Ez eddig oké de akkor ezek ilyen egyszer használatos hajók lennének? És minden felszálláshoz kell egy másik, vagy pótolni kéne a leválasztott hajtómáveket? :) Amúgy az alapötlet jó, az igazi űrsiklóknál is valami hasonló van! :)
Édes istenem nem lett volna egyszerűbb egy iránytűt tervezni a hudra? Annak még lenne értelme is.
És az űrben ezt hogy kivitelezed?
És Honnan kezdőik a déli napállás mert ehhez azt is kéne tudni nem??
Na megszállt az ihlet ismét bár nem tudom jó elképzelés lesz e belőle:)
A lentebb említett hajó ala rakéta hegyek elképzelés kezd alakot ölteni
Van egy fogós kérdésem ha egyszerre több összekötő elem van egy hajón akkor miért nem zár össze mind?
elvben le kéne záródniuk.
Nem akarok blokokatt fűrészelni csúnya lenne.
Elképzelés a következő:
A képen látható három rakéta a következő képen néz ki.
Van bennük egy rakat hélium gyár plusz oxigéngenerátor egy rakat energiaközponttal illetve mesterséges tömeggel plusz két időzítővel
A működése olyan lenne hogy az egyik időzítőben bent vannak az összekötők szétválasztás paranccsal a másikban a rakéta kikapcsolás illetve a tömeg bekapcsolása. Ahogy a rakéta meg a mesterséges tömeg bekapcsol leválnának ezek a rakéták különböző időkben.És amint leválnak a nagy hajó a rendes hajtóműn haladna tovább.
Lehet be kellene raknom egy távirt mindegyikbe meg egy antennát?Bár az összekötőn elérhető minden rendszer de nagyon úgy fest hogy nem mindegyik rakéta van felkötve
Nem tudom egyáltalán fel tudnék így szállni a bolygóról?
Érdekes számolgatás. De miért akarod megkerülni?
Amúgy a valóságban is elég sokáig tartana megkerülni.
Viszont ebből a kiindulásból jöhetnének a jobb hajtóművek, melyekkel akár mach fokozatokat is el lehetne érni. Ha jól emlékszem, akkor a hidrogén hajtóművel 111-et értem el. És nincs mókolva a játék.
Engem az érdekelne, hogy mennyi hajtómű kell egy test megtartásához vagy a gravitáció legyőzéséhez. Mert így az űrben elég nehéz kalkulálni, hogy vajon leszállásnál becsapódok, vagy meg is tudok állni. Mondjuk hidrogén hajtóművel biztos meg lehet állni, de akkor kell plusz cucc az esetleges plusz hajtóművekhez.
Érdeklődve várom mikor jelenik meg az első orbitális pályára állást megkönnyítő szkript :D Valaki tuti lesz oly elvetemült :D
Átfúrni 120 km sziklát Atya Úr Isten :D Megöregedek :D
Baszki egyszerűbb ha átfúrjátok
Erre tényleg kiv lennék hány óra szöszmöszbe telne ha át lehet fúrni Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.11.17. 18:49:20
Sajnos a bolygók nem forognak, (a Nap kering körülöttünk végtelen távolságban), így pedig nincs geostacionárius pálya.
De szerintem jobb is így, hogy nem forognak a bolygók.
Számolgatok egy kicsit: 120km bolygóátmérő mellett 754 km hosszú az egyenlítő. Ha 1 órás forgási időt akarunk elérni, akkor ezt a 754km-t 209m/s sebességgel tehetjük meg 1 óra alatt :/ Ez majdnem pont a duplája a 104 m/s-nak, szóval nem is tudnánk haladni a forgás irányába. A minimum a 2 óránkéni napfelkelte jelenti azt, hogy "egy helyben tudnánk maradni", ha teljes sebességgel haladnánk :D
De várj? Akkor ez azt jelenti, hogy álló bolygóknál minimum 2 óra hossza egy hajóval megkerülni a bolygót?? Kipróbálni nem fogom :D De 10 km-re a bolygó felszínétől (az űrben), ha jól számolom, akkor egy űrhajóval (817 km-es táv) 130 perc, azaz 2,2 óra megkerülni a bolygót. Oké, így már van értelme a 6 perces ugróhajtómű töltésnek, és átugrasz a túloldalra hogy leszállj :D De a természetes gravitációs környezetben nem lehet azt használni (így ki-be kell lépkedni a légkörbe/ből, ami sok-sok hidrogén) és 2 ÓRA MEGKERÜLNI A BOLYGÓT A LÉGKÖRBEN?????? Egy 30 percet tartok kb. elfogadhatónak, ahhoz 400-500 m/s közötti sebesség kell... Keresek is egy modot ebben a tartományban!! a 2 óra egyszerűen nevetséges.
