Ó, hogy csesszék meg a ....
Ezzel a hulladékkal ezentúl én sem fogok játszani.
Elegem van, hogy a szaros bugokat próbálgatom kikerülni, meg az ezekből keletkező károkat orvosolni ahelyett, hogy a játékommal foglalkoznék.
Az űrben szerintem amit valamilyen sebességgel meglöksz az azzal a sebességgel pörög forog mozog addig amíg más test rá nem hat.
Newton I. törvénye kéne hogy hasson a játékban is :) ha már reality játékot akarnak.
No kapnak még egy videót a keen-es srácok.
12 kis hajtóművel és 2 giroszkóppal el tudom vinni és forgatni a 46 millió kg-os (46000T) állomásom.Úgy, hogy közben konnektorral csatlakozik a másik állomáshoz, ami viszont helyben marad, de a kapcsolat él több méter távolságból is.
A 40 nagy hajtóművel és 115 giroszkóppal szerelt 41 millió kg-os nagy kiterjedésű területet éppen el tudom tolni, de a forgatás már nem megy.
Az űrben elvileg a kiterjedésnek nem szabadna számítania. Vagy mégis? Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.03.07. 19:07:24
Azt nem értem, hogy miért kapcsolja le az antenna a jel sugárzását a két hajónál.
Az antenna megy, fogyaszt is vagy 40kW-ot, de se a neve nem látszik, se elérni nem tudom rádión.
Mielőtt nekiálltam a finomítóknak, mindkettőn ment, mikor a képet akartam csinálni, akkor már csak Huarez-en ment. Aztán bekapcsoltam a másikon is és így lett lefényképezve.
Ideje elbontani a régi állomást és tovább fejleszteni a bázist.
A finomítók már eltűntek.
Természetesen ennyi anyagot nem kézzel tüntet el az ember, így Huarez-nek született egy ikertestvére.
A hajók csak konnektorral vannak rákötve. És ez az állomás szintén csak konnektorral van összekötve a másik állomással.
Lehet, hogy nem a legstabilabb, de mivel ügyesen tudok parkolni és utána nem mozgatom a hajót, így fixen kellene állnia a dolognak. De sajna nem teszi.
Ma is mikor betöltöttem a játékot, ez az állomás odébb volt, mint mentésnél és a konnektorok kapcsolata is megszakadt.
Remélem a fejlesztők tudnak vele kezdeni valamit, a világot elérik.
Az a platform amire le akarsz szállni hogy van rögzítve a másik platformhoz csővezetékkel vagy normálisan össze van kötve?
Mert gondolok itt arra hogy ha csak csővezetékkel és connektor van a végén az nem valami stabil terület és ezért tolja el a hajód magad alól,
Ha normálisan van összekötve a két platform akkor meg nem vágom.
Bár az alattam levő videódból úgy fest mintha rendesen is össze lenne kötve de lehet nem elég neki egy ponton stabilan összekötni. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.03.07. 12:28:11
Sajnos ez nem újkeletű dolog, csak ilyen durva eddig még nem volt.
A problémát sikerült a keen fórum segítségével 'megoldani'. A finomító állomáshoz van rögzítve a konténeres állomás, futóművel. Amint elengedi a futómű a rögzítést, a hiba nem jön elő, mozoghatok nyugodtan. Ha rögzítem, akkor azonnal meghülyül. Más már találkozott ilyennel. Meg olyannal is, hogy a kis hajó rögzítése okozta a gondot. Szóval a lényeg, hogy ne nagyon dokkolj futóművel, mert bugos lehet. Viszont, ha ezzel nem lehet, akkor mégis hogy rögzítsem a hajókat? A konnektor sajnos nem valami fix.
Van egy más apró gond, ami talán majd visszatöltés után megjavul.
Ha nagy hajóval rácsatlakozom konnektoron keresztül az állomásra, akkor a hajtóművek folyamat villódznak, mintha fékezné magát kb minden irányba. Pedig az állomás nem mozog. Legalábbis nem éri el a 0.1 m/s sebességet, mert nem jelzi a HUD.
Lehet bekreálok egy sziklát oda mellé és hozzárögzítem az egészet. Akkor tuti nem lesz mozgási gondom. Vagy a Földről építek egy 50 km-es tornyot és ahhoz rögzítem a cuccot. A torony meg a Bábel nevet fogja kapni :D
Csak nem jutok vele dűlőre. Lekapcsoltam a hajtóművet és jó lett. Legalábbis azt hittem.
