Rögzítsd egy aszteroidához, ez az egyetlen megoldás.
tedd be kreatívba a világot, tegyél be alá egy pár méteres aszteroidát és építs rá egy blokkot és meg van oldva. Könnyen el tudod rejteni aztán az aszteroidát.
NA most ez vicc ezt tényleg így akarják hagyni??
Eddig az állomás fogalma nálam egy mozdulatlan platformot jelentett ami azért nem mozgott eddig mert mondjuk a gravitációs generátor feladata lenne a helyben tartás.
Most így hogy szálljon le az ember ha minden mozog körülötte??
Kezdek megőrülni
Valaki kirakhatná nekik ezt kérdőjelbe ha nem probléma teljesen jól látszik a hiba rajta.Azt hittem hogy netán azért menekül a semmibe a saját platformom mert valami hozzáférési kompatibilitási gond van az eszközeimen és nem adtam meg a prioritást valaminek de nem
Most minden bizbaszt ki kell támasztani hajtóműkkel?? Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.03.29. 14:36:13
a főoldalon fent van a legutolsó.
Amúgy meg tévedtem a modokkal kapcsolatban de holnap kiderül nem szedte ki csak én és elfelejtettem::)
Srácok van egy észrevételem
Nem tudom ez most véletlen vagy készakarva van így kitalálva.
Tegnap kreáltam egy smal blokokból álló kis tehercsónakot.Használtam mellé a Small Ship Mega Mod Pack [100% DX-11 Ready] mod csomagot,
meg felraktam mellé még pár modot amit gondoltam később alkalmazok.
Most megnyitottam a világomat szerkesztésre mert eszembe jutott hogy kell még pár dolog és csodálva láttam hogy csak az a mod van benne a használt oldalon lévő menübe amit tényleg használtam modot az építkezéshez amiből meg nem raktam le blokkot azokat a modokat komótosan kiszedte az elkészített listámról. Ez így nem túlzottan emberbarát megoldás:(
Szóval ha összekészítesz egy világhoz mod csomagot érdemes a világban egy blokot letenni a modokból mert leszedi a rendszer a nem használt csomagot?És a scriptekkel is ezt teszi vajon??
A hivatlaos fejvadasz cegekkel vigyazni kell. En is azzal jottem ki de az esetek 50-60%-ban rosszul jar az ember. A yahoo-s meg ilyenek meg lehet hogy maszekba keresnek embereket, persze egy kis penzert. Ilyet mar en is csinaltam/csinalok bar en inkabb ismerosi korbol, hogy egy kis penzert segitek szallast/munkat/papirokat intezni
Na igen
Ugye vannak nálunk ezek a "fejvadász" cégek (profession pl) összefogdosnak emberkéket egy állás megjelölésre pl ere a raktárosira odamész jó pofizni leutazol 2 3 ezer forintot esetenként és másnap közlik hogy sory nem te nyertél(vagy vissza se jeleznek neked).
Parasztok..... ha megkéred őket adjanak elérési lehetőséget a cég felé sűrűn bólogatnak hogy az nem megoldható.
Az önmagukba hirdető cégek meg isten tudja mikor feladott hirdetésük alján a @yahoo.com-os e-mailcímekkel meg gondolatba ejtő hogy foglalkozzon az ember az ilyen hirdetéssel egyáltalán még a saját e-mail rendszerrel rendelkező cégeknél is kétséges hogy él e a létrehozott fiók mert sokszor nem jelez vissza a g-mail se hogy koppant e a levél a fiókjukba vagy se.Többször fordul elő hogy inkább e-mailt adnak meg mint telefonszámot. Ha meg telefon van megadva legtöbbször lekoppintanak hogy megvan a jelentkező mennyiség az állásra. Hajrá Magyarország. Lassan ezért is megy el a kedve az embernek az interneten való állásvadászattól.Régebben ugye volt a megbízhatónak mondható népszava állás hirdető rovata még megbízható volt 10 évvel ezelőtt innen találtam a chs es hirdetést.
En tobbet keresek, de azert nem ilyen szep az egesz mert az elet is dragabb persze. Amugy en egy csomag kuldo raktarban dolgozom legtobbszor 1-2 kg os ruhakat pakolok, csak abbol nagyon sokat. Es en azert jottem ki mert otthon nem kaptam melot.
Nem lehet hogy stikában limitálva van a játék összeszerelő részlege hogy x szerelő után akármit találsz ki rosszul járj?
