Csodálkoztam is, hogy miért nincs más ruha.
Pl. a Föld típusú bolygókra nagyon jó lenne, ha nem űrruhában kellene rohangálnom.
Lehetne egy rövidnacis szett jó időre, meg tengerpartra és egy pamutosabb cucc a hegyekbe, hideg időre.
Köszi a segítséget megoldódott, félreérthető volt az instrukció
A szerkentyü megvan, de nincs kijelölt hely mindenhol piros a kerete. Mindenhova próbáltam, forgatom erre-arra, ha nincs megoldás kimarad a tutoriál, mert csak sorban engedi ez előzőt mindig be kell fejezni.
:D
Az űrben esik a hó? A valóságban is jó lenne...
Én YT videón láttam amin egy játékos bemutatja A Kezdő Lépéseket. Pl: először uránt kell keresni, hogyan kell gravitációs bányászni, hogyan kell a hajót irányítani. Hogyan kell állomást lerakni. Enélkül szerintem meg sem tudtam volna mozdulni.
No igen. Bár anno én először nem tudtam felszállni egy kezdő hajóval sem. És nem értettem miért nem megy.
Aztán később építettem egy saját hajót és akkor rájöttem, hogy a futóművel rögzül a hajó és azt felszállás előtt ki kellene kapcsolni. /o\
szerintem ezekkel a tutokkal csak összezavarják az újakat :) Sokkal murisabb az ha egyedül te jössz rá hogy miért nem tudsz levegőt csiholni egy állomásra amikor már minden adott hozzá:)
ha jól sejtem ez a gond: jelöld ki az első kockát az építő elemekből majd lent bal oldalt válaszd ki a bázis építés lehetőséget és tedd le a megjelölt helyre a kockát majd arra rakhatod a másik blokot.
Új vagyok a játékban, most csinálom a tutoriálokat és elakadtam a 4. Oxigénnél. Le kéne tennem egy a 2386-on látott pozicionálót, de sehova nem tudom lerakni. A tutoriál szerint ezzel kéne az oxigén generátorokat a fény felé fordítanom. Megköszönöm a segítséget, mert haladnék tovább
pont erre gondoltam és stabilabnak tűnik mint az első csukló block amit a szállító blokoknak csináltak.És talán nem légáteresztő ha jól sejtem.
No hatalmas frissítést kaptunk, be lehet tenni modolt planétákat.
Szóval aki sajátot akar, annak meg kell tanulnia bolygót modolni.
Ha gond a kép szóljatok.
Lényegében a 4-et csak akkor érdemes megvenni, ha 1. El akarod később ajándékozni; 2. Többen vagytok és a többiek tudnak várni 1 hónapot.
Mivel, ha ajándék lesz, amit tovább akarsz majd küldeni, akkor biztonsági okokból várnod kell 30 napot. De, ha ajándékként adod valakinek, akkor azt az illető azonnal megkapja és felhasználhatja.
Ahm valami ilyesmi rémlett ezért írtam hogy jobban jár az akinek nincs meg és megveszi, bár gondolom itt nincs senki aki visszaélne egy ilyen biznice esetén
Na fórumon utána néztem 2 lehetóség van
Ha nincs meg a játék, akkor 4 ből 1 beaktiválódik, a többi 3 meg bekerül gift ként az inventorydba, 3 külön álló elemként
Ha megvan a játék akkor giftként kerülbe 1 itemként a 4-pack, tehát a megvásárolt 4et 1 itemként tudod csak továbbküldeni. Utoljára szerkesztette: SUPERTRABI, 2015.12.23. 12:51:29
A 4 es pack elvileg úgy működik hogy az bonthatja szét akinek nincs meg a játék ha jól tudom és akkor kapja meg a maradék 3 játékot giftként amit tovább tud küldeni
Vagy ha megbízható egyéneknek adja elvileg mailcímre is lehet továbbítani a megmaradt 3 csomagot
Bár ez csak egy tipp nem tudom pontosan hogy megy a dolog.
De célszerű magadnak rendelni a packot és akkor megkapod mind a 4 giftet.
A naagy hörcsögök ilyenkor packokat vesznek és később megpróbálják őket jóval drágábban kiszórni :)Általában ugye doboz kulcsokért cserélgetnek ilyenkor. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.12.23. 12:17:06
Ja 4 db SE.
