egy kissé analfabééééé-ta vagyok a steam-hez de meg lehet azt oldani valahogy, hogy ne töltse le mindig a módikat amikor betöltöm a mentést ?
most elösször próbáltam módolni, de az egy kicsit fura hogy mindig azt írja ki hogy módok letöltése..., és nemhogy elraktározná inkább.
Srácok kezdek begolyózni
Hol lehet a steamen Gyűjteményt készíteni
Valahogy baromira elásták ezt a funkciót pedig már párszor megtaláltam de mindig elfelejtem.
Bakker ez egy brutál jó ötlet volt megint pont a modderek javára:) Automated Beam Drill
Ha torrentezésre is használod, akkor én is amondó vagyok, hogy nagy vinyó kell bele. Lehet külsőt is használni, de akkor annak hűtést kell biztosítani, mert 40 fok fölött elkezdenek haldokolni. Főleg hosszú távon. De, ha van keret rá, akkor 500-as SSD a jobb. Viszont DVD helyére a keret kb 3000 ft körül van, ha nem használod, akkor érdemes megfontolni, hogy oda teszel még egy vinyót. Persze úgyis pont akkor fog kelleni a meghajtó, mikor épp nincs benne. Én is így jártam az asztalival, ezért van most külső DVD íróm. Amúgy sem tudtam volna beletenni egy belsőt.
Mióta nincs Quantum és Maxtor vinyó, azóta Samsung-okat veszek, bár a Toshiba sem egy rossz márka. De Samsung-gal még igazán nem volt gondom, jó sok üzemórát kibírnak, az 1 terrásaim vannak most olyan 400 nap körül.
SSD-ben rosszat még nem hallottam róluk, de a SanDisk is jónak mondható, bár tesztekben a Samsung a jobb. 80GB-osért 20 ezret kiadni meg hülyeség, azért kapsz már nagyobbat is. SSD-re meg nem kell gumialátét, nem rezeg.
Én amondó vagyok mindig a több kevesebb a kevesebb többet kér alapon előre gondolkodva tennék a gépbe 500 gb winyót mivel jelenleg ezen a gépen torrentezem is annak meg max 150 gb mindig kell ha nem viszem túlzásba. Én is samsung párti vagyok bár sokaktól hallom hogy x éven belül furcsán viselkednek a meghajtói. Az asztaliban csak samsungom volt-van különböző méretben és sebességben 750gb 1t 2t 500gb 500 ast használtam rendszernek a teljes mennyiségét és a 750 es ment torrentre a többi memória meg háttértár volt.
Hupsz hirtelen rátaláltam egy samsung r528 asba való 80 gbs gumialátétes ssdre Szerintem a 20.000 ft nagy átverésű árnak vélem.
http://www.notebook-alkatresz.hu/Samsung-NP-R528
Cyber hund, robot kutya a Föld szerű bolygón.
Spider, pókók az Alien típusú bolygón.
Drones, drónok. Argentavis-t nem kapcsolja ki, ami jó, mert nagyon jó alapanyagforrás.
Ennyire nem eszik forrón a kását.
Én mindenképp teszek bele még ramot, mert ez így kevés akármire is. Legalábbis nekem. Elég sok minden fut alapból általában és nem szeretem, ha a vinyóhoz nyúl. Amúgy is 6000 Ft körül van egy modul és csak annyi megy bele.
Már néztem SSD-t is, bőven elég lesz bele egy 250 GB körüli. Kingston hyperX van 22000 Ft-ért, de sebesség terén találtam eltéréseket ugyanannál a típusnál. A Samsung 850 EVO csak 240 GB és 30000 Ft, viszont vinyók terén talán jobban megbízom bennük. A SanDisk még esélyes, 22000 Ft, viszont az írási sebessége csak 320MB/s. Még nem tudom, melyiket veszem, mert a laptopoknál annyira nem számít ez a sebességkülönbség bár jobban hajlok a Samsung felé hosszútávon, mint a többihez. Az asztaliban is jó lesz.
Az asztalimban is 256 GB-os volt, igaz, hogy a nagyobb játékokat máshova tettem, de laposon úgysem játszol túl sok és túl nagy játékokkal (CoD AW - 40-60GB körül), szóval bőven elég tárhelyet biztosít. Filmnézéshez külső vinyó megfelel, elég az USB2.0 is, nekem azért van rajta 3.0 is, különben nem kellett volna a gép.
Most a gépemben 512 GB-os van, kb a fele van használva, de sokminden is van rajta, ami a laposon nem lesz.
És van egy olyan lehetőség is, hogy kiszedem belőle a DVD-t és kerettel beleteszem a benne lévő vinyót, ami 320 GB-os jelenleg. Így két vinyó lesz benne, megnövelt háttértár. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.05.08. 21:37:41
Kössz
megoldódott
most valahogy mégis működött csak egy kicsit el lett hamarkodva mer amikor megláttam egyszerre az újat ahogy szétkaptam az előzőt úgy ott is hagytam
az inváziós dolgot meg elírtam mer rosszul fordítottam az angolt sory. (cyber kutyás dolog elvileg, de az nem érint)
Ha gondoltam volna annó arra hogy a notimmal játékra adom a fejemet én is beveszek rá 8 gigát vagy nem tudom pontosan menyit bír a lap de kimaxoltam volna. Lesz egy kevéske lóvém és még mielőtt összejön a nagy gépre való feltuningolom a kicsikémet ssd vel is talán. Bár az kicsit visszafog hogy külső tárolóról usb keresztül futtassak bármit is vagy úgy veszem az ssdt hogy 500 gb legyen max talán addigra értelmes ára lesz:)
Hozzájutottam új/használt laptopomhoz, ahogy nézem, ezen nem kell SE-t futtatnom, a 4GB ramból 1GB marad úgy, hogy a rendszer mellett csak a chrome fut. Úgyhogy mindenképp veszek bele még 4GB-ot és kíváncsiságból kipróbálom, hogy fut a játék. Hátha kreatívban el lehet vele kicsit bohóckodni, míg nem vagyok a nagy gép közelében.
