Jó kérdés, ezt a részét én sem értem és nem is értettem korábban sem.
Meg amúgy is a dx9-nek kompatibilisnek kellene lennie a dx11-gyel. Míg fordítva ugye nem. De ezt csak én gondolom így. A fejlesztők kitudja mit gondolnak.
Sok usernek meg hótfogalmasincsadologról. És kérdez. Pedig ki is próbálhatná.
Mi lesz, ha elkezdenek a dx12-re csinálni játékot? Vagy neadjisten jönne a dx13-as kártya?
Srácok hülye kérdés de megkérdezem
Most muszáj minden eddig legyártott blokból DX11 es verziót kreálni? Van értelme?Egyre inkább kezd beduplázódni a blokok mennyisége mert elkészítik a dx11 verziót belőle.Egyszerűbb lenne ha a játék lerenderelné dx11 re a meglevőket nem?
Kezd egy kicsit átláthatatlan lenni a feltöltött adatbázis a játékhoz.
Már azon röhögök ha valaki egy általam lcd kijelzőhöz feltett képre kérdez rá hogydx11? Egy ilyen képet minek kéne dx11 esíteni azt se tudom mit kellene vele csinálnom hogy az legyen.Bár egy kép esetébe felesleges szerintem
Hajótervezésből 1-es.
Akárhányszor ütközöm, hiába van rajta akku, az sem éli túl, nemhogy a reaktor.
Az állomás összekötős dolog meg valamiért nem ment nálam.
Leraktam az első blokkot, majd leraktam mégegy első blokkot, ennél szépen kékkel jelezte a területet és griden is mozgott.
Aztán mégsem tudtam a kettőt összekapcsolni úgy, mint a videóban.
Van benne választási lehetőségnek. Elég sok más nyelvvel együtt.
Ha emlékszel, akkor az nvidia-sok szívták a fogukat, mikor kijött a StarCraft II.
Olyan jól optimalizálták, hogy képes volt a kártyákból mindent kisajtolni. Viszont az nvidia erre nem számított és a gyengébb tápellátás miatt is volt ilyen hír, hogy elhaláloztak a kártyák.
Mivel ati és nvidia natív kártyákat elég nehéz kapni (nekem most nem sikerült a 980Ti-ből), így a túlélési esély a gyártók védelmi rendszerén múlott. Érdemes lenne egy ilyen tesztet nézni, ahol tényleg elhalt a kártya vagy más hiba lépett fel, ami miatt a kártya már nem megy 100%-on, mely márkaképviseletében tette. Mert olyat tuti nem szabad venni, még túlmelegedés védelem sincs a kártya szoftverébe téve, meg miegymás.
Amúgy mivel felröppent a hír, így a többieknek, akiknél ez még nem okozott gondot, egyszerűen visszatehetik a régebbi drivert.
Én sem szoktam bekapcsolva hagyni a frissítést, márcsak azért sem, mert 100-200 MB-ot ne akarjon nekem akármikor lehúzni. És persze a hibás driverekről ne is beszéljünk. Fő az óvatosság, először tesztelje más. Én ráérek.
AMD-s kártyások vigyázzatok az új frissítéssel.Na ezért nem célszerű állandó frissítésre tenni egyik driver frissítőt se.Na ilyenkor mit tudsz csinálni ha kiderül hogy egy szar drivert kap a géped ami szarrá teszi a hardvered? Hogy bizonyítod? Kár térítenek ha nincs garanciád vagy hogy bizonyítod hogy a driver kukázta a géped? Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.11.30. 11:32:50
Milyen vga driver van hozzá? Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.11.30. 11:28:39
Csak nálam fut kvázi élvezhetetlen sebességgel a program? i5 3,4Ghz, 8Gb ram, Strix GTX960. Tudom, nem egy erőgép, de az SE-n kívül szinte minden elmegy, ha nem is feltétlen HD-ben. Itt meg akad állandóan, bármit csinálok...
