Annyira megszoktam a survival módot, hogy nincs most ingerem átállni tervezőre. Illetve nem is tudom hogy is kell úgy építeni. :D
Annyit csalást azért művelek közben, hogy 4000 férőhelyes tárral, és gyorsított összeszerelő-finomítóval dolgozom. Ha 400-asával kellene pakolásznom a felszerelést, belerokkannék szellemileg. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2015.09.26. 21:03:03
Félig készen megmutatom nektek. A tetején az ülés és a konténer természetesen azért van, mert dolgozom rajta. :-D Alapja a sárga mentőhajó volt, az is lehet van még belőle valahol valami alkatrész, mert először azt építettem át. Teljesen légzáró, jump drive benne, mindenféle munkaállomás, ugyanakkor kompakt szerkezet, nem túl nagy hajó.
Ami még jön hozzá:
- robotkarok megcsinálása, a csőrendszer kiépítése a finomítóig, illetve az egész részleges lefedése oldalról-alulról - rakétasilókat a szárny alá, 20 darabot kábé, természetesen automata töltőrendszerrel. Összeszerelő megcsinálja a lőszert, áttolja konténerbe, az meg azonnal adagolja a tárba - napelemeket tervezek még, amiket rotor segítségével kinyitok majd. Pontosan még nincs magam előtt, de olyasmit szeretnék mint a csillag alakú Nova Corps Fighter, csak itt majd a napelemek lesznek az extra szárnyak. Fogalmam sincs mennyit ér a napkollektor, csak fanolás miatt csinálom, illetve mert így képessé válik a hajóm a napszeleket meglovagolva vitorlázni az űrben :) - landolást én is szelepek+landing gear kombinációjával oldanám meg - hátul van a jump drive, az a rész még nincs beépítve, elvileg hajtóművek lettek volna, de a szárny hátoldala tele van velük. Az is lehet megtoldom az egészet egy nagy hajtóművel, plusz hátulra légvédelem - kamerák minden oldalra, szenzorok, egyáltalán mindenféle létező hasznosnak gondolt kütyü beleapplikálása -hajtóművek tisztességes elrendezése, erre még nem értem rá
A hajótműveket kell úgy megoldani, hogy takarásban legyen mindegyik. A szabadon lévő hajtóművek hülyén néznek ki szerintem.
át tudod tolni a betöltő menüben Most viszont megint eszembe jutott egy kreálmány ötlet Jelen pillanatban a Code.Lyoko.Evolution sorozatot lesem az első évadát:) ebből máris kitalálható mire gondolok:) Hát persze a tornyokra csak ki kéne számítani milyen széles legyen a tégla hogy a szelepek és a világítás is simán beleférjen. A többi meg már a piston sebesség és a világítás kifundálása illetve egy jól összhangba hozott időzítőrendszer beállítás:)
Túlélő módban tolom, lehet óriási hülyeséget csinálok csak így szoktam meg. 3 napja hegesztem a gépemet, jobb ha eláruljátok, hogy tervező módban mindez 3 óráig se tartott volna. :-DD Minél hamarabb tudom meg, annál kevésbé fáj.
Rakétasiló-töltés megoldva. Khm. Szóval hajlamos az ember azt hinni, hogy a rakétasiló 4 oldalról nyitott, mint valami konténer. Rohadtul nem. :-D
Köszi srácok, többit nézem éppen. :)
update
Baszki. A szelep tetejét tényleg meg kellett hegeszteni a csatlakozáshoz. Ez egy olyan cucc, aminél két dolgot kell meghegeszteni, de hogy ez nem tűnik fel 10-ből 9 embernek, arra mérget veszek.
Most már megkérdem: van még olyan alkatrész a játékban, amit két vagy több oldalról is meg kell dolgoznI? :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2015.09.26. 20:24:21
Na az is igaz nem verte ki a szemem hogy az ott félkész állapotú:)
"Ha már itt tartunk, miért világít pirosan a vezeték? Azon kívül hogy jelzi, hogy nem működik" A kérdésre kérdéssel felelek:) túlélő módban tolod? Azaz te rakosgatod és építed fel a blokkokat alkotóelemekből? ha igen Valszínű nem 100% os az összekötő még. Ha csak tervezőben tolod és kész blokkokat fektetsz akkor szerintem nem kóser az a cső a szelepen inkább conveyort tegyél fel Illetve célszerű az érzékelőket a térképen bekapcsolni hogy lásd mekkora területen dolgoznak a szerelők és a fúrófejek mert belóghatnak a pilótafülkébe A szerelő nem fekszik stabilan azon a csövön ezért is jó lenne kicserélned.
