Francba a nyomorult kis malware férgek miatt újra kellett húznom a gépemet szerencsére a félkész projektjeim megvannak csak a játékot kell telepítenem.
Valami kis myomorékot szedtem be megkeverte a klaviaturám (jelszavat nem írtam be ezalatt :) ) meg eltüntette a frissítés menüt a jobb klikk alatt. meg csinált pár jóságot:)
Sejtem honnan kaptam így azt az oldalt sűrűn hanyagolni fogom pedig egy jó kis torrent oldal:)Egyszer már szívtam be onnan cucclit ezek szerint sajna egy féregtár torrent oldal:(
Még szerencse hogy max 2 órát vesz el az életemből egy rendszer feltelepítés:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.04.04. 13:35:25
Akkor ezek szerint ha nincs projektorba töltve az objektum rá se néznek a félkész blokokra?
gondolok itt arra pl mint a lentebb levő hajóra a félkész elemeknek nem állnak neki? Csak annak ami a projektorban van?
Illetve a mód tartalmazza a projektort is vagy azt külön kell építeni?
Az OR-hez megvehető egy kis program, ami képes a nem virtuális programokat kirakni virtuálisban. Akkoriban még benne volt a SE is a támogatottak között, de nem ment.
Úgy hallottam a végleges OR-ben már 2 kijelző van és szebb képet ad, valamint jobban személyre szabható a lencse beállítása is, mint a DK2-nél volt. Viszont most nem akarok 700€+vám-ot kiadni egy ilyenre. Még hagyom, had forrjon ki a dolog, talán a konkurenciával olcsóbbak is lesznek ezek, de nem áltatom magam fölöslegesen, mert ez már régi mese.
A jelenleg feliratkozott modokat betettem egy világba. Az összeset. Nincs olyan nagyon sok. A betöltési időt viszont rendesen megnövelte és szerintem a ram fogyasztást is, mert alig csináltam valamit és már 4GB-ot csak a játék foglalt.
Kipróbáltam a nanitokat. Eszméletlen. Nem túl gyors, de, ha folyamatosan üzemel, akkor azért elég jó tud lenni. A négykerekűmre kivetítettem magát és szépen meg is javult. Aztán kifagyott a játék.
Azt tudom, hogy az ORhez van valami mód, de a VIVEról egyelőre semmi, gondolom, majd, ha megjelenik, nekem az jobban tetszene.
A kerekek sajnos elég bugosak, a fákkal meg különösen, azokat jobb elkerülni, még nehéz páncéllal is, viszont el lehet molyolni sokat, mire megtalálod milyen beállítással lesz a legjobb a gép, csinálj egy másolatot róla, tedd át kreatívba, és akkor lehet "feláldozni" :)
A hegesztéshez szerintem a dual welder a legjobb, elég messzire elér, nem kell szinte nekimenni a célnak, gyors is, hatékony :)
Igen, a javításhoz tényleg nagyon jól jön. Eleve nem neked kell megkeresnek a hibás blokkot. Ha meg annyira be van építve, akkor hozzá sem férsz rendesen.
Ez az eső dolog remélem nem mostanában lesz. Van még mit fejleszteni a játékon és szerintem nem az eső a legfontosabb. Az égitestek nem voltak rossz ötlet, de ez még mindig SpaceEngineers és nem EarthEngineers.
Hegesztőhajókkal sokkal gyorsabban megvagy az építéssel az biztos! Ennek a Nanit projektornak a hegesztő sebessége a mi karakterünk sebességéhez hasonlít, ahogy elnéztem mennyit épített fel 10 perc alatt. Vagy talán még annál is lassabb.
Ugyanakkor pl. ha egy, a karakterünkkel - és főleg hegesztőhajókkal - nehezen hozzáférhető területet kéne megjavítani, akkor kimondottan jól jön.
