Próbáltam csalit, működik. De ha csak egy sor páncél mögé rakod, azt hama' szétkapják az ágyúk, ha csak úgy mész egyenest az ellenséges hajó felé. Ha elkezdesz pörögni, vagy valahogy mozogni, akkor azért elég nagy az esély, hogy nem talál el sok lövedék. Láttam jutyúbon egy videót, ahol 4 csalis blokkot + páncél körbe, lekapcsolható módon helyezett az űrhajóra. Amikor elég közel volt, leoldotta a csalikat (nem tudom milyen rendszerű volt), ő meg irányt váltott, és úgy közelítette meg az ellenséget.
Meg gondoltam olyat nagy hajóra, hogy mintegy torpedóként kilőhető csalis rendszert lehetne csinálni.
Vagy egy hajónak bizonyos modul részét lehet vele pörgetni. Nem vágom miért ragaszkodnak a skacok a módokhoz Van már egy jó pár block amit szívesen látnék a játék szerves részeként pl mint ezek a rotorok.
Nem rossz, főleg, ha Baylon 5-öt akarok építeni. De én olyanra gondoltam, mint az Interstellar-ban is volt. Mivel az űrben vagyunk, a fixen rögzített platform szép álom csak. Szóval az egész állomásnak forognia kell, nemcsak fix pontokra épített motorok által forgatott elemeknek.
Viszont ilyen megoldással igencsak látványossá lehet tenni dolgokat, akár csillaghajó esetében is.
Ezek a rotorok alkalmasak az állomás forgatásra ha motort keresel hozzá:) az alap rotorok szerintem nem alkalmasak a feladatra.Bár elképzelhető hogy menne velük. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.10.05. 15:22:42
Na megint van egy ötletem Kipróbálom ezt a Stargate módot azt a bizonyos ugró álomást akarom kivitelezni valahogy két kaput szembe rakva egy pár emeletes pihenő állomással a közepén Valami hasonló konstrukción agyalok:)
na az én csónakomra nem lesz mesterséges tömeg pakolva így is nyom vagy 60 millió tonnát:) pedig már pár ezer tonnát lecsíptem róla:)) Most szórakázok a gravitációs pontokkal nem akarok rajta 2 gs terepet de lehet mégis lesz rajta:( olyan helyre akarom betolni a generátorokat hogy ne zavarjanak sok helyet a csónakomban:) így is kell rajta vagy 3 darab ugye 150 méter szélesek akkor mennyi széles a hajóm??:)) az aljáról leszedtem a csipkét beraktam pár rakéta meghajtást hátulra kiszedtem a felesleges nehéz páncélt de még így is van súlya rendesen. És durván jól néz ki majd hozzá ez a copkit amit linkeltem lentebb.
Sikerült működésre bírnom a kerekeket, hát elég érdekes lesz. A kanyarodással nagyon nem voltam megelégedve.
Úgy emlékeztem, hogy a mesterséges tömeg tömege állítható, de sem a nagyé, sem a kicsié nem az. Nem kell túlzásba vinni a tömeget sem, 13T nyomott az autó és 2 mesterséges tömeg bőven elég rá. Így lett 14T-ás.
Nade majd még kísérletezem. Azért hajtóművet is raktam rá, ha elszállnék, akkor vissza tudjak menni. A giroszkóppal meg csak óvatosan, vezetés közben érdemes felülírásra rakni, különben elkezd dülöngélni az egér hatására.
E téren van még mit tanulni, dehát nem igazán kellett még ilyen jármű az űrben. Főleg, hogy gravitáció is kell hozzá, különben nincs értelme.
Kerék, mint rámpanyitó? Érdekes ötlet. Én a motort próbálgatnám összekapcsoló blokkokkal. Bár esetleg a kerekeket sínbe téve meg lehetne oldani egy nagyobb 'ajtó' mozgatását és összekapcsoló blokkokkal légmentesen zárni. Ezen már gondolkodtam én is.