Jut eszembe a rakétasilóim sem töltődnek automatikusan. Egy konténerből conveyorokat pakoltam végig a szárnyon, hozzájuk csatlakoztattam a rakétavetőt. Na most bedobom a konténerbe a rakétát, és nem megy tovább. Be kellene szippantania, de nem szippantja, még manuálisan se tudom áttolni. Hogy tud elszaródni egy szimpla konténer- conveyor-rakétasiló kapcsolat ennyire?
Mutatom a problémát, hátha tudtok rá valamit mondani. Szóval mint látható, a hajó elejébe raktam egy szelepre szerelt fúrót meg egy bontót, ezeket kitolom, és akkor erőltetés nélkül bányászkodhatok. Egy kamera is fel van szerelve föléjük, így lekövethetem mit művelnek pontosan ezek a szerszámok. Az elképzelés az, hogy a szelepen keresztül a hajó hasa alatt a kitermelt dolgokat belevezetem egy konténerbe, onnan egy irányított összekötővel pedig a refinerybe, illetve a bontó alkatrészeit is hasonló módon, csak azt szimplán egy konténerbe. Kísérleti jelleggel ütöttem össze a jelenlegi állapotát, ugyanis a fúrófej-bontó tárolójából sehogy sem akarnak tovább menni az anyagok. A dizájn még fog változni sokat, mer nem akarom hogy ezek ennyire a szabadban legyenek, megpróbálom majd oldalt lefedni, de ez most tökmindegy.
Szóval ti hogyan csinálnátok? Illetve miért nem jut ki a szerszám tárolójából az anyag a csövön és a szelepen át a konténerbe? A fúrófejhez nincs passzintva csőrendszer, és a szelepen így se megy át az anyag. Ha már itt tartunk, miért világít pirosan a vezeték? Azon kívül hogy jelzi, hogy nem működik. Miért nem? :D
Laci: nagyon köszi, átszabom a limitet, mert tényleg felháborító, hogy 400km/h-val csorgok mindenfelé. Mondjuk itt van egy kis hibája a játéknak, nem lehet a sebességet szabályozni. Mondjuk ennek még utána kell nézni mert lehet hogy lehet, csak elkerülte a figyelmem.
Én max. 9000 m/s-al száguldozok egy nagy hajóval. (Gravitációs hajtóművel) Tényleg minél gyorsabban megyek, annál jobban laggol, azért ez elég fura :D De ammál a sebességnél már megvan az a veszély, hogy nekimész egy random eléd generált aszteroidának, mert nem veszed időben észre. (Ha 20 km a látótáv, van 2 másodperced, hogy elkezdj lassítani, mert a hajó 3-4 ezer méteren belül áll meg. Egy max. zoomos kamerával szoktam nézni az utat. Már volt hogy ütköztem :D)
De 1000 m/s-el simán tudok repkedni. 500 m/s-el meg még simábban :D
En szeretem a JD-t szerintem nagyon kiraly, (ma egy csomo jatek megoldas a Battlestar Galactica-ra hajaz, nekem legalabbis ugy tunik) -nincsenek pajzsok -Jd az nem hyper ter, hanem ugras -nagy hajok+vadaszok -raketak szerintem ok is nagyon szeretik azt a sorozatot :P
Amugy meg csak csinjan a sebesseg valtoztatassal, mert hogy az engine birna a 150.000km/s-et, de a jatek nem... ha igy felveszed kb 200-300m/s-re azt meg elviseli de aztan megeszi a geped (minel gyorsabban mesz, annal tobbet adatot kell a gepednek szamolnia)
De ha nincs Steam, akkor manuálisan is ki tudod iktatni :) Csak úgy minden világban ki lesz iktatva. Nem úgy mint egy mod amit csak arra a világra érvényesítesz, amiben játszol.
