star trek Dyson planet jutott hirtelen az eszembe kis kitartással ezt is meg lehetne tervezni már:)akár:)Ha sokszor egymás mellé teszed a karikát és a belsejét letervezed material festéssel már meg is van oldva a dolog:))A gömb belsejébe meg tervezel egy forgó rotoros bizbaszt egy kis aszteroidára teletolod reflektorokkal és megvan a mesterséges napocska is:)) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.01.24. 12:00:35
Naa, ma nem lépett ki egyszer sem a játék, sőt végig beton stabil volt!
19:34-kor frissítette a steam a játékot. Ez patch utáni frissítés, lehet javították is a hibát.
Nálam most 2 GB a lapozófájl, amiből 59MB-ot használt. És érdekes, hogy a W10 értelmesen állította be. A w7 simán beállít egy szép nagyot a 16 GB fizikai RAM alapján.
Amennyiben SSD-d van akkor ajánlott 4-8Gb lapozófájlt rátenni.
Ha merevlemezes HDD-d és úgy érzed kevés a ram akkor 2-4Gb lapozófájlt érdemes rátenni
Aki nem tudná annak mondom hogy a lapozófájl gyakorlatilag olyan mint a ram, csak a megadott értéket az adott háttértárolón kezeli, igy többet bir a gép, de a betöltések lassabbak is lesznek (HDD esetében főleg) mivel nem hiába van külön RAM memória :)
Esetleg megpróbálhatod még csökkenteni a látótávolságot.
Nekem csak egyszer fogyott el a memória, mikor behozták a bolygót és pár órán keresztül tesztelgettem.
Azóta nem volt ilyen, pedig azért elég sok időt töltöttem bolygón. Igaz, hogy nem a gyári bázissal, hanem én kezdtem el építeni a sajátom.
Jópár napja meg nem játszok a játékkal, de lehet, hogy az új patch-el jött be. Következővel meg majd javítják. Azért érdemes mégegyszer nekifutni és, ha megint előfordul, akkor írni a keen fórumra.
Pont a balesetek miatt kapcsoltam ki az automatikus mentést :D Amikor kicsit is veszélyes/kockázatos dolgot teszek, előtte mentek.
De a levegőben repkedés (ércdetektorral keresni a nyersanyagokat) nem egy veszélyes dolog, kb. 30-40 percig repkedtem, épp mentem visszafelé a bázisra mert merülőben voltak az akkumulátorok. És a bázis előtt 150m-rel kilép. És a bázison akartam menteni. Remek...
Őszintén nem tudom mit kezdjek a játékkal :D
a mentési laggot megoldották már én annó ezért kapcsoltam ki
Automatikus mentés. Túlélőben amúgy sem árt gyakran menteni márcsak a balesetek miatt is. Arról nem is beszélve, hogy 2 óra alatt nagyon sokmindent tud csinálni az ember, de fél óra veszteség is elég kényelmetlen lehet.
Fantasztikus, hogy úgy tűnik mostantól nem tűri el a Space Engineers, ha véletlen túlléped a max. memóriamennyiségedet és ahelyett hogy max. belassulna, fogja és kidob a francba a játék. Elkezdtem egy kis túlélőzést a Föld bolygón. Már harmadjára dobott ki a játék, hogy elfogyott a memória és a windows bezárja a játékot, ezzel eddig kb. 2 órányi játékidőm ment eddig el a semmibe. Kell a francnak ezek után túlélőzni....
Itt a válasz a Holographic Radar működésének kérdésére:
Elég jól néz ki :D Kommentekben olvastam, még a a mod megjelenése után nem sokkal (mikor még nem volt ilyen népszerű) hogy kb. egy 10-est lekap az FPS számból, szóval csínyán kell bánni vele :D (Azóta lehet javított rajta, mert ma is volt egy update!)
