Ha ő is csal, akkor én miért ne? De csak az egyensúly kedvéért.
Amúgy tényleg kár.
Nem látni a képet. A por nálam is gondot okoz, de az sosem jutott be a műanyag alá. Rossz házat is vettem, mert rettenetesen porosodna, ha nem tettem volna a tetejére páraelszívóba való szűrőt. Így kifele jön a levegő, befele meg nem megy. De akkoris... Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.04.27. 21:59:25
Szép meló és szép fogás:) bár kár hogy csak kisebb nagyobb csalásokkal lehet elkapni egy egy ilyen csónakot:)
A klavira visszatérve a notim billentyűjének meg a gépnek semmi baja az patyolat tiszta. Nem is szeretem magát a notiklavit órákon át simogatni mert nem igazán áll a kezemre meg nem fekszik fel rá rendesen.(nem is tudnám játékra használni sokáig)
Ami az étkezést illeti megszokás gondolata, igaz itt eszek mellette, de a klavi egér félretéve a kávé is egy igazi véletlennek köszönhetően landolt a klavin nem szokásom. Ami igazán kárt tud okozni nálam az a finom utcai por,lakótelepi lakásban lakom a 4. emeleten az asztalom közvetlen rálátása van az ablakra és óhatatlan napi szinten fehéredik ki a klavi főleg nyáron amikor többet van nyitva az ablak ez ellen sajna sok védelmem nincs. Csak hogy tisztább legyen a kép honnan is osztom én ide az észt lefotózom a bunkeremet:) Az asztal jobb oldalán volt az asztali gépem amíg el nem szállt ezért félek a jóval erősebb hűtést igénylő erőművektöl Murphy törvény lóg a falon:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.04.27. 10:51:53
No hát, nem volt egyszerű, de spectactorral megkerestem, hova van dugva a 2 kicsi reaktor és így sikerült elfoglalnom egy Goa'uld Al'kesh-t.
Néhány kép, miközben már a szétszerelőben áll. És pár kép az Epszilon 1-ről, ez lett a szállítóhajóm neve. És milyen jó, hogy csináltam egy ilyet, mert épp közeledett egy Daniel Jackson az Al'kesh felé. A hajtóművek amúgy is elég borzasztóak rajta, kb csak előrefele lehet vele haladni és nagyon lassan áll meg. Manőverezni nem is kell vele, abból csak katasztrófa lesz.
Hogy lehet valamit ilyen mocsok mód megoldani?
Nem elég, hogy a belső ágyúk is elvisznek 800 métert, ami hülyeség, de le sem tudok őket lőni, mert se a fegyvert nem tudod úgy mozgatni, se gránátod nincs. Szóval kb esélytelen a dolog. És azon a vackon még az sem látszik, hogy épp mennyire lőtted szét. Ha teljesen szétlövöd, akkor rongálódik körülötte a dolog. Ha meg nem, előfordulhat, hogy lelő.
Arról a bosszantó dologról nem is beszélve, hogy átvisz az ajtón és esetleg más egyéb dolgon. És mindig tudja, hogy hol vagy.
Hogy is szól a mondás? Az okos ember a hibáiból tanul, a bölcs mások hibáiból.?
De úgy látom, te még nem tanultad meg :)
Számítógép közelében nem eszünk, nem iszunk!
No jó, nálam is itt a tea az egértől nem messze, de még soha nem buritottam semmit a cuccra. Evés után mindig kezet mosok, nem szeretem ily módon összekoszolni a beviteli eszközeim.
Az egerem fehér és még egész tisztának mondható. Láttam már nagyon csúnyán kinéző egeret. A billentyűzetből sem szokott morzsa potyogni, inkább a porcicák szoktak gyűlni bele. Amúgy ennek a G910-nek a műanyaga, hát nem is tudom. A gombok nem rosszak, de körítés marhára tud koszolódni és van is hely, ahonnan nem igazán kiszedhető. Még egyszer nem venném meg, hiába mechanikus, az is tuti. Sokkal jobbat is kihozhattak volna belőle, de elcseszték.
Takarítani mindegyiket sz@r. A G15-ösből szedtem ki párszor az összes billentyűt. Akkoriban még én is a közvetlen közelében ettem, nameg a sok por. A gombokat lemostam vízben, a többit meg jól áttöröltem. De asszem csak 2x csináltam az 5 év alatt, mert igencsak sok időt elvisz, míg kiszeded, meg visszateszed a gombokat.
Szerintem amíg nincs normális géped, tökéletesen megfelel egy olcsó. A laptopnak amúgy is van billentyűzete vagy az ment el? Mert olyannal találkoztam már, bár igaz, hogy a piától voltak kicsit ragadósak a gombok :D, vagy valamelyik nem volt rendesen a helyén. Azt rosszabb javítani, mint egy normált. Bár 30 csavart nem tartalmaz, akkor gondolom az még működik.