A telepített Space Engineers könyvtárában /Content/Data keresd meg ezt "Enviroment.sbc". Nyisd meg a Jegyzettömbbel és írd át benne ezeket a sorokat: <SmallShipMaxSpeed>100</SmallShipMaxSpeed> <LargeShipMaxSpeed>100</LargeShipMaxSpeed>
Small = kicsi, Large = nagy. A Játékban pár % rászámolódik még ezekre a számokra, ezért 104,4 m/s a határ. Írd át ezeket az értékeket tetszés szerint. A Keen Software House (az SE készítője) azt írja a játék motorja max. a fénysebesség (300000 km/sec) felét bírja, a fölött meghal.
De amúgy nem bonyolult sebesség modot csinálni sem magadnak, itt a leírás: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=371554858
Reménykedem benne, hogy a "new multiplayer" néven beharangozott fejlesztésben (amit elvileg a bolygókhoz hasonló erővel fejlesztenek) már sokkal több értelme lesz az ugróhajtóműnek. Annak az effektje nekem is tetszik, csak olyan illúzióromboló. Úgy működik a JD, hogy csak simán csak átírja a koordinátáidat. Lehetne valami hipertér effekt, vagy valami :D Mondjuk a hipertérben 10000 m/s lenne a mozgásod és úgy mozognál egy "csőben". Utoljára szerkesztette: laci4321, 2015.09.26. 10:56:39
Így van, ahogy előttem is írják. Itt nincsen több szektor, rendszer és 'világ'. Csak egy világod van, ami lényegében a szektorod vagy rendszered is. Ha végtelen az űr, akkor messze mehetsz, de nem tapasztaltam, hogy változott volna a nap is 5000 km-rel arrébb. A JD tényleg arra jó, hogy pl. fúró hajóval egy kavics közelébe ugorj, amit esetleg egy kis hajóval már feltérképeztél. A max sebesség 104,4 m/s.
Annak az orbitális állomás felvonójának is azért 104 a végsebessége. Hajtómű hajtja felfele. Meg talán a kerekek és lehet a hajtómű csak lassít. Részletkérdés.
Nem-nem. Mindketten tévedtek. Ki kellene próbálnotok, mert nem értitek. Itt szó sincs a hajó és a bázis összeolvadásáról. Max a futómű és a piston feje ami összeolvad a bázissal, mert ahogy kapcsolódom, elszakadnak a hajótól és simán el tudok repülni. Mondhatni a kötés nem jött létre. De majd kipróbálom, hogy mit csinál, ha közvetlen a hajóra teszem a futóművet.
Érdekesség: tegnap amikor lőttem a militarty-s hajót, közben átugrottam rá. Körberepülve néztem, hogy a futóműve egy síkban volt a felfele hajtó hajtóművével. Ez vajon, hogy száll fel akárhonnan úgy, hogy ne robbanjon fel a hajtómű? Oké, hogy szép, de játékmechanikailag hibás. Én ennek a kis hajónak a hajtóműveit már nem egyszer felrobbantottam, mert közvetlen az állomás közelébe kerültek felszállásnál. Igaz, mindig csak 1-1 robbant fel, de akkor is.
Ahm Akkor ez olyasmi lesz mint a dokkoló gyűrű esete a dokkolásnál átveszi a bázis típusát tehát bázissá alakul a hajó Szétválasztásnál nem elég a kampókat kiengedni vissza kell állítani a hajót hajóvá Én annó emiatt ráztam szarrá a bolygóba telepített bázisomat.Egy reaktorplatformot akartam csinálni amit automatán ki lehetett volna lökni a bázisról és a próba alatt úgy megrángattam a bázist hogy szétesett.