Ja és érdemes megfelelő hátteret választani a hologrammnak, hogy lásd is a pontokat :D A fenti videó készítője erre oda figyelt, hogy ne tűnjön fel :D
Az a Descent jó régi játék :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.01.22. 15:38:37
A videó elején lévő Miner Wars játék nézése közben akkora Déjá Vu (dezsávű? :D ) érzésem volt, mintha az SE abból vette volna át az alapvető látvány és hangelemeket. A játék menüje, a gépfegyver, de főleg a rakéták hangja, a HUD-on megjelenő piros célpontok. Durva :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.01.22. 12:54:29
Ha végigfigyelted a játékot látni a kis ablakban a szövegfelvezetés mellett a karakter képeket.
Kicsit furcsa lehet végig játszani egy játékot úgy hogy rólad mintázzák az egyik karakter külsejét:)
Ez rohadt jó. Vajon mikor lesz ténylegesen ilyen a játék? Én nagyon tudnám élvezni.
Sok angol szöveget hallgatok mostanában (sorozatok, játékok) és nagyjából megértem őket. Jobban, mint a német feliratot. A német kollégám viszont úgy beszél angolul, hogy semmit nem értek meg belőle. De ő azt, hiszi, hogy tud beszélni angolul.
Nem tudom hogy hívják ezt az orosz emberkét a space csapatában, de furcsa az akcentusa kicsit idegesítő Valakinek nem fekszik az angol nyelv. Én se tudok angolul beszélni sose fogok megtanulni.Pl sose tudom úgy kiejteni a "The" szót hogy az jól hangozzon:)
A gépbekapcsolás azért érdekelne. Nekem viszonylag lassan kapcsol be a gép. A régi gyorsabb volt SSD-vel és W7-tel, az új nem lett gyorsabb SSD-vel és W7-tel, sem W10-zel. Most M.2 SSD van benne W10-zel és lassabb lett, pedig a tároló 4x gyorsabb sebességű, mint a sima SSD. Az alaplap öntesztje is lassult, nem értem, hogy miért. És nem is mindig látja bekapcsolás után a sima SSD-t, de akkor a win sem látja. Az M.2-t egyáltalán nem látja az UEFI Storage része, de a boot rész igen és képes róla bootolni.
Nekem viszont win 8.1-em van, és értelmes embernek tartom magam... :D Hamar meg lehet szokni, és a gép 15 mp alatt 0-ról bekapcsol, ami azért nem semmi.
Módosítottak az Update-es videón. Már a második hete ott a képen egy fószer és az dumál. A régi jobban tetszett.
Az új update: fény effekteket módosítottak, bolygós tutorial-t is kapott a játék. És még pár apró javítás. Ha minden igaz, akkor ezek között van az is, hogy nem fog fényproblémát okozni az üvegen a fényszóró.
Csak 7-esem. 8-ast értelmes ember nem akar a gépére tenni, hacsak nem eredeti és már eleve úgy vette, akkor elviseli.
Nem találtam torrent oldalon sem. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.01.21. 18:13:23
Én most hasonló kódolást használok szerinted milyen élvezet ezt mind tapipadon beírni-eltalálni, még jó hogy nem remeg a kezem és max kétszer kattanok egy betűre.
Nem tudom telón lehet e olyat hogy a jelszavak betűjét kiírja és ne csak akkor legyen látható egy másodpercre amikor beírom.
De kicseszek vele van hangfelismerés rajta és beállítok egy mondatot jelszónak azt csak rámondom.:) a szavak helyes kiejtését kell gyakorolni max.Meg meg kell tudnom hogy a #@&hasonló karaktereknek hogy kell kiejteni a nevét:)
Nekem is voltak vele gondjaim. Nem csak a programmal, az oldalakkal is. Nem volt hajlandó beléptetni, sokszor a program úgy jelezte, hogy be vagyok lépve, de, ha olyan oldalra mentem, ahol mindenképp kellett a belépés, akkor meg vacakolt.
Jelenleg jó, de ez egy frissen telepített win, friss steam-mel és nem is firefox-ot használok már, hanem chrome-ot.
Örülj neki.
Nekem a hétvégén a rocksat-os fiókomat törték fel. És nem én csesztem el valamit. Rockstar = GTA Online.
