Én nem játszok sûrûn vele, de tetszik, hogy meglesem ezeket az update vidiket és mindig van új játékbeli elem. Én még ott tartok túlélõ módban, hogy medical-t akarok csinálni, de még nincs megfelelõ anyagom hozzá.. :)
Egyetértek. Az eladási adatokhoz képest rendkívül lassan fejlõdik. ILyen bevételnél felvehettek volna még pár programozót, hogy a grafikusokról ne is beszéljünk. Mai napig szinte alig van textúrázva valami, a belsõ terek sivárak. Teljesen Minecraft érzésem van. Ott is tízmillió eurós bevételek ellenére 2 ember szenved a fejlesztéssel, legnagyobb újításként 2 havonta betesznek 2 új kockát meg pár új állatot.
Én ezzel azért vitatkoznék. Egy dolog szép nagy listát írni, és más dolog valóban számmotelvõ és használható eszközöket rakni a játékba. Az utóbbival nem állnak túl jól..
Update 01.030 - Missile Turrets, Redesigned default structures, Ship gun fire mode Features - added missile turrets - added curved conveyor tube - redesigned default ships (blue, red, cargo, respawn) and starting platform in order to be used for new features - small ship cockpit is more durable and also more expensive (increased the number of bullet-proof glass from 5 to 30) - balanced damage of projectile weapons/turrets – now everything does 4x more damage - turret targeting can be changed in control panel, all moving objects can be set as targets - player can switch between gun fire modes by using the middle mouse button (it's possible to fire from just one missile launcher) Fixes - fixed memory leaks (caused by audio) - fixed slowdowns near asteroids - fixed minor audio issues - fixed minor conveyor issues (energy usage) - fixed crash during painting - fixed crash when client dies inside cockpit - fixed missile launchers consuming ammo in creative mode
Es en meg nemraktam penzt a jatekba... ;) haver par napja kezdett el jatszani, mar melo helyett es alatt is ezt tolja ;) lehet multi miatt megkene probalnunk megvenni nekunk is ;)
En survivalban tolom, es eppen az a szepsege hogy nehez terepen kell boldogulnod.. mennyit szenvedtem mire az egyik aszteroida belsejeben felepitettem egy kiszolgalo bazist (gyogygeppel, refinery/assembler komboval es akkora kivilagitassal hogy mindig megtalaljam (+beacon)
ezutan epitettem egy banyaszhajot
harang alaku forditott gravity generator a tetejen, alatta collector
igy mar elvezet a banyaszat, ha a kibanyaszott uran "felfele potyog" ;)
Es csak eleg uran megszerzese utan vagtam bele enis , hogy hajokat fogjak be ezzel az oszverrel :
Jelenleg azon agyalok, a befogott hajokat hogyan lehetne izomero nelkul szetszedni...(valszeg valami olyan megoldas lesz a nyero ahol harapofogoba tudom fogni a hajokat egy daralogeppel, csak ra kell jonnom, mennyire erosen dolgozhat a rotor , mert sajat magat csinalja ki egyenlore ;) Arra akarok kijukadni , hogy jo gamma erdemes tologatni es nemdobtal ki penzt ra...
Ez jó tipp, köszi, de túl sok meló és macera. Az lett volna a célom, hogy begyûjtöm a környéken járkáló ûrhajókat, és összehegesztem õket egy nagy space hulkká... Annál a landing gear kicsit több tervezést igényel...
Rájöttem, ez nem az én mûfajom. Valahogy megvezetett a promóvideókban a pvp. Közben meg nincs is olyan szerver, vagy ha van, akkor már itt a szomszédban a német is olyan, hogy annyira darabos a netkód, hogy egy egyenesen haladó AI hajóba képtelenség beszállni...
Az a bajom ezzel az egész Minecraft mûfajjal, hogy a kreatív mód nem vonzz, mert azt nem tétel csinálni, ellenben a túlélõmódhoz meg lusta vagyok. Leraktam két landing geart négy kockával, és elég lett a bányászatból. Fõleg, hogy kergetni kell az elszálló köveket, attól hülyét is kapok pluszban...
