100MB. Ennyi hiányzott mostanáig és elhalt a net.
Azért még jó, hogy bekapcsoltam a gépet kora este, különben most várhatnám, míg lejön az 1,7GB-t
Lent is van.
A vilagurben ez teljesen lehetseges a valosagban is. (Egy asztronauta akar a sajat kis jetpackjevel is kepes lenne lelokni a nemzetkozi ur allomast, ha lenne eleg ideje es naftaja. A nem realisztikus csak az hogy utana meg kellene tudnod allitani tested pl... En erre a celra tartok mindig egy kis hajot landolo talp-al, es ha repul valami akkor megtudom fogni, es igy nincs veszteseg.
azé az meg túlzás volna hogy a flexnek van akkora ereje hogy ellökjön egy nem is tudom hány kiló egy űrállomásra tehető kockablokk súlya legyünk mán realisztikus beállítottságúak.
Oksi és kreatívban ha csak törlöm a középső elemet ott minek szalad szét a blokk??
ez akkor se volt ennyire látványos egy kicsit talán szét csúszhattak de hogy azonnal szétpattanjon és sehol se legyen az elváló tárgy csomag az az é sokkoló Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.11.12. 15:01:34
Ez már az idők kezdete óta így van (legalábbis amióta én játszom a játékkal).
A betöltő képernyőn elég sokszor olvashattam az energia megmaradás törvényét magyarul. (Ha jól emlékszem, akkor ez szól erről.)
A lényeg, hogy a flex forog, vagyis valamilyen energiát kifejt. Mikor a 3 darabból a középsőt elkezded flexelni, akkor a flex miatt az egész szerkezetre erő hat. Mikor eltűnik a középső blokk, akkor az erő még áttevődik a másik kettőre és elkezdenek mozogni.
Sajnálatos mód nagy blokk mozgását nem lehet testtel megállítani, hiába megyek neki. Szóval itt van egy kis anomália.
Túlélőben, ha elszabadul egy blokk, akkor gyorsan utána kell menni és szétszedni. Ha egy blokk csoport szabadul el fontos cuccokkal, akkor 1. visszatöltés, 2. nem szabadul el, mert ésszel bontasz :) 3. igen, integetsz neki, ha megtelt a puttonyod...
Nem tudom srácok itten valamit naagyon elkúúúrtak a világűrben a bolygórendszer miatt.
Nem tudom észrevettétek e-é, de olyan mintha a világűrben is lenne gravitáció ami nagyon nem kóser.
Pl ezt onnan tudod meg ha építkezel és valamit levágsz egy elemből (legyen az űrbázis vagy hajó besorolású) az azonnal elkezd távolodni az eredeti helyétől. Ugye ami teljesen ki van zárva egy világűrben,
merthogy ott minden tárgy mozdulatlan mindaddig amíg kap egy kezdeti sebességet és azt a sebességet meg is tartja mindaddig míg egy másik nála nagyobb tárgy gravitációja hatni nem kezd rá vagy hogy is van?:)
Tehát teljesen szabálytalan ha 3 egymásba rakott kocka közül kiveszed a középsőt és a két szélső azonnal elkezd távolodni egymástól ez így naagyon nem kóser. Kreatívban még elviselhető mert crt+c vel azonnal meg tudod menteni és összeillesztő blokkal összehegeszted de túlélőbe mit csinálsz?? Integetsz neki és elkönyveled anyagi veszteségnek???
Mért ne például:
Nem a négyzet alakúról van szó (annyira nem vagyok őrült mérnök:) ) hanem a szövegpanelről.
Ha a szövegmonitort szeretnéd olyanra használni hogy csak egy betűt vagy számot mutasson függőlegesen az desingesebb lenne ezzel a megoldással.
Nem tudom mennyi ideig bírja egy npc hajó, ez attól is függ, hogy mennyi uránium van benne. Ehhez a megjelenéskor el kellene foglalni és akkor kb kiderülne. Viszont annyira nem könnyű elfogni őket, mert a következő hajók közel spawnolnak és amíg azokban van szufla, addig lőhetnek téged vagy épp a hajót, amit foglalsz.