Nekem valamiért sem a bal, sem a jobb gomb nem hoz létre akciót még lövésnél sem. Pedig be van állítva a gomb. Itt is, ott is. De végülis jó nekem a szám is. (Irányítható fegyver irányításánál működik természetesen.)
A nyitogatható dolog elég látványos tud lenni...
vajon a kerék részét lehet rámpanyitásra használni??
Másodlagos fúráson azt értheti, hogy egér jobb gombra is fúr a fúrófej és én is elgondolkodtam, hogy az esetleg valami extrát jelent. :)
Köszi jocó, át kell vennem ezt a motoros dolgot, mert fontosnak tartom hogy legyenek ilyen nyitogatható dolgaim.
Csalit próbáltátok már? Automata fegyverek azt lövik. Bele kell applikálnom a gépembe még két szelepet, amit kitolok támadás esetén fölfelé, rajtuk a páncélborítással megerősített csali. Hehe.
Köszi! Így már érthető, rosszul raktam fel. Én azt hittem, hogy pont a másik oldalára megy a kerék és ahol a kerék jelenik meg, az a rögzítés a vázhoz. Érdekes, hogy ezt engedte így lerakni.
Ülj be a pilótafülkébe, majd G menüben jobb oldalon megkeresed az "fegyverek és eszközök" vagy "weapons and tools" sort. Ott ami van fúrófej azt tedd be alulra a parancsikonok helyére, mondjuk az 1. négyzetbe. Amikor kilépve a G menüből megnyomod az 1-est (kijelölöd azt a négyzetet) csak akkor fog bekapcsolódni a fúrófel, amikor nyomva tartod az egeret. Ugyan ez van a fegyvereknél is. Csak akkor lőnek amikor az egeret nyomod. (+heggesztőknél és flexeknél)
én is kérdőjelezem a másodlagos fúrást mi a szösz az?? Mondjuk nálam az nem tiszta ha szerkesztek egy fúróhajót hogy érem el azt hogy az egér gomb használatára reagáljon és ne csak a hudról vezérelhessem ki be kapcsal Lehet erre gondol a kolléga?
westwall: Szűrni úgy tudsz, hogy egy Sorter blokkal beállítod, hogy szívja ki a már összegyűjtött köveket a konténerekből/fúrókból és egy Ejectort pedig beállítasz arra, hogy dobálja kifelé. Itt van sorter blokkok használatáról a videó, amikor a játékba kerültek. Azt nem lehet beállítani, hogy eleve fel sem vegye a köveket, utólag kell kidobálni. Elsődleges és másodlagos fúrásról még nem hallottam. Te hol hallottál ilyet? Utoljára szerkesztette: laci4321, 2015.10.04. 20:12:02
valaki elmagyarázná hogy a szűrök hogyan működnek ? a bányámnál a követ szeretném kiszürni ja a fúrásnál mi a különbség az első és másodlagos fúrás között ?
A motoroknál be tudsz állítani induló és végállást fokokban. Ha lerakod a motort, akkor fentről láthatod is a fokokat, hogy éppen hogy áll. Ez alapján meg tudod határozni, hogy neked melyik 2 pont közé kell beállítanod a 45 fokot. És akkor csak a két pont között fog mozogni.
Még mindig nem világos a dolog, hogy épül fel. Azzal, ahogy ennek működnie kellene, én is tisztában vagyok, de akkor minek a kerék, ha nem forog? Hiába a felfüggesztés, attól sajnos még nem indult el nekem, hiába a jó beállítás.
Esetleg az lehetett a gond, hogy nem volt rajta a mesterséges tömeg. És akkor lehet, hogy csak gravitációs térben működik?
Most éppen azon filózom, hogy hogyan uralhatnám a motorok és rotorok világát. Napelemeket szeretnék a szárnyak fölé és esetleg alá helyezni, mégpedig úgy, hogy egy rotorral kinyitom őket, és egy másik rotorral el is forgatom. Az a cél, hogy ha pl. repülök egy adott irányba de a Nap rossz szögben éri a gépet, akkor a napelemet a szárnyhoz képest kiemeljem, és elcsavarjam az adott irányba.