Én gyanakszom a membrános részére a dolognak mert mielőtt szét szedtem működött és igencsak nehezen mozognak a billentyűk illetve a fene tudja nem tudom neked mennyire volt esetleg meleg a klavi a kezed alatt de én úgy éreztem hogy egy világítós klavi esetében kicsit mintha melegebb lett volna bár az is lehet hogy jobban átvette a kezem hőét. Logitech cuccok nem rossz dolgokat műveltek-nek. Az első klavim egy logitech elit keyboart volt amit kb 10 évvel ezelőtt vettem és még mindig ütöm most is azt használom ideiglenesként. Utána vettem egy g105-öst azzal se volt gondom azt valami ok folytán eladtam és cseréltem g510 re megtetszett a kijelző rajta egyszer sikerült bekakaoznom és gajra tettem, de garis volt még:)Lehet ezzel is ezt kellett volna csinálnom.
Ha veszek klavit vagy valami eldobható lesz vagy mehanik, de semmi esetre sem űbercicós ide oda világító takaríthatatlan keypad. Az egerekkel is ez a bajom hogy ami gamer és 5 gombnál több van rajta idő után megeszi a kosz. Ezt a klavit is csak azért kíséreltem meg darabokra szedni mert tutti voltam benne hogy nem csak egy egyszerű koszolódási gond lesz belőle amúgy eszem ágába se jutott volna szétszedni ha működik ki tudja össze tudtam volna e rakni de amint látom ezek is olyanok hogy csak egy oldalon fér be és ha szorul az nem jó.
Akkor valami nagyon gyenge minőséget vehettél drágán.
Nekem Logitech G15-öm volt, használtan vettem és még 5 évig keményen koptatta. Most adtam el a géppel együtt, de gomb probléma nem volt vele.
A gumis hivatalos neve a membrános billentyűzet. Mivel ami visszalöki a gombot az olyan, mint egy membrán. Ez szokott az idő múlásával és a nyomkodástól elfáradni és emiatt a gombokhoz szükséges erő változik a billentyűzeten belül. Ezért olyan jók a mechanikusok, melyekben mikro kapcsolók dolgoznak és azokat életük végéig ugyanakkora erővel kell lenyomni.
A membrános másik hátránya, hogy a gumi alján grafittal bevont felület található, ami rövidre zárja az áramkört a gomb alatt. Előfordul, hogy lekopik a grafit és utána nem fog jól működni és erősen kell nyomnod, hogy megtörténjen a zárás. Ez nagyon gyakori gond TV és hasonló távirányítóknál. Lehet kapni javító készletet, azzal ismét jól működővé lehet tenni.
Otthon még mindig van egy olyan G-s billentyűzetem, melynek csak annyi a gondja, hogy a fólián az egyik vezetősáv megszakadt 1 mm-en. Sajnos nem találtam régebben erre alkalmas filcet, forrasztani meg nem lehet. 3 gomb nem megy emiatt. Ha mikrométer a szakadás, akkor erősebb nyomásnál hajolhat annyit a fólia, hogy érintkezzen és reagáljon.
Érdemes lenne megnézned, hogy nálad melyik eshetőség áll fenn. Grafit kopást billentyűzetek esetében még nem hallottam, de nincs kizárva, hogy létezik. Ritkán foglalkoznak ilyen szinten egy klaviatúrával. Ha nem megy, vesznek újat.
A rossznál még az 1000 Ft-os teszkós is jobb. (Pár hónapig, utána úgyis tapasztalod a gombok működésén, hogy kényelmetlen.) Én a Logitech-ket ajánlom, a G11 és G15-tel nagyon meg voltam elégedve. A G910 sem rossz, de a kijelzés terén sehol nincs az elődökhöz képest és csak 9x3 makro gombja van, viszont mechanikus és szivárvány színű is lehet a gombvilágítás. Ha ez nincs, akkor G19-et vettem volna, az 100%. Membrános, színes kijelzővel, USB2.0-lal, vagy 4 féle szín beállítás a gombokra és 12x3 makro gombbal.
Hogy én hogy utálom amikor egy 30 ezer forintos klaviatúra 3-4 év használat után azért megy szarrá mert kikopik a gumírozott tartópárna a klavi alatt:(
Gondoltam adok neki még egy esélyt és ráveszem magam hogy szétszedem kitakarítom azt meglátjuk hátha nem ez a gondja fél órás csavarozgatás és 30 csavar után kikaptam a tastaturát is és kimostam összeraktam azt sírtam egyet mert minden csavart visszacsavartam ahova kellett és ennek ellenére is baltával kell nyomkodnom a ctrl gombot és környékét:(
Szedtetek már szét ilyen drága klavit és utána működött is?
Köszi!
A finomítóra is tudsz dobni? Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.04.26. 19:03:06
Köszi, de én nem ilyenre gondoltam. Na majd még gondolkodom rajta. Nem az ismertebb nevek közül akarok választani. Egyik hajómnak sem adtam ismert sci-fi nevet. Nem koppintok, hacsak nem, tényleg valami olyat alkotnék, ami megérdemelné.