Landing gear (leszallo talp) fix > ahogy nezegettem/olvasgattam ezt most ugy oldottak meg, hogy a landing gear is ugy mukodik mint a Merge Block, szoval amikor bekapcsolod a landing geart, a 2 hajo osszeolvad eggye es te elveszted az iranyitast a hajod folott (mert te kapcsolodtal ra) Rjoco: szerintem ezert szakadnak le a pistonok fejei, mert azt meg a jatek 2 kulon hajo egysegnek kezeli, es amikor hozza csatlakozol valamihez azt a masik hajohoz "olvasztja" es amikor meg probalnal elrepulni es feloldani akkor a jatek azt hiszi hogy a piston fej, a masik hajo resze volt es ezert pattan le... tippnek talan probald meg azt hogy nem egybol a pistonhoz rakod le a landing gear-t hanem koze raksz par blokot meg... hatha
Nope > ezt felejsd el... sajnos... sokan almodoznak errol hogy "talan egyszer" de hivatalosan ilyesmirol szo sincs A Jump Drive azt a celt szolgalja hogy gyorsabban eljuthass A-bol B-be, ami eleg sok ido lehet JD nelkul, mert a max sebesseb 140m/s (ilyesmi)
Nincsenek szektorok, sem naprendszerek (meg lehetne persze, kitudja) de ha azt allitottad be a palya vegtelen, mert mindig ahogy mesz elore ugy generalja az "uj teret" eled, pl mint Minecraftban.
A jump drive-ot mindenképpen beleszuszakolom a gépbe, ugyanis az jelképezi azt, hogy tudok ugrálni naprendszerek között, el tudom hagyni a szektorokat, hogy más single player pályákon felbukkanhassak. Ahogy halad a fejlesztés egyre több ilyen pálya lesz, illetve feltételezem, hogy a jövőben lesz egy nyitottambb nagy világ amiben valóban lesz értelme jump drive-olni. A hajód engem egy luxus utasszállítóra emlékeztet. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2015.09.26. 01:01:32
Egy meghatározottig tolom ki, ez 1,5 méter, mert így van a rámpa is a talajon, egyszerűen csak fel kell sétálnom a hajóra. Nem hiszem, hogy befolyásolná a teljesen kitolt dolog. Most már nem próbálom meg, eddig a Jump Drive-t teszteltem, meg egy Military Transportot gyalultam, ami elég rendesen el volt látva rakétakilövőkkel. És nagy blokkból állt a hajó. Azért bírta a strapát a kicsikém, bár elég rendesen megsérült.
Viszont nagyon tetszik ez a kreatívkodás, lehet a másik világomat átállítom és megépítem kreatívban a monstrumomat.
Jump drive: Töltési energia 5 MW darabonként Töltési idő: 7 perc, ha van elég energia. 10 darabbal 5258 km-t (nem elírás) lehet ugrani egy lépésben. 1 JD-vel ennek a tizede. Az ugrásoknál kiírja, hogy mennyi JD-t fog használni. Az ugrás indítása a panelsorból lehetséges. Elég csak 1 JD lehetőségeit berakni. Sajnos csak %-ot látunk, így a távolságot nem lehet pontosan belőni. A vezérlőn keresztül is túl nagyok az ugrások. Kis távolság pontos belövésére le kell kapcsolni néhány egységet. Az ugrás pillanatában lévő sebességgel is érkezünk meg, érdemes odafigyelni rá, nehogy nekimenjünk valaminek. 5000 méteren belülre nem lehet ugrani. A különböző JD-k ugrási távja vagy GPS koordinátája szabadon változtatható. Azt a JD-t kell indítani, amelyik koordinátára ugrani akarunk.
Az effekt olyan, mint az új Star Trek-ben. Marha jó :D
Nem teljesen töltve nem enged ugrani, de kiírja, hogy hány %-nál van.
Az állomásom mellé leraktam egy sziklacsoportot, most nem ugrik a GPS koordinátára, hanem 1 km-rel odébb tesz. Mondjuk az állomás mellett igencsak közel van a sziklacsoport.
Azért elég erős kis hajót építettem, csak a fegyvereim ne lőnének magamba.
Finomító biztos nem ereszt, az nálam a hátsó fal. ( a sárga hajót mintázom ugye)
Szelepek:
Szelep végére raktam a nagy hajók fúrófejét, hogy kitolhassam ugye. Viszont nem tudom a fúrófejbe összegyűlt anyagot tovább vezetni. Miközben a szelep üreges, mert látom hogy egyben csatorna is. Hiába kötök a másik végére egy sima tárolót is akár, nem tudom áttolni. Conveyor nem tolta át automatice, onnantól lett gyanús, hogy valszeg a szelepen keresztül nem lehet anyagot átvezetni. Fú de szomorú vagyok, az volt az elképzelésem, hogy kényelmesen ülök a székben, és a fúrófejtől a finomítóig automatán vezetem a nyersanyagot.