Nem tudom egyáltalán lehetséges-e orbitális pályára állni mondjuk, elég-e rá a 104 m/s sebesség, (de még ha meg is lenne sebesség moddal oldva, akkor is rohadt nehéz lenne :D Ki kéne számolni mekkora gravitációs térben mekkora sebesség kell, és pontosan tartani a magasságot, mert ha változik a G erő, akkor kirepülhetsz, vagy lezuhanhatsz.)
pillanat ragasztoval ragaszd oda oket, mar nem emlekszem melyik szerver volt az :S de fuuu... azt a szenvedest... nem akarok spoilerezni mert szeretnek egy videot csinalni belole...de....
Ha nem csinált zárlatot, akkor nem lehet gond. Ha meg csinált, akkor érdemes alaposan átnézni, hátha látni valami égésnyomot, mert akkor meg csinált.
Hogy mivel lehet a pasztát leszedni, jó kérdés. Keress rá neten, biztos van megoldás.
Addig örülj, míg nem találsz benne ízeltlábút. Én rendesen meglepődtem a pókhálón. De ettől függetlenül a gép gond nélkül ment és megy.
Elvileg nem tettem olyan sok pasztát a prockóra hogy ott gond legyen a proci fém szélein le se folyt kb mindig egy fél megy magnyi mennyiséget nyomok rá és kenem szét vigyázva. Ez volt az első amit meglestem amikor másodjára szedtem szét a dolgot de tiszta volt.
A notim meg valószínű azé volt pormentes mert takarítottam azért.:)Hál isten pók és egyéb állatfajjal nem futottam össze benne:)
Amúgy mivel lehetne az alaplapról levakarni ezt a fémes masszát rendesen ? Most hogy mondod a proci hűtő tartó bal alsó lábánál rákenődött annó egy kevés anyag de nem okozott gondot nem hinném hogy ott lenne mégis a bibi.Ilyen kis fekete kétlábú diódák vannak azon a részen.
Lehet, hogy a paszta a hűtőn maradt. Vagy olyan ügyesen pasztázták. A pasztának az a lényege, hogy a felületeken található apró légrést kitöltse, mert a levegő szigetel. Viszont a paszta hőátadása nem olyan jó, mint, ha a két felület közvetlen érintkezik. Notiknál általában a magokon nincs is sapka a jobb hőátadás érdekében. Természetesen ez nem mindegyikre igaz.
Ha sok pasztát teszel akkor meg a hűtő kinyomhatja amit nem tud összepréselni és a fölösleg zárlatot okozhat.
Nekem még sosem volt gondom porcicával, pedig mindhárom megoldással takarítottam már a gépet. Mondjuk a sajátomat 6-12 havonta azért takarítani szoktam, de a múltkor nagyon csúnya pókhálósodást tapasztaltam, döglött pókkal is, de volt már benne sok lábú kitinpáncélos lény is, az is döglötten.
Notit is érdemes a ventillátor résznél kifújni félévente, nem is kell szétszedni, már az sokat számít.
Nincs esetleg a bolygóknak geostacionárius magasságuk, és akkor nem kell hajtóművel tartani a magasságot? :)
Akkor ha nem dampenerssel, hanem saját kezűleg a space-el tartanám 3500m-en a platformot, akkor fent maradhatna akármeddig? :D Király, csak inkább nem :D
De ezt jó megtudni, a hajókkal is fent lehet maradni akármeddig. Bár szerintem úgy is ki fogják javítani ezt a bugot ha észreveszik. Milyen szerveren nyomtad?
Igazából úgy vagyok vele hogy ha e mellé a 10 ezer forinthoz hozzávágok még 15 akkor 30 ból már tudnék venni egy alap de mégiscsak jóval erősebb akár használt i3 as gépet ezt a kövületet meg legszívesebben hagynám. Igaz első körben ráköltöttem már vagy 5000 ropit mert vettem egy 500 as tápot rá mivel gondoltam az lehet a bibi de melléfogtam vele:) sőt a nagyon jó tápom helyébe vettem egy nagyon lehordott minőségű tápot:) igaz az a nagyon jó táp is baromi hangos meg brutál meleg szokott lenni de mégis bírta 12 évig nem vesztett teljesítményt mivel elmentem beméretni amit csodáltam is.450 es volt a régebbi.