SUPERTRABI:
Nézd meg a Taleden's Inventory Manager szkriptet. A szkript számolja hányszor futott le az elindítása óta, amit a kontroll menüben ki is ír a programozható blokknál jobb oldalt alul (a tulajdonos állítgatása rész alatt) Talán meríthetsz belőle ötletet.
Ami a timeres scriptet illeti az a gond vele, hogy nem lehet lekérni azt, hogy a timer blok a visszaszámlálásban hol áll. Frissitettem, mükszik.
Ha működik, akkor működik finomitóra, összeszerelőre, cargora, sőt ha a finomitóban/feldolgozóban nincs anyag, akkor kikapcsol magától amig nem kerül bele újra anyag.
Mivel az elfogó vadászom kis hajó, ezért nem tud ugrani. Építettem neki egy hordozót, alap dolgokkal.
Viszont most semmi ötletem nincs, hogy mi legyen a neve.
Van valami ötletetek?
Még az előzőhöz: létrehoztak egy leánycéget, GoodAI néven, az biztos hogy nagy fába vágták a fejszéjüket.
Azért a flottakezelés sosem volt könnyű dolog, egy csatában sérülnek, ez tény. Egy másik szkript kéne amit begyűjtő célokra írnak. Szenzorral érzékeli a baráti hajót és a megfelelő helyre vontatja. Ahol vagy szállítás, vagy szétszedés vagy a javítás kiviteleződik. De ez már inkább amolyan "roncsmező begyűjtő" szkript lenne, ami nem ennek a szkriptnek a feladata.
Ezzel a flottairányító okossággal már tényleg csak alig pár akadálya van egy AI frakciónak, ami új játékmódokhoz vezet, pl egy olyan túlélő mód, ahol a cél egy (vagy több) ellenséges bázis bevétele :D
Elvégre lehet már bányászni automatikusan, építeni automatikusan, flottát vezérelni automatikusan, inventory management is van (Taleden Inventory Manager (TIM) a legjobb szerintem). Event Trigger mod is van már, ha pl. a bázis cargo kapacitása elér egy szintet, történik egy esemény (új konténer kivetítése?)
De jelenleg még hiányzik a tervezés és a hibaellenőrzés. Vagy mi hozunk létre előre egy AI tervet, amit majd később követni fog a fejlődésben, vagy egy tervező AI kell.
Az elsőnél amire gondolok: sok sok blueprinttel, pl ha a bázis konténerei megtelnek, akkor kivetítődik egy blueprint: nagy konténerek (előre megadott névvel a TIM-nek), egy egy előre aktivált timer, aminek ha lejár az ideje akkor eseményeket aktivál azon a szinten (új bányászhajók, vadászok projektorainak bekapcsolása...), új inaktív projektorokat ami a következő lépcsőfokot tartalmazza majd, új aktív projektorokat hogy bővüljön a bázis (fegyverzet, hangár... építés), és egy új Event Trigger ami a következő szintet tartalmazza.
De még mindig nincs benne az ellenőrzés: ha pl. megsemmisítődik az automata bányász, azt észre kell vennie ép pótolnia. Ha egy támadás miatt visszavetődik a korábbi szintre azt is érzékelni kell. Stb stb..
Nagy munka lenne, ezért inkább a másik megoldás kell, a tervező AI létrehozása. Ami bár még nagyonn, de alkalmazkodik is a környezethez. És ezen dolgozik most a KEEN, ki tudja mikor lesz kész.
Ígértél nekem egy kis script bővítést, bár valamiért nem állítja az időzítőt a jelenlegi script sem. Lehet, hogy nagyon belenyúltak a program blokkba? A kód jó, ellenőriztettem.
Robokutyának írtál anno egy scriptet a finomítókra. A lámpa színe jelezte, hogy dolgozik, készenlétben van, vagy ki van kapcsolva (zöld, sárga, piros). Meg tudnád nézni, hogy működik e még a script és tudnád linkelni. Jó lenne ugyanezt az összeszerelőkre is alkalmazni.
Nekem bőven elég lenne egy olyan script, ami képes megmondani, hogy a hajómtól mennyire vannak az ellenséges hajó fegyverzetei, esetleg energia ellátása, ilyensmi. Szűrhető lenne a legjobb. Nagyban megkönnyítené a hajó lefegyverzését és harc képtelenné tételét.
Egy ilyen komplex script tényleg nagyon jó, de vajon, hogy lehet fenntartani túlélőben a flottát?
Odafigyelni mind az 50 hajóra, a sérülteket összegyűjteni, amik már nem tudnak bedokkolni sem. Arról nem is beszélve, hogy az ellenséges hajóban is elég nagy kárt tehetnek.