A képen látható 2 kicsi drón. Először arra gondoltam, hogy nem szereltek rá antennát. De később eszembe jutott, a gép nem változtat, egyszerűen azokban sincs már kakaó. Ha ügyes vagyok, akkor hazavihetek 2 épségben lévő drónt.
Jönnek a bolygók. Szóval éjjel nem kell játszanom, mert patch lesz. Gondolom nem kicsi, de remélem tévedek.
ez mind okés
én csak arra volnék kíváncsi hogy ezt mind függőleges szövegpanel elhelyezésben és erre a módszerre vízszintesen kiírt szövegmegoldás lehetséges e-é
MA jonnek a bolygok, legalabbis ebben a videoban ezt magyarra a srac (es elhisszuk) szoval MA az osszes nagyon SE youtube-os + a keszitok csinalnak egy nagy streamet es akkor adjak ki a bolygokat
Hogy még mindig ne legyen unalmas a dolog, az eddigi 1000m-es minimum ugrási távolságot megnövelték 5000m-re.
Az NPC hajókból is kifogyhat a szufla és leállnak. Csak később vettem észre, hogy van még 2 üres reaktorral.
Köszönjük Emese!
Feltűnt már nektek is, hogy messziről erősen piroslik a kamera lencséje?
Most akartam egy lerakni, persze elsőre nem sikerült, mert eltűnt róla a kamera felirat. De a bolygó, az nagyon fontos...
Két 1 blokk széles LCD blokkot teszel egymás alá, mindegyiket úgy hogy „felül” legyen az Offline felirat, az jelzi a kijelzőorientációt. Így nem kell elforgatni semmit :) Aztán az alattam 2-vel leírt módom összekapocsolod őket.
Van a Configurable Automatic LCSs szkripttel olyan lehetőség is, hogy más LCD kijelzőn lévő dolgokat írjon ki az adott kijelzőre. (Most nem jut eszembe melyik parancs, a leírásban benne van amit írtam.) Ez arra jó, hogy ha egy másik kijelzőn egy pl. tök más szkriptet futtatsz, s így az a kijelző külön frissül, azt amit éppen ír kiírattathatod egy Configurable Automatic LCSs által kiírt szöveg alá, és így a másolt paneled is folyamatosan frisslni fog.
Akkor lehet, hogy nincs.
Mondjuk nem ártana nekik a kontroll panelra betenni egy ilyen opciót. Nem hiszem, hogy túl nagy feladat lenne forgatni a kijelzőt.
Na igen a monitor összekapcsolás megy a:
felső: LCD panel 1 [LCD] !LINK:A 1
alsó: LCD panel 2 [LCD] !LINK:A 2
paranccsal, de leírást nem találtam a függőleges vízszintes megjelenítésre.
és igazából sehol se láttam még függőleges monitorra kiírt scripet működni Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.11.11. 12:39:31
Ha tényleg karácsonyig akarnak várni a bolygók kidobásával, akkor tényleg túlságosan is korán kezdték el a beharangozót. Addigra megunja az ember és talál más elfoglaltságot magának (Nemsokára itt a StarWars Battlefront.).
És még a játékra is megharagszik, mert közben meg nem javítják a bugokat, nem optimalizálják a motort, hogy jobban fusson kis gépen vagy a nagy dolgokat is kezelje.
Összekötöttem két állomás anyagtovábbító rendszerét összekapcsoló és begyűjtő blokkok segítségével. Az egyik állomáson csak összeszerelők vannak. Ha lerakok kb 300 összeszerelőt upgrade modullal, hozzájuk tartozó időzítő blokkal, akkor azon az állomáson bárminek a megnyitása - akár inventory, akár kontroll - akadást fog okozni. Ha ehhez még hozzátenném a konténereket (márpedig az is kelleni fog) és a finomítókat, akkor igencsak idegesítő lenne alkatrészeket kivenni, betenni, mozgatni, mert sosem azt fogná meg ami kell, nem reagálna jól a dolgokra.
Arról nem is beszélve, hogy a szimulációs sebesség vajon hova esne.
