Ez az a játék amitől sehol se lehet megszabadulni:) Ha a rubki kocka betette nálad az ajtót ez tutti a zárba teszi a kulcsot :)
En modszerem: Uj kis hajo> ra egy kis reaktor es egy projector es egy control panel (hogy belenezhes a kis hajo rendszerebe)... azt ennyi, mind a kicsi es a nagy hajo/allomas bloknak a welderje (hegesztoje tudja hegeszteni) Utoljára szerkesztette: LookUsArts, 2015.09.20. 23:49:18
1) epits egy sensort 2) Nevezd el hogy UraniumXX vagy IronYY (nyersanyag neve+a "xx" hogy mennyi 3) amikor a sensor hatosugaraba ersz akkor bespawnolja az adott nyersanyagot es mennyiseget
Nem elég egyszerűen betölteni a projectorba a blueprintet?
Amit Supertrabi ír, annak szerintem mennie kellene. A hegesztő fejeknek mindegy, hogy kicsit vagy nagyot hegesztenek. Ami az útjukba esik. Bár még sosem próbáltam így építeni semmit, csak videón láttam, hogy szalagsorról jöttek le a hajók.
A kavics spawn-olós mod nem semmi... A mini kivetítő viszont tetszetős.
Van egy jó ötletem a problémádra, de egy kicsit számolgatni kell hozzá hogy arányosan tudjon adagolni az összeszerelők belé a rendszer, de sajna az alapanyagokat a rendszerbe bekerüléskor (ércek) szét kell válogatni mer arra nem tudok megoldást, lényegében amikor behozod az érceket akkor csak megfelelő konténerbe kell bepakolni és utána már megy magától az egyetlen bökkenő hogy nem tudom hogy az összeszerelőknél van e olyan beállítás hogy anyagok begyűjtése (szállítórendszer használata) de holnap ha lessz szabadidőm akkor kiépítem 2-3 alkatrészre és megnézem hogy megy e az ha igen akkor csinálok képet meg leírom az elvét, meg a számítási módszert.
Ma egy kicsit frissítettem a rendszeremen. kísérletezek a nyomtatással csináltam egy szobát amiben gyártás lesz majd. Illetve egyre zavaróbb volt hogy nem tudtam melyik szállítóban mi megy így beszíneztem az ércek útvonalát illetve az öntvények uránium és levegő útvonalát is:)
őő... de látni fogja a bázis így a kivetítőt? szerintem nem hinném beszíneződik majd a listában. meglesem ezt el is feletettem:) ez nem jó megoldás rá bár most se vanillia a bázisom mert liftet és ajtót használok már.
Nagy rotorra ráteszel egy kis rotorfejet és arra a projectort, vagy konektorra teszel rá projektort és azt csatlakoztatod a hajón egy konnektorhoz :)
Srácok van e arra megoldás hogy projektorok esetében megoldható legyen az hogy nagy állomáson kis hajót tudjak készíteni? Régebben simán elfogadta ha jól emlékszem. Vagy ezt is scriptelni kéne?
Hm, erre nem gondoltam, ezt ki kell próbálnom. Nálam is általában minden össze van építve. Korábban próbálkoztam a finomítóknál., hogy mindegyik külön állt és külön szortírozó rendszer adagolta neki a cuccot, de ugyanabból a kontiból. Az eredmény az lett, hogy ugyanaz az anyag egyik finomítója megtelt, míg a másik üresen maradt vagy csak a maradékot kapta. Így egybe lett építve az azonos anyag és, ha nem oszlik egyenletesen, akkor rásegítek kézzel. Ehhez az is hozzátartozik, hogy 10-szeres térfogatmérettel játszom, így 40000 liter anyag fér a finomítóba.
Nem tudom, de nekem mindig egyenletesen MAGATOL szet szokta rakni a dolgokat a conveyor rendszer (urant a reaktorokba, nyersanyagokat a kontenerekbe stb) BAR en nem egymas melle berakosgatom oket, hanem mindnek megvan a sajat cso vezeteke, altalaban ugy csinalom, hogy 1 conveyor tube, utana egy conveyor blok, es abbol mondjuk szet agazik 3 reszre a 3 reaktorhoz/refihez...stb
Jah, tudom. Ha tényleg arányosan akarod csinálni, akkor kell egy script, ami nézi, hogy melyik anyagból mennyi van és, hogy az adott elem legyártásához mennyire van szükség. Minden elemnél beállíthatsz egy arányt vagy számot, hogy a többihez képest mennyivel több vagy kevesebb anyagot kapjon. Esetleg a legjobb az egészet ciklusba rakni, hogy mindenből egyszerre csak 1-et gyártson. Bár szerintem ez nem célszerű, mert mindenből más mennyiség kell. Az arányos jobb lenne. Ha ez megvan, akkor a script átmozgatja a konténerből az összeszerelőkbe az anyagot és akkor megindul a gyártás. Itt csak egy kérdés van. Megírható-e így a script? A lényeg: adott mennyiségű anyagból kiszámolja, hogy a 23 elemből egyenként mennyit tudna legyártani. Ezt követően a megadott arányok alapján feltölti az összeszerelőket a megfelelő anyaggal és elindul a gyártás. Az utolsó legyártása után újraszámol és kezdődik az egész elölről. Én legalábbis valahogy így tudnám elképzelni.
