teny, de igy volt gep barat, mert a hatteret forgatni az semmi, de most kepzeld el hogy mekkora teher lenne a gepnek ha az osszes kis voxelnek a pontos helyet ki kellene szamolnia. Plane ha meg bele furkalsz, at alakitod...stb >> megolvadna a procid :D
Új sci-fi sorozat, amit érdemes nézni: The Espanse.
Elég rendesen az űrben játszódik és nem csak földi helyszíneket láthatunk benne, hanem űrhajókat is.
Elég cselekményes és van benne egy erőteljes Asimov beütés is.
Köszi, ezt jó tudni, majd megkeresem. Bár most, hogy már kidolgoztam egy állomás összekapcsoló lehetőséget, nem tudom, hogy kikapcsolom-e az opciót. Ki tudja, lehet később kiveszik a játékból teljesen ezt az opciót.
Viszont akkor a kisebb aszteroidákat is arrébb kellene tudnom vinnem nagy hajóval, de az nem megy. Szóval itt megbukik a keen elképzelés.
Az orbitális pályáról nem is beszélve. Bár ez elehet, hogy még menne is, csak számolgatni kellene és nem ismerem a képleteket és az egyéb szükséges infokat. Viszont a bolygók nem forognak. A Nap forog. Ami vicces, mert ez egy elég régi tudás volt, amit később ugye megcáfoltak.
Kikapcsolod a palya beallitasnal a voxel base (vagy valami hasonlo) beallitast, es akkor megint minden fixen megmarad az urben, anelkul hogy hozza kellne csatolni egy aszteroidahoz (voxelhez)
Vagy arra utaznak hogy itt is egy rakat meghajtót telepíts ha fent akarsz maradni egy helyben.
Bár ha tényleg reális akar lenni a játék akkor egy helyben álló építmények nemigen lennének odafent.
Azt viszont komáznám ha az egyéni rendszert meghagynák úgy ahogy a kezdetekben volt hogy stabilan áll a cucc egy helyben.
Nem lehet állomást csinálni a játékban. Legalábbis olyat nem, mint régen, hogy ott maradjon az űrben és semmivel se lehessen megmozdítani. Persze az nem is volt igazán reális, de legalább biztonságos volt.
Hacsak nem építek tényleg valami hatalmasat, ami nagyon nehéz, akkor a nagyobb hajóim simán eltolják a kisebb állomásokat.
Okés, ahogy időd van rá.
Ha újraindítom az időzítőt, akkor a számláló is újra fog indulni? Mert úgy kellene megoldani. Mármint, ha még nem járt le az időzítő és úgy indítom újra.
át, csak még meg kell oldanom az idő tárolását, ugye hogy ha elinditod akkor 1 mp ként fut le a frissitő script, és úgy tervezem, hogy 1 mp-ket von le az időből(mivel nem lehet lekérni, hogy hol tart a timer) és ezt az időt akarom tárolni amiből 1 mp mulva megint kivonhatok 1-et. A héten meg lesz, csak most sok a suli, meg másik oldalról is érkezik néhány programozni való kérés.
Jól néz ki, tetszik :)
Gondoltam hasonló gombra, csak workshop item beillezstéssel, hogy ne csak egy szimpla link legyen, hanem képpel névvel szöveggel úgy mint a steam fórumokon, csak eddig még nem találtam rá megoldást.. :(
Ha valaki talál rá megoldást, be lehetene rakni olyat is :)
Direkt csináltam egy alap visszaállítást és CTRL-lal rakja le azóta is a blokkokat. Bár ezt át lehet állítani, ha jól néztem. Csak az eszköztár váltására nem találtam semmit én sem. Mindegy, megoldottam egy G gombbal. Először 0-át nyom, majd CTRL+1-et és így visszaugrik az első fülre, ahol a hegesztő és a flex van. Ez a legfontosabb, a többinek meg marad a .- gomb.