Huhh, na ez már igen, eddig nem tudtam mi hiányzik, most azt nem tudom, ez hogyhogy nem volt benne a játékban, nem sz@rral gurít a készítő sem. Gyönyörű csatajelenetek, jöhetnek a tényleges AI frakciók is, váá, akarom már hogy legyen végre élet ebben a SE világban, és ez nagyon sokat hozzá tud tenni. Remélem mihamarabb foglalkozni fognak vele Keen-ék, és izgalmasak lesznek a támadások végre, a mostani bosszantó helyett.
Így is 50 hajót tudunk vele irányítani :D 50 hajó egy anyahajónak szerintem bőven elegendő, legfeljebb akkor építünk egy másik anyahajót újabb 50-nek :D
Az egyik gond az volt, hogy a Visual Studioban dolgoztam ugye és a régi importálás már nem volt jó az SE-nek, és egy hete találtam meg azt hogy hogyan is kell importálni a mostani verziót. Meg automata AI rendszerhez kéne ismernem a 3D-s számolási rendszerét a játéknak, amit lehet használni scriptben, csak nem tudom használni. Meg emelt infó felkészülés, suli stb.
Viszont egy kisebb hátránya jelenleg ennek a Fleet Command cuccnak, hogy korlátozott a drónok száma, pedig simán lehetne végtelen, de igaz még alpha fázisban van. Am az a cucc nem is használ laser antennás komunikációt. más képpen kommunikál a hajókkal, van egy öteletem hogy hogyan, de ahoz jobban át kéne fürkésznem a kódot.
Viszont ha jó az elméletem, akkor akár a készülő OS ben felhasználhatom mint opciót.
SUPERTRABI emlékszem rá mikor beszéltük, de azóta hogyhogy nem haladtál vele? Meg volt egy olyan ötlettervem, hogy ezt a kétirányú kommunikációt kihasználva lehetne egyszerű, egy gombnyomásos parancsokat küldeni egy másik rácsra (kis hajó, nagy hajó, vagy állomás)pl. hogy hangárajtót nyisson ki, lámpa/fegyverzet be/ki, stb., argumentekkel. De az sem valósult meg, pedig szerintem jó ötlet
Pont a múltkoriban próbáltam kicsit népszerűsíteni ezt a játékot az tanfolyamon részt vevő osztálytársak között és pont erről volt érdeklődés hogy mit milyen módon lehet ebbe a játékban automatizálni na lesz rá akkor a válaszom szinte mindent :)
Na ne mááár :D a kezdetek óta ilyet akartam csinálni, XD csak hogy folyamatos kapcsolat az anyahajó és a cirkálok között, és a cirkálók parancsra egy előre meghatározott alakzatban repülnek az anyahajó közelében... FÚÚ de irigylem mert ennek HATALMAS visszhangaja lesz mivel igy gyakorlatilag nagyon nagy űrcsatákat lehet vivni 1v1 ben... XD. Wáó, na mindegy, ez a cucc lehúzva az ötlet listáról...
Hatalmas Respect a készitőnek, nem kis meló ilyet összerakni. És tényleg, ezért már fizetnie kéne a KSH nak :)
Ember! Ezt is egy modder csinálta meg :D Komolyan mondom, a KSH igazán adhatna nekik fizetést :D
Jajj már értem, nem gondoltam azt hogy így érted a mérnökkel repülve kifejezést, csak annyira gondoltam hogy nem spectatorral.
De nálam egyébként működik a dolog, ha jól célzok simán összekötődnek a merge blokkok.
A magyar fordításról meg csak annyit mondanék, hogy szerintem akkor lesz ha végre kijutunk az early-access fázisból, kinek van kedve hétről hétre szövegeket fordítani éveken át? Én már régóta angolul játszom vele egyébként, így tudom könnyen milyen blokkokról van szó ha a workshoppot/játékkal kapcsolatos fórumokat nézek. Amíg magyarul toltam, addig gyakran fogtam a fejem.
"A hajtóművezésen/odamanőverezésen kívül az is megoldás lehet, ha a mérnök egy kis sebességgel halad amikor beilleszted vele a gondolát. Tudod mire gondolok, az egyik merge blokkal próbálod eltalálni a másikat."
Na pontosan így akartam a helyére passzintani apró mozdulatokkal, de amint elértem azt a helyzetet hogy jónak kéne a dolognak lennie piros lett a cucc.(egy bloknyi távot tartott meg mire engedte)Vicces megoldás lett volna röhögtem is volna ha működött volna a kishajómmal akartam megmozdítani azt a kemény 5 tonnát hát nem ment, így kapott a cucc 4 nagy meghajtót egy fülkét és odapöcköltem ekkor meg a szokásos módon pörögni kezdett az egész:)
Na mindegy kész holnap kipróbálom hogy így leválik e a cucc azt frissítem a feltöltést.
Egy sort szedtem ki a mergék elöl nem raktam fel rá blastot mert nincs értelme.