Sikerült oroszról mindent visszaállítani, kivétel a nick nevem, amit évente csak egyszer lehet állítani. El is ment a kedvem mindentől. De írtam a supportnak és visszalőtték a nevem is. Nem is értem, hogy tudták feltörni a jelszavam úgy, hogy a rockstar nem reagált rá semmit. Azért 8 karakter, számmal, nagy betűvel... Most bonyolultabb, több időbe is telik beírni.
A Steam PC-s programja amúgy is egy fos szerintem, ráférne egy kis teljesítményoptimalizálás, de mindegy :D
Az idegesít a legjobban amikor keresnék a worshopban és rendszeresen kiírogatja hogy nincs találat... Vagy a workshpban való böngészés során lapoznék a 4.-ről az 5. oldalra és kiírja hogy "nincs a keresésnek megfelelő elem"... És vagy 3-4-ször rá kell nyomni a frissítésre és akkor láss csodát előjön az 5. oldal. Meg amúgy is maga az egész program lassú :D
Na most már aztán tényleg kezd a hócipőm tele lenni a steammel.Hogy nem tud elmúlni egy hónap se űberbakis hibákkal amikről azt hiszed hogy vége itt a világvége elveszett a fiókod.
Hál isten ma ismét van fiókom ahogy látom, szó szerint egy álmatlan didergős éjszakát okozott ez a dilemma mára.
Még szerencse hogy nem történt komolyabb levédés a tegnapi vissza állításkéréseimből.Gyanús volt hogy rendszerhiba lehet a dolog mert a visszaállítási főoldalon ahova a telefonszámot kell beírni és a visszaigazoló kódot egy piros szöveg éktelenkedett hiba van a levesben felirattal.Nem is jutott eszembe a hivatalos twitter oldalt meglesnem annyira bepánikoltam meg talán fáradt is voltam hajnali egy órakor.
Lényeg megvan még a fiókom.
KÖSZI STEAM!!
Hu ha bakter lehet reszeltek a Steam fiókomnak!!
Akinél fent vagyok barátba lesse már meg a fiókot mit lát
Kellett nekem most szopatni magam a telefonos guarddal lehet én csesztem el valamit.
Letiltathattam..
remélem..
Amúgy az NPCket csak a random encounters beállítással lehet bekapcsolni, vagy van más is amit ilyenkor állítgatsz?
Én annyit próbálnék meg az oszlopokkal, hogy a talpak helyett kerekeket rakni, mint az űrliftnél, azok lennének a távtartók, 1-2 talp meg maradhat rögzítőnek.
Örülök, hogy tetszett a videó.
A játék saját zenéje is szólt közben, az én zeném, meg a youtube-ról ment.
Legközelebb megpróbálom beállítani, hogy csak a játék hangját vegye fel.
Vagy más eszközt választok zenehallgatásra, nem ezt a gépet.
Sajnos ebben a világban túl sok is az NPC. Valami bug kerülhetett a mentésbe szerintem. Vagy a játékba.
Az állomásfoglalósnál is éppen csak bekapcsoltam az NPC-ket és elmentem 50km-t, mire láttam 3 állomást is. Kb fél óra játékban. Ezért nincsenek is bekapcsolva most.
A grinder pad tetejével az a baj, mint a videóban is látszik, hogy, ha nagyon erőltetem lefele, akkor eltolódik bele az oszlopokba. Most még ki tudtam szedni gond nélkül, de van amikor szétrobban az oszlop, meg a tető egy része is.
Át kéne építenem blast door-ra az oszlopot, de így, hogy nincs NPC...
Jó videó lett, bár a zenét én is kikapcsoltam, de ez megszokott, ritkán raknak olyan zenét videók alá, amit szeretek
Nem semmi mennyi préda volt nálad, nálam pangás van, bezzeg a kreatív világomban összefutottam egy Cerberussal, pillanatok alatt lekapta a pajzsaimat
A nagy grinder pad teteje meg nagyon ötletes, le a kalappal.
Így van.
Szívesen tettem, remélem nem volt nagyon unalmas.
Legközelebb azért kipróbálom, hogy lehet-e két hangsávos videót tenni a youtube-ra és, hogy kezeli e azt.
Akkor mutatok valamit hogy lehet még jobban elszúrni egy elméletben jó videónak készülő dolgot egy igazán nem a játékba való zenével.