(Ctrl+1.2.3...stb az OSSZES strategia jatekban csoportok kijelolese) Elmeletileg, mar a Ctrl-ral nem tudsz lerakni blokkokat (nem teszteltem, de aszem az update vidiben benne van) Am meg beallitasokban megtalaltam hogy hol lehet at allitani a gomb kiosztast, sajnos ezt viszont nem lehet at allitani, vagy csak nem lattam
(Szemely szerint am en is jobban preferaltam a shift+szamokat, de ez van.. hozza lehet szokni) Utoljára szerkesztette: LookUsArts, 2016.02.13. 19:23:33
pedig milyen jók is azok a g gombok főleg ha be tudod állítani a játékhoz
a tudatlanok csóválják is a fejüket néha hogy miért kapnak több sebzést egy két játékban:) mint alap.
Sajnálom is a g15-m hogy elkopott az A betűje vagy mit csinál.
Örülünk, hogy visszatértél.
Nem tudom melyik játékban a CTRL+számok a menők, nekem egy olyanom sincs. Vagy legalábbis nem használom (lehet nem véletlen) De itt marhára zavaró, hogy mikor lenyomom a CTRL-t, akkor lerakja azt a dolgot, ami épp a kezemben van. Szóval ezt alaposabban átgondolhatták volna a fejlesztők. Amúgy is a SHIFT-tel szaladok, de álló vagy repülő helyzetben ennek nincs jelentősége így tökéletes volt oda ez a funkció. Legalább lehetne konfigurálni.
Az F betűt sem használom, jó nekem a K is. Az viszont zavaró, hogy a QE gombbal tudok forogni, de GTA-ban az egyikkel rádió állomást váltok, a másikkal meg dudálok...
Asszem muszáj lesz a G gombjaimra belőni az eszköztár váltást. Úgyis van belőle 9 és a játékban eddig nem használtam semmire.
1. kód
Ez a kód változtatja meg az idõt, és kiiratja egy panelre.
Kritériumok:
- a timerbock neve nem tartalmathaz szóközt (pl: Timer_Block)
- a panelnek a neve: timerblock neve + Panel (pl: Timer_Block Panel)
Használata:
- az adott gombon kiválasztod a Prog Blockot
- run with argument
- argumentnek megadott a timerblock nevét majd szóközzel elválasztva +- jellel a módositó idõt (pl: Timer_Block +1; Timer_Block -10)
- és oké
Ezzel a kóddal csak akkor változik a kirt idõ, amikor gombbal változtatjuk
2. kód
Ez a kód arra szolgál, hogy ha nem gombbal változtatjuk az idõt, hanem config panelben, akkor is megváltoztassa a kiirt idõt
Kritérium:
- A panelnek a neve: timerblock neve + Panel (pl: Timer_Block Panel)
Használat:
- Timerblockban egy önmagát újrainditó cucc(1-10 mp)
- az adott program block: run with argument
- argumentnek megadod a TimerBlock nevét (pl: Timer_block)
- és okéé
Ha szükséges, hogy nézze azt is hogy a timerblock nevében szóköz van, akkor szóljatok és megcsinálom :)
Remélem tetszik, mûködik és hasznos lesz számotokra :)
Ilyen a játék programnyelve úgy hogy ez szerintem jó lesz így
Bár ahogy nézem lesz benne probléma a megjelenítésnél Vagy csak az olvasásnál folynak össze a sorok
pontosan milyen a scriptek amiket linkelni akartok? ilyet találtam:
void Main(){
//create a list to gather the turrets into
List<IMyTerminalBlock> turrets = new List<IMyTerminalBlock>();
//populate that list with every block in the ship which is a turret
GridTerminalSystem.GetBlocksOfType<IMyLargeTurretBase>(turrets);
//loop through each turret in the list...
for(int i = 0; i < turrets.Count; i++){
//...assign each one in turn to this variable...