En ezt a bolygok legkoreben csinaltam. (Nem tudom en se egeszen pontosan, de ugy volt hogy egy multy-s szerverre fel mentem kiprobalni milyen, es a landing craft respawn shipnel azt irtak hogyha kikapcsolom a dempensert akkor csak nyomjam neki nyugodtan a space gombot, mert nem fog elfogyni az uzemanyag... es nem fogyot el)
Hát én is inkább jobb szeretem meg oldani magam a dolgokat ha gond van(lásd a múltkor is amikor írtam ide :D) de ha minden kötél szakad akkor kihívok egy szerelőt. Lehet neked is azt kéne. Ha nem is akarsz rá költeni, hogy meg csinálja de legalább nézze meg mi egyáltalán a probléma aztán max utána megoldod te. :D Elvégre a dolgok sokáig csak addig nagyon nehezek amíg nem tudod mi a gond! :)
Jó is lenne ha kihasználható lenne ez a bolygók légkörében is :D De ez érdekes, energiafelhasználása van mindennek, nem csak a hajtóműnek, kíváncsi lennék hogy jön össze ez a végtelen energia. Nem fogy az uránium?
(Vagy 0 urániummal is megy a reaktor? És azt hogyan kell aktiválni a bugot? Kreatívban 0 urániummal a reaktorban kikapcsolod a csillapítást, aztán survivalban újratöltöd a pályát és bekapcsolva marad minden?)
Amugy van benne egy bug (tegnap tudtam meg) ha kikapcsolod a stabilizalast (dempensers) akkor elmeletileg sosem fogy el az energia...
Amugy Survivalben ezt igy felejtheted is kb sajnos, mert 1000 uran nagyon sok+ a bolygokon mar nincs minden nyersanyagbol dogivel, peldaul a fold bolygon nincs uranium csak nagyon keves
Nem is értem, miért pasztáznak egyesek újra, szerintem tök fölösleges
:A notimat a nyáron takaríttattam ki a megvásárlásától számított 6. éve után és meglepő módon alig volt benne procica viszont a vga és a prockó tetejéről teljesen eltűnt a paszta. Az asztali gépemet is ha jól emlékszem talán kétszer pasztáztam a 12 éve alatt.
A géphangra visszatérve igazából ha jól emlékszem a memória pity megvolt a lapon világítottak is a kis ledek, de ennyi ezek után leálltak a ventik és semmit nem volt hajlandó csinálni. Ezért gondoltam hogy jobb ha hagyom. Többször rácsesztem már a porcica hadműveletre a levegőspray miatt :) utoljára a vga karit sütöttem volna meg, ha nem veszem észre a kis mocskokat a vga slot tartólábacskái alá került port.
RJoco: Nem, nem azért lesz 14 napos az üzemanyagidő, mert beáll egyensúlyba a platform. Az energiafelhasználás irreálisan minimumra csökken, ugyan annyira mint amikor az űrben lebegek egy helyben. (Kipróbáltam!) Az energiafelhasználás olyan kicsi, ami csak az alapállapotú bekapcsolt hajtóművek energiafelvételéből adódik. Nem véletlenül írtam bugot. (Vagy egyszerűsítés?)
A Dyson-gömb eredetileg egy olyan gömb, amit egy csillag körül azért hoznak létre, hogy annak teljes energiáját be tudják gyűjteni. Olvastam róla, eredetileg Freeman Dyson energiagyűjtésre gondolta ki, több milliárd keringő műholddal(amik mögül ki sem látszik a csillag, olyan sok van belőlük). Aztán mások tovább gondolták, miért is ne lehetne egyetlen hatalmas objektum, aminek a belső felszínén élhetnénk is?
Szerintem, ha úgysem használod, akkor érdemes lehetne vele próbálkozni.
Leszedni mindent, megnézni nem e pasztáztál félre. (Nem is értem, miért pasztáznak egyesek újra, szerintem tök fölösleges, főleg, ha nincs rajta hűtés cserélve. De én már visszaraktam le nem szedett pasztával is cuccot és sosem volt vele gondom. Ami rajta van, az nem párolog el és, ha addig elég volt, akkor azután is elég lesz. A túl sok paszta is ártalmas. De most már úgyis mindegy.)
Ha kiszedted a procit, akkor érdemes megnézni, hogy jól van e a helyén. Esetleg takarításnál nem került e valamelyik csatiba valami kosz és odaragadt.
Végső megoldásként kicsit megfeszíteném bekapcsolásnál a lap azon részét, ahol esélyes egy rétegszakadás vagy ilyensmi.
