Srácok segítség!!!! Nem tudok feltölteni a steam fiókomba fogalmam sincs miért nem engedi a feltöltést.Most már nem az első eset hogy valami nem klappol a múltkor egy játék ellenőrzés megoldotta a gondot hiába printelem minden megoldást kipróbáltam már.
képet simán el kéne fogadnia valamit rosszul csinálsz:) én ezt a feltöltőt használom a linket amit ad képbeszúrás alatt linkelem.
Baszki nem engedi a képfeltöltéses linket.
Pedig mutattam volna az első képet a hajóm béta veriójáról. :)
Ugye én a sárga mentőhajót bővítgetem. Meghosszabbítottam, kiszélesítettem, a pilótafülke légzáró, panorámás ablakkal, és raktam rá egy kitolható fúrófejet, ami brutális. Másik oldalára rakok majd egy flexet, illetve a tetejét és alját telerakom rakétaindító állványokkal meg néhány géppuskával. Brutális lesz. :)
Hova töltsek fel képet, amit elfogad ez a fórum is? Utoljára szerkesztette: lonvard, 2015.09.24. 10:58:46
Blokcserét ha sokat kell megcsinálni használd az SE progit igaz észnél kel lenni a blokok beazonosításával Javaslat ha cseréled őket akkor színezd be a csarélni kívánt blokcsoportot azt hiszem azt érzékeli az se rendesen és ott már így könnyű a csere nem kell blokonként lebontani.
Programkódban sosem jó ékezetes betűt használni. A csoportneveket te adod meg, azt meg kézzel is meg lehet ékezet nélkül. Én most németül használom, hát mit ne mondja, elég érdekes. Viszont volt már olyan kis szösszenet világ töltése közben, amit magyarul nem láttam sosem.
A korvettet könnyű páncél blokkal kezdtem el építeni, lassan befejezném, de rájöttem, hogy a könnyű páncél blokk elég gyenge, tekintve, hogy a híd ablakai majdhogynem erősebbek a nehéz páncél blokknál is. Legszívesebben ablakból raknám össze az egészet, de akkor nagyon átlátható lenne. Mondjuk nézhetnék távoli csillagnak :D Az ablakot egy mod szolgáltatja, ami engedélyezve van a versenyre. A modos ajtókkal sajna problémák jelentkeztek, jetpack használata mellett nagyon nehezen lehet átmenni azokon, melyeknél alul-fölül is van egy vékony keret.
Szerintem teljesen normális a platina finomítása. Mióta játszom vele, azóta ilyen lassú. És azóta azért jött pár patch. Ha bug lenne, akkor javították volna. Nem is baj ez. Mint írtam, több finomító kell. Amúgy az ezüst finomítása sem gyors és, ha éppen kellene 12 ezer motor és nincs készleten kobalt, akkor annak a finomítása sem lesz éppen gyors. Még 8 ívkemencével sem. A vas miatt meg ne aggódj, a sok sosem elég. Rengeteg kell, mert az építő blokkoknak az az eleme. Kis hajónál a könnyű páncél 1 acél lemez, a nehéz páncél 25, ugyanez nagy blokk esetén 25 és 125 acél lemez. Az acél lemezhez meg 22 vas rúd kell. Építőelemet is érdemes sokat csinálni, mert a szállítókhoz és egyéb mozgató dolgokhoz szintén sok kell belőle. Továbbító cső: 40, szortírozó és elosztó kb 120. Az építőelemet meg az acél lemezhez képest, vagy a legtöbb dologhoz képest szintén lassan csinálja. Szóval csak türelem.
Francba ezzel a játékgrafikával iszonyat szar a parancsbeviteli rendszere ennek a játéknak Nem vágom miért nem hajlandó a {}[] jeleket bevinni a title sorba csak a nagy szerkesztő ablakban lehet meg írni a parancsot rendesen. Az ékezetek láthatóságáról meg ne is beszéljünk rászánom magam egyszer hogy visszarakom angolra ezektől az apró vizszíntes háttérvonalaktól alig látni milyen ékezetet kreáltam.Most is egy órát pepecseltem egy egyszerű parancssorral csak a csoportnevek nem stimmeltek az ékezet miatt szövszerkeztőbe fedeztem fel hogy rövid ó val írtam a hosszú helyett.
piston, rotor, alapból benne van :) kicsi és nagy hajóra viszont a piston eléggé furán működik, könnyen törik, de megpróbálhatod :) Utoljára szerkesztette: SUPERTRABI, 2015.09.23. 22:18:24
Ha behúzhatóvá-kitolhatóvá szeretnék tenni valamit, akkor van arra külön cucc? Feltúrtam az egészet, de csak a langing gear olyasmi, aminél el tudok képzelni, hogy ráapplikálhatok a talpára mondjuk egy fegyvert vagy fúrófejet. Felszerelem a hajó elejére vízszintesen, és akkor nem lóg annyira előre semmi, akció esetén kitolom. Valami ilyesmi a terv. :)
Supertrab - nagyon köszi, csinálom.
