Én is így gondoltam :) Azért kíváncsi leszek, hogyha beteszik a bolygókat, ahogy olvastam, akkor ezen viszont változtatniuk kell, hisz ha már van bolygó meg légköre és gravitációja, ami fokozatosan csökken a távolsággal, akkor tuti a meteor esőre is hatással kell lennie, ill. el kell hogy égjen a légkörbe érve, különben nincs értelme a felszíni növényzetnek. Utoljára szerkesztette: franky79, 2015.04.23. 16:16:00
De lassítani csak lassítja ha negatív gravitációba rakom nem? Mert akkor nem vágom azokat a videókat meg block kezdeményeket amiket úgy reklámoznak hogy hajó pajzs generátor.
Aszteroida foltozásra ott van kreativban a voxel hand és te döntöd el milyen anyaggal akarod kitömni, a szenzor hatótávja csak 50méter, és nem fogja a grav gen megfogni a meteort felesleges is próbálni anno is megmondták teljesen más objektumként van bejegyezve és nem hat rá.
Nem rakja át másik konténerbe. A probléma az, hogy bele tud kerülni akármilyen cucc egy olyan konténerbe, amibe nem szabadna.
Na így fest a "kisméretű" Műhódom. :) Annyi a problémám vele hogy aktiválni aktiválja a rendszert a kavicszápor sőt az érzékelőkön belül eldobott kavicsokat is eltalálja a rendszer.Viszont nem tudom rávenni hogy a támadás után elmenjen alukálni és a következő záporig fel se ébredjen. Az aktívállás úgy történik hogy az 50 m ers körben eldobom a kavicsom akkor a generátorok elvileg felébrednek majd a helyzetjelző világítás is, viszont miután eltalálja a golyó a kis aszteroidát vagy sodródó tárgyat nem tudom megmondani a gépnek hogy kapcsoljon le. Beraktam két időzítő rendszert egyet aktíválláshoz amit a szenzorokhoz kötöttem, egyet a deaktiváláshoz amit időeltolással betettem az aktiváló időzítőbe. de az istennek nem akar kikapcsolni.
Most raktam még csak össze megoldottam úgy hogy a platformról lehessen irányítani kicsit nagyobb lett a kelleténél mert ugye csak nagy hajóba lehet gravigent rakni. Kezdetnek beleraktam két generátort, giroszkópot, 2 antennát, jeladót, távirányítót, mind a négy oldalára érzékelőt, egy kamerát, két gépágyút, 4 napkollektort meg amennyi akkumulátor elfért a meghajtás mellé. Most már csak ki kellene próbálni:) Megyek vissza berakom egy olyan terepre ahol mükszik az aszteroida hullás.
Ez működik, tesztelted? Érdekes lenne, ha seggel állok ki a nap felé fullra állított grav generátor távolsággal, akkor nem trafálják szét a meteorok a hajómat?
Srácok kérdés Nem tudom van e olyan mód amivel asteroidát lehetne esetleg foltozgatni ha mondjuk egy kicsit több anyagot kaparok le valahonnan azt vissza tudnám e építeni bele. Csináltam egy eléggé hatalmas bolygó méretű asteroidát és annak a belsejében ügyködök valami labirintusos járatszerű cuccra gondoltam benne. és a falak burkolása közben óhatatlanul többet kapartam ki néhány helyen. illetve gondolkodok valami a meteor elhárító gravitációs háló megalkotásán. Mondjuk arra gondoltam hogy megoldás lehet e rá az ha felfordított gravitációgenerátorokat telepítek a bolygó köré úgy hogy csak kifelé hasson a gravitációjuk a bolygó felé ne. Csak azon gondolkodom hogy a szenzoroknak elég lenne e a 150 méteres alap hatótáv vagy szedjek le valami messzebbre érzékelő szenzort. Mondjuk úgy gondoltam az érzékelőt hogy gravigenerátor időzítő blokk egy lámpa esetleg hogy dizájnos legyen napkollektorok szolgáltatnák az energiát.
Nem továbbítja át egy másik konténerbe a korlátozott konténeren keresztül? Mondván hogy a korlátozottba nem férek bele akkor megyek a következő szabad helyre?
