Az en szemszogembol jovo urhajo/csata/verseny, ahol a masik ugy oldja meg a fekezest hogy az en hajom kozepeben vegzi xD
-Es kinek a hajoja a szebb? Ezt meg nem mondta meg senki
En sokat nezegettem, nagyon hasonlit (kivulrol) a space engineersre. DE
+sokkal stabilabb
+jobban kezeli a multyplayert is
+sokkal inkabb a felfedezesre, harcra , tulelesre ilyesmire koncentralnak
-nincs olyan rombolasi lehetoseg mint pl az SE-ben (a "megsemmisult kockak" egyszeruen eltunnek mint egy minecraftban)
-nincs olyan jo epitesi lehetoseg benne (gondolok itt szerkezetekre)
-RONDA mint a b@szas xD
-a bolygok is eleg gazosan csak egy sima elore legenarl valamik es nem is tul nagyok
Empyrion Játékra és a fejlesztőire Eleon Game Studios nem tudom mennyire lehetnek mérgesek a Keen Software House fejlesztői itt én valami desing lopásos bulira gyanakszom:)Vagy a Keen egyik programozója lépett külön utakra?
Ha már modollnánk
Olyan ötlet hogy a sima blokkot meg lehetne e fabrikálni úgy hogy a kocka egyik oldala napelemként funkcionáljon ha már azt mondtad hogy csak egy funkciót lehet esélyesebben feltenni?
Sziasztok!
Steamen nézegetem a játékokat és ma belebotlottam ebbe: Empyrion - Galactic Survival
Eléggé hasonlít a Space Engineers -re, sőt ...
Megvan ez itt valakinek, esetleg próbáltátok?
Grat hozzá. Platinából sosem fogsz sokat találni, olyan, mint az arany. Ha nem ritkább. És a leglassabb a finomítási ideje is.
A kavicsok láthatósága nagyban függ a beállított látótávolságtól. Én azt tapasztaltam, hogy a bolygó gravitációs határától 50 km-re már vannak. Legalábbis nálam. De én végtelenre és sűrűre állítottam most, így van bőven kavicsom. Sajnos sokszor annyi is, hogy nem győzöm kidobálni a hajóból :D
Ha vannak NPC-k a játékban, akkor érdemesebb most egy kis vadászt építeni ion hajtóművel és elfogni az NPC-ket. Azokat szétszedve sok hajtómű alkatrészhez lehet jutni.
A szállító rendszert csütörtökön elszúrták. Tegnap volt fix, de nem javult meg. Szerintem csütörtökig nem lesz érdemben fejlemény, de ne legyen igazam. Már több hete nem tudom folytatni a játékom, mert valamit csesztetnek a szállító rendszeren.
Amit eddig tapasztaltam, finomítóból és összeszerelőből nem jön ki az anyag magától. Ha te átrakod manuálisan konténerbe őket, akkor a felhasználó egységek már elviszik onnan (összeszerelő, hegesztő, nano javító), elvileg. Én csak az összeszerelőt teszteltem.
A SHIFT+F10-zel be tudsz hozni némi hasznos infot. Láthatod, hogy az FPS esik le vagy a szimulációs sebesség. Ha az előbbi, akkor videokártya, ha utóbbi, akkor proci vagy a játék a gond.
Na, sikerült kijutnom a bolygóról, és elmenni a holdra. Mit ne mondjak, fájdalmasan unalmas és hosszú volt az út. :D Sikerült platinát találnom, de rohadtul keveset, 5k-t összvissz, majd' 1 óra keresgéléssel.
Úgy hiszem, aszteroidákból könnyebb lenne begyűjteni a cuccokat.
Az lenne a kérdés, hogy merre találok aszteroidákat? Csináltam egy "ugródeszka" űrállomást 70 km magasan, annak a környékén nem láttam egyet sem, sem pedig a bolygó-hold útvonalon se láttam egyet se.
Merrefelé spawnolnak ezek? Tudom, hogy állítottam be valamilyen spawnolást, nem infinite-et, hanem a legnagyobb nem-infinite opciót.
Nem, nem tudtam. De köszönöm :)
Igazából akkor ez *egyszer* működőképes lesz így?
Illetve még egy kérdésem lenne - erre nem találtam semmit neten. A játék 5-10 perc után elkezd akadozni. 10-20 másodperc folyamatos, beáll a kép 1-2 másodpercre, majd megy tovább. Csak az újra-betöltés segít neki. Próbáltam alacsonyabb felbontáson, ott is ugyanez. Nem hőfok probléma (proc 46°, vga 63°). Erre esetleg valami ötlet?