Gondolok itt arra hogy ugye 12 alapanyag van 12 finomító még simán dolgozik
Most nálad nem tudom hogy van minden alapanyagra csináltál egy összeszerelőt?
Vagy több van.
Nem. Eléggé ellökődik, hogy átszálljon az összeszerelőbe. Amúgy meg van rajta grav. gen. és direkt úgy van építve, hogy fentről lefele essen. Meg is csináltam, az egyetlen hátránya, hogy baromi lassan megy át a cucc. És ráadásul nem is ez volt a gond. De mivel elég sokminden van, így nehéz kibogarászni.
A gond akkor van, amikor az összeszerelő részleg anyagot kap és elkezd gyártani. Jelenleg csak a fém rács gyártása megy 10 összeszerelőben és megint elkezdett akadni. Mi lesz, ha elkezdek több elemet gyártani egyszerre?
Direkt azért építettem ezt az állomást, hogy jó anyag utánpótlásom legyen, erre elcseszik az összeszerelőket. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.03.25. 16:38:03
A poén az, hogy az egész össze van kötve blokkokkal és csak akkor van gond, mikor az anyagtovábbítást csinálom.
De nem gond, nem hajó lesz, hanem a finomítóból kidobom a cuccost, majd begyűjtőkkel összeszedem és így fog átkerülni az összeszerelő részlegbe az anyag. Az összeszerelő és konténer részleg között már így működik. Ezt is terveztem korábban, csak úgy 4-5 hete egy patch-ben azt megoldották, de a mostaniban megint elcseszték.
Akkor felejtsd el a csatlakozós módszert csinálj egy begyűjtő részleget állj fölé a hajóval és dobáld át az anyagot.Probléma kiküszöbölve.
Voltam már szarabb helyen nyomdába nyomó lemezeket subickoltam órákon át egy kis fürdőszobába ahol max egy kád fért el.
Kicsit kómásan néztem ki amikor hazafele bandukoltam.
No meg a 3 műszakos dolog ami visszatart mivel jogsim nincs így messzebb levő raktárba max ha kivisznek vállalnék melót
Csak meglett, mi a gond. Nem szereti, hogy az összeszerelő rész össze van kötve a finomító résszel. Az már túl sok neki. Ha szétválasztom, akkor fut szépen. Bár most, hogy az egyik összeszerelő sornak feladatot adtam, így már nem annyira szépen, de még mindig játszható.
Azért 6 kiló 2 hónapra nem rossz. És mégiscsak raktáros vagy, ott nem tudom, mi ártalmas lenne, ha minden doboz zárva és neked csak pakolgatni kell.
Szerintem 2 hónapig hatalmas festékes edényeket mosni benzinnel sokkal ártalmasabb, de van olyan hely, ahova csak így lehet bekerülni, de aztán átkerülsz gépre, megemelik a fizetésed és máris nem leszel beteg és sokkal kényelmesebb lesz a meló is.
Sajnos nem jött be a blokk sérülés kikapcsolása, sem a kreatívba állítás.
Lekapcsoltam a nagy állomás és az összes hozzá csatlakozó hajó reaktorát, akkor megjavult. Szépen egyesével visszakapcsolgatva most megint működik rendesen. De ahogy nézem a nagy fúróm annyira nem szereti. Még nem is csatlakoztam vele az állomásra, úgyis üres, egyenlőre nem kell.
3 kilóért elmehettem volna raktárosnak festékes raktárba de az egészségem rongálása nem ér meg annyit még 2 hónapra se .
Áhh.... a fenébe ezzel a szarral hogy sose tudom kiötletelni azt amit kitalálok
Amikor meg azt hiszi az ember hogy sikerült megoldania egy kicsit félrenéz és szerteszét hullik a műve amit kreált
Ezzel a szar szeleppel szinte semmilyen extra bulit nem lehet kiötölni mert szétszakad eltörik stb stb.
Mire kifundáltam hogy összekötővel eresztem össze a két szelepet az is eltartott egy ideig.:)
Ezt az elképzelést gondoltam ki de.. áhh hadijuk.... Én max kisegítő munkás leszek bármely szerveren ha lesz új gépem.:)
No majd kipróbálom ezt a blokk sérülés kikapcsolást.
Túlélőben, amúgy úgy dukál. Bár már a hajtóművek sem sebeznek, mert felszálláskor mindig felrobbantak.