De mindegy is, mert közben meg a dolog olyan, hogy hiába is építek csillámfaszlámát, az semmire sem jó, nem használható, csak úgy van. És nem nézi meg senki.
Kár, hogy erre azután jöttem rá, MIUTÁN pénzt raktam ilyen játékba... Ráadásul néhány éve, amikor a Minecraft kezdõdött, teljesen biztos voltam benne, hogy ez engem nem fog érdekelni. Valamiért meggyõztem magam, hogy de, aztán kiderült, hogy tényleg mégsem.
Na mindegy, bocs az offért, ez igazából nem a játékról szól.
fegyok egyenlore foleg diszek, landing gearral osszekapcsolt hajo : ezzel a modszerrel osszekapcsolhatsz kicsi es nagy hajot (ugye vannak cuccok amik csak kicsire masok csak nagyra mennek fel, igy lehet collectoros banyaszos hajot csinalni pl (collector csak nagyhajora rakhato, mining drill csak kicsire)
Basszus, megvettem, aztán nem tetszik. Valahogy nem látom benne a perspektívát.
Fegyvereket lehet használni is, vagy csak dísznek vannak?
És ami nagyon fontos, két hajót egybe tudok hegeszteni valahogy?
csak haznalnam de nemjo modszer, eloszor hajora szereltem (elolre) grindert , de neha felrobbannak az apritando hajok es akkor tolthetem vissza mert robban vele az en hajom is, nincs jo modszer ra... marad az hogy elfogom a ropkodo hajokat es kezzel kiszerelem a fontosabb dolgokat , pedig jolenne nagyuzemileg szetkapni oket... - Most olyanon filozok, hogy egy nagy hajo , elkapom a hajokat, aztan a hajo aljara szerelt rotor -al uzemeltetett grinder harapofogoba kapom oket.... csak meg nemjottem ra hogyan tudnam ugy rendesen begyujteni az anyagot, grinderekbe nemsok fer, large cargoba kell uriteni oket
Még kezdõ vagyok, ezért had kérdezzem meg, mire használsz egy ilyen nagy tábla grindert túlélõ módban? Tán csak nem a kószáló kereskedelmi hajókat bontod le vele?
Huu ez dejo , 300+ grindernel nem aprosag mindet ki be kapcsolni
Update 01.029
Added the option of grouping items in the Control Panel - it helps you to control and manage multiple items and objects with only one click. Also added the “reverse” button for rotors and landing gears in the Control Panel.
We also want to inform you that in the present we are focusing mostly on bug-fixing and stabilizing.
Features - grouping items in Control Panel (this is a first work-in-progress version, keybinding will come later) - pause indicator is now visible in the Control Panel screen - added landing gear in Control Panel - added 'reverse' button to rotors in Control Panel (changes rotor direction)
Fixes - fixed drill damage to character done twice (multiplayer) - fixed sounds when placing ship grinder - fixed weapons and tools in multiplayer - fixed mirroring issues with new blocks - improved explosions performance on ships and station - fixed turret particle effect visible when turret was not shooting - fixed Mod tools (mwmbuilder.exe)
A kep sztorija : felraktam 2 artifical mass-t az urhajora hogy lehuzza valami a gravitacioba, de a gyro -t bekapcsolva felejtettem ;)
eredmeny = gyro ellendolgozott es a hajtomuvek szejjel vagdostak a grindereket ;) (survivalban tolom) hat ez most elvette a kedvemet ;) meg jo hogy gyorsan kileptem mentes nelkul
egy space stationt hajtomuvekkel vajon at lehet mozgatni mashova ? (napellemek jovlna ha nepfele neznenek)
Nekem is bugos az ajtó, de én pl. nem tudok átmenni a zárt felén, csak a nyitott oldalon ügyeskedve. Egyébként állati ez a játék, 2 napja vettem meg és még nagyon kezdõ vagyok benne, de nagyon tetszik. Egyenlõre a túlélõ módban játszom a kis mentõkapszulás sztorit, de marha jó. Tökre bele tudom magam élni a helyzetbe, persze még soha nem jártam az ûrben, de fizikai tanulmányaim alapján valami ilyesmi lehet odakint! Nekem is beadja a legutóbb épített blokkot és mindig felvillan, de ha átváltasz valami kéziszerszámra, akkor eltûnik. Sajnos kevés idõm van, de nagyon megfogott a játékban rejlõ potenciál. És az 500000 eladott példány is azt mutatja, hogy lesz ebbõl valami!