Ez sajnos így van, jelenleg a conveyor rendszeren dolgoznak a fejlesztők, módosítgatják össze-vissza.
Várható egy fix. a mai nap folyamán, ami remélhetőleg helyrehozza, de ha nem, minden csütörtök este van update a játékhoz. Sajnos el kell fogadni a helyzetet jelenleg.
Pár hasznos tanács:
1. nézd meg minden blokk a te tulajdonodban áll-e
2. az ércek, az oxigén gáz, és a gatling golyók tudnak szállítódni csak kis hajóban a kis csövekben
3. Az összes többinek (öntvények, alkatrészek, O2 és H2 palackok, rakéta ládák) nagy cső kell
Ha ezeket tudtad, akkor csak úgy leírtam, de ha nem akkor hátha jól jön.
Amennyire én vettem észre, "egyszerű" modderként egyszerre csak 1 funkciójú blokkokat tehetünk a játékba.
Ha összetettebb funkciójú blokkokat akarsz beletenni, ahhoz már a forráskódba kell belenyúlni, mint pl. a kamera kép LCD-re tevésén, vagy a Nanit projektornál.
Steamen megvettem 1 hete a játékot, próbálkozok ezzel-azzal, de nem igazán akarnak működni a dolgaim..
A conveyor systemről lenne pár kérdésem, mert nem igazán akar úgy működni, ahogy én azt szeretném. Se a Nanite System modhoz, se a fúrógépemre tett továbbítócsövek nem viszik tovább a hátsó konténerekbe a cuccot, pedig sárgán világítanak a jelzőfények rajta. Mintha valamelyik workshop hozzászólásban olvastam volna, hogy a legutóbbi update elcseszte a conveyor systemet, valóban igy van, vagy nálam van a hiba?
Üdv, nry
Előfordulhat, kis hajóban még nem ültem, de van pár furcsaság. Főleg, hogy már megint nem hajlandó frissíteni a steam a játékot. Lehet jobb lenne áttérnem a virágboltira.
A kishajós landing gear csak nálam bugos? emikor unlockolom akkor kilő fölfele valami oknál fogva. Sőt, amikor lockolok, akkor a kockpites nézetet 1 bloknyival lejebb viszi. Egyéb tapasztalat nálatok?
Megszállottság:) ha ihlet jön szenvedek:) pár órácskát.
Nem értem hogy bírod tényleg így néhány FPS-el nyomni a játékot, nekem pár óra és elegem lesz ha ugrándozik a szim. sebesség :D Nézek inkább sorozatot :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.04.15. 15:55:53
Beugrott, miért nem ment nekem rendesen az LCD script. És ezért jó lenne, ha a leírás elején külön fel lenne tüntetve a beüzemelés módja, mert a rengeteg szöveg között az a 4 sor nagyon elveszik és nekem nem is volt egyértelmű valamiért.
Szóval amiért nem ment a script, az volt, hogy az időzítő blokkba nem tettem be az időzítő blokkot, csak a programozható blokkot. Vagyis nem futtatta folyamatosan önmagát.
Szerintem inkább a gépedet kellene cserélni.
Asszem elkészültem a felszálló rakétámmal. 652,5 tonna lett. Csak hidrogén hajtás van rajta. Még fel kell töltenem némi nyersanyaggal, hogy az űrben lehessen bázist és fúró hajót építeni. Meg persze be kell konfigolni a dolgokat, hogy tök jó legyen :D Aztán jöhet a videó a felszállásról. Bár a célom először nem a Hold lesz, hanem inkább egy kavics az űrben.
Jó lenne ha mókolnának valamicskét a módok használatából eredő teljesítménycsökkenéssel. Van fent vagy 5 apróbb mód és esélytelen a mozgás a hajóban.(nagyobb blokos desinget fel se merek tenni.)
Lehet rá fogok kényszerülni hogy szétdarabolom a hajót kisebb részekre és úgy festegetem meg szépítgetem.Azzal hogy leszedtem a gondolákat javult a helyzet de nem sokáig.
Ez így normális.
Tégy rá egy távirányító blokkot (a nagyra) és akkor már át tudsz kapcsolni távirányításra és tudod vezetni a nagy hajót a kis hajóból.
Nemrég láttam olyan autós megoldást, hogy volt benne egy ülés, mögötte egy távirányító, előtte meg egy LCD (design). Beleült és átkapcsolt távirányításra, így ment a járgány.
Más: észrevettétek, hogy mentést követően mozog az ember? 0m/s-nál mentek, mikor visszalépek, 4m/s-ról lassulok.
