Nincs hajóm azt már kiszedtem a buliból. Viszont mivel grinder cuccot kreálok ezért gondolom ezek is belenyúlnak jócskán a dologba bár ki vannak kapcsolva:) Ami sokat zabálhat az esetemben azok most az lcd kijelzők lehetnek, de mivel ezeken dolgozom kénytelen vagyok elviselni. Ami még leszívhat az a griderből elszabadult próbavágásból való darabkák lehetnének, de SeToolsal azoktól is megszabadultam. Ami még zavaró esemény lehetne bár ezt nem hiszem SeToolsban festettem át a blokokat és ugye azok a színek merőben élesebb színek, vagy legalább is sose találom el azt a színmélységű színt ha véletlen kiszedek egy blokot.
Az LCD beállításokat a te leírásod alapján próbálom belőni a frissítéseket még nem láttam de azt tapasztaltam hogy mintha néha lefagyna a sript gondolom elavul és kéri az újítást
A monitoros képet meg én linkeltem meg is van a hajó bluskinje gondoltam próbálkozott már itt vele valaki ezért kérdeztem max megpróbálom megfejteni. A képernyő kép neve pedig: USEA kereső szóra hajazik, már be is állítottam ha kikapcsolom a képernyőt akkor már nem az offline felirat díszeleg rajta :) hanem az a szürke usea naplementés kép:)
Azon törtem a fejemet hogy hogyan lehetne gravi generátorok segítségével egy hajó behúzó rendszert kreálni. Egymás alá betennék egy pár darabot figyelve hogy nagyon ne húzzam szét a hatókört. Ha kikapcsolom a hajó hajtóművét és bekapcsolom a gravigent akkor ha sikerül nem 1 gs gravitációval kezdem hanem 4-5 g vel az már csak berántana egy csillapítás nélküli hajót nem?
Anyám én csak egy star trekhez hasonló szerelő podot akartam kreálni és micsoda szörnyet kreálok össze:) Már így is 3,5 millió tonna a rendszer:) Képet még nem lövök róla csak ha már elfogyott az ötlet vihar a fejemben:) Max a barátok láthatják egy verzióját már a profilomon.
RoboKutya: offold le azoknak a blokkoknak amiket nem használasz. Meg fogsz lepődni mennyivel megnő az fps. A hajtóművek pl nagyon lecsökkentik. Ha van hajód a közelben, abból csinálj blueprintet és töröld ki a pályáról. (Kreatívban) Amikor újra kell akkor meg majd visszamásolhatod. Ne szivasd feleslegesen magad :D
A Configurable Automatic LCDs szkriptnek elveszítetted a magyar leírását előhozó linket? Még augusztusban csináltam, azóta a szkriptben volt változás, amit az angol leírásban találsz meg. Ilyen változás pl. a Tank parancs, és a UseTextCommands parancs megjelenése, meg más parancsokban is voltak változások.
Azt a monitor először kép - majd szkript dolgot én is szeretném megtudni, de alább linkelt valaki videót, amiben egy hajóban ezt oldották meg. Sőt nem is csak egy képet, hanem egy animációt. Abból szerintem kiderítheted, töltsd le a hajót és próbáld ki.
Illetve azt hogy tudom megkreálni hogy egy monitor először senkinek szóló üzenetet mutasson pl fényképeket majd átváltson mindenki üzemmódba és a futó scriptet mutassa?
akkor csak elmezavara van a gépemnek:) 4 fps mellett bármi megtörténhet:)
Nem szívatnak. Ki van kapcsolva a blokk és azért nincs futtatás funkció. Most néztem a játékomban. Bekapcsoltam a blokkot és mindjárt megjelent még 2 opció.
Skacok azt hogy tudom megmondani egy hang bloknak hogy ha lejárt az a bizonyos 25 percnyi mondókája újra elkezdje elölről mondjuk a nevébe beilleszteni egy parancsot.
EZ MEG MÍÍÍ!!!! A Tervezők odafent szívatnak minket?? A programblocknak mióta van csak 3 állása??? on off on/off??? Ehh na mára befejeztem!!! Direkt konkrétan rákerestem mert a tetején lámpa volt és gondoltam azt húzogatom befele de nem.
Tönkrevágtam a lámpa ajtó ajtó kapcsolatát ujra kell terveznem a cucclit Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.10.26. 20:00:40
Tisztán emlékszem, hogy csukva volt a zárt osztály ajtaja, mikor kiléptem. Most meg nyitva volt. Még jó, hogy felhúztam a sisakot kilépés előtt.