Pedig ott kell. A beállításoknál van egy olyan opció, hogy Drone. Ezt kell kikapcsolni és máris nem lesznek drónok. Ha nem hajlandó rá, akkor bugos lett a világ, új világot kell indítanod nélkülük. Nálam is volt ilyen gond, de ezt 2 patch-el ezelőtt orvosolták. Mármint az Argentavis-ok gyakoriságát. Mással nem nagyon találkoztam, ami drónokat gyártott volna. Az állomásoknak van kihelyezett őrtornyuk, de azok nem mozognak elvileg.
Üdv ismét
feladtam a bug probléma megoldását, viszont akadt egy másik kissé irritáló problémám a kalózokkal
hogy lehet azt megcsinálni vagy beállítani, hogy ne támadjanak dronokal a kalózok ?
mer eléggé irritáló, hogy épp sikerül ki iktatnom egyet szerencsére még mielőtt drónokat küldött volna, de máris jött egy másik, és az előzőt még épp hogy csak elkezdtem szétbontani, és így játszani sem lehet hogy mindig támadnak és nincs időm.
még a maradványaik eltakarítására sincs időm nemhogy építkezzek. a memóriát meg csak leszívja a sok roncs.
elvileg a beállításoknál ki van kapcsolva valami inváziós meg a drónos dolog, de így is jönnek.
Ez a csgocrash nem tűnik tolvaj oldalnak(meg különben is ott van az emailre kódot küldő védelme asteamnek), és nem is valami pitiáner fejlesztés, de viszonylag egyszerű. A lényeg hogy van egy szorzó, ami folyamatosan nő 1től valameddig(véletlenszerűen leáll). Lehet úgymond fogadni, vagy licitálni, arra, hogy meddig megy a szorzó. mondjuk 500 coinnal fogadsz 1.5 re. Ha a számláló átlépi az 1.5-t automatikusan megkapod a betett összeg adott szorzónyi szorosát azaz +250 coin-t. 1$ 1000 coin. minimum 250coint et lehet berakni. A számláló ténylegesen mehet bármeddig, akár 500-ig is. És a szerzett coint steames pénzbe átváltva el lehet utalni steames fiókba. Lényegében ennyi, aki kiakarja próbálni annak igy külső szemszögből ajánlom. + van rajta automata üzemmód, szal akár afkolva is lehet "pénzt" keresni :) Utoljára szerkesztette: SUPERTRABI, 2016.05.08. 19:36:24
A trade feloldásához 5 euró vásárlás kell illetve azt hiszem 30 nap várakozási idő mire akár a trade vagy piaci funkciók vagy barátfelvétel lehetségessé válhatna erre számol ha új fiókot nyitsz Kicsit keményítettek ezen a téren a srácok a sok boot trader meg item vadász fiókok ellen.Ja plusz az oldal x y feltételei Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.08. 17:34:05
csgocrash.com az oldal, lehet próbaképp akk csinálok egy másik steam fiókot, biztos ami biztos alapon, oszt meglátjuk, kb elég 1 $ vagy 1 €-nyi cucc, csak nem tudom lehet-e tradelni 0$-os accon XD
Nem egészséges a vállalkozás amibe bele szeretnél vágni nem javaslom ezeken az oldalakon keresztül betörhetik a steam fiókodat Én is gondoltam rá hogy bele lesek a dologba de nem éri meg hogy akár bannt kapjak akár fiókvesztést.
Annó pedig egész jól estek az itemek bár erre be kell ruházni meg kell venni az épp aktuális érmét vagy mit és ezzel tudsz több skint szerválni
Idle szervereken több esélye van a dolog esésének.Én kb hetente kaptam értékes skint volt olyan hogy egy nap 2 1,5 eurot szerváltam.
De ha nagyon kell párat adhatok:)
érdeklődés, van valakinek cs go-ja? azon belül is fölösleges 2-3 itemje? És hogy egyátalán lehet-e úgy tradelni, hoogy nekem nincs cs go-m? Találtam egy oldalt, ahol egyszerűen lehet cs go itemekből több pénzt kicsikarni és steames pénzé alakitani. Aki tehet próbálja ki, hogy mükszik-e egyátalán XD videókat láttam róla, elvileg jó cucc, csak még a legalitását sem értem, hogy milyen alapon szorozza a pénzt.
Ohhh ez mas kozegbe helyez dolgokat, nekem a valtoztatas maga volt a menyorszag en azt se tudtam hogy mast ez zavar
Engem nem zavart mert
-minden fps/tps/simulatorban a space a folfele/ugras gomb, ezt hasznalom vagy 10 eve
-minden fps/tps/rpg jatekban az F/E gomb a "use" gomb altalaban azert mert kozelebb van az WASD-hez, es mivel a tobbi jatekban mar megszoktam ezert 20-30 perc jatek utan kenyelmesen kezeltem
-A t gombot SOHA semmilyen jatekban nem hasznaljak semmire, egy-ket strategiai jatekon kivul, mert a messze van a WASD-tol, es konnyen melle nyom egy-kettovel az ember (ez velem egy csomoszor megtortent es ez engem rettenetesen zavart is)
-A K gomb az meg ugyan a negyzeten, ahhoz hogy megnyomjam le kell vennem az ujjaimat a WASD-rol ami egy fps/tps jateknal (koztuk az SE-ben is) nagyon zavaro.
