A fórumon azt írják, hogy javítva lett és a játszó közönség is megerősíti.
Majd valamikor kipróbálom, de most még kicsit az Elite-t nyúzom, hamár megvettem :)
Jah, és extraként bekerült az atmoszféra hajtómű animáció. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.12.17. 23:39:34
Egy kérdés a kezdő lelkes módoló társasághoz:)
Egy meglevő mod átprogramozása pl a Nasamodé mennyire volna bonyolult gondolok arra hogy a blokoknak a tulajdonságát kéne módosítani levegőáramlási szempontból:)Az építőkockák félkörök ablak légeresztésének megszüntetése volna a feladat.
Akkor hajazik a játék az EvE-re kis túlzással:)Persze nagyon butított összehasonlítás volt ez:)
Azért az Elite-s videóknak nem bedőlni. Amúgy asszem, hogy kell hozzá a sima is, ami 40-50 euro körül mozog most.
Én anno 40-ért vettem elővételben, a Horizons-t meg tegnap 38-ért elővételben :)
90% propaganda, 10% valós.
Nincs külső nézet úgy, mint SE-ben. Van egy Repair mode-nak nevezett nézet, hogy megnézhesd a hajód kívülről.
Viszont a játékban nincs pause gomb, szal, ha megtámadnak vagy valami az utadba kerül, akkor...
Azt nem mondom, hogy nem izgalmas, mert amikor épp tele a raktér és annyi pénzed sem maradt, hogy a biztosítást kifizesd, ha elveszted a hajód, akkor azért rendesen majrézol, ha egy kalóz kiszed SuperCruise módból.
A pvp-re elég kicsi az esély, csak forgalmas, fontos rendszerekben futsz össze játékossal, azon kívül, tényleg hatalmas a galaxis.
A Horizons érdekes lett. Amellett, hogy bekerült megint pár új hajó és bolygós járgány, amivel kavicsokat lehet keresni, amiből aztán ásványi anyagok esnek, amiket összeszedhetsz és fejlesztheted, meg újratöltheted a járgányt, még nem tudom, hogy mit is lehet ténylegesen kezdeni. Bár a ritkább ércekből nem találtam egy darabot sem.
Azért 3 órácskát simán eljátszottam vele.
Szóval aki szereti az űrben röpködést, scannelgetést és kereskedést, annak nagyon ajánlott. Ha mondjuk kalózkodni szeretsz, akkor is ajánlott, az azért elég izgalmi faktort ad, akár szállító hajó kilövése és rakomány begyűjtése (körözés alá kerülsz és a helyi biztonságiak megpróbálnak eltenni láb alól, de, ha elég magasra kerülsz, akkor player-ek is rád mehetnek), vagy csak az űrben kotorászva is lehet értékes dolgokat találni, viszont ezek sajnos valamiért illegálisak. Fekete piacon eladhatod, de ez nincs minden állomáson és a nagy állomások körül mindig van járőr, aki scannelget. Mostmár a gyorshajtást is büntetik, repu romlással, vagyis beszáguldozni sem igazán érdemes. Viszont lopakodó módban is be lehet menni, ami azért elég izgis tud lenni.
Aztán meg ott van a CQC, amit csak a napokban próbáltam ki, de nagyon állat. Amolyan dock fight. Mondanám, hogy nagyon hasonlít a WoT-hoz, de igazság szerint inkább a CoD MP-hez. Vagy 4vs4 megy x kill-ig vagy pontig, nem tudom pontosan vagy zászlófoglalás, de mehetsz mindenki mindenki ellen is.
Amíg nem hozzák rendbe az SE-t, asszem mással fogok játszadozni.
Szerintem lassan csökkenni fog a játék látogatottsági szintje.Ha értelmes masina lenne alattam már én is dezertáltam volna. Steamen ennyibe fáj!
Felvettem ahogy felszállok a bolygóról, hát nem lett valami izgalmas. De csak 10 perc lett, mert nem teljes a progi.
Ráadásul 10-15 ezer méter körül a szimulációs sebesség leesett 0.2-re, így fél óra volt elhagyni a gravitációs teret.