Skacok az új gombfunkciókat kiírják valahova mert mintha a játékleírás menü alatt évek óta nem változott egyetlen egy sor se de a szerver menü elérését a ctrl alt f10 sincs feltüntetve ha jól láttam.Azt is innen tudom hogy kell elérni erről az ALt funkcióról se tudnék.
illetve mi lesz az újonnan megjelent funkciók magyarításával mert ez így nagyon gány?
Vagy legyen rendesen folytatva vagy szarjanak le minket magyarokat és kínai nyelven tolom tovább azt előbb engedélyezik a fordításaikat.
Az NPC állomások nehéz blokkal vannak körülvéve. Most én is azt csinálom. Nehéz páncél blokkal csinálom a burkolatot. Ehhez rengeteg fémrács és acéllemez kell. Eddig a finomító állomáson ez a 3 oldal van kész. Még vissza van 3 oldal. Aztán jön az összeszerelő rész, majd a raktár rész, az érc tároló rész és a jégfeldolgozó rész. Ha ezek megvannak, akkor építek egy nagy dokkot a hajóknak. Azt még nem tudom, hogy mivel fogom burkolni, mert kb akkora lesz, mint a finomító és összeszerelő állomásom együtt. Szóval rengeteg anyag kell majd hozzá.
Az állomásokon lesznek hajtóművek a mozgatáshoz és védelmi rendszer is fog rá kerülni majd. De ez egy nagyon-nagyon hosszú project.
Az mi lesz RJoco? Amúgy nekem is az első hajó, ami megjelent, egy Daniel Jackson volt :D
A Nanite Control Factory kapott egy frankó kis funkciót, miszerint ha ráteszel egy hajóra egy speciális beacont (Special Nanite Deconstrust Beacon vagy mi a manó is neve, egy másik blokk ami a mod mellé jár és a G menüben van) akkor a nanitok szétszedik a hajót. Király :D Bár előfordul hogy a hajó több részre is szétesik és nem mindig fejezik be a nanitok a speciális beacon nélküli hajótest széthegesztését, és ezért arra is tenni kell, szóval kicsit figyelni kell a dologra, de még így is: egy egész hajót szét lehet szedni viszonylag kevés beavatkozással automatikusan, és teljes szimulációs sebesség mellett.
RoboKutya: Amíg az Alt-ot nyomva tartod addig minden szignál neve ki van írva a HUD-on, nem csak annak amire nézel. Ez nagyban megkönnyíti a keresést, bár mivel az alt egyben a "kamera forgása hajótest forgása nélkül" gomb is, még lenne mit csiszolni a dolgon. (Valamint a karakter nem forog az FPS nézetben amíg az altot nyomva tartod, ez is zavaró.)
A merge blokkokkal, ha a hajó túl ér a merge blokkon és nem tudod centire pontosan a másik mellé illeszteni, akkor tényleg lehet szívni. A hajtóművezésen/odamanőverezésen kívül az is megoldás lehet, ha a mérnök egy kis sebességgel halad amikor beilleszted vele a gondolát. Tudod mire gondolok, az egyik merge blokkal próbálod eltalálni a másikat. Bár nem tudom ez nálad mennyire oldható meg alacsony FPS és szimsebesség mellett.
Lassan, de alakul a dolog.
Én valamit tuti kitaláltam volna, hogy összedobjak egy vasat. Mégha régebbi is, de legalább a játékok minimumon, de jól fussanak.
Most cseréltem el a régi gépemet egy laptop-ra, a gyerek ráfizetett egy kicsit, de látszott, hogy játékra kell neki és olcsón.
A laposon nem kell, hogy játszam, dx9-et tud csak és azt is gyengén, de nem is játékra kell majd.
A gyerek meg jól járt, mert így elég olcsón kapott egy komplett gépet.
tudom esélytelen az eladása mert egy eléggé sűrűn dobott kép és nem egy eget verő agyjáték képe így valszínű rám ragad de láttam én már csodát a piacon:)
A Kerbal meg ha nem fut egye fene de legalább meglesz úgyis van már pár játék a fiókomon ami tutkó nem fut a gépemen de a régin is csak döcögne Pl a VERDÜNE hogy gebedne meg a gépem kipurcanása után nyertem steamgiften azóta itt csücsül és porosodik pedig csorog rá a nyálam:)
Tényleg jól megcsinálták a hajók közlekedését. A bázisom a bolygó felszínétől kb 45 km-re van.
Errefele egy piros jel sincs.
Nemrég elmentem fúrni - a kavicsok a felszíntől kb 90 km-re jelennek meg - innen már látható volt egy szállító, meg egy Daniel Jackson is kb 10 km-re.
Most már csak valami nagyobb elfogó vadászt kell építenem, mert a Daniel-en rengeteg a fegyver, jól elhelyezve.
Hát nem tudom. Talán elviszi valaki, bár az, hogy a vételi ajánlat meg 10 cent alatt van, nem tesz túl jót az üzletnek.
Nem tudom mire lehet jó háttéren kívül. Esetleg van e valami eszmei értéke, valami játékból, nehezen megszerezhető.