Találtam egy hibát, nem tudom ismert-e. Át akartam rakni a szervizhajómból az összes cuccomat az állomáson levő egyik konténerek, de pont egy olyanba, ami sorter-rel le van korlátozva, hogy csak alkatrészek mehetnek be/ki. Az inventory panelen kiválasztottam név szerint ezt az egy konténert, és a szervizhajóból duplaklikkel dobáltam át az alkatrészeket. Viszont volt a hajóban némi érc is, azokat is átdobtam reflexből. És bevette a konténer. A sorter-ek hatása nem lett figyelembe véve. Ha nem szűröm ki a panelen névre a konténert, akkor nem tudom átrakni az ércet, mert akkor már -helyesen- figyelembe veszi, hogy korlátoz a sorter.
900 óra játékkal mögöttem már van egy kevés fogalmam miről is szól ez a játék :)
És, ha nem tudod milyen szövegösszefüggésben/helyzetben leledzik az angol mondat, akkor még az sem biztos, hogy a te fordításod jó :) A többiek meg nem is értem mit akarnak...
Íme a remek példa miért hagytam abba anno a fordítást http://puu.sh/hlxiJ/ddb1b0d83f.png
Üdv, új magyar szerver üzemel, max 20 játékos survival 10-10-10, 200 km világ, sok aszteroida (egyelőre). Oxigén, PVP van + néhány kisebb mod. Igyekszem 24 órában online tartani. 3-4 játékos már szokott lenni esténként, gyertek többen :)
Szerver keresőben Makoslecso néven találjátok.
nem tudom, pedig addig jól írogatta a feladatokat sorban közben néztem róla egy videót is, ott sem történik semmi, szal úgy fest még nem csináltak a végére valami záró eseményt
ha már a scenarioról esett szó, csak nálam romlott el valami, vagy tényleg nincs happy end? :) az utolsó utasítás szerint odaértem a második kis napkollektoros hajóhoz, lenyomtam a 3 őrt és nem történt semmi, próbáltam elhagyni a rendszert, hogy írta, de akkor sem változott a kiírás
Meglévő hajót kilehet menteni sbc formátumba amit be lehet tenni bármikor bármilyen mapra de mióta van blueprint senki se használja már, a 3d object meg sose fog úgy kinézni mint ahogy te elgondolod ez csak egy "nézegető" max más játékokba lehetne beimportálni moddolni.
A Scenario-ra gondolsz? Küldetést kell végrehajtani. Az elsőben (ami létezik egyáltalán, ugye) a hajódat kell megjavítani, mielőtt valami katasztrófa történik. Nem próbáltam, csak a kiválasztó képernyőjén elolvastam. A fordítást önkéntesek csinálják, nyilván lesz előbb-utóbb.
Nem tudja valaki hogy ez az új játék mód micsoda? És le lesz e fordítva magyarra?
De én most az engineres mappádból toltam befele a Trainspark modelt Viszont azt nem tudom hogy lehet ennél a maszlagnál beazonosítani a blokkokat elvileg kellene látnom a lekreállt kész elemet hogy hogy fest a cucc mert így nehéz kibökni melyik kocka micsoda akar lenni. A karakter importálásánál a calkuláció nem tudom mi akar lenni. Nem kell valahogy a játékba telepíteni ezt a progit hogy megtalálja az alap elemeket?
pontosan mivel külső belső vázat épit fel, nincs megadva konténer meg ilyenek meg amúgysem volt a homeworldos hajókban :D én minecraftos mappot is importáltam már be a fa kicsit furán nézett ki nah de örüljünk h ez van meg innen már viszonylag könnyű is átalakítani, amúgy a se toolboxot a kezdetektől használom :)
a jobb oldalon az alkotó elemek látszanak elvileg fell kellene tudnia építeni a hajót a programban található alap elemekből de csak és kizárólag kockát meg háromszögeket használ.
Ezt a Srácot találtam még https://sketchfab.com/angryfly3d Utoljára szerkesztette: VanHohenheim, 2015.04.17. 20:35:35
Na azt még nem fejtettem meg hogy hogyan lehet ezzel a tools progival úgy dolgozni hogy ne csak az alap kockákból építse meg a hajót mondjuk tegye be a rakétákat vagy egyéb alkatrészeket is nem tudom alkalmas e erre Hamár asteriodákat lehet vele kreálni úgy hogy megmondod hány százaléka miből épüljön fel.