IMyTerminalBlock turret = turrets[i];
//...and apply its 'toggle off' action
turret.GetActionWithName("OnOff_Off").Apply(turret);
}
}
Nincs szükség idézőjelekre, csak benyomod a kódot a két bbcode közé. Utoljára szerkesztette: Jim Morrison, 2016.02.13. 10:52:14
""
Új gomb a főgombok között
Ha igaz használható lesz a játék programnyelvének sérülésmentes belinkelésére
Tesztelhetitek a gomb a Script gomb.
Egy ujabb nyal csorgatos Mod - Nem ertem hogy nem lett ez meg annyira nepszeru, szoval Hypeoljatok rendesen
ui: csecse lett a forum
(SZIASZTOK vissza tertem, miutan sikerult visszakapnom az accomat az sg-n.. ne kerdezzetek)
Sajnos nem lehet vissza allitani Shift+szamokra, lehet hogy kesobb terveznek valamit a CTRL+szamokkal ezert raktak at oda (+sok jatekban inkabb azt hasznaljak, es ezert az ujaknak talan konnyebb.) Meglehet szokni. DE Isten aldja Amerikat hogy vegreeee F gomb-bal lehet mindent csinalni <3
@Supertrabi: Az időzítő beállítós scripthez hozzá lehetne írni egy olyat, hogy a kijelzőn a beállított idő alatt kiírja a hátramaradt időt?
Ez gondolom folyamatosan frissítené a kijelzőt. Hogy ne legyen nagyon terhelve, elég lenne a 10 másodpercenkénti vagy akár a percenkénti frissítés is. Persze, ha ez nem megoldható, csak, ha a script is olyan ritkán fut le, akkor jó a másodpercenkénti frissítés is.
Jövő héten szabi! Szét játszhatom az agyam :D
Remélem sikerül megcsinálnom az állomásom a sok egyéb teendőm mellett.
Valaki tudja, hogy állíthatom vissza, hogy SHIFT+'szám'-ra ugorjon az eszközbár a megfelelő számra?
Az utolsó patch óta a CTRL-lel megy és az nagyon nem áll kisujjra.
A beállításokban nem találtam erre utalást, de mivel németül használom, lehet, hogy elkerülte a figyelmem.
Hasonló leírást kéne összebuherálni háttérkép készítéséhez illetve blokkok átmodólásához.
Skacok egy kis help kellene a gyik szerkesztéséhez
Valami nem kóser a felsorolás résszel
<ul><li>Ellenőrizd hogy jó nevet adtál e a scriptben.(ha igen)</li>
<li>Valószínű rossz a kép felbontási mérete ügyelj hogy 512*512 legyen (ha az akkor..)</li>
<li>Elképzelhető hogy rossz konfigurációval készítetted a dss filet figyelj arra hgy DTXT5 legyen a típusa a dss-nek.</li></ul></div>
Ahány felsorolást készítek annyi undefined felirat lesz a felsorolás alatt nem tudom miért.
Beraktam az lcd kép készítésére egy leírást. a mozgóra is meg az egy kép alkalmazására is.
Csak neked!
Egy 19km átmérőjű M típusú bolygó (ahogy néztem ez a legkisebb), 1G gravitációval és ca.6550 méter gravitációs térrel (a felszíntől mérve).
Az alien típusú bolygón nem tudom mekkora a max gravitáció, nem szálltam le, de kb 60 km-es átmérővel készítettem és 21 km-re volt a gravitációs határ. A 120 km-es M típusú bolygón sem szálltam le és úgy 42 km-re volt a határ.
Ezt korábban is így tapasztaltam, mikor bejöttek a bolygók. Nálam sosem volt bolygó mod telepítve.
Az aszteroidákat nem tudtam tesztelni, mert üres világot generáltam és azt írtam, hogy a gravitációs határtól néztem én. Most ismét megnéztem a túlélőben és úgy 50km-en túl vannak az első regisztrált kavicsok, a bázisomtól mérve. A bázisom meg kb 5 km-re van a gravitációs határtól, ami ott kb 40 km.