Szerintem a hegesztő hajó azért megmarad max csak a fanatikus enginerek fogják előnyberészesíteni
Ahhoz a vonathoz akkor hegesztőket használj, mert a nanitok csak a saját hajóhoz tartozó blokkokat heggesztik. A sín pedig csak akkor tartozna ebbe bele, hogyha rácsatlakoznál konnektorral.
Szerintem bölcs dolog hogy kicsit lassúak, a tempójuk tartható az engineerekkel is, pusztán azért király az ötlet, mert automatikus legalább így a dolog. És nem neked megy el így 10 perced az építésre, addig tudsz csinálni mást. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.04.03. 13:12:50
Az SE-hez terveznek VR támogatást csinálni? Nem lenne semmi :D
Szerintem még a víz behozatala is hatalmasat dobna a játékélményen. Meg ha esne az eső. úúúú :D Ezt állítólag tervezik is, bár ki tudja mikor lesz kész :D
Ez valami hatalmas. De elveszi a hegesztő hajó értelmét. És az ember nem győzi a nyersanyag termelést, fúrást. Mondjuk a bázisom pont ilyen folyamatos munkára lenne kitalálva, ha működne rendesen a játék.
Azért a fal sem rossz, frankó űrbörtön építhető rácsokból :D
Ez a minecraftos cucc sem gyenge, sajnos augusztusban nem tudtam OR-rel kipróbálni az SE-t, mert valamiért nem akarta. Valsz az SDK-val volt valami, de csak később olvastam róla és már nem tudtam kipróbálni.
Tegnap még szenvedtem egy kicsit a 4 kerekűvel, de nem igazán tuti a dolog. A tóból nagyon nehezen kászálódik ki és csak egész enyhe emelkedőn megy neki. A fák fizikája igencsak durva, ha gyorsan megyek neki, akkor olyat pörög, hogy szétszedi a járművet. Ha rámegyek és nagy gázt adok, akkor volt kerekem lesz.
Tegnap feltöltöttem volna egy kis multis izgalmat, de előzetes számolgatás után 8 és 19 óra hosszat töltötte volna és a net is meghalt közben, így majd jó egy hét múlva lesz csak fenn.
Nem láttam rendesen a mod panelét lehet ezeket a nanitokat gyorsítani?
Elmebajos ötlet
Egy vonatot készíteni ami maga előtt építi a pályáját mindaddig amíg elfogy az anyag a raktárából:)
Végtelenségig szaladgálhatna:)
Ez mondjuk nem biztos hogy elférne a szerveren, bár ki tudja. De MI DURVA MÁR??? :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.04.02. 19:11:14
Na ha valaha sikerül lejutnom egy bolygó felszínére azaz lesz egy erős vasam akkor ezzel a csomaggal alkotok valami durva cuccot!
Szerintem ez az első és egyetlen mod ami szóba jöhet földi bázis létesítése esetén.
Szerveren szerintem kötelező darab az első találkozásom óta kapott a mod egy jó pár frissítést Sektan jóvoltából S - Interior Walls - DX11
Sajnos ez ma már egyáltalán nem biztos. Én németben Mészáros Zsolt-hoz vittem az adós papírom, gondolván, hogy tud magyarul. Tévedtem. Csak a nagyapja tudott, ő már nem tanulta. Pedig még a nevét is ékezetekkel írta.
De, jó lenne, ha tudna (valaki) magyarul.