Vagy ajándékként kapod amit tovább küldhetsz, vagy steam raktárelem, vagy aktivációs kód, amit szintén fel tudsz használni, vagy tovább küldeni :)
A 4-es pack mit tartalmaz? 4 SE-t?
Ha veszek egy pack-ot ajándékba, akkor a pack-ban lévő játékokat egyesével is el tudom ajándékozni?
Illetve ami nekem kell belőle, azt felhasználni és a többit elajándékozni?
10 ezer forintot még a 4 csomagos pack is megéri vagytok rá szerintem itt bőven akiknek nincs meg a játék és belebolondultak:)
"eskü ha lenne rendes melóm nem is sajnálnám ezt a 10 ropit a fórumtársaktól:)"
Azzal próbálkoztam, hogy a hangár bejárata előtti beugró rész lenyílik a földre, de sehogy nem jött össze normálisan, mindegy, minden járművön van hajtómű, így be lehet állni a garázsba.
Most vesztettem el nemrég egy kb 2 órás bányászatot, lefagyott, amikor meg visszatöltöttem a szétrepült a bányász hajóm, a backup meg rég volt. Raktam egy tornyot fúrófejekkel, pistonokkal és rotorokkal a hajó tetejére, de nem örült, amikor elindultam, úgyhogy az is bukó, marad a külön fúró torony építés :)
A Gatling Gun 3 nincs bekapcsolva és kellene egy kapcsoló a belső világításnak is, éjszakai repülésnél nem jó, ha az kivilágít.
Amúgy szerintem kész a járgány.
Festés, optimalizálás, pistonos landing gear elöl elrejtve, projector ami a saját hajót vetiti ki magára.
És egy név: Raptor PT 101
esetleg lehetne Predator Pt 101 is, melyik hangzik jobban? :)
Most nézem, hogy ez nagy hajó, szerintem a hangár ajtó teljesen jó megoldás rá.
Esetleg az elejére/aljára kellene egy kicsúszó rámpát rakni, hogy landolva le tudj gurulni róla, meg vissza.
Akkor át kell szerkesztenem, az a terv, hogy ezzel fogok mindenhova menni, így kell a légmentes zárás. A hangárban, gépházban, a hídon, és a kis zsilipekben van levegő befúvó, szóval a rendszer fel van készítve, csak most a tavat kell bányásznom, mert kicsit kifogytam a jégből :)
Gondolkoztam a liftes megoldáson is, lehet kipróbálom. A gond csak az, hogy a hangár zsilip rész elég szűkös, a rámpán meg nem fér le a buggy, még lehet az egész hajó alját le kell szednem, és megnövelnem a belmagasságot 2 blokkal, vagy kisebb járgányokat kéne csinálnom
Frankón működik, köszi!
Van egy-két gondolatom még a fejlesztésére, de az építési fázis még nem tart ott, hogy pontosan tudjam, mit is akarok fejleszteni.
Ez egy nagyon jó gondolat, abban az esetben, ha teljesen sík talajra száll le az ember. Amennyiben van benne hupli, akkor az ajtó képes megemelni a hajót, ami instabilitást okozhat. Ha felszerelhető lenne egy érzékelővel, ami megállítja a piston-t, akkor az úgy már tuti lenne.
Kérdés, hogy az érzékelő érzékeli e a talajt?
A motornál nem zár, az biztos, ott úgy kell megoldani, hogy csukva zárt legyen.
Ha kicsi blokkokból van, akkor szerintem fel kell, hogy tudj rá menni. Van több fajta a blast door-ból.
Viszont, ha ez a hajó nem akarja elhagyni a légkört, akkor nem biztos, hogy a zárt tér a megfelelő, mert ilyenkor levegőt kell bele biztosítani, ha elhasználod.
Vagy ötlet... a Blastdooros megoldáshoz a hajó felső plafonjára leteszel olyan távolságba 4 szelepet amekkora ajtót szeretnél és egy liftes megoldás tudnál kreálni szerintem nem muszáj a 45° os módszert erőltetni ha nem működik:)
Köszi, össze is raktam egy rámpát belőlük, bár szerintem a rotornál nem zár rendesen, meg gyalog képtelenség a földről ráugrani, de vészhelyzetre jó lesz :)
Üdv közöttünk!
Szép hajót építettél.