Na most az a baj, hogy nem találtam erre precíz módszert. A rotor az ha beindítom, akkor pörög, még akkor sem áll meg ha magát a blokkot offolom, egyelőre használhatatlannak ítéltem.
A motort legalább szét lehet kapcsolni és akkor leáll. Az érdekelne, hogy hogyan lehetne beállítani egy fix szögre. Tehát egyelőre csak annyit szeretnék, hogy motorral kinyisson egy napelemet vagy bármit 45 fokra, és ott megálljon, majd egy kapcsolóval visszaálljon az eredeti állapotába. Ehelyett mi van? Az van hogy elindítom a motort, és meg kell várnom amíg eléri a kívánt szöget, és akkor villámgyorsan szétkapcsolom és néhány fok eltéréssel beáll valahogy. Ez nem túl percíz, ezzel én nem tudok semmilyen szerkezetet készíteni mert összetöri magát ha nem tudja pontosan tartani a szögeket.
Láttam ilyen megoldást például futóműveken. Például azokon hogyan oldják meg, hogy a futómű stabilan egy adott szögbe nyíljon ki?
Wheel suspension 3x3, Wheel suspension 1x1, és Wheel suspension 5x5
Ezek valamelyikét rakd rá egy hajóra. Beülsz a pilótafülkébe, K betű, Controll Wheels pipa, Controll Trurusters kiveszed a pipát. Persze legyen a hajón reaktor :D Meg esetleg ha nincs kipipálva, akkor a K menüben a lerakott Wheel suspensiont kikeresed és pipáld ki a "Propulsion"-t. (meghajtás) Bár ez nálam - most megnéztem - alapból ki van pipálva mindig amikor új kereket raksz le. Nálam ez így tökéletesen működik!
Ha a sima 1x1, 3x3, 5x5 kerekeket rakod le, azok arra valók hogy a motorokra tedd őket, azok csak kerek tárgyak, nem fognak mozogni, benne sincsenek a K menüben.
Igen, ez az elmélet, de írd le légy szíves a gyakorlatot is, mert ez nem működik. Kormányozható kerék? Az miből tevődik össze? Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.10.04. 12:46:30
A kerekek képesek erőt kifejteni! Úgy tudod irányítani, hogy a Pilótafülkébe (vagy távirányító blokkba) beülve nyomsz egy K-t, és a pilótafülke kontroll menüjében kipipálod hogy a kerekeket irányítsa (és ha akarod kiveszed a pipát abból a négyzetből, hogy a hajtóműveket is irányítsd.) Így a WASD-vel úgy mozoghatsz mint egy kocsival :) (Már persze ha van kanyarodó kereked :D )
Köszi a részletes leírást! A korábbi hozzászólásodból már rájöttem, hogy a mesterséges tömeg lesz az artifical mass, csakhát aki magyarul használta a játékot... Először amúgy nem tudtam, mire is jó a mesterséges tömeg, próbálkoztam vele stabilabbá tenni a fúrót fúrás közben, de nem volt hatása, így hagytam is.
Most már csak az a kérdés, hogy fogom megoldani, hogy kerekes hajtsa legyen. Korábban ezzel is próbálkoztam, igaz volt rajta hajtómű is, amit kikapcsoltam, de nem akarta sehogy sem forgatni a kerekeket. Még, ha hajtóművel szorítottam az állomáshoz és úgy húztam, akkor sem. Pedig minden beállítást próbáltam, de szerintem valamit rosszul szerelhettem össze.
SUPERTRABI: tudnál írni egy olyan szkriptet amivel parancsot tudok átküldeni egyik hajóról a másikra, lézerantennával? Említetted, hogy le lehet kérni a nevét más hajón lévő antennáknak. Ezt ki lehetne használni információ és parancstovábbításra.