Nem tudom milyen beállításokat használsz alapban a világhoz Gondolom a szadistább verziót amibe a blokkok rongálódása be van kapcsolva
nem lenne célszerűbb kikapcsolni? Felesleges idegeskedéseket elkerülnéd:)(idegeskedjen az aki letölti és más világba használná:))
Én a múltkor próbáltam vaniliából kirakni egy leszállótalpat amit rotorokra pakoltam hogy behajtható legyen első tesztelés után nem csak a hajót de a bázisom alapterületét is javítanom kellett.Mikor rájöttem hogy az automentésre volt rakva a terep kicsit borzas lettem aztán kiszedtem a blok rongálást is:)
Most gondolkodok hajó külsők kialakításában Pl:olyanon agyalok hogy meghajtó gondola pistonokra telepítve egyszer eltávolodna a hajótól vízszintesen majd szét is nyílhatna függőlegesen is és rejtett meghajtó rendszert így lehetne benne aktiválni is.De ez még csak elmélet.Valószínű a pistonok még mindig hibásak lesznek így le fog törni a gondola.
Tegnap megkaptuk az új frissítést, melyből egyetlen hasznos dolgot találtam, mégpedig a megsemmisült kerék visszaállításának lehetőségét.
Sajnos hiába vártam 1 hetet, a világom most még rosszabb lett, mint volt. Érdekes, hogy, ha az üzemet beteszem egy másik világba, akkor ott nem jelentkezik gond. Szerintem a mentésben lehet a gond és megint mindent hurcolhatok át egy új világba.
Sajnos ahhoz, hogy hozza az 50-et lefele, elég a 3 felfele.
De érdekes, mert ennél jóval többet adnak németben telefonos vonalon, ha ki van építve a központjuk.
De ez nem más, mint spórolás az eszközökkel. Magyarban sem véletlen annyi a feltöltés, amennyi telefonos vonalon.
De Angliáról nem feltételeztem volna. Hacsak nem valami kisebb városban, esetleg falun laksz.
Ha szukseges a kozos joert en is hajlando vagyok bedodni a gepem a kozosbe. Talan csak az hogy a ping az lehet hogy nagy lenne (Angliaban elek) Es en nem feltetlen tudom vegtelen ideig a gepem igy hagyni, mert neha szoktam videot vagni...stb Ami megeszi a gepem teljesito kepesseget
- i7 3.4Ghz
-12 Gb ram
- Gtx 660 vidikari
AMEN. En is arra szavaznek, hogy legyen egy block korlat a hajokkal kapcsolatban 3000-5000 block max es ne legyenek modok, mert azok csak hozza adnak a kifagyas lehetosegehez
En max jovore de akkor vinyo kivetelevel minden csere max a vidkarit tartom meg nah meg +8gb ram sose art :) de ez is csak akkor ha megunom az indie gamekat jelenleg dota meg SE aki gep igenyes, rimworld factorio subnautica stardew valley miatt nem eri meg jelenleg gepet cserelni
Jah, hát apámék is váltanának, de csak november körül fog lejárni a mostani szerződés (ha jól emlékszem), szóval az még messze.
Az eladó gépemben Phenom II X4 Black Edition 965 (4x3,4GHz) proci van és 10 GB ram. De simán fel lehetne húzni 2x4-gyel 16-ra.
Érdemes lenne procit cserélned, nekem is 2x2,8 volt benne és 6000-ért vettem használtan bele a Phenom-ot.
Egy SSD meg rengeteget dob rajta.
Tekintve, hogy a notin nem fogsz 50 GB-os játékokat futtatni, mert nem bírja, a 250 GB-os SSD bőven elég. Nekem az asztaliban is elég volt a rendszernek és a cuccnak.
Most 512 van benne és eddig a fele van használatban (hála a steam uninstallnak), de olyan játékok vannak rajta, mint GTAV, The Division, és még egyéb mások. Szóval 100GB csak a játék. Plusz még a videók nyers és megmunkált fájljai, amit eddig készítettem. Korábban rajta volt az Elite is, de a steam törölte és az sem volt kicsi.
Ha SATA csatlakozás van a gépben, akkor gond nélkül beletehetsz egy SSD-t, ha PATA, akkor kell egy átalakító. Kínai olcsót lehet kapni tényleg nagyon olcsón.