**Pesze a billentyu kiosztast nem veletlen lehet szemelyre szabni a jatekok 99%ban, mert ez total szemelyiseg fuggo es az a lenyeg hogy a felhasznalonak legyen kenyelmes. De attol fuggetlenul a legtobb jatekban megszokottabb a jelenlegi iranyitas mint a regi. Es valoszinuleg azert csereltek le, hogy segitseg az uj jatekosokat (akik meg csak most kezdtek 10 percre, es nem ertik miert a T-t meg a K-t kell nyomni az F-helyett) Utoljára szerkesztette: LookUsArts, 2016.05.08. 00:47:42
Ami azt illeti, el is felejtettem, hogy lehet módosítani a kiosztást, csak kicsit túrkálni kell a rejtett könyvtár fájljai között.
Én múltkor át néztem, de sajnos nem találtam meg egyértelműen a CTRL-ra akciót reagál beállítást, mert marhára idegesít, hogy nem tudok toolbar panelre ugrani egyből, mert ami épp a kezemben van, azt leteszi, ha tudja.
Én már telepítettem újra a játékot és állítottam alaphelyzetbe is a kiosztást és az F-re még mindig felfele szállok. Mondjuk sosem használom, mert mindig a Space-szel emelkedem. Én ezt szoktam meg és nem tudom, hogy gravitációban az F-fel ugrana-e vagy sem.
Ha nagy sebességnél kiszállsz a hajóból, akkor azonnal kikapcsol a csillapítás és repülsz vele együtt amíg nem nyomsz valamit (WASDFCY). Szóval van esélyed visszaszállni, de akkor is kizökkent a dolgokból.
Jézus... szerintem te nem egészen értetted meg a lényeget :D
Mitől jobb az, ha egy megszokott gomb helyett nem az egyik, hanem a másik gombra teszem át az irányítást? (K a megszokott, és arról T-re vagy F-re nem tök mindegy? Ugyan úgy szokatlan.)
Lehet hogy 10 patch-el ezelőtt az F-re lett átrakva a a T funkciója, csakhogy az annyira szokatlan volt, hogy a beállításokban vissza is raktam. Az F-el én mindig is emelkedtem, a space-t nem használom erre és nem is tervezem. (Elvégre a C-vel süllyedek, akkor az a logikus, ha fizikailag is egy a C betű fölötti gombbal fogok emelkedni, nem pedig a C alattival.) És akkor most megcsinálják azt, hogy ha emelkedni akarok, akkor kiszáll a pilótafülkéből... 600 órányi játék után nem fogok azzal szerencsétlenkedni, hogy egy mélyen berögzült reflex miatt ha emelkedni akarok a hajóval, akkor elég egy ezredmásodpercre elfelejtenem a változtatást, már ki is szállt a pilótafülkéből a karakter, a hajóm pedig repül is elfelé, mert a csillapításom lassítani kezd azonnal.
Ebből adódóan szerintem te voltál mazochista hogy anno nem raktad vissza, és órákat játszottál úgy hogy megszokd az új kiosztást - kérdem én miért? Így is tökéletesen használhatok mindent, meg úgy is. Minek változtatnék csak úgy? Te miért vesződtél azzal hogy megszokd?...
Most viszont nem lehet visszaváltoztatni sem arra, hogy a K az inventory, T a controll menü. De nem baj, így már a T-vel vesz fel, száll be, inventory-t nyit, és megnyom, K pedig a kontroll menü, amit nem nehéz megszokni és hamar meg is szokom. Elvégre így a T lett a funkciógomb teljes mértékben. Bár ennyi erővel lehetne az R is, az közelebb van az ujjaimhoz és nincs semmi funkciója. Hmmm... Legyen az R? :D :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.05.07. 16:45:17
Nem akarok senkit se ki abranditani.... DE mielott mindenki elsirja magat a billentyuzet kiosztason, nehany hasznos tipp
1) Billentyuzet kiosztas es segiteseg > F1 (nem tudom hogy mennyire friss, nekem nem is kell, mert)
2) K-T betuket csak a mazoistak hasznalnak MERT mindeki mas mar vagy 10 patch ota a F-et hasznalja
-ki-be szallashoz
-kontener nyitashoz
-dolgok felszedesehez
-stb
3) Amennyiben neked a jatek meg mindig nem az F gomb-bal csinal mindent akkor ajanlom hogy menj be az iranyitas/controls menuben es a billentyuzet kiosztasnal menj ra az "alapertelmezetre valtas/ Set Default" beallitasra >>>> Es maris megmentettem az eletedet.
Szivesen
Na ezzel a T - K csereberével, vagy tudom is én mivel én is megőrítettem magamat tegnap :D
De már kezdek hozzászokni, végül is így hogy a T az inventory, nem kell levenni az ujjaim a WASD-ről ha be akarok lépni.
A faszé szórakoznak ilyeneknek az átállítgatásával annyira zavarja valamelyik főcsókát? vagy csináljanak egy cunstom billentyű kiosztást mint minden értelmes játékban
de ebbe még a játékkezelő gombok leírását se találod meg értelmese.
Hát nem igazán vettem észre változást a zenében. Se a bolygón, se építés közben, nem tudom, mennyi ideig kellene csinálnom, hogy változzon a dolog.
A connector welding-es dolgot nem értem, nem láttam különbséget korábbról.
