Na megtaláltam.
Ha valakit zavar a háttérben valószínűleg übersok memóriát elszívó háttérvideók tömkellege
az sétáljon el a következő mappába: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\SpaceEngineers\Content\Video
és vagy törölje a filokat vagy a video mappát nevezze át.
Valószínű a következő frissítésig működni fog.
Én próbálkoztam a blast door-okkal, de sajnos nem akarta jól működni a dolog és szeretett néha szétesni is.
Elég frankó járgányok.
Pontosan, és szivesen :) Jó az a Merge Block, már elkezdtem kattogni, hogyan is kéne dokkolót csinálni az aszteroida bázisomra :)
Addig is egy jó is terepjáró, frankó képességekkel, na nem az amivel kezdődik a videó, hanem másik, a nagyobbik, szerintem menni fogok ezzel is egy próbakört :)
Végülis, jah. A képzelet azt alkot meg, amit akar, nem kell annak a realitáshoz közel állnia. Úgyis nagyon macerás lenne akkor a játék. :)
Köszi a linket!
Nekem ilyen elferdült felfogásom van, emlékszem az X universeben is olyan csatahajót kerestem, amelyik a leggyorsabb, asszem az X2 ben talán pont a Xenon K volt emiatt, plusz a kinézete miatt a kedvencen, egy jó mindenes volt, de rég volt már, lehet az emlékek megszépültek :)
Mindenesetre én pont úgy szeretem, hogy large shipre tudok rakni akkora hajtóműveket, amikben bőven nagyobb kakaó van, mint a kicsikben, és amint a játék is tudja majd kezelni, ugró hajtóművet nem is fogok használni. Ha nem vagyok bolygók közelében, akkor bírja a 10'000 m/s-t, csak esélyes hogy az ember 2000-3000 körül telibever egy aszteroidát, utána már mögöttem generálódnak. Ha lehetne akkor a normál hajtóműves nagy tempót kombinálnám navigációs rendszerrel, mert azt azért egy élmény látni, amikor megérkezel egy bolygó mellé, ahogy először csak távoli kis égitest, majd látod, hogy közeledik, ideje fékezni, több fokozatban, stb.
A vadászoknak az az értelmük, hogy jobban gyorsulnak, sokkal jobban manővereznek, és kisebb célpontok. Nekem a SW új remény nyitója adta az "ihletet" ehhez a felfogáshoz, ahol a Romboló simán utoléri a Corvettet, de a Falcont is, viszont sokkal nehezebben fordul náluk.
Az NPC-kre is hat, ahogy észrevettem, de ezt nem igazán tudom lemérni, talán annyi, hogy amikor elindul egy drón feléd, akkor néha elszámolja, és később áll meg, vagy becsapódik. A cargo shipeknél nem látok különbséget, azok ugyanúgy konstans sebességgel haladnak, mint mindig.
Itt le van írva, hogy tudod magadnak beállítani a limiteket, ezek csak akkor mennek, ha "Offline" módban van a térképed, ha online is akarod, akkor valahogy fel kell tenni WS-ba, és onnan betölteni, vagy leszedni egy már létezőt. Official Guide: Modding for ship speed
szerk.: Laci: ilyenre nem emlékszem, ma kipróbálom, van BPem mindenből és megnézem. Utoljára szerkesztette: reaper5687, 2016.05.02. 11:22:36
Szerintem is inkább az a jó ha a nagy hajó gyorsabban tud haladni, úgy is lassabban éri el azt a végsebességet és így van értelme a hordozóknak is.
Viszont még jó régen amikor ezt próbáltam az történt, hogy amikor a nagy hajómmal tulléptem a kis hajó max. sebességét, akkor a benne dokkolt vadászok szépen kirobbantották a hangár ajtaját, mert nem mehettek nagyobb sebességgel és le akartak maradni :D
Nálad nincs ilyen? (Én már régen próbáltam.]
Általában pont, hogy a nagy hajók lassabbak és a kicsik gyorsabbak, különben mi értelme a vadászoknak?
Viszont a kis hajóra nem szerelhető ugró hajtómű, korlátozott az életfenntartás és energia. A víz és élelemkészletről nem is beszélve.
Persze egy StarTrek-ben nincs szükség vadászokra, ott minden nagy hajó gyors és tele van fegyverzettel meg pajzzsal.
Ellenben egy Battlestar Galactica, ahol nincs lézer fegyver, sem pedig pajzs, igencsak jó a vadász.
Az X univerzumában is a vadászok repesztettek 2-300-zal, a hordozók, csatahajók meg jó, ha elérték a 100-at, de akkor már kompromisszumok árán.
Na még a végén bekerül a modpackomba a sebesség is. Az NPC hajókra ez hogy hat ki?