Nem panaszkodom digis net de pár hónap mulva váltok gigabitesre, az a gép szervernek nemrossz a vidkari amugyse kell szerverhez azt eladhatod :) a lényeg úgyis a proci meg a ram, az én gépem nem egy csúcs kategoria sose volt, AMD Athlon II X4 641 Quad-core 2.8ghz meg 8gb ram, Ezen fut most a házi szerver meg a kliens is néha kicsit pörgeti a vinyot de 5en elvagyunk rajta , jah a vidkari meg amd radeon r7 200 series, pontos nevére meg nem emlékszek de majd feltúrom valahonnan
Na most viszont várom hogy mikor dobja fel a bakancsot a notim is
Valami recsegő hang jön fel benne időnként Gyanakszom a vinyóra, de most cseréltem le benne rendszerrel együtt és az előző is ugyanezt kreálta. mind a két vinyó benne van már a korban no meg samsungok ha igaz bár lehet az egyik hitachi. :)
Amíg az ssd ilyen drága meg most öljetek meg ha tévedek a 250 gb-t keveslem notiba nem fogok venni, lehet nem is kompatibilis hozzá a gépem.
Gondolom a feltöltésnek is izmosnak kell lenni egy szerverszolgáltatónál így a T-fosos nettel rendelkezők szerintem alapra lemondhatnak a szerverüzemeltetésről.
Nekem pont emiatt lett elegem a t-online-ból és amint lehetett megpattantam tőlük.
De azt a hercehurcát nem kívánom senkinek. :)
Még az is jobb lenne, mint, hogy van kb 17/17 és egy csomó mindentől meg van fosztva.
15/1 meg nem tudom, hogy mit lehetne kezdeni. Még éppen el lehet vele online játszani, de, hogy menne e rajta szerver?
Ez érdekes. A túlélős singleplayer világomban 500m a szenzorok hatótávja. Van benne pár mod, de azok nem vonatkoznak a szenzorokra. (átböngésztem párszor oda-vissza a listát) Már vagy egy jó hónapja játszottam vele utoljára, ezért rémlett így hogy nagyobb :D Na mindegy. Nem próbálgattam ki melyik mod kivétele után csökken vissza a szenzor hatótáv.
De a pálya betöltési sebessége drasztikusan lecsökkent, ez nagyon pozitív jel.
Sajnos a hugom barátja nem örülne neki, ha egy játék szerver üzemelne náluk, így eladó lett a gép.
A játékot viszi és a DX11 támogatással sincs gond, ha valakit érdekelne itt.
http://www.spaceengineerswiki.com/Sensor
The sensor has to be powered in order to function. It has a default detection radius of 50m
Biztos hogy még mindig csak 50m a szenzor hatótáv? Pár hete használtam őket egy világnam, melynél nem rémlik hogy használtam volna sensor modot és több száz méter volt a hatótávja.
A Small Ship Mega Mod Packkel pont az a baj hogy elvesz mindent amitől megéri nagy hajót csinálni. Ha már modok, akkor én azt nem támogatom.
Behatolás észlelésére teljesen jó. Vagy, ha már 50 méterre van az ellenség, lehet nézelődni. Ebből a szempontból a 3rd tiltása eléggé izgalmassá teheti a játékot.
Megjegyzem a sensor block csak 50m re lát el, ahoz hogy megnöveld a range-t, már mod kell :)
Amúgy sztem lehetnének modok, most ha van 8-10 gyengébb mod, attól még omlik össze a szerver, pld Small Ship Mega Mod Pack.
Ezt meglehetne úgy oldani, hogy minden játékosnak lesz joga válsztani 1-2 modot. Persze a többiek beleegyezésével kerülne be csak a mod :)
Meg hát. Nem a játékokat töröltem, hanem csak a steam-et akartam. Mindig minden program fenn hagy egy rahedli vackot. Ennek muszáj volt elkezdenie törölni a játékokat.
A HD Sentinel sajnos nem tud mit kezdeni az nvme-s ssd-mel. A samsung programja meg azt írja rá, hogy jó. Simán tudok rá másolni bármit és más játékokat képes frissíteni. Csak az SE-vel volt gond. Most telepítettem a másik SSD-re, oda meg gond nélkül felment.
És az ingyenes kis vacak játékot meg képtelen vagyok törölni, mert mindig visszatelepíti a nyavalyás.
Sajnos a lassulás nem szűnt meg. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.03.19. 11:25:11
Most ezen meglepődsz? szerintem egyértelmű h leszed minden steames dolgot :), hard disk sentinelt probáltad már? lehet bad sector van pont azon a részen ahová le akarja tölteni
Miért, miért, miért ilyen rohadék valami?