A linkelt rámpa nem légmentesen záródó. Tapasztalat. Viszont lehet állítani, hogy lejjebb ereszkedjen a vége.
Viszont építhetsz akármekkora rámpát, légmentesen záródót. Vannak a Blast Door blokkok. Ezek légmentesen záródnak és össze is érhetnek teljesen. Motor segítségével lehet őket mozgatni.
Szóval akármekkora ajtót tudsz építeni. Egyszárnyú, kétszárnyú, felfele vagy lefele nyílót. Pistonnal még tolót is tudsz csinálni.
Érdekes. Nekem a leszállóhajón van reaktor, akku és a tetején 4 napelem. Leszállásnál a hajtó teteje a nap felé néz, gravitáció generátor kikapcsolva és a hajtóművek sem mennek, mert a csillapítást is kikapcsoltam, szóval csak a ventik, az összekötő rendszer és a világítás megy. Szóval, ha a hajó teteje és a napelemek a nap felé néznek, akkor a hátramaradt idő az üzemanyagból egy '-' jel lesz. Vagyis végtelennek is mondhatnánk. Az akkukat sosem néztem, de míg a bolygón parkolt a hajó, addig nem fogyott rudacska és az akkun is zöld volt minden lámpa, mikor arra jártam.
Köszi, igen, ilyenre gondoltam, csak nagyban, egyelőre nem találtam a workshopban olyat ami leérne a földre a "hangárból" sajnos ez is csak 1 nagy blokkot mozdul lefele, és csak gyalogos fér el rajta. De remélem, hogy a modder majd frissíti, vagy belerakják vanillába előbb-utóbb.
Hali üdv az új tagnak:)
Szép kis járgányt raktál össze ez már igen:)
Nem tudom milyen elképzelésed van a rámpás megoldásodra de itt ez a mod (DX11) Boarding Ramp
Elvileg légmentesnek tűnik bár még nem próbáltam ki ha nem max a hajó aljára egy csoport hangárajtóval megoldható a dolog.
Sziasztok, csak nemrég óta van meg a játék, kb 1 hónapja, eleinte csak kreatívban próbálgattam a dolgokat, aztán végül elkezdtem egy survivalt, mondjuk ellen nélkül, és gondoltam beköszönök, és megosztom a kis légköri mozgó bázisomat. Rendes rámpát egyelőre nem tudtam rátenni, mert semmi se lenne légmentesen zárható. Mindenhol zsilipek, egyelőre bányászat + feldolgozás, amíg nincsenek tele a hidrogén tartályok addig csak légköriek maradnak. Szóval ennyi :) Dropbox - SE
Igen én is ettől tartottam hogy így megy ez,
UPS üzemmód ha lenne örülnék, de nincs. Ha egyszer feltöltött az akku, miért süti ki és kapcsolja le a napelemeket? ez vicc :D
Jelenleg nagyobb a napeneriám mint ami kell a bázisnak így elvileg élhetnék csak erről, de nem merem kikapcsolni a reaktort nehogy ne tudjak visszalépni.
A bolygón 90 perc nappal van ahol vagyok. Ez i dő alatt a napelem ellátja a bázist és fel is tölt akkukat, ha nincs bekapcsolva reaktor.
Ha be van kapcsolva reaktor, feltölt akku reaktor+napelemről, majd mikor feltöltött kikapcsolja a napelemet és akkuról megy minden.
Na de lényegtelen, csinálok egy akku töltő scriptet ami nézi mikor mire van szükség azaz egy automata akku módot.
Az akkuban van egy félautomata üzemmód. Ha feltöltött, akkor utána lemeríti, majd kezdi elölről. Természetesen mivel a reaktorod erősebb, mint a napelem, ezért onnan is tölteni fog, mert hamarabb feltölt. Ha a napelemed termel elég energiát, akkor nem a reaktort fogja használni, hanem a napenergiát. Az akku viszont elsőbbséget élvez feltöltés szempontjából, mert az a tartalék. Vagyis ez nem egy elem a zseblámpában. Olyan, mint a számítógép elé berakott UPS. Szóval teljesen jól működik ez így.
Ha azt akarod, hogy ne használja a generátort, akkor tegyél le annyi napelemet, ami elbírja az állomásod alap helyzetben és még párat, hogy feltöltsék az akkut. A reaktort kapcsold ki, mikor az állomásnak többletenergia kell, akkor akksiról veszi azt, mikor megint alapállásba állt, akkor elég a napelem és visszatölti az akksit.