Na akkor tutti hogy egy igazi erőműve van a csókának:) ha még ezt a progit is meg videót is rögzít akadás nélkül:)
Már csak a narrátor szöveg volt érdekes:) olyan C&C-s hangja van a computerének:)
De durva egy gépnek kell alatta lennie hogy ilyen videjót kreáljon:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.11.29. 21:30:09
Most olvastam, hogy már 1 percig is ki lehet bírni jetpack-kel a bolygó légkörében.
Meg volt pár hibajavítás.
Nem tudom pontosan mit csinálhattak vagy épp a gépem rakoncátlankodik, de a ~35 szimulációs sebesség most csak 22 volt.
Az oké, hogy irányba áll, ha nem nyomsz 'b' betűt, akkor elvileg nincs is gond az iránnyal, viszont a távolság sem mindegy.
Mert annak is be kell állnia úgy, hogy össze lehessen őket kötni.
Arra sajnos nem tért ki a videó, hogy mi van akkor, ha közben űrhajót csinálsz az állomásból, odébb viszed, majd megint állomást csinálsz belőle. Ilyenkor vajon a következő állomásblokk ehhez az állomáshoz fog igazodni?
Vagy az egészet csak a bolygókra találták ki?
Azt írja a leírás, hogy ha 1000 "köbblokkon" belül csinálsz egy új állomást, akkor az első blokk automatikusan beáll az előző állomás irányába, azaz később összekötheted őket gond nélkül.
Láttam olyat is, ha 1000 kockán belül rakosgatod az állomásokat, akkor minden gond nélkül össze tudod őket kötni sima blokkal. Azt viszont nem figyeltem a videóban, hogy akkor csak grid-re rakhatod az első blokkot?
Amúgy ez nem rossz, mert 1000 kocka 25000 métert jelent. Csak legyen gép, ami elbírja.
Megnövelték a légköri hajtóművek erejét 20%-al a tegnapi update-ben :)
Írtam üzenetet, beszéljük meg a részleteket :)
Ahm én kreáltam :) EximiousSoft Logo Designer v3.20 progi segítségével bár nem vagyok megelégedve vele már mit a progival mert ha íves feliratot szeretnék csinálni akkor nagyon minimális a hajlási szöge.Találtam egy jobb LogoSmartz Logo Maker Software 7.0 néven futó valamit az jobban tetszett de trial verzió és az hagyán hogy 30 napos de vatermarkos alkotást csinált volna az meg köszöni nem kéri. nem találtam hozzá kulcsot.
Hát nem tudom hogyan lehet blokkot tenni a SE-be. De ha egyszer megtanulom, után egész jó modder lehetek :D
Nekilátok, aztán meglátom mi lesz a dologból.
Több képpel megoldható a körbefutó világítás látszata az LCD kijelzőn, míg ha külön blokként csinálom meg, akkor csak egy tulajdonságot adhatok neki, hogy legyen fényforrás. (Mintha egy lámpa lenne.) És akkor be tudod állítani, hogy valamilyen színnel világítson.
Ezt a logót honnan vetted? Elég jól néz ki, esetleg te rajzoltad?
Ezt meg meg tudnád oldani két blokk széles megoldásba mint egy hirdető táblát?Bár azt nem tudom meg lehet e ebbe az esetben csinálni hogy ennek a blokknak legyen egy körbefutó világítása is:)Vagy legalább az alját ki lehetne világítani:)
Igen valami hasonló megoldás kéne mint a linkelt blokk, ha megoldható. Nem tudom a képet sikerült e háttér nélkül lekreálnom.
De ha nekiállsz küldök egy jobbat ezen szöveg is van ha lehet inkább ezt kíséreld meg kivitelezni:) Készítettem hozzá lcd kijelzőre is anyagot azt majd én valamikor lekreálom.Elég ebbe az esetben egy blokk szélesség.
Elkészült a bővítés, már csak a teszt kell.
Kapott 6 nagy légköri hajtóművet, jobbra-balra 1-1, előre-hátra 2-2. Ugyanilyen felállásban lettek kicsi hajtóművek is rajta.