Ezért akarom, hogy az összeszerelők, finomítók és rakterek külön-külön állomáson kapjanak helyet. Az első kettőhöz nem nagyon kell majd nyúlnom, de a raktérhez gyakran és annak akadás-mentesen kell üzemelnie.
Azzal a szép nagy scripttel tudtommal megoldható. Össze is tudja fűzni őket, de ha jól tudom, akkor elforgatás esetén is működhet a dolog.
Amúgy néha nekem sem ártana. Főleg amikor csak összeszerelés után derül ki, hogy fejjel lefelé áll...
Ajj Istenem, kapunk annyit hogy bolygóra szállás élő videó? Komolyan? Már rég ott van és királyul néz ki, miért nem teszik már közzé? Ha vannak bugok, az 40000 tesztelővel hamarabb kiderülne, tudjuk hogy early access és bugos még, csak osszák már meg. Ember minek kell ezt ennyire elhúzni?? Tuti karácsonyi/szilveszteri ajándék lesz belőle, csak addigra már oda jutok el hogy újra rá kell vegyem magam a játékra mert az őrületbe kergettek a várakoztatással. Már most is csak héve-hóba indítom el a játékot, mert hiába lenne mit csinálni, be van ígérve valami amit nem adnak meg és csak idegesít hogy várni kell és ezért inkább nem is játszom.
Kevés időm van mostanában játszani, és azt nem egy ilyen időrabló játékkal fogom eltölteni. Majd ha újra örömet okoz ismét előveszem, de most játszok mással.
Szerverre nagyon szívesen mennék, mert az tényleg adna új élményt, ha mások is vannak! 60 Ft/slot pedig egy röhejes ár, csak kérdés mennyi idő 60 Ft. 1 hónap? Abból még az áramszámla is nehezen jön ki :/
Kérdés az LCD kijelzőkkel kapcsolatban
Megoldható az valahogy hogy ne vízszintesen legyenek használhatók a monitorok hanem függőlegesen? Alkalmanként értelmesebben nézne ki az információözön a képernyőn. vagy ezt is sciptre kellene kivitelezni?
Az összekapcsoló szakítóereje már az előző frissítésben benne volt.
Az o2-es rendszert meg szerintem állandóan buzerálják mindig ötletelnek valamit gondolom köze van a bolygókhoz az o2 instabil terület egyenlőre szerintem:)
Ha nem akarsz bajlódni a frissítési infóval javaslom ha van facebook iratkozz fel hozzájuk én mindig onnan informálódom a csatolt videjók általában bemutatják a változásokat amit kreáltak a frissítésben.
Nem nagyon szoktam nézegetni az update infokat, a steam sajnos csak pár dolgot ír, a teljes listáért meg rá kellene klikkelni egy linkre és arra általában lusta vagyok.
De ma észrevettem pár dolgot.
Az összekapcsolónál be lehet állítani, hogy mennyire erősen húzza oda a hajót a blokk, ha közel ér. Akár ki is lehet kapcsolni ezt az erőt.. De így talán be lehet állítani, hogy ne robbanjon fel a blokk, mégis csatlakozni tudj normálisan a hajó.
A másik dolog, hogy 80%-ig van az oxigéntankom és 3 bogyó világít rajta. Ha betárolásra van állítva, akkor kéken és a medical room-ban alig akarja nekem adagolni az O2-t. Ez a múlt héten még nem így volt.
Ha kifújásra van állítva, akkor is összegyűjti a farmok termelte O2-t, a visszajelző zöldre vált és a medical-ban azonnal 100-ra tudom tölteni magam. Ezzel csak az az apró gond van, hogy a hajón, amin betárolás van beállítva, teljesen feltölti majd magát O2-vel mikor csatlakozom az állomáshoz. Jelenleg 20%-on van és elég sokat repkedek vele, de alig fogy. Szóval felesleges lenne 100%-ra tölteni a tartályt. Ha kifújásra állítom, akkor elvileg nem megy egyik tartályból sem a másikba az O2, viszont esetleges bővítés, feledékenység hatására könnyen üres lehet.