RJoco - Szerintem rosszul lőtték be a nyersanyagszükségletet. Minden más alapvető felszerelés gyorsan megvan, kivéve a hajtómű. Ez nem normális. Az urániumot is lassan dolgozza fel, de viszont azt nem is szükséges gyorsan, viszont a platinánál mintha elmérték volna. Kellene a kis járgányomra még vagy 6-8 hajtómű ide-oda, és ezt az aszteroidák közt turkálva két év lenne összeszedegetni. :-D Na semmi gond, most bemegyek az egyik kezdőhelyre, és flexelek magamnak hajtóművet! :P
A platina finomítása nem bug, a platina kemény anyag. Nálam is lassan finomít, ez teljesen természetes. Építs több finomítót és tegyél rá upgrade modulokat. A nagy hajtóműhöz 960 darab hajtóműalkatrész kell. Azt hittem van egy rahedli platina rudam, közben csak 3 nagy hajtómű jön ki belőle. És azért elég régóta megy a finomítás 5 finomítóval.
a világ-beállitásoknál átállitod Creativra és az advanced-ek között kipipálod a copy-paste-t. utána belépsz a világba, fogsz a kezedben egy lerakható blockot, ránézel a hajóra és ctrl+c. ha akarod lementheted: f10, megjelenik egy menü jobb oldalon, create from clipboard és kész. ha nem lépsz ki a játékból, csak világot váltasz, akkor egyből mehet ctrl+v, ha kiléptél akkor f10 duplakatt a hajód másolatára és ctrl+v
refineryhez meg asseblerhez lehet csatlakoztatni +dolgokat, 3 van(energia takarékos, nyersanyag takarékos, gyorsitó), javaslom a gyorsitó használatát :)
amugy dokkolót(connector), landing geart tudsz le-, fel-csatlakoztatni a P betü megnyomásával.
a halál oka lehet még oxigén hiány is, ugyanis az is van a játékban, de asszem azt a világ advanced beállitásai közt kell kipipálni
Na most eljutottam odáig, hogy annyira tele van a hajóm, hogy el kell kezdeni hajtóművet gyártani rá. 80 darab alkatrész kell egy kishajtóműhöz is, amihez platina kell, amit iszonyatosan lassan termel ki a refinery. Ez így szerintem több óra, szóval el van cseszve játéktechnikailag ez a rész, a platina finomítása egy bug lesz.
Itt jön képbe, hogy szeretném kimenteni a hajómat és áthelyezni egy másik pályára. Az lenne a cél, hogy valamelyik könnyített pályára berakom, és szétflexelem az űrhajókat a hajtóműveikért.
Hogyan lehet kimenteni a hajómat?
Ezt én nem próbáltam még, de úgy tudom, hogy a reaktort le kell flexelni a piros vonal alá, hogy megszűnjön a hajón az áramellátás. Ekkor a fedélzeti számítógépben nullázódik a tulajdonos. Utána akár vissza is hegesztheted és a teljes hajót az irányításod alá vonhatod. Mint írtam, én nem teszteltem, csak olvastam.
R Joco nagyon szépen köszönöm a válaszod kipróbáltam működik ! Találtam még egy gikszert nem tudom elfoglalni a pályán átsuhanó transzportokat mikor bejutok a hajóba azt írja nincs hozzáférésem a hajóz és nem is tudom kiszedni a raktárból meg a reaktorból a cuccokat úgy ahogy a videókon láttam. Biztos valami amatőr kezdő dolgot nem tudok de jól jönne egy kis segéltség
Gyors gombnak be kell tenni a kapcsolózárat. Ha elég közel és kb pontosan állsz az összekötőre, akkor a két összekötő m,agához húzza egymást, így a hajódat is. A lámpa rajtuk sárga lesz. Ha zárod, akkor zöld lesz és megindul az anyagátvitel is.
Az állomás Jelzőbójája (de hülyén hangzik, legyen inkább Bacon vagy Beacon, de nálam most Boje asszem) 10 km-es hatósugárral rendelkezik. Ha ezt elhagyod, akkor nem látod, ilyenkor érdemes megjegyezni, honnan jöttél. De amit a legjobban teszel, ha csinálsz rá egy GPS koordinátát, így mindig látni fogod a helyzetét.
Halál: a legfrissebb verziód van? Régen nekem is csinálta, mostanában nem. De az is lehet, ha sokáig ülsz egy kikapcsolt reaktorú hajóban, ami nincs összekötve semmivel, akkor elfogy a ruhád energiája, holott a hajóban ülve 100%-ot mutat.
Ha csak futóművel dokkolsz az állomáson, akkor nem lesz semmilyen anyag és energiaátvitel. Vagy Összekötő kell vagy Összekapcsoló. Az Összekötőn megy az anyag is, az Összekapcsolón csak energia megy.
Ha túl messze vagy, akkor a Backspace az öngyilkosság gombja. Elvileg utána fel tudsz éledni a MedicalRoom-ban. Vagy nekiszaladsz egy sziklának 10-nél gyorsabban.
ismerkedem ezzel a Configurable Automatic LCDs progival csúnyán durva cucc:) Kérdés A szeretnék egy listát írni két monitor hosszúra az összes szerelő modulomról mi a parancs lista rá?
helló kérnék egy kis segítséget most kezdtem a játékot és nem tudom hogyan kell használni a dokkolót a könnyű kezdés pályán kezdtem és hiába dokolok az érc bányász hajóval nem kapcsolódik össze és nem tudom átrakni az érceket
miért hal meg a pilótám néha amikor kiszákol a hajóból ? és ha eltűnik az állomás jele a képernyőről mert túl messze mentem hogyan lehet visszatalálni ? előre is köszi a segítséget
Jump Drive a leírás alapján (mivel még nem próbáltam):
csak nagy hajóra építhető 100%-ra fel kell lennie töltve, hogy ugorhass, több drive-od is lehet egyszerre, így többet is ugorhatsz egymás után minimális ugrás 5km (ezt közben lehet megváltoztatták, nem emlékszem, de úgyis szól ha nem tetszik neki) csak a pilóta-, vezérlőülésben ülve használható, gyorsbillentyűre kirakható a Jump parancs egyéb cuccok, amik valahogy kapaszkodnak a hajóba (pl connector, landing gear) együtt ugornak, emberek ülésben szintén kétféle ugrási mód van: vakon ugrás, és koordinátára ugrás.