De amint hajóba ülök és azzal elkezdek mozogni, annyi a jónak és ismét behülyülnek az állomások.
A 'székben' ülve ki/be lehet kapcsolgatni a jetpack-et. Eddig ez nem ment.
Azt el is felejtettem írni tegnap, hogy...
Múltkor valaki megcsinálta modban, hogy a hajtóművek tényleg képesek legyenek egy testet körbeforgatni és ne csak eltolni az adott irányba. Vagyis a moddal okosan kell építkezni.
A bolygón már tapasztaltam némi ilyen jellegű dolgot az atmoszféra hajtóművel, de akkorát még nem építettem odalent, hogy tényleg hatása legyen.
A fő állomásom valamiért mindig szeret elmozogni, ez nincs összekapcsolva az összeszerelő-finomító állomással, csak a konektorral, ami meg nem igazán stabil világ betöltés után.
Szóval a fúrómmal már tettem helyre korábban is az állomást és simán ment.
Tegnap megint helyre akartam rakni és bár mozgott az állomás az adott irányba, de mindig el is fordult egy kicsit, így folyamat korrigálni kellett a 'QE' billentyűkkel és az egérrel le/fel irányba, attól függően, hogy merre toltam.
Lehet, hogy a behülyülést ez okozza, mivel az összeszerelő-finomító állomáson van hajtómű, de a súlyozása igencsak rossz és a konténeres állomás blast door-ral és futóművel csatlakozik hozzá, ami még eltolja a súlyelosztást. A fő állomás azért hülyült, mert kicsit fölé csúszott a másiknak, vagyis amikor az elkezd mozogni, akkor az meglöki.
Este kipróbálom, hogy leépítem a hajtóművet az összeszerelőről, de most sajna meló.
Ez felettébb érdekes. Lekapcsoltam az állomások energiaellátását és nem kezdtek el disco-zni. Visszakapcsoltam a legrégebbit és nem volt gond vele. Visszakapcsoltam az újakat és gond lett.
Ez szerintem még nem is nagy. Közel nincs akkora, mint ami hajót akarok építeni, ami nem mostanában fog elkészülni.
A rengeteg anyaghoz megfelelő termelés is kell. Szeretek folyamatosan dolgozni és nem az anyagra várni, ezért ekkora.
Ha vadásznák, akkor sokkal jobb lenne a helyzet és lehet, hogy ez nem készül el, de a teljesítmény gondok miatt nincsenek NPC-k a világban. Bár most a javítást követően lehet, hogy aktiválom őket és fogok párat. Persze csak, ha majd az állomások a helyükön maradnak.
Shake it baby :D
Komoly, szétrázódik az állomás :D Én ezek miatt a bugok miatt hagytam fel a játékkal.
De nem bírtam ki, eszembe jutott egy új design, úgyhogy egy semmi modos tök üres mapon építem a hajót. Csak a színezésére nincs semmi ötletem, segítetek? (Még valszeg fogok rá pakolni páncélt is, hogy tökéletes helyen legyen a súlypont, meg egyáltalán befejezni a külső burkot, még csak félkész)
Király lenne, ha össze tudnék hozni egy 3 tengelyű gravitációs meghajtást, aminek még csillapító funkciója is van. Ehhez csak annyi kéne, hogy a gravitációs mezők ereje bizonyos kiválasztott hajtóművek energiafelvételével legyen arányos, amit egy szkript könnyen el tudna intézni nem? És máris meglenne a WASD-kontrollálható tökéletes hajtóműrendszer. (A hajó súlyából adódóan úgysem megyek vele bolygó közelébe :D) Sőt már van meg is csinálták, csak nem működik jelenleg, frissíteni kellene rajta: a szkript
Elég bonyolultnak tűnik, de kiindulásnak szerintem jó.
Ha ezt nem sikerül működésre bírni, akkor még mindig ott van ez a megoldás, csak ennek annyi a bibije, hogy nem lehet fel-le mozogni vele, csak előre-hátra-jobbra-balra. A fel-le mozgást külön gombokkal kell megoldani (nem a Space és C-vel mint a normál hajtóművekkel), ahogy azt ennél a hajómnál is tettem.