Nagyon régen Codoztam és készítettem egy saját shotokból egy montázst kicsit viccesre sikeredett a zene alá de nekem ez a stílusom én szeretem az ilyen zenét:)Teszem hozzá ez volt az első cod videóm is:)
A zenei stílust hardcore-nak hívják, sokan nem bírják, de a hangot le lehet venni. Nekem a kedvencem és ez épp így jött ki, hogy szólt alatta. Amúgy sokkal jobban megy a játék, megadja a ritmust. A populáris, rádióban szóló zenéket nem bírom sokáig hallgatni. Egy idő után hányingerem lesz vagy fejfájásom.
A sci-fi-s ambient az X-ekbe nagyon jó. De ott megvan a látvány is hozzá.
A StarTrek-ekben is a jazz-t preferálják, esetleg a gitár szerű dolgot az original-ban. Mondjuk San Francisco-i a film, szal ez érthető.
Az én hajómon tuti, hogy valami elektronikus (hardcore, trance, nightcore, progressive psytrance) szólna. És csak nagyon ritkán valami komoly zenei stílus (Bach, Bethoven, Strauss, stb). A többi meg...
A drónok nincsenek bekapcsolva. Az még lett volna egy szép műsor. Főleg, ha nem találom el rendesen, de az antennát lelövöm, akkor lehet, hogy nem is látom.
Sajnos nincs olyan lámpa, ami elvinne 900m-re. Pedig ez a világűr, szal...
Kicsit kemény a zene alá egy idő után döng a feje az embernek tőle nem szerencsés zeneválasztás volt:) Nem is volt erőm végig nézni az egészet.:)Egy sci-fi s ambient jobban esett volna:)
De nem rossz.
Köszi.
Azért fogtam ma Argentavis-t is. Visszatöltöttem egy régi mentést, ahol egy kupacon van kb 6. Párszor meghaltam, de a visszatöltések ilyenkor segítenek. És mindet lefegyvereztem.
Közben érkezett egy friss tőlem 4 km-re. Míg egyet elvittem a szétszerelőbe, ott hagytam jelzőfénynek a foglaló hajót. Viszont míg szétszedtem, addig a friss jövevény beállt a többi közé és szétlőtte a vadászom. Bosszúból egy lövés nélkül foglaltam el. De valahol, valaminek nekiment, mert az eleje sérült volt.
Videó is készült a dologról, nem rövid és még össze kell vágnom.
A dolgok nem despawnolnak, max te kerülsz ki az antenna hatósugarából. Legalábbis nem tapasztaltam despawn-t.
Mint látható a videón is, éppen csak bekapcsoltam az NPC-ket és elindultam keresni egyet, mire elfoglaltam amit találtam, volt még 2 jel a képernyőn. Ezért nincsenek NPC-k a játékomban, mert a túl sok rettenetesen rontja a szimulációs sebességet.
Amit fogtam, az csak a videó kedvéért volt.
Az, hogy mennyire marad egyben egy hajó becsapódás után, nagyban függ, hogy hogyan érkezik és hova. Ha valami lejtősre, akkor nagyobb az esély, hogy több minden marad belőle, mintha közvetlen becsapódik. Persze a sebesség sem mindegy, mivel nálad nincs korlát, így a gravitációs térben a gyorsulás állandó. Szóval kitudja mekkora sebességgel csapódott be. (Kiszámolható)
Illetve max úgy despawnolhat egy hajó, ha kikerült a hatókörödből és nem mész utána, lehet, hogy eltűnik. De az is lehet, hogy visszafordul, sosem néztem. Ha van bolygó is a pályán és te ott vagy, akkor az összes oda fog becsapódni, tuti nem despawnolnak.
Wow, jó volt ez a ninja megoldás, így lényegében kaptál egy új mozgatható bázist, eszembe nem jutott volna így kijátszani a belső lövegeket, ez mindenképpen ki fogom próbálni.
Multkor egyébként feltűnt valami komoly pirate hajó, nem station ,hanem large ship sok rakétával előre, de aztán nem sokkal később despawnolt, ahogy néztem az már komoly pusztítást lenne képes okozni a bázisomnak is, pajzsok ide vagy oda.