Igen a régi homeworld2 ből szedtem ki a hajókat 3dbe és tettem fel ide :)
Milyen kritériumok alapján keresel? mert nekem max ugye a 3d re ezek a szürke alakzatok jönnek lefele amiknek pl a méreteiről se nagyon szokott infó lenni. Ezek a modelleid úgy néznek ki mintha már magából a játékból kerültek volna ki:) Van pár érdekes közte:)
Srácok nem tudtok valami értelmes 3d modelleket tartalmazó oldalt? Amiket találtam többnyire fizetős modelleket tartanak. Baromi egyszerű ez a tools progi csak értelmes méretű 3d-s modell kellene Sajna belefutottam pár olyan modellbe amit állomásnak akartam lekreálni de baromira nem bírta lefordítani a pár millió szám feletti kockából álló alkotást:) A vicces az amikor sikeresen megoldja a dolgot le is menti viszont a játék nem tudja betölteni a pályát mert nem bírja a gépem.
Nem akarom megint részletezni de ez nem új bug már ezer éves akit érdekel h mi nem jó az nézze meg a hivatalos oldalon. Azon kívül van még jópár amiről nem tudtok azoknak egy része már kivan postolva.
őő esetleg kreálj egy leszállótalpat a hangár aljába is és arra lokkolj rá úgy nem jó? Ez meg lehet új bogarat találtál Mert nekem kreatívban semmi gondom nem volt a talpakkal bár nem oxigéndús környezetben próbálkoztam. igaz olyan hajót kreáltam aminek nem volt talpa csak a dokkoló egységen Múltkor a vonattal találtam olyan hibát hogy ütközőt akartam kreálni és az ütköző és a vonatra szerelt talpak egyszerűen hol belokkoltak hol meg késszenlétbe váltottak sárga zöld villódzást kreáltak valszínű azé mert a vonat ugye fel volt fűzve és az állandóan mozgott bár a talpaknak akkor is be kellett volna akadniuk
Ami még fura (és amivel jelenleg szívok) az az, hogy csináltam egy űrállomást, hermetikusan záródó hangárral. Csináltam még egy építő/bontó hajót, meg egy bányászóst is. Az velük a fura, hogyha beállok velük a hangárba, leállok velük a földre, és lockolom a leszálló talpakat, akkor van egy olyan gond, hogy legközelebb, amikor beszállok, és unlockolom a talpakat, akkor nagyon gyakran szétdurran a leszálló talp és sérül a hangár padlója is...
Valszínű az oxigén betelepítése közben kreáltak ottan valami bugot :) jól láttam elég sok pluszt kellett átépíteniük ezeken a berakott hajókon Ajtókat telepítettek oda ahol eddig a szét esett roncs volt meg betették az o palackokat is.
Megoldottam, átléptem creative módba és vissza, és attól eltűnt.
Most látom, hogy van egy kis gondom. A survival, amit csinálok, az összetört piros hajós scenario. Azt vettem észre, hogy a hajó jobb hajtóműgondolája alatt folyamatosan van egy kis robbanás (mint amikor szétmegy egy hajtómű). Nincs se hangra, se semmi fizikai hatása, csak egy kisméretű robbanás effekt ismétlődik folyamatosan. Ezzel lehet valamit kezdeni?
A cső nem elég, kell mellé a conveyor, az adja a cuccok mozgatására a parancsot.
Jocking: kösd össze a két tárolót a normál méretű conveyor-ral.
De, elég a cső, de nem a vékony. Szóval jól kell összekötni, és akkor simán működhet, de amúgy lehet jobb lenne, csak egy konténert használni, mondjuk a közepes méretű is még elég jó méretben van kis hajókra is.
Ha így még sem menne, akkor ne csövet hanem egy mind a hat oldalán ajtóval rendelkező blokkot használj (angolul conveyor).
Köszönöm a tippeket. Viszont lenne itt még valami. Lassan kezdem magam kiismerni az új cuccok között, mint pl. a cső, amivel elvileg lehet anyagot továbbítani (ahogy néztem). Csináltam egy olyan kis hajót, aminek az egyik felén egy hegesztő, a másikon meg egy vágókorong van. Mindkettő mögött van 1-1 medium cargo container, és a kettőt összekötöttem csővel azért, hogy amit lebontok, azt rögtön használhassa a hegesztő alapanyagként. Csak az a gond, hogy hiába van összekötve csővel a két tároló, a hegesztő mégsem használja azokat a cuccokat, amiket a vágó begyűjt. Mit rontottam el? Nem elég a cső, kell más is?