Hogy biztos el tudjam hagyni a légkört, kapott még egy hidrogén hajtóművet is. Mondjuk az üzemanyag miatt aggódom egy kicsit, mert így lehet, hogy nem lesz elég 1 tank.
Ha valaki vállalná ezt a logót elkészíteni nekem a lentebb említett módon jó lenne:)
Elvileg png a kép és nincs háttere.Csinálok még egy nagy plakett méretet is majd belőle ami max két blokk hosszúnak kéne lennie majd.
Ennek elég lesz ha csak egy blokkot tölt ki majd:)
Szerintem sincs, de hiába húzod fel magad rajta, mert a képeken van cicitakaró és bugyi is a csajokon. És írja is, hogy ezek nem meztelen képek.
Szóval a besorolása korhatár nélküli lesz. Mint ahogy szerintem a játék besorolása is az, tekintve, hogy nincs feltüntetve, de nem is fröcsög a fér, mikor leesel, beleszállsz vagy elüt valami. A puska és rakéta esetén sem szakadsz darabokra és repülsz az űr minden irányába.
Szóval amíg pornográf képeket vagy animokat nem aplikálnak a játékba, addig max leszavazni és kommentezni lehet az ilyen műveket.
Azt nem tudom milyen besorolást kapott a játék de jó lenne ha rápirítanának.
Ha jól látom sehol sincs besorolásos karika a játékon feltüntetve de akkor sincs semmilyen formában itt ennek helye. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.11.26. 12:52:02
Srácok lenne egy baromi nagy kérésem. Blenderesek előnyben:)
Tud valaki hasonló logót készíteni? Akár 1 vagy 3 kockányi méretűt is ?Mondjuk egy egykockás ajtó fölé arányosan elhelyezve, nem muszáj a kocka területét teljesen betölteni majd.
Ha igen ki kéne találnom valami phoenix madár és bányászati vállalat logó kéne persze angol nyelven kiírva.
Ha van rá vállalkozó akkor ráfekszem a logó kitalálására:)
Valaki felvilágosíthatná őket hogy ez nem egy sex játék! Szarom le hogy bocsánatot kér érte
Akkor meg ne tegye közösbe.
Moderátorok ilyenkor hol vagytok!! Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.11.26. 11:45:06
Ez teljesen jó megoldás. Ha egy helyben áll valami, akkor kilóméterekről kilőheted és nem kell a lőtávjába menned.
És 'olcsóbb' is mint a rakéta vagy golyó.
Hát jah, de ez még nem is olyan csúnya, lesz ennél csúnyább is még. Felülről egy teknősre hasonlít. Most.
Sajnos előbb utóbb bele kell modolnom ebbe a játékba, de amíg lehet, addig húzom az időt. Majd kretívabb leszek.
Amúgy is hiányzik a rámpa, elég gáz úgy felszállni a hajóra, hogy vissza esek vagy nem, mert kiürült a jetpack. Viszont, ha a futómű talpával egy vonalba teszek egy rámpát (ami a játékban van, nem a lenyílós fajtát), akkor egyenetlen talajon esélyes, hogy megsérül.
Remélem most már ezeken dolgoznak a fiók és nem az Orion övön.
Bakter vannak itten elmebajos engineerek rendesen:)
Ha jól értem a csóka készített egy torpedó rendszert amit kipárnázott gravigenekkel egy tartót telepakolt acéllapokkal és az acéllapokat gyorsította fel és azzal tett ártalmatlanná egy hajót??
Ilyen randán elbarmolni egy jó hajót ennyi meghajtással:(Nem hiszem ha nem állítanak ezeken nagyobb tolóerőt nem lenne e kényelmesebb, bár a modderek ahogy látom már vették a problémát és készítik a nagyobb szorzós hajtóműveket. inkább moddolj minthogy szétrondíts egy jó hajót:)
Például ajánlanám ezeket: Hydrogen Thruster Efficiency ezekből talán egy is elég lehet:)Itt már ajánlott lesz moddolni ha akarod ha nem:)
Ma megint sikerült berágnom a fejlesztőkre. Sokára lesz ebből még kész játék asszem.