Letöröltem a SE-t, hogy újra feltegyem. 250MB után megint nem fért hozzá a vinyóhoz.
Gondoltam uninstallom a steam-et és újrarakom. A rohadék elkezdte letörölni a játékaimat. 50 GB ment a lecsóba, mikor sikerült leállítanom.
Na jó, nekem ez jelenleg így túl bonyolult, hogy egyedül ilyet építsek.
Ha lesz szerver és csapat, akkor majd együtt megcsináljuk.
Addig meg örülni fogok, ha egyáltalán elindul a játék és normálisan fut.
Még az elején írtam, hogy a 4 fős legénységet úgy képzelem el, hogy 1 kormányos, 1 fegyvermester, és 2 személy aki egyéb dolgokat csinál, vagy irányítható rakétákat vezet, vagy vadászokat távirányít.
Igen nálam is, ha közvetlen a hajtómű "szájában" van a blokk az útban, akkor felrobban a hajtómű.
Ennek a gyönyörűségnek az ismeretében már én sem ragaszkodom a harmadik személyű nézet meglétéhez.
No ez egyre jobb lesz.
Ma jött egy kis frissítés a játékhoz, meg a modokhoz is. Gondoltam megnézem, hogy javult e a helyzet. De nem, mert rosszabb lett. 3 másik játékot és a modokat tudta frissíteni a steam, de erre a játékra vinyó írási hibát ír ki. Rendszergazda módban sem hajlandó frissíteni. A vinyó meg elvileg jó, a programja nem jelez hibát és még bőven van hely is.
Ma megpróbáltam valamit összerakni és hát kicsit túl lőttem a célon, pedig még olyan túl nagy sem volt a hajó. Szóval, ha sokmindent kell rápakolni, akkor elég szűkösen lehet majd benne mozogni.
Kinetikus fegyver: ha valaki ezzel akarja csökkenteni a blokkjai számát, akkor legyen. Mert mindenképp számítson bele a 3000-be.
Spectator mód semmiképp ne legyen, külön ki is kapcsolható. Mivel csapatjáték, így a hajó sérüléseire oda lehet figyelni, akár kamerákkal is, ha már az érzékelőket említetted, szóval a 3rd nem feltétlen szükséges. Persze nagyban megkönnyíti a játékot, főleg, ha szem elől vesztetted a célt.
Akkor sebezzenek a hajtóművek, nekem nincs ellenvetésem ellene, azért volt kérdés, mert akkor oda kell figyelni rá. Másnál is úgy sebez a hajtómű, hogy felrobban, ha valami túl közel van hozzá?
Flex, hegesztő és akkor már vigyünk puskát is lőszerrel.
Ugróhajtómű fölösleges, amúgy meg aki elmenekül vele, az vesztett. Szóval szerintem mindegy.
Milyen vadászokra gondolsz? Azt hittem, hogy nagy hajókkal megyünk. 1-2 nagy aszteroida jöhet, hogy kergetőzhessünk. A pálya tényleg legyen kicsi, max 2x2x2 km-es szerintem.
De jó lenne, ha más is hozzászólna, mert eddig csak ketten vagyunk.
Na most aztán tényleg semmi akadálya a csillagkapus projekt beindításának
Van hozzá minden.
Minden olyan blokk, ami különállóan heggesztendő/felxelendő, az 1 db-nak számít az infó menüben. Tehát a 3x3-as nagy teherkonténer is. Megbizonyosodtam róla:
A gravitációs fegyverzetben az a király, hogy nagyon látványos, ugyanakkor könnyű ellene védekezni. Mivel a sziklák nem gyorsíthatók úgy sem 104 m/s fölé, alig néhány db szférikus gravitációs generátorral vissza lehet őket verni.
Viszont tény, hogy mérnek terhelést a szerverre rendesen, így lehet tényleg inkább ki kéne hagyni.
VISZONT: mi a helyzet a kinetikus fegyverzettel? Tehát lehet-e egy nagy páncél oszlopot nekiküldeni az ellennek (amit egy "torpedó"vető csőben hegesztünk meg, és pár mesterséges tömeget (plusz akksit hogy működjön egy rövid ideig) ráhegesztve kilőhetjük egy kis gravitációs erővel a csőből. Nincs robbanófej, csak az ütközés. Jóval kisebb számítási terhelést jelent, és szintén nem nehéz elkerülni, vagy simán eltéríthető normál rakétákkal is. (Ki lehet lőni sima hajtóművel is, az akksi most már az elkészítésekor rendelkezik 30% energiával, így egy darabig el tudja látni a normál hajtóműveket is.)