Egy másik érdekességbe meg konkrétan majdnem beleütköztem, egy kicsit welder hajó, zöld, meg mellette valami félkész hengeres station vagy hajó. Éppen egy föld felé rohanó roncsot üldöztem így csak egy pillanatra álltam meg, mire a másikat elkaptam már ez is despawnolt, azóta sajnos semmi ilyen.
Legutóbb egy ilyen bázist meg nem volt kedvem hazavontatni, még csak ki sem pakoltam, hanem adtam neki egy jó nagy lendületet, és lelöktem a bolygóra, kíváncsi voltam mi lesz a hatás, de csak egy-két nagyobb krátert találtam pár ronccsal, semmi mást, a többi eltűnt.
Sajnos most nem találtam Argentavis-t, így olyan állomást foglaltam, mint amit @reaper5687 is. Mellette még ott van egy outpost is, amit hazavihetnék.
Sajnos egyszer meghaltam és rossz állomáson éledtem és a csillagkapu sem működött, így visszatöltés lett és vágás. Ahol ugrik a zene ott lett a vágás. Hiába, egyszer mindig meghalok. Utána sajna már sosem az igazi, éjszaka is próbálkoztam egy fogással, elsőre olyan szépen ment minden, míg a nagyágyú le nem lőtt. Utána meg már nem tudtam a célpontra leszállni, így hagytam a csudába.
Szóval amire figyelni kell, hogy nem szabad a legerősebb flexet használni hackeléshez, mert könnyen eltűnhet a blokk...
És nem árt, ha jók az ember reflexei. Nem úgy, mint most az enyémek.
Viszonylag lassan ment a foglalás, mert még új az objektum, most ismerkedtem meg vele. De már legalább tudom, hogy mi, hol van. A konténer szépen tele volt cuccal, bár maga a test nem sokat ér az Argentavis-hoz képest. Viszont ezt tuti hamarabb ledarálná a szétszerelő állomásom.
Sajnálattal konstatáltam, hogy nincs rajta ugró hajtómű (állomásra minek is). Így nem láthatjátok, hogy hazavittem. Legközelebb JD-s hajóval viszem a kis vadászt. Azért 60km nem kis táv és amilyen gyorsan gyorsult, olyan lassan fog megállni is, szóval legalább 15 perc lenne az út.
A videó csak most került fel, a hd minőségre kicsit várni kell.
Akkor most mi a helyzet az Setools progival?
Leálltak a fejlesztésével de a hozzáférést továbbra is biztosítják vagy mimanó?
Update 10 January. The current codebase is stable, however it is changing values when you simply load and save a game world. I do not recommend using it currently, as it may have unforeseen consequences within the game.
I am waiting on feedback from Keen to look at the issue as it is caused by their code.
Personally I feel, if we can fix this issue, it should be possible to release SEToolbox again.
As of 6th January 2016, SEToolbox is no longer maintained.
The Space Engineers game base has become too complex for me to continue working with to keep SEToolbox working.
I will look in at the SEToolbox code from time to time, to see if it's viable to get working again, but otherwise this is it. It's game over.
I will continue working on the Admin helper mod script, as long as in game script API works and continue to expand functionality there to cope with the loss of SEToolbox.
Thank for your understanding, it has been fun while it lasted.
Ha jó lenne a gépem már lenne is egy komoly projektem földi bázisnak Falout 4 ből:)
Beindította a fantáziám ez a felhőkarcoló.
Mondjuk ezekkel a hajtóművekkel jah.
Azért a normál ion hajtóműből kellene rá jópár darab, ha 10x-es, fullra pakolt nagy kontikat kellene mozgatni.
Nem hiszem, hogy ezek ténylegesen állomások-e, hiszen van rajtuk thruster, bár a nevük raiding outpost és raiding station.
A hajóm hegesztő módban arra jó, hogy belepakolok mindent ami összetevő, felhúzom kézzel amit akarok, annak a vázát, ezzel odaállok, és behegesztem, ebbe belefér annyi, hogy nem kell a cargohoz rohangálni állandóan.