A lézeres látással nincs gondom az rendben megy csak egy apró észrevételem van vele ha a kishajóban ülök és rákapcsolódom a nagy hajóra akkor a kishajóból nem tudom irányítani a nagyot csak a rendszereit látom és használom.
Már egy jó ideje összeadódnak a tömegek landoláskor.
Ha össze van kapcsolva a két hajó lézerrel, akkor azért látod a másik dolgait is. Viszont akkor nem csak landolásnál kellene látnod.
Nagyon jól be van lőve centire a konnektorok helyzete, a leszállótalpak akkor rögzülnek amikor sárga mindkettő. Nem keletkezik semmilyen rángató effekt.
De ha keletkezne is, csak levenném a konnektorok erejét, és máris meg lenne oldva a dolog :)
Akkor lehet a lézer a "probléma" okozója.
A leszálló talpak rögzítése biztos hogy jó ötlet mielőtt kapcsolódnál a konnektorhoz nem rongálja a rendszereket az az imitált berántó effekt ami ilyenkor jelentkezik?
A frissítések utáni zűrzavar elfogadható probléma egy fejlődő játék esetében amiből nagyon sokat ki akarnak hozni. Megbocsájtható hogy egy frissítés után egy nap minimum ami elveszhet mivel gondolom néhány bug csak ilyenkor jelentkezik hisz az a "pár" gép amin ilyenkor tesztelik a dolgokat hálózatban nem egyenrangú a világháló gondjaival. Csak akkor van bibi amikor hiába puffog a felhasználó és nem állnak vissza az előző stabil verzióra hanem inkább szenvednek rajta, te meg egy hétig szívod a füstöt. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.04.15. 08:46:09
A leszállótalpakkal csak a 2 tömeg adódik össze szerintem, nem emlékszem hogy a kontroll menüben is megjelennének egymás blokkjai. Párszor már landoltam a bányászhajóval, először mindig a talpakat kapcsolom be aztán a konnektorokat, szóval szinte biztos vagyok benne hogy ez nálam így van.
A tegnapi update elvileg most is hozott magával teljesítményjavulást, remélem a szimulációs sebesség dropjai is eltűnnek vele.
Az utóbbi időben úgy tűnik megszokott dolog hogy 1 napig játszhatatlan az update után a játék, amíg jön a péntek esti fix :D
A programozható blokkokon is változtattak megint, nem tudom pontosan mit, de múlt héten is szombatra sikerült kijavítani a szkriptereknek az alkotásaikat, hogy újra működjenek a dolgok.
Észrevettétek, hogy a mai update gyakorlatilag csak optimalizációt tartalmazott volna a modderek segítsége nélkül? :D
Persze ki lesz kapcsolva.(alap lehet kitalálok valami érzékelős automata kikapcsolót.)
Viszont egy furcsaságot vettem észre nem tudom hogy ez eddig is így volt e
Ha a kishajómmal kapcsolódok a nagy hajóhoz a talpak úgy viselkednek mintha összekapcsoló blokok lennének(összeadódik a nagy hajó súlyához a kishajó súlya ez okés, de a nagy hajó rendszerei is elérhetőek lesznek kivéve talán a nagy hajó irányítása nem adódik át ha jól figyeltem meg, ez most lehet azért csinálja mert a két hajón van lézerantenna nem tudom.
Elbö inkább újrakezdem.
Elku. nem, ez sem jó.
Szóval tönkre tették a továbbító rendszert. (Az FPS-t annyira nem is néztem.)
A finomítóból nem pakolja ki a szortírozó a cuccot, pedig kellene neki. Az összeszerelőt sem pakolja ki.
Az összeszerelő nem húzza be magának a cuccot a finomítóból. A konténerből megy neki.
A továbbító opció be van kapcsolva náluk. Délelőtt még ment a dolog.
Én át tudom pakolni a cuccot kézzel.
Az LCD script valamiért nem megy rendesen. Nem frissül, csak, ha kézzel frissítem.
Viszont, ha sikerült rögzítened, akkor is kapcsold ki a hajtóművet vagy a csillapítást. Persze amíg nem rongálódik a blokk, addig lehet, hogy bírja a futómű.
Érdekes dolog a jump. Múltkor elindítottam az ugrást, majd kiszálltam a fülkéből és elindultam a hajó belsejében. Lejárt a 10s és a hajó eltűnt, én meg elkezdtem fuldokolni a bázisom mellett. Még jó, hogy tudtam, hova ugrott.