Esetleg rákeresni a pittyegésre, hátha megmondja mi a baja. Öntesztje már régóta van a lapoknak és képesek lehetnek kipittyegni. Aztán csak a táblázatot kell megtalálni, ami a helyes hibát határozza meg.
Nálam úgy van a lap a házban, hogy a táp csati rész már túl lóg az utolsó csavarponton is, ott elég jól tud hajolni a panel. És volt amikor tápot, meg procit buheráltam és elég sokat volt huzogatva. Aggódtam is, hogy nem fogja bírni a lap, de szerencsére nem lett baja és most is megy a gép.
Takarításnál sűrített levegő (kompresszor, spray, biciklipumpa) és ennyi. A videókártyát, PCI-os kártyákat és ramokat szoktam kiszedni. Semmi mást. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.11.15. 21:34:19
A fene tudja mi lehet vele a gond.
Szétszedtem takarítás és pasztázás céljából és amikor összeraktam fekvő állapotban elindult a gép de amikor felállítottam és a helyére raktam a ventik felpörögtek majd leálltak és újra és újra. Nem sikerült felállnia. Valahol valami nem kóser nem mentem bele jobban nehogy több kárt okozzak a felderítés során Így most csak tippelem hogy a lapot valahol zárlatosra nyomkodtam mialatt visszaraktam a procit meg a vga karit.
Egy kb 12 éves gigabyte ep45ds3 lapka volt intel E8400 prockoval és egy 6850es vga karival 6 gb noname memcsivel.
Nem mondom hogy csúcsgrafon toltam vele a treket de a space enginek legalább volt 25 fpsem dx11 en vele:)
Mi történt a régi gépeddel, ami jól bírta?
Én is imádom a StarTrek-et, de a játékba már nem akartam túlságosan belemélyedni. Bár amennyit mostanában az SE-vel játszom, asszem mindegy lett volna.
Dyson sphere = Dyson gömb. Ha jól emlékszem a történetre akkor a Dyson a megálmodó neve volt.
Így utólag nem egy elvetendő ötlet volna a dolog:)Talán meg lehet ne kreálni a dolgot:)
A bolygó becsületes neve Dyson sphere és ha igaz a sorozat értelmében a Memory Alpha rendszer tagja:)
Nagy Star trek online buzi voltam vagyok csak jelenleg a notim nem olyan hogy élvezni tudjam rajta teljesen a játékot:(
Felettébb érdekes a dolog, de nem áll szándékomba ilyen vonalon elindulni.
Amúgy hogy-hogy nem bolygóban világot - avagy zárt világot csináltál? A Star Trek Új nemzedék azon részében volt, ahol megtalálják Scotty-t egy transzporter tárolóba zárva. Asszem az ilyen gömböt hívják Dyson-nak. Mondjuk ott a nap is belül volt középen és a gömb belsején éltek az emberek.
Most tervezek egy leszállóegységet, amivel elkezdhetem majd a bolygón az életet.
De jó kolléga rájöttél?:)
ha veszed a fáradságot és használod a SeTools programot kötetlen formában fogsz tudni alkalmazni bármilyen alakú és összetételű aszteroidá:) Ez a bázisom így készült: Kerestem egy 3ds modelt ami egy gömb volt beolvastam SeToolsba
Majd nekiálltam farigcsálni a bolygóformáló moddal most nem jut eszembe hogy hívják:)
Később kiderült hogy a modell közepe üres volt így fejembe vettem hogy miért is ne lehetne bolygó bolygóban bulit kreálni hátha elbírja a masina:) így ez lett belőle:
A bolygó közepén csináltam pár bacent ami mutatta a koordináták helyét Se ben így azok helyére raktam az x% al kisebb bolygót különböző matikból, Így csinálni tudtam mindegyik tetejére egy fúrót ami bányászta a kisbolygókat:)
Hál isten elbírta a gépem most nem tudom a notim be tudná e tölteni ezt a világot:)
Ha esetleg letöltöd tele van egy csomó moddal is lehet belassít.A helyzetjelző feliratok a bolygó felszínének helyét mutatják talán lejön belőlle mekkora is az alapbolygó:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.11.15. 19:38:27
De jó, kreatívban lehet aszteroidát betenni a játékba. Mindjárt raktam is a világomba egyet. Kb 360km-re rakta tölem és 120 km-es az átmérő.