Ismét egy bug, mint a kikapcsolt jetpack. Ezt nem kellene beletenniük az updatekbe. Ennyire ne igyekezzenek már a bolygókkal, mert játszhatatlan lesz a játék.
Lehet, hogy nem véletlen nem világít a tartályon sem a kijelző. Hibás lehet ez benne. Kellene írni a fejlesztőknek, bár csodálkoznék, ha ezt nem tették volna már meg.
Energia kijelzéshez meg ezt használom jelenleg Time MMaster's Text Panel Time: ; Date MMaster's Text Panel Date: ;Echo; Power {G:Battery (akkumulator)};Echo; Power {G:Solar Panel (Napellemek)};Echo;Power {G:Small Reactor (Kis reaktor)};
Kezdek meghibbanni ettől a Config urable Automatic LCD progitól Szívok az oxigén rendszerével rendesen A ventilátorok helyzetét a oxygen {G:Air Vent (Szelozok)} paranccsal sikerült kiíratnom, működnek ha elzárok egyet jelzi az állapotát rendesen Megspékeltem a oxygen {G:oxygen Farm} kiírással amivel látom az összes farm teljesítményét. Ki szeretném íratni az oxigén tartályok % os telítettségét a oxygen {G:oxygen tank} paranccsal de az istennek nem írja ki.
Építettem egy zárt osztályt. 5 tábla üvegből. A bejárat alulra került a továbbító mellé, arra meg a venti. Így létrejött a nyomás. Úgy látszik a továbbító és farm mellé nem célszerű üveget rakni, mert az nem fedi eléggé, hogy zárt legyen. Ezt még nem próbáltam, de nagy az esélye, hogy emiatt nem jött létre a nyomás először.
Ha leveszem a sisakot, akkor tök jó. Ha nem veszem le, akkor hiába van levegő körülöttem, a ruhából lélegzem.
A flaskákat azért nem tudtam kivenni az összeszerelőből, mert valamiért nem mentek át a 'Kézi szerszámok' szűrőn. Külön hozzá kellet őket adnom a White listához, hogy a szortírozó átengedje őket. Így a hidrogénest és az oxigénest is meg tudtam már tölteni. Szerencsére hidrogénből elég keveset használ, az sokáig elég lesz.
Srácok Dobjon már be nekem valaki az Config urable Automatic LCDs scriphez egy linket amibe az összes oxigén és hidrogén blokokhoz ad parancsot. Köszike
Nekem a kinézetével van bajom nem a mennyiségével:) - Valaki közületek írta a Blender 3d tervező progit Valószínűsítem nem csak hajókészítésre volna alkalmas a program hanem egyedi kockák alkotására is.
Rakj rá többet, mintha szuronyok lennének. Mindjárt sokat fog dobni rajta és hátha a Xenonokat is át tudod verni :)
Amúgy a modok hogy készülhetnek? Gondolok itt az új blokkot, új elemet tartalmazókra.
Jó lenne ha egy modder venné a fáradságot és kreálna egy értelmes külsejű és funkciójú antenna rendszert Pl ötvözné az antennát a lézerantennával egy pár lámpával kombinálva mindet értelmes külsejű antenna csoporttal esetleg tányéros külsővel megspékelve Uncsi ez a egyszerű külső.
Erre sosem gondoltam volna :) Odáig nem jutottam, hogy oxigén flaskát vegyek ki. Nem gyártottam még.
Először a hidrogénnel próbálkoztam, mert mintha azt olvastam volna, hogy az oxigén tartályban feltölthető, amíg nincs természetes lelőhelye. Szóval ezért először hidrogén flaskát csináltam, amit nem engedett kivenni és továbbító rendszeren keresztül sem volt hajlandó átküldeni. Át sem tudtam helyezni sehova, így szétszereltem. A jetpack-em hidrogén szintje már eléggé alacsony és ezek szerint nincs mivel feltölteni.
A levegős rendszert rákötöttem egy konténeren keresztül a teljes rendszerre.
Hidrogén tankot is csináltam, ami igencsak nagy, de oda sem engedte tenni a flaskát. Az is a rendszerben van azért.
a palackot elvileg vagy a tartályban, vagy a generátorban tudod, feltölteni, generátornál tedd a jég mellé :), és valami beállitást kell változtatni az adott generátornál hogy töltse a palackot, asszem
Bekapcsoltam a világomban az o2-t. Megpróbáltam hidrogén flaskát gyártani, ezzel nem is volt gond, csakhogy nem csinált vele semmit. Elvileg fel kellett volna töltenie.