Nem tudtok valami olyan modról ami feloldja az ingame scriptes tiltásokat? (pld teleportálás, játékosok lekérése stb)
Elég hasznos lenne, csinálnék hozzá egy teleport scriptet elsőre, már ha megoldható XD
Lehet nekem az zavar be, hogy már jó ideje be volt kapcsolva a cargo ships, amit később mégis kikapcsoltam, de lehet az útvonalakat előre legenerálta, vagy nemtom, pedig szoktam nézni, hogy mennyi "szemét" van a játékban, és ki szoktam takarítani, és itt vettem észre, hogy pár nap alatt lett 3 új nagy roncs nem messze a földi bázisomtól.
A max speed modok nélkül én már szinte meg se tudnék lenni, pláne, hogy szét van osztva az enyémben, small ship 250, large ship 800, így van értelme hordozó hajóknak is :D
Egyébként itt pont elég volt ennyi hajtómű, nagy fékezéshez csak 180 fok fordulás, és dampeners bekapcs, egyébként meg óvatosan kell manőverezni, a fő cél úgyis az volt vele, hogy eljutni egy aszteroidára, ott bázist alapítani, ahhoz meg be is vált :)
Érdekes, nálam a bolygó közelébe sem jönnek az npc-k. Ha vadászni akarok, akkor el kell ugranom legalább 50km-t, hogy megjelenjen egy. Meg utána a többi is. Mondjuk a bolygón nagyon nem járkáltam, mert én az űrből indultam. Egy leszálló van csak, meg egy csillagkapu a szabadban.
Elhiszem, hogy a speed mod-dal sokkal nagyobb a különbség. Nekem is sokszor hiányzik, főleg a felszállás teszteknél volt nagyon uncsi. De amíg a készítők nem építik bele a játékban, addig marad így.
Én igyekszem minden irányba ugyanakkora erő kifejtésére alkalmas hajtóműveket rakni, pont azért, mert ahogy gyorsulok előre, tudni fogom, hogy ugyanúgy fogok lassulni is. Ha nem így csinálnám és előre kevesebb erőt juttatnék, akkor nagyon gyakoriak lennének a balesetek.
Ezt el is felejtettem, de tényleg, a bolygókon nincs platina, viszont arra elég egy kisebb gép, amivel ki tudsz menni, találsz egy aszteroidát, bányászol, és visszajössz, én is így kezdtem egy small blokkos bányagéppel, egy kanyarral már van elég platinád elindulni.
A másik, hogy pl most is találtam új cargo ship roncsokat a bolygómon, tehát még mindig lepotyognak, ezeknek 1 nagy hajtóműve jópár kis ionra elég, tehát, ha nagyon kell megoldható a platina, bár a full H2 is bőven elég. Azért lehet ekkora még a hajóm, mert azért van fegyverzet, meg 8 O2 generátor ami tele van jéggel(az aszteroida bázisomon ez 8x74k jég), lehet az is.
Egyébként csak kíváncsiságból visszatöltöttem az indítási állást, csak most speed moddal, a különbség elég komoly, az első videó 9 perces, a másodiknál már 4 perc után elhagytam a gravitácós mezőt, csak tovább tartott megállni, sokkal :D
Hangproblémát mostanában nem tapasztaltam, bár az új zene vagy effekt vagy mifene elég zavaró.
Nálam most az a gond, hogy a világ betöltése után még párszor megakad a játék egy pár másodpercre. De később elhagyja.
Nameg a zene sem folyamatos, néha elnémul és csak akkor veszem észre, mikor megint rákezd.
Sajnos ez ilyen unalmas. Persze aki modot használ... :)
Viszont most vettem észre egy lehetetlen dolgot, mely összefügg a lehetetlen küldetéssel. Mások állítása szerint (nem bányászok még bolygón) nincs platinium a bolygón. Vagyis ion meghajtást lehetetlen a bolygón a hajóra szerelni, így full hidrogén meghajtással mehet csak.
De ilyen felépítéssel ennek ez sem lenne gond, van bőven anyag benne. A súlya is igencsak szép, 5200T. Nem is értem, nem lehet nagyobb annál, amit én építettem és az asszem nem ilyen nehéz. Igaz, hogy se o2 generátor, se összeszerelő, csak az anyag a konténerben ezekhez.
Kíváncsi leszek mit fogsz kihozni SUPERTRABI, mi lesz ez az OS, de gyanítom nem mostanában lesz kész, elég nagy munka lehet :D
i robot: igen nálam is csak külső nézetben produkálja, de sajnos belső nézetből elég keveset látni ki a hajóból. (körbeveszik a pilótafülkét fúrófejek). A kifagyással én nem találkoztam ez után az update után, nálam még az előzőnél, múlt héten volt egy.
Azt a hangrecsegést nekem is produkálja, de csak külső nézetben. Viszont úgy gondoltam lehalkítom, nem érdekel aztán kb. 2 perc repülés után összeomlott az egész gépem, reset gomb kellett. Utána próbáltam még néhányszor a hang sajnos rossz maradt, azonban a gép nem halt be.