A bázisomra érkezéskor meg egyszerűen kilépett a játék.
Viszont eszembe jutott, hogy a Gyógyító állomásokon lehet újjáéledni, ha meghal az ember. Elvileg te választhatod ki, hogy melyiken térj magadhoz. De az is lehet, hogy a legközelebbin ébredsz automatikusan, nem teszteltem. Viszont, ha előbbi, akkor csillagkapu sem kell, hogy lemenjek a bolygóra, egyszerűen csak meghalok és ott kérem az újjáélesztést. (Mert oda is építettem egy állomást.) Ha meg vissza akarok menni, akkor szintén ez a módszer.
Persze ezzel semmilyen anyagot nem lehet hurcolni, de lent már úgyis hagytam és amúgy is bányász területet kellene keresni.
A VideoPad-dal lehet szerkeszteni a Bandicam-os felvételt. És elég egyszerű a használata. (De ezt csak a videó feltétele után találtam meg, így a vágatlan verzió került fel.) A videjó :D
1:30-tól kezdődik az izgalom.
Azt is hozzá kell tennem, hogy valamiért a billentyűzet sem volt magyar, mert 'y'-nal leállt a reaktor, holott a csillapítást akartam bekapcsolni. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.12.15. 13:14:42
Látod, a DX beállítást nem is néztem. Ha nem mondod...
Amikor csináltam gameplay videót, akkor egyszer nekem is visszaállt minden beállítás az alapra, DX9-re. Csodálkoztam is, hogy egész világos minden, látom azt ami árnyékban van,stb.. Na mondom végre megcsinálták normálisra a DX11-et. :D
Aztán egyszer csak pár óra után észrevettem valamit, és hirtelen beugrott hogy nézzem meg a grafikai beállításokat.
És felvetted ezt az akciót videóra? Úgy megnézném :D :D
Az OBS valamiért nem vesz fel szépen, pedig ez a része jól be van állítva.
A Bandicam azt csinálja amit kell.
A kérdés tényleg a szerkeszthetőség.
Most akkorát nevettem :D
A 2 perc szaladás után volt kb fél perc akció, így nem mutatom meg, mert még a végén azt hinnétek, hogy A Gyűrűk Urába csöppentetek.
A lényeg, hogy nem sikerült lekavicsbombáznom a DanielJackson-t, így gondoltam megközelítem gyalogosan. Kb 500m-re landoltam tőle egy domb árnyékában, a rakétatornyok rá vannak állva, engem nem is lőnek, mégha látnak akkor sem. Viszont az ágyútornyok rendesen szórnak még mielőtt kibukkannék a domb mögül, így esélytelen hatástalanítani őket.
Szóval gondoltam, akkor berepülök a kavics szóróval. Valamiért menet közben kiestem a fülkéből (pedig ép volt az is, meg a reaktor is) és nem is láttam, hogy hirtelen bekapcsolódott a Jetpack, ezért bekapcsoltam. Újra. Még épp a Jacksonnak való ütközés előtt sikerült visszakapcsolnom, így 17% életerővel megúsztam és a hajón landoltam. Na igen ám, de utánam jött a hajóm és hát a többit képzeljétek el, én jót röhögök rajta még most is :D :D :D :D
Nem tudom mit csináltak a játékkal, de a beállítások visszaálltak alap helyzetbe. Én nem csináltam vele semmit, az tuti, lehet, hogy a sok kilépés (kidobás) okozott némi fájl sérülést. Vagy az OBS.
De az is lehet, hogy a W10-zel lesz a gond, mert most már a TC sem hajlandó elmenteni bezáráskor az aktuális helyzetet és Steam sem tud egy játékot egy másik vinyóra frissíteni. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.12.15. 00:10:23
Szóval akkor még mindig a jó öreg FRAPS a nyerő.
Valamivel a készítők is felveszik, meg a gameplay-t készítők is és azért nem olyan rossz azoknak a minősége.