Hacsak nem írnak neked erre egy scriptet, akkor nem sok esélyt látok az ilyen jellegű megvalósításra. Feltéve, ha lehet erre scriptet írni.
Az én javaslatom az, hogy a finomítók után mindent küldj be egy kontiba és onnan menjen minden összeszerelőhöz a cucc. Érdemes puffert is csinálni a kontiba a cuccból. Ezek után minden összeszerelőnél beállíthatsz egy elemet gyártásra, majd azt végtelen gyártásra állítod. Én 10-re szoktam állítani, mert akkor 10 darabnak húzza be az anyagkészletét és így folyamatos lesz a gyártás. Ha csak 1-nek húzza be, akkor mindig megáll és megvárja, míg megint lesz egyhez anyag. A kifele menő ágra meg szintén raksz szortírozót és kiküldöd egy kontiba. Bár szerintem ebben az esetben fölösleges a szortírozgatás, elég egy, ami kiküldi a cuccot. Viszont van ennek egy hátránya, ami hátránya a te ötletednek is lenne. A különböző dolgokat különböző sebességgel gyártja le. Az acél lemez nagyon gyorsan megvan, míg az építőelem elég lassan megy. A folyamatos gyártáshoz folyamatos ércellátás kell és a finomítóknak is bírniuk kell a kapacitást. A platinát nagy lassan finomítja, így oda sok finomítót kell építeni, hogy folyamatos legyen az összeszerelés. A reaktor tényleg jó kérdés, ez a nagy hajómnál nálam is gondot fog okozni. Bár bennem inkább az az ötlet fogalmazódik meg, hogy reaktoronként egy finomító. És annyi ércet bányászni hozzá, hogy az összes finomító megteljen egyszer és még maradjon is belőle. Így egyenletesen fog fogyni, míg többlet van.
Ötletelek az összeszerelő üzemmel. Azt kéne megoldanom hogy minden összeszerelőben legyen egységes mennyiségű öntvény hogy állandó legyen a gyártás Ha jól számoltam 26 alkatrész van az alap rendszerben.Leraktam 26 összeszerelőt két külön helyre. ezeket állítanám be úgy hogy egyszerre tudjanak gyártani mind a 26 alkatrészből és ami készen van készlet azt lökjék egy tárolóba amin az összeszerelő hajó csücsül.
Most ott tartok a szerelő bázisommal Jön a hajó bedokkol kidobja az érceket egy nagy tárolóba a tároló alatti szortírozó kiküldi a finomítóknak az ércet. A finomítók a kész öntvényeket berakja egy nagy tárolóba. Ebből a tárolóból kéne arányosan kiszortírozni mind a 23 összeszerelőbe az öntvényeket. Az uránt is lefinomítom ez alapból azonnal a két óriás reaktorba kerül elvileg itt is gond a szortírozás mert csak az egyikbe dobja az uránt a másik üres. Ugyan ez a gond a levegő generátorokkal hiába van lent 5 darab csak egy fog működni mindaddig míg át nem rakok bele cuclit.
Hát. Gondolj bele. Már többen is kísérleteznek az önjáró autókkal. Ami azt illeti létezik is és már tesztelték városi körülmények között is és működik. Mivel itt az űrről beszélünk és jelenleg az SE űrjéről, így sok értelme nincs annak a koncepciónak, amit felvázoltam. Ha viszont ezt odáig fejlesztik, hogy az autópilótával szerelt hajó képes ledokkolni egy állomásra (nem a GPS koordinátás cuccra gondolok, nekem az valamiért nem is ment), vagy még jobb lenne egy mozgó űrhajóra, akkor nagyon is lenne értelme. Hisz most nem egy Enterprise-ról vagy Voyager-ről beszélünk, ami folyamatosan scannel és kutat. Viszont, tekintve, hogy azért elég sokan játszhatják egyedül a játékot, nem lenne rossz harc közben belőni a másodpilótát és mi tudnánk lövöldözni a tornyokkal. Szóval azért lehetőség van benne, de még én sem próbáltam ki, hogy jelenlegi fázisában hogy működik a szerkezet.
Szerintem ez az akadály kikerülés úgy fog menni ha beokosítod a meghajtást mellé Szerintem csak annyit okosítottak hogy érzékelje az akadályokat bár tévedhetek:)
Kicsit többet vártam ettől a 100. update-től. Jó, ez is komoly, drónok, kalózbázisok, bugfixek és robotpilóta fejlesztés. (Ami egyenlőre nem biztos hogy működik. Megáll a hajó az akadály előtt, nem képes kikerülni. De legalább nem ütközik.) De én a bolygókat vártam. Erre küldenek pár képet róluk... na mindegy. Most rá tudnak ülni ismét hetekig a dologra. Remélem ha egyszer tényleg eljutunk már odáig, akkor nem egy full bugos rendszert kapunk, amit ismét hetekbe telik stabilizálni. Nem véletlen ez a hosszú várakozás.