A légköri hajtóművekbe bele sem kötöttem, pont azt írtam, hogy 3500-4000 méterig használható, fölötte már nem. De a 19km-es bolygón nem teszteltem, 120km-esen tuti így van.
Nem értem, hogy, ha valami jó, akkor miért kell elcseszni. Az F12-re kreatív módban feljött egy ablak valami olyannal, hogy debug-olni akarok e vagy mi. Ezek nem tudják, hogy az F12-vel fényképez a Steam?! És nem mellesleg ezzel indítom el a videó felvételt is.
Az hogy "ez mind nem egészen így van" elég erős túlzás, a nagyja ugyanis stimmel. Nem szokásom úgy leírni dolgokat, hogy azt nem nézem meg előtte.
A bolygók gravitációjának köze nincs a játékban a mérethez, az egy előre megadott érték. Pl. próbáld ki, a Föld típusú bolygót a térképre tudod helyezni 30km átmérővel is, a gravitációja ugyan úgy 1G marad, mint amikor 120km-es átmérővel illeszted be. A mező vastagsága is állandó, az 1G-s bolygóknál ez 40km, 0,25 G-seknél (Európa) 20km ez az érték. (Na ez utóbbi volt pontatlan.) Úgy látom négyzetes összefüggés van, vagyis ha negyedére csökken a G erő, akkor a mező vastagság a felére. Workshoppos bolygóknál is ez a helyzet.
Ugyan így a légkör magassága is előre megadott érték, akármilyen méretűre is teszed be a bolygót a SHIFT+F10-es menüben, Föld és Alien típusúnál 3,5-4km között egyre ritkább a levegő. Éppen ezért a workshoppos bolygóknál ez is meg szokott lenni adva.
Azt is kipróbáltam, hogy a légköri hajtóművek nem egyszer csak kikapcsolnak és nem adnak tolóerőt egy bizonyos adott magasság fölött, hanem az erejük a magasság növekedésével egyre drasztikusabban csökken egészen a nulláig. Erről meg tudsz bizonyosodni azzal is, hogy egy nagyon sok légköri hajtóművel ellátott hajó magasabbra tud emelkedni!!, mert még csökkent tolóerő mellett is - tehát magasabban - tudják biztosítani az elegendő felhajtóerőt. Egy légköri bányászhajómmal el tudtam érni a 3,5 km-es magasságot, de pl. egy levegőben lebegő platformmal, amit 30 millió súly megtartására elég hajtóművel pakoltam tele, a Föld bolygón egészen 4000m-ig fel tudtam menni.
Egy újabb kísérletem: Az Európát és a Holdat 120km-es átmérővel raktam be a pályára. 0,25 G volt a gravitációjuk, ami 20km-en szűnt meg nullára. Az bolygót körbejártam az űrben, és a legközelebbi aszteroida a bolygótól, amit találtam 89 974m-re volt a felszíntől. (+-1km, mert ki tudja mennyire tértem el az adott felszíni pontot a bolygó középpontjával összekötő egyenestől.) Tehát 70km volt a különbség a mező széle és az aszteroidák megjelenési pontja között.
Csináltam erről képeket is: Úgy vélem ez elég bizonyíték!
Azt még nem próbáltam, hogy a legkisebb, 19 km-es bolygóknál milyen távolságban jelennek meg az aszteroidák a felszíntől. Vajon a felszín távolságához (elvégre van is rá egy számláló, a pilótafülkében amikor ülsz), vagy a bolygó középpontjához van mérve a távolság? Lehet kiderítem.
A nyersanyaggenerálás alatt pedig nem tudom mit értesz. A megjelenő aszteroidák sűrűségét lehet beállítani, mert a növényzet sűrűségét (flora density) Egyéb beállítási lehetőség nincs ami hasonlítana hozzá új világ generálásakor. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.02.08. 20:48:10
a gyik és a game faq szerintem nem ugyanaz lesz. a game faq a játékfejlesztőké a gyik meg a mi saját enciklopédiánk kéne hogy legyen:)
Az se amíg elérhető legyen ott.