Kéne egy magyar GYIK A játékban ami gravitációs mezőket te elő tudsz állítani generátorokkal, az csak mesterséges (virtuális) gravitáció. Az a jó benne, hogy taszításra is állíthatod. 3 dologra hat: 1.: a karakterre (rád) 2.; az artifical blokkokra - mesterséges tömeg, 1 nagy artifical mass blokk asszem 500.000 kg virtuális tömeget ad, így számolódik hogy mennyire gyorsul a gravitációs mezőben. (De a Kontroll menüben írja mennyi a virtuális tömeg.) Ha a virtuális tömeg annyi mint a hajó valódi tömege, akkor 1 G gravitációs mezőben a hajó is 1 G-vel gyorsul. 3.: mindenre amit be lehet rakni konténerekbe, tehát ércek, komponensek, öntvények, stb.
A virtuális tömeg egy koncentrált tömeg, tehát ha pl. a hajó orrába teszel egy blokkot és lefelé irányuló a gravitációs mező, akkor a hajó nem csak lefelé mozog, hanem előre is bukik. (Mintha egy hajó orrát lefelé nyomnád.) A giroszkópoknak a forgás ellen kell dolgoznia folyamatosan. Úgyhogy ha gravitációs hajtóművön gondolkozol, vagy bármi olyan megoldáson amivel egy járművet akarsz a földön tartani, akkor figyelj arra hogy a virtuális tömegközéppont és a valódi tömegközéppont minél közelebb essen egymáshoz, (vagy legalábbis a gravitációs mező irányával párhuzamos egyenesre essen a 2 tömegközéppont) hogy a giroszkópok ne pazaroljanak energiát és erőt az egyensúlyban tartásra. (Vagy ne bukj fel.) (A K menü/infó fülön ki tudsz pipálni egy opciót, hogy mutassa a hajó valódi tömegközéppontját a HUD. A piros középpontú sárga pálcikájú célkereszt, ami néha elbújik, meg kell keresni :D Úgy már könyebb belőni hova tedd az artif. massokat.)
A természetes (valódi) gravitáció viszont mindenre hat, mindent vonzz! A hajó valódi tömegére számolódik, és a hajtóműveknek folyamatosan ellene kell dolgoznia ha mozdulatlanságot akarnak biztosítani. MOD formában hamarabb létezett (Natural Gravity mod), gondolom megihlette a Keen SH-t és kitalálták hogy az legyen a bolygóknak is :D Azzal az Enhaced Gravity Generators moddal (link alább) annyi a baj, hogy a vonzás átállítódik a valódi tömeg vonzására ugyan, de nem dolgozik ellene a hajtómű automatikusan. Valamiért nem működik rá az automatikus tehetetlenési csillapítás. Manuálisan kell neked nyomkodni ha nem akarsz becsapódni, ami azért elég zavaró :D Utoljára szerkesztette: laci4321, 2015.10.04. 00:36:54
azt hittem a szelepek miatt:(
Nem az. De a kommentekben biztatják erősen, hogy tegye azzá :)
az artifical os gravitáció olyan, hogy van egy artifical block(magyarul nem tudom mi) amit vonz a gravitáció. és ha azt rárakod a masinára akkor a földhöz tapad jobb esetben
a természetes gravitáció egy mód lényegébe amit itt találtok, a lényege hogy a járműre nem kell artificalt tenni hanem csak úgy magától vonzza.
az irányitható azt én sem tudom pontosan, de sztem olyan rotoros, mozgathatós cucc kell rá
ha a bolygóra gondolsz még nem lehet majd egy külön betöltési szekció lesz ha lesz majd A videón a gravitációs teret szimulálták nekünk hogy fog kinézni.
A productivity esetén jócskán megnő a finomító fogyasztása. Az effectivens-nél nincs ilyen.