Vagy ahogy LookUsArts nevű felhasználónk mondotta egy korábbi hozzászólásában:
"En Fraps-el veszem fel a dolgokat, vagy OBS-sel (ez ingyenes)
-majd sony vegas proval vagom meg, de ugyan ugy jo pl az adobe premier is."
A Bandicamot én már használtam, amíg az aktív addig az LCD kijelzőkön nem látható semmi!
Nem tudom ez miért van így, valami bug... Nem is szólva arról, hogy a Bandicamos videókat utána nem tudtam szerkeszteni sem Avid Video Studio-val, sem Adobe Premiere Pro-val, Előbbinél a kép szétfolyt, csíkozódott és elcsúszott a hang a képtől, utóbbinál "csak" a hangelcsúszás volt tapasztalható.
Én a FRAPS + Adobe Premier Pro kombót javaslom ha gameplay videót tervezel készíteni. A FRAPS + Avid páros sem vált be. Valami elég komoly dolog lehet a játékkal, nem lehet normálisan videókat rögzíteni. Ja és egyébként a FRAPS is csak úgy a pöpec, ha rögzített FPS számmal veszed fel a játékot (mármint a FRAPS által létrehozott videófájl legyen rögzített FPS-számú, nem a játékot kell rögzíteni)
Jah, az.
Amúgy más is írja, hogy nem új dolgok kellenének a játékba (bányászható szikla), hanem a meglévőket kéne fejleszteni és javítani a teljesítményen.
Visszanéztem az Action-nal a videókat és elszomorodtam. Amellett, hogy felvétel közben 100-ra járatta a procit és felvette a játékon kívüli részt is (asztalt), még akadozva is vett fel.
Kíváncsi leszek a Bandicam-ra.
És remélem nem fog ennyiszer kilépni a játék csak úgy.
A Keen fórumon meg azt tanácsolták, hogy takarítsam ki a világom vagy kezdjek új játékot.
Ó, hogy de megcs....
El akarom menteni az állást, erre kilép a játék.
EDIT: És elmentette. Viszont a felvevő 100%-ra járatja a procit. Így tuti kipróbálom a másikat majd. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.12.14. 18:35:05
Köszi, ha nem jönne be az Action!, akkor kipróbálom.
Huhh bakter 2 napon múlott az inaktivitás gyorsba automattáltam persze hogy ott meg hiába nyomkodtam a gombot nem működött.Most fizethetem azt a semmire se elég TB biztosítást is
Gondoltam megnézem én is, hogy mikor jár le az enyém, mert már rég töltöttem és mostanában nem kapok az egyenleginfoval erről infót.
De a vodafone oldala természetesen hulladék, sms-es telszámos kódot (aktuálisat) nem találok.
Edit: Ki kellett kapcsolnom az AdBlock-ot
Az kurva pech lesz mert bankba is be kell sertepertélnem ha nem kapom vissza a számom :( Csak ugy derült ki hogy sárga csekket akartam aktiválni és várom a jelszót az aktiváláshoz és nem gyün mondom mi a va élet van.Az csak tallonba teszik ilyenkor a számot egy kis ideig .A legjobb nem az én nevemen van volt a számla:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.12.14. 14:26:36
Kezdj el sétálni. Régen úgy volt, ha lejárt a kártya, akkor azt eltehetted szép emlékbe. Most vehetsz egy új kártyát, új telefonszámmal. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.12.14. 14:20:38
Skacok segítség kéne telefon ügyben!!!
Elbaszarintottam a rendszert elfelejtetten a megadott időn belül pénzt telepíteni a kártyámra.Teljesen kikapcsolták a számomat
Nem tudnak hívni Nem tudok a telenor oldalán se belépni telefonszámmal. Kérdés Ha feltöltök rá lóvét aktiválódik a kártya vagy egy kellemes sétát fog ez jelenteni a telenor kirendeltségére a számla tulajdonosának?
Szerintem ez nagyon egyszerű. Az ST számítógépes grafikával készült. De ha makettel is csinálták, mint az STOS-t, akkor is egyedi.
Ha meg is csinálnák a blokkokat, akkor is csak 1 hajóhoz passzolnának igazán.