Csináltam egy elvileg zárt termet, de sajnos nem helyezi nyomás alá. Viszont hiába van kifújásra állítva a ventillátor is, meg a tank is, nem fogy a levegő a tankból. Vagyis, ha érzi a játék, hogy nem zárt a helyiség, akkor nem fog levegőt pazarolni. Így akkor nem megy csak simán az űrbe kifújás. A farmok viszont termelnek és töltik fel a tartályt, szépen lassan. Sajnos a tank telítettségi kijelzése nálam sem jó.
Most lestem meg Toolboxban Lehet tulajdonosi jogot saját alapszintig állítani Ez csudijó:) Nem kell az elfogott hajóval szarakodni Elfogás után simán mented a játékot kikeresed a hajók közül azt amit elfogtál majd kijelölöd az összes felépítő blokkot és a Cubes menü alatt a Owner menüt babrálod majd mented a játékot belépsz és csodálkozol:) Hmm és lehet rongálni is a kijelölt blokot:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.10.25. 17:06:57
Bocs, tévedtem, sárga, ha nyitva. Ha ki van kapcsolva, akkor piros.
Hm pirosra vált ha ki van nyitva egy kültérre néző ajtó....? ezzel még nem találkoztam:) De olyat láttam már hogy ha kiszívom a levegőt a szobából és az elszívót és a termelő ventit bekapcsolom akkor none és low jelzés között szambázik a szoba addig amíg a tartály meg nem tellik és a termelő venti nyer és beáll 4 zöldbe az elszívó meg folyamatosan 4 kékben áll de nem kapcsol ki.
Kellene nekem 2 script.
Az első és fontosabb: Az összeszerelőknél max 100-asával lehet gyártást indítani. 10k darab esetén ez elég sok klikk, nem beszélve 100k esetén. Szeretnék egy olyan scriptet, ami adott összeszerelőkre vonatkozik. A legjobb lenne, ha tudna a script osztani, de ez nem feltétel, az is jó, ha egy általam meghatározott mennyiséget az adott anyagból el kezd gyártani minden összeszerelőben. Jó lenne, ha az anyagot ki lehetne választani, de, ha minden anyagra kell egy program blokk, akkor legyen. Még, ha a scriptben is kell átírni a darabszámot, hát legyen, nem tudom, ezt hogy kezeli a játék és mennyire scriptelhető. A lényeg: akarok 100k acél lemezt készíteni és erre van 5 összeszerelőm. A script indítson az 5 összeszerelőben 20k-20k acél lemez gyártást. Ha kell 25k építőelem és erre van 4 összeszerelőm, akkor a legjobb, ha ő tud osztani és a törteket minden esetben felfele kerekíti. Ha nem tud osztani, akkor én osztom és 6250-et indítson a 4 összeszerelőben.
A 2. script egy része már megvan, ez a szenzoros script. Annyival kellene bővíteni, hogy, ha az érzékelő csoport egyik tagja sem érzékel semmit, akkor kapcsoljon ki egy másik csoportot. Ennek a scriptnek csak akkor kell mennie, ha én elindítom és, ha nem érzékél semmit, akkor le is állhat a script. Ez a szétszerelő üzemhez kellene, ha elfogyott a szétszedni való, akkor fölöslegesen ne menjen a flex, de ne is kelljen mindent végignéznem, míg szétszedi, hogy utána leállítsam.
Ma munka közben eszembe jutott valami. Mikor csináltam a hajót, levegő rendszerrel és kinyitottam a bejáratot, akkor a levegő kiszökött és a ventillátor pirosra váltott. A kérdés az, hogy ilyenkor a semmibe fújja a levegőt vagy érzékeli, hogy úgysem lesz nyomás és nem fúj. Ha utóbbi, akkor azért nem lehet a szabadba ereszteni a levegőt csak úgy, mert automatikusan lekapcsol. Vagyis kell egy szoba, amit mindig megtöltesz levegővel és rá egy ajtó, ami mondjuk 20s-enként kinyílik, majd becsukódik, ezzel kieresztve a levegőt.