Naja, úgy terveztem, hogy jó kis kolonizáló hajó legyen, 2 rakéta torony vigyáz rám, ha netán kell, és egy medbay is van rajta (MK2) :)
Csináltam egy videót, majd ha a YT eleget gondolkodott rajta elérhető is lesz, fogtam a rakétát, átmentem kreatívba, spectatorba le a bolygóra vissza, ott blueprint paste a kilövőbe, kis töltögetés, és indulás, persze ekkor már kreatív ki, az csak a paste-hez kellett. Látszik is, hogy amikor elindulok amint a merge block szétkapcsol, elveszik minden hotkey beállításom, és nem tudom a hajtóműveket finomhangolni, valamint az O2 generátorokat bekapcsolni, izgi volt. Ja nem tudok számolni, nem 4, hanem 8 van belőle :D
A videó kedvéért kivettem a Landing Gear skint, meg a speed modot, hát jó unalmas így, ráadásul annyira kicsi erő kell így már hozzá, hogy kb az út felénél már nem kellett, hogy menjenek az O2 generátorok, és a H2 hajtóműveknek se volt sok dolguk. Ezzel szemben Speed moddal sokkal "realisztikusabb", hogy csak gyorsulsz és gyorsulsz, szinte remeg minden, hajlik a tér, cserébe, ha el akarod érni a 800m/s-et, akkor zabálni fog rendesen, és gyorsan elfogy a jég is :D
Egy ilyen rakéta már tényleg igazi bázisalapító :)
Na, update tapasztalatok nálam:
A legutóbbi update óta most léptem be először. A nagy hajók kis légköri hajtóműveinek sebzése nőtt +2,5 métert (1 nagy blokknyit), nagyon király hogy szóltak róla, épp csak visszaértem a bázisra úgy hogy a nagy fúróhajómon ne semmisüljenek meg a fúrófejek. Aztán a bázison meg átépítés...
A kicsi légköri fúróhajómat meg ami meg nagyon fürge, szépen el kellett rakjam talonba, mert ha vele repülök akkor berecseg-ropog a hangszóró, fülsüketítően ordít. Még ha némára veszem a beállításokban játékot, akkor be-be recseg néha, ami elég durva...
Engem személy szerint ez a nagy hajó morajlás rettentően idegesít, nem tudom ti hogy vagytok vele.
Jogos észrevételek, a landing gearek elvileg vanilla blokkok, csak másik a textúra, tehát ha feltenném mondjuk ws-ba akkor mennie kéne bármilyen mod letöltése nélkül is. A sebesség sem volt 100 m/s, asszem 200-250 között tartottam, de tuti simán kivisz 100-al is a bolygóról, mert leginkább csak az elején kellett nagy tolóerő, indulás után minimálisra lehetett venni, pont annyira, hogy a sebesség ne, vagy csak minimálisan csökkenjen. A jég mennyisége és tárolása annyi, hogy 4 O2 generátort teleraktam, fejenként 102k jéggel, ha jól rémlik, annyi amennyi belefér, és off-on voltak, csak amikor már úton voltam, olyan 2000m magasan, akkor kapcsoltam be őket, a két H2 tartály is full tele volt, a végére nem ment le feléig egyik sem. Az utolsó aszteroidás képen már egy MK2 látható, a rögzítő talpakat, a grav generátort, és az assemblert már fent raktam rá, a Large Cargo full tele van alkatrészekkel :)
A súlyát nem tudom, de most értem haza, és még nem indítottam el, ha érdekel csinálok videót, akár 100 m/s-el is. :)
Ha olyan böngészővel vagyok itt az sg fórumon amin nincsenek tiltva a átirányítások (pl. a firefoxban a PC-n tiltva vannak, de a tableten már nem) akkor random amikor rákattintok a bejelentkezésre, vagy a válasz gombra, megnyit egy új másik lapot a böngésző amin egy reklám töltődik be. Köszönöm sg fórum, nagyon szeretlek titeket ezért. (Legyetek allergiások mind, csak ennyit kívánok nektek)
Lehet, hogy lassú a vinyód. Vagy inkább kicsi a géped. A játékokat nem irodai laptopokra tervezik, ehhez mérten kell tolerálni a teljesítményt is.
Nézz szét a játék könyvtárában, szerintem ott tárolja a videókat is.
Hát a szétszerelőn van mit javítanom, rendesen betett a kis malőr.
Azt nem értem, hogy, ha valami új opció kerül a játékba, akkor mi a fenének kell azonnal bekapcsolni?!
Korábban a voxel opcióval szívtam és talán még régebb óta nem volt hallható a játék hangja, mikor átléptem böngészőre vagy más alkalmazásra. Erre most megtalálom az opciót a hangbeállításokban, természetesen aktiválva. De ez is csak a véletlen műve volt, mert a zenét akartam lejjebb venni, hogy jobban halljam az új effekteket.