OHHHH COME ON!!!! Andras >> Ilyen nevvel csak beszel magyarul (szlovakiaban is elnek magyarok akik szlovakul is beszelnek (ami gyakorlatilag olyan mint a cseh)) Na majd rakerdezek egy kommentbe naluk valahol :D
No, fincsi bugot találtam, úgy néz ki pár itemet ha leflexelsz, akkor negatív értéket kapsz belőle, eldobni nem lehet, és bármit csinálsz, csak duplázódik, gondoltam berakom egy hajómba, így lett neki kb -2millió kg súlya, és egy helyben forog a levegőben. Másik, valami gond lehet a scrap metallal is, mert egy lezuhant hajót elkezdtem szétszedni, erre megjelent fölötte 1 db de marhanagy scrap metal, és széttörte az egészet. De ahogy látom a keen fórumon az előbbit már jelentették is, de az apró scrap metal elég vicces :D
1 év múlva én már a VIVE-ot használva akarom a marhanagy űrhajómat építgetni a hegyoldali bázisomon. Ja és mivel XocLiw nem hivatalosan, de egy streamben mondta, hogy imádja a modot, remélhetőleg addigra az aerodinamic wings már vanilla lesz :) Egyszerűen a légkörben az a nagyon kell kategória :)
Ez a karakteranimáció jó dolog, a végtagok nem tesznek meg fénysebességgel sok-sok cm távolságot. :D Tényleg király, csak marhára nem ez lenne a lényeg :D De nem baj, szép lassan haladgatunk, haladgatunk. Egy GTA 5 is elkészül 2 év alatt, pedig nem egy kis alkotásról van szó, de nem baj! 1 év múlva már ki tudja hol tartunk :D Talán megcsinálják modderek(!) (mert a fejlesztőktől nem várom :D) addigra az animált energiapajzsot is :D
Nem Dusan Andras nem magyar hanem slovak :)
Nekem most ilyen 30-45 fps-em van ugy hogy minden medium-on van. Igaz van egy fura bugom, valamiert az fps leesik 8-9 re aztan nyomok egy alt-tab-ot visszalepek, es a jatek ugyan ugy megy 45 fps-sel
(Amugy szerintem van magyar fejleszto is a fejlesztok kozott, illetve biztosan allithatom, hogy van "idegen nyelvu" forum resz is a hivatalos forumon is, csak aszem pont magyar nincs :D)
Amúgy meg a radeon uj updateje javitott az fps gondomon már nem 15 a bolygon hanem 30 és ha kikapcsoljátok a shadowt offra akkor jelentősen megnőhet az FPS jelenleg nekem 55-75, igaz minden low, jah ez az uj patchel jött be eddig max lowra lehetet venni a shadowt de most teljesen kilehet kapcsolni :)
naja csak most igen sok mindent érintett ez a dolog de ma jön egy fix és remélem helyrehozza
Én max magyar nyelven tudnék velük értelmes eszmecserét végezni sajna.:(
Ez a buli minden fejlesztés után fennáll hogy nem úgy mükszik a dolog a pályádon ahogy eddig működött.
Sajna az update elbaszott sok mindent kinyirta a modsdkt a toolst etc etc elég a bugreportot olvasni so many shitstorm :P
amugymeg lehet beszélni is a fejlesztőkkel http://forum.keenswh.com/threads/discord.7377888/ mindig van fent valaki
+Vegre megcsinaltak a kerek spawnolos bugot > mostmar jonak kellene lennie
+Ds szerverhez valami extra ... (biztos jo :D)
+Uj animacio (ami fejlesztve van mert mostmar elmeletileg nem lesz deszinkornizalt az animaciok...)(mondjuk en azt hittem hogy az uj animaciok alatt majd azt az uj karakter animacios mod jatekba torteno implementalasat ertik, de igy is jo,...)
Én is azt hiszem abbahagyom a jelenlegi projektem továbbcicomázását a gépem eddig bírta vele a nyűglődést
Úgy játszom vele hogy ha egy kockát kell arrébb sétálnom olyan mintha kettőt kéne arrébb mennem.
Modokat már nem merek beemelni hozzá mert azzal is szétfagyizza magát. Rühellem ha ilyenek miatt kell félbehagynom egy projektet.
Feltöltöm holnap a műhelybe azt majd egycer nekilesek újra.
De legalább a modok egy része most megint nem megy, ha bekapcsolom a drónokat, hagyom, hogy jöjjenek, leszedem, majd bedarálom őket, akkor előbb-utóbb telepakolja az összes ramot (8GB) a gépemben, és kifagy. :(
Hm...Nem voltam fejbe lőve az eheti update videjótól
Kaptunk megint egy rakat felesleges külcsínt.