A foglalt hajókon van levegő rendszer, flaskákkal és jéggel is. Tegnap megpróbáltam átvinni 5k jeget az állomásomra, de mire odaérte, elolvadt. Mivel nincs o2 a világomban, gondolom egyszerűen eltűnt. Szerintem be fogom kapcsolni az o2-t, csak előtte építek egy o2 farmot, ha engedi a gép. A hajókon meg van tartalék cucc. Aztán én is tudok kísérletezgetni a kiegyenlítő helyiségekkel.
Na majd beteszem az alkotásomba Már becsekkoltam a kedvenceim közé:)
Nem tudom ezt az automatik lcd panel bulit meg lehet e úgy programozni hogy az oxigén tartályok töltési állapotát illetve az oxigén generátorok állapotát jelezze? persze indicátorral Azt már elértem hogy a szellőzők beállítására kapok információt.
Most az Állomásom Irányító központját szépítgetem Szerintem durva lesz Megpróbálok minden elérhető funkciót irányító panelekre pakolni hogy rendesen működjön a dolog:) Csak kurva nehéz 3-5 fps-el közlekedni a játékban. Kéne nekem olyan ötlet hogy azt hogy tudnám megoldani hogy 4 ajtó közül mindig csak egy legyen kinyitva? Lehet a végére annyira telenyomom sriptekkel a dolgot hogy kevés lesz a 7 számítógép amit beraktam?:)
meg is van http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=445817025 ez az Freya
ha megtalizod csekkold már le ide Köszi
workshopon találtam egy scriptet erre , nem engedi hogy 90% folé mennyen a levego benne . Senki nem jáccik esténként Survivalt akihez csatlakozhatnék ?
srácok kezdek beledilizni az oxigén rendszer működési elvébe:) A következőn agyalok Van egy szoba két ventivel Az egyiken bejön a levegő, a másikon egy tartályhoz csatlakoztatom és kiszívom a levegőt, a tartály meg elkezd megtelni. Kikapcsolom azt a rendszert ami feltölti a terepet és az elszívót kifújásba rakom és megtöltöm a terepet. Ezzel eddig nincs semmi gond. De ha a tartály valami ok folytán telítődik annak ellenére hogy ki van kapcsolva a begyűjtés behal a rendszer és telítődik. Hogy a kórságba tudom kiüríteni azt a nyomorult tartályt? Már próbáltam úgy hogy egy összekötőn kivezettem a tartály másik végét az űrbe. Ebbe az esetbe a szobában levőt kikapcsoltam a másikat meg bekapcsoltam elszívásra. A tartállyal vagyok gondba hogy állítsam be hogy kinyomja a levegőt?
Nem tudtok szervert ahol magyarok jáccanak survival ban . Már elegem van a sok PVP bol és semmi más nem szeretnék csak nyugisan jáccani de nem egyedul.
Kreatív módban nem halsz meg. Soha. Legalábbis nekem nem sikerült még. A videó készítője meg tuti kreatívban tolta.
A halálozási sebesség függ attól is, hogy épp gyorsulsz-e. Eddigi tapasztalataim alapján 10 m/s fölött már veszélyes az ütközés. Ha 10 m/s sebességnél még épp gyorsulásban voltál, akkor meghalsz. Ha 20-szal beleszáguldasz valamibe, akkor is meghalsz. 1G mellett 5m zuhanás már veszélyes, 10m tuti halált jelent.
Láttam igen azt a videót, de ott elég nagyokat zuhan. Az meg hogy meghal vagy sem a becsapódás sebességétől függ, nem a gyorsulástól. Nem tudom mekkora sebesség fölött hal meg, vagy sérül meg, nem tapasztaltam ki, de nyilván kisebb G-nél lasabban éri el azt a sebességet és sokkal ritkább lesz (vagy meg is szűnik) átlagos körülményeg között az elhalálozás. De az állomás pont nem átlagos körülmény :D
(Mondjuk már nem játszottam úgy 1 hónapja a játékkal, lehet ez megváltozott azzal hogy kisebb gravitációban magasabbra ugrik az emberünk.)
Az ajtó ugyanúgy csak 1 kockát foglal el. Viszont talán átjárhatóbb lesz, mint a másik. A másiknál, ha van gravitáció és jetpackel akarok átmenni rajta, akkor néha beakadok. Nem értem miért, ez a jelenség kb 1 hónapja van. Ha kikapcsolom a jetpacket, akkor át tudok gyalogolni. Bár én valami komolyabbra számítottam, a dizájnja valahogy nem jön be. Olyan orvosos a dolog. Meg úgy néz ki, mintha középen kellene nyílnia-csukódnia, közben mégsem.