Sok sikert hozzá. A Kerbal sem egy egyszerű játék, vinni fogja a géped? Mondjuk, ha lassabban fut, több időd van gondolkodni, de nem biztos, hogy az akadásokat meg díjazni fogod, főleg mikor gyorsan be kéne állítani a Föld körüli pályát a kabinnak.
Repülőt még sosem sikerült csinálnom.
Ma kora délután óta fut a játék gond nélkül. Stabilan 8 GB ram fogyott, de nem mindet a játék használja.
Bakter most lestem meg a steames háttereimet van közte egy 30 eurós értékű cucc is kiv leszek van e bolond akinek kell ez a kép bejön veszem belőle a Kerbal Space-t a nyári buli alatt:) csak szerencse meg egy balek kell hozzá:)
Értem, szóval akkor nem a merge blokkal volt a gondod, hanem az elem beillesztésével. Egy piston esetén sem jártál volna jobban szerintem, akkor azt is szidnád, közben meg csak ilyen a játék már régóta. Ha az volt a gond, amire gondolok.
A huddal az a gondom hogy eddig ki tudtam szúrni a messzebb levő keresendő blokk helyét pl ha egy lámpát akarsz beazonosítani majdnem egyből ki tudtad szúrni merre van így meg körbe körbe kell cangázni az egész épületet ha meg akarod találni, ez csak egy példa de szerintem elmondtam vele a hudról a véleményemet.(kb annyit ér mintha rávilágítanék a spotlámpával hogy tudjam mit keresek)
Akkor van gondom a mergével ha ctrl-v vel kiszedem és repülve szeretném a helyére pattintani a dolgot, ha rakétával teszem helyre úgy nincs gond.Olyan mintha egy blokknyi távolságra tudnám csak letenni a kiszemelt egységet mintha beszámítaná a karaktered méretét pedig az bele se lóg a lerakandó kocka területébe.
Gondoltam csinálok videjót, ha kis területet veszek fel azt bírja a gép valamennyire, de miután fél órás bűvölés után helyre tettem a videó kedvéért nem kezdtem volna elölről.
Nem egészen értem, hogy mi a gond a merge blokkal. Mondanám, hogy csinálj videót, de úgysem bírná a géped.
Nálam működött nemrég még gond nélkül.
A modul állt a helyén, szépen rá eresztettem a fő modult és összecuppantak. A telepítős videó végén is jól látszik a dolog.
Persze, ha mozog a modul és nemtudsz elég jól ráállni, akkor lehet vele szívni.
A HUD-dal nem tudom mi a gondod. A karakternek kell arra néznie, ahol a jel van. Szóval, ha hajóban ülsz 3. nézetben, akkor nem a kis keresztnek kell a négyzetre mutatnia, hanem az embernek kell arra néznie.
Szerintem nagy jó így, rengeteg karakter eltűnik a képernyőről.
A vékonyságra nem tudok mit mondani, nekem jó így, jobb, mint volt. Lehet DX9 alatt van a gond.
De nyugodtan fogd a google fordítót és írj nekik egy üzenetet.
Úgy vettem észre, ami nem saját tulajdonban van, az nem fog a saját tulajdonhoz csatlakozni. Legalábbis az összekötőnél így van. És a timer sem hajlandó olyan blokkot kezelni, ami nem saját tulajdonú.
Az új huddal meg menjenek zabot hegyezni.
A megjelenítési funkció ebbe a formába szart se ér ha 2 méter távolságból látom csak azt a blokkot amire kíváncsi volnék. Na meg ezt a vékony betűméretet is kitehetnék a polcra mi az elfogyott a virtuális tintájuk??
Kicsit nevetséges.
oké hogy a bolygón jól fest de meglesték odakinnt is a dolog fekvését amikor rábólintottak?
Remélem nem ez a végső formája Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.04.24. 16:20:14
Akkor most legyen oly kedves valaki és meséljen nekem ódákat a merge blokk problémáról!
Kb egy félórás meló volt mire összekapcsoltam a végre elkészült gondoláimat hogy ne másszanak el.
Az rendben van hogy ha kedvező helyzetbe kerül a blokk akkor rácuppan a kiszemelt blokk oldalára, de mért csak 2 méter távolságtartás után zöldül be ez a rohadék keret??
Kénytelen voltam meghajtást meg irányítást tenni rá hogy becuppantsam a helyére.
Igen mielőtt jönnek az okosságok
-- volt áram mind a két blokkon
-- saját tulajdonba raktam bár semlegesbe is cuppania kéne
DE nem.
Valaki sírjon ezeknek egy ódát erről ha tud.
A kifagyást úgy fent hogy megoldottam a leírtakon kívül offline modba raktam a pályát lehet így kaptam egy kis memóriát:)
Akkor ez úgylátszik véletlenszerű. Én jövő hónapban váltok procit + ramot. Jelenlegi i5 4570 + 8ram + gtx960 közepes beállitásokon vga 99%, proc 70, ram 100%... Kap 16 ramot és egy i7-et, hogy a swappolás megszűnjön.