Vakon: a Control Panel-en beállítod a távolságot a csúszkával, és amerre néz a hajó, arra ugrod azt a távolságot. Koordinátára: a GPS koordináták szekcióban felvett pontok a meghajtó Control Paneljében látszódnak, kiválasztod, és hajrá. Utoljára szerkesztette: Carmang, 2015.09.23. 18:06:14
Én ezt nem értem. Lerakok két hangárajtót egymás fölé az egyik oldalon, de a másik oldalon, ami ugyanúgy néz ki, nem engedi egymás fölé rakni őket.
Valakinek ötlete?
Köszi szépen!
Szerintem idővel a fejlesztésnek el kell jutnia odáig, hogy engedje, hogy kijumpoljunk a kezdő zónából. Különben ugye a single playert meg fogja unni az ember, ha elkészült a hajójával. Nem fog tudni vele mit kezdeni szerintem.
Nem vagy sok, a jump drive működése engem is érdekel, de majd egyszer kipróbálom és akkor tudni fogom. Érdemes kísérletezni kreatív módban. Mikor először álltam neki a játéknak, akkor ügyesen elreptettem az állomást és annak a világnak annyi volt. Aztán megnéztem kreatívban, hogy is működnek a dolgok és összeraktam egy kis fúróhajót. Utána már nem volt gond túlélőben, de amit nem tudok, azt kikísérletezem.
Nálam a látótávolság 7 km. Bár rammal nincs gond, mert 10 GB van a gépben, amiből már elfogyott 5 és csak a firefox fut a szokásoson kívűl. Ez mondjuk érdekes, ennyit nem szokott megenni csak a rendszer. Az svchost kajál csak 1,2GB-ot. No mindegy. Szóval 7 km, de az objektum szám, ha jól emlékszem, akkor 256 maradt. Mikor leszedtem 64-re, akkor nem volt elég időm összeszedni a kézzel fúrt kavicsot, mert eltűnt. Mondjuk ezt már rég próbáltam, mostanában nem. A világ pedig végtelen. Ha lekorlátozod, akkor elvileg felfedezheted az egészet. Nem tudom, hogy ilyenkor spawnol e új aszteroida vagy a meglévőkből kell kihoznod, amit lehet.
A sima szenzor hatótávja minden irányban max 50m lehet. Viszont kicsi és nagy hajóra is rakhatsz Érc detektort. A nagy hajóéval nem is igazán kell körberepülnöd a sziklát (attól függ mekkora, de a kicsiket tuti nem kell) és látod, hogy milyen érc van benne és milyen messze. A gyorsabb elérésért érdemes azért körberepülni vagy berepülni a sziklába. Kis hajóval mindenképp körbe kell repülni vagy, ha jó járat van benne, akkor érdemes keresztülrepülni rajta. És így tudod meg, mik vannak benne. A kézi fúrónak elég kicsi a hatótávja, de a küldő rétegek felderíthetőek vele.
nem gond valahol érdeklődni kell:) Ezeket a beállításokat később vissza tolhatod nem vesztel semmit. Az aszteroida mennyiséget nem tudod újrakalibrálni csak ha újra indítod a játékteret
Látótávolságot leszedtem 10 km-re, bízva abban, hogy szenzorral később sokkal messzebbre láthatók. Még nem tudom, hogy jó ötlet volt-e. :-D
(sorry kicsit sok vagyok most nektek, igyekszem visszafogni magam)
A jumppal is csak egy megadott térségben tudsz ugrani tehát valszínű nem fog 10-20 kilóméteres távon ugrani bár lehet tévedek.
Aham, csak még nem világosak ugye az opciók, tehát hogy például mit jelent, hogy végtelen űr, és mit jelent, hogy 20km-es űr. Féltem attól, hogy végtelen helyett beszorulok egy 20 km-es kockába, és annyi az össz játékterem. De akkor ezek szerint csak az aszteroidamezők körüli világra érti, hogy végtelen-e, és egyébként a jump drive-al lehet majd elugrálni más szektorokba.
Nyugtassatok meg, hogy a jump drive ezt a célt szolgálja! Csak még nagyon nagy kérdés, hogy mi kell hozzá. Oké hogy csinálok egy jump drive-ot, de tudnom kellene azt is, hogy hova ugrok. Kapok valami csillagtérképet? Valami műszer kell még hozzá, az biztos. Utána kell olvasni.
Na én fordítva csináltam volna a dolgot az objektum számot csökkentettem volna minimumra az objektum szám ha jól tudom azon dolgokat takar amik teljesen hasztalan lebegnek körülötted pl ha aszteroidát bányászol baromi sok lepattanó darab keletkezik vagy ha teli konténerrel szaladsz neki egy blokk szétszedésének és a darabok kirepülnek az ürbe és nem tudod utol érni.Na ezeknek a daraboknak a számáért felellős az objektumszám. Az asteroida szám megnövelése mellett én a bejárható űr méretét is csökkenthetném és akkor nem kell órákat lebegned hogy elérd a kis piros pontot a végtelenben:) Hasonló cipőben vagyok én is hiszen notival tolom a játékot és nem ritka hogy 5 10 fps alatt szenvedem vele még alacsony graffal is.