Grind üzemmódban pedig amit szét akarok szedni, fogom vagy egy másik hajóval, vagy rögzítem a bázisomhoz mint most. Tény, hogy van, hogy elszabadul pár alkatrész, de általában csak az értéktelenebb részek. Nekem így teljesen kielégít minden igényt, a bázisomat ezzel építettem fel, az első lopott cuccot meg ezzel bontottam szét, végül nem is tartott olyan sokáig.
Ha mégis összefutnék állomással, akkor asszem azt is hajóvá lehet alakítani, ha merge blokkal összekötöm a hajómmal, de lehet pont fordítva, majd kiderül, ha olyan helyzetbe kerülök, vagy csak simán lerakok egy control panelt, és "convert to station", még meglátom, kár, hogy mindig szinte ugyanazokat az elleneket találom.
Nekem a szétszedő hajóval csak az volt a gond, hogy nem maradt stabilan a helyén. Ahogy forgott a korong, így képes volt elfordítani a hajót is. Bár valsz tervezési hiba lehetett. Nameg, ha nem jó helyen flexszelsz, akkor elhullhatnak az értékes dolgok.
Ilyensmi hegesztő/flexelő hajót szoktam látni a tutorialban, meg kezdőhajóként. Én ilyet biztos nem építenék. Max tükör hajóban, egyik oldala csak flexel, másik oldala csak hegeszt. Szerintem hatékonyabb, minthogy vegyítve van.
A foglaláshoz grat! Viszont ezek nagy hajók. Állomást csak úgy elvileg nem vontatsz el. Hacsaknem bug, ami, akkor nálad is él. Ha rádokkolsz egy állomásra, akkor az átalakul hajóvá. Pedig nem szabadna neki.
Hát nekem a videón is látszik, hogy amint rácsatlakozom, azonnal lő a torony, és sebez is, lehet valami mod szórakozik, ki tudja.
Lehet nekem is kelleni fog valami szétszerelő állomás, mert befutott egy újabb "szállítmány", most már sokkal jobban, és finomabban ment, és tényleg, ha kiszedem az akksikat, és az urániumot, akkor semmi rángatás, pedig 2 stationt hoztam haza :)
egyébként én ezzel szedek szét / rakok össze mindent, néha rárakok még plusz 2-2 weldert / grindert ha kell :)
Én ezért építettem szétszerelő állomást. Csak begurulok a hajóval és ledarálom. Sokkal gyorsabb, mint, ha én csinálnám kézzel.
Szerintem az interior turret nem lő át a falon. Sőt, még a deformált blokkon sem lő át, viszont te át tudsz lőni. Legalábbis jópár patch-el ezelőtt még így volt.
Viszont nálad erősen modolt a játék, shield is van benne, lehet, hogy ez okozza a gondot.
Én rá szoktam rakni a hajóra egy vezérlő gombot, azon keresztül már látom, hogy miket tartalmaz. Hány belső turret van, hány külső állás, hány reaktort kell lebontanom, kell-e akku-t keresnem.
Igen, egyetértek, de nem tudtam mit találok bent, és elsőre ugye kinyírt egy interior turret. Most már legalább tudom, hogy hol vannak, és hogy csak 2 van, de ami a cargo containerekben volt az így is elég jó. Én is survivalban nyomom, csak a sebességek, és az inventoryk maxra állítva. Nekem a hajtóművek voltak a fő loot, mert a hajtómű modulokból rengetegre van szükség, a platina meg arany viszont nagyon lassan megy át a refineryken, és nagyon kis hatékonysággal, hiába van modulokkal megtámogatva.
A rakétákon nagyon meglepődtem, hogy ilyen hatékonyak, a small shipen nem volt közel sem ilyen, a hajtőmű a moddoltból a legjobb large shipre való small, így viszonylag szép hajókat lehet csinálni, nem kell telerakni 30 hajtóművel :)
A következőt már szebben fogom elfogni, de egyelőre még a mostaninak a szétbontása tart, ezek a heavy armor platek nagyon ellenállóak :)
Közben látom, hogy a yt tényleg berakta HD-re, simán nvidia shadowplayyel vettem fel.
szerk.: az elfordulást nem értettem, végén leszedtem minden hajtóművet, meg 1 gyrot, de még mindig csinálta, otthon láttam már csak, hogy volt még1. Eszembe sem jutott, hogy az uránt kiszedjem, mennyivel egyszerűbb lett volna :)
Ami viszont zavar, hogy az interior turret simán átlő a falon és sebez, ezt javíthatnák. Utoljára szerkesztette: reaper5687, 2016.01.15. 13:39:37
Én a videopad-dal konvertálom youtube formátumba.