Nálam pl. jelenleg jobban, folyamatos 1.0 sim értékkel fut a legutóbbi update óta, nincs se fagyás, se sűrű beakadás, de még 100%-ra eszi a gépet. De érezhetően kevesebbet swappol ugyanazokkal a modokkal.
Na most volt egy kis akadás, de ritkán és csak 1-1 pillanatra. De ki nem dobott, pedig jópár blokkot leraktam.
Kicsit tesztelgettem az o2 rendszert és a szortírozók megállítják az oxigént is.
Bár valamiért nagyon lassan reagált a rendszer kreatívban és nem is tudtam normálisan tesztelni.
Először nem volt gond a 2., üres tankkal. Az 1. tankkal és egy ventivel feltöltöttem a terem levegőjét, a 2. tank üres maradt. Lekapcsoltam a ventit és egy másikkal elszívtam a 2. tankba a levegőt. Erre elkezdett emelkedni az o2 szint, pedig nem volt már levegő a terembe. Ha a tankor begyűjtésre állítottam, akkor megállt a növekedés, viszont így nem töltötte meg a ventivel a termet. Szóval kreatívban nehéz ezt tesztelgetni, de talán megoldás lehet a tele tartályok ellen.
Ha nagyon nagy a RAM zabálás, akkor kidob a játék a legutóbbi update óta megint. Nem tudom miért, ezt valahogy ki-be kapcsolgatják :D Egyszer inkább hagyják hadd gondolkozzon, kijavítják hogy ne lépegessen ki folyton (legfeljebb belassul egy pillanatra), aztán jön valami fejlesztés, valami performance optimalizálás és újra kidobál. Aztán megint kijavítják, aztán megint valami performance :D Ördögi kör.
Szerencsére meglehetősen ritkán használom ki a 8 GB RAM utolsó bitjét is, nálam a játék csak akkor dob ki amikor spectatorral felmegyek kb. 7-10 ezer méterre és elkezdek ilyen magasan gyorsan haladni a bolygón. Ilyenkor van rá esély, hogy a sok betöltendő voxel miatt kidob a játék. Bár a tegnapi 17:11-kor írt kommentem óra, kb. 4 óra játékidővel nem dobott ki egyszer sem, pedig párszor kimentem az űrbe a spectatorral.
Egy bug amit az update után észrevettem: Az általam generált és lerakott aszteroidákon át lehet menni :D Bár van pár "szilárd" felszín, amibe beleütközhetek, de amúgy az aszteroida össze-vissza "változtatja az alakját", ahogy repkedek körülötte, szerintem a felszínei rossz helyen jelennek meg. Nálatok is így van?
Ki lett javítva ismét a Csillagkapu mod, sőt a vortex nagyon szép lett. Eddig látszottak a "lapok" amikből a vortex felépült, most már egy nagyon szép gúlának látszódik.
Az FPS és szim. sebesség is újra egészen tűrhető, az FPS 50-60 között mozog (a hét közepei 20-60 közötti ugrálásához képest), a szim. sebesség pedig bár néha megakad a játék, de amúgy egész stabil lett ismét.
Az űrben sokkal több Naquadát, Tríniumot és Neutróniumot találok, mint a játék alap nyersanyagaiból. A legritkábbak a platina és szilikon, azokból még csak 1-1 aszteroidán találtam, de azok se nagy készletek, kb. 30-at néztem át. Kíváncsi lennék rá, hogy ezt a Stargate mod okozza? Hogy a nyersanyagokat átírja a saját érceire, nem pedig plusz lelőhelyeket hoz létre, így a játék alap nyersanyagai nagyon ritkák lettek.
Nem tudom nekem nincs meg csak tippeltem a hibalistáját:)
De azért sokat gondolkodtál a hibalistán itt meg kapásból mondasz 3 at egyből:)
és melyik a régebbi játék?:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.04.23. 20:20:12
Pihike lesz megint valami mást kell keresnem mert a gond nem játék szokták mondani.
A Kerbal Space-el nincs ennyi gond mint ezzel a szarral.
Beszarok!
Lehúztam frissben a játékot
Kiszedtem a felesleges modokat a mentett dolgomból úgyis a hajó gondolát szépítgetném abba meg nincs mód.
Most kb 10 percig bírta már kezdtem tapsikolni. De amikor a 40.k blokkot neveztem át hogy jobban fessen a lista meg tüntettem el a felesleget..... kihalt ismét.
Mindezt mód nélkül és egy frissen telepítés után.
A logfilehoz meg nem kunyítok.
A jelzett fájl tartalmazza a kilépés körülményeit, melyet te is megnézhetsz, de el is küldhetsz a keennek.
Modok nélkül is csinálja? Mármint olyan világgal, ahol nincs mod.