A Legujabb halaloszto 2000
elképzelhető hogy ellenőrzik a dolgot hogy mit teszel fel bár kitudja:)
oszt mi van akkor, ha olyat töltesz fel amit ingyen letöltöttél valahonnan? :)
Amiket linkeltem azokon simán letölthető a dolog:) Bár elég gagyi cuccok vannak ott Sajnos igen a többsége ezeknek az oldalaknak fizetős vagy feltöltős de esetleg ha tudsz torrent oldalon keresgélni talán található rajtuk objs összeállítás:))
Ha megy a hajó előre és arrafele is lősz, akkor ugye nincs gond, amerre fordul a hajó, arra lősz. De mi van akkor, ha oldalról is jön ellenség és amúgy is többen vagytok a hajón? Mivel kis hajón csak fix géppuskák és rakétakilövők vannak, így meg kellett oldani, hogy ezek arra lőjenek, amerre fordulok, ezzel kompenzálva, hogy a hajó éppen hogy áll az űrben és a pilóta hogy vezet. A megvalósításhoz az ötletet @tom36 napelemei adták. 2 motor, talapzatok, giro, pilótafülke és a puskák. Persze az egészet úgy kell megcsinálni, hogy semmi ne ütközzön semmivel, különben szétesik.
Fú, ez a kép importálás elég király dolog! Köszi a tippet! Az .obj objektumokat meg egyenesen vadászni kell :/ Mindenhol regisztrálni kell, az még oké. Aztán közli hogy csak akkor töltheted le, ha előtte te is feltöltesz egyet. Vagy egyszerűen csak nem tölti le valamiért. Meg ingyenes objektumból, ami jól is néz ki elég kevés van. :(
Ágyúk forgása megoldva, most már csak egy hajót kell összerakni, amibe beleépíthetem.
3 fő gondja van ennek az SE proginak 1. Jó ha van egy brutál masina alatta. de nem muszáj max megebédelsz a modell renderelés és a játékba jutás közben:) 2. a modelleket kizárólag kockából és háromszögből építi fel.(félkész nyers állapotba) 3. előfordulhat hogy ha olyan modellt találsz aminek bizonyos alkotórészei nincsenek összekötve és elmozdíthatóak lesznek 3ds modelleket te keresed meg a neten a leírásában ott van milyen típusú filokat képes megnyitni. http://tf3dm.com/ http://www.anuspanda.smallboytrackbikes.co.uk/ http://www.3dcadbrowser.com/ Én ezeken az oldalakon keresgéltem *.obj kiterjesztésű mondelleket. Megnyitod a modellt beállítod milyen hajó legyen milyen block milyen felbontású ha jól sejtem. Be tudsz neki állítani bizonyos térfogatra való határokat Mutatni fogja hogy hány méteres kiterjedésű lesz az objektum. 3ds modell mellett jpeg képet is be tud állítani javaslom hogy a smal blockot használd a képnél Illetve a kép felbontása egy kocának fog megfelelni 1024*768 esetében 1024 *768 kockából fog állni vastagsága 1 kocka.
Van valakinek valami jó ötlete arra, hogy lehet kis hajón a fegyvereket irányítani? Most nem csak a lövésre gondolok, hanem a forgatásra. Felszereltem a puskákat egy motorra, így szépen forognak jobbra, balra, de csak a gombokkal. Úgy lenne jó, hogy amerre nézek, arra forduljanak. Vagy lehet, hogy ehhez kellene a harci fülke és nem a sima?
Hát már nyomkodom egy órája, de még nem látom mire is lenne jó. Hol vannak a 3D-s modellek? Nem találok egyet sem. Vagy honnan lehet letölteni?
A 'ramp'-ra 88 oldalnyi találatot dobott ki. De szerintem is ez jó lesz. Elég pofásan is néz ki.
Hmmm... nem rossz! És módosítgatni is tudod benne a 3D-s modelleket? Vagy csak előre megadottakat lehet berakni a játékba?
Próbáld hasznosítani ezt a setoolboxot szerintem ha megtalálod a neked tetsző 3ds modellt jó pár órát megspórolsz vele:)
Már rég akarok építeni egy ilyen korvett hajót. De ahogy elkezdődött az egyetem, egyből elment minden időm Erre most még jutalom is járna érte?? Hihetetlen...
kinyomták a steamet:(
Ja, hopsz azt a részt jól értettem, csak rosszúl irtam XD, előfordul, bocsi :)
ami a kötelező cuccot illeti, az kötelező("Tartalmaznia kell aa műnek:") a hid pedig a parancsnoki hid/vezérlő szobára utal.
Nem említették hogy használható e SE rendszer. Keresel egy 3ds obj kiterjesztésű hajómodellt bekonvertálod kis blokkos kiképzésre és a nagyja már meg is van csupán szinte csak simogatni kell utána a hajótestet:) Például innen be lehet emelni ezeket a modeleket http://www.anuspanda.smallboytrackbikes.co.uk/models-main.html Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.09.16. 00:00:41
Boarding Ramp remélem megfelelő rámpa:) sajna egyenlőre csak így van
Viszont, ha jól értelmezem a kiírást kevéske angol tudásommal, de ezeket általában nagyjából megértem, akkor nem "legalább 15000 block", hanem maximum 15000 kicsi blokkból állhat, ami kétszer nagyobb hajót tesz lehetővé, mint a Homeworld-ös corvett. Megemlíti ennél a résznél a Homeworld-ös kinézetet is, de ezt a részt nem igazán értem. Talán olyan stílusúra kellene építeni? Vagy ez inspirálta őket?