A battery-automatikus töltésére van valami megoldás?
Azt szeretném hogy ha van napelem és töltené az akkukat ne használja a rendszer az atomreaktorokat, csak akkor ha lemerültek az akksik pótolja ki a napelemeket a reaktor.
Most az van hogy ha van reaktor fullra elkezd tölteni az elemete maxra...de akkor minek a napelem? :) lenne ideje tölteni reaktor nélkül is. Idegesítő hogy ki kell kapcsolnom a reaktort, majd be ha nincs az elemben semmi...
Na el is készült, kipróbáltam, működik, 1-2 szépséghibája van, de működik :)
1. kód
Ez a kód változtatja meg az időt, és kiiratja egy panelre.
Kritériumok:
- a timerbock neve nem tartalmathaz szóközt (pl: Timer_Block)
- a panelnek a neve: timerblock neve + Panel (pl: Timer_Block Panel)
Használata:
- az adott gombon kiválasztod a Prog Blockot
- run with argument
- argumentnek megadott a timerblock nevét majd szóközzel elválasztva +- jellel a módositó időt (pl: Timer_Block +1; Timer_Block -10)
- és oké
Ezzel a kóddal csak akkor változik a kirt idő, amikor gombbal változtatjuk
2. kód
Ez a kód arra szolgál, hogy ha nem gombbal változtatjuk az időt, hanem config panelben, akkor is megváltoztassa a kiirt időt
Kritérium:
- A panelnek a neve: timerblock neve + Panel (pl: Timer_Block Panel)
Használat:
- Timerblockban egy önmagát újrainditó cucc(1-10 mp)
- az adott program block: run with argument
- argumentnek megadod a TimerBlock nevét (pl: Timer_block)
- és okéé
Ha szükséges, hogy nézze azt is hogy a timerblock nevében szóköz van, akkor szóljatok és megcsinálom :)
Remélem tetszik, működik és hasznos lesz számotokra :)
Ez nagyon jó hajó lett, rá sem ismerni az elődökhöz képest. Jól el is játszottam vele Bár mindenképp meg kell tanulni a helikopteres vezetést, azzal nagyon gyorsan meg lehet vele állni bárhol.
A beállításokat még mindig érdemes átnézni, a tornyok most lőttek, viszont az egyik gattling nem volt bekapcsolva.
A színe is egész jó lett, bár alulra talán több kéket tennék, aki messziről nézi, az higgye azt, hogy az égen egy folt :D De ez az én véleményem, amúgy így is tetszik.
A hátuljára a 4-es hajtómű közé-fölé betettem egy projektort, érdemes lenne neked is, így a sérüléseket könnyebb észrevenni és javítani. Persze csak jól beállítva. És persze be lehet tenni elrejtve is, hogy ne legyen sérülékeny helyen, meg szem előtt.
Ami viszont nagyon fontos még, szerintem, az antenna. Az nincs rajta. Egyrészt realitás szempontjából, másrészt, ha eltűnne a fák között, akkor azért meg lehessen találni.
A kis drónokat elég jól elintézi a rakéta, de a sokszögű repülős cuccot is elég jól ki lehet végezni vele.
Ha óvatosan közelíti meg az ember az NPC főhadiszállást, akkor akár még azt is le lehet vele fegyverezni, csak sok idő és lőszer lenne túlélőben. Meg rengeteg türelem. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.12.20. 15:08:34
Pár csinosító, díszítő elem lehet nem ártana a hajótokra, meg adni neki egy jó színezést, világítást. Ha megakad rajta a szemük, nyert ügyetek van :)
Mindjárt meg is lesem a gépet.
Elvileg kreatívban nem számolja a kontik tartalmának a súlyát. Azt nem tudom, hogy a zsűri figyeli e ezeket is.
A számolós program azért nem lenne rossz.
A táblázat úgy ahogy kész, bár nem a legtökéletesebb, de azért használható.
A súly alapján számolható a felhajtó hajtóművek száma, de a többit csak úgy lehet, ha először felrakod őket és utána számoltatsz az össz súllyal.
Annak igazán örülnék :), de sztem simán nyerjük a contestet :D (bár ahogy néztem erős a felhozatal)
Festés, config, missile turret, meg 1-2 aprósággal frissitve MK 5 Armed
Már csak egy nevet kell neki kitalálni és mehet is contestre.