Te is súlyt képviselsz. Amikor mozogsz az állomáson, akkor folyamat változik a tömegközéppont épp ezért a hajtóműveknek folyamat korrigálnia kell. Ezért elég csak 7 órára az urániumod. Ha leülsz vagy megállsz egy helyben, akkor beáll az egyensúly és éppen csak annyira mennek a hajtóművek, hogy levegőben maradjon.
Ma kb. 4 órát játszottam a játékkal, és semmi olyasmi fagyás nem jelentkezett, mint amit leírtam délelőtt. Lehet volt valami kis hibajavítás :)
De attól még nem árthat + 8GB RAM :D Főleg ha nagyobb objektumokkal is dolgozni szeretnék.
Építettem egy platformot, ami 3500m-en lebeg. Ahogy sejtettem, óriási az energiaigény, még a légköri hajtóművekkel is :/
A platform tömege 10,2 millió tonna körül mozgott. 1000 Urániumot tettem a reaktorába, és amikor minden hajtómű megy (függőlegesen mozgok, vagy növelem a tömegét építkezéssel, stb.), akkor 2 órára elegendő csupán ez az uránium mennyiség. Ha egy helyben lebegek, akkor 7 órára.
Márpedig 1000 urániumot rohadt sok idő összeszedni és finomítani survivalban :/
Mintha lenne valami bug a játékban, vagy nem tudom, de egy idő után, ha nem mozog semmi a platformon, akkor nem vesznek fel energiát a légköri hajtóművek, és az energiamennyiség 14 napig elég, azt írja. De ez csak akkor van, ha beülök szépen a pilótaszékbe, tehát én is részévé válok a platformnak. Amikor mozgok rajta, addig 7 óra van kiírva az üzemanyagidő.
A gravitációs generátorok 1,00G természetes gravitáció mellett egyáltalán nem képesek mesterséges gravitációt előállítani. Így aztán semmilyen szinten nem lehetséges csökkenteni velük az energiaigényt.
De van is egy olyan érzésem, hogy még ha működnének is, akkor is bajban lennék, mert amikor lekapcsolnak a hajtóművek (14 napos energiaidő jelenik meg), gyanítom akkor takarékosságból a játék nem számol természetes gravitációt (hogy ne kelljen hajtómű energiát/erőt számolgatni), és mivel a mesterséges gravitáció akkor is folyamatosan menne, elindulna a platform felfelé.
Plusz még az is, hogy a mesterséges gravitáció egy koncentrált erő, így még valahogy azt is meg kéne oldjam, hogy mindig egyensúlyban legyen a platform. :D
Nem akarok senkit sem meggyanúsítani, de eredeti a játékod?
Nekem a 10GB éppen elég volt a bolygósnál. Más esetben (bolygók nélkül) nincs gond, 6 gigát nem evett meg összesen mindennel együtt.
A következő gépembe 32 GB a terv, de 16 tuti lesz benne indulásnál. Aztán meglátjuk mi mennyiben lesz.
A memória-fogyasztása eléggé megnőtt a játéknak, néha nem elég neki a 8 GB RAM. Mikor a spectator nézetben mozgok, akkor szokott jelentkezni a hirtelen memória-igény megugrás, ami szaggatásban nyilvánul meg és csak akkor múlik el, ha nyomok egy windows-gombot. Akkor újra leesik és lehet ismét játszani normálisan. Végülis nem olyan idegesítő, mert a windows gomb-visszalépés egy 5 mp-es művelet. Most még. Lehet el kell gondolkodni egy másik 2x4 GB-os páros beszerzésén, 16-al már csak nincs baj :D
Bencus0008: 5 perccel előtted írtam egy kommentet, hátha az a problémád :)
Jó reggelt!
A bolygókon lévő bázisok jópofák, de van egy kis konstrukciós hibájuk. Kiütöd az oszlopokat és már indul is a buli. Főleg az ellen tornya látványos ahogyan meghajol a mérnöki tudás előtt. (hozzátenném a gépem megállt kb 5-6 sec.-re hogy összeszedje magát a mutatványra)
Nem működik nekem a bolygós világgenerálás, legenerálok egyet a régiekből de nincsenek aszteroidák pedig be van állítva "Végtelen: nagy sürűségre,, de egyszerüen nem találok semmit,
Utána legeneráltam a magányos túlélő világot ami melett van aszteroida, volt is ott aszteroida de egyszerüen nem lehet látni őket PLS HELP
Újratelepítés nem segített !!!