És mintha írna pár kötelező cuccot is a Required Items-nél. Vagy az is csak lehetőség? Abban van a rámpa és a híd is. Előbbi kikerülhető talán ajtóval, utóbbira ötletem sincs, hacsak nem ez kell bele. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.09.15. 23:40:36
Különböző szempontok értékelésének átlaga alapján hozzák meg a döntést. Fő szempontok: - harci képesség - újdonságok, a "tartalmaznia kell a műnek " résznél felsoroltaknak az elkészitése, kivitelezés, külcsije, működése, hatékonysága, stb... - esztétika és mozgékonyság
A hajó külcsije, kinézete nem számit sokat, de ronthatja a pontokat, viszont ha amugy sem vagy jó a szép épitésben akkor legalább esélyt ad, hogy a többi szempont alapján, a lehető legjobbra épitsd meg a műved.
És azt nem írja, hogy mi alapján fogják eldönteni a nyertest? A feltételek teljesítése esetén szubjektív lesz? Esetleg közönségszavazat?
Köszi a fordítást! Kerestem rámpát a játékban, de nem találtam. Viszont ezek szerint akkor ajtó rakható rá. Jó kis kihívás. Viszont itt akkor lehet kreatívkodni, nem túlélő módban kell megcsinálni? Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.09.15. 22:07:14
A nyeremény: 1. hely: Strike Suit Zero 2. hely: Strike Suit infinity 3. hely: Gemini Wars
Valamint a KSH felajánlásával az első 3 helyezett választhat Space Engineers vagy Medieval Engineers játékok között.
UESC izé kihirdetett egy épitő versenyt szeptemberre(szep. 30-ig). A lényeg: Kell épiteni egy small/kicsi korvett hajót. Meg kell felelnie az alábbi paramétereknek: - 100%-ban small/kis blockból kell épiteni - a hajóban kell tudni zártan közlekedni, járni - ülésenként legalább 2 irányitható fegyverzet - legalább 15.000 block Tartalmaznia kell aa műnek: - rámpát és/vagy ajtóbejáratot - irányitó hidat vagy kontroll szobát - Rakteret(konténereket) - reaktorteret - oxigént(nyomás alatt lévő helységek, tárolók, oxigén termelő generátorok) - használható fegyverzetet
Modok: A "Can I use mods?" nevü bekezdében listázott modokat lehet használni, valamint ezeken kivül bármilyen LCD, script, skybox modokat.
Jelentkezés: A témában hozzászólásként kell jelentkezni a következő módon: "Distributor: (készitő) Creation's Name: (a mű neve) Short Description: (rövid leirás, igen, angolul) (A műved világának linkjét beilleszteni)"
Kitiltás jár ha: - egy játékos több művet ad be - a jelentkezés nem felel meg a követelményeknek - nem világot, hanem tervrajzot linkelsz - olyan modok használata, melyek nincsenek a listában(kivéve LCD, Script, Skybox modokat) Utoljára szerkesztette: SUPERTRABI, 2015.09.15. 20:22:50
Hűha. Raktam még 34 hajtóművázat a hajóra, meg 9 girovázat. Aztán számoltam, hogy ez majdnem 34000 hajtóműalkatrész. Még előtte elindítottam vagy 10000 legyártását, amiből sikerült is 3000-et. Aztán elfogyott a platina. Asszem még jó sokáig nem fog repülni.
Hát igen, a szerver az gond. Én karácsonyra akarok gépet újítani és ez a régi egyben fog maradni, viszont a netkapcsolatom nem valami stabil, bár elég gyors lenne, amikor éppen gyorsan képes működni. Pl: nemrég leszedett 6,5 GB-ot kb 3-4 óra alatt, aztán leesett a sebesség 65kB-tra. Most megint tolja 1-1,6 MB-tal. Néha jót játszhatnánk, néha meg szidkozódhatunk a lagok miatt vagy a teljes szakadás miatt. Vasárnap 3 utána meg nem volt netem és tegnap délelőtt is lassú volt. Estére megjavult...
A motoroknál mind a nyomatékot mind a fékerőt levettem alacsonyra így azok nem befolyásolnak semmit szinte, hanem helyette a gyrokal állítom irányba és tartom ott. (a vezérlőbe beülök és amerre húzom az egeret arra fordul) de lehet hogy sikerült megoldanom, az lehetett a gond hogy a gyro-nál túl nagy erő volt rátéve és amikor rosszul tölti be akkor akkora erővel akarja a helyére rántani hogy szét tépi magát és így csak az erőt kellett levennem így máris finoman kezelhető és én magam se tudom szétrázni (a forgási tengelytől túl mesze van a tömegközép pont és ezért a motorokat nagyon leterheli mozgás közben főleg ha nagy erővel fordul)
tom36: a gond sztem a gyroval van, az rázza szét, ha beállitod a rotorokon a breaking torque-t/ fékező erőt akkor szó szerint mozdithatatlan lesz a szerkezet, de a gyroval meg valszeg szétrázódna. Az a pistonos napelemes résznél meg a pistonok rázódtak szét, lehet hogy szintén a gyrok miatt, lehet hogy a gyrok nélkül, de azt tudom hogy a pistonok túlságosan valóságosak/könnyen törnek :)
Ami meg a közösséget illeti, jól hangzik, támogatom :) remélhetőleg a 02-es verzióban dobják be a bolygókkal együtt a multit. Ha már a 100. frissitése lesz az SE-nek, remélem nagyot alkotnak :)
Én szívesen "közös - ülnék" :) egy szerveren játékosokkal. De nem tudom a Notim mennyire bírná a dolgot, bár most is eléggé megszenvedek a 15-30 fpssel amit kreálni tudok a játékhoz :( (vicc betöltőnél meg látok 300 pfst is:) ) Úgy érdekes lehet a dolog hogy valaki ezt épít valaki azt valaki a scripteket aktiválja a rendszerben és így egy értelmes használható bázist tudnánk összedobni Mindenki beleadná azt amiben a legjobb és máris csodát lehet alkotni :) Pl Nem tudom lehet e ezeket a szervereket úgy beállítani hogy otthon sajátban megalkotod a dolgodat és szerverhez való csatinál becopizod a dolgot. Gondolom megoldható de ahhoz majdnem minden módnak fent kell lennie vagy megbeszélés alapján tesszük be őket. Még tudnék hozni ismerőst is aki fel is tudna jönni a csapatba legalább 2 főt.