Bocs hogy zavartam. ;-) A steam fórumán is többen panaszkodnak az ajtóra. A május elsejei update óta áll fenn a probléma. Az ajtó bal oldala biztos sztrájkol... "A hiba nem az ön készülékében van."
-Csak nálam lett bugos az ajtó? (Csak az egyik oldala nyílik-csukódik, ugyanakkor nyitva simán átjárható, a beragadt rész nem akadályoz.)
-Ha kiszállok a cockpitbõl a kezembe adja az elsõ építõelemet, ha már nincs egyik slotban sem, akkor azt ami legutóbb az elsõ slotban volt.
Tudom, hogy ez egy fejlesztés alatt álló játék, de ezeket nem csinálta régebben.
Végre sikerült egy normális lövegtornyot csinálnom. Forgatható (sajnos csak vízszintesen, a tûzereje úgyis inkább nagy hajók ellen kell, a hajó pozicionálásával meg úgyis lehet majd vízszintesen célozni.
Nagyon fasza a csapat hozzáállása a fejlesztéshez. Remélem a lendületük megmarad és jönnek még bõven a tartalmak. :)
Úgy látom ezek nem szaroznak, egyfolytában jönnek a frissítések
Update 01.028 Added the grinder for large ships - it helps you to disassemble blocks faster and in a much larger amount comparing to the hand-grinder. We have also added the option to adjust the gyro force - useful for ships made by a small number of blocks. Features - large ship grinder – disassemble blocks faster and in larger amount - gyro force can be adjusted (useful for small sized ships) - decreased the durability of the glass blocks - pause button is now configurable in options - silicon is now refined 2x faster - large ship missile launcher cost increased Fixes - fixed ALT+TAB game crashes (happened mostly when in fullscreen) - fixed items with zero amount - fixed game hang-up caused by items with zero amount - fixed thruster destroying block with 99% integrity left - fixed music issues - fixed turret animation on clients - fixed leaving invisible wall after grinding the doo
Tehetem én bármekkora felbontásra(320*200,illetve 1366*768),stabil 20 fps...Érdekes este még nem volt vele gondom. ??? Leszedett ma valami frissítést is,azóta ilyen gány.
Én még huzamosabb ideig nem játszottam, de nekem, ez idõ alatt nem került rá sor, hogy ilyen lassulás legyen. HD7870 vga, q6600 proci (3.0Ghz), 8gb ddr2
"i7, 8Giga ram és egy GTX680-as mellett"
Nekem csak kb. háromnegyed ilyen erõs gépem van, de már azon is biztos vagyok, hogy ha valami rosszul fut, akkor ott a software-el vannak nagy bajok :)
Skacok! Nálam rendszeresen belassul a játék egy idõ után...már próbáltam, hogy levettem az objektumok számát 200-ra, de nem használt...nálatok is így van? A 64bitesben nyomom és szerintem az i7, 8Giga ram és egy GTX680-as mellett nem kéne ezt csinálni...:(
Csatlakoztam is, csak tegnap jött meg a gém és elfelejtettem, hogy írták már ide. :)
hm ö se drága :) még tetszik is. Köszi Bár már utaltam a srácnak de még nem hozta a cuccot. Tetszik a games, de ha átdobtak akkor nem lesz meg egyhamar.
We have added wheels (so you can build vehicles), missile launcher for large ships and platforms, functional turrets (gatling and interior; used as defense mechanism) and decoy block which can be used as aiming target for the turrets. We also added the pause button in offline mode.