Feltöltöttem a konténereket minden jóval, de igy a súlya átlépte a 300tonnát, és még nem próbáltam a mozgékonyságát a földön.
A script készül nagy erőkkel, ma sztem meg is lesz.
A számolós program kell-e még, mert emlitetted régebben hogy dolgozol valami excel táblázat számolgatóson és hogy az az a számolgatós lesz-e? Mert a proginak is nekiállnék :)
@Supertrabi: lehet olyan scriptet írni, amivel egy gombpanel segítségével az időzítő idejét állítod és ezt ki is íratod egy LCD-re?
Pl. 1. gomb: 1s-sel növel, 2. gomb: 1s-sel csökkent, 3. gomb: 10s-sel növel, 4. gomb: 10s-sel csökkent. És az aktuálisan beállított időt kellene kiíratni az LCD-re.
Én eddig is igyekeztem szimmetrikusan tervezni, szóval max a nagyon kis hajóimmal lesz gond, amiken van összesen 6 hajtómű.
Bár azért ezentúl jobban oda kell figyelni a tömegközéppontra. Remélem, ha ez rendesen a játékba kerül, akkor jobb megjelenítése lesz a tömegközéppontnak.
Az atmoszféra hajtóműveknek szerintem most is van valamennyi realisztikus hatása. Csak a tetején volt oldalazó hajtómű és mikor oldalazni akartam, akkor kicsit el is döntötte a hajót abba az irányba, amerre menni akartam. Át nem fordultam azért.
Oké.
Szerintem valami zöld barna vagy homokszín, két árnyalattal lenne jó. Esetleg zöld és egy árnyalata.
Valami katonai, hamár a jellege is az.
Kreatívban próbáltam, akkor nem tudom, mi volt a gond. Majd megnézem mégegyszer.
Azt hiszem megvan a tökéletes magyarázat arra, hogy miért is érdemes egy hegyoldalba építeni a bázist :D Ironstorm Missile Platform Nézzétek meg a videót :D
Emberek. Hát ez az alkalom is elérkezett. Megérkezett egy mod, amivel a a hajtóművek többé nem csak hozzáadnak gyorsulást a hajó tömegközéppontjához, hanem minden egyes hajtómű külön tolóerőt generál. Emlékszem még volt is róla szó, hogy miért nem ilyen a játék, így nem realisztikus. Most már meg lehet oldani hajtóművel forgást!
Arra viszont készüljetek fel, hogy egészen új kihívás lesz így hajót tervezni! :D
Olvastam, de sztem jobb hogy ha műhely elemként rakjuk fel, csak hát ahoz kell eredeti SE, emg sztem nem dijjazák azt aki crackelten játsza a játékot. Az utómunkálatokat megcsinálom hamarost, sőt, már szünet van XD,
az alsó ágyú, hhmm, passz, nekem mükszik, vagy surviban próbáltad ki? lehet nincs bekötve, na majd megnézem úgy is.
Viszont festésre ötleteket várok XD, semmi jó elképzelésem sincs.
@Supertrabi: Szerintem már egész korrekt a csónak. Pár beállítást azért még igényel, pl, hogy mire lőjenek a turret-ek, hogy be legyenek kapcsolva és, hogy a ventilátorok is befele vigyék a levegőt a fülkébe, ne kifele.
És mindenképp kell neki valami festés, mert a kinézet is fontos és ebbe az is beletartozik.
Viszont az alsó ágyú nekem valamiért nem akart lőni, pedig minden be volt állítva.
Olvass üzit majd.
Muszáj volt a SETool-hoz folyamodnom, kitöröltem a legtöbb ellenséges hajót és a távoli objektumokat, meg jónéhány kallódó hulladékot is.
Közben meglett a nagyobbik kis hegesztőm, valamerre halad 12 m/s sebességgel. Ezekszerint nem megsemmisült, hanem egy Connector bugnak köszönhetően elszakadt az állomástól és azóta is halad. Na de majd utánamegyek.
Ja igen, alegfontosabb, 0.98-1 lett a sebesség így, hogy csak pár NPC hajót hagytam meg.
Érdekes, hogy rengeteg aszteroida látható körülöttem, de csak nagyon kevés volt a mentett állásban, amit látott a SET.