Az történt, hogy amatőr vagyok. Refineryhez hasonlóan képzeltem, hogy az oxigéntartályba bedobom a jeget, kidobja az oxigénpalackot. Közben rájüttem, hogy feltölti az oxigénpalackot, nem gyártja. :D
Egészen elképesztően fantasztikusnak gondolom ezt a játékot, most úgy tudok játszani hogy leszedtem az objektumszámot 300-ra és normál aszteroidamezőt választottam nagy helyett. Kicseréltem a sárga járműveket, oxigénpalack fontosabb mint az ércszenzor, szóval visszaraktam az eredeti járművet. Viszont megtetszett a szenzor, és minden erőmmel azon vagyok hogy összeszedjem rá az alkatrészeket. ÉS NINCS NIKKEL! Minden létező aszteroidát megfurkáltam, és nincs nikkel. A távoli bányász járműt próbáltam megközelíteni, hogy szétbontom alapanyagért, de az meg lő rám. Nikkel nélkül sansztalan. Láttam egy olyat, hogy JUMP DRIVE. Ez az aminek képzelem? Tehát ha kifosztunk egy ilyen aszteroidamezőt, akkor egy ilyen hajtóművel átugorhatunk egy másikhoz? Nagyon nagyon remélem, mert igazából ha kész lenne a hajóm, akkor kevéske lenne ez a néhány ojjektum ami körülvesz.
Nikkel nélkül sansztalan, nem akarom szétbontani a járművemet egy jump drive vagy esetleg fegyver kedvéért. Mindenből van elég, tonnányi jegem és urániumom van, és van rengeteg rengeteg vasam. Na most megpróbálhatom azt, hogy nehézpáncéllal megerősítem a szerkezetet, csinálok belőle egy faltörő kost, és lerohanom azt a bányászhajót, amelyik lődöz rám ha közelítek hozzá. Leütközöm. Megpróbálom úgy, hogy szétütöm a fegyverét.
Az ellenséges pilótával ilyenkor mi van? Mondjuk nem érdekel, leflexelem körülötte a hajót, elszedem azokat az alkatrészeket amikből jump drive-ot tudok csinálni, aztán elhagyom a szektort.
ja igen, erre akartam valaszolni, a kis/nagy/bazis kozott a kulonbseg kis/nagy hajo > puszta meretbeli kulonbseg, DE vannak olyan blokkok amiket csak "nagy" hajora rakhatsz pl, refinery (de van mod, hogy minden blokot lehessen rakni kis hajora is)
bazis > ugyan olyan mintha sima nagy hajo lenne, de nem hatnak ra a mozgasi energiak (ersd: nem lehet elmozditani semmivel se) de ezt ha akarod a bazis informacios menujeben pont ezert barmikor atalakithatod nagy hajo van 1 kattintassal (vigyazat visszafele mar nem mukszik) Ezert szoktak azt hogy ha nagy hajot epitesz akkor kezded epiteni baziskent, hogy nehogy "ellebegjen" aztan at alakitod nagy hajova
Ami ott van az csak egy kis pelda, ennel sokkal minosegibb dolgokat lehet belole epiteni, es igen ONNAN vettek az otletet, mert mindenki elkezdte hasznalni ezt a modot, es fel, meg negyed armor rampekbol sokkal finomabb vonalu hajokat lehet epiteni, es nagyon sokan kertek hogy legyen mar erre lehetoseg a vanilla-ban is, es lett, igy szulettek meg az armor ramp slope-ok. De amugy izlesek es pofonok, latom nalad inkabb a meret a lenyeg
Én se tudom, de rákeresve mások is vergődtek vele, és egyértelmű ram probléma. De mondjuk érdekes, mert oxigén generátort korábban engedett hozzá rakni.
Ma a fő projectem az volt, hogy letöltöttem egy modot a sárga hajóhoz, ami rakott hozzá nyersanyag-szenzort, meg egy másik pilótaszéket. Szenzor miatt érdekelt, de közben kiderült hogy a tervező kivette belőle az oxigén generátort, így egyetlen 100-as palackkal kellett volna nekem felépíteni egyet. Ráadásul nagy hajónak minősíti a sárgát is, így a generátor is a nagyobb változat. 3-szor meghaltam oxigénhiányban, mire sikerült beépítenem a járműn belül a cuccot, beledobáltam a jeget, és baszki nem csinált semmit. Pedig be volt kapcsolva. Durva hogy egy fél délutánt is el lehet szöszölni egy ilyen alkatrész beapplikálásával. :D
ha már fut a games ilyen problémát hogy tud kreálni?
Épp egy kockás papíron tervezem a gépet :D, de azt hiszem most ráfaragtam. Próbálgatok dolgokat, a sárga menőhajó aljára akarok tenni egy ajtót az oldala helyett, leflexelem az ajtót, lefelexelek egy padlókockát, raknám oda az ajtót, és akkor kiírja, hogy nincs elég memóriám, hogy építhessek hozzá. Valóban kissé régi gépem van és 4 giga rammal tolom, de nem gondoltam hogy ebből gond lenne.
Még feltolok rá valahova a vége fele a két meghajtó gondola közé egy kilátót meg befoltozom a seggét pár meghajtóval kitalálom a belsejét és szerintem erre a mennyiségre még vagy 20 25 milla tonna még rákerül:)120 130 körül lesz szerintem a vége:)
Szép lesz ez. Aztán repüljön is :) A hordozók általában amúgy sem túl gyorsak. Próbálkozz a hyper drive-val. Én még nem tudom, hogy működik.