Features - wheels - use them with rotors and artificial mass to build vehicles - automatic turrets – gatling and interior turrets are now functional. They aim automatically and can destroy meteorites, decoys and anything that is connected to the decoy. They can be used mostly as defense mechanism and not for shooting other players, but if a decoy is placed inside a space ship or space station, the turrets will shoot and damage it - decoy block – they are used as aiming targets for turrets; they don’t require electricity to function - missile launcher block for large ships and platforms - added Pause button (pause/break) in offline mode – now when you open the inventory in the offline mode, the game does not pause by itself (as it was until now by default) but keeps running. In order to do so you must do it manually by pressing the Pause button - collector, connector and conveyor systems now require power (electricity) in order to function
Fixes - memory peak after load (32-bit system) - fixed sprinting and running sounds disappear - fixed hand animation when adding/removing objects in creative mode - fixed few crashes and game not starting issues - fixed launch issues on cards without HDR support - fixed assembler sounds - fixed custom names
Össze persze, de nem feltétlen esik bele minden érc. :)
1, A helyzet egyszerû, csinálsz egy gravitációs platformot, ami egy szép nagy tölcsér közepében egy collector. A bányászandó területhez viszed és gyönyörûen "beszippantja" a törmeléket. Amit mégsem az a gravitáció miatt egyébként is a tölcsérben ragad és könnyen össze lehet szedni. 2, sajnos nem, az ennyit tud. De csinálhatsz világítás a bányászplatformra. Ajánlom is. 3, a valós idejû játékhoz multiplayert kell választanod, és abból is van private, friend only, meg public. Private-ot használom általában, ha csak egyedül tesztelek.
Hello! Na ez engem is érdekel! Nálam is, ha belépek a finomítóba a berakott érc számlálója egy helyben áll, míg a videókban folyamatosan pörög lefelé,ahogy az ércet feldolgozza a rendszer. Options-ban már kerestem, de nem találtam erre vonatkozóan semmit. Lehet csak én bénázom...
Sziasztok! Pár kérdés: -Nincs olyan lehetõség, mód vagy akármi, amivel survivalban nagyobb területen össze lehet szedni a kicsapott köveket? -Az ûrruha fényét nem lehet feljebb tekerni? Elég gyér a lelkem... -Nálam a videókkal ellentétben ha operálok a refineryben, akkor áll a játék...ezt hol lehet ki/bekapcsolni?(v01.026.014) Tudtok valami jó kis modder oldalt a játékhoz?
Nagyon tetszik a játék és hatalmas potenciált látok benne... A késõbbiekben el tudnék képzelni olyanokat, hogy Oxigén használat, kaja/pihenés szükséglet, szerszámok készítése, kolónia létrehozása...stb. szóval egy hatalmas sim jó lenne...és persze valami cél, az építkezésen túl...
Már csak azt kéne megtudni, hogy mûködnek ezek a csövek, mert én összekötöttem egy finomítót egy assemblerrel, de a kettõ között nincs semmi anyagszállítás.
A WIP verzió, ami elérhetõ a játékban. Mint tudod ez egy early access alfa. Belerakták, de kiemelten jelzik, hogy még sokat fognak rajta fejleszteni, alakítani.
Igen, azt észrevettem, hogy elég kevés dolog fér az inventoryba :-( nyilván ha csapatban vagyunk akkor más a helyzet bár errõl még nem tudok véle ényt mondani :-) hány ember játszhat egyszerre am?
Survivor részen lenne mit dolgozni mert irtó rossz, hogy mindent kézzel kell pakolnod pl: építesz egy bányagépet és a fúrófejek ürítését kézzel kell végezned és mivel az inventoryban nem sok kavics fér el ezért ez egy hosszadalmas és unalmas meló.
El vagyok az építkezéssel is, de egy kis izgalom hiányzik belõle.. :) Most még a törtel nyomom, majd hétfõn tudom megvenni.