A két előrenyúló csáp heavy armorból van, hogy bírja a gyűrődést, minden más light. A csápok hátulján Decoy van, arra lőnek az automata fegyverek, abszolút prioritással. Ami még fontos az az 5-5 oldalra irányuló hajtómű, amivel folyamatos oldalazó mozgással kitérek a lövedékek elől. Merthát oké, hogy decoy, meg heavy armor mögé rejtve, de én igazából nem is akarom, hogy eltaláljanak :) És addig körözök az ellenséges hajó körül, amíg ki nem fogy a lőszere, utána rászállok, és kezdődhet a vezérlés átvétele.
Először kisméretű, kevés fegyverrel rendelkező hajón próbálkozz, pl Private Sail. Arra figyelj még, hogy a nagyméretű Military hajóknak brutálsok lőszerük van (olvastam, de tapasztalatból még nem tudom), illetve a benti folyosókon is lehetnek turretek.
Na, most hogy már látod hogy festenek, járd őket körbe és nézd meg, merről kell megközelíteni őket. Azt a 3at, amit írtam, halál nélkül meg lehet szerezni bármiféle űrhajó vagy kocka nélkül :)
Itt van ez az oldal a Tools progihoz kezdetnek innen is be lehet emelni pár hajómodellt. Például az enyém így sikerült
Kipróbáltam ezt a taktikát. Csináltam egy Borg-kocka jellegű kis hajót heavy armorból. Az a gáz, hogy ami fegyverzet a kisebb hajókon van, úgy tűnik, hogy egész addig nem kezd rám lőni, amíg ki nem szállok a hajóból. De legalább meg tudtam állítani a hajót a rátapasztott kis hajómmal, így csak kb. 15 halál árán sikerült szereznem 2 private sail-t meg egy business shipmentet.
Pár hajóhoz simán oda lehet sétálni, csak tudni kell, hogy hogyan lehet :) Private Sail, Business Shipment, Mining Carriage, ezek kevésbé vannak védve, így odalebegve, majd átvéve az irányítást és megállítva, már neki lehet állni vagy szétszedni alulról az ágyukat, vagy megszüntetni az áramforrását.
Jó sok kreatív munkaórával szerkesztesz egy értelmesnek látszó vadászhajót amit talán nem lőnek szét. Túlélő mód elkezdése előtt be lehet állítani néhány paraméterét a játéknak Pl ne legyen aszteroida támadás stb. Itt be tudod állítani hogy ne legyen fegyverhasználat ha kihagyod nem lő az npc viszont uncsi lesz a dolog ezáltal:) Viszont ha jól tudom ha kikapcsolod eme fuknciót már bekapcsolni újra nem fogod tudni.
Hali! Hosszú kihagyás után ismét elkezdtem a játékkal játszani, survival módban. Láttam, hogy jön egy hajó, gondoltam jó lesz alapanyagnak, így a karakteremmel oda "űrsétáltam", hogy begyűjtsem. Ekkor az a meglepetés ért, hogy kinyírt az üres npc hajó, mert lőttek rám a rajta lévő géppuskák. Ezt még párszor eljátszottam, aztán arra jutottam, hogy esélytelen az npc hajó közelébe kerülni, pedig csak 2-2 géppuska volt rajta.
A kérdésem az, hogyha lőnek rám ezek a nyomorult npc hajók, akkor hogy a bánatban lehet őket elfoglalni? Vagy hogy lehet egyáltalán a közelükbe kerülni, anélkül hogy kinyírnának?
Fényképek használatánál tessék arra vigyázni hogy amekkora a felbontása a képnek olyan nagy lapra fogja kirajzolni Ha 1024*768 a felbontás akkor 1024 kocka magas és 768 kocka széles lesz a vastagsága egy kockányi. esetleg képi minőség javítása érdekében a kis hajó nagy hajó állomás minőségi felbontással lehet okoskodni. Png kép esetén aminek nincs háttere azt sajnos szintén kirakja fekete kockával.
Na skacok a mai napot Ennek az Se Toolbox progi használatának megismerésére szenteltem. Hát mit mondjak lehet hasznosítani :) szép kis dolgokat lehet vele kreálnia annak akinek egy kicsit is izmosabb géppel rendelkezik esetleg jártas 3ds modellezésben:) A progi arra képes hogy az általunk elkészített 3ds obj filet beolvassa és lefordítsa a játék nyelvezetére azaz az alap blokkok segítségével krelájon egy mintát amit mi utána ízlés szerint alakíthatunk. Ne várjatok azonnali szép munkát kb ilyen minőséget kreál.