Titkon azonban reménykedem, hogy a szelep mégis csak vezeti az anyagot is, csak valamit elnéztem.
Júj.. láttam valahol ilyesmi videjót leszállt a csóka rámpás hajóval a platformra a platform volt a rögzítő és valahogy életre kelt a hajó ugrált össze vissza
Nem, itt a rögzítés után van a gond. Piston kiengedve, szépen megközelítem az állomást, hogy sárgára váltsanak a talpak, majd rögzítek egy arra beállított számmal. Abban a pillanatban eltűnik a futómű ikonja és az a 'valami volt ott' ikon jelenik meg. Felemelkedésnél ott marad a futómű és a piston darabja is az állomáshoz rögzítve. Úgyhogy ez Murphy törvénye.
őő nem véletlenül először piszton felhúzást csináltál és utána talp fel oldást? na holnap meglesem:) Vagy Murphy törvénye ok okozat áll fen ha megoldasz egy problémát másik ezer jön veled szembe?:)
De jó, csesszék meg a köcsögök. Asszem most egy kicsit hanyagolni fogom a játékot. A versenyre sem nevezek, dögöljenek meg.
Azt írják, hogy a felrobbanó futóműveket javították, ami teljesen jó dolog, mert nálam is rengetegszer megtörtént. De a verseny hajón piston-ra raktam és akkor egyszer sem fordult elő. Erre most leszakad a piston feje, amint rögzítem a futóművet. Szóval oldd meg, hogy a futómű ne lógjon nagyon ki a hajóból repülés közben, de azért szállj le vele úgy, hogy a rámpát ki tudd nyitni és ki tudj menni rajta. Nem a súly a gond, mert 600 kilóból lett 1,6 tonna és az előbbit elbírta 4 futómű, az utóbbinál gond van 12-nél is. Hiába raktam újra őket. Valamit javítottak és erre elszúrtak mást.
Valamit mókoltak a futó művekkel ha jól fordítottam az utolsó frissítést lesd meg te is lehet csak újra kell telepítened őket
Nem is azt mondtam, hogy tárolóval ágaztass el, arra való a továbbító. Én csak azt mondom, ahova nem kell továbbító, oda jó a továbbító cső. Esztétikailag szebb és kevesebb anyag is.
Most nem tudom, hogy a patch okozza, vagy a hajóm súlya, de mikor a futóművet rögzítem az állomáson, akkor leszakad a piston teteje. Eddig nem volt ilyen gondom, azért nem tudom, hogy a nehéz páncélzat okozza vagy egy bug. Viszont elég gáz.
ki volt az aki nagyon ragaszkodott a rakétatáska eme űber zavaró hanghatásáért? mindig azt hiszem beragadok valahová.minden irányváltáshoz pisszen egyet. még akkor is ha egymás után 2 szer megnyomom az irány billentyűt.
Na most dobtam el a maradék képzelő erőmet a szemetesbe Ha eddig nem érdekelt a bolygók eljövetele most már igencsak érdekel:) ezt mindenkinek muszálcsekkolnia:)
Uj kalozokat probalgatta mar valaki?
a conveyor es a conveyor tube ugyan az, csak a sima conveyor tobb femlemez, cserebe tobb fele agaztathato, es legzaro.
Ezt így nem állítanám. A legtöbb egységnek minimum 2 ajtaja van. Nem is ismerek olyat, amelyiknek csak egy lenne. Ha szépen összekötöd az összeset sorban, akkor is van anyagmozgás. Ha megtelik egy finomító, akkor kidobja a legközelebbi konténerbe, ha az összeszerelőnek kell valami, akkor az behúzza magának, akár a finomítóból, akár a konténerből. Ha megtelik az összeszerelő, akkor az is kirakja a legközelebbi kontiba a cuccát. A rendszer bármelyik ajtaján hozzáférsz bármihez. Ha beraksz egy conveyor-t, vagyis továbbítót a rendszerbe, akkor el tudod ágaztatni a dolgokat, ezáltal szépen rendezetté teheted a gyártásod. De a conveyor ajtaján nem tudsz benyúlni. Ha beraksz egy szortírozót (nem tudom, hogy hívják angolul), akkor az képest tovább küldeni a megadott anyagokat a következő helyre. Így pl. sosem telik meg a finomító kimenete, mert a szortírozó beküldi a konténerbe.