Amint találok jéggel teli kavicsot és jól betárazok belőle, nem fog érdekelni ez a dolog. Addig meg szeretek spájzolni :D
Én úgy tudom hogy decemberre tehető a dolog de lehet tévedek és most megkapjuk a magunkét:)
Az az ugrós videjó nagyon zavaró infó. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.11.10. 22:22:15
akkor ez az ugrabugra az akar lenni túl korán van még mikulás sincs:)
Holnap után gyerekek, elkezdhettek másban gondolkodni :)
Jönnek a bolygók :)
Igen így van. Ha valami ütősebbe akarok fogni ahhoz jobb gép kell. Ez van. Nem gond addig el leszek valahogy, addig meg gyűjtük a gép javítására, vagy egy vadiújra! :D
Ha használod az automentést egy kis időre beakad a játék ha esetleg ezt éreznéd kifagyásnak kapcsold ki a mentési lehetőséget és te magad mentsd a játékfolyamatot. Néha jobb is ha csak te mentesz mint a játék mert előfordulhat hogy olyan bakiknál ment amit esetleg nehezen tudsz visszaépíteni.(Pl ha megtámadsz egy konvojt jobb ha te irányítod a mentést mintha csata közbe ráment a biztonsági mentésedre.)
Sajna nálam is az lesz a helyzet hogy nem fogok tudni túlélő szerveren játszani mert amint elkezdek bányászni összeszakadok.
Addig nincs nagy baj amíg építkezek vagy szétszedek valami.
Azt vettem észre hogy arányosan fogy az fps számon ahogy nő az építményem állapota.A játék légüres térbe amíg csak lebegek megtartja a 15 fps körüli mennyiséget, de amit elkezdem mókolni valamit elkezd fogyni és a minimum az a 3 5 amit nehezen de tart.
Na én most úgy vagyok vele, hogy egy kicsit pihentetem a játékot. Nagyon jó játék de sokszor kifagy, főleg ha valami "nagyobbat" készítek. Lehet várok amíg nem lesz early acces vagy vagy csak több javítás jön. Viszont én szerintem egyszerűen csak nem elég jó a gépem szóval szerintem majd akkor térek vissza hozzá ha már lesz olyan vasam amivel normálisan tudok csinálni valami grandiózusabbat is. A fórumot természetesen figyelni fogom. Sokat lehet tanulni a beszélgetésekből! :)
Ne aggódj, magyar természetesen nincs benne. De szinte minden mást találsz.
Gondoltam azért nem megy a progi, mert nem friss a winem. A billentyűzettel is gondok voltak. Frissítettem. Frissítés közben megevett 10GB RAM-ot + 1 GB swap-ot (több nincs neki). A billentyűzet legalább jó lett, a programot meg még nem tudom, mert még frissít egy kicsit, először nem sikerült mind a 204, csak 193, ezért most még 34-et kell feltennie.
Játék még egy darabig kilőve sajnos.
Hihhetetlen hogy apró dolgokra se tudnak odafigyelni a játék szerkesztői!!
Most már kezdem kapizsgálni miért hallod a járásodat olyannak mintha hóban kapirgálnál
Ugye a múltkor lehetett látni valami téli jelenetet, na most valószínű felülírták a bakancs hangjának a hangját és nem vették észre Szerintem csütörtökön ha kapunk ragtapaszt ott kijavítják majd addig nem akarnak zargatni. A rakéták hangja is valószínű ezért módosult.
ÉS ha esetleg rácuppan valaki az efféle monitorok kreálására szerintem a "sci-fi Interface Simulation" kereső szavakkal próbálkozzon:)
Durva cucc:)
Nekem annyira bonyolult nem kellene. A legegyszerűbb az lenne, ha egy kocka képét ki lehetne szedni és csak azt átrajzolni.
A lényeg az lenne, hogy pl. egy leszállótalp körvonalát rajzoljam rá, hogy aztán tudjam, hova kell letenni a kicsikét.
Sajnos a nagy blokkokon való precíz parkolásra nincs lehetőség a játékban alapból.
De lehet nem vacakolok vele, a nagy blokkra építek kis blokkot és azon már megoldható a precíz parkolás.