Ez olyan, minthogy miért nem lehet szép kört csinálni az űrben?
Vagy gömböt.
Egyszerű. Minden gömbnek vagy körnek más a sugárhossza, emiatt a felület nagysága is más lesz, és így az ívek szöge (sugara, nem tudom, hogy hívják, laposabb, ívesebb) is más lesz.
Ha akarsz egy 1 km átmérőjű kört, akkor ahhoz más elemek fognak kelleni, mint a 100 m átmérőjű körhöz.
Ha viszont valahogy bele lehetne moddolni egy változó geometriájú elemet és a beállításokban megadni, hogy mekkora sugarú lesz az építményed...
Motor, piston, hangárajtó van. Ez az elem tartalmazhatna piston-okat és a felülete kis lamellált lapok lennének, aminek a magasságát és dőlését állítja a megadott érték alapján.
Na már megint megindult a fantáziám, asszem itt abba is hagyom.
Azon filózom hogy a modderek miért nem készítenek olyan blokokat aminek kifejezetten a nagy hajók külső kinézetét alakítaná át pl gondolok ilyesfajta kinövésekre a hajók felszínén Korlátok kisebb nagyobb dudorok kockák emelvények szellőzők. Meg a többi
Így egy ST hajó sokkal életszerűbb lenne:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.12.14. 12:49:07
Nincsenek drónok. Azt már rég kikapcsoltam.
A hajók sem értem, hogy miért vannak, mert azt is kikapcsoltam.
De azok is inkább csak esnek. Valamiért nincs bekapcsolva náluk a csillapítás.
Pedig az Asgard hajó képes felemelkedni a földről, szal nem értem, hogy akkor miért nem száll le szépen.
Ezt kipróbálom.
Ha képes youtube-ra optimalizálni, akkor az még jobb, a fraps-os és utána tömörített anyag valahogy sosem sikerült igazán jó minőségűre. Pedig maga a videó jó minőségű volt.
Remélem szerkesztésre is van lehetőség akkor már.
Ötlet kapj el egy dront SeTolsal és azt tanulmányozd lehet valami szimbiotikus kapcsolatot építettek ki a vezető és a hajók között :)
ha a dronok is bambán süllyednek akkor tuti bug.
Először egyik hajó sem akart leesni, még kikapcsolt csillapítással sem. Amint kiszálltam az egyikből kikapcsolt csillapítással, azonnal leesett.
Ilyen bugot is utoljára a Minecraft-ban láttam. És alig játszotta a játékkal még.
Mint látható volt, a kis hajókon csak felfele hajtómű volt. Mivel a nagy hajtóművesről leesett a reaktor, mikor a kikapcsolt csillapítás után megpróbáltam talpra állítani, így a kis hajtóművessel mentem egy karikát. Amolyan helikopteresen.
Elrepültem az Asgard hajó fölött, ami rendesen lőtt, de nem talált el, majd a még a környékén megfordultam és visszarepültem a bázisra.
Kicsit túlcsúsztam rajta, de végül sikerült megfognom a hajót.
A leszállás döcögős volt, tekintve, hogy nem tudtam körbenézni és a hajót is irányítani. (De jó is lett volna az Oculus Rift, ha ment volna vele a játék...). Szóval kicsit alacsonyabbra süllyedtem a kelleténél, ezér kicsit neki is mentem platformnak (csak a futóművek...), de sikerült felemelkednem és letenni a hajót, majd rögzíteni.
Érdekes élmény volt, nagyobb hajónál rendesen kell rá hajtómű, hogy legyen erő benne a korrekciókra, különben hamar összetörném.
Talán már nem lassan eljár felette az idő:)
Én az actionrecorder ajánlanám.Ha jól tudom ezzel területez is lehet rögzíteni a képernyőn nem csak teljes monitort vesz fel és ha jól tudom yutube elérés is van benne közvetlen feltöltéshez.
Vagy a streames videokártyákta ajánlom:) persze a tehetősebbeknek:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.12.14. 12:38:30
No ez egyre jobb lesz.