Itt van a hajóm amire ha tudnátok javasolni színeket, nagyon örülnék neki:
Na, nem kell it az ordogot a falra festeni. Kesz lesz, jo lesz, csak ido. Amit eddig megigertek, megcsinaltak, most megigertek hogy stabilabb lesz a jatek, most arra varunk. Amugy szerintem itt am pont abbol van a baj, hogy az engine vagy a jatek meg nem kepes lepest tartani a jatekosok epitmenyeivel. Ahogy elneztem ez egy IRDATLAN meretu bazis volt rengeteg cuccal, aztan egyszercsak hoppa :D valami kis hiba csuszott be a fizika engine-be. Amugy nekem meg ilyet nem csinalt... aszem. Bar teny hogy en nem szoktam ilyen nagy dolgokat epiteni
Egész eddig soha nem jelentkezett ilyen szintű dolog. Illetve csak egyszer (többször), amikor az állomásokat cipeltem ugróhajtóművel az új helyre. De az egy másik világ volt és csak ugrás után.
Ezért is idegesítő most ez.
Gondoltam GTA-zok egy kicsit, nem ment. Gondoltam SE-zek egy kicsit, bugzik. Korábban a Rebirth cseszett ki velem. Úgy látszik ezt a napot nem nekem találták ki játékra.
Az állomás még nincs kész. Elméletileg hátulról fog előrefele jönni a cucc. Vagyis először finomít (ezt a részt kezdtem el beépíteni), aztán összeszerel és ahol most minden van együtt és rajta dokkolt a kék hajó, annak a helyére kerül a raktár rész, vagyis csak konténerek.
Mivel a játék nem kezeli jól a túl sok inventory-t, így mindegyik egység külön állomás lesz, melyeket egyrészt összekötővel fogom egymáshoz kapcsolni. A másik ötletem a kidobó-begyűjtő páros, hogy egyáltalán ne legyenek kapcsolatba az állomások, még rövid időre sem, viszont attól félek, hogy ezt sem kezelné jól a játék és míg a kidobóból a begyűjtőbe ér a cucc, menet közben eltűnik a semmibe. De ilyen ütemű építés mellett az is lehet, hogy kilép a játék alpha verzióból (vagyis soha nem lesz kész).
Háááát.... ez nem egy mostani probléma ez egy őskövületi Bogárhalom:)
Nekem nagyon régen egy napkollektor rendszert rázott halomra a gép és sose fejtettem meg hogy miért:)Azt hittem anno hogy a rotorok voltak érte a hibásak de ezek szerint spontán meglepiii.
Tessék elküldeni a videjót a nagyfőnöknek hogy meséljen erről:)
Kész rejtvény az állomásod működése:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.03.04. 21:56:09
Tök jó.
Végre lett teljesítmény optimalizálás, alapból 1-es a szim.speed, mikor megnézek egy konténert, akkor leesik 0,3-0,5-re, de ez még nem akkora gond.
Viszont a mentett állás betöltése után meghülyülnek az állomásaim és elkezdenek összevissza mozogni. Arról nem is beszélve, hogy az egyik eleve nem ott van, ahol hagytam az utolsó mentésnél.
"When building with creative mode tools enabled in space master, the ownership of any block that you place will automatically be assigned to you."
Ha jól értelmezem, akkor végre automatikusan te leszel a tulajdonosa a letett blokkoknak. Végre nem lövi szét a fegyverzet a friss cuccot.
ui: (szerintem am a legtobb embernek nincs meg a kovetelmeny ahhoz hogy szervert csinaljon) Utoljára szerkesztette: LookUsArts, 2016.03.03. 15:56:45
Ha jól emlékszem, akkor ez korábban volt már téma, mivel én meg is próbáltam csinálni egyet.
A lényeg, hogy a játék könyvtárában benne van az indító fájl. Utána csak be kell állítani, ami elég egyszerű. Megadhato már létező világ is vagy generalhatsz egy újat helyben.
Ismerősök azt mondták, hogy a szerver még mindig nem stabil. Valsz ezért sincs normális még.
Juuj elkövettem egy bakit ha ki akarok jelölni egy szövegrészt azt nem lehet rendesen látni.
"szerencsere a jatek melle mindenki kapot egy dedikalt szervert is, "
Ezt most nem vágom ezek szerint akinek megvan a steam verzió azoknak elérhető egy szerver is?Ha igen azt hogy?