Én igenre szavazok :D :D
Szerintem a a 3. nézelődő mód maradjon meg. Sajnos nem járunk még ott, hogy a hajó sérüléseit meg lehessen jeleníteni akármivel is, csak úgy informálódhatunk erről, ha megnézhetjük kívülről. Viszont ne lehessen kifürkészni az ellenséges hajó belsejét a spectatorral (F8), vagy épp keresgélni csak úgy a térképen, ha elvesztettük szem elől, így azt letiltanám. Valamint ha a kézileg készült tornyokról leszedik a kamerát, az is jelentsen valami hátrányt, mert a spectatorral be lehet állni célozni is. MI úgy sem lesz, az nem fog a kamerákra célozni.
Én arra szavazok, hogy a hajtóművek sebezzenek.
És szerintem mindenkinél maradjon nála a flex és hegesztő is. Emberi célpontok csatáznak emberi célpontok ellen, ha odamész heggeszteni a másik hajóját, akkor a csapat kimegy és megölheti a bátor támadót. Senzorokkal lehet is érzékelni úgy is ha behatoló van, és meg lehet tenni az ellenlépéseket.
Legyenek-e ugróhajtóművek az elkészült hajókon? Én a nemre szavazok, a csata győzelemig vagy vereségig menjen, ha elmenekül az egyik fél valamerre ahová a másik követni sem tudja, akkor sosem lesz vége a harcnak.
Én egy kisméretű pályára szavazok, a közepén aszteroida mezővel, néhány nagyobb aszteroidával. Ez a vadászokat fogja erősíteni. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.03.18. 19:41:00
Jelenleg a saját communitymal beszélek egy PVE szerver létrehozásán , vagyis meglévő átalakításán hogy bővitjük a csoportunk tagjait egy uj kezdéssel nagyon minimális modokkal amik használuk egy ideje de ehez mindenképp kellene egy kommunikációs téma , mi nem TS-t használunk mert eddig zárt közösség voltunk vagyunk hanem Discord ide meg csak meghívásos alapon tudnak jönni az emberek. Azért PVE mert pvpre ott lesznek a drónok meg tudjuk jól h egyenlőre még nem áll ott a játék h ezt meglehessen valósítani meg nem is az a célunk h lezúzzuk egymást, akit netán érdekelne keressen fel itt http://steamcommunity.com/id/mrhohenheim/ megjegyzem nem 50 főt akarok toborozni :)
Hát ha durva vasam lenne és nem azzal töltenék el perceket hogy a rossz látási viszonyaim miatt percekig válogatnom kéne a blokkokat akkor élvezném is a dolgot a bugok ellenére is.
Főleg hogy a srác szerveren tolja 1080p-s videjót rögzít szaggatás nélkül hanggal együtt.
A 3000 kocka a 3000 blokkot jelenti. Mindegy, mekkora a mérete.
Pl. egy rámpa 1 blokk, viszont, ha páncél blokkból teszed össze (ami elvileg könnyebb lenne), akkor az már 2 blokk.
Szerintem ne legyen gravitációs fegyverzet. Azt nem tudom, hogy a pajzs működik e és képes eltéríteni a rakétákat, lövedékeket.
Viszont jó lenne lefektetni a pálya, játék szabályait is.
Gondolok itt olyanra, hogy lesz e 3. nézelődő mód, sebeznek e a hajtóművek, stb, ami a világ beállításánál van. A hajó tervezését ez nagyban befolyásolja. Nem mindegy, hogy üveg védi a hidat, hogy kiláss vagy páncél blokk, mert kintről nézed.
Meg lehet e majd hackel-ni az ellenséges hajót? Valaki kimegy és elkezdi lebontani. A hajtóművet a legegyszerűbb és onnan már sokkal könnyebb a célpont.
Milyen lesz a világ? Meghatározott zárt térben lesz a csata vagy teljesen üres, esetleg aszteroida mező?
Ja és még valami.
Abba a 3000-es számba elég szépen beleszámítana az is, amikor kis hajóblokkokból építesz fegyvereket. (Mert azt ugye szkripttel egyszerre tudod majd irányítani) Egy nem MI gatling turret 1 blokknak számít, de annak kicsi blokkokból megépített változata 40-nek?