A steam csoport meg azért jó ha van mert ha valaki idetéved akkor oda is eltalál meg ha már a steam csoporton is ki van írva a linkje a fórumnak akkor ide is legye feltüntetve:)
Ma egy kicsit szenvedtem a gyikkal volt pár alap ötletem pl: szerverek feltüntetése.Kicsit gányúl nézett ki, pihentetem egy kicsit szerkesztgetem azt ha lesz belőle valami kirakom.
Szerintem a 'Steam csoport'-ot ki lehetne szedni, mert eléggé élettelen a dolog. A Buy opció sem kell, mert ott a Steam, meg a Game gomb, a SeTools-szal nem tudom mi van, de, ha már tényleg nem aktuális, akkor az sem kellene. A Facebook és a Twitter főleg nem kell (szerintem, de a GYIK-be be lehetne rakni). A wiki egy nagyon jó ötlet volt.
A Game FAQ-t is ki lehetne szedni, ott a GYIK.
Hát ez mind nem egészen így van.
A légköri hajtómű tényleg csak 3500-4000 méterig visz fel.
A gravitációs tér nagyban függ a bolygó méretétől. Egy kisebb bolygónak kisebb a gravitációs tere is. És ehhez érdemes igazítani az aszteroidákat is, mert a gravitációs tértől kb 50 km-re jelennek meg, vagyis egy nagy bolygónál a felszíntől 90 km-re. De egy kisebbnél?
A nyersanyag előfordulását be lehet állítani a pálya generálásánál.
Szerintem a GYIK-ben nagyon hasznos lenne egy magyar nyelvű leírás a pálya készítéséhez. Jól elmagyarázva, esetleg képekkel illusztrálva. Vagyis nem az egész leírás kell oda, hanem egy link a fájlra vagy az oldalra, ahol az info van.
Hajaj látom nem sok minden változott mióta utoljára benéztem :) amíg nincs raknet addig nincs értelme szervert bérelni 0.80euro/slotnál kezdődik egyszerübb hostolni sajátgépen 2-4 embernek kb és persze nem creativeba mert a sok blueprint ugyanúgy kicsinálja :), nem lett rossz a forum dizájn bár nekem kicsit sötét a középső banner meg kicsi. Nagyon ritkán integrálnak be modot a játékba sajna bár engem nem izgat túlzottan mert alapbol legalább 20at használok :) max cserélem a régit újra
Na valahogy így gondoltam az oldalsó vonalakat viszont akkor nem lesz folyamatos a csillagos háttér hanem feketébe folytatódna tovább a dolog
Ekkora bakit a spac wiki hogy maradt ki a gombok közül most már ott van
RJoco: megnéztem, a builder módot bármikor be lehet kapcsolni, még akkor is ha nem ülsz a pilótafülkében.
Pár GY.I.K. ami eszembe jutott: aszteroidák a bolygók felszínétől kb. 90 km-re jelennek meg először, a gravitáció olyan 40 km-nél szűnik meg, a légköri hajtómű egyre gyengül ahogy a légkör ritkul, ugyanakkor az ionhajtómű erősödik. A hidrogénhajtóműnek nincs ilyen mellékhatása. A légkör általában 3,5 km magas, az Alien bolygón nagyon nehéz nyersanyagot találni (én nem találtam konkrétan semmit, bár nem is fúrtam mélyre), a nap keringését le lehet állítani!, hogyan telepítsünk át objektumokat egyik pályáról a másikra, blueprintek létrehozása, aszteroidákat hogyan tegyünk be, a Space Master ablak előhozása és az mire jó (Alt+F10).