Max 4 rakható egy finomítóra. Az effectivens kivételével az összeszerelőkre is rakható 4 darab. Több finomítót is össze lehet kötni, ilyenkor oszlik a a hatás, szerintem nem érdemes.
Tudják, hogy kell az embert a játékhoz ragasztani. De legalább erre nem két hetem van :) Viszont a gravitációs dologhoz kellenének azok a bolygók is vagy legalábbis valami gravitációs dolog.
"működjön artifical blockos és természetes gravitációval" ezt viszont nem egészen értem, hogy mit takar. Valaki tudja? "legyen rajta egy irányitható fegyver" ez most akkor a fegyver tornyokat jelöli, amik automatikus üzemmódra is képesek?
Más is gondolt már a "legyen értelme a kijelzőknek" problémára és megalkották ezt :D Enhanced cockpit concept
Egy szkripttel azt íratsz ki a kijelzőkre (3 db) amit csak akarsz. :) Utoljára szerkesztette: laci4321, 2015.10.02. 20:12:43
productivity: a finomítási sebességet növeli (jelentősen!) effectivens: ugyanannyi ércből több rudad lesz power effectives: kevesebb áramot fogyaszt a finomító (sokkal!)
Közben rájöttem: drón alapból autopilótán van, azt kell kikapcsolni.
Juj ezt tudom. Segíti a finomító munkáját, gyorsítja, illetve kevesebb energiába vagy nyersanyagba kerül az előállítás. Rá kell tapasztani az erőműre úgy hogy asszem zöldden világítson. Azokkal a kis ablakokkal kell játszani hogy passzoljanak. Utána bemész az erőműbe az irányítópulton át és megnézed hogy tényleg működik-e. Jobb szélen fogja kiiírni, hogy éppen hogyan üzemel, mekkora kapacitáson, stb. . Én csak 1-et raktam rá a finomítóra, de lehetséges hogy többet is lehet. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2015.10.02. 19:00:25
Igen, a drón távirányítóján az "irányítás" gombot nem engedi használni. A saját hajómra is tettem távirányítót, mert azt gondoltam ez a két egység fog egymással kommunikálni, de közben szerintem nem, mindenesetre megfigyeltem hogy a saját hajó távirányítójánál az irányítás gomb elérhető.
kérdés: miért nem engedi a drónon az irányításra való átkapcsolást?
A lényeg: két dolgot kell épits: - LAV:(google képkeresés és tudni fogod mi ez :) )(könnyű harcjármű) - 100% kisblock - 1000-1500 block - min 2 ülés, max 4 - kerekeken guruljon - legyen rajta egy irányitható fegyver - működjön artifical blockos és természetes gravitációval - (Lehetőség) A sofőr számára egy statikus(mozdithatatlan) fegyver
A másik: APC (google képkeresés :) )(Páncélozott személyszállitó harcjármű) - 100% kisblock - 2000-2500 block - kerekeken guruljon - 2 irányitható fegyver - működjön artifical blockos és természetes gravitációval - elférjen benne pontosan 10 ember(sofőr + lösvész + 8 katona) - a 8 katona helyén lehessen járni(zárt rész férjen el az emberke) - (Lehetőség) A sofőr számára egy statikus(mozdithatatlan) fegyver
A két járműnek egy villágban kell lennie, azt a világot kell beküldeni A szabályok, modok, stb ugyan az mint az előzőben. Szintén az első három helyezett választhat SE és ME közt.
Sok szerencsét az indulóknak!
A 'k' betűre előjön egy ablak és annak a bal felső részén kell a három kis pontot megnyomni. Elvileg legördül egy menü, amiben benne vannak a hajóid és, hogy melyek vannak távirányítási hatósugáron belül. A másik dolog, hogy a távirányító vezérlőjét megkeresed és ott nyomsz a távirányításra, de ehhez olyan pulton kell csatlakozni, ami kapcsolatban van a drónnal. Magát a távirányítást is állítani lehet, hogy engedélyezed-e vagy nem. Már rég távirányítottam, de valahogy így ment a dolog.
ha a távirányítás helyszínén is van egy antenna és a dronon is megvan Mind a két antenna legyen én megosztásban ha sikerül akkor azon a helyen ahonnan távirányítasz az ülésben a bal felső menüben lesz egy lista ott látnod kell a kijelölt dron nevét rákattansz majd megjelennek a dron alkotóelemei a listában innen kiválasztod a távirányító rendszerét majd a menüjében a távirányítást.