Én az alap állomással kezdtem, egy kis reaktorral, összeszerelővel, finomítóval, orvosi szobával, gravitációs generátorral és vezérlő üléssel, amibe jó sokáig bele sem ültem. Csak fúrtam, meg építettem, aztán még többet fúrtam, hogy még többet építhessek, aztán csináltam egy kis vadászrepcsit is, amilyan BSG Vipera szerűt. De már szétszedtem.
ha innen loptak volna akkor az elkészült 3ds modellek kicsit minőségibbek lehetnének szerintem:) Ezt a kishajót is egy 3ds asztal lapból kreáltam meg:)
Lehet megkísérlek könnyíteni rajta az se segítségével majd két sor magas a teteje meg az alja valszínü az a nehéz benne fép órát vakartam a fejem miért nem mozog nem tudtam a vezérlőben kipipálni a hajómodot azt rájöttem hogy kevés a meghajtás még így is:)
SOSE tudnek CSAK kocka alaku bazist/hajot epiteni sorry DE nem kell felni ifiu kocka novendekek van megoldas hogy sokkal kerekebb hajokat gyartsatok (innen loptak a SE keszitok is) Armor Ramps mod
Mikor betoltesz egy palyat a "palya beallitasok" vagy hol, magyarul nem tudom, ki/be lehet allitani egy csomo jatek beallitast (peldaul azt is hogy az alap respawn ship ((sarga hajo)) ne tunjenek el, es azt amugy alapbol azert raktak bele, mert mindenki azt csinalta hogy ongyilkos lett 2-3 szor ((backspace gomb)) es maris lett annyi szet flexelheto nyersanyagod, hogy nem kellet banyaszni)
Porszem a gépezetben, az volt a tervem, hogy a sárga mentőhajóból építem fel a hajómat, tehát hogy nem egy statikus űrállomásom lesz, hanem ide-oda röpködök a sárgával, begyűjtve a nyersanyagot. Mostanra jöttem rá, hogy ez egy olyan kezdőhajó, ami eltűnik alólunk egy halálozás vagy újraindítás után. Még nem figyeltem meg, hogy pontosan mikor van az, hogy egy loading után se hajó, se semmi, és csak úgy szállok az űrben, mert van amikor visszaadja. Először bugnak gondoltam, de nem az. Szerintem az a játék célja, hogy építsünk róla egy platformot, aztán másodjára már elveszi a seggünk alól, de ez így nem fasza. Hát jó baszki, akkor azon a pályán kezdek amelyiken van fúró meg építőhajó is! Szétszedem azt a nagy pirosat, lebontok mindent!! :PP
A Pilot Seat (asszem ez a neve) olyan ülés, amiből ki tudsz látni. Ezt körülveszed ablakokkal, és máris egy olyan pilótafülkében vagy, ahol körül tudsz nézni :)
A bal ALT gombot nyomva tartva és az egeret forgatva tudsz körbenézni. Ha nem kapcsoltad ki a nézelődő módot a pálya beállításainál, akkor a 'V' betűvel tudod kívülről nézni a hajót és az ALT-tal szintén körbe tudsz nézelődni. Leszállásnál nem segít a cockpit-ben való nézelődés. Én kamerákat használok az élethűséghez. Amúgy meg a külső nézetet. Az F6-7-8-9 gombokkal a nézelődő módon is tudsz változtatni. Próbálgasd, én már rég használtam őket, nem emlékszem pontosan, melyik mire jó.
Arra van lehetőség, hogy a pilótafülkében oldalra (körül) tudjak nézni? Lehet csinálni olyan cockpitot, amiben van értelme oldalra nézni, sőt lefelé nézni is leszálláskor ugye, és engem rendkívül zavar ez a fix nézet. Nem találtam erre semmit, de lehet van ilyen mod például.
Hi hi Megoldottam Innenn letöltöttem egy ovális asztallapot Hál istennek rendes méretű lett nem torzít semerre. A lábait levágtam a kereszt rudakat meghagytam, emeltem egy 6 kockás falat oldalfalnak.rácopiztam a tetejét összeforrasztottam a végeredményt jól nézzétek meg mert ez egy bázis tömegének is sokkoló volna. Még kész sincsen csak az alap 67 millió tonna lett és még hajó híd sincs:) lesz 90 millió a vége szerintem 300 méter hosszú:)
És foglalkoztam az építéssel kb 10 percet a konvertáció tovább tartott:)
Pedig ezt simán szögletessé tehetnéd. A kutya nem venné észre :D
Hm lehet valami olcsóbb és egyszerűbb konstrukciót kezdek megpróbálni kivitelezni Ez ígéretesnek tűnik ha megoldást találok az íves dolgok lekezelésére:)
foglalj be 1-2 hajót és máris sínen vagy. az egyszerűbb hajókat (napelemmel rendelkezőket) könnyű befoglalni mer mindegyiknek van egy ojan holt tere ahol gond nélkül megközelítheted (ez mindegyiknél majdnem szemből van) majd bejutsz és elfoglalod ... csak az oxigénből nem szabad kifogyni mielőtt elfoglalod és leszereled a fegyverzetét.