A csőnek az az előnye a továbbítóval szemben, hogy nem kell hozzá annyi minden. Főleg nem 100 Építőelem. Elég neki a 40.
Lehet nem értem amit írsz, de a csővezeték önmagában csak összeköti a dolgokat. A rendszerben legalább egy conveyor-nak kell lennie, az a vezérlő egység, az küldözgeti a cuccokat egymás közt. Illetve a vezetékek szétosztására is használható, mert ugye nincs T, és egyéb alakú csöved, amivel leágazásokat csinálhatnál a csővezetéken.
A connector-t kidobónak is használhatod, a control paneljén pipáld be a Collect all-at, a kidobást pedig gyorskattintó menüre (hogy mondják magyarul a hotkey bar-t?) rakd ki.
Én simán szívtam vele egy fél napot mire kiszuszakoltam hogy mi a tök van Minden féle fajta előállító eszköz ereszt a játékban így muszáj egy fal mögé tenni őket nem lehet csak úgy dekor eszköznek alkalmazni:)Talán a finomító nem ereszt ha okosban forgatod. Ha megveszed a gamest mindenképp szükséged lesz a steamre mivel a játék ezzel a progival kommunikál:) Nincs abban semmi ha a tört gamest kipróbálás céljából letölti az ember.Én anno amikor úgy döntött a NAAGY közös játék ipar hogy totál felesleges a demó gyártás ez kicsit a hackerek malmára tolta a vizet:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.09.25. 17:56:47
Nem tehetek róla, előbb ki kellett próbálni hogy mi ez. Ki a fene veszi meg csak úgy látatlanba. :D Hamarosan meg lesz véve, mert nem drága, és ez az építgetés megőrít milyen jó.
Amúgy légmentessé tettem a belső teret, és tényleg baszki pont az oxigén generátor tartályai mentén eresztett. Mindenre gondoltam, csak erre nem. Van egy olyan érzésem, hogy ezzel mindenki szop, mer senki nem akarja a belső térben látni a generátor tartályát. :)
Pedig ez sajnos így működik, nekem is. Ha a csoport neve nem egyezik a benne lévő dolgok neveivel, akkor a hiába írom be a csoport pár betűjét a keresőbe és utána klikkelek a csoportra, nem fog minden megjelenni. Ha régen ez jól ment, akkor mostanra elrontották.
Az oxigén generátort a tető felé vezettem ki, hogy ne belül foglalja a tankja a helységet. Kipróbálom úgy, hogy berakom a belső térbe. Köszi a tippet! Steamen mit lehet csinálni? :)
Na most találtam egy szerintem bugot. Van két légbiztos helységem egy kettős ajtórendszerrel zárva, mondván hogy ha az egyik helység sérül, akkor is tudok ajtót nyitni úgy, hogy ne szökjön a levegő.Amint kinyitom a belső ajtókat, és egy légtérbe fordul a történet, erős légnyomás és sárgára vált a jelző, mondván hogy ereszt a hajó. Olyan, mintha a zsilipkamra eresztene, de nem ereszt, kiszedtem a két ajtót, és akkor is sárgán marad. A falak biztosan légzáróak.
Ehh ezt meg végképp nem vágom a legutolsó feltöltésemnél a finomítónál beraktam az összes modot amit használni szeretnék és egyenlőre feltölti vele a rendszer
Na igen de ennek ellenére nem szedi ki a listából az ami nem tartozik a kijelölt csoportba. csak azt érem el vele hogy kiszedi a lista rendszerből.Mondjuk ez jó dolog mert ki lehet szedni a nem létfontosságú rendszereket.
Nem jövök rá volt annó olyan rendszer hogy ha csoportba szedtem valamit és rákattantam a csoportra akkor csak a csoportba tartozó elemeket listázta ki a csoport mellé.Most hiába kattanok a csoportra ugyan úgy le kel görgetnem a csoportba tartozó elemekhez. Mit rontottam el vagy mit rontottak el?
A Configurable Automatic LCDs progiban át lehet kreálni a dátum kijelzést év hó nap óra perc másodperc konfigra?