Uuuu, ez nagyon tetszik. Na ilyesmit szeretnék. Az már csak extra lenne, hogy a kijelzők értelmes dolgokat is mutassanak. :D
Drónos kérdés:
csináltam egyet, van rajta távirányító, antenna, generátor, hajtóművek, kamera, helyzetjelző. Problémám, hogy még nem világos hogyan tudom átvenni felette az irányítást. A kamerájába bele tudok menni, de mozgatni nem engedi. Ponotsabban nem tudom mit kellene megnyomnom ahhoz, hogy a hajtóműveket és egyéb funkciókat is engedje használni.
Az orbitra elvileg már megoldható lenne a probléma bár érdekes volna a dolog kivitelezése Gondolok arra hogy megadod azt a bizonyos körsugarat koordináták segítségével és a robotpilóta megállás nélkül szambázik majd a koordináták között:)bár ez elég darabos kivitelezés lenne:) (megállás elindulás effekt ha ezt ki lehetne hagyni akkor megoldva a gond) Ha ez így folytatódik lehet csak karácsonyra lepnek meg minket a bolygókkal?:) És ott ünnepelhetünk egyet majd:)) Bár ez nem is volna annyira rossz ötlet tőlük addig legalább kiforr a dolog:) Félek én ezt a részét a dolognak majd csak akkor fogom élvezni ha nem a notimmal szívok egy kis bolygó betöltésénél is:( hát még egy bolygóéval Egy kiadósabb hajót nem tudok körberepkedni ha beprintelem magamnak. A saját alkotást még csak csak lerendeleri nekem.
Asszem lassan tényleg fontosak lesznek azok a kijelzők a pilótafülkékben. Ha tényleg realisztikusra akarják megcsinálni a bolygókat és holdakat, akkor a leginkább a gravitációban tudnak remekelni, mint ahogy a videó is mutatja. Ebben az esetben viszont az objektum körül keringő hajónak folyamatosan korrigálnia kell a gravitációs erők hatásait, hogy ne zuhanjon le vagy sodródjon el. Viszont akkor már jó lenne erre egy vonal, ahova beállítva a hajót, orbitális pályára kerülne. Mivel a műholdjaink és állomásaink is orbitális pályán vannak, így elég szomorú dolog lenne a játékban ezt kikísérletezni. Vagy pedig nem lesz ilyen hatása az égi objektumnak a hajónkra, mint ahogy az állomás gravitációs mezejének sincs hatása hajóinkra. Ez mondjuk egy kis csalódást is okoz nálam. Kikapcsolt hajtóművű hajó igazán elmozdulhatna a gravitáció irányába.
"kis lépés egy embernek de hatalmas ugrás az emberiség számára" Update 01.102 - Performance & bug fixes, Character's jump corresponds to gravity strength Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.10.02. 10:42:18
Az a baj a cockpit-tel, hogy nem jelez vissza semmit. Értem én, hogy ábrák, meg számok, de nem változnak, hiába haladok (vagy ütközöm). Az ablakos dolog érdekes, nálam a mod-os ablakkal nem volt gondom, bár a vezérlő pultot lehetett olyan közel rakni, hogy az ablakba belelógott, olyankor nem volt jó a szigetelés. Az eredeti ablaknál nem tudom mi a helyzet, meg kell nézni a frissítések leírásait, ha valahol írva van a te verziód után, akkor az bug. Amúgy a mod-os üveg ajtóknál tapasztaltam ilyet. Ha beálltam a zárt ajtóba, akkor nem volt o2, ha egy kicsivel hátrébb álltam, akkor már nem volt gond. Esetleg az sem mindegy, milyen irányban van lerakva az ablak. Sajnos az ablak is elfoglal egy teljes kockát, pedig igencsak vékonyka. Más vékony modulokkal is így van. Remélem egyszer ezt majd korrigálják, bár nem hiszem, hogy annyira hiba lenne.