Az optimális játékműködés érdekében minden, a karakternél 50km-nél meszebb lévő objektum kitörlődik még a memóriából is. (Ezt egy update-ben olvastam) A látótávolságot a beállítások menüben tudod módosítani, 10 és 50km között. Ki is próbáltam én is. Aszteroidák csak a bolyóktól jócskán messze jelennek meg először, ha a karaktereddel személyesen mész oda! Amíg csak a Spectator (F8)-al járkálgatsz az űrben, nem fogsz látni semmit. Az aszteroidagenerálás teljesen működőképes, csak a „kicsi” látótávolság miatt mintha nem is lenne :D A bolygók megjelenésével ez az 50km max. szembetűnően kicsivé vált, előtte ugye nem volt gond, mert ki nézelődött volna 50km-nél meszebbre a hajójától?
Nincs aktív fegyver, ami lelőné. Nem szoktam mindent magamévá tenni. 'Megrongálom' az antennákat, tornyokat, leszerelem a távirányítót, majd a JD, reaktor és pilótaszék jön. Így már vihetem is a szétszerelőbe.
Most nézem milyen kincset daráltam be eddig az Argentavis-okkal.
Van rajtuk két O2 tank és fullosak. Szétszerelésnél elszökik az oxigén, viszont mivel kiadásra van állítva, ezért összekapcsolón keresztül más saját tartályokba áttölthető.
Kell építenem egy O2 ellátós hajót.
Nem tudom nálatok hogy van, de mióta az oxigénes flaska nem a százalékot, hanem a darabot írja ki, azóta mindig tele van, nem kell töltögetni vagy cserélni. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.11.14. 20:58:07
Elmentem aszteroidát felderíteni, erre mellette találtam egy Argentavis-t üres reaktorral :)
Én is csináltam gyorsan két krátert a "Föld" felszínére. Kicsit nem figyelsz aztán hamar oda lehet verni a gépet.
Nem működik nekem a bolygós világgenerálás, legenerálok egyet a régiekből de nincsenek aszteroidák pedig be van állítva "Végtelen: nagy sürűségre,, de egyszerüen nem találok semmit,
Utána legeneráltam a magányos túlélő világot ami melett van aszteroida, volt is ott aszteroida de egyszerüen nem lehet látni őket PLS HELP
Leraktam a légkörben egy kis hajót, tettem rájuk pár légköri hajtóművet és felszálltam. Bekapcsoltam a csillapítást. Amíg be nem állt 0-ra a sebessége a levegőben, addig 16% az energiafelhasználása, miután viszont beállt, az energiafelhasználás 0,5%. És a hajtóművekből sem látszik sugár. Aztán kikapcsoltam a csillapítást. És a hajó nem zuhant le. Lebegett a levegőben, energiafelhasználás nélkül. Mozogtam is vele csillapítás nélkül, a természetes gravitáció nem hatott rá! Bővíthettem is a hajót, a gravitáció ismételten nem kezdett rá hatni.
Mondanám hogy királyság van és van egy kis hajóm, amire nem hat a természetes gravitáció, de amikor leszálltam vele megsemmisült a központi blokk (nagy konténer), és amint „új kishajókra” változtak a blokkok, újra hatni kezdett rájuk a gravitáció és minden egyes megmaradt blokk a landolóra zuhant :D
A vicc az, hogy épp azért akartam leszállni, hogy leszállótalpakat és páncélt tegyek a teherkonténer köré, hogy ne legyen ilyen sérülékeny a hajó :D (csak túl gyorsan közelítettem)
Még ami nagyon király lenne az aszteroidaöv :D
A légköri hajtóművek teljesítménye 5-ször akkora mint az ionhajtóműveké. Szóval nem lehet velük nehéz megtartani egy felhővárost. Csak hát van energiafelhasználásuk így is folyamatosan, és ha 1-szer is kifogy az energia, zuhan is lefelé a cucc :D De nem baj, berakok 1000 uránt és no problem :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2015.11.14. 11:53:25
Setalgatok a bogaras bolygon
En arra gondoltam hogy az ellenseges bazisokat majd ilyen "katyusa" raketa veto rendszerrel lovom szet... (pici indito silo rajta egy pici hidrogen thruster+nehez pancel +es ESETLEG robbano fej) erdekesseg, hogy egy 1X7-es kis hajo nehezpancel 104m/s-el becsapodva nagyobb kart okoz, mint a jatekban levo raketa... (es a turetek sem lonek ra, mert ha csak nehez pancel, minden fele mas blok nelkul , csak repulo objektum, nem pedig frakcio targy, ezert a turetek nem lonek ra alapbeallitaskent)
Azért az update-k jövögetnek szépen, majd csak sikerül az a gázóriás is.