Srácok a legutóbbi frissítés óta nálam az elmentett játékállás lista betöltési ideje független attól hány projekt van benne baromi lassú lett és van egy érzésem mitől a háttérben futó videóanimáció tömkelegét nem kultiválja a gépem ki lehet valahogy kapcsolni esetleg megtalálható a videó valamelyik könyvtárban és ha kitörlöm nem zavarna tovább?Valószínű emiatt lassabb a dolog sőt ráadásul néhány résznél teljesen kikockásodik a kép.Francnak ennyi sallang egy játékba.
Nem rossz, így burkolat nélkül gondolom jó könnyű. A full vanillához hozzátartozik a 100 m/s sebességkorlát és az utolsó képen lévő futómű sem 'eredeti'
Túlélőben kivisz?
Reaper egész jó a rakéta formája!
Mennyi jeget igényel a kijutás? (Mekkora sebességen?)
Látom mindenki szét és össze szerel mindent, én meg annyira nyugtalanul aludtam, mióta láttam, hogy készülnek a rakéták, amikkel ki lehet jutni az űrbe, hogy én is csináltam egyet, kivételesen full vanilla, van rajta 2 nagy H2 tartály, O2 generátorok, meg persze védelem. Mint kiderült, kicsit túllőttem a hajtóerőt, mert amikor az összes előre hajtómű fullra lett állítva szinte leugrottam a bolygóról :D
Csökkentettem a sebességet, ez bevált, most már nem imbolygott annyira.
Viszont az érzékelős dologgal volt egy kis gondom, mivel a flexek hatóköre nem igazán behatárolható és az egymás mellett lévő flexek nem fedik le egymást, így közéjük is becsúszhat elem. Ennek az a hátránya, hogy ilyenkor megáll a művelet és nem történik semmi.
Eléggé lecsökkentve a pistonok sebességét viszont működik a dolog, bár eléggé lassan megy. És a szimulációs sebesség is 0.33-ra visszaesett.
Jobb híján a harcra készített Halálisten-t tettem be a szétszerelőbe. Egész szépen bontotta, aztán egyszercsak megakadt a játék. Nem gond, biztos valami nehezen feldolgozhatót csinált. Vagy 5 percig semmi, aztán tovább futott. Igenám csakhogy 0.05 a szim sebesség. Hm, mi a fene. Piston, flex kikapcs, nem sok a javulás. Nézem, hogy a rahedli giro alól eltűnt a talaj. Gondolom ez lehet a gond, mert most meg lebegnek csak. A szétszerelés még megy, hát kíváncsi leszek rá.
Kerbal Space Program 13€
Space Engineers 6€
g2a
Az adó még rájön.
Jah, a bolygóssal az a gond, hogy ahhoz le kell vinni a felszínre.
De lehet egy olyan megoldást is csinálni, hogy nem a felszínre teszed az állomást, hanem a gravitációs tér szélére. Nem tudom, pontosan mekkora gravitációs erő kellene egy hajóhoz, hogy szép lassan elkezdjen esni, de szerintem a 0.05g már jó lenne, az meg még egész kint van. Mivel a voxel-es cucc nincs bekapcsolva, ha a grav.téren kívül teszem le az állomás első blokkját, akkor azután is fennmarad az állomás, hogy beépítkezek a térbe. Korábban teszteltem, akkor még ment, nem tudom, hogy azóta javították/módosították e.
Meló közben eszembe villant, hogy miért akkora a sebessége a tetőnek, amekkora.
8 pistont használok egymásra pakolva és az egészet egyszerre mozgattam. Vagyis a 0.5 m/s sebességet szorozni kell 8-cal. Így lesz 4 m/s, ami már reális lenne. Viszont a pistonok fejeinek van némi kilengése, gondolom, hogy ne szakadjon le azonnal és ez okozza a nagyobb/kisebb sebességet a tetőn.
Van pár dolog, amit tudok tenni. Először, hogy a sebességet lecsökkentem 0.065 m/s-ra, így lesz a tetőn 0.5 m/s. A másik, hogy még lejjebb csökkentem, mert elég lenne a 0.2-0.3 m/s is.
A másik, hogy egyesével vonom be a pistonokat és csak akkor indul a következő, ha az első bent van. Ez elég sok érzékelőt igényelne és eléggé macerás lesz az automatizálás megoldása.
A harmadik ötlet, hogy több hajtóművet teszek a tetőre, ami talán jobban tompítja a kilengést, de kérdés, hogy pistonok fejei bírni fogják e.
Ez csak akkor okoz problémát, ha olyan hajót akarsz szétszedni, ami nem képes megtartani magát a légkörben.
Az űrből becélozni meg a szétszerelő gödröt.. Hát kihívás :D Már persze ha túléli a flex a becsapódást, mert az sem elpusztíthatatlan :D
Én mostanában a Nanite Controll Factory-t használom erre a célra is, mert az nem csak meghegeszteni, de szétszedni is tudja a dolgokat 300m-es távolságon belül :) (Ha teszel rá egy, a moddal együtt járó jelzőegységet)
Na igen ez is egy jó módszer:)
Ezt a módot letelepíted a bolygón egy nagy üstbe felé állsz a hajóval ráhagyod a gravitációra és szépen bezabálja:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.04.30. 15:34:03
Sztem a legyeszerűbb megoldás az, ha egy bolygóra telepited a szétszerelő állomást és föléviszed a hajót, kikapcsolod oszt megy magától :)
Szét szerelő állomásnak nekem eddig csak és kizárólag ez a mód jött be és nem akarom fényezni magam ennél jobb műhelyt nem csináltam.Igaz kurva sok mód van benne de lehet csupaszítani
Még az asztali géppel kreáltam.