Huhh, ezen most agyaltam egy sort. Már el is kezdtem írni valamit, aztán eszembe jutott más. És most fel is tudom hozni példának az Orbitális állomás liftjét, ha jól emlékszem pont te linkelted a videót. Ott hajtómű és kerék volt a meghajtás és fékezés. Ez így oké is. Viszont amit te írsz, azzal az a baj, hogy, ha megváltoztatod a gravitáció irányát és nincs bekapcsolva a jetpacked, akkor átfordulsz a gravitáció irányába. Mert minidig a lábad van alul. Biztos a macskákról mintázták a karaktert, hogy mindig talpra essen. Bár eme módszerrel éppen lehet szinteket lépni, megoldható az átjárás, közvetítő blokkok nélkül, csak a grav. gen állításával. Viszont ez akkor sem létra. Itt egy külön szekciót kell kialakítani, ahol a gravitáció mindig változik. Viszont a létra olyan helyen kell, ahol mondjuk át akarsz mászni egy továbbítócső fölött. Vagy valamilyen egyéb berendezésed fölött, aminél nem fogsz a gravitációval vacakolni, mert a normál tér belsejében van és kevés a helyed. Persze lehet építeni rámpákat, de annak is hely kell. Egy finomító tetejére feljutni meg elég nagy hely kellene. Ha jól tudsz tervezni és építeni, akkor lehet, hogy nincs ilyen gondod, de én nem vagyok építész.
Ha elég kicsire állítod a gravitációt, akkor nem halsz meg, akármilyen magasról is ess le. Nálam 0,3G szokott lenni, a generátorba 3-at írva 0,31G-t kapok. Ez teljesen jó, nem halok meg, ha leesek valahonnan, de el sem repülök, ha felugrom. A halálra sajnos volt már példa 1G-nél.
A garvitációs kút leírásod nem igazán értem, de az ilyenekkel csak annyi a szokott lenni a bibi, hogy survivalban ha gyorsan zuhansz, meghalsz. Ha meg nem zuhansz, akkor jatpacket kell használni, ergo visszatértünk a kiindulási problémára. Én inkább valami olyasmire gondolnék, hogy egy felfelé ható gravitációs mezővel kiolthatod a lefelé ható gravitációt, majd egy oldalra ható mezővel össze tudod hozni hogy a falon felfelé/lefelé sétálva érd el a következő szintet. De egy létra nekem is bejönne :D
Az új ajtós leírásban szintén elvesztettem a fonalat. Eddig is 3 kockából tudtál összehozni egy légzsilipet nem? Utoljára szerkesztette: laci4321, 2015.10.24. 13:59:16
De hát abba nincs semmilyen kihívás:) Nem engineres feladat megoldó ötlet azé ne egyszerűsítsünk le mindent:)
Én most ettől az új ajtótól vagyok elszörnyedve mért kell ehhez két kockát felhasználnom, ha precíz akarok lenni 3 at a szenzor vagy elszívó beépítése miatt.
És ezt mennyivel egyszerűbben meg lehetne oldani egy létrával :)
A Létra kérdésre ott a gravitációs kút azzal kell mókolni. Ahol liftet szeretnél kialakítani ott a kockasor két végébe beteszel egyet. A felsőt átállítod negatív erőbe az alsó marad. A hatókört beállítod egy kocka szélesbe hozzárendelsz egy nyomógombot ahol az aktuális generátort be vagy ki kapcsolod és megvan oldva. Vagy kihasználod a kút ama tulajdonságát hogy a kútblokk mind a két irányába hat a gravitáció, ebbe az esetbe elég egy kutat lerakni a szabad blokksor közepébe, de ebbe az esetbe két kocka szélesre kell állítani a hatósugarat és a felfele mozgáshoz negatív állásba rakni a gravitáció irányát. Esetleg teszel mellé egy lcd monitort ami az épp aktuális erőhatásokat mutatja:)
A mászásról jut eszembe. Tehetnének létrát is a játékba, hogy akkor tényleg olyan építményt építeni, ahol egyáltalán nem kell a jetpackot használni. Tudom, mod már van, de ne mod legyen. A versenyhajót üres világban csináltam. Viszont túlélő módot nem érdemes üres világban indítani. Egyszer kipróbáltam. Meghaltam.