A gravitáció a Föld szerű bolygón úgy 50 km-ig él. Ha azon kívül teszed le a blokkot, akkor elvileg állomás marad az állomás. Legalábbis a hajó nem esett le, nem volt vonzás.
Míg nem vagy teljesen a légkörben, de még nem is hagytad el, addig működik mind a két fajta hajtómű. Hogy milyen hatásfokkal, azt nem tudom.
Lehet felhővárost csinálni. Rá kell pakolni egy csomó atmoszférikus hajtóművet és be kell kapcsolni a csillapítást. A helyén fog az maradni a levegőben. Hidrogén hajtóművel is működne szerintem, csak ahhoz mindig kell a hidrogén utánpótlás.
A bázisom mellett lévő tavon szépen haladt az autó. Még a port is felverte a víz felszínéről.
Amúgy elég vicces, mikor ahelyett hogy lelőném a rám támadó drónt, leflekszelem az egyszem hajtóművét és úgy esik le, mint a kavics :D
A bolygók végül a tervezett 50 helyett 120 km-esre sikeredtek. Nem rossz tesó :D Nem rossz :D
A jelenlegi koncepcióval van értelme az űrliftnek is. Gravi hajtóművet nem lehet használni természetes gravitációs környezetben, mert erősen romlik a gravitációs generátorok teljesítménye.
Ha egy új bázis első kockáját lerakod a levegőbe, az azonnal nagy hajóvá konvertálódik és zuhan is lefelé Egy kicsit nehezebb lesz így felhővárost létrehozni :D
Amit furcsának találtam, hogy nem hoztak be gázóriásokat. Nincs szilárd talaja, csupán egy nagy átlátszatlan légkör az egész, nagy gravitációval, szóval egy bolygóhoz képest alig van erőforrásigénye, mégis elég komoly látvány. Valamint az aszteroidagyűrűk. A Twich adásnak csak egy kis részét láttam, de abban beszéltek a fejlesztők a folyékony vízről, hullámzással és cunamikkal, ami azért elég komoly lenne :D Meg hogy a Sabiroidokon (pókszörny) kívül terveznek még jó pár élőlényt is. Felvetették még azt is játékosok, hogy lehessen idegen civilizációk nyomait találni a bolygókon. Szóval van még itt ötlet bőven.
Korábban játszottam a Star Confilct-tal. Mióta újra raktam a gépet és a Steam-en jön egy frissítés a Nod mindig valami NewHeap vírusra panaszkodik.
Valaki esetleg tudja, hogy mi a fene ez? Futtattam egy ellenőrzést a SteamApp mappán és a X3:AP, Arma2OA-ban is benne voltak, de nem értem, hogyan.
Én most azon agyalok, hogy lehetne a legjobban összehozni a jelenlegi űrállomásom a bolygós résszel. De majd még megnézem, hátha lehet betenni bolygót a világba.
Jó ötletem már nekem is van. Mivel az ellenség bázisa igencsak jól védett, ki kell repülni egy hordózóval, ami tele van bombákkal és szépen le kell bombázni a területet légkörön kívülről. Máskülönben túlélőben igencsak macerás lenne bevenni vagy elpusztítani a helyet.
Lentebb említettem ugyanezt a gondot
Nem tudom Notival játszol vele vagy miről.
Ha a géped alkalmas dx11 használatára akkor a beállításokban van valahol talán a videonál egy dx9 ill dx11 kapcsoló tedd át dx11 re és menni fog a dolog.
Ha olyan peched lesz mint nekem hogy nem alkalmas a vga karid a dx11 kezelésére dőlj hátra temesd a fejed a kezeid közé és zokogj egyet mert nem fogod használni ezt a részét a játéknak:( ha nem cserélsz vga karit vagy frissítesz jobb gépre.
Helló mindenki bejött az 01.108 verzió Bolygók névvel ez mind szép és jó de (Nekem) amikor egy új világot szeretnék készíteni a bolygós verzióból Pl Solar system vagy a többi akkor a DirectX 11 hiányolja Valaki tudna adni egy linket hol tudom ezt letölteni
Ez a frissítés OLTÁRI NAGY
A bolygón függőlegesben kellene felállítani.(Kilövőrendszerrel :) )
A 3 rakéta felelne a sztratoszféra elhagyásáig adandó energia leadására azaz beletervezni a hidrogén fejlesztés a rakéták seggét teleaggatni hidrogén rakétával vagy amivel ki lehet lökni a sztratoszféra fölé.