Holnap kísérletezek az oldalsó részével a háttérnek gondoltam bedobom ezeket a képeket az oldalába
Nem tudom, hogy kérdeztem e már, de a hajtóművek nyomatékát lehet programozható blokkal irányítani?
A cél az lenne, hogy építek egy kockát (vagy gömböt), minden irányba hajtómű és minden irányban egy befelé irányuló szenzor. A közepén lenne egy kocka holt tér. Amelyik irányba kimegyek a holt térből és érzékel a megfelelő szenzor, abba az irányba kezd el haladni a kocka. Ha visszamegyek a holt térbe, akkor a hajtóműről leveszi a felülírást és a csillapítás miatt megáll a kocka.
Azon agyaltam, hogy ily módon meg lehetne közelíteni az ellenséget, mert, ha a kocka is az ellenségemre van állítva és minden komputeres blokk belül van, akkor az ellenség nem lő az ellenségre, viszont elvileg rám sem, mert el vagyok fedve.
De lehet, hogy építek egy kockát, egy energia blokkal, ami az ellenségem és beleparkolok egy hajóval (futómű), amivel már tudom mozgatni a kockát.
A lényeg, úgy megközelíteni a célpontot, hogy bevágva magam a megfelelő helyen, el tudjam foglalni egy lövés nélkül.
Banner
Esetlegesen le lehetne cserélni a képet egy vékonyabbra. A fenti linken vannak a hivatalos banner lehetőségek.
Én arra gondoltam, mint házigazda, te csinálod...
Ötletet adtam, ezt kérted.
Ezzel a Drusan Andrással is jó lenne valahogy közelebb kerülni hozzá:))
Végre egy játék ahol magyar is dolgozik:) ritka lehetőség:)
Főleg hogy a bolygó rendszeren dolgozik. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.02.07. 18:58:45
Lool vannak itt gondok:)
Amit felsoroltál az jó ötlet ezeket ha megfogalmazzátok magyarra és közzétehető formája lesz beteszem a gyikba
Az alkotás szót hibásan alkalmaztam:) Én is olyanra gondoltam hogy kedvencként használt modokat tegyünk közzé pl Nasa modra gondoltam
Vagy olyan egyedi blokkokra amiket szívesen látnátok vissza magába a játékba integrálva
Nem tudom van e lehetőség arra hogy valahol közöljük is ezt a készítőkkel hogy ezt és ezt jónak látom és látni szeretném a játékban.
Sajna angoltudás hiányába elég ritkán keveredem a főfórum közelébe így érdemleges infókat nem nagyon tudok lecsekkolni.
Hajjaj. Asszem problémák lesznek.
Az élő kameraképes cucc valamiért nem akart elindulni, de a normál játék megy.
A stargate mod kapott egy effektet, vagyis a tócsa először kirobban és utána lesz tócsa. Ha jól néztem, akkor az útjába eső dolgokat is elviszi, vagyis nem nagyon szabad elé építeni semmit. Átmentem a bolygóra és nem volt ott a DHD. Pedig az 1 kockával lejjebb is volt, mint a tócsa.
De ez a legkevesebb és nem is igazán gond.
A gond, hogy eddig a SHIFT+szám-mal a 9 eszköztábla között tudtam gyorsan váltani. Ezt valamelyik gyökér átállította és most a CTRL+szám-mal megy a dolog. Csakhogy a CTRL-lel egyben le is raksz adott dolgot vagy hegesztesz, flex-szelsz, lősz.
A builder módra meg csak annyi kérdésem van: Most ez komoly? Vagy van valami beállítás, miről nem tudok?
Leraktam egy armor blokkot. Pont a pilótafülke orra elé tette le. Nem értem, ez miért jó? Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.02.07. 18:45:50
Szerintem egyenlőre a mások alkotásai nem fontosak.
Viszont a játékról - a vanilláról, nem a szétmodoltról - mehetne bele pár hasznos info.