Konténert úgy tudsz üríteni hogy berakod az okosítható továbbítót megadod mit engedjen ki a dobozból felteszel egy összekötőt kidobó állapotba kapcsolod és azt kiszórja amit a továbbítóba beprogramozol. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.09.25. 13:53:48
Szerintem mindent visz mind a kettő max a desing és az oxigén tartás a kivétel a kettő között a conveyort teheted olyan falba ami a külvilággal kapcsolatban van és nem ereszti ki a levegőt a csővezetékkel szemben illetve szebb látvány a csőhálózat egy belső térben mint a conveyor. Bár lehet tévedek
konténert lehet üríteni úgy, hogy nem nyúlok bele? Tehát mondjuk nyitott a kozmoszra, és akkor kiválasztok egy cuccot, és azt mondom hogy kifelé. Ez annyira adja magát, hogy tuti lehet, csak nekem elkerülte a figyelmem hogyan. Mindjárt utánanézek ismét.
Brutál csillagromboló :D
Közben azóta háromszor átépítettem a járművet, egyre brutálabb lesz. Hihetetlen mennyit lehet agyalni a csőrendszereken. A refinery-összeszerelő-cargo konténer-reaktorok közti rendszerek, illetve az űrhajóban található cargo konténerek és a fúrófej-bontófej kapcsolata. Hálóba érdemes kötni mindent, hogy automata legyen, és ennek a megtervezése az külön élmény. Mondjuk én csak convenoy és convenoy - szűrővel játszom, a csővezetéket szerintem nagyobb hajókra találták ki. Mi más értelme van a csővezetéket előnyben részesíteni a convenoyal szemben? Gyorsabban tolja át magán?
Rjoco köszi a segítséget minden király. Lenne mehint egy kérdésem hogyan lehet beállitani az oxigén ellátást mert még mindig gyakran megtörénik hogy a hajóban elfogy a levegőm és mikor kiszálok kampec :( Ja a pályán koszáló hajok befogásából rengeteg alkatrészt tudok összeszedni. Szépen bedokkolok a bázisra és ott lebontom a szerelő hajóval :D két nagy kontiner van rajta 3 nagy hajó elfér benne :D abból már tudok épitkezni
Ezen szösszeneted segítségével kreáltam a bázisra most a kijelzőket,csak útközben kiderült egy gigszer amit nem tudok hova tenni nem tudtam feltölteni a kész világomat.Most elölről kezdem azt majd ha modolom darabonként rakom fel és mentem a világot kiderül majd mi a bibi. A specjeleket meg szerintem valahogy meg akarták különböztetni a többitől lehet ez volt a megoldás rá. A gruppos lcd kiírás meg az ékezetek nem látása miatt történt. Ma remélem kész lesz a 2.0 ás verziója a bázisomnak:)
CTRL+SHIFT+középső egérgomb= még nagyobb területet színez be A színezés érvényes a szimmetriasíkokon is, úgy mint az építés és lebontás a kreatív módban.
Túlélőzés: Érdemes úgy játszani (szerintem) hogy végtelenre állítod a világot, és beállítasz egy denzitást, amilyen sűrűséggel legyenek generálva random aszteroidák. Akármerre is mész, ott mindig lesznek aszteroidák, a világ végtelen. Így nem fordulhat elő, hogy nincs valamilyen nyersanyagból.
Egyébként tehetsz be te is egy kis nikkelt ha gondolod. (nem akarsz előröl kezdeni egy világot) Állítsd a világot Kreatívba, és töltsd be. Nyomd le a SHIFT+F10-et, azzal előjön az opjektum-beillesztő panel. Be tudsz illeszteni a világba aszteroidákat így, valamelyikben biztos lesz nikkel.
RobotKutya: a [] és {} jelekkel, meg a ; jellel én is mindig bajban voltam. Amikor írták még az Automatic... LCDs-s szkritpet, akkor látszik is a tutorial videóban, hogy jó volt. Nem tudom miért vették ki ezt a lehetőséget :( Remélem ez még nem tűnt el a süllyesztőben :)
Ezt nem értem. Egyszer már írták ezt nekem, azóta sem felejtettem el. Amúgy nem kell a 'P' betű, elég, ha az adott elem színét beállítom és középső egérgomb. A nagyobb területtel meg csak óvatosan, mert térben csinálja, nem síkban.