Lehet vele aszteroidákat is elhelyezni a játéktéren akár csak egy bizonyos materiállból állót
A progi használata egyszerű Feltelepíted a tools programot A program megkeresi az általad megnyitott világokat amik közül te ki tudod választani melyiket szeretnéd módosítani Ha csak simán aszteroidát szeretnél tenni valahová a menüben kikeresed az ide vonatkozó telepítési útmutatót és ki tudod választani milyen anyagok legyenek benne. Ha esetleg hajót vagy állomást szeretnél kreálni Keress a neten 3ds hajó vagy űrállomás modelleket Mindenképp kell az obj vagy mtl kiterjesztésű file. Lehet még Képeket is beimportálni a játékba pl egy logot szeretnél kirakni a bázisod falára vagy egy freskót szeretnél a hangárod tetejére ezt is megteheted
Jut eszembe: az urán helyettesíthető napelemmel. Jó sok napelemmel...
Ha elfogy a jég, vége a játéknak? Mondjuk ez az uránra is vonatkozik. Persze lehet, hogy olyan mennyiség van ezekből, hogy ítéletnapig is kitartana. Esetleg "respawnol" idővel, amit kibányászunk?
Sziasztok! Szerverbeállításnál valaki meg tudja mondani mit jelent a Procedural Density és a Procedural Seed. Valamint milyen értéket érdemes beállítani hozzájuk. Azt szeretném elérni, ha beállítom hogy hány nagy aszteroida legyen azok ne egyből a belépésnél jelenjenek meg.
Ok, kösz. Akkor lehet bekapcsolom majd az oxigént, csak kíváncsi voltam előtte, mennyire esélyes jeget találnom a közelben. Mert az úgy nem poén, ha messzire kell mennem, és közben meghalok, mert elfogy a levegőm.
Két kérdésem van: Fúróhajót mekkora sebességgel érdemes megtolni? Amitől nem tud megtelítődni a drill, meg nem romboló hatású. Survival-ben megnéztétek már az oxigén fícsört? Amelyik aszteroidákat felfedeztem, hogy milyen ércek vannak rajta, azokra rakhat még vajon jeget?
ez vicces :) ügyes az automata követő kitalálása
Kint az update :)
Features - space ball - oxygen for small ships and cockpits - suit’s oxygen level - oxygen bottle (inventory item) - med bay conveyors (to transfer oxygen) - enclosed cockpit conveyors (to transfer oxygen) - re-spawn screen shows level of oxygen around medical rooms - suit consumes less energy when helmet is off - character with helmet off will not die when energy is 0 (must be inside pressurized room) - moddable number of subparts for hangar doors - new features for air vents in ModAPI/Ingame programming
Fixes - fixed asteroid lag - fixed turret lag caused by lasers - fixed loss of grid physics - fixed airtight hangar doors not venting oxygen when not fully closed - fixed GPS staying on HUD when unchecked - fixed air vent venting when it is OFF - fixed oxygen only passing through connectors on the same grid - fixed incorrect oxygen level reported on projection - fixed ice not fall from oxygen generator - fixed spawn in medical room - fixed hanger door looping sound
Én marha Alapvető játékszabályokat felejtek el!! Mielőtt nekiállsz valami kétséges kimenetelű akcióhoz MENTSÉL!! Ha már kikapcsoltad az autó mentést. Befejeztem egy ötletet nem mentettem el belevágtam egy marhaságba most kezdhetek mindent elölről:))
Hátja csak mivel a drón messze van és hiába van összekötve a bázissal sensor csak azokat érzékeli ami a drónva van épitve ezért marad az ha vki jön akkor selfdestruct :)
"bár örülnék neki ha a sensort amit rátettem össze tudnám kötni a bázissal pl ha a drón érzékeli h valaki közeledik felé akkor a hangszórót bekapcsolja a bázison h enemy detected" Na erre van egy jó ötletem használj időzítő blokkot (és az időzítőbe ismét be tudsz tenni időzítőt ami újabb eseményeket aktiválhat: Én ajtónyitást oldottam meg így: beérkezel a hajóval a megadott érzékelő távba a szenzorra rá van téve egy ajtónyitás parancs meg az időzítő blokk amibe több parancsot lehet futtatni ugye, oda beraktam a hang effektet meg felkapcsolja a világítást nem muszáj késleltetést állítani az időzítőnek.. A te esetedben talán műkszik ha a lézer antennához hozzá lehet rendelni az időzítőt beteszed a hangot vagy akár egy rotorra szerelt vész világítást is igazi figyelemfelkeltő dolog lenne Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.04.02. 16:29:33