A hajómon a hangárban van egy lift ami leviszi a kishajót a raktérbe Modos liftel akartam megoldani azzal a Sektan féle 5*5 ös lifttel de nem tapad rá a hajó talpa az istennek sem. A tervezője meg túlbonyolított megoldása a problémára se oldotta meg a gondot fura volt fele a dolog.
Azt javasolta hogy mivel nem tapad rá a leszállótalp így tegyek a hajómra súlyt, kapcsoljam le a meghajtókat és tegyek a lift alá gravitációs kutat, Na ezzel a megoldással simán nekikenődött a hajóm a hangár falának amikor jumpoltam egyet a kis böszmével:) Még jó hogy kikapcsoltam a blokkrongálódást így csak a nagy csörrenést hallottam hátulról:)
Mire bekonfigoltam a szelepes liftemet jó párszor törtem el a nyakát annak a szarnak.
Jól érted, nagy királyság végre a dolog. Bár jobb lenne, ha le sem esne. Ha komplexebb dolgot építesz köré, akkor még lehet szívás. Nem lenne rossz, ha már betennék a játékba az összehegeszthetőséget.
A fenti menüből elérhető Update Info nem naprakész, még nincs benne az 1.130-as linkje. Nem lehetne lecserélni valami olyanra, ami napra kész? Vagyis inkább percre?
Én kici kínai, eszt nem érteni.
A légköri hajtómű ventijei tényleg pörögnek. Már jó rég megcsinálták. Ez úgy működik, mint a turbina. Elölről beszívja, hátul kifújja. Mint a repülőgépeken. A ventis rész néz előre, ha gyorsítani akarsz és sajnos nem túl szépen a ventis rész néz hátra, ha lassítani szeretnél. Ilyet mondjuk az életben nem látni. Hacsak nem forgatni tudja a hajtóműveit, akkor talán ellenkező irányba is elfordul, bár szerintem akkor sem teljesen.
Ahogy nézem visszakapcsolták a Cargo Shipeket, az jó buli, lehet menni kalózkodni :) Amúgy igen mint a kerekeknél, most a pistonoknál is rakhatsz fel újat, hasznos feature, ha valami törik nem kell mindent újra beállítani. Köszi a SG ajánlásokat, fel lettek írva, elleszek velük egy darabig :)
Jól értem a mai update egyik okossága az hogy ha a pistonodnak a tartófeje lecsorbul kijavíthatod és nem kell magát a pistont is lecserélned?
ÓRIÁSI.
A többi okosságot nagyon nem vágom.
Ráhajtanak nagyon a szerveroldali gondokra ez nem az első tapasz ami csak a szerverekre hajt.
Ajj istenem, megint van valami a játékkal! A legutóbbi frissítés óta nem játszottam vele, csak ma. Az FPS stabil 50 FPS, a szimulációs sebesség meg ugrál 0,5-1.0 között. Mennék előre és egyszer belassulok-begyorsulok-belassulok-begyorsulok. Ahh.. hihetetlen!
Reapes frankó kis videó, és elég morcosan néz ki a WASP Heavy :D A vanilla fegyverzet sajnos elég gyenge ez rendesen látszik is a videóból :/
Viszont az atmos rakétáknál nem vágom melyik az előre fele néző része a ventis résznek kell előre néznie gondolom.
a hydrogén kapja az üzemanyagot oxigén generátor zölden termeli a cucclit
az atmosnak a ventijei mintha pörögnének
csillapításos kísérlet erőnövelés és csökkenéssel muzsikál a kicsike.
Első kísérleti rakéta ne tessék kinevetni:)
Nem tudom tesztelni sajna kíváncsi lennék van e esélyem vele kimászni a bolygólégkörből?
Próbáltam csak a legszükségesebbet belepakolászni.
Elvben minden cuccli cirkulál benne a pilótafülkéből lehet feltölteni. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=665237987
Bocs, a súllyal mindig gondban vagyok. Akkor úgy kb 1643 tonna lenne. A HUD szerint 1,643,887 kg.
Viszont most nézem, hogy 5 nagy hidrogén hajtómű van rajta.
"1,5 tonnát két tartálynak szerintem ki kell vinnie."
1,5 tonna? Csináltam egy új kis hajót, 4 tartállyal. 50 tonna körül van. Az előző kb. fele ekkora volt, mondjuk olyan 20 tonna körül. 1,5 tonnás hajót ezek alapján nem is lehetne csinálni, szinte csak a pilótafülke többet nyom. Nem 15 tonna akart az lenni? :p
Srácok egy kis okosítást kérek
az atmospheric meghajtáshoz milyen erőforrás kell csak energia vagy igényli az oxigén ellátást is?