A piston bevált. Igaz, hogy nem lehet a max sebességét lekorlátozni és hiába van beállítva a 0,5 m/s, néha felugrik 6-ra is. Megállásnál meg olyan rugózása van, mint egy rossz lengéscsillapítónak. A hajtóművek viszont gyorsabban csillapítanak.
Az állomás alján és tetején érzékelő, időben képes megállítani a tetőt. Hajót még nem raktam rá, az lesz a következő teszt, de csak éjjel.
Esetleg kiveszem a futóműveket, lehet, hogy úgy jobb lesz a haladás. Kérdés, hogy ez képes e meghajolni.
Mindenhol máshol ütöd a 't'-t, egyedül a motor végén nem. Ezért nem értem, hogy direkt és én nem tudom értelmezni a mondatot úgy vagy tényleg lemarad.
A pisztonnak meg egy a baja ha még nem javították a teteje fog leszakadni:)
Legyen mentségemre gumitalpas 10 éves billentyű lehet rányomok a betűre de nem írja ki ha meg nincs aláhúzva akkor észre se veszem pedig átolvasom mielőtt kiteszem előferdül hogy lemarad a végéről vagy hiányos lesz egy egy mondatom:)
A motort direkt írod motor-nak? Mármint elhagyva a 't'-t? Már sokadszorra látom és nem tudom hova tenni.
Amúgy a motorok alapból 0 sebességgel vannak. Szóval ott nem szabadott volna semminek sem mozognia.
A sínes dolog pont azért lett volna jó, hogy ne menjen át a falon semmi. De mivel nem sikerült megcsinálni, nem vesződöm vele tovább. Most jön a piston-os megoldás. Ha ez sem megy, akkor marad a kézi/hajós szétszerelés.
Na skacok szerintem a tervezőurak egyetlen egy dolgot basszarintottak el tervezésügyileg de nagyon
KÉRDÉSEM:
MIÉRT KELLETT ÚGY PROGRAMOZNI EZT A JÁTÉKOT HOGY BÁRMILYEN OLYAN BLOKK AMI HATÁSSAL LEHET A MÁSIKRA ÉS VAN RAJTA ON/OFF KAPCSOLÓ AZT MIÉRT KELLETT AUTOMATIKUSAN ON ÁLLAPOTBA TELEPÍTENI HOGY AMINT LERAKOM ELSZABADULJON A POKOL. Egyetlen egy blokk a merge amin jó hogy on állapotban van. Adhatnának egy kis esélyt arra hogy menteni lehessen vagy legalább egy ctrl c-t tudjak nyomni az alapállapotról.
Berakok egy motor az állomásnak látszó tereptárgyra és az meg elszabadul mint egy kilőtt rakéta forogva pörögve eltűnik a semmibe?
Ennék a mehanic modnál szarabb ötletet nem tudtak volna kitalálni?
szétszakadt az egész kiugrott a sínből és nem lehet visszatenni a dolgot csak ha az egészet szétszedem.
Tervezésnél figyelj rá hogy az a rész ahol a recés sín csúszik a rögzítők között egy blastdoros áthidalás legyen a sin háta mögött hogy még véletlen se pattanjon ki
Nem tudom megosztani a szétszedőt elszállt a csába!! Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.04.30. 13:57:45
Ahogy nézem, nem is kell ekkora méretekben gondolkodnom. Több, mint 3000 flex van az alján és ugyanannyi van a tetején. Én csak az egyik oldalt kapcsoltam be kíváncsiságból és 0.18 lett a szimulációs sebesség. És meg nem is volt mit darálni.
Az oszlopokat kiegészítettem blast fogas léccel és tettem az aljára hajtott fogaskereket, így nagyjából pozícióban marad, de 0.3 m/s-nál nagyobb sebességet nem kell várni. Főleg, hogy a fogaskerék fogai átmennek a blast fogasléc fogain. Vagy nagyobb helyet kellene hagynom és normál fogaslécet használni vagy még megpróbálkozhatom a vezető görgőkkel, de ahhoz is hely kell és nem tartom kizártnak, hogy a blast-on azok is átmennek.
Az utolsó megoldás, amit nem akartam kipróbálni, de nincs más ötletem, az a piston. Kérdés, hogy mekkora terhet bír el a piston feje. A tető még nem is vészes, de hajóval jó nagy súlyt képviselhet már.
Más ötletem egyenlőre nincs.