En meg mindig amugy azt varom mikor talalok egy normalis dedikalt multys szervert. (amiken voltam azoknak a tobbsege par ora utan le allt). Mert szerencsere a jatek melle mindenki kapot egy dedikalt szervert is, igy barki aki ert hozza egy kicsit is csinalhat egyet. Sajnos a jatek szerver listaja viszont nem tesz kulonbseget a rendes szerverek es a sufni szerverek kozott... :(((((
Nesztek Star Gate rajongók most már teljes a rendszer
Jöhet a star gate server:)
A fúrást elcseszték sajnos. Eddig 0.23 körülre ment vissza a szim sebesség, most 0.15-re megy vissza.
Ha valaki gyorsan meg akar szabadulni a fúrás során keletkezett fölösleges kavicstól, akkor nem a kidobó a legjobb megoldás.
Gravitációs térben el kell helyezni egy konténert és oda át kell pakolni a kavicsot. A konténert lebontva egy darab sziklát kapunk (a térfogatától függően lehet nagy vagy kicsi is), mely a gravitációs erő irányába elkezd mozogni. Éppen ezért nem célszerű a konténert egy platformra helyezni, mert akkor ott egy szép nagy lyuk lesz. A platform alatt, ahol szabadon eshet bármi a messzeségbe, viszont tökéletesen megfelel.
Az oxigén gondot tényleg megoldották. Bár egy idő után azért zavaró a ventilátorok sziszegő hangja. Mintha egy kompresszor eresztene.
A teljesítmény javulását viszont nem tapasztaltam.
De az LCD script viszont nem működik.
Na végre :) Source Code Utoljára szerkesztette: VanHohenheim, 2016.02.26. 17:16:22
A mai frissítés tartalmazott némi nagyon hasznos dolgot is. Remélem, hogy tényleg javult a helyzet.
"- improved performance of refineries and assemblers
- improved performance of oxygen system"
Áááá, először a modokat csesztetnék, de azoknak jelenleg nem sok köze lehet hozzá. És még npc hajók sincsenek a játékban, mi lenne, ha azok is lennének?
Ennél a vasnál meg nem igazán van jobb jelenleg a piacon, hacsak nem a 4+ magos cpu-kat nézzük az 5. generációs intelekből. Szóval nem tudom, szerver alaplap kellene bele 8 procival vagy mi?
Rákapcsoltam a finomító részt a többire és a szim. sebesség a felére esett. Vagyis most 0.3. És még nem is megy az összes finomító. Viszont így nem igazán játszható a játék.
A célkereszt, meg a kutyák-pókok helyett ezt kellene nekik orvosolni és nem hülyeségekkel foglalkozni egy alfa verzióban.
Nem találkoztatok olyan moddal, amivel úgy tudom letenni a blokkokat, mint kreatívban (nagy terület vagy vonal), viszont túlélőben működik és csak annyi blokkot lehet letenni, amennyi anyag a batyuban van a letételhez. És ezek a blokkok természetesen csak a kezdet, a behegesztéshez kell a többi anyag is.
Az építést szeretném felgyorsítani, mert elég lassan megy a blokkok egyenkénti lerakása. Főleg, ha egy kicsit gyorsabban ütközöm a hátsó falnak és elpatkolok.
De az is lehet, hogy marad a kivetítős megoldás. Végülis az is jó, ha nincs mod.
Én is vettem direkt hozzá egy progit (30€), ami átvarázsol mindent a szemüvegre. Még az asztalt is képes volt ott megjeleníteni. Csak sajna sokmindent nem lehetett elolvasni. Az egyik Elite hírlevélben olvastam, hogy az akkori 0.6-os SDK-t nem ajánlották a játékhoz, jobb volt a 0.5, de akkor már eladtam a cuccot.
A felszereltséghez képest az a 700 € szerintem nem olyan vészes, csak a vám+posta... (Legalábbis a megjelenéskor még adtak hozzá ezt+azt.)
Nekem volt egy DK2-es, de meg kell valljam en azert csalodtam benne. Lehet hogy a vegleges verzio jobb lesz, de piszok dragan akarjak adni. Majd ha lemegy az ara, akkor veszek egyet hasznaltam e-bay-rol. Amugy vannak nagyon pofatlanok ott szoval vigyazni kell :D De majd elotte megnezem azt is hogy egyaltalan a vas birna-e (oculus honlapjan van egy progi ami leteszteli a gepet).