Délután jöhetett még egy patch, mert nekem most frissített. Pont a minap említettem, hogy nem tetszik a jetpack működése, a gyorsulás, lassulás. Most jó lett. Már nincs vele gond. Lehet, hogy a hidrogén teszi. A hidrogén elég lassan fogy, ami jó. Az energia is mintha lassabban fogyna. Viszont érdekes, hogy az mindig fogy, mégha elvileg mindent le is kapcsoltam a ruhán, nem mozgok, lényegében nem csinálok semmit, csak lebegek az űrben, a sötétben.
A nap forgását tudod szabályozni 0-24 órás üzemmódban akár 25 perces körözésre is be tudod állítani. A fegyverzet kikapcsolása mind a két oldalra hat de ha véletlen nem biztonságos modot választasz bajba leszel:) A jetpackot nem szerencsés kikapcsolni mert akkor nem hogy nem tudsz repülni de még egy kockára se fogsz tudni felmászni Igazából nem vágom hol és mikor volna értelme kikapcsolt jettel közlekedni. Azé be lehet állítani ezt a játékot úgy is hogy egy tök üres galaxisban tervezheted a hajót:)
Úgy nézem megint van pár kapcsolható opció. Vagy csak most vettem észre. Drónok kikapcsolva, közben kikapcsoltam a nap forgását is, mert mikor játszom, valahogy mindig sötét van és már nagyon untam, főleg most, hogy leárnyékolja egy nagy felület az állomást. Volt valami másik opció is, ami az időről időre megjelenő hajókra vonatkozott. Ez nem tudom mi, de kikapcsoltam. A játékba visszatérve a drón gyártó hajó meg van még, de nem gyárt drónt és ami volt, az is eltűnt. A transport útvonalas hajó megjelent, az így jó. Láttam olyan opciót is, hogy a fegyverzetet lehet kikapcsolni. Lehet majd kipróbálom. A Jetpack bekapcsolása is érdekes opció, mi van, ha kikapcsolom? Lehet, hogy akkor nem kell neki hidrogén? Tekintve, hogy nincs bekapcsolva az oxigén a világban, így jégből sem kell hidrogént csinálnom, mert nincs jég sem. Na majd, ha kifogy a jetpack-ből a hidrogén, akkor úgyis kiderül.
Hát azt nem írta, hogy csak meteorit záporra vonatkozik. Akkor az tök jó... A transport útvonal okés, az elég messze megy el mellettem. Ez a drónos cucc sem lenne akkora gond, ha nem jönne lőtávolba az állomáshoz. Az, hogy 3km-re van, zavaró, de még nem akkora gond.
Most nézem, hogy kis buborékban tényleg írja, hogy meteorra vonatkozik.
Várjál most gondoltam bele a dologba Nálad az a baj lehet hogy te a biztonságos módot úgy értelmezed hogy minden támadástól mentesülsz ami nem igaz. A biztonságos mód csak a meteorit záport szűri ki. A pályabeállítások alatt van vagy 3 menü ami a hajforgalomra utaló beállítás Van valami dron támadás elleni kikapcsolás Van a transport járatokra utaló hajóforgalom Meg még egy amire nem emlékszem
Asszem most egy darabig hanyagolni fogom a játékot. Békés módban a rohadék oda rakott mellém egy dróngyártó hajót és szépen el is kezdte lőni az állomásom, nameg engem is. Ha békés a mód, akkor legyen is békés és ne mellém spawnolja az ellenséget. Majd, ha harcolni akarok, akkor elmegyek hozzájuk.
Valamit félreértettél a szövegemen, én egyáltalán nem írtam olyat hogy a RAM számolna valamit. Ellenben a az új NVidia 9xx-es kártyák megjelenésekor olvastam azt, hogy azért kisebbek a memória sávszélességek, mert egy színtömörítő eljárással kevesebb adat mozog a memória és a GPU között. A GPU kiszámolja amit kell, összetömöríti és úgy küldi a memóriába tárolásra. Amikor meg kell az adat, akkor kiolvassa, kitömöríti és aztán feldolgozza. Összességelében tehát a GPU többet dolgozik, cserébe a videomemóriának elégséges kisebb olvasás/írás sebesség is. Ennek analógján írtam azt, hogy ezt meg lehetne csinálni itt a játékban is, hiszen bőven van kihasználatlan tartalék a GPU és CPU-ban akkor is, amikor az SE szaggat. A szimulációs sebességet a SHIFT+F11-el előhozható adatok között találod.
Szerintem baromi jó ez a hidrogén bevezetés :D Csak át kéne írni az oxigéngenerátor nevét vízbontó blokkra. Ha jönnek a bolygók be lehetne hozni a kajálást/éhséget is. (Mert akkor már lesz mit enni.)