Az a 3000-es szám tehát ezek nélkül a kézzel épített tornyok nélkül legyen érvényes, vagy pedig azokkal együtt?
3000: Amit a hajó egy székébe beülve az info menüben tudsz leolvasni. (Szerintem itt egy 3x3-as nagy konténer is egynek számít, ahogy egy páncél blokk is, azaz minden olyan egység amit külön heggeszteni/flexelni kell. Bár erről így hirtelen nem bizonyosodtam meg, lehet tévedek, bocsi ha igen, de a lényeg hogy ott olvasd le.)
Még valamin gondolkoztam: gravitációs fegyverzet és gravitációs pajzs. Lövöldözhessünk egymásra szikladarabokkal? Legyen, ne legyen?
Én az igenre szavazok :D
Éppen meg lehet építeni, aztán majd meglátjuk mi sül ki belőle.
Volt pár aggodalmam, de jobban belegondolva még működhet is a dolog.
És a kocka hajó annyira nem is lenne nyerő.
A max blokk szám a 3000 nagy kocka?
Hmm.. hát végül is a kocka se rossz :D a borg szerint is az a nyerő :D
Elsősorban a fegyverzet terén gondoltam meghatározásokat, plusz még pár dolog.
1. 100% vanilla
2. Max. 4 db rakétaelhárításra állított Gatling torony
3. Max. 1 db nagy rakétavető (az hogy az fixálva van, vagy forgatható toronyként, az egyéni döntés)
4. Max. 2 (3?) db rakétavető torony, amiken az MI ki van kapcsolva
5. Max. 4 db Gatling torony, amiken az MI ki van kapcsolva
6. Vagy a Gatling tornyot és a rakétavető tornyokat lehet helyettesíteni kisméretű hajóblokkokból létrehozott tornyokkal, ezeken a tornyokon pedig max. 1 újratölthető rakétavető, vagy 2 db nem újratölthető rakétavető, vagy 2 db gatling gun lehet.
Nyilván ezeken a számokon lehet vitatkozni :D de szerintem ez lenne ideális egy „nem azonnal vágjuk ketté a másik hajóját” típusú csatához :D
7. A meghajtási rendszer mindegy, akár ion, akár hidrogén, akár gravitációs alapú, akár ezek keveréke. Mindegyiknek megvannak az előnyei és hátrányai, az érősségei és gyengeségei, amik ellen jó taktikákat lehet kidolgozni.
8. A hajókon a szkriptek használata engedélyezett
9. Lehessenek nyomtatható rakétákat bevetni! Hajónként max. 5 siló, sőt inkább azt mondanám hogy hajónként max. 1 ilyen modul: Crotalus Vertical Launch system. Egy kis odafigyeléssel eleve el lehet őket kerülni, vagy leszedni, és nagyot dobnak a játékélményen. Plusz a torpedók heggesztése és kilövése gyakorlatilag csak álló hajókkal lehetséges, 5 m/s fölött már el van csúszva a projekció, plusz a rakétát sem tudja a silóból kivezetni a vezérlő szkript, így akkor jönne csak jól, ha „nem merek oda menni játékot” kezdene játszani az egyik csapat.
10. Belső toronyból max. 4 db. Az hogy a hajón belül véd egy behatolástól, vagy kirakja a hajó felszínére a tervező az egyéni döntés, mindenesetre úgy lehet csak beállítva, hogy csak embert célozzon, vagy rakétákat. (Sokat nem véd a rakétáktól, mert a belső torony golyói sokkal lasabbak a Gatling-golyóknál, de azért néha szerencséje van. Plusz a lőszert ugye csak manuálisan lehet újratölteni benne, ez is hátrány.)
Asszem egy darabig ezzel megint nem kell játszanom.
A szimulációs sebesség 1 és 0.6 között ingadozik folyamatosan. A mozgás olyan, hogy haladok normál sebességgel, majd egyszer csak belassulok és utána megint normál, megint belassul és így tovább. Élvezhetetlen és idegesítő.
Biztos azért van, mert a betöltő fogaskerekek nem kékek, hanem fehérek.
Ez engem is érdekel, még én sem jöttem rá. De nem csak fúrónál, fegyvernél, flexnél, hegesztőnél sem tudom.