Anno meg en is probaltam vele elinditani a space engineers... de mindenfele hokusz pokusz es seged program ellenere sem sikerult.
Azért vannak pofátlan emberek rendesen.
Rákerestem az oculus rift-re ebay-en. A végleges verziót adja a rohadék 1500 €-ért és csak áprilisi szállítást ígér. Vagyis a megjelenés pillanatában vásárolt belőle 700 €+vám+postaköltség (USA-ból).
DK1-es változat van 170-ért, DK2-es 400 fölött. A licitesek kérdésesek, de szerintem azok is 300 fölött fognak elmenni. Szóval nem lett olcsóbb a cucc a végleges megjelenését követően sem. Remélem hamarosan lesz konkurencia (google, steam).
A vr szemcsihez már kell a nagy kártya. Viszont drága az eszköz és nem is biztos, hogy jó. Engem pl. nagyon zavart, hogy az orrcimpám belelógott a keretbe és akadályozott a levegővételben. Bár a végleges Oculus-nak jobb a felfogatása, a régi egy kicsit macerás volt és nehéz volt jól beállítani úgy, hogy a kábel se zavarjon.
Ha megtartották a sima kijelzőt HD felbontással, akkor nem lesz olyan szép, mint várná az ember. A lencséknek köszönhetően látszott a pixelek közötti fekete rács.
Sajnos akkoriban mikor megvolt a szemcsi, kicsi volt a grafkártya és hamar hányingert kaptam, de volt egy-két játék, ami nagyon állat volt vele és elbírta a kártya is.
Mivel az arcodnál szivacs van, ezért nyáron a nagy melegben még melegebb lesz. A végleges verzión van füles is. Szóval izzadni fog a fejed rendesen.
A nyaknak is szoknia kell, mert azért nem 2gramm az eszköz.
Ettől függetlenül nekem bejött, de van még mit fejlődnie az alkatrészeknek, hogy kisebb legyen.
Egy google szemüveg jobban érdekelne, de azt meg már nem gyártják.
Viszont 9 monitor, megfelelő dőléssel... Ez mondjuk drágább, mint egy vr szemcsi és nagyobb is, de határozottan kényelmesebb lenne.
Jah, a SpaceEngineers-t meg valamiért nem sikerült rábírnom, hogy menjen a szemüveggel, pedig elvileg az támogatta.
És 3D-s filmekre sem volt alkalmas...
Nem kellene ehhez olyan drága. Fél millából is bőven kijönne. Ennek is az ajánlott a 970-es nvidia. Az meg már van 3-400 € körül. Prociból is megelégszik az i5-tel.
Mondjuk egy jó monitor nem olcsó. 2K-s olyan 500 körül, 4K-s 1000 körül. Mikor utoljára néztem.
Na ha másért nem, ezért összekaparnék egy egymillás Vasat extra kiegészítőkkel:) http://threeonezero.com/ Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.02.21. 11:54:21
Szerintem a jelenlegi játékot kellene tisztába tenni és nem ilyen fszságokkal foglalkozni, mint, hogy ne láss ki rendesen az ablakon. Aztán, ha már jól megy a játék, akkor jöhetnének a modok betételével.
Attól félek, ebből a játékból soha nem lesz kész verzió.
Erre már volt pár példa ugye Pl a voxel kéz :)
Bár nem vágom tényleg rakhatnának be újabb moderek által készített elemeket volna már egy szép listám mit látnék a játékban szívesen.
Értem én, hogy űr, meg tele van szeméttel és porral, de miért kell az üvegnek karcosnak és koszosnak lennie?!
Legalább akkor karceltávolítót, meg slagot tettek volna a játékba.
Mi van akkor, ha a moddolás direkt azért van, hogy a fejlesztők áttegyenek ötleteket a játékba? Mivel ez egy alfa verzió, így bármit bele tehetnek és még csak nem is nekik kell fejleszteni a dolgokat, majd a mod készítő megoldja, hogy a frissítés után is menjen a mod.
Az X Rebirth szörnyű állapotban jött ki, kb. mint egy alfa verzió. De elkértek érte 40-60 pénzt és rányomták a kész bélyeget.