Nem tudtam beállni a bombázóval a hajó fölé, mert valami láthatatlan akadálynak ütközött, amit csak 50m/s fölött volt hajlandó áttörni. De ekkor meg túlmentem a célon és visszafele ugyanez volt a helyzet. Ráadásul jobbra helyett balra ment és fordítva.
Gondoltam visszatöltöm a mentett állást, erre meg kilépett a program.
Elmentem Elite-zni. Ha csütörtökön (elvileg patch day) nem javul a helyzet, akkor megveszem a Fallout 4-et...
Szóvá tettem a sebesség gondomat. Kíváncsi vagyok rá.
A flex, hegesztő és bányász hajóm érdekes mód nem süllyednek. Igaz csak kicsi hajtómű van rajtuk és a súlyuk is sokkal könnyebb, de megpakolva sem süllyednek.
Lehet, hogy a nagy hajtóművekkel lesz valami?
A helikopterezést akkor nagyjából ismerem. Ezeken a kis hajókon sokkal kevesebb a fékező hajtómű, így, ha látom, hogy lassan lassulok, akkor felhúzom az elejét és a felhajtó hajtóművek is besegítenek. A lendület miatt meg egy kicsit még emelkedem is, mielőtt elkezdek süllyedni.
Nem mellesleg 5 kicsi hajtómű tesz ki 1 nagyot felhajtóerőben. Az 5 kicsihez csak 90 motor kell, míg 1 nagyhoz 144. Ha kicsikkel pakolom tele az egészet, akkor még gazdaságosabb is lesz. A súlyt még nem néztem. Viszont az biztos, hogy rondább is lesz.
Az egész hajókinézetnek az a legnagyobb baja, hogy nekünk nincs tervezőprogramunk, mint a valóságban. A SETool-ban a leírás alapján nem lehet tervezni. Ha meg a játékban szépen elrejted a hajtóműveket és utána derül ki, hogy kevés került rá, akkor ehh... Mindenki képzelje magát a helyzetbe.
Hmm, nem is olyan rossz, csak tudnod kell mit csinálsz XD, gyakorlatilag az mk5ön végeztem pár átalakitást, minden irányban 2 hajtómű a pontos leszállás miatt :D, oszt 10 alulra. Na és igy egész jól el lehet lenni és elég realisztikus helikoptert kap az ember.
Elindulás után felrepül az ember 50 métert, inertia demp off, előredönti majdnem 90 fokban felgyorsul 104 re, vissza vizszintre (kb 2-300 méteren) és onnan már csak hagyni kell had menjen.
Ha nem akarsz azzal bajlódni, hogy 500 m ről a lehető leggyorsabban juss le, hgyd kb 100 m ig lemenni (persze folyamatos lassitással).
Ha kanyarodni akarsz akkor gérrel húzod, q-e vel döntöd, spaccel nyomod, de csak okosan, mert kidriftelhetsz a levegőben XD. Lassitásnál felhúzod az orrát 45-80 fokig, attól függően milyen mértékben akarsz lassitani és közben nyomod a spacet.
Leszállásnál meg lelassitasz, megközelitedz kb 50 méter távolságra a landolási zónát, inertia demp on, oszt leszálsz rendesen :D
Ilyen egyszerű, de nagyon is realisztikus, mivel ha megnézed egy helikopter mozgását az is ilyen :)
Na igen ez a süllyedés abból fakad, hogy folyamatosan számol a gép, hogy mekkora erővel tartsa fenn, de ezt a számolást az űr közegből másolták át és amikor elérné a 0 m/s et, akkor a hajtóművek leállnak, nem tolnak, viszont abban a pillanatban a gravitációs erő nagyobb lesz és húzza le és ez megy folyamatosan. Ha megnézed az energia szükségletet a hud-on akkor láthatod hogy folyamatosa változik, ebből következtettem erre a hiba okra :)
Másrészt Repülőt lehet csinálni csak felfelé és előre felé toló hajtóművekből :) Viszont akkor tényleg kell leszállópálya.
A mostani contestben, meg úgy a játékban általában a bolygókon helikopter szerű gépeket épitünk, amik megmaradnak a levegőben és lehet velük oldalazni dőlés nélkül.