Hordozóra én is gondoltam, ez a kép inspirált a Star Citizenből.
http://i.imgur.com/QOhUhFp.jpg
De ez majd a játék későbbi szakaszában jöhet, egyelőre tényleg azt kell csinálnom amit javasoltál, hogy építeni egy kis hajót, aztán egy nagyobbat, és azoknak a tapasztalataiból kell összeütni az igazit.
Szerintem hamar rá fogsz jönni, hogy ez ilyen szempontból igencsak macerás dolog. Inkább építs a különböző célokra különböző hajókat. És esetleg ezekhez építesz egy nagy hordozót, carrier-t, amire felcsatlakoznak. De majd úgyis rájössz magadtól is szerintem. Ha kész a multifunkciós hajó, akkor szívesen nézek róla képet.
Én túlélőben kezdtem korábban, csak a térfogatot növeltem 10-szeresre, mert a 400L-es hátizsákba szinte semmi nem fért. 4000L-be meg elég anyagot bele lehet fúrni, hogy kis blokkokból összerakj egy kis hajót. Ezt követően a kis hajóval eleget tudsz fúrni, hogy összerakj egy nagy hajót. Amivel meg már jó sokat tudsz fúrni, hogy nagyjából bármit megépíts. Az én pályám még akkor készült, amikor nem volt O2 a játékban és azóta sem tettem bele. Ennek egyik oka, hogy a már meglévő kavicsokon nem lesz O2, keresnem kell frissen spawnolókat, az meg kitudja mennyi idő. És zárt dolgot nem is nagyon építettem még. Ha visszanézel pár oldalt, akkor láthatsz tőlünk pár képet, hogy ki mit csinált eddig.
Ami most az első célom, arra az Asteroids pályán a sárga mentőhajó inspirált, akarok egy annál kábé kétszer nagyobb hajót, fő szempontjaim
1. legyen zsilipkamra 2. légmentesen záródó belső tér 3. legyen jól felfegyverezve 4. legyen fúrópajzsa (valamiért megtetszett, és nehogy már én egyedül furkáljam az aszteroidákat a kézifúróval) 5. relatíve nagy tárolókapacitása legyen 6. tele legyen mindenféle hasznos bizbaszokkal, ezekre még nem jöttem rá, de olyasmire gondolok mint szenzorok és hasonlók
Egyszóval kell egy olyan hajó, amit mindenre lehet használni, kellően kényelmes, minden de minden van benne, és csodálatos kezdőhajó. :)
1. A pálya bármikor átállítható túlélő módra. Amúgy ki lehet menteni a tervrajzot, melyet egy új pályán, kreatív módban be lehet tenni. Utána át lehet állítani túlélő módra. Nekem is ezt tanácsolták, még nem csináltam.
2. Érdemes lenne nekiállnod játszani vele egy kicsit, próbálgatni ezt azt, mert csak a fórumot olvasva nem fogsz előre haladni. És akkor hamar ki fog derülni, hogy mi a különbség a kicsi és nagy hajó között. Érdemes először a billentyűkiosztást is átnézni, hogy tudd legalább az alapokat, mégha pár dolog fölött el is siklasz. Én is szoktam ilyet, van pár billentyű, amit ritkán használok.
Ha nincs időd, akkor ne csináld, nem életbevágóan fontos. Időzítőkkel én is megoldottam a dolgot. Szóval nem egy életbevágóan fontos a dolog. ÉS én is csak reménykedem, hogy 30-ig meglesz.
@Robokutya78: általában én is szögletekben gondolkodom. A játék íves része valahogy nem igazán tetszik nekem, nem minden passzol ahogy kellene. A hajóhoz sok sikert. 150 nagy blokk 300 m hosszt jelent. Az arányok nálam is mindig gondot okoznak. A most épített kis hajónál először az alját csináltam meg. De a már elkezdett hatalmas hajónál a középső szintet igyekeztem megcsinálni. Bár ott nincsenek kész tervek, fogalmam sincs mi lesz még belőle.
Megpróbállak titeket nem nagyon lefárasztani, hirtelen még két kérdés ugrott be.
1. ha elkészítek egy hajót bármelyik single player pályán, azt ki tudom menteni valahogy, hogy felhasználhassam más pályákon is? Tehát kreatív módban felgyorsított bányászat és építkezés mellett felépítek egy hajót, majd átrakom egy teljesen új pályára ahol már ezzel a hajóval szeretnék indulni mondjuk survival módban.
2. Mitől kicsi vagy nagy egy hajó játéktechnikai szempontból? Van néhány evidens építőelem, ami csak egyikbe vagy másikba passzol, vagy pedig egyszerűen méreténél fogva egy bizonyos építőkocka számtól felfelé vált státuszt? És ez a besorolás, hogy kicsi vagy nagy jár valamiféle extra bónusszal vagy hátránnyal?