Viszont a workshop-nak hála ezt is lehet moddolni. És egypár mod bele is került a játékba valamilyen formában, így a mod fölöslegessé vált. Úgy egy év kellett a kész játéknak, hogy tényleg játszható legyen és a hónapban kell kijönnie a 2. kiegnek, amivel 4-es verzióra lép a játék.
teny, en sem azt mondom hogy elegedett vagyok a jatekkal jelenleg, de a remeny meg nem hallt meg. Amugy azert egy jobb jatekot szoktak fejleszteni evekig. Egyszer remelhetoleg az osszes bugot megolik :D Ha nagyon zavar valami report,old azt a bugot ami idegesit
Természetesen eredeti a játék, és 500 óra körül van eddig a játékidőm vele.
Egy dolog hogy „ha szétmoddolom a játékot az istabillá teszi” és más dolog hogy akkor miért lehetséges ez? Miért lehet olyan dolgot tenni a játékkal ami tönkreteszi a játékélményedet? Én úgy gondolom, hogy ha engedjük a moddolást, akkor jó lenne annak a stabilitásáról is gondoskodni. És nem azt mondtam hogy a KSH-ból van elegem, hanem a játékból hogy folyton kilépeget. Nagy különbség.
A saját turretek pedig igen is lőnek rád, ha a kreatívban tervezett hajón véletlen hagysz egy senki tulajdonosú blokkot (az ágyúkban pedig alapértelmezett beállítás a senki tulajdonosú blokkok lövése. Tehát leteszel egy ágyút és már lő is, csak másodpercekkel később tudod megakadályozni amikor már komoly kárt tett.)
Nem lehet minden egyes blokk lerakásakor mindent átgondolni, hogy na akkor mi történhet majd ha én ezt ide rakom. Az meg egyenesen nonszensz, hogy a hajó egyszerűen szétrepül alkatrészeire, amikor törlök róla egy blokkot, mondjuk egy hajtóművel. (Ez már többször is megtörtént! Nem szerencsejátékot szeretnék játszani, mégha a játék alfa fázisú is. (Évek óta...)
Az uj patch nem errol szol, csak nem ertetted valszeg. Az van hogy mostantol ha eltalalsz valamilyen ellenseget, a celkereszt piros lesz (jelezve hogy eltalatad azt a valamit). A videoban az a sok ellenfel csak peldakent van ott, hogy mutassak hogy nez ki.
ui: Illetve meg arrol magyaraznak hogy milyen valtoztatast vittek veghez amitol a multy egy kicsit stabilabb lett es nem szaggat ugy. Utoljára szerkesztette: LookUsArts, 2016.02.20. 01:35:32
Apám hogy állhat ki valaki egy ilyen felemás bajusszal egy videó készítéséhez nem nézett tükörbe reggel?A sapeszról nem is beszélve:)
Valakinek abszolút nem áll jól.És akkor vegyük komolyan őket?
Szerintem megint tök felesleges dolgokat erőltetnek a játékban :(80 ellenség szakad rád a játékban?Ezek után kérdésem vételen löszerem van vagy fussak inkább? Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.02.19. 09:34:58
Abszolut megertem, neha le kell tenni jot tesz. Tapasztalat DE nehany furcsasag az altalad irottakhoz, csak hogy tiszta legyen
-Alpha meg mindig, elobb jatszhatsz, de viseld el a betegsegeit
-ha szet moddolod a jatekot az instabilla teszi (es a fejlesztonek ehez semmi koze, ez a moder dolga, tobb mod tobb hiba lehetoseg)
-nekem a sima jatek evente 2-3 szor fagy ki par moddal
-nekem a sajat turretjeim nem lonek ram...stb amiket leirtal abbol egy csomot nem tapasztaltam (+200 ora jatekkal)
- nem tudom hogy eredetid van e, de az is lehet hogy para ha nem eredeti
Aj aj ezért ne hagy abba :) legyél kitartóbb :)
Latom hogy amióta nem játszom sok bajtól óvtam meg magam:)De hiányzik a game
Ki fog nekünk scriptet írni:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.02.18. 18:19:58
Sajnálattal olvasom.
Nem véletlen nem szeretem a modokat. Jópár van a játékomban most, de csak nagyon minimálisat használok. Amit építek azt alap alkatrészekkel teszem, hiába van modolt üvegem, jó a sima is.
És pont ezért teszem ezt, mert simán kinyírhatja a játékélményt, ha valamelyik nem működik.
A korábban linkelt légköri égés is csak nagy sebességnél működik, ahogy a videóban látszott. Na én annyival sosem fogok menni, mert amíg a játék 100 m/s-om enged, addig ez lesz a max.