csak ízelítőnek:) A készülő csónakomra lehet ezt alkalmazom majd:) ha újra megszáll az ihhlet
Ha fel tudsz menni a steam oldalára és a játék workshopját tudod böngészi akad pár érdekes kreálmány Cockpit-hez Itt megint előjön az eredetiség hiánya:)
De igen, az van most, csak ezzel két bajom van, a "pilótaülés" nincs kidolgozva, illetve az ablakok mellé állva életerőt veszítek, mivel úgy néz ki az ablakok mégsem zárnak 100%-osan, bár a szűrő ezt nem jelzi ki. Jobban örülnék egy kidolgozott biztonságos belső cockpitnek. Várni kell még ezzel azt hiszem. Nem feltételezem, hogy egyetlen cockpitot terveznek a játékhoz. :)
Hátt srácok ezeken a drón rendszereken ahogy látom volna még mit frissíteni az egymással való ütközéseket az azonos koordináta pontokra való megérkezést ki kéne még frissíteni legalább a hajó hosszának megfelelő távolságba csekkolhatnának be a hajók és akkor nem kéne csalnia a tervezőnek az ilyen videóknál hogy bekapcsolja a blokkok deformálódását https://vimeo.com/140952554 Hi hi kezdek nevetni a yutube felfogásán hogy reklámtömeget pakoljanak a saját videóim elé amit feltöltök Úgy látom a space engineers csapata is úgy döntött hogy viszlát yutube Welcome back Vimeo :) bár az sg nek is alkalmazkodnia kellene hogy minden videót be lehessen pöttyinteni megjeleníthető formában:)
zoom Elöre felszereltem egy kamerát és teljesen simán a görgővel alapbeálitáson lehet nyomni a zoomot és így baromi jól lehet vele célozni sőt ha pontosan a hajó mögé megyek rövid sorozatokkal csak a fegyvereket kilövöm így a hajóban alig keletkezik kár :D
Pillanatnyilag a dizájnnal vagyok elfoglalva. Egyszerűen a nagyhajó pilótafülkéjét nem lehet beépíteni normálisan, mert nem simul bele az alja semmilyen építőelembe. Kilóg mindenhonnan, ha pedig köré építek egy kicsit, akkor a pilótafülkéből való kinézés fizeti meg az árát. Hogy lehetett ilyen béna alkatrészt belerakni a játékba? Még ráadásul kell hozzá egy oxigénes csatlakozás, tehát az aljára kell egy összekötő, viszont akkor körül kell építeni hogy az ne látszódjon, tehát alaposan körül kell építeni. Nem is tudom, létezik olyan szépen kinéző hajó, amiben ez a pilótafülke normálisan van beleapplikáálva?