Na de most komolyan! Nem igaz, hogy ez normális?! Így akarjon az ember valami nagyot és hasznosat építeni.
Ez ugyanaz az effekt, mint ami a túlélőmben történt az Al'kesh-ekkel. Először áttoltam a tetőt az alján és az alatta lévő állomáson is, majd visszaküldtem, de úgy, hogy a tető nem érintkezett az állomásokkal és utána csináltam a képeket.
Hanghatás is van persze, kb mint a Myst-ben, mikor történik valami misztikus dolog. Hát itt is megtörtént.
Az oszlopok blast door-ból vannak, a fogaskerekes mod tartalmaz kocka blast door-t, nem úgy, mint a vanilla.
Hasonló jelenség volt a régi szétszerelőmnél is, csak ott a futómű mászott bele a könnyű páncél blokkba, viszont ott egy bizonyos pontnál nem engedte tovább.
-
Ha lerakod a fogas sort van 2 olyan blokk ami úgy néz ki mint egy féltégla és a szélén van egy dudor azt a kockát kell úgy a fogassor mellé tenni hogy a dudor belepasszoljon a fogas sor oldalán levő vájatva. Ezekkel a fél téglákkal állítod meg a fogaslécet.
A fogassor-tol számított egy kockányi távra tedd be úgy a motor hogy a ráhelyezett kerék alá passzoljon a léc alá
Holnap elérhetővé teszem a kreálmányom Tanulmányozhatod:)
Bár lehet bugos a kerék mert állandóan szikrát vet úgy mint a lánctalpak a videon
Illetve az még nem stimmel hogy az így elkészített külön mozgó része a liftnek kap e áramot ezeken a blokkoló síncsuszákon keresztül.
Ideiglenes megoldásként minden csuszka aljára és tetejére építettem 3-5 blokk hosszú sapkát hogy megelőzzem a fogaskerekek véletlen kicsúszását és hogy biztosan kapjanak a fogótalpak energiát napelemet tettem rájuk és egy egy aksit.
Na kérlek elmesélem a megoldását a sínrendszer felépítésére:)
- 1. tegyél le egy sima blokkot állomásként.
- 2. a blokkra tedd rá a nagyobbik fogaskerekű csúszkát és húzz belőle egy hosszú sort.
- 3. a fogaskerék mellé most már simán rá tudod tenni a csúszó sort mind a két oldalra. (célszerű ráblokkolni esetleg a fogaskerekekre hogy ne legyen gond)
- 4. a csúszósínre fel tudsz tenni rendes blokokkat is.
- 5. a fogaskerék alá egy kocka mélyen a csúszósín alá tedd be a motor.
- 6. a motorra tedd rá azt a fogaskerék blokkot ami úgy néz ki mint egy pálca az egyik oldalán van egy felirat az mutatja a fogaskerekek irányát.
Eltartott nekem is egy kis ideig mire rájöttem hogy a fogaskerék tartó csuszkát hogy a görcsbe kell lerakni:)
Viszont nekem dx9 alatt iszonyat egy fekete massza az egész blokkészlet alig tudom felismerni az alkotóelemeket max ha rávilágítok látom mit is tartok a kezemben.
Lehet rá kéne egy kicsit lesni erre a modra nem e lehet kezdeni valamit a színével
Illetve a sima blokok a könnyű páncélnak élein van egy fekete karima amit nem tudok hova tenni.
Ma próbálkoztam a gear-os moddal, de nem igazán sikerült összehoznom semmit. Nálam nem működik az, ami a tutoriálban a sínrendszert tekintve. Néhány blokk rácsúszik a sínre és utána megáll az egész. Ha csak 2 blokkot teszek le, aminek a sínre kell csúsznia, akkor csak 1 csúszik rá és utána áll meg.
Szerintem maradok a vanilla blokkoknál és majd abból próbálok meg valami értelmeset összerakni. Vagy építek egy hatalmas ketrecet ahova beállítom az áldozatot és szétszedőhajóval neki esek. A lepotyogó dolgokat meg majd megfogja a ketrec fala.
A ketrec anyaga meg 3x3-as üveg blokk lesz, de csak 1 gerendát rakok le, nem építem meg az üveget.
Szerintem csak akkor látszódik a nyersanyag, ha van érc detektorod. De a múlt heti HUD frissítéssel csak akkor látszódott, ha oda fordultál. Különben csak a kis négyzetet láttad, ami elég zavaró volt.
Ezeket a billentyű konfigurációkat fel is tüntetik a billentyűzetkiosztási menüben?Mert oké hogy videon elmeséli de a játékban is közzé lesz téve?Mert nem veszem észre hogy bővülne az a lista is.