Pár gond: nincs rámpa, sem létra, sem lift. A bolygón így elég nehéz felszállni egy nagy hajóra. Főleg, ha a szabadban parkol.
Ha nem áll egyenesen a hajó, akkor nem nagyon tudsz átmenni az ajtókon.
Tök jó, hogy az üveg elfoglal 1 egész kockát. A pilótaszéket az üvegre raktam, csakhogy ez az üveg kifele állt és nem befele, mint a többi. Az első leszállásnál volt egy kis gond, mivel nagyon nem egyenes terepen landoltam és sodródott is a hajó. Az oldalsó hajtóművek semmit nem érnek. Szóval amikor koccantam a földdel, akkor az üveg a székemmel és velem együtt levált a hajóról. Az meg sodródott tovább a lejtőn lefele. Azért sikerült utolérnem és rögzítenem egy futóművel, hogy újabb széket hegesszek magamnak. Ezt már nem üvegre tettem.
A leszállás végülis sikeres volt, úgy nézem, hogy minden légköri hajtóművet nagyra kell cserélnem, mert ezzel a pár kicsivel nem igazán lehet manőverezni. Egyre csúnyább lesz így a kicsike, asszem át kell építenem az egészet. Vagy inkább újat építeni.
Felszállásnál 4000-ig szépen elvitt a légköri, ott bekapcsoltam a hidrogént. 1 tank volt tele, azzal kb 16000 méterig jutottam, de onnan már kivitt a 2 nagy ion hajtómű is. Így végülis visszatérhettem a bázisomra.
Az újabb kísérlet megkezdődött, 10 nagy hajtóművel.
Érdekes, hogy mikor lefele néz a hajó, akkor csak 90 napra elég az üzemanyag, de, ha egyenesbe hozom, akkor szinte végtelen ideig. Mondjuk olyankor süti a nap a napelemeket.
Még jó, hogy így tudok számolni.
A 8 légköri hajtómű helyett csak 4-et raktam. 1500 méteren kezdett el lassulni és persze nem állt meg. Úgy 80-88 m/s-mal csapódtam a földbe. A jó hajótervezésnek köszönhetően minden hasznos cucc megsemmisült már megint. A vázból maradt, meg némi giro és hajtóművek. Viszont 'landolásnál' láttam egy Argentavis-t fejjel lefelé állni :D És egy másik is utánam jött :)
No megyek és rakok még hajtóműveket, mert ez így nem buli.
2. kísérlet folyamatban.
A hajó kapott 4 nagy légköri hajtóművet, melyek felfele irányulnak az oldalain valamint 4 nagy hidrogén hajtóművet a hátuljára a légkör elhagyásához.
A légköri hajtómű 18,3 m/s gyorsításra képes vagyis 8,3 m/s-mal tudok lassulni. Elvileg, ha 700m-en aktiválom őket, akkor meg tudok állni velük a talajig.
A hidrogén hajtómű 12,2 m/s gyorsításra képes. Ez elég ahhoz, hogy megtartsa a hajót a gravitációban, viszont mivel a légkörivel úgyis 104,4 m/s-mal fogok felfele haladni, így elvileg a 2,2 m/s többletnek elégnek kell legyen, hogy kivigyen. Kérdés, hogy 1 tank hidrogén mire lesz elég.
A hajó tömege majd 2 millió kg.
Úgy tűnik ez a kis videó megihlette az SE kitalálóját is, írja is kommentben, hogy: "I didn't even know I want this in Space Engineers. But now I know that planetary rings were missing in my life! :)"
Vagyis hogy: "Még soha sem gondoltam, hogy ez kellene a Space Engineers-ben. De most már tudom hogy a bolygógyűrűk hiányoztak az életemből! :)"
Úgyhogy gyanítom hamarosan mi is megkapjuk :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2015.11.25. 18:21:32
Szerintem Elite-ezned kellene. Ott van már bolygón repkedés is, de alap a bolygó gyűrűben való lövöldözés vagy bányászás, kémkedés, szállítmányozás, kalózkodás, csillagtérkép részletekkel, de te is felfedezheted őket.