Supertrabi szerintem tudja, mert a versenyhajóján úgy van beállítva a fegyó, ha jól néztem.
Nem értem, mi bajod a kockával. És ha valakinek az tetszik? Vagy a gömb? Gömb se legyen, mert az olyan kocka? :D
Szerintem a tömeg mindegy. A 3000 kocka a lényeg. Ha agyon van páncélozva, akkor több hajtómű kell rá, különben lomha lesz és a könnyebb hajó kimanőverezi.
De esetleg konkrétan leírhatnád, hogy te milyen szabályokra gondoltál az építés terén.
hm talán egy fokkal élvezhetőbb a dolog de ez még nem jelenti azt hogy érvényesülök e egyáltalán nagyobb szerveren.
úúú mit nem adnék egy 775 ös alaplapért :)amilyen májer vagyok az ment kukába
Gigánál lejjebb nem adnám Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.03.17. 21:56:01
Skacok világosítsatok fel hogy az újonnan épített fúróm fúróit hogyan tudom ki be kapcsolgatni az egér segítségével??
Kíváncsi voltam mit javult a rendszer a gépem minőségéhez képest majd tudatom az eredményt:)
Nini, update :D
Tartalmaz némi MP optimalizálást modok letöltése terén, valamint a blokkokon is változtattak a kódban, hogy MP-ben jobb legyen, meg még sok apróság :)
Mióta megjelent kb azóta tolom és 2 éve üzemeltetek szervert kb mikor hogy 4-6fő van fent vagy amikor ráérnek a többiek és jelenleg egy ütközett megvalositása még esélytelennek látom , max üres ürben és 4 hajó tesztelésre utánna lehet látni kinek hogy birja a gépe
Hmm tényleg nem voltam egyértelmű :D
Úgy értettem, hogy mindenki tervez egy ilyen 3000 blokk méretű hajót (a saját kis játékában, nem szerveren) és megcsatázunk velük. Egyszerre 1 hajó vs 1 csatázik, hajónként 4 fős legyénységgel. Így vagy 4 csata lesz lejátszva a 8 hajóval, vagy akár körmérkőzéseket is nyomhatunk, mintha fifáznánk :D A design és a tudás dönti el, hogy melyik csapat a jobb.
Nyilván ne legyenek kocka hajók, ezért az elkészült 8 hajót a mérkőzés előtt mind a 8 ember moderálja, hogy részt vehet-e a csatában. Plusz a csapattársak javaslatokkal szolgálhatnak, amivel szerintük jobb lehetne a csapattjukban levő másik hajók design-ja. De mivel miután már a munka nagyja le van tudva otthon, így a közös módosítások kevesebb együttes aktivitást követelnének, a módosítás kevesebb idő a tervezésnél.
Hogy ne legyenek agyonpáncélozottak, vagy épp alulpáncélozottak a hajók, egy tömegbeli tartományértéket is megadhatnánk.
Plusz 4 vadász design, és mehet a menet.
Olvastam, de szerver még mindig nincs. És a dolgok sincsenek tisztázva. Mi csak ötletelünk és néha próbálkozunk.
Ha van valami konkrétumod, írd meg. Szívesen fogadjuk egy fix szerver címét, ahol el lehet kezdeni a munkálatokat.
A 4GB ram-ot gondolom a tapasztaltak alapján határozta meg. Minden bizonnyal bele lehet tolni még 4-et akár.
De amíg nincs szerver, addig úgyis csak ötletelgetünk itt.
Ha a játék gyári hajóira gondolsz, akkor szerintem azok nagyok 1 személynek.
Szóval nincs ágyúkezelő külön.
Vagy hogy gondoltad a "Én inkább szavaznék egy előre eldöntött időpontban való szerverkészítésre, beillesztjük a hajókat és mehet a menet, a ki tervezett jobbat játék :D" mondatodat?
Ha nincs szerver, akkor mindenki maga építi a hajót. Én ezt úgy értelmeztem, hogy egyszemélyesek lesznek a hajók.
Persze azt is lehet, hogy mindenki épít egy négy személyre szabott hajót és minden hajót egyesével vetünk be. Amolyan hajóépítő verseny lenne lényegében, kieséses alapon. A végén a két legjobb küzd meg egymással.
4GB ram kevés neki, kajak senki nem olvassa mit írok ide? pár napja is írtam de látom senkit nem érdekel na mind1 majd rájösztök h nem úgy megy az ahogy ti elképzelitek :)