Érdemleges frissítést nem is mondtak.
Ha ilyen tempóba frissítenek gondba lesznek bár messze van a 2.0-a
Egyetlen rossz hír van az egészben Szarnak a dx9 fejére mostantól csak dx11 létezik a számukra:( Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.03.31. 21:28:46
Mi a tök van a játék műhely oldalával??
Mi ez a korai hozzáférésű szöveg a space enginer vásárlási oldalán nem nóóómánils???
De úgy látom alapra hülyül a steam mert a mediaval se kóser.
JAAHH BASSZUSS csütörtök van globális frissítő nap.:)
Best story :D Am most en is tesztelgettem a kerekeket, mert mar reg volt amikor en ezt hasznaltam utoljara. Ezert epitettem is egy Lee tabornokot csak ugy :D
A forditas: (de am tenyleg jarmuvenkent valtozik)
-Power > Mekkora erovel forogjanak a kerekek > keves nem mozdul, sok kiporog a kerek.
-Firction > Tapadas > tul keves akkor csuszkal, tul sok akkor felborul kanyarokban
-Damping > Felfuggesztes > Alacsonyra rakod akkor versenyautos, Ha magasra akkor terepjaros (konnyebben borul)
-Strength > A felfuggesztesben levo rugok vissza allitjak a felfuggesztest a helyere, vagy nem. Ha magasra allitod, akkor gyorsan vissza all a felfuggesztes (stabilabb) Ha alacsonyra, akkor meg jobban mozoghatnak a kerekek kulon kulon (jobb terepjarao kepesseg)
-Height offset > A magassagot tudod allitani, de ha csutkara fel/le-veszed akkor a felfuggesztes nem tud mozogni abba az iranyba majd
-Suspension Travel> Mennyit tud a felfuggesztes fel/le mozogni egy nagyobb becsapodaskor peldaul.
Hát nekem az lehetett a gond, hogy nem volt platina a bolygón, így az ION kiesett, tehát kellett minden irányba hidrogén, így a teljes az 16 lett, és 3 tartály, és akkor még nem tudtam, hogy nem csak full gázzal lehet közlekedni, az O2 generátoraim meg persze nem bírták tartani a lépést. Ennek az lett a következménye, hogy az eredetileg hangárnak szánt rész felét teleraktam tartályokkal, így már eljutottam a holdra, ahol találtam platinumot, és onnantól már nyert ügyem volt. Bár vicces volt sima buggyval közlekedni a holdon is, mivel a hajón annyi hidrogén maradt csak, hogy épp le tudtam szállni, és nem a felszínhez vágni, így amíg újratermelődött, addig buggyval közlekedtem, a minimális gravitációban :D
Én az űr szülötte vagyok, bolygók még nem léteztek akkor.
Nálam az volt a vicces, mikor megcsináltam a frankó leszálló hajómat, jól is nézett ki, csak épp megállni nem tudott. Aztán kapott még néhány hajtóművet, így már nem néz ki olyan jól, de 1000m-en belül simán megáll. Az 5 nagy hidrogén hajtómű és egy tartály meg elég ahhoz, hogy átvigyen a köztes részen.
4000-ig jó a légköri hajtómű, 0.5g-nél meg már mennek az ion-ok, ha jól néztem.
Nekem nagyon sok kép van arról, amikor először akartam elhagyni a légkört, úgy gondoltam minden kész, hajrá, aztán kb a gravitációs határon fogyott el a hidrogén, de úgy, hogy pont nem jutottam ki, hanem szépen visszaestem a bolygóra :D
RoboKutya: ezeket ismerem, de még nem mertem kipróbálni, a 2-es még talán jó is lehet, de a többi, ami a pakkban van, nekem fölösleges, meg a hozzászólások sem annyira elégedettek, ahogy néztem, úgyhogy maradnak a kerekes szörnyek, amikben dísznek van a kézifék. Arra is gondoltam, hogy összerakok rotorokból inkább egy saját felfüggesztést, a végére meg szintén rotorral a régi fajta kerekeket, az tuti strapabíróbb lesz.