A 3 rakétár leszállótalpakkal vagy ha lehetséges rögzítőkarmokkal csatlakoztatni. Amint eléri az űr szélét le lehetne választani
A felső részen meg a hagyományos rakéta kiosztás venné át a szerepet. A lapos háromszöget meg ízlés szerinti kialakítást kaphatna.
sziasztok 2 kérdésem lenne, a pókos bolygó csak az alien"pályán" érhetõ-e csak el, vagy a 3bolygós pályán is illetve a pókok száma állítható-e (Starship Troopets 4ever) köszi
Ha te vagy a master, akkor te automatan spawnolod a dolgokat, meg survival ban is, amugy ha szeretnel epitgetni akkor meg Projector block a te haverod
Megnéztem az update-s videót, hát elég fain lett, de az is azt mutatja, hogy csapatban milyen jó lenne játszani.
Van elég memóriád hozzá?
Én kb 3 órát játszottam a bolygóssal, megnéztem az ellenséget és kijutottam az űrbe.
Mikor kiléptem a játékból, akkor vettem észre, hogy van egy ablak, ami arra kér, hogy zárjak be programokat, mert kevés a memória. Mikor ránéztem a kijelzőre, akkor volt még 1 GB szabad a 10-ből. Aztán teljesen ürítette a játékot onnan.
Amúgy az FPS igencsak jó volt és a szimulációs sebesség sem ment 0,7 alá. A bázisom körül szépen tartotta az 1-et.
A DX11-hez olyan videokártya is kell, ami támogatja, anélkül nem megy.
Az új Master kezelőfelületnek köszönhetően könnyen át lehet állítani kreatívra, így nem csak blueprintet lehet betenni, hanem komplett hajót, más objektumot.
Hogy lehet olyan blueprintet készíteni, amit le is lehet gyártani?
A bolygón próbáltam a Sakk-Matt-ot legyártani, de nem volt mit hegeszteni. Aztán bejelöltem az építhető blokkok megjelenítését, erre eltűnt a hajó.
Hál isten nem keverték a bolygó bulit a régi rendszerrel mert akkor tuttkó dobhattam volna a sarokba a játékot
Külön indítható világ lett a bolygórendszer max az elkészített dolgaidat tudod átemelni hozzá bluprintben.
Van földi marsi alien szabad szekció vagy mi meg még egy másik mód talán ha jól láttam két bolygó között lehet benne flangálni?
Sajnos engem ez az üzi tart vissza a játék használatától :(És hiába dobom át dx11-be a játék újrastartol és csak dx9 ben hajlandó futni
Hát az ellenség bázisa nagyon durva. Rengeteg torony, kívül-belül és még önmegsemmisítővel is fel van szerelve. De szépen összerakták.
Most már 3 féle hajtómű van a játékban. Van a légköri, az űri (ami eddig is volt) és a hidrogén, ami nélkül nem lehet elhagyni a bolygót. Míg egyik-másik csak adott körülmények között működik, addig a hidrogén mindkét körülménynél működik.
Az autó is elég fun, bár elég könnyen fel is tud borulni.
És kapott új zenéket is, ami elég jó, bár néhol egyes filmekre emlékeztet.
Vajon a már meglévő világba bespawnol a bolygó vagy bolygó módban kell indítani, hogy legyen bolygó?
És nem találom a Pause funkciót. Ami eddig volt, az nem működik. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.11.13. 01:25:49
Hát úgy néz ki ez újdonság lesz vagy a bolygók kiváltsága, de működött a bal egérgomb. Kiválasztottam a fegyvert és bal egérrel lőtt. De, ha jól emlékszem ez korábban is működött.
Viszont újdonság volt, hogy bal egérgombbal ment a hajó fegyvereinek a használata is. Aztán lehet, hogy ott én állítottam be mindig rosszat. Most még a páka és a flex is egérgombra megy és nem a folyamatos bekapcsra.
Nem sajnos ez valami elit beállítás, mert ügyesen ki tudtam venni, de visszarakni nem tudom, hogy kell. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.11.12. 23:26:23
Nagyon állat. Bár oda kell figyelni rendesen.
A Földön kezdtem pár járművel egy bázison, sajnos a harci gépet már elvesztettem, mert míg rám nem lőtt a rakéta torony, addig a hajóra igen.
Na srácok rossz hírem van akinek notija van és vagy szarakszik a dx11 el a rendszere felejtse el a bolygózást sajna én azt fogom tenni egy jó darabig:( ugyanis a bolygók csak dx11 ben muzsikálnak.
HOGY A PÉLÓBAN LEHET EGÉRREL LÖVÖLDÖZNI árulja már el valaki!! :)