ajánlani tudoma következő modokat: Block Info kijelzi a blocknak az infóját, többek közt azt amit te is kérdeztél Small Ship mod pack nagy hajó blokjait tudod kishajóra rátenni
kicsi és nagy hajó van, mindkettőnél lehet belső oxigén ellátás, csak kishajónál figyelni kell a pilótafülkére, ott asszem csak akkor van oxigén ha van nálad palack vagy rá van kötve a fülkére az oxigén
kivül Heavy armor block, belül, meg bármi :)
magyar tutorialról nem tudok, de kérdezz bátran, csak akad majd válasz :)
A hajó épitésének elkezdésénél általában valami nagyobb, fő dolgot szoktam megépiteni elsőként(hangár, fedélzeti hid, raktár, reaktor szoba), a külcsit meg rá húzom :)
Rjoco: anno script nélkül megoldottam a légzsilipet, csak időzitőkkel, de ha nagyon kell akkor amint ráérek elkezdem :) mondjuk, ja 30-a előt végezni kell vele :)
Hmmm..... Gondolkodok:) csak az a baj hogy az íves dolgok meg kreállása gondot okoz még egy gömböt se tudok rendesen össze rakni:) Ha bázis építésbe kezdek mindig egy kocka jut az eszembe és semmi kreativitás valahogy ennek véget kéne vetni nálam:) ezt a csónakot valahogy úgy képzeltem el hogy a két villa között lenne a hangárajtó, a villák középső részénél a szellőzőkben lenne a meghajtás egyik fele a másik a hátsó résznél a törésben volna kialakítva a vezérszárnyak egy 3 as kocka széles lenne és ott is lehetne meghajtás az összekötő két villa alján a hangár széle iránító központ az kb szerintem 6 kocka magasnak kéne lennie a hajó tetején a kilátó szintén egy vezérlő lenne 5-6 kocka magasan ablakozva. ennek a csíknak az végénél az a fekete trapéz szintén meghajtás lenne. Huhh Kellemes kis projekt volna Csak fogalmam nincs hogy a frászba kéne nekilesni egy bármilyen hajó megalkotásának. Kezdjem el a hajó keresztmetszetét és onnan építkezzek esetleg tükörben fel és lefele? Talán 150 kockányi hosszú biztos hogy kell. A középső hajóvonal az tutti 5 kocka széles kéne hogy legyen. a villák végére gondolok
Sziasztok, teljesen új vagyok ebben a játékban, most tanulom az alapokat.
Szeretném megkérdezni, hogy létezik-e hajó vagy bázisépítéshez tervező program. Egy olyasmi az álmom ami a Robocraft tervezőrészlege, nem tudom ismeritek-e. Hogy minden építőelem ott van, kedvemre illesztgethetem, kijelzi hogy mekkora za energiafogyasztása, illetve légmentes-e amit csináltam.
Jut eszembe, lehet készíteni közepes méretű hajóban olyat, ami légmentesen záródik (mondjuk egy zsilipkamrás megoldással) és belső oxigénellátása van, tehát megcsinálhatom azt, hogy levehetem a sisakot miután bányászkodtam egy órát? Egyszerűen abban a sisakban bepállik a fejem! Köszi szépen ha segítetek!
Ja, és még valami, repülő építéséhez milyen építőelemeket javasoltok oldalfalnak, illetve padlónak-tetőnek?
IGazándiból nem ártana ha kapnék valami magyar nyelvű információhalmazt, amiből ezeket az infókat ki tudom nyerni. Nem tudom van-e ilyen. Köszi szépen!
Lehet mindenki épít még. Vagy várja, hogy más felrakjon valamit és utána ő abból már ötleteket tud meríteni. Én még építem és nem is biztos, hogy kész lesz addigra, de igyekszem. Még fegyverzet kell rá, híd és néhány pilótafülke.
Most oldottam meg ezt a levegő kiáramlási gondot. Bár a szél nem látszik, pedig a grafika nincs minimumon. És a jetpack a széllökés hatására kapcsol be. Viszont nem mindegy, hogy mekkora területen szökik a levegő. A rámpánál nem nagy a lökés. Viszont mikor kettévágtam a hajót és kiszedtem belőle egy jó nagy darabot, akkor a kinyitott reaktorterem ajtaján olyan lökést kaptam, hogy eléggé elrepültem. Szóval a megoldás, amit lehet, hogy @Supertrabi script-be is tudna foglalni nekem. 2 időzítő kell a rámpa nyitásához. Az elsőben lekapcsolom a befújó ventilátort, és bekapcsolom az elszívó ventilátort (ezt a részt nem is jól csináltam meg..., de ennek így kell mennie majd) valamint becsukom a hajóba nyíló ajtót (ha nem tettem volna meg). És indítom vele a 2. időzítőt, ami leengedi a rámpát, kinyitja a külső ajtót és lekapcsolja a belső ajtót, hogy azt véletlenül se nyissa ki senki. Még be lehetne rakni piros, meg zöld lámpákat, de a ventilátorokon a jelzés is elég lehet. Script-be viszont azért jó lenne beleírni. A hajóba való visszajutáshoz elég 1 időzítő is. Ez becsukja a rámpát, majd a külső ajtót, bekapcsolja a befújó ventilátort és lekapcsolja az elszívót. Valamint bekapcsolja a belső ajtót. Script-ben lehet 'ha' elágazást csinálni és, ha bele lehet írni, hogy amikor a ventilátor érzékeli, hogy megfelelő a nyomás, akkor kinyitja a hajóba vezető ajtót. Így nem nekem kell manuálisan. Ha ez a nyomás érzékelés megoldható úgy is, hogy azt érzékelje, amikor elment és akkor nyissa ki a külső ajtót, az még jobb lenne. A 2. időzítő 10 másodperces késleltetése éppen, hogy csak jó. Majd még növelnem kell az időt. Mivel itt egyszeri futásokról van szó, nem kellene időzítő, elég lenne mindig lefuttatni a programozható blokkban a programot. Az sem lenne rossz, ha lehetne olyan scriptet írni, ami érzékeli az összes ventilátort és, ha valahol szökik a levegő, akkor minden ajtót becsuk, így védve a hajó legénységét. Persze ehhez már folyamatosan futó időzítő is kell.