Viszont kell a youtube-nak egy kis idő, míg kiadja hd felbontásba a videót. Azonnal nálam sem szokta.
Elég durván osztod rakétákkal. Nameg a hajtómű is durva, a shieldről nem is beszélve. Nagyban leegyszerűsíti a harcot.
Viszont ahogy szétlőtted azt a szerencsétlen hajót :D
Az a rengeteg használható cucc az enyészetbe ment. Én túlélőben játszom, nekem az is nagy érték, amit te lelőttél.
Érdekes, hogy míg az egyik helyen azt írja, hogy van oxigén, addig a másik helyen meg fogy az űrruhából. Pedig a pilóta fülkében nem kell levenni a sisakot.
A videó, bár a youtube valamiért 360p-be rakta fel.
Jó sokat bénáztam az interior turretekkel, meg később hazafele menet van, hogy önálló életre kelt a fogoly, és szökni akart, amin eléggé meglepődtem, de visszanézve jókat röhögtem magamon
Persze, kíváncsi vagyok :)
Sikerült hazahoznom egy kisebb csomagot, voltak komplikációk, holnap felrakom vagy yt vagy dropboxba, de hazahoztam egy raid stationt, a képen éppen a raktér kipakolása folyt, majd nekiálltam szétflexelni, de el fog tartani egy darabig.
Hazaúton betalált egy másik raid party, egy Assiliant vagy mi be is próbálkozott, de rövid életű volt :D
Én kis hajóval lődözöm a nagyokat. Taktikázni kell, de megoldható a foglalás nagyobb gond nélkül.
Majd veszek fel videót, hogy szoktam csinálni. Ha érdekel.
Argentavis. Először úgy 10km-re álltak meg tőlem, később már 5 km-re. Volt amelyik közelebb jött. Van neki drón gyártó részlege, akkor kapcsoltam ki a drónokat, mikor az egyik közelebb jött és a drónját tőlem 800m-re dobta ki. Persze, hogy elkezdett lőni.
Ezen a hajón nincs akku és egyedül a távirányítás van nehézpáncél alá építve. De annyira nem vészesen. És csak egy nagy reaktor hajtja.
Ez nem modos hajó, a játék alaptartozéka. Van rajta o2 generátor, összeszerelő és egy nagy konténer tele finomságokkal. Amolyan erősebb kezdőhajónak simán elmenne. Bár finomító nincs rajta, de a kontiban lévő cuccból lehet építeni.
Miután írtam neki is indultam, találtam egy raid stationt, ami rámküldött valami ellent, szegény egy sorozat után le lett nullázva, meg is állt, a stationt lefegyvereztem, rácsatlakoztam, ekkor olyan hang jött, mintha beakadna egy gépágyú, lejöttem, gondoltam benézek, erre kinyírt valami belső torony. Visszatöltöttem a savet, akkor mondom elviszem úgy ahogy van, a hajtóművek még bírták, de fordulni nem tudtam, kell még rá gyro, majd kiakadt a játék jött a patch, remélem a modjaim mennek még, ha igen, akkor megpróbálok felvenni egy ilyen elfogást
RoboKutya78: Jó sorozat, amikor először linkelted, azóta folyamatosan nézem őket, nagyon tetszik a tajgán rekedt beszámolója, elég életszagú, nagyon átjön a nyomasztó érzés Utoljára szerkesztette: reaper5687, 2016.01.14. 23:20:43
Amin a legjobban ledöbbentem: nézzétek meg azt a 2 képet! Eszméletlen lenne!! Így nézne ki a játék 1 év múlva? Aztamindenit!!