A magyarítások is elmaradoztak senki se foglalkozik vele? Pedig ha már elkezdte valaki az folytathatná.Vagy tegye közzé hogyan állt neki és ha van jó angolos az átvehetné a folytatást.Vagy petíciózzunk hogy létezik egy magyar nyelvezet is ha már Steamen is fel lett tüntetve.Rühellek ránézni ebben a formájában a magyarításra. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.04.29. 14:26:05
Majdnem Szoval a patch
- Uj hangok
- igen csokkentett Argentavis spawn
- 300 m-en belul mostantol latszodik az osszes NYERSANYAG (akkor nem ertem mire lesz jo a kis ore detector... de mind1)
- H-betu lenyomasa utan eltunnek/feltunnek a szovegek a hud-on levo pontokrol (es alt-tal vissza lehet hozni egy pillanatra) (antennake is)
- Gps- nel van egy uj kocka amit ha bepipalsz akkor az a pont mindig latszodik (igy a fontos gps pontokat mindig lathatod) Utoljára szerkesztette: LookUsArts, 2016.04.29. 14:19:10
BarneyK: Gratulálok a fúróplatformhoz!
Itt rajtad kívül csak 1 ember van aki tud szkripteket írni. Én is szívesen megtanulnám, tudnál adni tanácsokat hogy ezt hogyan tehetem meg a legkönnyebben?
RoboKutya:Kreatívban nem számolódik a blokkok építési anyagköltsége, ott nem fogsz flexeléssel alkatrészekhez jutni.
Egy túlélő mód + space master megoldás lehet erre, de akkor meg szimmetria nincs normálisan, nehéz úgy hajót tervezni :/
Hatalmas fejlesztést vittek végbe a készítők a mai nappal.
Kaptunk új hang effekteket járműveinkhez. Hajtómű, reaktor, egyéb dolgok. Kíváncsi vagyok, hogy megcsinálták e a jetpack ki/be kapcsolás hangját, mert nálam a múlt hét óta nem jó. Nem is értem...
Csökkentették a spawn-oló Argentavis-ok számát. Ez teljesen jó, nem fogják annyira lassítani a játékot.
Továbbfejlesztették a HUD-ot. Ha jól értettem, akkor 300m-es körzetben láthatóak lesznek a feliratok. Fúrásnál jó, bázisnál nem annyira.
A GPS pontokat ezentúl a H betűvel is lehet kapcsolgatni, ha jól értettem. És egyszerűbb a ki/be kapcsolásuk is konzolból. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.04.29. 01:04:56
Nem igazán lehet automatizálni, hacsak nem 0,1 m/s sebességgel halad a rendszer, akkor talán, de csak talán, mindent el tud dolgozni időben. Viszont még ekkor is a teljes területen flex-nek kell lennie, a sakktábla módszer nem lenne jó.
Ha ezzel a sebességgel gond nélkül képes lenne mindent szétszedni, akkor az út hosszából ki lehet számolni a végállást és időzítővel már le lehet kapcsolni vagy akár irányt váltani.
A másik, hogy az állomás nem mozog. Ha a voxeles cucc be van kapcsolva, akkor eleve nagy hajó lesz az állomás. Ha meg nincs bekapcsolva, akkor az állomás nem mozog és nem is mozdítható.
Ha megfelelően építed meg, akkor viszont 1 érzékelővel be lehet állítani a megállást. Az érzékelő hatósugara elég jól állítható, akár egyetlen blokknyi csíkban vagy akár csak 1 blokkban nézve is. Ha nagy hajót érzékel, akkor leállítja a rendszert.
Kérdés, hogy mennyire stabil egy ilyen automatizált rendszer. Mert eredetileg a mostanit is arra terveztem, de a komplexebb vagy erősebb blokkok azért meg tudják állítani a tetőt, amíg szét nem esnek. Ha meg túlerőlteted, akkor jönnek a hibák, deformáció, rosszabb esetben a törés.
A szenzorok távolságát 10 cm pontosan biztos, hogy meg lehet adni, így a flexek fölé nyúlva egy kicsit mindig megállíthatják a motorokat, hogy legyen idő a szétszedésre. Amikor meg nincs érzékelés, akkor tovább mennek. Persze a leeső darabok esetén lehet gond, főleg, ha nem jó irányba száll vagy megáll csak úgy egy helyben. Nem tudom, hogy lebegő objektumra lehet e állítani.
Majd kreatívban kísérletezgetek egy kicsit, ha meg van használható ötlet, akkor projektorral átviszem a túlélőbe.
Azon filózok hogy lehet a rendszert automatizálni hogy le álljon ha a két rész vészesen megközelíti egymást
Ugye gondoltam itt arra hogy szenzorral érzékelni hogy esetleg állomás közeledik de valahogy nem jött be hisz egy méter távon mindenütt van blokk.És a felfelé haladó rész ugye meg külön állomásrészként mozog nincs rögzítve hogy hivatkozni tudjak a mozgó rendszer akármilyen elemére.hülye ötlet lehet lézerantenna kéne a két résznek?
A következő buli az lenne hogy beautomatizálni a lift indítását ha a fejek már nem vágnak.
Illetve kérdés kreatívban mért nem jelennek meg a szétvágott alkatrészek? Csak a fegyverzet meg az urán esett ki a hajóból és landolt a konténerben.