Ilyenek, hogy: Hogyan szállunk fel egy hajóval? Miből, mi lesz és miért érdemes? (Érc, rúd, komponens, kiegészítők)
A bolygózáshoz a gyorsulás képlet, a fékezés útjához a képlet.
A pilótafülkéből való építés módja (mai napig nem csináltam ilyet).
Blueprint és használata, építése belőle.
Szóval az alap játékkal kapcsolatban is van rengeteg lehetőség, ami nem feltétlen egyértelmű, főleg az angolul nem tudóknak és a kezdőknek.
Az egyszerűbb dolgokat támogatom (LCD script, hangárajtó, ajtók, ablakok, big small mod pack). Szóval amiben elemek vannak, azok oké. De az építményeket nem támogatom. Itt nem kell senki ilyen jellegű kreativitását reklámozni. Az adott anyagokból mindenki építhet, amit akar. Egy linket lehet tenni, ami az elkészített objektumokra, világokra mutat, de nem kell se kép, se közvetlen link. Akit érdekel, az keres magának.
Mert akkor ennyi erővel az UESC nyerteseinek a munkája is be kerülhetne ide, de minek gyűjtsük mi ezt?
Szóval szerintem először az alap dolgokkal kellene feltölteni a gyik-et és, ha ez megvan, akkor lehet tovább menni. De ezt is ápolni kell, mert a játék folyamatosan változik, mivel nem kész termék, csak early.
Na srácok
HÁzi FeLaDAt!!
Gondoskodjatok megfelelő gy.i.k. ötletekről amit be kellene tenni oda.
Én gondoltam olyat hogy érdemesnek vélt alkotások elérhetőségét ha esetleg lehet képet linkelni bele azzal együtt ott lehetne tartani ilyeneket is pl.
Köszi így jó lesz :)
akkor most blue, aztán ha találsz jobb szint akkor a CSS részben a legalsó bb-link-es színkódját cserélgesd :)
Addig nem lehetne a videót kiszedni?
Amúgy, ha kicsinyíted a bannert, akkor mellé be lehetne rakni a videót úgy, hogy a magasságuk egyezzen, a szélességet meg majd adja magától. És a képet is, meg a videót is egy
közé rakni,
így mindig együtt lesznek középen.
EDIT: de jó, a hsz-ekben is működik a html kód. Szóval [ center] [ /center] közé rakni.
De mivel úgyis ott az update info gomb, így mindig elérhető az aktuális videó, szóval nem is kellene betenni. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.02.06. 22:03:48
Most nézem, hehe:
"added 'F' to perform various actions (same as K always did); you have to reset controls to default in order to have this new functionality."
Vagy a gépet indítottam újra, vagy a steam-et, már nem emlékszem. De lehet, hogy a játékot indítottam túl gyorsan és a steam programnak még nem volt ideje lekommunikálni a szerverével, hogy webes felületen hozzáadtak valami újat.
Nem tudom, de a script végül bekerült.
Képet is tettem, hogy működik, nem chrash-elt a program. Igaz, hogy van 2 plusz SE ikon most az asztalon, amikkel a pluginos verziót indíthatom.
Szerintem a kék jó. Legalább látható, de így annyira nem üt el és az oldal működéséhez tartozik, nem a játékhoz.
A videóra nincs ötletem, de szerintem egy link is elég. Inkább ide kellene egy link. Persze ez is mindig változik, de akkor már ez a jobb.
RJoco: Nálam is előjött az a csodálatos bug, hogy nem frissíti a s szkriptem listáját a játék, így hiába iratkozok fel újakra, azokat nem tudom használni. Neked sikerült már megoldani? Ha igen hogy?
Ez a háttér nekem nem tetszik. Inkább valami színesebb űr legyen, ne ilyen full fekete fehér pöttyökkel.
Azt valahogy nem tudom mozgathatóvá kéne tenni és a felső kép valamelyik részébe varázsolni
skafanderes csóka mellkasára vagy betakarni a sárga rucis csókát vele Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.02.05. 23:51:24