Tudtok valami blokszörnyeteget ami jól mutatna egy hajó külső vázán díszítőelemként akár x% kész állapotban?
Kéne pár ötlet mivel tudnám feldobni a csónakom külsejét:)
No igen, lánctalpon én is gondolkodtam, van is valami fogaskerekes mod, azt nem tudom, hogy lánc is van e benne.
De majd csak jó lesz a kerék is.
Nekem is van jó sok képem, egyszer lehet, hogy végignézem. De én még emlékszem arra az időre, mikor nem tudtam felszállni a kezdő hajókkal, aztán amikor megépítettem az első kicsi fúróm, ahogy a bázisom fejlődött egyre nagyobbra és még nem kellett az oxigén miatt aggódnom és nem volt mozgó nap sem.
Azok a régi szép idők :)
Igazából a legjobb valami rendes lánctalp lenne, de még modok között sem találtam, pedig akkor tuti összeraknék egy Java Sandcrawlert.
Amúgy most csak poénból nézegettem a screenshot könyvtáramat, egész a kezdetektől, a mostani bázisomig, látszik hogy próbálkoztam eleinte, az első nagyobb hajóm (a fehér, még mindig a kedvencem), a folyamatok, elég poén végignézni a fejlődést :)
Köszi!
Akkor tovább kísérletezek. A felfüggesztés ezek szerint nálam is fordítva van fenn, mert az egyenes rész van felül.
Ezen most csak 4 kerék van és ide kell az összkerék hajtás, különben nem jutok messze vele a dombon.
Én általában úgy szoktam beállítani, hogy a rugóút ne legyen 90%nál nagyobb, a csillapítás 50% fölötti, a strength nagyon függ a járgány súlyától, mivel a tiéd elég nehéz ezért jó sok kellhet, de tedd ki toolbarra a kerék csoportok strength + és - gyorselérését, és nézd meg, hogy mikor áll kb középen - 1/3on, a "kerékjáraton". Emellett eleinte én nem néztem, és el is rontottam, hogy fordítva raktam fel a kerekeket, a "lapos" résznek kell alul lennie. A Power szintén olyan, ami helyzetfüggő, alapesetben nem kell sok, a Friction-nal (Surlódás) együtt lehet vele játszani, kisebb domboknál olyan 20% power és friction elég, ha nem megy fel akkor lehet a tapadást növelni, én a powerrel együtt szoktam. A túl nagy surlódással felborulsz, az alacsonnyal meg driftelgetsz. Javasolt még, hogy mondjuk egy 2x3-as összeállításban az első kerekek teljes elfordulása mondjuk 18 fok, a hátsóké 8, és csak a középső legyen hajtott. Erre akkor jöttem rá, amikor a bázisomon akartam autókázni, és kanyar közben folyton megállt, valahogy nem kezeli ezt jól, nagy tapadású felületen. Ezekből már szerintem ki tudsz kb indulni, de mindent az adott járgányhoz kell igazítani. Ja még annyi, hogy régebben a végsebesség korlátozást ha használtad, akkor az valahogy hatással volt a hegymászó képességre is, volt hogy korláttal nem ment föl, korlát nélkül meg gond nélkül. Giroszkóp legyen, ha netán borulna a gép, hátha össze tudod szedni. Egy hónapja még volt guruló bázisom nekem is, ezeket tudtam meg, amikor szívtam vele :)
Na ja de félek bekapcsolok minden extra töréstesztet a hajóra és szétszakad az egész a csába:)
A hajtómű nagy hajóra kis hajtóműre gondoltam azon a részen szeretném beszuszakolni a dolgot ahol vannak oldalt a félkész gondolatestek és a hajótest kisebbik csőrendszerébe szeretnék betolni egy fékezősort meg gyorsítót bár akkor lehet az egyikről lemondok és csak fékező lesz belőle. Most viszont nem vágom miért nem aktiválódnak a meghajtók, van bent vagy 3 nagy generátor meg temérdek kicsi és csak világítás van meg gravitáció és antenna.