A hajó törést mondjuk nem próbáltam, de arra úgyis ott volt a videó.
Ami 100%, hogy változott és nem tudom, hogy örüljek e neki vagy sírjak, az a 'K' és 'T' gombok működése. Ha egy ajtón (finomító, konténer) nyomtál 'K'-t, akkor is a tartalmát láttad és nem a kontroll fület. Most, ha az ajtón nyomsz 'K'-t, akkor bejön a kontroll fül és csak akkor jön be azonnal a raktér, ha 'T'-t nyomsz. A finomítók átnevezésénél ez rohadt idegesítő volt, hogy mindig a kis kék panelre kellett céloznom, hogy egyből a jó fül jöjjön be. Most meg zavar, hogy a konténer ajtaján 'K'-t nyomok és nem a tartalma jön be azonnal. Fordítva nem tudom, hogy ment (vezérlőn nyomsz 'T'-t), mert a legtöbbször mindig a 'K' után nyúlok. Úgyis az 'I' mellett van. A 'T'-t meg mindig a ki/be szállásra használtam, meg a kamera, távirányítás váltására. Szóval amire más játékokban az 'F'-et szokás használni.
Nem értem én ezt a nyavalyás steam-et. Kiírja, hogy frissítés várakozik, nincs semmi adatforgalom és cseszik lefrissíteni a játékot. Ha meg beállítom neki a magas prioritást (mármint a játéknak), akkor meg lemezírási hiba miatt nem képes lefrissíteni.
Még nem néztem át a teljes update-t, de új .net keretrendszer kell neki. Írja is, hogy melyik, ha nem lenne fenn. De elvileg a steam azt is frissíti hozzá. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.05.05. 20:47:26
Köszönöm a sok tanácsot.
Akkor majd kezdek egy naprendszeres gémet, ha lement az összes tutorial, és meglátjuk mire jutok.
Ezt pl szívem szerint hónapokig tudnám dédelgetni, ha bírná a gépem az épület kivitelezését Ilyenekre nagyon precízen kidolgozott ötleteim lennének:)
Azóta szeretnék egy hasonló űrállomást felépíteni amióta abbahagytam a treket és áttértem erre a játékra:)
[sketchfab]79e7847e14204ab38b9cbcdb3489e2b9[/sketchfab] Fleet Command by y2bcrazy on Sketchfab
Ezen a modellen nagyon jól ki lehetne fundálni az állomás léptékarányos méreteit.
Ha pl kiindulásnak veszed a fehér pöttyöket az oldalán egy nagy ablaknak mát megvan a követendő belmagassága a gyűrűnek Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.05. 12:04:00
Ha ötlethiányban szenved az ember ez az oldal tényleg jó mert kb méretarányosan le lehet koppintani a modelleket vagy ha engedi be is lehet emelni a játékba őket.
Én most ezt méregetem hogyan lehetne elemenként felépíteni hogy ne laggoljak közben de azért tudjak rajta haladni
[sketchfab]01b4a0690d2b48619c614cac669a511c[/sketchfab] Gilgamesh Class Destroyer by Timejumper on Sketchfab
A naprendszeres kezdést én is tudom ajánlani, vagy repülj el a sivatagig( nagy barna folt) :), vagy egyből le csinálj egy rakétát és irány a hold
kissebb légkör miatt könnyebb az elszakadás.
Halihó,
jó let's play videókból sok ihlet jöhet (BevoLJ, TheXpGamers, w4stedspace), egyébként meg, bár én is megcsináltam a tutorialokat, indíts egy nem easy survivalt, hanem mondjuk naprendszerest, keress egy jó leszálló helyet, aztán flexxelj, hegessz, fúrj, építs. Nekem is olyan volt, csak csinálok egy kis bázist, meg valami buggyt, és aztán elindult a fantázia :)
Talán annyi, hogy a Landert ne szedd szét teljesen, ha esetleg olyan helyre szállsz le, ami valamiért hosszú távon nem tetszik, pl sokat van sötét. Szerintem kezdd kicsiben, esetleg próbálkozz kreatívban is, ALT+F10-el (asszem) át tudsz váltani rá, nem kell újratölteni, majd ha működik az elképzelés töröld ki és építsd meg creative tools nélkül.
Úgy látom a vassal nincs baj (az a GTX 980 befigyel :D )
Én nagyon sok ötletet merítettem a youtube videókból, amiken új alkotások vannak bemutatva. Mindig öröm látni milyen ötletek pattannak ki az emberek fejéből.
Szia!
Legyen erős vasad, sok kitartásod, figyeld a fórumot, használd a wikipedia-t, kérdezz, ha valami nem megy. Ha tudunk, segítünk.
A tutorialok sokmindenre megtanítanak, sok jó ötletet tartalmaznak, én anélkül kezdtem, de ez nem baj.
A DX9-et megoldottam, de nem segít, ránéztem a bugra és még 01.106-nál jött be de elvileg javították is. (elvileg)
amúgy ránéztem de nem műkszik úgy sem, egyszerüen nem tudom mi lehet a gond = várok még az új gépemig azt akkor megint belevetem magam és akkor legalább már tényleg ki is tudom majd használni.
jelen gépemmel még az RJoco szétszerelőjéhez hasonló méretű dolgokat se lenne értelme megépíteni mer eléggé belassítaná a gépem, és így nemigazán happy.
azér kösz a segítséget.
Én még kitartóan ötletelek (a mechanikon)ha lesz eredménye úgy is postolom majd:)
Most kipróbálom én is ezt a dx 9 es verziót bár ennek az a hátránya ha 11 ben toltad eddig akkor azokat a munkáidat nem engedi betölteni:(
Bár ez érthető is.