Ha valamit építesz túlélőben, akkor az a tiéd lesz, miután befejeződött az építés. Kreatívban meg figyelni kell.
Azért furcsa, hogy egy ilyen játékban nincs benne már a kezdetektől a mágnes bakancs. Vagy a sarok összeütés csak a mesékben létezik?
Az érzés, amikor leveszel egy hajtóművet a hajóról, és szétesik az egész, lezuhan a picsába és nem marad belőle más csak egy darab roncs.
Az érzés amikor minden ok nélkül csak úgy random crash-el a játék (mondjuk elkezdesz lassítani nagy sebességről) és neked ismét elmegy 10 perced a várakozásra, amíg a moddolt világod betölt - nem is szólva az elveszett játékmenetről.
Az érzés amikor kis faszságok miatt dobál ki a játék - mert mondjuk tegnap még jó volt a Star Wars zöld lézerágyú, de ha ma megpróbálod meghegeszteni, akkor pá pá játék. Vagy hiába csináltál már gameplay videót korábban, ma ha fut a Bandicam akkor nem lehet pályákat betölteni.
Az érzés hogy tegnap még jó volt a csillagkapu, tudtál féregjáratot nyitni, ma meg hiába püfölöd a nyomorult DHD-t, semmi sem történik és még csak azt sem írja mi a gondja. Aztán csak úgy muriból rányomsz arra hogy záródjon be az írisz a kapun (mert szép látvány) és a játék megint csak kicrash-el és ISMÉT az asztalon találod magad.
Az érzés, amikor egyszer csak a hexás mintájú workshoppos megerősített golyóálló üveg egyszer csak olyan kevéssé átlátszó lesz mint egy szemüveg a szaunázás után, és kénytelen vagy kitörölni mert ennél még az is értelmesebb ha a hidat páncéllal veszed körül.
Az érzés amikor az újonnan tervezett hajóddal akarsz tenni egy kört, és amint elhagyod vele a hangárt az ágyúid lelövik a picsába, mert van rajta 1 db "senki" tulajdonában lévő LCD kijelző.
Az érzés, amikor.....
...eleged van a játékból. Minden olyan nap, amikor nem produkálna valami faszságot, az egy kész csoda, és én akkor épp suliban vagyok és nem játszok vele. Elegem van abból, hogy minden nap ki van találva valami bug amiért crashelhet a játék, és elveszíthetsz hosszú perceket az életedből, vagy épp a régi bugok még mindig megoldatlanok és azok is lesznek az örökkévalóságig. Mégis mibe telne megcsinálni úgy azokat az automata ágyúkat, hogy ne lőjenek olyan hajót, amiben TE BENNE ÜLSZ?? Vagy beállítani egy olyan építési opciót, hogy amit te építesz, az a TIED, A TE BIRTOKOD!
Egyszerűen hihetetlen ez az egész. Mindig amikor játszok, azért hagyom abba mert már ideges vagyok. És akármennyire is szeretem a stílust, elfogyott a megbocsátásom. Ez nem egy rage game, hanem egy tervező játék nem?? Egy időre talonba teszem a Space Engineerst. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.02.18. 15:49:55
Ez most is így van. Csak, ha túl nagy darab szakad le az állomásról, akkor esetleg mind a kettő test elkezd mozogni. Ami nem feltétlen jó. Kisebb darabok meg simán elrepülhetnek.
Viszont, ha kavicshoz kapcsolod, akkor nopara.
Nem feltétlen, mert a Floating Objekteket is számolja. Persze a szimulációs sebességet csökkentené, de, ha nem csinálnak valamit a motorral, akkor szerintem cseszhetjük a Halálcsillag terveket és hasonlókat, mert nem lesz akkora gép sosem, hogy szépen fusson a játék. A DeepSilver/Egosoft futott ebbe bele az X szériákkal. De ott egy kicsit több mindent is kell számolnia a procinak, mint itt.
Ezenkívül Elite-ben is kering az állomás a bolygó/hold/nap körül. Bár azt még nagyon nem figyeltem, hogy az égitestek is keringenek e, de szerintem igen. Csak olyan lassan, hogy nem igazán figyel rá az ember.
Remelem nem, en nagyon menonek ereztem mindig is hogy valami csak ugy elrepul ha leszakad az aszteroidarol. Es ha nem tetszik az opcio meg mindig benne van, hogy kikapcsold.