A belső rész eléggé érdekesen fog kifigyelni majd. Azon filózom lesz benne feldolgozó részleg csak még az nem tiszta hogy a gondolákból kapja e az anyagokat vagy a saját töltőt csináljak rá egy kis teherhajó végezze a töltést a hajó tetején. Ha a gondolákból venném az anyagot azt kockáztatnám azzal hogy ha leválasztom a tartályokat nem fog elválni a hajótó, ha meg összekötőt kreálok rá ahhoz meg szét kell barmolnom a gondolát és brutálisan zavaró félkész blokokk között szaladgálni:)
Bár cammogni fog a kicsike, de valószínű hogy ugróhajó lesz belőle mert másként egy tappotatt se fog megmozdulni.
Meg kéne néznem hány tonna lesz telepakolva a kicsike.
A rámpák helyett is keresek valami ovális blokkot rá meg pár vicik vacak dolgot amit félkész állapotban felpakolok dísznek rá
A hajó tetején a kis kúpnak is lesz funkciója de azt majd ha kész lesz a belső részleg lesz belőle még egy valahol hátul.:)
Kicsi vagy nagy? Nagyblokkos kis hajtomu aszem 2-3 nagynal meg 3-5. Magyarul nem tudom. :D Amugy jol nez ki a masinad, vegre olyat epitettel ami valahogy ki is nez
Kérdés
Két egymással szemben levő meghajtó között hány kocka kell hogy legyen hogy ne süssék meg egymást?
Hupszii
Amikor megszáll az alkotás ihhlete
Elszállnak a vadlovak jó messzire??Vagy meg se fog moccanni??Főleg ha tele lesz?:)
úgyis jumpos lesz a jómadár max órákat cammog majd előre:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.03.30. 22:23:33
Hát a Földön a jármű elég vacak. Csináltam egy 176 tonnás dögöt, 5x5 kerekekkel. A súlypont kb középen van, kicsit az orra felé húz, de úgy néztem, így most jó. A futóművet is sikerült úgy ahogy belőnöm, szépen araszol is felfele a dombon, de a meredekebb részeken nem képes felmenni, a fák nagyon útban vannak és, ha egyszer elindul lefele, akkor kb nincs megállás.
Az elveszett kereket sem hajlandó pótolni kreatívban, de rárakni sem tudok másikat.
Kb. értem, a többit elvileg ki tudom kísérletezni. (Vagy nem.) De egy fordításnak mindenképp örülnék és megköszönném, mert előfordul, hogy elértem.
Jelenleg "Julian @GamageR.com" név alatt vagyok elérhető.
Pénteken rád írok steam-en, mikortól érek rá és akkor megbeszéljük vagy, ha neked is jó lesz, akkor mindjárt játszhatunk is egyet. De 99%, hogy péntek délután jó lesz.
en egesz nap ra erek, mondj egy idot es egy steam nevet. En szabad napos vagyok pentek/szombat. Amugy 1 oras epitesi idore gondoltam, es meretbeli szabalyozasnal pedig mondjuk a a red ship merete. Es 3 tenyezo szerint gyozne a jobbik
-kinezet
-mozgekonysag
-harc (6 AI turret limit)
Súrlódás - Mennyi súrlódás a kerék fog% -ban. Túl sok a súrlódás hatására a jármű átfordítható sarkokban, míg az alacsony súrlódás okozhat elcsúszás. Ez utóbbi általában a biztonságosabb viselkedését.
Csillapítás - A lengéscsillapító alkatrész thatwill elnyelni hatása. Állítsa alacsony (merev) még felületek és magas (lágy) az egyenetlen talajon.