Én is úgy érzem, hogy itt alakul egy jó kis közösség a multihoz. MC szerverekkel nekem is az volt a bajom, mint neked SE-ben. Nameg a sok kis kölyök, akiknek volt lóvéjuk szervert csinálni, aztán vagy nem foglalkoztak vele később, vagy kaszálni akartak rajta. Hiányos angol tudás miatt csak magyar szervereket kerestem.
No igen, DX9-ben nem szereltem sehova lámpát, mert nem kellett. Valahogy mindig világosodott a sötétben. Viszont DX11-en már elég szépen kezeli a sötétet és mindent fel kellett szerelnem világító testtel, ha a sötét oldalon látni is akarok valamit.
Sajna ez manuális megoldás. de ha betennék egy 3. motort akkor azzal és egy időzítő segítségével lehetne forgatni a panelt saját tengelye körül könnyedén de a 2 db giroszkóp ezért van ott és azokkal könnyedén lehet forgatni a paneleket manuálisan
Mine Craft multy player, letoltod akarhonnan es ugy jatszhatsz mintha eredeti lenne, csak "sakat skined" nem lehet...pff.
Minecraft/space engineers multy >> en nagyon orulok, hogy azert ezt is nyomatjak, mert mi a buli abba, ha epitek egy nagy hadi hajot ha nem lohetem vele szet a haverom pofajat?! Persze kell egy jo kozosseg, de itt mar latok egyet
ui: Eddig egyetlen SE nyilvanos multyplayer tapasztalatom: kerestem magamnak egy egesz jopofa aszteroidat, elkezdtem banyaszgatni/epitgetni az elso kis multyfunkcios hajomat, erre oda jott 2 gyerek az alap spawn banyaszhajoval, es elkezdtek mindent szet daralni, es flexel kergetni engem... space kalozkodni... kileptem es tobbet nem mentem vissza de van megoldas erre (minecraftbol tanultam) >> elso belepes a szerverre, kivalasztasz egy iranyt, mesz 15-20 percet a semmibe, es ott kezdesz el epitkezni/erosodni, mire megtalalnak addig mar meglesz mindened hogy megvedd magad. pl azon a SE szerveren is lattam arcot aki beasta magat egy aszteroidaba, es bejarathoz berakott egy gutling turetet...
Nekem a sima lampak/ reflektorok boven elegek (de am Dx 9-ben vagy 10-ben?) Ha meg keves a kakao, akkor meg a hajo menujeben megkeresed a lampakat es fel lehet tolni hogy nagyobb fenyt adjanak, csak ovatosan mert ha tul sokat adsz ra akkor vakit is...
Csak tipp, probald meg kevesebb napelemmel
Sajnos igen a rotorok, pistonok elegge macerasak :S Utoljára szerkesztette: LookUsArts, 2015.09.15. 04:14:28
Volt ennek a solarpanel rendszernek egy doboz nélküli változata Annó még nem tudtam hogyan lehet ilyen előre gyártott elemeket hozzá biggyeszteni az alkotásomhoz ezért blokról blokra lemásoltam és elkészítettem a bázisomra. Amikor elkészült kiléptem másnap töltöm be a bázist nézek a modul felé és az szépen lassan elkezdett beremegni egyre nagyobb íven hajlott ki magából majd az utolsó panelsornál szétszakadt.Sose jöttem rá miért csinálta. Nemrégiben én is próbálkoztam egy sloar scripttel ami a nap felé fordította a paneleket kisebb nagyobb sikerrel.
Hű azta, ez nem semmi. Ha leállítod a forgást akkor is csinálja? Esetleg próbálj meg rászerelni egy összekötőt, meg az állomásra is egyet és amikor kilépsz, állítsd oda és rögzítsd. Macerás, de egy próbát megér.
Én nemrégiben elvesztettem a hegesztő hajómon egy hegesztőt és a környéken a hajtóműveket és girot. Fogalmam nincs, hogy mi történhetett, de ma vettem észre, hogy csak 5 hajtómű van a hajómon, pedig tuti, hogy 6-ot szereltem rá. Valamikor véletlen belemehettem és nem vettem észre, hogy összetörtek. Másra nem tudok gondolni. Igyekszem mindig belső nézetből és kamerákkal irányítani a hajót, hogy minél valósághűbb legyen.
