem volt a boltban.
Még annyit próbálnék meg, hogy engedélyezed a spectator módot a saven (ezt a későbbi megoldáshoz, ha kell), majd megkeresed a savedhez tartozó sbc filet, C:\Users\*usernév*\appdata\Roaming\SpaceEngineers\Saves\*valamiszám\*Save neve\
itt van egy sbc file, azt tudod editálni, én ezeket a mezőket keresném meg és állítanám "False"-ra a helyedben:
<EnableDrones>true</EnableDrones>
<Battle>false</Battle>
<EnableEncounters>true</EnableEncounters>
<MaxDrones>5</MaxDrones> - Ezt esetleg 0-ra, hátha, de csak ha a másik kettő nem megy.
Ha ez sem működik, akkor asszem ALT+F10 vagy CTRL+F10 játékon belül, creative tools bekapcs, F8 - Spectator mode, ezzel a nézettel odamész a sok ellenhez, és CTRL+X, majd igen, törlés. Elég gány megoldás, de legalább egy kicsit nem fogja terhelni a gépedet. Utána, a Player Control-al visszatérsz a karakteredhez, megint ALT+F10 creative tools ki.
De azért remélem az első megoldás is működni fog.
a biztonságos mód csak az aszteroidákat küszöböli ki amire szűkség is van ha nem azzal akarok szórakozni hogy foltozgatom a bázist
megpróbáltam lefordítani a spawn-os beállításokat magyarázatát és lehet hogy megvan a megoldás, bár még teszt alatt van pár óráig
Próbáld meg hátha kihagytál valami hajóspawn beállítást mégis majdnem mind a 3 sorban van hajó spawnra vonatkozó beállítás
Vagy még azt is megteheted hogy bekapcsolod a biztonságos modot a játékban és akkor még astearida zápor se lesz
Nyugodtan írogasd a problémákat mi is tanulunk belőle.
sory hogy megint ijenekkel nyagatlak titeket, de meg lehet oldani valahogy hogy az Argentavis hajók ne spawnoljanak be ?
mer már csak a szállítóhajók beéledését nem kapcsoltam ki, de így is most éledt be a 4 ilyen hajó és mind ott tobzódik 1 kupacon = szívja a gépet, és még beütni se lehet mer ledarálnának + időm se lenne szétszedni olyan sebességgel ahogy jönnek....
Hm azé 3 fps mellett is lehet értelmes videót kreálni:)
Végre eljutottam oda is hogy legyen intrója a videóimnak.
Taliztam egy oldalt ahol limitált videóanyagra lehet építeni ha valaki nem ért a videoszerkesztőhöz.
Ha tud valaki ilyesmit az írja már meg köszi remélem nincs helyesírási hiba a videóba fejbe lövöm magam:)
flixpress.com
Lhet hogy az angol az ami nem jo nekik (a google forditos angol mondatokat nem lehet megerteni.) Amugy melyik Far Cry? Mert ha a nagyon regi ahhoz talan nem is kell Uplay. En mikor irtam nekiki akkor altalaban valaszolnak, es/vagy erdemes atnezni hatha valaki elotte mar megkerdezte ezt es akkor megtalalod a valaszt is.
ui: Legrosszabb esetben letoltod torrentrol es jatszol vele, az teljesen legalas ha van hozza eredeti CD kulcsod, mert a felhasznalasi jogot megvetted.
Srácok furcsa kérdés de felteszem hátha használja valaki.
Ubisoft uplay vagy ahogy hívják
van nemek egy régen megvett far cray cd-m telepítő kulccsal viszont elvben ugye a platformon keresztül kéne megadnom a telepítő kódot
De nem fogadja
Próbáltam felvenni a suppal a kapcsolatot de akárhányszor indítom el a tikettet nem jelenik meg semmiféle információ hogy vették volna a kérésemet, bár megjelenik a felirat viszont a folyamatban levő feladatok között nem jelenik meg.
Ne is kísérletezzek vele?. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.10. 11:07:42
Nem tudom, nálatok mi van.
A hosszú betöltési idő: HDD, ráadásul 5400RPM-es; szarrá modoltad a világot és a modokat lassan tölti be-nekem is van ilyen világom; esetleg 1-2 modot alabból lassan tölt be, mert nagy vagy sok elemet tartalmaz.
Offline mód: nekem simán ment a dolog. Muszáj volt, mert úgy belassult a net, hogy nem vártam meg, míg csekkolja a modokat, így offline-ba raktam a steam-et és simán betöltötte a világot.
Az offline módos játékot már én is próbáltam, de akkor nem tudok moddolt világokat betölteni... netkapcsolat nélkül nem lehet modokat használni, az SE nem engedi, azt írja a modok nem elérhetők, nagyon jó... És mivel az én túlélős világom moddolt, netkapcsolat nélkül nem játszhatok.
Ez már csak akkor gáz, amikor a szutyok Invitel szivat, és elmegy a net, ennél a retek cégnél ez elég gyakran előfordul.
Ezzel az eszement hosszú betöltési idővel is csinálhatnának valamit.
Nem értem milyen funkciója van annak hogy a játékot tömörített tartalommal menti ha ennek ellenére hosszú a betöltési idő.
Elraktározza azokat, csak valamiért leellenőrzi, hogy megvan e. Amúgy is mindent a steam szed le, szóval szerintem is hülyeség.
Viszont a játék rejtett könyvtárában megvan az összes letöltött mod. A felhasználóneved alatt az AppData-ban vagy Roaming-ban találod, ahol a mentések is vannak.
Szóval ezek a fájlok tömörített állományok, melyekbe bele lehet mászni (TotalCommander) és kitömöríteni őket. Ezt a mods könyvtárban kell megtenni és természetesen azon belül kell egy-egy könyvtárat létrehozni a modoknak. Ha ez megvan, akkor a játékon belül a világ beállításainál a modoknál megtalálod őket, kis mappa van a mod előtt. Ezeket kell áttenni a jobb oldalra és a workshop-osokat kiszedni. Így nem fogja mindig csekkolni a netet.
A másik megoldás, hogy a steam-et offline módban indítod és akkor nem fog nézelődni az SE.