Másik ami most jutott eszembe tegnap csináltunk egy SpyDronet 2 laser antennaval 6 cameraval 2 solarral 2 batteryvel meg pár kis reaktor, egyik laser antennat összelőttük a bázissal másik meg talonba van amjd a 3 szögeléshez szal a lényeg ez egy megfigyelő drón lenne elküldtem előre 20km és a camera segitségével éppen megfigyeljük a pácienst :) ami sajna nem müködik bár örülnék neki ha a sensort amit rátettem össze tudnám kötni a bázissal pl ha a drón érzékeli h valaki közeledik felé akkor a hangszórót bekapcsolja a bázison h enemy detected és akkor rátudnánk nézni camera segitségével h mi történik arra, így nem kell folyamatosan nézni, most egyenlőre csak pár warhead van rajta ha közeledik vki felé önmegsemmisítő bekapcsol így nem fogja kideríteni ugyan ki is figyeli meg :)
Nos azért tudnék mesélni miért is jó az a kamera :) egy két egyszerű példa, workshop sok kis vadász elől cockpit 2 lövés előről meghaltál ki esel, de ha cockpit elvan rejtve camera előre téve akkor tovább élsz repülsz. Másik camerával tudsz zoomolni ami igen jó ha 800m akarod lelőni az elennség turretjét pl.
akkor viszont nem vágom annak az értelmét hogy azt a 4 részre tagolt monitort be lehet tanítani 4 kamera elérésére. így csak annyi a kényelme hogy nem kell beülni a szék mellé ha meg akarom nézni.
Igen, azért írtam ezt, mert ezt tapasztaltam. Azt nem tudom, hogy honnan veszi a progi, hogy melyik az objektum eleje, de van egy bázis, amit már egy ideje alakítgatok kreatív módban aztán felülíratom a régi bp-t és a rendes szerveren csak újra betöltetem. Nem ugyanarról a helyről és távolságról szoktam nyomni a ctrl+c -t, és mégis minden alkalommal ugyanoda teszi a projekciót.
LCD panelnál lehet állitani hogy szöveget vagy képet mutasson de camera csak manual use vagyis nem nem lehet lcdnek beállitani azt h azt mutassa amit a camera lát beszéltek is erről vmit reditten de már nem emlékszem h mit
Ezt a Sektan Signs 2 modot be lehet állítani úgy hogy a megadott kamera képét mutassa? Mert amikor én lestem meg akkor hiába tanítottam meg neki mit mutasson az alap képek voltak láthatóak benne.
Eh ha jól emlékszem frenky írta hogy nem számít a bluprint elkészítésénél hogy hova állok Elméletben ezt használnám Szinte rajta állok a blokkon és ennek ellenére messze telepít. Most még azon gondolkodok hogy egyetlen blokkot teszek be de szerintem az nem számítana. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.04.02. 13:02:24
Hegesztéshez én laser weldert használok mert nem kell közel menni hozzá és így nem lököd fel a cuccot sajna még mindig problémás a small ship blockos téma mert elrepül a csába ha meglököd. Projector nevetni fogsz ha te lementesz vmit pl 10block távolságról hajót station etc akkor a projector is 10 block távolságra fogja betölteni ha vki közelről menti le akkor közelre teszi szal user error előfordul fejjel lefele etc, és a proector se müködik normálisan ha pl szét esik a kép akkor nem kikapcsolni kell meg be hanem remove projection és ujra betöltöd néha megoldja a kibe kapcsolás bár mi néha belaggolunk tőle sim speed 0.2re le esik, másik amivel laggot lehet kerülni a midspacenek az admin cucca /collectobjects "range" begyüjt minden repülő ore componentet rangen belül csak felkell szedni kivágni meg javaslom a floating objectek számát erősen max 50re állitani hacsak nem izomgéppel rendelkezel , de multiba kötelező különben másik szív. Meg mondtam is h van szerver van TS kérdezni meg nem bűn ezért furcsáltam h ilyen témákat fórumon megbeszélni mert hát ha az illető 2nap mulva válaszol nah .. :) itt van a lista h én miket használok ha vkit érdekel https://docs.google.com/spreadsheets/d/1MneRrl280KDLDHDHuHzWifeax1uDXSsHGbe01Rs1LA4/edit#gid=0