Viszont talán lehetne olyan "realisztikus helikopter" stilusú gépeket épiteni, amik csak felfelé toló hajtóművel rendelkeznek és gyroscopokkal meg egérmozgással lehet csak mozgatni mint egy rendes helikoptert :). Ezt megpróbálom megépiteni, hátha összejön valami, csak az irányithatósággal lesznek gondok XD
RJoco:
Az aerodinamika hamarosan meg lesz oldva, modként márbelkészült és kizártnak tartom hogy ne vennék át az alapjátékba is. Ahogy szerintem a szárnyak beemelése is csak idő kérdése.
Szerintem ez most nem lett annyira csúnya, mint a háttérben a teknősbéka.
Tekintve, hogy nincs aerodinamika a játékban, így sem helikopter, sem repülő nem építhető rendesen.
Azt nem tudom, hogy a helyből felszálló repülő mekkora tömeggel bír az életben, de ott is azért ott van az aerodinamika.
Az se felejtsük el, hogy leszállásnál a repülő a fékszárnyakat, majd a kerekeket használja.
Ha építenék egy leszállót és kereket a hajóra (ami szerintem rondább lenne), akkor nem kellene előrefele hajtómű. Viszont csak leszállópályák között tudna rendesen közlekedni, különben becsapódás lenne a vége.
Ha nincs oldalra hajtómű, akkor hiába fordulsz el és nyomod a gázt, sodródni fog megállás nélkül.
A játék úgy kezeli az egészet, mintha az űrben lennél csakhogy itt van egy 1g-s erő, ami mindig lefele húz.
Na ez hosszú lett, de a problémát tartalmazza.
Más: ez az új hajó, nem tudom, hogy miért, de folyamat süllyed. Elég lenne rá 5 nagy hajtómű is és azzal már 10m/s gyorsulást is el tudok érni felfele, de 6-tal szimmetrikusabb kicsit. Ha kiszállok a hajóból, hogy alul hegesszek még valamit, szépen a fejemre süllyed és nem értem, miért. Így elég nehéz az alján valamit is javítani.
Elvileg 10m/s-mal képes gyorsítani és megállni is, valamint oldalra manőverezni. De sajnos a 0.3-as szimulációs sebesség miatt ebből semmi nem érződik. És a játék indításánál még 0.5 volt.
Közben viszont párszor beakadt a játék. Azt hittem, hogy új hajó jön, a régi gépen akkor csinálta ezt, de az újon elmúlt. Ez az utolsó patch nagyon betett a játéknak.
És hiába van kikapcsolva minden opció, hogy ne jelenjen meg több, akkor is küldözgeti őket. Ma is lepottyant egy Asgard hajó úgy 10 km magasból.
Sajnos igen a gravitáció nagy úr már egy 300 tonnás hajóra 10db nagy légköri kell, hogy normális sebességgel emelkedjen és 6db hogy 15sec alatt gyorsuljon 100-ra. Ezt kell elosztani, hogy szép legyen és ne "irreális", én se tudtam eddig összehozni tetszetős masinériát a mostani is mehet a napba.
Miért nem lehet ezt megvalósítani egy két beállítási lehetőséggel több lenne a meghajtókon és máris csökkenne a számuk a hajók oldalain.
Nem akarom a munkáitokat lebecsmérelni... szép alkotás mindegyik, de tényleg nevetséges ez a meghajtókkal tele aggatott kivitelezése a leszállás felszállás megvalósításának.Kicsit olyan un reálisnak tűnnek a hajók miattuk
Közben készítettem egy kavics bombázót.
Kipróbálni sajna nem volt időm, mert mindjárt meló, majd éjjel.
Addig pár kép:
A dx11 sajna nem kopatible nálam a noti miatt így még bolygóra se tudok koppanni:(
Ezért jó a vanilla.
Nem hiszem, hogy bárki fizetőssé tenné a modjait. Márcsak azért sem, mert szerintem jogilag nem teheti meg, hacsak nem köt szerződést a SE készítőkkel.