Hát nem egy Évfordulós űber nagy frissítés:) Ahogy leszűrtem kapunk egy új ajtót meg hidrogénmeghajtású rakétát illetve mókolnak valamit a kabinok elejével is kap egy szállítócsövet,illetve kreálnak valamit az energia akkumulátorokkal is?
A RAM nem számol, ott csak tárolja a dolgokat. Kérdés, hogy számít-e, hogy milyen gyorsan fér hozzá a RAM-hoz. Bár szerintem ilyen szinten nem szabadna számítania. Viszont, ha mégis ennyire, akkor lehet, hogy inkább a VGA kártyának kellene számolni a dolgokat, ott gyorsabb a RAM elérés. Ha tömörített dolgot kellene feldolgozni, akkor még hosszabb lenne az idő, mert azt is először a RAM-ba tömöríti ki. Sem a procit, sem a VGA-t nem használja ki nálam sem teljesen. A szimulációs sebességet meg nem tudom, hogy kell előhozni a játékban.
A karakterem mozgása sem igazán tetszik úgy kb 2 update-tel ezelőttől. Valahogy a gyorsulása és lassulása nem az igazi.
Ma megint jött egy update. Szép nagy, ahhoz képest...
Srácok azt nem tudom hogy csak nálam nem kóser vagy mindenkinek dilissen működik az Oxigén tartálya? Konkrétan nincs rajta visszajelzés hogy működik e vagy se.
Azt hiszem most alkottam egy jó nagyot Még nem teszem ki közösbe de holnap meglesz :) Trabinak külön köszi a lámpa sriptért:)
ŐŐ Az a baj hogy minden Blokk áramvezetőnek számít hiába vannak erre kitalált blokok Ennyire nem idegesítem magam a játék használata közben 7 vagy 10 fps .. ez van Notival tolom, bár asztalin se futott húde gyorsan de ott legalább nem volt olyan nagy gond ha valakivel együtt akartam tolni a játékot most meg se kockáztatom :(
A monumentális dolgokat eszméletlenül rosszul kezeli a játék. Ez a legnagyobb hibája a játéknak szerintem is. Nem tudom mi lehet a gond, talán az hogy túl sok olvasási/írási sebességet követel meg a RAM-tól? GPU-Z-vel és CPU-Z-vel kipróbáltam, hogy mennyi a GPU és a CPU leterheltsége játék közben. Amíg nincs mozgás, csak a hatalmas űrhajóm inaktív állapotban, a GPU és CPU kihasználtságom 30-40% körül van. Aztán amikor bekapcsolom a reaktorokat, csak a blokkok áramellátása számolása miatt lemegy a szimulációs sebesség 1-ről 0,67-re. A GPU kihasználtság marad ugyan annyi, a CPU felmegy 50%-ra. Kérdem én: miért? (Gyanítom: Minden egyes blokk áramfelvétele előtt külön ellenőrzi a rendszer, hogy a blokk kapcsolódik-e az áramforráshoz. Nem lenne-e egyszerűbb előbb kilistázni hogy mi vesz fel áramot és honnan, aztán meg nyomni egy összeadást-kivonást (prioritással), mondjuk másodpercenként 1-2-3-szor?) Folytatva a próbát ha elkezdek lövöldözni, vagy bekacsol sok fúró/hegesztő/flexelő, a GPU és CPU kihasználtság lemegy 20%-ra (!!) a szimulációs sebesség pedig 0,3 körül mozog.... Anno a laptopomon volt hogy a szimulációs sebesség 0,03-ra esett le :D
Nem lehetne a dolgot valami tömörítéssel megoldani, hogy a RAM-ról kicsit a procira és GPU-ra kerüljön át egy kis terhelés? És akkor lehetne a tömörítésnek több fokozata attól függően hogy a CPU és GPU mindig ki legyen használva és hogy milyen RAM van a gépben. Vagy teljesen rosszul látom a dolgot?