Ha lenne benne valami Elite: Dangerous szerű leszállási segéd, az nagyon király lenne, dehát egy mozgó lcd képpel is sokat szívtál, akkor milyen nehéz lenne ezt megcsinálni...
Srácok ha a serveren star gate stílust akarunk találtam megoldást mozgó lcd panelek elkészítésére.
Ha valakinek van kedve hozzá szerintem egész kis kellemes feladat volna:)
Ha kell segítség hozzá megpróbálom előidézni hogy én hogy csináltam a saját mozgó lcdimet:)
Így igaz mod kell hozzá persze ha saját ízlést akarsz csinálni akkor lehet jobban jársz ha felkeresel egy spaceenginer modert aki jobban benne van a dologban és ő sec perc alatt felhúz neked egy textet ezekre a blokokra.Vagy hosszadalmas utána járás és gyakorlat után sikerülhet neked is:)Még nem nagyon találtam olyan honlapot ahol minden idevonatkozó dolgot össze gyűjtöttek hacsak nem a játék fő fórumaiban:)
Nekem is több időbe tellett azt kiszuszakolnom hogy saját mozgó lcd képet tudjak kreálni. összeszedni hozzá az átalakító programokat Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.11.08. 22:15:11
Ha egyedi textúrát akarnék egy blokkra húzni, akkor mod szükségeltetik?
Valami itt készül:
Feltűnt, hogy új hangja van a hajtóműnek?
ha mondjuk beemelek egy 3ds hajómodellt és nem akarok vele tükörépítkezést szenvedni azt is megcsinálhatom vele hogy SeToolsal fogom és félbevágom és úgy alakítom ki a hajó belsejét és külső dezingját majd valahogy áttükrözöm a dolgot?ha megoldható akkor hogy?
Láttam fotókat félbevágott tervrajzszerű beállításba na azokat hogy csinálják? Manuálisan félbevágja vagy SeTvel is lehet?
A szerverhez nem kell csatlakozni, mert régi verziót használ.
Esetlegesen erre be lehetne nézni, ha engedi: szerver link
Ezért is akarom mod nélkül az elején mindenképp, mert szerintem azok rendesen tudják fogni a gépet.
Ha más nem, akkor két hét múlva tudok csinálni magyarban egy szervert saját gépről, ki lehet próbálni. Bár t-online-os kapcsolattal nem tudom milyen válaszidők lesznek.
Én támogatom a szerver ötletét habár, hogy a gépem elbírná e a multi játékot még nem tudom! :)
ugye a szervert felhasználói szám mennyisége alapján bérled 1 slot egy emberke tehát esetedben egy emberkének egy hónapra 60 ft kéne fizetnie hogy megvegye a közösből a szervert ha jól számoltad ki az árát:)És igen annyi slotra váltasz szervert ahányan jelentkeznek a bulira értelemszerű hisz akkor mindenki fent tud lenni egyszerre.
Pár napja váltogattam DX9 és DX11 között és először nem értettem, hogy miért esett le az FPS-em DX11 alatt. De eszembe jutott, hogy talán a grafikai beállításokkal van a gond. Beraktam mindent minimumra, így nyertem +6 FPS-t. 13 FPS-sel már lehet építgetni.
Igen, én is a csillagkapu bulira gondoltam. De először az ősöket játszuk. Vagyis ki kell építeni az alapokat. Legyen megfelelő energia, oxigén, nyersanyagellátás. Szép és hatékony bázis. Utána már rá lehet küldeni a modot.
De, ha nem leszünk elegen vagy nem lesznek elég erős gépek akkor más célt kell keresni.
Mi az, hogy slot? Ezt már láttam máshol is. 60Ft/slot. De nem igazán értem. Egyszerre annyian csatlakozhatnak hozzá, ahány slotot vásárolok? Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.11.07. 07:47:19
Hali
Itt van néhány szerver bérlési lehetőség
Nem egy über drága ára van
Én egyenlőre sajna nem tudok beleszállni a buliba meló lehetőségem jelenleg nincs sajna.kb 10 fő körül lehet már értelme egy szervernek abból kijön egy 2 fős ellencsapat.