Az, hogy van egy Donate gomb, csak egy dolog. Ki nem szeretne pénzt kapni a szórakozásért. És, ha elég jó a munkája, akkor talán még fizetnek is neki.
Amúgy meg érdemes megvárni, míg a játék átkerül a korai hozzáférésűből a normálba és egy mod készítő csapattól leszedni egy olyat, ami minden fontos dolgot tartalmaz. Akkor nincs bosszankodás. Az egyszemélyes emberkéket meg hanyagolni. A nagy dolgokat szerintem úgyis többen fogják csinálni. Általában ez így szokott lenni.
Nem tudom egyes blokk készítők hogy vannak ezzel de engem kifejezetten szúrná a szemem, ha valaki ellopná az alkotásom. Most itt csak a blokokról modokról beszélek és feltöltené a saját műhelyébe kb úgy feltüntetve azt mintha a saját munkája lenne.Oké tudom hogy szabad forrású a dolog, de kicsit irritáló. Főleg ha már egyszer letöltöd azt a blokkot és így a másolatról azt hiszed hogy egy ujj verzió.Meg van annak a módja ha az ember úgy akarja gyűjteni ezeket a blokokat hogy feltölti a saját műhelyébe tegye privátba akkor.
Nálam is vannak olyan alkotások pár darab amit max vagy barát vagy senki se lát.
Lassan olyan kaotik lesz a dolog tényleg hogy szinte követhetetlen lesz a rendszer és nem csodálnám ha valakinél pont a blokokk modok nem megfelelő kezelése miatt szarakodna a játék.Még a végén kilyukadunk hogy fizetőssé fogják tenni a nagy modderek a dolgaikat azt leshetünk. Már azért fel fel tűnnek a paypla megjegyzések egyes készítők lapjain:)
Csak egy példa: (DX11) Conveyor Hinges - transfer items flexibly máris létezik két verzió belőle.Megtiszteltem az eredeti készítőt hogy az ő blokját töltöm.Még akkor is ha csak megint dx11 re gyúrta ki a csóka Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.12.13. 11:12:11
Megoldottam másképp, kicsit dolgozni kell vele, de működik.
Ha megadom a hajó súlyát hajtóművek nélkül, akkor ki tudom számoltatni vele, hogy mennyi hajtómű kell a lebegéshez és mennyi a 10 m/s gyorsításhoz felfele.
De a lebegéshez szükséges hajtóműszám jó az előrefele, hátrafele való gyorsításhoz is, bár a 9,80665 m/s-mal számoltam.
Mivel tört hajtóművet nem lehet feltenni, ezért a rendszer minden esetben felfele kerekít.
Sajnos a kicsi és nagy hajtóműveket nem képes vegyíteni.
Kis hajónál nem is biztos, hogy lenne értelme, mert pl. vagy 5 nagy hajtómű vagy 4 nagy és 5 kicsi hajtómű.
Az építési költséget nem ismerem, bár az igaz, hogy 4 nagyot el lehet helyezni szépen és az 5 kicsit is, míg az 5 nagyot már macerásabb.
De elvileg a vegyes kiszerelés számolása is megoldható, még dolgozom rajta. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.12.12. 22:36:38
A google drive nem enged körkörös függőséget a táblázatkezelőjében.
Van olyan táblázatkezelő, ami engedi?
na a helyzet az, hogy rádobtam +3 nagy hajtóművet, meg 9 kicsit, egész jó lett. Felgyorsitottam a rámpák forgását 8.0ra, az alsó turretet meg nem akarom kijjebb hozni, mert a fizikai kiterjedése gátolná a jó landolást(felemelt orral tudna leszállni), ami a beszállást megnehezitené. Frissitettem a bp-et, lessétek meg :)
@Supertrabi: Szerintem még kellene rá hajtómű. 200m-en nem tudtam megállni 80-ról és hát nem sok mindent tudtam volna lefényképezni, úgy szétszedte az Asgard hajó.