Mióta bevezették, hogy a hajó irányítását befolyásolja a tömeg, a rakomány is, azóta előfordul, hogy míg a hajóval tudok szépen repülni, ha túl közel megyek az állomáshoz, akkor onnan már nem akar eltávolodni. Pedig nem érnek össze és gravitáció sincs. A megoldás, ha több hajtóművet szerelek rá vagy nagyokat.
Ha túltöltöm a reaktorokat (több a fogyasztás, mint ami a termelés), akkor az károsít valamit? Vagy csak nem működik minden 100%-on?
ejjj próbáltam rájönni hogy hogy jutott ide a téma(kerekek járgány irányítás...), de nemigazán sikerült megfejteni. itt a kép ezen remélhetőleg jó látszik a lényeg és itt szokott az a hiba beütni hogy amikor ment vagy betölt vagy valami más épp amilyen kedve van szét szokott törni mind a 2 motor és hogy ez a motorok (rotorok) beállítása miatt van vagy csak valami játékhiba azt nem tudom de kb fél évvel ezelőtt is gondot jelentett.
Én Minecraft-oltam még jó régen, jó sokat. Ez akkoriban volt, mikor megjelent és 10 euro körül dobálták. Csak később ment fel 20-ra. Jó kis játék, de aztán elmúlt az újdonság hatása. Az akkori kollégákkal volt szerverünk is. A modokkal vigyázni kellett, mert 1-2-től rendesen be tudott laggolni, de, ha az ember nem csinált ilyet, akkor nem volt gond. Nagyon élvezetes volt. Egy másik közösség nagyobb szerveren tolta, rengeteg minden volt benne.
A Minecraft multiban a legnagyobb kihívás a megfelelő közösség megtalálása. Ingyenes legyen, hátrányos megkülönböztetés nélkül, normális (nem szétzúzós) társasággal.
És én ezért nem bízom annyira az SE multiban sem, hiába erőltetik a fejlesztők (ezt sajnálom is), mert egy ehhez megfelelő közösséget nagyon nehéz találni vagy talán lehetetlen is. Egy baráti vagy munkahelyi közösség sokkal jobb, viszont az nem túl hosszútávú dolog. Viszont amíg van, addig élvezni kell.
tom36: A kerekeket (Wheel) már próbáltad, a rotor + rá kerék kombó helyett? Beülsz a pilótafülkébe, nyomsz egy K-t és átállítod (kipipálod), hogy kerekeket irányítsa, és kiveszed a pipát a hajtóművek irányításából. Így a WASD gombokkal simán mehetsz előre és kormányozhatsz is, mint egy autót. A rotorok egy időben full bugosak voltak, az alsó és felső limitet sem voltak hajlandók betartani. Aztán még meg is jelentették a továbbfejlesztett rotorokat. (Bennük szállító cső.) Használhatatlan volt mindkettő. A rotorokon azóta sokat javítottak, de a továbbfejlesztett rotor még mindig bugos. (pl. a kisméretű továbbfejlesztett rotor tengelytől való távolságát nem tudod asszem -5 cm-nél kisebbre tenni, ha megpróbálod felrobban ) Az áramszállításhoz nem kell továbbfejlesztett. Ha esetleg azokat használnál, akkor cseréld ki. Ha a sima rotorokat használnál, akkor még annyi róluk, hogy kisméretű rotorok egy kicsit gyengék. A nagyméretűek betonstabilan tartanak. Ugyan így nagy mértékű stabilitást vesztesz, ha pistonokat használsz. Azokra is ráférne a tatarozás.
A lámpák engem is nagyon idegesítenek, kerestem is rájuk modokat anno :D Extreme lights Az a jó benne, hogy úgy ad fényt hogy nem égeti ki a retinád ha ránézel :) Én ezzel csináltam egy kivilágított űrdokkot, ahol vaksiskodás nélkül építhettem fel a Cutting Principle-t. Nagy és fekete hajó, kellett a fény. :D
LookUsArts: én is láttam igen a forráskódos bütykölést, de úgy vagyok vele inkább megvárom a hivatalosat, gondolom még nem véletlenül nem teszik elérhetővé. Az Empyrionban a bolygók nagyon kicsik, miután belépsz a légkörükbe. És laposak, nincs görbületük. Amikor belépsz a bolygó légkörébe, akkor olyan mintha egy új, független térképrészbe lépnél be. A rendszer gondolom úgy kezeli a bolygókat, mint egy különálló mini pályákat. Az SE hozzá képest sokkal királyabb lesz. És nem lenne nehéz beletenni pár új csúzlit :D De az élelmezésre való odafigyelés megfogott, nekem tetszik az ötlet. Meg hogy vannak olyan állatok amik támadnak
Milyen a Minecraft, hogy felesleges a multiplayere? (nem játszottam még vele sosem)
SUPERTRABI: g2a.com berakva a könyvjelzők közé. Köszi Utoljára szerkesztette: laci4321, 2015.09.14. 20:34:17
Annyi, 40 ezer blokk. Akkor építek még hozzá, úgyis van már készleten sok platina, a hajóhoz is sok hajtóművet terveztem. Vagy inkább rengeteget :D
A motorokat úgy használom én hogy egymás után megfelelően forgatva 2 tengelyt megadok vele ( jobbra , balra, ill fel le) és igy szabadon tudok vele forgatni más dolgokat giroszkópok segítségével, jelen pillanatban egy nagy napelemtáblát és így mindig a nap felé tudom fordítani vagy autómatizálva mindig afelé fog nézni de valamiért közbe szétrázza magát és leszakad az egész rendszer a kezdő platformról.