Illetve el kellene dönteni hogy milyen közös projektbe vágnánk bele PL: csillagkapu buli Természetesen akkor fel is kell tenni hozzá a megfelelő modokat blokokat és akkor így van értelme valami háttér történetet kitalálni és abba alkotni.
Úgy nincs értelme hogy céltalanul csak belecsapni a elvesbe.Ezt mindenképp jó lenne átgondolnotok.
Kérem tegye fel a kezét az akit érdekel egy szerver lehetősége! Jelezze, amennyiben nem tud a legfrissebb (eredeti) játékkal csatlakozni.
Csak így az itteni fórumlátogatók lennének rajta. Szóval nem lenne egy túlzsúfolt hely.
A játék túlélő módban és a magányos túlélő pályával indulna, végtelen aszteroida generálás és végtelen világ. O2 is lenne természetesen.
Először mindenképp vanillában és esetleg később lehet modokat bele tenni.
Ha vagyunk egy páran, akkor megérdeklődöm, hogy mennyi is lenne egy SE szerver, egyáltalán van e lehetőség rá. CoD, CS és Minecraft szerver lehetőségeket láttam, utolsót elég drágán mérték a többihez képest, de az sem volt vészes, még a 'kifizetem' kategória volt. A bérletet én állom.
Ez lényegében egy teszt lenne, 2-3 hónap, de, ha bejön, akkor akár tovább is.
Így van, a vanilla minden esetben, minden játéknál az alapot jelenti. Vagyis semmilyen kiegészítő (mod, DLC, stb, ahogy épp nevezik) nincs benne.
Építőhajó? Lehet meg kellene néznem a videót. De túlélőben szerintem nem megy. Kreatívban meg minek? Bár az ALT+F10-re előjön egy menü, ahol elvileg be lehet állítani valamilyen opciót, de nem igazán értettem, hogy mi is akar az lenni.
Hm ebből következik hogy esetleg megoldható lesz az is hogy dron segítségével scriptek tömkelege melltett automatizálhatunk egy építkezést?:)
Ehhez valahogy be kell programozni a dront hogy milyen koordináta területen dolgozzon és mely koordinátákra milyen blokokat telepítsen:)
Eléggé kihívós feladat lenne megírni ezt a scriptet ha lehetséges egyáltalán:)
Update: végre nem kell kiszállni az építőhajóból blokk lerakásához.
Igen, eleinte a DX11 kijövetelekor én is vakegeret játszottam, mert nem láttam a szenzor határokat. Azzal orvosoltam a gondot, hogy fehér hátteret rajtam (egy bazi nagy fal) az éppen épített hajó mögé, ami azért elég gáz :D De még úgy is kellett vaksiskodni.
DE: most már nincs ilyen gond, látom simán a területeket, amióta kicsit visszább vették a sötétítést. Meg pont most hétfőn valamiért minden grafikai beállítás alapértékre állítódott a játékban, ami azért is király, mert anno levettem minimumra hogy biztos jól fusson, holott a gép bírja simán. Most meg hirtelen beléptem és azt láttam, hogy minden rohadt jól néz ki :D
Esetleg jelezd a fejlesztőknek. Jobb ha tudják! :D
No megvan mi a gond. És hát nagyon remélem orvosolni fogják. Nagyon hamar.
A gond a DX11-el van. Itt ugye megváltoznak a fényre vonatkozó szabályok. Élethűbb lesz, a sötét tényleg sötét lesz és nem világosodik ki. Szóval muszáj lámpákat rakni.
DX9 esetén a sötétben is lehet látni lámpa nélkül is. Érdekes mód nekem leesett az FPS és a szimulációs sebesség is alacsonyabb volt, mint DX11-ben. A grafikai bugokról nem is beszélve.
A lényeg, hogy DX9-ben szép színes terület jelzi a szenzor és gravitáció határait. Ráadásul különböző színekkel van jelölve.
DX11 esetén ez a terület egyszerűen szürke, abból is a halványabbik fajta, éppen csak észrevehető, ha fehér a háttér. Szóval űr előtt ez elég necces. Ilyen a szenzor és a gravitáció területe is, nincs különbség.
Szóval szivacs...