Mindegy hiába rinyálok, erre úgy is rá fognak jönni ők is, csak várni kell 1 évet :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2015.10.22. 19:38:11
juj akkor hagyjuk marad így:)
elvileg ajtónként +2 timer block szóval lehet az kicsit sok lesz, max időzitést tudok tenni a kódba, de akkor meg az összes ajtóra vonatkozna az az időzités. vagy még ahány FAJTA ajtó annyi program block és mindegyiket más várakozási értékre rakni és az azonos fajtájú ajtókat az ajtó fajtájához beállitott programblock kezelne
Nézzük meg ezt a lehetőséget is :) Ha nem hoz magával több blokkot akkor jöhet:)
megtudom csinálni úgy hogy gombnyomásra nem lámpát hanem timer blockot kapcsol, csak akkor annak az idejét be kell állitani az ajtó kinyitási-bezéródási idejére, ha úgy jó lenne
Bár most ez már csak egy kis simogatás lenne Azt hogy tudnám megoldani hogy csak abban a pillanatban váltson a fény ha teljesen fel vagy le ment az ajtó. Az időzítőt kellene hozzá passzítanom?
Nem férek hozzá a linkhez. küldtem hozzáférést a drop linkemhez
Igazad van Tegnap ki akartam próbálni a szétszedő állomásomat hogy munkálkodik Kreatív módban elmentem szerválni egy hajót megközelítettem egy military escortot control c-vel hazavittem:) Eddig minden tökéletes 17 fps a legalapabb beállítással és tudtam mozogni. Betettem az állomásra a lopott hajót majd beindítottam a vágórendszeremet. Ebbe a pillanatban szinte megmerevedett a rendszerem leesett az fps szám és alig bírtam el mozdulni az épp aktuális helyemről.
Ahelyett, hogy bolygókat, meg multiplayert fejlesztenek, dolgozniuk kellene még egy kicsit a játékon. A monumentális dolgokat nem nagyon kezeli jól. De úgy is írhatnám, hogy nagyon nem kezeli jól. Vagy a gépem kicsi, de ez majd decemberben úgyis kiderül.
Tegnap ugye bebugzott a nehéz hajó, aminek nem szabadott volna megmozdulnia. Erre most észreveszem, hogy eltűnt a hegesztő hajóm. Pedig hozzá volt kapcsolva összekötőn keresztül az állomáshoz. A hajót nem tudtam visszakreatívkodni rendesen az állomáshoz, mert nem tudtam vele szinkronba fordítani. Bár most belegondolva lehet nem jól csináltam. Már mindegy. A forgatásra nagyon rosszul reagált, leesett az FPS, nem lehetett vele mit kezdeni. Túlélőben összekapcsoló blokkon keresztül rákapcsoltam a 3 szerzett hajót és azokkal együtt már egész jó sebességet el lehetett érni. Csak sajna fordulni nem volt hajlandó sehogy sem. A 61 giro kevés neki. 100m-re vittem az állomásomtól, ami sokkal jobb, mint a 600m. Mindenképp állomást akartam belőle csinálni, de először a régihez akartam kötni. Aztán eszembe jutott, hogy van egy egyszerűbb módja is, ha már nem tudom rendesen ráfordítani. Bevezették a forgatható állomás blokkot. Így szinkronban a hajóval leraktam 1 állomás blokkot és ráraktam egy összekapcsolót. Vele szembe a hajóra is került egy összekapcsoló és szépen 'nekimentem'. Beletelt egy kis időbe, míg összekapcsolódtak, de sikerült és állomás lett a hajóból. Remélhetőleg így nem fog elcsatangolni már.
Elkezdtem építeni a bontót, hogy szétszedjem a 3 hajót. Majd rakok képet, ha már lesz érdemleges fejlemény. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.10.22. 00:58:54
Nekem azt írja, hogy nem létezik. Személyhez kötötted?
Azt hogy tudnám sripttel megoldani hogy ha egy általános ajtóról lenne szó és egy általános világító testről Ezt a két egységet összekapcsolni és ha megnyomom az ajtó gomb nyitóját akkor a lámpa zöldre váltson és ha becsukom akkor pirosra. Ez nagyon kéne most így hirtelen:) Tehát bármilyen ajtóra lehessen használni külön az ajtó nevére hivatkozzon a megadott lámpacsoport tehát több lámpát szeretnék rákapcsolni egy ajtógomb nyitóra. Köszi Kerestem de nem tudok rendes kereső szöveget rá.
jelen pillanatban még asteroida bázist építhetsz kisebb kivitelezésben De ha használod az SeToolst akkor be tudsz importálni nagyobb bolygószerű 3ds modelleket és abban vájkálhatsz rendesen ha valami ilyesmiben töröd a buksid akkor ezt csak az Se progivaltudod megoldani. Talán itt látszik mekkora a bolygó mérete:) (a zöld helyzetjelzők)mutatják