Erő - Az "tavaszi" alkotóeleme egy csillapító thatwill vissza a csappantyú után a hatás. Állítsa magas még felületek gyorsan visszanyerje stabilitását és alacsony egyenetlen talajon, hogy a kerekek ne talajjal érintkező és csökkenti a kockázatát indít a jármű a levegőbe.
Magasság Offset - Szabályozza a hasmagasság beállításával a középpont a tavasszal megpróbálja tartani. A negatív érték eredményeképpen több hasmagasság. Ügyeljen arra, hogy ne állítsa be a korlátokat tartani néhány helyet rugóút mindkét irányban.
Rugóút - Mennyi a kerék mozoghat felfelé és lefelé, hogy felszívja a hatások és tartsa a talajra. Ez nem fog megfelelően működni, ha a magasság eltolás beállítása a negatív vagy pozitív limit!
Hány óra körülre gondoltál és milyen hosszan? Mert engem érdekelne a dolog, de inkább szombaton. Esetleg péntek késő délutántól is jó lehet még, de ez csak pénteken fog kiderülni.
Es keresek pentek es vagy szombat valakit akinek lenne kedve egy 1 oras epito versenyhez csak igy 1v1. unom a banant es megjott a kedvem hozza.
Huuuu ezt bonyolult elmagyarazni, de diohejban a kerek beallitasa az hogy
1) Nagyon jo lesz "offroad" szoval a foldeken
-nem emlekszem a pontos arany szamra de
tessel a wiki
http://www.spaceengineerswiki.com/Wheel_Suspension_5x5
A lenyeg hogy a felfuggesztes es az ero legyen jo, es akkor jo lesz.
**Ez kimaradt
- a lenyege a "voxel supportnak" (voxel tamogatasnak) hogy azok az allomasok (vagy annak a darabjai) amik nincsenek osszekottetesben egy aszteroidaval azok automatikusan nagy hajo lesz.
pl> Ha epitesz egy urallomas (pipa bent van) akkor egy aszteroidahoz kell csatolnod, mondjuk pillerekkel, de ha azokat ellovik akkor eluszik az allomas.
Naagy fába vágtam a motorosfűrészemet:)
és még csak az alapoknál tartok 160méter hosszú
1G bolygó gravitáció keresek működő kerék felfüggesztési beállításokat.
Nekem valahogy nem jön össze és nem megy szépen a jármű, amit kreálok. Vagy repül, vagy pattog.
Csak sikerült kikísérleteznem, hogy mi okozza a lassulást gyártásnál.
Amikor elindít az ember 1 elem folyamatos gyártását, akkor a rendszer 1 elemhez szükséges anyagot mindig betesz az összeszerelőbe. A gyártás általában olyan gyors, hogy a továbbító nem tud olyan sebességgel pakolni, mint ahogy menne a gyártás. Éppen ezért van 11 elem folyamatos gyártására állítva az összeszerelő, mert így mindig 11 elemhez szükséges anyagot húzza be az összeszerelőbe, ezáltal lesz gyors a gyártás. Mert míg mindig újratölti, addig simán legyárt 3-4-5 darabot is akár. Viszont a .126-os patch óta ezt nagyon elszúrták és az anyagmozgás miatt lassul, akad a játékom.
Ha acél lemezt gyártok, akkor nincs gond, mert csak 1 anyagot kell kezelnie. Viszont a fémrácshoz 3 anyag kell és ez már gondot okoz. A hajtómű alkatrész gyártásánál még rosszabb lesz a dolog, ott még jobban belassul a játék.
A fémrácsnál kipróbáltam, hogy minden összeszerelőbe tettem bőven anyagot. Amíg azt el nem dolgozta, addig futott szépen a játék. Amikor megint be kellett húznia, megint elkezdett belassulni.
Sajnos ezt angolul meg nem tudom leírni nekik.
Ahm pontosan ez a probléma állt fent nekem akkor azt a pipát hanyagolnom kell ha állomást kreálok
Én is elsőre nekikoccantam a platformnak és onnantól menekülőre fogta a dolgot.