Ma csak belekóstolni volt időm mert a kölcsönkölyök kikészített:) 5 órában sikeresen lefárasztott amiből másfelet alukált Kemény egy gyerekkor ez a 0 és 1 év közötti állapot:) Hugica lepasszolta a gyerkőcöt:)Most jön rá hogy hú de érdekes a világ két lábon tántorogva:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.04. 19:57:26
Szerintem nem. De lehet, hogy csak mi voltunk ügyetlenek. Én ügyetlenebb, mert nekem még a sínre sem sikerült a blokkot tenni.
Fejlesztettem még egy kicsit a szétszerelőt, meg szépen le is festettem. A pistonokkal egy vonalban van 2 sárga blokk. Azok blast door-ok, az alsó a tetőn van, a felső az oszlopon. Így, ha nagyon nekinyomok egy hajót a tetőnek, akkor a blast door-ok nem engedik tovább menni, mint kellene. A legfelső pistonok 6.5 méterre vannak beállítva, azoknak is van még mozgásterük elvileg.
A lentebbi képeken látható, ahogy szétszedem a 2 Al'kesh-t. Az automatikán van még mit dolgozni, főleg, hogy valamiért elmentek a szenzorok konfig beállításai és hirtelenjében megvicceltem magam egy kicsit. A sebességet is párszor állítom, mert míg az első hajó blokk nem ér a flexhez, addig bírja a nagyobb sebességet, utána meg már csak 0.05 m/s a megengedett. Nagyon szépen bontotta is szét a hajókat, csak hát a sérült blokkokkal így is gond van. El is küldte az egyik flexet és volt egy nagyon durva hintázása is, gondolom mikor felrobbant a flex. Rendesen meg is ilyedtem, hirtelen 5 és 5 között mozgott le/fel a cucc. Gyors bekapcsoltam a hajtóműveket, meg a pistonokat ki, így stabilizálódott a dolog.
Ha ez így marad, akkor jó lesz ez. Még van némi finomhangolás, de már működik.
Majd elfelejtem, egyszercsak volt egy akadása a játéknak, kb mint kreatívban, csak most nem tartott olyan sokáig és utána visszaesett a szim.sebesség 0.10-re. Mindent kikapcsolva meg 0.3 lett. Mentés/visszatöltést követően megint jó lett a sebesség. Kicsivel utána volt a nagy hintázás, de szerintem sokkal több idővel, hogy arra gondoljak, emiatt volt.
Jó lenne egy script, ha lehet írni ilyet. Gombnyomásra szeretném egy bizonyos sebességre beállítani a pistonokat. Az sem lenne rossz, ha időzítő vagy akár szenzor is képes lenne kezelni. Tudom, hogy van gombnyomásra lehetőség, de nekem konkrétan olyan kell, hogy megnyomom a gombot és az adott pistonok beállnak -5 m/s-ra. Érzékel egy érzékelő, adott pistonok sebességét visszaveszi -2-re, másik szenzor -0.05-re, majd a végén kapnak egy +5 m/s-os sebességet, amit szintén egy szenzor kapcsolna, bár ide lehet, hogy tennék egy időzítőt és az kapcsolná.
Még gondolkodom a szenzoros be/kikapcsoláson is, mikor hajó van a flexnél, de van kb 350 flexem és mindegyik alá kellene tenni egy szenzort. Akkor talán jól működne, de még így sem biztos, hogy a szenzor hatósugarát elég kicsire össze tudjam húzni, hogy minden elég közel érjen a flexhez.
Egy korábbi verzióval sikerült megoldanom a DX-es problémát, de sajna az eredeti gond megmaradt (aszteroida textúra bug) ami miatt még a gépet is újra raktam hátha.
1-2 dolgot még megpróbálok, de ha nem lesz jó akkor vége.
amúgy az én VGA-m 10.1-ig jó, de ezzel sajna a játék lényegéről még lemaradok.
azér kösz a segítséget.
Épp nemrég olvastam valamelyik játéknál, hogy tudták valahogy úgy futtatni, hogy nem DX9 volt. A játék nem támogatta a DX10-et, de a DX11-et igen és a kártya támogatta a DX10.2-t. Nem néztem meg, hogy mit kellett csinálni hozzá, mert nekem ilyen gondom nincs, de gondoltam is a dx9-ben SE-t futtató társakra.
Ha jól emlékszem valamelyik CoD lehetett.
Érdemes lenne utánakeresni, hátha lehet valamit csinálni vele. Bár valószínű az a kártya, amelyik nem képes a DX11-re, túl kicsi, hogy értelme legyen a dolognak. Érdemesebb lenne befektetni egy DX11-es kártyába. Mondanám, hogy van egy EAH4770 FORMULA/DI/512MD5 kártyám elfekvőben, de sajnos csak dx10.1-et támogat.
"a stabli verzióval nem fog meglepetés érni minket minden update után"
Hehe :))) várjuk ki a végét. De látom te sem gondoltad komolyan :D
Amúgy tényleg jó dolog, kérdés, hogy lehet e váltogatni a dolgot, hogy azért tudj játszani is vagy ha a dev lefrissített (és kaptál egy bughalmazt), akkor a stabillal már nem tudsz játszani és akkor bízhatsz benne, hogy a következő hétre kijavítják és tudsz majd játszani?