Volt ma egy érdekes és kellemetlen tapasztalatom. A futóműveket pistonokra raktam, így a hajó aljáig felhúzhatóak. Az egyszerűbb kapcsolhatóság érdekében automatára állítottam őket. És most belegondolva lehet, hogy nem is a számát kellett volna nyomnom, hanem a 'P' betűt. Mikor nyomtam a számot, megnyomtam a piston fordító gombját, hogy felhúzza. Ehelyett a hajót húzta az állomáshoz. Ez még nem is lett volna gond, de felszálláskor már megint eldurrant az egyik nagy hajtómű, aminek következtében megsemmisült a rámpa és a rámpát tartó összes blokk. Körülöttük meg sok volt a sérült blokk.
30. UTC éjfélkor jár le a verseny.
A rámpánál van külön 'légtelenítős' szoba, hogy ne a hajóról szökjön el a levegő. Csak a szobából szökik el, mert a légtelenítős megoldásról nem tudtam. Nálam nem látszik a levegő áramlása. Lehet, hogy grafikai beállítás lesz a gond.
@Carmang: Én is úgy tudtam, hogy csak a gravitációs tér elhagyásakor kapcsol be a jeetpack, de ma többször bekapcsolt, míg a levegővel játszottam.
Nem tudom meddig tart ez a játék megnyerő akciója az eginernek De nagyon nem látok feltolva bármiféle olyan alkotást amit a versenyre csináltak volna Vagy valahol máshol töltik fel őket? Egy jó ideje nem láttam hasznos és értékelhető blockot vagy módot odafent nagyon alábbhagyott az alkotási láz. talán az ajtó meg a hologramm asztal értékelhető meló jó hosszú ideje.
Figyeld meg amint légtelenítesz egy szobát a nem megfelelő módon be fog kapcsolni a jetpack és ráadásul hátra is lök ha az ajtóval szemben állsz:) Sajna egész napos melóba tolom a spacet mivel rendes munkát még nem találtam:(
A levego legnyomas kulonbsegenek mutatasa, nem dx 11 fuggo tolts meg egy szobat levegovel es nyisd ki az ajtot (ahol lehetoleg ne legyen levego :D ) es voila!
Aki pedig szeretne elkerulni ezt, az epitesen legzsilipet > kis szoba 2 ajtoval, es egy URES oxigentartalyhoz kotott levego ventillatorral.+ gomb amire beallitod hogy szivja ki/be a levegot a venti. (ha nincs ures oxigen tartalyod, akkor a szobaban levo levegot nem tudja a rendszer hova pumpalni es ezert nem is szivja ki)
A jetpack akkor kapcsol be automatikusan, amikor kiérsz a gravitációs mezőből.
Afene, pedig a nagy hajónál azt akartam belőle. De van más megoldás is rá.
Amit most építek az kicsi és többnyire elég sötét is van, főleg, hogy a nap sem süt. Meg a rámpánál szökik ki a levegő. Viszont az lehet, hogy a grafika le van véve, nem tudom. Az biztos, hogy DX11-el megy.
Akkor neked valahogy nincs teljesen fúl grafon a játék A levegő kilökődést még egy ajtó kinyitásnál is lehet látni és igen pont ezért kapcsol be autoban a rakéta a hátadon. lentebb van egy mód ami megmutatja melyik alkatrész ereszt és igen a piszton pont olyan hogy rogyassza meg ezért nem lehet belőle hangárajtó
Köszi, akkor jól sejtettem.
Lehet valahol van még nagy reaktorod is. Az energiahasználatot jól kezeli. Nálam nem volt kilökődés a szökő levegő miatt. Bár a jetpack időként valamiért bekapcsol. Lehet e miatt. Viszont beletelik neki egy kis időbe, míg eltűnik a levegő, vagy míg észreveszi, hogy zárt a légtér. A kolben-eknél vagy piston-oknál viszont szökik a levegő. Most raktam a korvettre 3 darab O2 generátort, 3 tartállyal. A teljes légteret képes ellátni levegővel. A small mod pack-ban van egy nagyon brutál reaktor. 214MW energiát termel egy darab. Asszem ARC-s. Hasonlít is a Vasemberesre :D A kis hajóra nagy reaktor termel 14MW-ot. Röhej a különbség, 1 darab ARC-ssel vígan el lehet a hajó és nem kell bazi nagy reaktorszobát fenntartanom. Az ajtós mod is nagyod durva, mindenhova üvegajtót teszek :D
Ezek a generátorok tervező modban durván működnek A bázisomról leszedtem az összes reaktort újratervezés miatt és nem szűnt meg az áramszolgáltatás.Aztán rájöttem hogy a kis hajókon maradt egy kis reaktor meg 4 akkumulátor ezek hajtották meg a bázist amin van 12 finomító és 23 szerelő állás volt az aprót nem számolom számítógépek meg begyűjtők És ezt mind 4 aksi meghajtotta?? kicsit irreális. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.09.21. 17:13:53
Elvileg igen ha nem süt rá a nap akkor minimális a termelése Én sokáig azt hittem mükszik beltérben is de nem. Szokták napkollektor mellé is feltűzni. A bázisom tetején van egy sornyi kirakva belőle ami csatlakozik a tartályokhoz ami a generátorokhoz:) Nekem akárhogy próbálom mindig bent marad a levegő a teremben és kilök onnan vagy nem tudok bemenni a hajóval mert olyan erővel tol kifele. Ezt jó lenne valami példával magyar nyelven illusztrálni hogy is mükszik a cucc:)