Mikor a légkörbe hulltam alá, érdekes módon láttam pár aszteroidát a gravitációban lebegni. Mázlimra elkerültem őket, egész a landolásig.
A gépet még nem építettem át.
És mikor lesz procedurálisan generált univerzum részletes térképpel, milliónyi felfedezhető csillagrendszerrel, kitermelhető bolygók millióival, változatos bolygókkal, atmoszférával, érdekes fajokkal, élőlényekkel vagy azok nélkül, gázóriások, üstökösök? :-D Nincs gond, felébredtem...:-D
De szép is lenne...:-)
Így van. És, ha palack is van a batyuban, akkor is lekapcsol a jetpack és neked kell gyorsan visszakapcsolnod, hogy ne ess le.
A visszatöltés csak bizonyos % alatt megy, de olyan gyorsan fogy, hogy ez van.
Egy palack elég sokra jó, az oxigén flaskából tudsz nem egész 3-at tölteni.
A hidrogén flaskából 1 töltésre kb 9% megy el, ha jól láttam. De lehet ennyi sem.
Várjunk csak, ez nem is olyan egyszerű.
Ha 104.4 m/s-mal zuhanok és a hajó képes a 10 m/s2 lassításra (vagyis 20 m/s2-re csak ugye ott az 1G), akkor 10.44s kell a teljes megálláshoz. Egyszerű számítással 10,44s*104,4m/s=1090m Vagyis innen kellene elkezdenem lassítani. Viszont másodpercenként 10m/s-mal csökken a sebességem, éppen ezért ez a számítás nem jó, mert kb 490m-en meg is álltam.
Mi lehet a képlet erre?
Találtam egy ilyet: s=v0*t-|a|/2*t2
v0=kezdő sebesség
t=idő
|a|= lassulás
t2=idő négyzete.
De még ez sem pontos.
Köszi!
Fizikaórám vagy 10 évvel ezelőtt volt és elektronika területen nem volt rá szükségem.
A szimulációs sebesség jelenleg 0,2-0,4 között mozog. Szóval ez elég lassú. Viszont így már tudok kalkulálni, a játékban az 1s akkor is 1s, csak nekem tűnik többnek :)
A lényeg, hogy így ki tudom számítani, meddig gyorsíthatok és hol kezdjek el lassítani, hogy még időben meg tudjak állni. D És ne araszolgassak a bizonytalanság miatt. Időspórolás. A lassabb játékban meg több időm marad számolni :)
Az alapképlet: a = F / m
(ezt vettem alapul a kísérletnél is. Fizikaóráról rémlik :D)
Ahol a a gyorsulás (m/s2-ben), m a tömeg (kg-ban), F pedig az erő (N-ban). Elég egyszerű kis képlet :)
Tehát pl. ha van egy 1 millió kg tömegű nagy rácsú hajód, 3 nagy ionhajtóművel a hátulján. Azoknak 3*3,6 MN = 10.800.000 N lesz az össz tolóerejük. A gyorsulás tehát (10,8 millió N osztva 1 millió kg-al) 10.8 m/s2 lesz. Vagyis ha nyomod tövig a gázt, akkor minden másodpercben 10.8 m/s-al nagyobb a sebessége a hajódnak. Vagyis 10 másodpercen belül max. sebességen vagy. Az egy olyan közepes gyorsulás, nehéz vadász, vagy egy lassabb korvett. Egy gyors vadász kb. 3-4 másodperc alatt van 104 m/s-on, vagyis ott érdemes a 30 m/s2-es gyorsulásra törekedni. Egy nagy csatahajónál a 30 másodperces gyorsulás is előfordul, tehát 3-4 m/s2. Az már lassú és lomha.