Thx ránézek
amúgy közbe törtekkel is megpróbáltam hátha, de eddig ott is csak a 01.127 volt jó, az afölöttiek mind csak a 64bit-es verziót tették fel, és a DX9 et nem engedték. (mellékesen nekem a 64-es kell DX9 mellett)
Steam-könyvár-baloldalon Space Engineers-re jobb klikk-Tulajdonságok(Properties)-A megnyiló ablak utolsó füle a Béták(Betas) arra katt- és ott a legördülő menüben kiválasztod a dx9-32bit-comaptiblity branch... -et
Elvileg innentől kezdve támogatni fogja a DX9 et, csak asszem a legutóbbi verzióval ahol volt még DX9. Lehet tévedek, még nem próbáltam.
De ha már leirtam akkor hozzáfűzöm az előző hozzászólásomhoz hogy itt lehet majdan beállitani hogy a stabil vagy dev verzióval akarsz játszani.
Kicsit olvasgattam közbe és igazad van, és úgy néz ki, hogy nem tudok mit kezdeni ezzel
max törtben leszedek valami régebbit és ott talán jó lesz.
ha ott se akkor most nem hónapokra jegelem a játékot hanem vagy 1 évre míg jobb gépem nem lesz.
tom36: Én úgy tudom a Win 7 automatikusan rak fel valami DX9 vezérlőt is, nem csak 11-et. Nálad pedig a Space Engineersben nincs DX9-es opció?
A játék DX10-et soha nem is támogatott, azzal ne foglalkozz. Vagy DX9-ben, vagy DX11-ben lehet futtatni.
Üdv all
korábban még írtam az aszteroidák textúra hibája végett, ami még máig nem oldódott meg teljesen hiába raktam újra a gépet, viszont lenne egy kérdésem:
- hogyan lehet azt megcsinálni hogy a grafikai beállításoknál DX 9 v 10 legyen, mer jelenleg csak a DX11 es opció van amit viszont nem visz a VGA, és annó amíg jó volt, volt lehetőségem is DX9 alatt futtatni, viszont most próbáltam és fel se tudom tenni Win 7 re
tudtok esetleg valami megoldást ? vagy valahogy törölnöm kellene a DX-et majd egy korábbit felraknom és imádkozni hogy ne a rendszert vágja haza és telepíthessek megint újra mindent. (a Win7 alapból 11 et telepít)
Na aki még nem olvasta annak mondom hogy a KSH főfője(Marek Rosa) közétett egy bejegyzést amiben leirja, hogy az SE-nek és az ME-nek 2 verziója lesz, egy development verzió, amit a megszokott módon hetente frissitenek és bugos, kifagyós stb. Lesz egy stabil változat amit 2-3 havonta frissitenek a dev verzió működő részeivel. + leirja hogy mit terveznek még az ME-vel.
Örülhetünk, a stabli verzióval nem fog meglepetés érni minket minden update után XD
@laci4321: annyira nem vagyok elkeseredve, kicsit életszagú, de legalább van kihívás. Az X3 Reunion-ba rengeteg órát beleöltem, és igencsak meg tudott viccelni, de én mégis élveztem. És az befejezett játék volt, nem korai hozzáféréses.
Visszamehetnék oda, amikor még egyben volt a szétszerelőm, de akkor elvész a Daniel Jackson és az Argentavis is. Inkább kijavítottam az állomást, igaz, hogy az egyik Al'kesh fele is odalett, de nem lényeg.
Visszamehetnék oda is, amikor úgy nézett ki a piston-os megoldás, mint kreatívban. Kreatívban gond nélkül ment, de se automatika nem volt és jobban is hullámzott. Nem tetszett neki, mikor leszedtem a 2 alsó sor piston-t. Valamiért instabil lett az egész. Utána még meg is deformáltam kicsit a rossz beállítással, nem csodálom, hogy terhelés mellett szétesett később.
Visszatöltöm az utolsó mentést, ott még elvileg ép volt minden és a hajók sem voltak rögzítve a tetőn. A megoldás szerintem az lesz, hogy leválasztom a tetőt a piston-okról, mivel összekapcsoló blokkal van megoldva amúgy is. Így helyreugrik elvileg minden és jó lesz. Nem az első eset lenne. És legalább a futóműveket is meglesem, hogy ki-kicsoda.
A géplefagyasztást nem értem, nekem sosem fagyott meg az egész gép. Igaz, én ablak módban futtatom és nem teljes képernyő szélességben. Egyszer volt, mikor vártam kb 5 percet, hogy továbblépjen és továbblépett. Hiába, ha valamiből sok van lerakva és te össze vagy szétválasztod azokat, akkor ott rendesen kell számolnia. Ilyenkor szokta elcseszni a sorszámozást. Mondjuk amúgy is szereti elcseszni. És akkor tudd, hogy a kettő 2-es közül melyik volt az első vagy épp a negyedik, hol a vége és hol az eleje. Ha én átnevezem őket és megsorszámozom, akkor azt nem szokta szétzilálni. Legalábbis még nem tűnt fel.
@i robot: A piston-ok mostanában nem olyan rosszak. Csak valószínű úgy kell a tetőre dokkolnom a hajókkal, hogy a tető nincs összekapcsolva a piston-nal. Mert szerintem ma is az volt, hogy jól megtoltam a tetőt mikor a hajót jól nekinyomtam a futóműveknek, hogy mindenhol rögzítve legyen. Ezért eltolta a piston fejét a testétől. Kérdés, hogy a hajó rögzítése után, hogy fogja kezelni az összekapcsolást a játék.
A fogaskerekes cuccot próbáltam. Nem tudom hány féle van, de szerintem te is azt próbáltad, amit én és @robokutya. Nekem sem sikerült működésre bírnom. Elég macerás. Én is jobban szeretem a vanilla megoldásokat.