Sajnos a Combat Software az X3 Reunion-ban van, itt nincs. De ott is rohadt nehéz nélküle lelőni valamit messziről.
Az Asgard hajók csak ritkán jelennek meg a sorozatban és rövid időre.
Ha StarGate-et akarsz nézni, akkor nyugodtan nézd úgy, hogy:
Fő film Stargate 1994
Stargate SG-1 sorozat 1997-től
Az igazság ládája 2008 (10. évad lezárása)
Folytonosság 2008 (A Ba'al-os lezárás)
Atlantis 2004-től
Univerzum 2009-től
2004-től átfedés van az Atlantis és SG-1 sorozata között, de nem vészes, leginkább csak szereplőkkel találkozhatunk ritkán és még ritkábban utalások vannak az otthoniakra.
Nekem megvan mind, párszor már megnéztem őket, de, ha tv-ben megy, akkor is oda tudok ragadni.
Természetesen kezd az elejéről mert maguknak a filmsorozatoknak szerves része kapcsolódik az SG1 illetve az Atlantis sorozathoz.
Tehát megnézési sorrendnek javaslom.
A filmsorozat első részével kezd amikor megfejtik a kapu működését és felveszik a kapcsolatot az első kapun túli néppel.Majd kezdj neki az SG1 sorozatnak. A sorozat folyamán hozzá lehet fűzni a filmeket is pontosan már nem emlékszem melyik filmet érdemes megnézni az első után(azt hiszem az időutazásos részt amiben BAált kivégzik) és utána a többit. Majd jöhet az Atlantisz és végül de nem kötelező darab mivel nem fejezték be jöhet a Countinum azzal a 2 évadával:(.
Stargateben nem vagyok otthon, a filmet láttam össz-vissz, a sorozat kimaradt, ma meg már azt sem tudom, honnan lenne érdemes elkezdeni nézni, annyi van, pedig sok ismerősöm mesél róla jókat. Így neten rákeresve találtam egy Asgard képet, egy kicsit tényleg hajaz rá :)
Ez a Combat Software ez érdekelne, én nem találtam ilyen modot, de tényleg jó lenne, ha legalább azt látnám hova lövök, mert hogy nem a célkereszt irányába, az tuti. A HUD is túl zsúfolt, azt is jó lenne letakarítani, de full kikapcsolva, meg nem látni hol az ellen, az LCD meg hülyeségeket mutat sebességben, pedig azt aero moddal mindig nézni kell.
Nekem tegnap még semmi bajom nem volt az LCD moddal, a szokásos timer blokkba program, meg önmaga, simán ment.
A bogarakat nem hallottam, de lehet akkor fordult elő, amikor nem nyomtam a gázt, csak siklottam :)
Mi van a Configurable Automatc LCDs-vel?
A leírás szerint beteszem az időzítő blokkba, önmagát startolóra klikkelek, de nem hajlandó frissíteni a kijelzőt. Csak akkor frissül, ha megint rányomok, vagy, ha a Start-ra nyomok.
A legfrissebb van fenn, most húztam be műhelyből.
Én nem hallottam.
Amúgy is early access, szóval ez a legkevesebb. Nekem egyáltalán nem is hiányozna még, ennek egy űrjátéknak kéne lennie és az űrben nincsenek tücskök meg szentjános bogarak.
Mikor megláttam, az Asgard hajó jutott eszembe. Természetesen a SE-ből. Csak ez kicsi. Szépen feltuningoltad a kicsikét.
Szerintem nem a fegyverek erősségével van a gond, hanem hogy nincs rajta Combat Software MKII, de még MKI sincs rajta. Vagyis kb. fogalmad nincs, hova lősz, csak bízol benne, hogy eltalálod. Ha legalább egy célzó lenne, ami az ellenség röppályája alapján megmutatja, hogy hova lőj.
Kezd nevetséges lenni ez a játék:) Elsőre nem akartam elhinni, de amikor másodjára repülsz el a sötétebbik oldal felé és 600-1000 méter felett ekkora repülőhang mellett meghallom a tücök cirippelést elgurul a gyógyszer
Am szép járgány:)
No itt tartok a WASP-el most, eléggé át kellett variálni a belsejét, de így az akksik helyére befért két large reactor, kapott pár extra előre thrustert, így már lehet rendesen mozogni vele. Hozzáadtam pluszban 2 shield blokkot a Beta Energy Shields modból, de ezek simán levehetők, ha nincs rá szükség.