Ahhoz hogy a légkörben ne zuhanj le, 10 m/s-nál nagyobb értéken legyen képes gyorsulni a hajó. (Ha jó manőverezhetőséget akarsz, akkor érdemes a 20 m/s2-re törekedni.)
Ha arra szeretnél törekedni, hogy 10 m/s2 legyen, akkor ismerve a hajó tömegét ezt használd (átrendezve az előző):
F = a * m
Amit megkapsz F értéket, azt sakkozd ki a hajtóművekből :)
(Mindez szép és jó, csak a szimulásiós sebesség kapásból hullámzik amint megmozdulsz a hajóval :D Szóval hiába van elvileg egy közepes gyorsulású hajód, lehet hogy lomhábbnak érzed, mert a szimulációs sebesség 0.7-0.8, és akkor a 10 m/s2-es gyorsulást csak 7-8-nak látod. ) Utoljára szerkesztette: laci4321, 2015.11.24. 20:36:33
Hú, ez nagyon jó, köszi!
Szóval akkor a fele ekkora tömegű leszállóegységemre elég lehet a 4 darab, de inkább a 8, hogy meg is álljak.
A gyorsulásra nincs valami képlet?
Pl. szeretnék 10m/s2-tel gyorsulni. Vagy lassabb mozgásnál mondjuk csak 1m/s2-tel.
Talán lassításnál lenne a leghasznosabb ez a számolás.
Fizikát már rég tanultam.
És vannak olyanok is amivel akár egy külön világot is építhetsz pl ha szereted a csillagkapu vagy a star trek stílust:)
Néha néha előfordul hogy beintegrálnak a játékba elkészített modokat pl a voxel is ilyesféle mod volt modder elkészítette majd beintegráltatta a játék készítőkkel:)valahogy lezsírozták:).Most főleg a bolygórendszeren dolgoztak gondolom ha elfogynak az ezzel előidézett rágcsálóirtás (BUG) akkor rá állnak a blokok terén is a rendrakásnak legalább is remélem:)
Ja igen, látom! Nem néztem meg rendesen a workshopban, direkt textúrákat kerestem pedig a blokkoknál végülis van egy csomó olyan ami jól használható...
A textúrát modokkal csinálják és tele van a műhely szinte minden van csak nézz körbe.
Arra ne várj hogy a játékban képek beállításával módosítani fogsz tudni a blokkok külsején.
Tanuld meg a blokkok újra textúrázási lehetőségét és saját ízlésednek megfelelően módosítsd őket.
Létezik már valami textúra mod? Kiábrándító, hogy még 2+ éves fejlesztést követően is szinte teljesen textúrázatlanok a blokkok, maximum színezni lenet őket...Emiatt nagyon egyformák az épített szerkezetek, a belső terek sivárak, unalmasak.
Eddig az Early Access státusszal indokoltam a jelenséget, de ennyi év után, és látva mennyit adtak el belőle -tehát volna pénz felvenni már néhány művészt-, kicsit kiábrándító, hogy mai napig nem történt előrelépés ezen a fronton.
Remélem legalább modderek javítottak ezen, ha netán így lenne, szívesen vennék 1-2 tippet, mit érdemes leszedni! Köszönöm...
Ez a cuccli nagyon zsír kioldó rendszer:)
Közbe rájöttem mit hagytam ki a hidrogéntartályból.
Kell bele egy önmegsemmisítő csomag is:)
Imitálom a hidrogén elfogyást egy rakéta lezárás paranccsal majd bekapcsolom a mesterséges tömeget és aktiválok mindemelé egy önmegsemmisítést hogy eltakarítsa a rendszert leválás után:).
A demerge progi meg annyit csinál csak hogy hozzárakja a merge blokkhoz az on off parancsot így stabilan hozzánő a hajóhoz a rakéta rendszer:)Akinek egy stabil ideiglenes rögzítő elem kell annak javaslom.