Nekem tökéletesen megfelel a reflektor, amennyit kell, annyit látok vele a kavicsban. A többit meg úgyis az ércszkenner végzi. A beltéri fénnyel csak az a bajom, hogy átvilágít az acélblokkon is. (Vagy lehet, hogy alulra is tettem volna?) Amúgy szerintem elég reális az is.
A motorokat én egyáltalán nem értem. Nekem eddig csak kereket sikerült ráraknom, de mozgásra meg nem sikerült bírnom. Pedig jó lenne, ha mindenfélét rá lehetne rakni és forgatni. Esetleg nagyobb dolgokat is, nem csak 1 elemet.
Ma megpróbáltam repülésre bírni a félig sem kész hajómat. Rászórtam 6 hajtóművet (irányonként 1), nagyot, meg 4 giroszkópot. Aztán hajóvá alakítottam és mint ahogy a program kiszámolta, 33 ezer tonnát nyom. Megtolni még csak megtolják a hajtóművek, de sem fordulni, sem forogni nem akar. Mi lehet a gond: 1. Kevés a giroszkóp? 2. Kevés a hajtómű? 3. 1. és 2. pont együtt? 4. Hülye vagyok, forduljak orvoshoz... 5. Ne akarjak félig sem kész hajóval repkedni, előbb fejezzem be. (Mostanában keveset játszom vele, így jó sokára lenne kész.) Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.09.14. 16:23:08
blast dore block használata ha hangárajtót akarsz csinálni van a tégla lap azt használd az ajtónak és van egy ék alakú blokk amit az ajtó széleinek használhatsz ha nem vagy módellenes van egy olyan blast door mod aminek ez az ék alakú része úgy viselkedik mint egy leszállótalp azaz le lehet hermetikusan zárni ha igaz.Bár az alap ék alakú cucc nem tudom hogy hermetikus e é:)
gyorskérdés: van arra megoldás hogy ha egymásután teszel 2 motort megfelelő módon hogy a napelemeket mindig a megfelelő irányba tudjad fordítani akkor az ne essen szét ? mer régen is meg most is feljött ez a hiba, lényegében mondhatni, hogy szétrázza magát a betöltéseknék vagy mentésnéz és darabokra törik szinte mind a 2 motor.
meg egy másik érdekesség: más is észrevette, hogy a lámpa meg a reflektor semmire sem jó szinte mer nem bírja az aszteroidák falát megvilágítani főleg ha valami lyukat csinálok bele, a kiütött törmeléket megtudja de a falat nem. (5 ill 10 m-es hatótáv miatt használhatatlan)
Huh, orommel latom, hogy egyre tobbet irogatunk ide is
Elottem hozzam szolokhoz -Empyrion: Nagyon hasonlo mint a space engineers, csak ok sokkal inkabb a multyplayer eletelmenyre mentek ra, mintsem az epitgetesre+ ok nem sajat motort hasznalnak a jatekhoz hanem Unity 4-et ezert sokkal fixebb es stabilabb, lattam rola videokat, semmi nem szaggatot, meg hatalmas hajoknal sem, multyplayernel sem, vannak mar bolygok is, meg allatok es novenyek, sok fegyver, de cserebe sokkal csunyabb, es nincs benne olyan fizika sem mint a SE-ben
-Nem eredeti: En nem vetek meg ezert senkit, en is csak azota veszem meg a jatekokat amiota van munkam, amig suliba jartam addig en is inkabb a "viragbolti" verziokat hasznaltam >> ami neha nem ugy mukodik mint az eredeti
-bolygok: talaltam valamit amivel elmeletileg kilehet probalni a bolygokat (mert a forraskodban mar benne van, csak meg nem hivatalos ugye)
-G2A >> SOKKAL jobb mintha steamrol vennel dolgokat, kb mindent fel/negyed aron veszel es eddig nekem meg csak pozitiv tapasztalatom volt
-Nem ellenseges "be eledo hajok" (aki ezt forditotta... ) na, akkor lehet hogy a kreativ/survival beallitasod ossze kuszalodott, es ezert nem lonek,>> csinalj uj palyat. Vagy esetleg olyan verziot szedtel le, ahol meg ezek a random hajok meg baratsagosak voltak (mert regen meg nem kezdtek el szet agyuzni az any*dat is, hanem szepen komotosan hagytak hogy romma fosztogasd oket
-Koszonom szepen Laci, a kis/nagy hajo blokkos dolgot mar ismertem DEEEE ERRE a melyik blok airtight es hany iranybol, erre mar ezer eve vartam, nekem is volt mar egy ket hosszu ejszakam amig keresgeltem melyik nyamvadt oldal ereszt... altalaban azt csinaltam, hogy a nagyobb tereknel nagy elvalaszto falakat raktam, egy random air ventel, hogy mutassa, most van-e nyomas vagy nincs. De ezzel lehet hogy egyszerubb lesz, de azert azt mar eszrevettem, hogy altalanossagba veve, ha az adott blok teljesen kitolt egy kockat, akkor legzaro
-Ha ennyire sokat kezdunk lenni akar meg sajat szervert is lehet csinalni/keresni (majd ha lesz eletkepes multy) Amugy a jatekot ha masert nem is de a multy-ert mindenkepp erdemes lesz majd megvenni (ha egyszer kesz lesz az is) HACSAK nem ez is olyan mint a minecraft, mert akkor tok folosleges
Ezt jó tudni, akkor bekerül a könyvjelzők közé. Köszi az infót!