A tűzerővel nem vagyok elégedett, de jelenleg nem tudom vanillában hogy lehetne megoldani, hátha Lacinak van ötlete :) WASP 3.0 HeavyBemutató videó 2
A jég nehéz. Inkább tegyél több hidrogén tartályt bele és legyenek fullon. 1,5 tonnát két tartálynak szerintem ki kell vinnie.
Én 1 tartállyal kiviszem a hajót, igaz, van rajta ion hajtómű is, azért írtam, hogy több tartály kell. Szerintem 3 elég lenne.
4 nagy hidrogén hajtómű van az enyémen. 1 kevés volt.
Ha ez lenne a feladat, akkor minden irányban tennék kis hidrogén hajtóművet mindenképp, de előrefelé tolónak nagy is kell.
Légkörit csak egy irányba tennék, hogy felfele tudjak haladni, így csökkentve a súlyt. És a csillapítást ki is kapcsolnám.
Ha játszol a tolóerővel is, akkor tovább kitarthat a hidrogén, én max égetésen csináltam, de én kintről jöttem befele, ezért is van rajta ion hajtómű is.
Ha már elhagytad a gravitációs teret, de nem a Hold fele állsz, akkor bekapcsolod a csillapítást, megállsz, kikapcsolod a csillapítást és egyenesen elindulsz felé. Ha elérted a kívánt sebességet, akkor nem kell tovább nyomnod semmit, egyszerűen hagyod, hogy menjen. A többit rád bízom. Azért jó, ha tudod, hogy a Holdnak is van gravitációs tere.
Én nagy hajót javaslok. Esetleg érdemes felszerelni egy nagy reaktorral és egy JumpDrive-val is. Így sokkal gyorsabban a Hold-hoz lehet érni, mert nincs közel.
Szóval a hajó:
Légköri hajtómű csak egy irányba, esetleg összekapcsoló blokkal rögzítve, akkor le is tudod választani, hogy még kevesebb legyen a súly.
Legalább 3 hidrogén tartály.
Minden irányban hidrogén hajtómű.
Reaktor és ugróhajtómű.
Oxigén tartály, hogy feltölthesd magad.
Alkatrész egy finomítóhoz és összeszerelőhöz. Vagy ráépíted, bár szerintem úgy nehezebb lesz a hajó.
Szerszámokat ne felejts el vinni.
Hali,
Ha hidrodénes rakétát csinálsz, én annyival bővíteném ki, hogy ugyanúgy 1 nagy hajtómű felfele, pár az oldalakra, viszont 2 tartály, és egy generátor. Amikor a légkörinek elmegy az ereje, akkor kapcsold be, és finoman növeld a H thrust overrideot, nem kell fullon égetni, a 100m/s miatt fölösleges is, ahogy jutsz ki a gravitációs mezőből egyre kevesebb kakaó kell neki. A visszatérés még érdekesebb tud lenni, amikor meg vagy rakva érccel, nem biztos, hogy nem csapódsz a földbe, mert nem tudsz megállni, sok save, és próbálkozás lehet, de talán a legjobb, ha viszel ki pár alkatrészt, és a kinézett aszteroidán csinálsz egy kisebb üzemet, az űrben úgyis minden könnyebben és nagyobb számban fordul elő, jobban lehet haladni, majd az üzem segítségével már csinálhatsz olyan hajót, amivel nem gond a "hazatérés". O2 és H2 palack legyen nálad kb 3-3, én mindig annyival indulok el, ha meg fogy belőlük, akkor a generátor majd csinál.
Bár én kis hajókkal sose próbálkoztam még kijutni, kicsit mindig túlzásokba esek, jó sok tartály, és jó sok H hajtómű, aztán hajrá (Pl akár a Landert is telerakhatod, de arra tuti kell vagy 8 felfele, pláne ha már tele van érccel, meg alkatrésszel), de a kicsivel tuti izgalmasabb.
Sok Save, és próbálkozás, nekem ez az egyik kedvenc részem, a próbálgatás :)
ŐŐ szerintem a legegyszerűbb ha egy rakétát próbálsz meg leegyszerűsíteni ami max csak felfelé halad se jobbra se balra max esetleg egy girót bepakolni mellé. Egy vagy két légkörnek megfelelő meghajtó(felfelé módban) hidrogén generátor reaktor raktár irányító kb ez a legalapabb.
Bár én még nem voltam bolygós játéktéren de ez a rakétás buli lenne a legegyszerűbb.
Vagy ha ragaszkodsz a rendes hajóhoz a kritikus magasságban készíteni kellene egy platformot amin átszállaszt a másik hajóra.Bár itt gondolom gondoskodni kell a platform levegőben tartásáról.