Akkor viszont valami más fordítást találhatnának ki az állomás helyett mert ez így zavaró.
Néztem Setolsal ott nagy hajó volt a platform hiába raktam le a blokkot állomásként. Most átírtam állomásra Se ben és le tudok szállni.
Kíváncsi lennék mi történik ha aszteroida belsejében csinálok egy leszállót akkor az is large hajóként jelenik meg ha nem szedem ki a pipát?
Nem vicc. Ez a megoldas, annyiszor lattam mar hogy valami baja volt valakinek vele, hogy gondoltam megnezem ezt egy videoban es kozben rajottem a fura "bugra" is :D Lehet hogy neked is ez a bajod.
Az ugrás végén biztonsági okokból mindig úgy érkezel, hogy 2 km távolságban vagy a legközelebbi aszteroidától. (és állomástól) Ha pontos koordinátát adsz meg, akkor a rendszer megkeresi az ehhez legközelebb levő olyan pontot, ahol teljesül ez a feltétel, és oda fogsz érkezni.
Srácok a jump drive mekkora ráhagyással dolgozik?A kijelölt állomásomtól minden próbálkozásnál kilométerekre csekkolt be.
Gondolok itt arra hogy a kijelölt koordinátáktól hány köpésnyire parkol le?
Lehet olyat csinálni vele hogy a hajót mondjuk egy összekötőn dokkol és azt a pontot felvéve ugyanoda parkol le?
Vagy minden esetben egy x kilométer sugarú terület belsején csekkol be az ugrás után a kijelölt pont körül?Most ismerkedek a használatával így lehet hüleségeket várok el ettől az alkalmazástól. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.03.29. 23:33:08
Most teszteltem, állomásra raktam Merge-Block-ot, meg egy nagy hajómra is tettem. Rácsatlakoztam a hajóval, az állomás állomás maradt, a hajó meg állomás lett. Mikor kikapcsoltam a blokkot, akkor a hajó is állomás maradt és hajóvá kellett alakítanom. Szóval a beállítás tökéletesen működik.
Meglepetésemre szolgált, hogy a Merge-Block-on nagy sokat fejlesztettek. Mikor sárgára vált a lámpa, szépen odahúzza a hajót és összekapcsolja úgy, ahogy azt kell, semmilyen sérülést nem okozva sehol. Igaz, most 'kis' hajóval próbáltam, nem a nagy fúróval. Mikor lecsatlakozom, akkor a hajó ott marad a helyén, mintha össze lenne kapcsolva az állomással. Mikor állomássá alakítom, akkor lökődik el egy kicsit és ekkor sem sérül meg semmi. Ez most egy nagyon jó pozitívum. Sajnos a gyártós bug még mindig él, nem tudom miért.
Igaz hogy koppintós de én másoltam:)
Elvileg van rajta oxigén illetve a fegyverzet közponiból kapja a csulót
Smal blokkos jószág
Blokok: 1.424
Tömeg:62.854
Elvileg tömeg szállításra fejlesztettem ki.Van benne pár konténer.
Messze ugró 2 darab pittyog rajta. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.03.29. 22:36:54
Ezt a kórságot mi a francért nem lehet időzíteni a jup drivet?
gondoltam olyanra hogy egy pontra való ugrásnál lekapcsolja a hajtóműveket és elindítja a visszaszámlálást de neemm.
jól van a tools mükszik
fel kell telepíteni az utolsó verziót a főoldalról majd a mostani emberke honlapjáról leszedni a mappát és bemásolni a telepített könyvtárba felülírva mindent.
Érdekes hogy állomást telepítettem és az se meg nagy hajónak írta
Akkor most a harmadik ami eddig állomásként volt akkor az most valójában mi? Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.03.29. 21:39:24
Pont az a baj hogy állomást kreáltam és ennek ellenére süllyed.
A steam nem lehet hogy regiot váltott és azért nem látja a játékokat.
Átok a karbantartó módomra a válasz gomb helyett a poost törlésre kattantam:(