Meg plusz par dolog amit tudok es segithet talan... - ha 20 km-es a vilag, akkor az 20km-es... utana ha megprobalsz kilepni a 20x20km-es zonabol meghalsz (kb mint egy bf3-ban) -ha vegtelen, akkor a jatek ranom generalja a jatekot, es "log file"-okban tarolja azt amit valtoztattal elotte (szoval nem feltetlen eszi meg a gepedet, csak mert vegtelenre allitottad, de ha neki allsz es orakon at csak bolyongasz akkor az egyre jobban lassithatja a gepedet, de meg az sem biztos) ... de ehez nem tok pontos infot adni, mert van eleg ramom hozza nekem amugy a beallitasok: 60-120 lebego objektum+kozepes/ritka aszteroida spawn+vegtelen ur -ami sokban hat a geped teljesitmenyere az a lebego objektum+aszteroida, minel nagyobb annal jobban lassul -ha fursz (hajoval vagy kezzel) jobb klikkel nagyobb lyukat tudsz furni igy pl ha van egy nagy aszteroida es kozepen van a jo cucc, akkor igy gyorsabban oda jutsz
Igy van, en mar hasznaltam es igy mukodik, DE annyi kivetel, (aszem) hogy -ha tobb jump drive od van akkor maga a tavolsag is novelheto, nem kell pl 5 jump drive-val 5szor ugrani eleg 1szer de 5szor akkora tavolsagra -nagyon sok aramot eszik a jump drive feltoltese (nagy reaktorbol aszem 15 perc) -nem biztos,,, de aszem nagyobb tavolsagot ugrasz akkor ha mozogsz, de minimum 5 km
Az rendben ki is van írva a korlát hogy 2,5-3 gigányi képet enged fel. De most itt a játékról van szó De valószínű valami szar mód bekerült a kreálmányomba most gyosrban újra kreáltam a dolgot eddig kétszer töltöttem fel még jó.Majd ha a módkoat tolom rá akkor leszek kíváncsi mit csinál. Azé gondoltam a vinyóra mert a notimban van egy 500 as és kb 85% ban tele van:)
Nem tudom, hogy jutottál arra a következtetésre, hogy a vinyódra gondolnák. Akkor már a játék sem tudna menteni, nemhogy azt feltölteni. A Steam-es tárhelyre gondolok, nálam képfeltöltésnél mindig kiírja, hogy mennyi az össz hely és mennyi a foglalt.
Nem hinném hogy helyhiány lenne az hülyeség ha vinyóra gondolsz szűken de van ott is helyem még:) A nagy mentést szintén marhaság láttam én már városokat is ennél nagyobbat:) Lehet bepöccenek erre a mentés dologra és újra kreálom a bázist és lépésenként frissítem odafent is
Az SE progit használom: Space Engineers. Amúgy annyira nem gáz, nagy felületek vannak. És most már rájöttem, hogy (jelenleg vonal építésen van a beállítás, de,) ha nyomom a SHIFT-et, akkor átmegy téglalap építésre. Így nem kell mindig állítgatnom a beállítást, egyszerűen ki tudok jelölni nagy területet, eltüntetni, utána meg új blokkot a helyére rakni. Az átszínezés macerásabb lenne.
Hm kezdek azon filózni hogy mostanában nem mindegy milyen világot kreálsz a feltöltési szándékodhoz? Sikerült feltöltenem végre. az egyiket első próba csónakom ha van valakinek erre a monstrumra további kivitelezhető ötlete használja fel:) csak likold ha letöltöd:)
most az izgat hogy játékon belül ha a modokat lesem akkor meg tudom nyitni a workshopon a modot amit meg akarok nézni ezt a shopott hogy kapcsolom ki?? Eddig az volt a bajom hogy a mod böngészőben nem láttam a modokat hogy mit rakok be ezt most elértem de így nem tud feltölteni wtf..
Bármit akár pb ként akár egy friss világba beemelem a vanilia hajót semmi moddal rám se szarik a sima alap hibaszöveg nem tölthető fel wörkshopon keresztül. a multkor is szenvedtem amikor neked akartam mutatni valamit