Azt el is felejtettem írna, ha valami bebugzik, akkor minden visszatöltésnél másképp reagálnak a bugos dolgok. Nem nagyon, de éppen sokat számíthat. Mikor jött a szétszerelős bug, a tetőt nem tudtam megmozdítani, míg rögzítve voltak a hajók. Mikor leválasztottam őket, akkor meg minden repült szanaszét. De egy alkalommal sikerült elfogadható sérüléssel leválasztanom őket és onnan folytattam a játékot. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.05.03. 23:16:29
Egy oldalnyit lejjebb lapozol és ott lesz a moddal kapcsolatos összes félelműnk elmesélése:)
A módot [DX11] Mech's Mods: Gears & Things hívják ha erre gondolsz.
A szétszerrellő állomás platformjának a vele való mozgatásánál az a hiba vele hogy meglepetésszerűen ugrik ki a fogasléc a tartósínből és esélytelen visszatolni csak az ujraszerellés jöhet szóba.
A lerakása némi fejfájást okozott nekem is elösször egy blokkal kell kezdeni és arra rakni a fogaslécet és mellé teheted a csuszósínt is.
Na jó, nekem a mai 15 perces játéktapasztalatom:
Az előző komment után indítottam is el a játékot. Hátrafordulok a mérnökkel és mit látok? A bázisom oldalát letarolta 122k magnéziumból álló nagy szikla, ami valószínűleg a fölötte parkoló szép nagy bányászhajóm egyik fúrójából származik. Amely fúró, valamilyen rejtélyes oknál fogva ahelyett hogy leadta volna a tartalmát (sorterek, és a TIM szkript is kiveszi a fúróból automatikusan, nem maradhat benne), inkább szétrobbant (mert az sokkal menőbb :D) és lepottyantotta magából a sziklát. Nem tudom mikor történhetett, amikor leparkoltam a bányásszal akkor tuti nem, azt észrevettem volna. Na mindegy, elkezdtem felmérni a kárt egy flexeléssel, elég is volt neki, úgy lefagyasztotta a gépet, hogy a restart gombért kellett nyúlni
A játék csak azért volt 15 perces, mert még 2-szer visszaléptem képeket csinálni (az ép bázist tartalmazó világba és a letaroltba)
Íme a képek az esetről:
Kész rejtély számomra hogy mi történhetett! Miért robbant szét az a fúró, amikor közel s távol nem volt semmi aminek nekiütközhetett volna? Miért van a magnézium mellett egy ugyan akkora uránium szikla is? Talán az a Refineryből származik amit megsemmisített a lezuhanó magnézium, csakhogy 2 db Refinery is megsemmisült, és mindkettő tele volt, mégsem 3 szikla van, hanem kettő. A bányászhajóról pedig csak 1 db fúrófej hiányzik, és pont az alatt a magnézium, és pont annyi magnézium amennyi belefér egy fúrófejbe. De miért nem vevődött ki a magnézium azonnal a konnektorhoz csatlakozás után, amikor már vagy 20-szor megtette ezt a duplán biztosított automatika? És mondom, nem történhetett a dokkolás után közvetlen, mert azon a feljárón jöttem le ami megsemmisült a magnézium lezuhanása miatt (szóval az automatikának lett volna rá ideje). Tehát az a "kis" Mg beleszorult a fúróba, ami valamikor valamiért, amíg nem figyeltem, szétrobbant.
Mindenesetre az biztos, hogy nekem mára ennyi elég is volt a játékból , majd ha legközelebb belépek, akkor megnézem mennyi követ gyűjtöttem az ép világban (kb. 1 órával korábbi mentés) levőhöz képest, abba Space Masterben beírom az azóta legyártott alkatrészeket és összegyűjtött köveket és csókolom. A bázist meg a kis bányászhajómat tuti nem kezdem el újraépítgetni :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.05.03. 21:56:07
Az biztos a piston-ok adnak elég fejfájást! Én folyamatosan töröm őket...
Nem szoktam mod-okat használni de tegnap találtam 1-2 jófajtát.
Többek között egy fogaskerekes pakkot. Próbálta esetleg valaki? Mert nekem nem sikerül működőképeset építenem.
JAAAAA hogy te "betöltő ablak" szó alatt a főmenüre gondoltál?
Azért van különbség a főmenő és a betöltőképernyő között :D Akkor most neked a főmenü egy nagy üres feketeség + a bal alsó gombok + jobb alsó update tájékoztató?
(Én a töltőképernyő alatt mást értettem, ha elolvasod még egyszer a 3633-as hozzászólást. Azt az ablakot, ami akkor jön elő miután a betöltés gombra rákattintottál, és a világ betöltése előtti várakozáskor van. Az én olvasatomban az a betöltő ablak, nem a főmenü :D )
RJoco most tudom mit érzel. Ez gyakori érzés nálunk :D
A mai 2 órányi játékom termése:
Először elbontottam 2 piston-nyit a szétszerelő mozgató részéből. Érdekes mód a piston-ok neve megjelent a bolygó középpontjában villogva majd eltűnt. De csak a legalsó soré. Aztán a fölötte lévő piston-okat rögzíteni is kellett valahogy. Ezt meg is oldottam merge blokkal.
Később kiderült, hogy a legalsó piston-ok csoport neve valamiért üres. Először azt, hittem, hogy 1 órányi játékomnak annyi, mert a kis ablak mutatta, hogy behúzza, meg kitolja, de tényleges mozgás nem történt. Új csoport megoldotta a dolgot, bár volt egy kis baki, mert az egyik piston minimális távolságát 3m-re sikerült megadnom, de a többit elfelejtettem és 0.7 méterig behúzódtak. Szerencsére fej nem szakadt le sehol, kitoltam az összeset és nem volt gond.