Szórakáztam én is ezzel a Mech's Mods moddal Egy liftet akartam kreálni de valami nem akart odatapadni amit szerettem volna azt egy kicsit besokkaltam tőle és feladtam. Lehet ezt is fel kellett volna szúrni mint a gyöngyöt a cérnára. Hiába lesek meg másnak a megoldását töltöm le a munkáját, ha a kivitelezést nem látom akkor hiába másolom le a megoldást lehet nem mükszik majd. Ezt a vonatot is úgy kezdtem el hogy a talpakat simán ráfixáltam a sínre sose jutott volna eszembe hogy fel kell fűzni őket a blokra hogy működjön. Kísérleteztem a kerekekkel is de annak mintha több hely kéne. Meg azelőtt próbáltam ki hogy rájöttem volna arra hogy fel kell fűzni. ---- A tegnapi beírásod egy kicsit lekezelő stílust sugallt azé pattant el bennem a fonal. ---- Amúgy a videók amit linkeltél nekem úgy tűnt hogy a frissítésekkel jövő újításokat mutatja inkább be az a video amit én linkeltem még mindig jobban bemutatja hogy mükszik a kivetítő de ennek ellenére valami miatt még mindig túl messzire vetít és általában vagy jobbra vagy balra eszméletlen távolságba vetíti a síndarabot.Viszont az nem kóser hogy az én videómban odamegy a kivetített blokkhoz és elkezdi felépíteni Azt nem tudom kreatívba vagy túlélőben művelte, de mivel tudjuk hogy a két módban nem ugyanazon szabályok érvényesek így kérdő nálam kreatívba hogy működik a dolog. Vicces volt tegnap beállítottam a hegesztőket hogy minél közelebb legyenek a sínhez kicsit túl közel állítottam és az egész vonat a saját tengelye körül pörögni kezdett még jó hogy kikapcsoltam az automata mentést. Viszont lehet a blastos blokk rossz ötlet mert csináltam egy feltöltő állomást neki és amikor az összekötő alá vezetem a vonatot általában felakad rá. Lehet azé mert a blokk amit leraktam a felső és alsó talpakhoz jobban tapad és ezért dől oldalra ha fordítok rajta talán jobb lesz a dolog.
Ebben az esetben inkább ajánlanám ezt http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=315432320 , sajna nem mindent lehet megoldani vanillában, de a másik ötlet amit írtál landing gear helyett kerekek, mivel a landgin gear bugos elég régóta használhatatlan
Mindenki más szinten játszik. Én pl. meg szoktam nézni a videókat, aztán kipróbálgatom, hogy mit hogyan, aztán vagy megy, vagy nem. Haverom csak beesik a játékba, csinál valamit és közbe van, hogy nem működik neki minden. :) Ilyenkor kell segítség után nézni, de van aki egyedül játszik, annak marad a fórum. Utoljára szerkesztette: franky79, 2015.04.02. 10:36:50
Én is gondolkoztam már vonaton és láttam már ilyen talpas megoldást is, de annyira nem értem, hogy ez miért jó. Alapból, ha már "rajta van a sínen" a vonat, és csak előre-hátra van hajtómű, akkor nem kanyarodhat le róla és giroszkóppal fixen meg tud állni. Valami másik videóban viszont láttam egy olyan megoldást is, ahol kerekeket használnak "távtartónak". Azok ráadásul tudnak rugózni is, így nem hinném, hogy zörögnének és talán sima könnyű kocka blokk is elég sínnek.
Szöveg értelmezési problémáddal nem tudok mit kezdeni de akinek nem inge nem veszi magára vissza olvastam vagy 10 oldalt ha valakinek céloznám az előbbi hozzászólásomat akkor le írnám a nevét, és én "nemszoktamkurvanyázni" így te se tedd. Mert így csak saját magad minősíted ennyi. Utoljára szerkesztette: VanHohenheim, 2015.04.01. 22:23:38
igen mivel a blast door blokk az ilyen felemás de ha más blokkot használok akkor meg vagy összetöri vagy ugyanúgy kattog ha gyorsítok Vicces ahogy leül a vonat ahogy lekapcsolom:) kicsit bugos lett a vidi nem volt energia a másik kocsin azé nem tudtam visszatolatni rá:)