Ha hülyeséget írok az annak köszönhető hogy ismeretlen számomra a bolygós része a játéknak.:(
Hali!
Star system mapon játszok survival módban. Ott tartok, hogy van egy kis bányász és egy kis felfedező hajóm. Kibővítettem az alap landert is, 2x akkora mint eredetileg, van benne nagy reaktor, sok napelem és akku. Igazából bolygó szinten már nincs nagyon mit csinálnom, szeretnék kijutni a világűrbe, a platina beszerzése lenne a következő lépés.
Az lenne a kérdésem, hogy milyen hajóval lehet legegyszerűbben kijutni az űrbe, el egészen a holdig? Csináltam egy egyszerű kis hajót, 1 kis H-tartály, 1 nagy H-hajtómű+6 kicsi, pár légköri hajtómű és néhány kis reaktor. A szisztémám az, hogy a légköri hajtóművekkel megyek fel, ameddig működnek, aztán kapcsolom be a hidrogén hajtást. De ez az összeállítás kevés volt a sikerhez, 25k jéggel és egy teli H-tartállyal is csak 20 km magasra jutottam.
Tudtok esetleg egy jó design-t, ami elvisz a holdig és vissza?
Ha tudsz szervert csinálni vagy a géped bírja, hogy másvalaki is rácsatlakozzon (nem muszáj direkt szervert csinálni, a pályát beállítod, hogy barátok is látogathassák és a steam-es barátok látják, hogy épp játszol - ez játékon belüli dolog).
Én a hétvégén ráérek, nincs különösebben semmi tervem. Szívesen játszanék megint pár órát vele, hamár a világomat most úgysem tudom építeni.
Persze nyugodtan, köszi :) Egyelőre még variálnom kell a géppel, mert elég nehéz lett, a shield mod is eszik rendesen energiát, a battery meg úgy tűnik nem akarja leadni a tárolt kraftot. Úgyhogy szerintem átszerkesztem, hogy csak reaktorról menjen, ha megoldható, plusz adok neki pár extra légkörit, mert az sokkal takarékosabb légkörön belül. Bár szerintem most amúgy is valami gond van az energia managementtel, mert pl pirossal írja ki azt is, amikor 80%os a használat. Nem teljesen értem.
Persze így elég hatékony lett a kicsike, csak a gatlingek tűzereje távolra elég halovány, vagy csak én vagyok vele béna.
LookUsArts ezt írtam én is a 3296-os hozzászólásban :D Szerencse hogy csináltatok blueprintet előtte :D
Ha legközelebb szerveztek hasonlót, én is szívesen részt vennék :)
-------
A Group survivalt én is sokáig követtem, valamikor akkor hagytam abba mikor először szabotálta egy idegen a fúrótornyukat. Azóta már megjelenhetett pár rész :)
-----
Arra a páncélozott 3.0-s változatra is kíváncsi lennék :D
Ha megosztom workshoppon, bevehetlek társalkotónak?
Kezdek egy kicsit beleszeretni ebbe a rajzfilmsorozatba code lyoko
Van egy kisebb fantazmagóriám ha lesz egy erősebb gépem lehet nekiállok a rajzfilm térképeinek valamiféle megvalósításához:)
Kezdetnek amennyire kibírta a gépem találtam is hozzá a második lyoko világ tornyaihoz egy modellt ami nem is lenne rossz a világ megvalósításához.
Csak a kör alakú tornyot kellene kockákra megoldani hogy felépíthető legyen illetve bele is lehessen lépni és pár érzékelőt belehelyezni.
Elvben a rajzfilmben a kör alakú torony teteje szétnyílik amikor aktiválódik és piros színű füst veszi körbe (füstgenerátor elvben már van a játékban)
Kéne valaki aki lemodellezné ezt a részét. A világokat meg annyira nem volna nehéz lemodellezni, max a hátterekkel lenne némi probléma:)
Csak hogy érzékeltessem volna itt képzelőerő bőven:)
Persze, hogy eredeti, de ez laci gépe, én csak rátettem ezt-azt, és nem akartam felrakni az ő cuccát a workshopba az én nevem alá, ezért küldtem így neki :)
A POTATOE szerintem a wastedspace/xpgamers/morphologis csatorna lehet, egy group survival, azt mindíg nézen, amint van kint új rész, nagyon bírom, érdemes az elejétől nézni :)
Ha eredetid van az összes mod block blue script feliratkozás után általában egyből elérhető a játék betöltése után nem kell másolgatni a dolgokat.