Állok be az egyik Al'kesh-sel a tető alá, akkor látom, hogy megint hiányzik egypár futómű róla és maga a tető is lyukas. De jó, korábban már javítottam valahol, most kijavítottam még egyszer. Szépen ráparkolok a hajóval, hozom a következőt, azt is ráteszem és akkor eszembe jut, hogy fogom én ezeket rögzíteni? Mivel elég sok futómű leszakadt az oszlopoknál is, így a fene tudta, hogy a majd 400-ból miket zárjak le. Nem gond, kb sakkoztam és rögzítettem a hajókat. Meg a tetőt is. Még mindig nem gond, megflexelem azt, aminek nem kell rögzülnie és akkor látom a listában, hogy melyik nincs befejezve, az fog nekem kelleni.
Az első oszlopnál nem is volt gond, a másodiknál látom, hogy a piston feje igencsak el van távolodva a rúdtól. Ehh. Nézem a piston-t, nem tudok új fejet csinálni, vagyis a fej még 'rajta van'. Ezen az oszlopon 2 talp is rögzült. Amikor nekiálltam a második flexelésének valami történt, elpattant valami, a piston rendszer darabokra hullott, az oszlopok és a tető sérültek.
Úgyhogy kiléptem a játékból, ami kb ott volt elmentve, hogy az első hajót a tetőhöz vittem. Azt nem tudom, hogy a hiba akkor keletkezett vagy már megvolt-e, talán még tudom orvosolni.
Pedig a behúzó automatikát is megoldottam, egyik piston követi a másikat és nem egyszerre mozog az összes, ha meg teljesen leért a tető, akkor időben meg is áll, hogy ne darálja be a futóműveket.
hm édekes.
Nekem a főmenü alatt ott díszeleg egy rakat háttérvideo:) most már nem.Lehet te már régebben megmókoltad a video mappáját a játéknak:)
Vagy jó 400 megányi videó van ebben a mappábanD:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\SpaceEngineers\Content\Video
és inenn tölti be háttérnek Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.03. 19:00:19
"a betöltő ablak alatt futó mozgó háttér videók"
még mindig nem tudom mire gondolsz, a betöltőképernyőn nálam az egyedüli dolog ami mozog az ahogy az a 3 körgyűrű forog ellentétes irányokba. Ezen felül a töltőképernyőn egy kép és egy idézet van, nincs videó.
Valamelyik modder kitalálta hogy a kis blokkos összekötő szélére felaplikált egy modos fegyverarzenált.
Fene pedig még tegnap fent volt úgy látszik leszedte a srác.
Vagy csak látszat terv volt és nem is volt összehegesztve a dolog csak rápattintotta az összekötő szélére a cuccost.
A videok pedig a betöltő ablak alatt futó mozgó háttér videókra gondolok és tényleg mintha egy hajszállal gyorsabban töltene a progi befele.
Ja várj már látom a hajó orrán, oldalt és felül a fehér és türkiz négyzeteket, gondolom azok lesznek majd az oldalirányú hajtóművek.
De mi az a „mergés fegyverrendszer”?
És milyen háttérben futó videókról beszéltél, amik zabálják a ramot?? (Ezt már harmadjára kérdezem :D )
Lehetnek rajta rejtett meghajtó elemek is a srácból kinézem hogy tudja mit csinál az eddigi melói nagyon ütősek voltak.
Eddig ugye azt hittük hogy nem lehet két különböző elemet egybe építeni
Most meg ott van pl a mergés fegyverrendszerek amit kitaláltak ez is két funkció egyben. Ennyi erőből simán lehet monitort összekapcsolni egy kislámpával vagy mással szerintem.
A fülke tényleg kicsit praktikusabb is lehetne de kamerával már megoldható ha programozható lesz a monitor előttem.
Tény nem sokat látni:)
Szerinte elég gáz az a pilótafülke, a belső nézetnek konkrétan búcsút lehet inteni benne.
Annak a vadásznak meg kell legalább egy kis oldalirányú meghajtás, mert az űrben így nem lesz túl praktikus. A hajtóművekből úgy látom ion és légköri, szóval az űrben is kellene vele manőverezni valahogy.
i robot elég volt megemlítened hogy van egy ilyen kifagyás bug, nem is váratott sokat magára és előjött nálam is :D
Magára hagytam a gépet (tehát nem csináltam semmit!) elmentem dolgomra, addig hadd dolgozzanak az összeszerelők. Erre mire visszaértem kb. 10 perc múlva a géphez, már ki volt fagyva a játék :D
Megépítettem túlélőben a szétszerelő fejlesztését, a tetőt mozgatja, de a szétszerelés még várat magára.
Megoldottam, hogy a piston-okat szintenként lehessen mozgatni, így mindegyiket 0.5 m/s sebességre állítottam és elég jól bírják. A hullámzás is sokkal kisebb lett és sokkal hamarabb meg is áll a tető. Automatikát még nem tudom hogyan fogok rászerkeszteni, addig marad a kézi vezérlés. És esélyes, hogy az aljából 2 piston-t ki is fogok szedni, mert így azoknak az összehúzására egyáltalán nincs szükség és csak a hullámzást erősítik.
Elvben megoldottam hogy a Gondolák leváljanak illetve külön távirányítást kapott mind a két oldal Külön hajóként is navigálhatóak.
A háttérben ha igaz ott maradt a Gondola tartó platformom.
Kicsit furcsa hangja van a hajónak így ezért lett ez a neve:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.05.02. 14:21:40