A laser antennás komunikáció összehozható, de most egy automata, programozható igazi drónon dolgozgatot több kevesebb sikerrel aminek az alapja az, ha egy laser antennaval akarunk egy másikra csatlakozni coordináta alapján akkor le tudjuk kérni annak az antennának a nevét amire csatlakozunk. Ezáltal mindegy, hogy csatlakozik-e vagy se, folyamatosan tudunk kommunikálni 2 hajó között és sztem a távolságon kivül is működik. csak ezzel az a kis bibi, hogy egy antenna egy antennához csatlakozik, szal ahány drón, megfigyelő állás, stb annyi laser antenna kell a főhajóra
Nekem az a vágyálmom, hogy elérjem azt az állapotot, hogy nem kell kimozdulni a hajóból soha többet semmiért. Csinálok majd egy javító-bányász drónt is, illetve egy bontó-felderítő-harci drónt is. És akkor csak megyek az űrben, ha bányásznom kell akkor a hajó fúróját használom, de ha bele akarok menni az aszteroida közepébe akkor drónt használok, ha megsérül a hajó akkor a szerelő drónba bepakolom az alkatrészeket és kiküldöm, ha pedig támadok egy űrállomást, akkor belemegy a drónom hátulról, kibontja a falat, megsemmisíti a védelmi rendszert tápláló reaktorokat, és aztán kényelmesen elfoglalom. :)
Teljesen egyetértek, ez a része teljesen kidolgozatlan sajnos. Kétségbeesetten próbálom az egyetlen nagy hajókra való cockpitot valahogy beleapplikálni a hajómba, mert annak van egyedül pilótafülke feelingje. Kegyelemdöfés mikor kiderül, hogy oxigént külön kell vezetni bele. :-D DE MEGOLDOM!
én annak is örülnék ha nem modokkal kellene esetleg a pilótafülkébe babrálni a kijelzőkkel az is jó buli lenne ha beülsz akkor oda kerülnének az infók
Oké csak itt ment egy olyan szöveg, hogy távolról kiszedte a military transportot. Azon filóztam, hogy ezt mivel csinálta. Rakétával közelre célozni is művészet, illetve be kell gyakorolni, hogy mennyivel lő alá a célkeresztnek. :D
HUD: tehát nem ismertek módját annak, hogy leválasszuk a gravitációs ablakot? Jó lenne ha megmoddolnák, és a két információ amit tartalmaz, nevezetesen az oxigén és a gravitáció az sokkal kisebb helyet foglalna. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2015.09.30. 14:45:53
nem értem össz vissz két fegyver van a rakéta meg a gépágyú, modokkal kiegészítve meg nem tudom mik vannak:) talán lézer is akad de ezek meg specifikus beállításokkal. ha csak a kitakarás nem tetszik el lehet sötétíteni a hudot akár teljesen is a beálításokban van két csúszka Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.09.30. 14:43:26
A fórumra is fel lehet tölteni a képeket, én se vettem észre először. A szövegablak alatt "képfeltöltés" kék kapcsoló. :)
Két érdés:
Milyen fegyvereket ajánlotok ellenséges hajók ellen? Még nem próbáltam a harcot, igazából mod nélkül csak rakétára van lehetőségem, de ha van valami nem túl op fegyver, amivel még jelent élvezetet a harc, akkor megpróbálom megszerezni modban.
Második kérdés: meg lehet szabadulni a HUD gravitációs ablakától? Nincs rá szükségem, legalábbis annyira nincs, hogy ekkora felületet kitakarjon az ablakból.
SIKERÜLT a kamera engedi a zoom ot méghozzá nagyon jól kiprobáltam néhány jól célzott lövés és meg is van a milltary transport :D mehet is ahangárba ahol pár perc alatt szétszedik :D
akkor elhúzod az állomást szerintem mivel annó én is sikeresen kirángattam az asteroidából az állomásomat:)
Ezen már én is gondolkodtam. Mi van, ha a hajóm az állomáshoz van rögzítve valamilyen módon és úgy akarok ugrani?
Tölts fel ide itt elvesznek a képek egy idő múlva Vagy melegen ajánlom szerintem nem sokan ismeritek ezt az oldalt: http://imgur.com/ beregisztrálsz és korlátlan könyvtárat illetve képeket vagy akár kisebb gifet is fel tudsz pakolni és a fórum is érdekes módon tudja alkalmazni Valahogy a böngésző ablakot is be lehet linkelni de nem tudom pontossan hogyan:)
valaki tud valami megoldást a csatákhoz sajna 700-1000 m távolságból szabad szemmel nehezen látható az ellenséges hajó fegyverzete :( pilótafülkén van valami nagyítási lehetőség vagy esetleg kamera avagy bármi más amivel lehetne rendesen célozni