Ahm ha jól sejtem megtaláltam a hordozó rakéták legjobb leválasztási lehetőségét nem kell szenvednem az összekötő blokok zárásával vagy nem zárásával:) DeMerge - Auto Convert Station to Ship Itt ez a kis scipt ha igaz ezzel meg lehet nevezni a merge blokokat és egy gombnyomással le lehet választani a ráaggatott modult:)
Na majd ki is próbálom:)
Illetve egy kérdés nincs e mod az összekapcsoló blokokra? mintha láttam volna valahol valami olyat hogy szabályozni lehet ezeknek a kockáknak az aktuális zárásrendszerét mint a talpak esetében.
Gondolom hogy nincs mivel sima blokképítő kockáknak érzékeli alapból a rendszer:( Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.11.24. 12:41:16
Tényleg lehet hogy túlzásba estem a hidrogén generátorok mennyiségével. Mennyi generátorra van egyáltalán ebbe az esetbe szükségem hátha tudom azzal egy kicsit csökkenteni a súlyt? Mert jelen esetben a rakéták teljes hosszába sorba bekötve van bent vagy 6 ha nem 8 darab generátor illetve minden generátorra egy egy oxigén generátor is jutott illetve egy rakás kis reaktor is díszeleg a csomagtartókban:) a szabályozható tömeggenerátorok mellett.
Ha tényleg 3,5 millió kg-ot nyom, akkor az a 6 db hidrogénhajtómű éppen csak el fogja bírni, és meg fugja tudni emelni. De tényleg csak éppen, szóval a sebességét is a légköri belépéskor alig fogják tudni csökkenteni. Nehogy becsapódj. Javasolnám, hogy tegyél még 6-ot belőle :D Akkor nehéz lesz balesetet okozni.
AnarchoiD: bevezették a játékba a hidrogént. Ez a jatpack üzemanyaga is. (Plusz az erősebb, sárga hidrogénhajtóművek is ezt fogyasztják az energia mellett.) A légkörben, survival üzemmódban kb. 8 másodpercig képesek fenntartani az űrhajóst. Bal oldalt alul a HUD-on láthatod is a szintjét százalékosan. Ha kifogyik, egyszerűen lezuhansz.
Vihetsz magaddal hidrogéntartályokat, amiket az oxigéngenerátorokban tölthetsz fel. Az oxigéngenerátor jégből állít elő oxigént és hidrogént. Pipáld ki a kontroll menüjükben, hogy „Refill bottles” „tartályok újratöltése”. Egy teli hidrogéntartály asszem 3-szor képes újratölteni a jatpack hidrogénjét, így több mint fél percig a levegőben maradhatsz. (Azért lett ez így megoldva, hogy ne tudj egyszerűen jatpackkel kimenni az űrbe.)
Akkor ez a félkész csoda se fog feltápászkodni a sztratoszférába?kb 3,5 milliónál tartok:) ha jól emlékszem:)
helloka csak egy kerdes, most neztem vissza space enginersbe megnezni exzt a planetes dolgot,(egy ev utan) es valami tortenik amit nemertek, segitene valaki ?:) maszkalok a szabadban es a jetpack hektikusan fojton kikapcsol(es meghalok) ennek mi lehet az oka ? :)
Ezt a videót láttam én is, és írták is kommentben, miért is rossz a videó. Kreatív módban a konténerben lévő cuccok tömege nem számolódik normálisan (márpedig a videó kreatív módban készült), ezért is bírt el akkora súlyt 1 db nagy légköri hajtómű.
Hidd el 1 nagy légköri hajtómű nem bír el 3,4 millió kg-ot. :D Ahhoz (ha nézed a számolást amit írtam) 8 db kell! (7 és fél :D)
Így reális a dolog :) Utoljára szerkesztette: laci4321, 2015.11.23. 23:35:21
A múltkor néztem egy tutorial videjót hogy melyik típusú meghajtásra és hajóstílusra hogyan hat a tömegnövelés bezzeg most nem találom:)
Felrakott egy blokra egy meghajtást egy konténert egy reaktort és úgy mutogatta egy ketrecbe mennyi erőt veszít a tömeg miatt. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.11.23. 22:52:02