Pedig gondoltam, ha az orra alá bejutok, akkor van esély. De fölötte tovaszálltam füstölve.
valaki kiderítette már mi értelme annak hogy a dx 9 es blokokat dx 11 de módosítják? baromira érdekelne mi különbség van a kettő közt?
kezd nagyon kaotik lenni a blokk piac.
próbát megér :) szimulációs sebesség 0.5 fölé nem megy sajna :(
bocsánat előző hsz-ban elírtam 500 méterről fékezve 8 nagy hajtóművel
Csak nem a versenyre készülsz te is?
Másnál normálisan megy a játék? Nincs szimulációs sebesség csökkenése a rock-os update óta?
hmm, ez nem a föld szerű bolygónak számit, szal itt nem biztos, hogy 1g a gravitáció, lehet 1.2 vagy 1.3 nézd meg jobb lent a gravitációs panelen mennyit ir, és azzal számolj :)
Egyébként jól néz ki a hajód :)
200t = 200.000kg
1 légköri nagy 400kN nal tol
6 db 2400kN = 2.400.000N
a hajóra gyakorolt gravitációs vonzás 1g nél (10m/s2) 10*200.000=2.000.000N
a légköri hajtóművek által kifejtett tolóerő nagyobb mint a hajóra ható gravitációs erő, szal a space megnyomásakor fel kell emelkednie.
Sziasztok az valami mi bug lehet, hogy 6db nagy légköri nem képes felemelni 200t ,de 12 kicsi szépen viszi oldalra? Utoljára szerkesztette: kipeti, 2015.12.12. 09:58:48
De most komolyan, én ezt nem értem.
Mintha olvastam volna valamit az új update fórumán, hogy elcseszték a szimulációs sebességet.
Azért elég erős gépem van és a BIOS frissítésnek köszönhetően már automatikusan képes járatni a procit 4,2 GHz-en.
A Játszóterem szimulációs sebessége tegnapelőtt még 0.8-1 között mozgott. Most 0.3-0.4 volt. Azért ez röhej.
Remélem nagyon hamar kijavítják ezt a hibát, bele sem merek gondolni, a túlélő világom sebessége akkor hova eshetett.
@Supertrabi: Megnéztem a hajód. Ebben a fantasztikus sebességözönben.
A fordulása egész jó volt, sajnos a gyorsulást/lassulást így elég nehéz jó érezni, ezzel a sebességgel mindenképp lassúnak mondható. Ha javítják a hibát, akkor többet tudok mondani róla. A felhajtó erő viszont kevés. A hajó a lebegésre sem képes, mert szépen süllyed lefele alaphelyzetben is. Ez leszállásnál nagy gond, mert nem igazán tud megállni. A tetejére szerintem nem kell 2 ágyú (de ez csak az én véleményem), az alján meg kicsit kijjebb kellene hozni, nagyon be van építve.
A lehajtható ajtó nem rossz, csak túl lassú. Mivel ügyesen sikerült leszállnom és az aljára tenni a hajót (megsemmisültek a külső hajtóművek), így a lenyíló ajtó felemelte a hajót.
A pilótafülkének nincs o2 ellátása. Egy ventit érdemes valahova rakni rá. Persze kreatívban teljesen mindegy.
Épp azon gondolkodtam, hogy mit fogok kezdeni az Asgard hajó durva fegyverzetével. Aztán eszembe jutott a gravitációs ágyú. De a bolygón ez nem megy olyan könnyen. Persze, ha fentről lövöldözöm lefele, akkor máris más a helyzet.
3-4000 méterről talán felgyorsul maxra a lövedék, még nem számoltam utána. De lehet, hogy ilyen magasra sem kell emelkednem.
Egyrészt, ha nem teljesen állítja előre, akkor van felhajtóerő is. Másrészt, ha lebegni tudsz, az nem jelenti azt, hogy gyorsulni is felfele. Ez meg plusz rásegítés lenne még arra is. Szóval a lényege az lenne, hogy amerre épp haladni akarsz vagy fékezni, arra adna még plusz tolóerőt. Így 4 irányba lehetne +2 vagy +4 hajtóműved is akár. A manőverezhetőséget szerintem nagyon megdobná.