Amúgy olyan Sw feelingje van ennek a bázisnak:)
Van pár hasonló forgatókönyv odafent Kedvencem a POTATO nevű kis robot története volt amit nemrég taliztam:)Nem tudom most hol áll az a történet. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.04.12. 10:36:52
Ez rohadtjó, asszem megint meg van mit fogok nézni YT-on :)
@laci4321: users/usernév/appdata/Roaming/Space Engineers/ Ez most csak így fejből, de valami hasonló, azon belül asszem van Save mappa, amin belül vannak a blueprintjeid, oda kell bemásolni, ha van már ilyen nevű (esélyes) akkor simán átnevezed a könyvtárat és a fileokat.
Kipróbáltam tegnap a kicsikét a helyi ellenséges központ ellen, nagyon jó lenne, ha az AI nem csak a turretekre hagyatkozna, amik viszont profi szinten követnek, így nem sok esélyem volt. Ezért tegnap átszerkesztettem megint a kicsikét, ahol csak lehetett kicseréltem heavy armorra, kapott pajzsot, egy elhárító tornyot a rakéták ellen, ma este újra próba :) Utoljára szerkesztette: reaper5687, 2016.04.12. 10:26:36
:D Asszem még később írtam is, de lehet hogy nem.
Először nekem sem esett le, hogy mi a fene van. Az építés résznél látszik is, hogy mikor leteszem a mass block-okat, azonnal elindul az egész ketrec, mert a generátor már ment. Gyors orvoslásként töröltem a generátort és később már nem volt időm vissza tenni, meg el is felejtettem, ezért nem lett rajta gravitáció.
HMMM...Vajon milyen szerveren tolhatták a snitteket a srácok??
El is hinném amit ezen a videjón láttam jó is lenne:)Majd x év múlva talán lesz ilyen a játék:)Ha nem adja be a kulcsot a cég http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=663461106&searchtext= Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.04.11. 16:09:16
Elvben 4 ötletem volna.
1. a szállító rendszer végnén lévő tároló esetleg tele van
2. ha a finomító és a tároló rendszer szállító vezetékében van szortírozó nézd meg mit enged át.
3. van egy pipa a finomítón hogy szállítórendszer használata vagy hogy hívják azt lehet be kell kapcsolni.
4. a szállító rendszer ami össze van kötve a finomítóval és a tároló egységgel nincs befejezett állapotban(Ha sárga lámpa aktív rajta akkor nem ez a gond).
Ha egyik se nyert van még egy ötletem
Nézd meg hogy a finomító egységednek ki a tulajdonosa.
Már játszom a játékkal egy ideje és lenne egy kérdésem.
Van valamilyen konkrét oka annak, hogy conveyor rendszer ignorál bizonyos helyeket ahova és ahonnan nem szállít automatikusan?
Pl. van olyan finomítóm ahonnan nem szedi ki a nyersanyagot magától. Ez mitől lehet?
Köszi a segítséget.
Ezt a modot használtam: Aerodynamics mod
Itt pedig az updatelt BP: WASP 2.0
Nem raktam fel Workshopba, mert mégis csak a te géped :)
Ennek az aero modnak az a trükkje, hogy jó sok előre hajtás kell, és valami minimális 2-2 az oldalakra, és hátra, mert sebesség függő a felhajtó erő. Pl jöttem vissza az űrből a bányagépemmel, erősen túlterhelve, 600m/s fölött, esélytelen lett volna megállítani, de mivel teleraktam szárnyakkal, simán kontrollálható lett, amint a légkörbe értem, jó buli 2000tonnával 600 fölött rongyolni :D
Egyébként ez még nagy kedvenc gépem, sok ötletet szereztem belőle:
Jó lett a harci videó, nagy reményeim vannak, hogy esetleg működőképesek lesznek a dedikált szerverek, akkor pedig lehet építkezni együtt, csatázni, stb :) Mondjuk nekem a bolygón verseny tetszik nagyon, szintén az aero moddal, egyik csapat csinált kapukat, 4-en mentek, ha lezúzod a gépet, spawnolsz egy másikat, jópár checkpoint szivatós is, kanyon, barlang, stb :) Utoljára szerkesztette: reaper5687, 2016.04.11. 10:33:57
Úgy látom nincs különösebb akadálya egy ilyen multiplayer csatának. Hétvégén egy menetet én is lenyomnék szívesen valakivel :D
Jó lett a videó
Az első egymáshoz közelítésnél a mesterséges tömegeket szépen behúzta a rája gravitációja :D :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.04.11. 08:43:42