Jó kérdés, a program blokkban csak útirányterv volt és kivetítőt nem találtam a hajón.
Kreatívban esetleg tudsz fogni egy drónt is.
Vagy, ha elég közel mész hozzá, akkor beindítja magától a drón gyártást és rövid időn belül meg is születik az első. A többit már tudod a SETool progival :)
Nem néz ki rosszul, de elég rosszul van megvilágítva, nem sokat látni.
Azt viszont látom, hogy ez nem fogja maradéktalanul szétszedni a hajót.
A flex hatósugara kb a körülöttük lévő kocka fele. Én legalábbis valahogy így tapasztaltam. De még így sem mindig igaz, ezért kellett sakktáblásra vennem a figurát. Volt olyan elem, ami a két flex között szépen elcsusszant és megakadt a továbbítóban.
Ha nem egy irányban lennének a fejek, lehet jobb lenne, de akkor meg a továbbító rendszer kiépítése lenne macerásabb. Több fejjel amúgy is hamarabb szedi szét.
Már mind próbáltam. Ma még a HUD-os opciót is bekapcsoltam és úgyse semmi.
Megpróbálom még kreatívban, azt max feladom...
Survivalban minden általam készített dolog az enyém. Csak kreatívban kell állítgatni.
De köszi a segítséget! Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.11.04. 23:23:59
F6 - te magad
F7 - külső nézet bizonyos szögből és irányítható a hajó
F8 - külső nézet mozoghatsz bármerre, a hajó és te is ott maradsz ahol vagy. SHIFT+mozgás bill.= gyorsabb mozgás. Mert amúgy elég lassú.
F9 - ahol megálltál F8-ban, onnan szemlélheted ahogy mozgatod a hajót. Igen, itt már a hajó mozgatás működik.
Minden esetnél a konzol panelt látod (persze TAB-bal kikapcsolhatod) és reagál rá. Ha távirányítasz, akkor is működik a dolog. A képeim nagy része távirányítással készült és van jópár olyan is, ahol külső nézetből és egész más helyről, mint ahol álltam. Karakternél nem nagyon szoktam használni a V betűt, azt inkább hajóknál.
Hogy lehetne vajh előhívni ennek a hajónak a dolgát hogy mit gyárt?
Nem tudom mennyire látszik a képen de zabikál a kicsike rendesen bár a megett alkatrészek köddé válnak:)
Szépen lassan csipegeti a blokokat :) Bár a szelepek próbaként vannak bent sajna nem jó ötlet mert ahogy látni azok is megemésztődnek a grinderem gyomrában:) Ha erős masinám lenne még azt megcsinálnám hogy az oldalát beüvegezném és tennék az elejére hátuljára egy egy óriás kaput de lehet nem találok ilyen méretet:)és berakok valami gravitáció imitátort hátha valami hatást ér el a bent parkoló hajóra:)
A hajó felső részén a két párhuzamos sárga szállító felett van már gravitáció csak a kör alakú rész légüres.Az a baj hogy nagyon nem tudom milyen sugárban dolgoznak a vágófejek:(Nem tudom előhívni rajta a hatósugarat.
RJoco:
Ami kell ahhoz, hogy láthasd a szenzor hatótávot:
- antenna a hajóhoz csatlakoztatva
- K menü/kontroll menüben (2. fül) az adott szenzornál kapcsold be a megjelenítés a HUD-on opciót
- K menü/info menüben (4. fül) kapcsold be a szenzorhatótávok mutatása opciót.
(Be lehet még itt kapcsolni a gravitációs mezők mutatását (ehhez szintén kell a HUD-on mutatás bekapcsolása a kontroll menüben), a hajók tömegközéppontjainak mutatását (jól jön gravihajtóműveknél), az objektumok illesztési pontjainak mutatását (a 0,0,0 blokkpozíció helye a projektorban, amikor kivetíted a hajót), átírhatod a hajó nevét, itt konvertálhatod a bázist nagy hajóvá, stb.)
- Szerintem még az is kell, hogy az antenna is és a szenzor is a te tulajdonodban legyen.
Ha ezeket tudtad akkor bocs, de remélem segít :) Működnie kell survivalban is!