És tervezik a dedikált, KSH által 24/7 üzemeltetett játékszerverek létrehozását, miután befejezték a multiplayer rendbehozatalát!! Jee :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.01.14. 23:13:12
Carmang: Uhh, nos igen, én nem szoktam úgy csatározni, hogy megvárom míg jön egy NPC vagy kalóz hajó, ezt a modot használom: AI Enemies - Waves of NPCs
Nem szoktam survivalozni (egyedül nem találom élvezetesnek), csak akkor vagyok survivalban, amikor épp csatázok egy általam kreatívban tervezett hajóval. Úgyhogy ritkán találkozok alap NPC hajókkal, ez a mod tartalmaz pár jó kis ellenséget :) (és soknak nincsenek akkumulátorai)
A csalis tippet köszönöm, használni fogom :)
reaper5687: Nem hallottam még arról, hogy az NPC hajókat irányító MI egy programmable blokkban futna (vagy ahhoz lenne kötve). Érdekes, ezt ki kell próbálnom :D És fel tudnál venni videóra egy ilyen kis hajóelfoglalási akciót? :D A csatározást mindig jó nézni :D
RoboKutya78: Ezt a videósorozatot végignéztem mind a 3 szereplő szemszögéből, és úú most kijött a 7. rész 2 embernél, meg is nézem őket :D
Survival Co-op Ep 01: Catastrophic Failure [Space Engineers]
Én szerintem heteket töltöttem az Empyrionban, nagyon hangulatos, jó ötletekkel tele, pl az ellen AI az őrjáratokkal, valamint az éjszakai egyéb lényekkel, nagyon izgalmas volt, jó naprendszerrel, stb. Persze miután a SE kihozta a bolygókat én is itt kötöttem ki.
Az NPC-k ha jól vettem eddig észre, mind megállnak, ha kilövöd a programmable blokkot róluk, már ha megtalálod a nehéz páncél alatt.
Sajnos a kis fighter nem vált be, 1-1 hajót ki tudtam lőni, de nincs elég tűzerő egy small shipben egy talpig nehéz páncélos large ship ellen, amikor meg el akartam vontatni, rákapcsolódtam, és lazán elkezdett ő vinni engem a haverjaihoz. Ezután gyors lelépés, és a small fighter ment a darálóba, a mai program egy large "fighter" 2 shield generatorral, és egy nagy fúziós reaktorral, T4-es small enginekkel, rakétákkal, és elfogó talpakkal. Elneveztem Hunter-Seekernek.
Szóval "say hello to my little friend"
A linkelés nem szokott összejönni, így berakom így is - úgy is ahogy látom a kép beszúrása most sem jött össze, hát ez van: 1 2
https://www.dropbox.com/s/0jt1dsheax4hkom/244850_2016-01-14_00005.png?dl=0
https://www.dropbox.com/s/al8chzbqxq1d2t4/244850_2016-01-14_00006.png?dl=0
Úgy kell elhelyezni a csalit, hogy előrébb legyen mint a pilótafülke, vagy akár a fegyver, és akkor azt lövi az ellenség. Mondjuk nem árt nehézpáncéllal körberakni, meg manőverezni közben, hogy ne kapják olyan egyszerűen szét. Tecsőn vannak erről videók.
Hááát, én még nem találkoztam olyan npc hajóval amin nincs battery, szóval ezt a reaktort kilövöm, és annyi témát nem igazán értem? Vagy valami modról van szó?
Korábban követtem az Empyrion sorozat történéseit, de egy ideje felhagytam vele. Úgy tűnik kicsit gyorsabban haladnak a fejlesztéssel mint itt :D
Ha így haladnak, ki tudja mi lesz a későbbiekben? Az Empyrion mindig is egy kicsit sci-fi szerűbb volt mint az SE, ami tetszik nagyon.
De az utóbbi tényleg sokkal mélyebb, sokkal odafigyelősebb minden hibája ellenére. Előbb utóbb itt is el fog jönni valamiféle MI rendszer, addig is: bőven van még mit kitalálni és megépíteni :D , ha pedig elindul a magyar szerver, nem is lesz annyira fontos :) Utoljára szerkesztette: laci4321, 2016.01.14. 15:25:08