Szerintem teljesen kóser az oldal én codot vettem itt utoljára ha jól emlékszem most volt náluk profilváltás is ha jól emlékszem mert újra kellett regelnem de amit vettem itt az működő cucli maradt :) Amúgy ha playen keresztül csekkolsz tőlük feltűntei a számlán átszámolva jó magyar ft re az árat és ha nem tetszik nem veszed meg:) ott már a végleges árat mutatja. Ha jól tudom itt nincs használt cucc.
Nem igazán tűnik szimpinek az oldal. Lehet csak szoknom kéne. Itt pontosan hogy is kereskednek? 'Használtak' a dolgok, vagy ez mind 'új', amiből egyesek alaposan bevásároltak?
Amúgy nem 8 euro vagy forintban 2500, ennél több. Erre még rá kell számolni az aktuális ország adóját. Vagyis magyarban 27, németben 19%-ot. Plusz még 1 euro, ha kell az oldal védelme is az esetleges átverések ellen.
A Steam-hez én sem konyítottam soha azelőtt :) De ma már 2300-ért sem lehet megszerezni a játékot, most olyan 4000 körül lehet megszerezni. :( Az pedig karcolja a küszöböt. (ha 0 kereseted van akkor meg már át is lépte)
Szerintem én is talonba teszem most a játékot, amíg a bolygók megjönnek. Az majd új lendületet adhat a dolgoknak.
Találtam egy, a SE-hez nagyon hasonló játékot, a neve Empyrion. Bár attól jóval egyszerűbb, és nagyon koppintásszaga van, de van benne néhány jó ötlet. Pl. az élelmezés, amire szintén oda kell figyelni survivalban. Alapból egy bolygón kezdünk hajótöröttként, amit van flóra, és amiből kaját nyerhetünk. (később meg lehet a dolgot mesterségesen is oldani, infralámpákkal és ültetvény blokkokkal a hajókon is. Szerintetek milyen lenne, ha a kajálást/éhséget is bevezetnék a játékba? Egy újabb plusz a túlélő módhoz.
Persze, ez érthető is. Nekem is a Reunion volt meg először eredetiben, de az is 3000 Ft körül. Egész addig nem hivatalossal játszottam, mert az 1.4-es patchből már hiányzott a védelem. Nekem otthon (magyarban) fix keresetem volt és mégsem engedhettem meg magamnak, hogy a fizum kb 10%-át játékra költsem. A Rebirth-et sem a Steam-en vettem 50 euroért, hanem otthonról 3200 Ft-ért a CD Galaxistől. És mégis teljesen legális, ekkora árréssel is. A sorozat többi része meg egy pakkban volt 5-10 euro körül, annyit meg nekem megért az Albion Prelude és az elődök is. Bár azokkal szerintem nem fogok játszani, de az AP egész jó. Amúgy németben dolgozom és itt megengedhetem magamnak, hogy akár havonta vegyek 50-60 euroért egy játékot. Bár nem teszem és tényleg igyekszem csak azokat megvenni, amikkel játszani is fogok. Fölöslegesen nem szórom a pénzt, ennyiből kijön 2-3 üveg Jack, az meg elég 1-1,5 hónapra Ha drágább játékot akarok venni, akkor vagy ismerem már a játékot amennyire kell (Elite) vagy beszerzek egy virágboltist és utána eldöntöm, hogy megéri e. A Space Engineers-ről mondjuk nem sokat tudtam, csak a videók voltak és néhány fórumozó egy másik fórumon. Szóval ezt elég láthatatlanba vettem, de 10 vagy 16 euroért utólag megérte a kozkázatot nagyon. A gépem még elég hozzá, bár a látótáv kb 7 km körül van, hogy tuti jól fusson. Elég nagy dolgot építek és a sok lerakott elem nagyon erőforrászabáló. Ha már be vannak hegesztve, akkor nincs gond. Gondolom a sok rúd között azért le kell generálnia a hátteret, míg teli blokkoknál nincs ilyen gond.
Sajnos a stem-hez sosem konyítottam így nem is használom, másrész én inkább másra költöm a pénzem (fix bevétel nélkül nem lehet szórni) az X reunion-t én is megvettem annó de az jó is volt viszont a későbbieket már nem érte meg megvenni mer egy kis módosítás miatt nem adok ki annyit (Terran Conflict) erre a játékra visszatérve azért se adok ki rá pénzt mer a jelenlegi gépemmel nem tudnám kihasználni igazán a lehetőségeit így mondhatni egy korlátozott 1-2 napos játékmenetért még nem áldozok rá enyit. majd egyszer ha megtehetem és megéri megteszem.