Nem lesz az egy kicsit instabil fúró módszer a pisztonok igencsak törékeny jószágok:) vigyázz vele lehet hogy ha teljesen kinyitod elhajlik.
Csak kitartás :)
Megelőztelek ha kell holnap megosztom csak ne szenvedj vele:)
Eléggé érdekesen dolgozik a fogaskerekek alatti recén csúszkál a lift és a recés sor oldalait meg rögzítőkkel lehet megfogni tehát le kell rögzíteni a sínt hogy ne kattanjon ki illetve ezzel is meg lehet állítani a motorokat de akkor a kerekek és a motor törhet el ha nem állítod le őket is.
buli volt mire megfejtetem hogy kell vele építkezni:)
Folyamatosan lebeg a cucc vagy fúrásnál a talajon áll?
Kezdésnek elég erős és bátor dolog egy önjáró fúrót építeni.
Az ilyenekkel mindig szemezgetek, de igazán nem merném otthagyni, mert, ha valami nem úgy megy ahogy kellene, akkor rengeteg kárt tudna okozni. Mint a szétszerelő üzemem, de azt nem is egészen értem. Bugzódhatott a játék szerintem. Volt már rá példa.
Végre építettem valami hasznosat, gondoltam megosztom veletek :)
Kezdő vagyok, 100% survival, szóval creativeban nem ökörködtem még, úgy nézzétek a művet :D
Csináltam egy automatizált exkavátort, ami soronként kiássa a földet, majd visszatér alapállapoba, lejjebb ereszti a fúrófejet, majd újrakezdi a ciklust.
Remélem facebookról linkelt képet enged az SG.
Ilyen a teteje:
A fúrófej:
És amit hagy maga után:
A kráter csak félig leeresztett állapotig készült csak, mivel ahol építettem, ott nem volt alatta semmi. Amint kész lett, felszereltem thrusterekkel és arrébbreptettem ore fölé :)
A scriptelést is én írtam, facebookon el is kérték a manualt, ha van igény rá, ide is feldobom :)
Akkor is szétesett volna sztem.
Úgyis van készleten egy fogaskerekes mod, szerintem abból építek majd egy új szétszerelőt. A Jackson-hoz amúgy is kicsi a jelenlegi. Egy Asgard hajónak meg szerintem a fele sem férne bele. Bár olyat még nem láttam, de majd lesz és akkor azt is begyűjtöm :D
Amíg a szétszerelőm rakoncátlankodott, addig elmentem Daniel Jackson-t fogni. Persze megint nem jelent meg azonnal, így egy Argentavis-t küldtem haza egyedül, mert foglalás közben feltűnt egy Daniel és utána eredtem.
A videó elég régi verziót mutat be.
Most már az 1.131-nél járunk, ma fog jönni az 1.132.
Drivert mindig érdemes frissíteni, függetlenül a videokártya korától. Hibajavítás mindig van benne.
De néz körül keen-ék fórumán, lehet, hogy találsz megoldást rá.
kb úgy 3/4 éve raktam újra, viszont a driverek frissítésével már nem érek semmit mer nem mai vga (ati HD 4850)
az újratelepíés óta már játszottam vele hiba nélkül, de az akkor volt.
amúgy ilyen a hiba.
Alap kérdés:
Driver a kártyádhoz?friss vagy milyen, esetleg maga a rendszered mikor volt frissítve újratelepítve.
Első körös kérdések:)
Mert ez inkább vga probléma lehet.mint játékhiba. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.04.28. 14:48:39
üdv all
az elmúlt fél évben egy olyan problémával szenvedek, hogy bányászat közben nem mindig tűnk el a textúra hanem ottmarad mind ha ki se szedtem volna és át lehet ezen menni meg minden csak amikor kívülről nézem a lyukat akkor csak valami felszíni mélyedést lehet látni és nem látok bele az üregbe. meg amikor benne mozgok akkor is a rétegeken megyek keresztül és alig látni magam elé.
és ez elég zavaró tud lenni főleg amikor a bányászhajóm fele benn van az aszteroidában de az aszteroida felszíne szinte változatlan.
please tudtok valami megoldást ?
ez azóta van amióta bejött a bolygós update, de dx11 nélkül kinn ragadtam de még ott se megy a rendszer rendesen, és élvezhetetlen.
Ha ezt mind te rajzoltad és animáltad durva kis animáció lett belőle:)
Szerintem tedd közzé a fejlesztők között is és a kövi heti frissítés főszereplős videója lehetne:)
Szép meló
Jöhet a folyt köv:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.04.28. 10:32:01
És végre ki is tudom nyitni az ablakomat nyáron a nagy melegbe nem vág hátba az ablak mert pont az asztalra nyílik de amióta lecseréltük bukóra ez a feladat is egyszerű
:D :D Komoly, nagyon tetszik :D
A könnyezésnél egy kis zeneváltást (valami vicces zenére) beraktam volna, de amúgy igen: a mindennapi életet remekül összefoglalja :D