Ahm értem Kelta zenére egész jól megy a gondolkodás:)
A nyomorultnak bulid gondja van valszínű nem gyütt le rendesen a fix.
A logfilera panaszkodik hogy eltérése van Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.04.23. 17:54:13
Faszéé kell úgy megcsinálni valamit hogy mindig gond legyen vele azt 3 napra magára hadjuk a dolgot?
Tököm kivan a random fagyás miatt!! persze automentés offra van téve:((
Sose fogom kijavítani a gondoláit a hajómnak!
Nem, tényleg ki van kapcsolva.
Azt nem értem, hogy miért indul el egy olyan, hogy Space Engineers Dedicated. Ez elvileg a szerver lenne, de én nem indítok szervert és a világ is offline módban van. Azért is zavar, mert kajálja a ramot. Most épp csak 1 GB-ot, de múltkor vagy 4-et megevett. És a játék bezárásakor ez nem záródik be, nekem kell kézzel.
Még jó, hogy kimentettem a szöveget, mert túlléptem az 5 percet és most fogalmazhatnám az egészet elölről...
Nem crach-elt a játék, teljesen jó.
A 18 finomító, amin csak productivity és efficienity modul van, meg nem finomítja elég gyorsan nekem a kobaltot, lassan készülnek a fémrácsok.
Viszont most jól megy a játék (kopp, kopp, kopp). Úgyhogy nincs panasz [:D]
Nem csak, hogy nem szedi fel, de el sem potyog a cucc, hogy később felszedjem. Ez tényleg arra jó, ha terméketlen helyen fúrok. Pl a szikla külsejéről gyorsabban el lehet távolítani a követ és nem kell a rakteremben cipelni, meg kiszórni az űrbe, ha nem kell. Végülis így már nagyon hasznos dolog és akkor a nagy hajómmal is simán tudok fúrni, anélkül, hogy rengeteg kavicsot gyűjtenék.
Új érdekesség, ami délelőtt még nem volt. Fúrásnál megremeg a kép vagy inkább a hajó, amikor tényleg fúr is valamit.
A proci is eszerint van terhelve.
amikor a bal klikkel működteted a fúródat, tehát abból a G-s menüből, akkor kisterületen bányászik. Ha jobb klikkel nyomsz akkor nagyterületen fúr, viszont nem szedi fel a kitermelt anyagot. Nem nagy ördöngőség. Aszteroidbázisokhoz, földi felszin alatti alagutakhoz stb hasznos.
Jah, hát először örültem, hogy nem szúrták el a gyártásom, de hamar jött a crash.
Mondjuk a gép több, mint 24 órája ment és a W10 ezt nem nagyon szereti, úgy vettem észre.
Na nem baj, remélem most már jó a játék vagy így, vagy úgy.
Amúgy ti miről beszéltek? Én nem egészen értem ezt a másodlagos fúrást, hogy is működik.
n0tr3adY: igen azt én is gyakran használom, mikor a kövön át kell fúrni. Meg úgy jóval nagyobb lyukat is fúr. Azt sajnálom, hogy ezt miért nem csinálták eddig meg úgy, hogy 1 gombnyomásra be- ki lehessen kapcsolni, mint a normál fúrás üzemmódot. (ON/OFF a G menüben kiválasztva a fúrót)
RJoco: 3 komment után te is eljutottál odáig, hogy jöjjön a fix :D :D Ez poénos volt
Nem rég óta játszok vele, de mióta van a fúrokon másodlagos egérgombon (is) fúrás? Brutális gyorsasággal, ore felszedés nélkül lehet vele fúrni.
Na jó, remélem jön a fix hamar, mert ezzel ma nem kell játszani.
Pedig olyan szépen futott. Erre a rohadék nem kilépett hibával!?
A beülés/kiszállás kapott hangot. Egész jó.
A komplexebb rendszerekben való turkálás nem veti annyira vissza a szim. sebességet, mint korábban.
Hajóval fúrásnál az összes kavicsot összeszedi, nem kell begyűjtő, meg gravitációs kút, nem marad szemét utána.
Hazaugrásnál kilépett...
A HUD-nak azért vannak zavaró momentumai is. Aszteroidánál nem feltétlen látod át, mi hol van, ha nem fordulsz rá megfelelő szögben. Hajóban ülve a messzebb lévő pontokat nem akarja megmutatni, csak a távolság látszik.
Az új HUD marker nagyon jó. És eddig nem fedeztem fel, hogy elszúrtak valamit. Legalábbis a gyártási, továbbítási rendszerben nem.
Megjött az új update :) És természetesen nem tudok magasan körbenézni/repülni a bolygón, mert kidob a játék :D (Erre érkezett most egy "fix", hogy optimálisabban kezelje a játék voxeleket)
akkor marad majd a 2 óránkénti SE tools törlés köszi
csak a matikat szedi össze sajna:(bármelyik grav generátorról legyen szó:(
Bolygó vonzáskörzetében potyognak le csak az alkatrészek.