Én azt tudom mondani, hogy az építkezõs részt bármikor élvezetes csinálni. A survivor mód is jó, de én azért hiányolok dedikált, nagyobb szervereket. Ezek a kis létszámú, egyéni szerverek nekem nem nyerték el a tetszésemet, jobb lenne egy nagyobb világ szerintem...De a kreatív rész még egyszer hangsúlyozom nagyon jó és folyamatosan bõvítik a visszajelzések/igények alapján is :)
Most üzletelek egy példányt a játékból és olyan kérdésem lenne, hogy van-e már valami magyar közösség ahova tudnék csatlakozni és ha bármilyen kérdésem van segítenek nekem a játékkal kapcsolatban?! Sirius csatornáját néztem és kedvet kaptam a játékhoz. :)
Én azért kreatív módban már volt, hogy elértem azt a határt, persze tudom, hogy már semmire sem elég manapság a 2gb memória, tervezem is bõvíteni, de igazán máshol még nem jelentett problémát. Konkrétan egyszer próbáltam valami nagyon nagy dolgot építeni és egyszer csak kiírta, hogy nem rakhatok le több objektumot, mert elfogyott a memória :) Persze ez már nem emberi méretû volt, szóval normális játékhoz tényleg elég.
Nekem nem volt semmilyen memória gondom, nem volt még olyan hogy nem engedett építeni, de a többieknél se. Szóval ez valami butaság lehet. Annyi természetesen van, hogy ha már nagyon sok objektummal van telepakolva a világ, akkor belassul a játék, de ez se jelentõs probléma perpillanat. Normális játékhoz bõven van tér.
Sziasztok! Olvastam, hogy valami memória gondok vannak a játékban, egy idõ után nem enged építeni. Errõl tudna valaki bõvebb infót adni? Az "angolom" nem túl erõs. Mennyi memória lenne ideális a játékhoz, aminél nem jelentkezik ez a probléma? A válaszokat elõre is köszönöm...
Kreatív játék. Nem várható szociális kiegészítõ. Helyette viszont várható, hogy az ellenoldali csapatok megtámadnak és szétszednek. Azt kéne igazándiból túlélni, és természetesen ha nincs hajód meg eszközöd védekezni, akkor lealáznak.
Sziasztok. Érdeklõdnék, hogy ez afféle kreatív játék? Survivor része az mit jelent? Szép és jó miket lehet építeni benne de nem volna rossz ha lenne egy bizonyos fenyegetett késztetés arra, hogy az ember építsen. PL: várható -e szociális kiegészítõk pl étel,ital,alvás stb vagy ez csak szimpla hajóépítõs játék mérnöki módra?
Sziasztok, van több nagyobb alkotásom, de ismert formákat is csinálta, amik fenn is vannak youtubeon, ha valakit érdekel:
Mig-29
Mi-24
Köszi, nem volt kis munka kidolgozni arányosan, de nagyon megtetszett a UNSC Nevada, ami az ihletet adta és egész használható kis hajó lett belõle.
Jól néz ki. Csak szerintem a steam groupba is írd be, lehet hogy elõbb utóbb ott többen fogják nézni. A villamospályás kérdésedet is láttam, de nem tudom mirõl lehet szó. Ha a workshopon le tudnám tölteni, ki tudnám próbálni. (Meg ha azt is a steam groupba írtad volna, talán valaki tudott volna megoldást).
Ha esetleg valakit érdekel, megpróbáltam csinálni egy viszonylag PC barát bázist, egyelõre nem akad, legalábbis nem annyira, mint szinte az összes, nagyobb workshop alkotás :) A villamos pályája akár meghosszabbítható az aszteroida mindkét oldalán, szóval akár még lehet bõvíteni kint is épületekkel.
Lenne egy kérdésem, megoldandó problémám :) Van egy villamosszerû jármûvem, ami minden irányba tökéletesen mozog. Viszont próbálom "ráállítani" a sínre, amihez történetes felül csatlakozik. Már csak azt nem értem, miért van ahhoz, hogy ha egy bizonyos távolságba érek a felsõ sínhez, akkor megáll a villamosom és utána nem hajlandó többet mozdulni, pedig még semmi sem korlátozza, még parking gear sem. Nem értem, hogy ezt miért csinálja és képtelen vagyok megoldani.
Kétségtelenül meglátás kérdése. A kreativitás meg természetesen az egész dolognak a lényege, viszont teljesen független attól hogy AI vagy nem AI, meg a multiplayer vagy nem multiplayer, mert természtesen van benne offline kreatív mód már most is. Az EVE onlineal sokat foglakoztam, de nekem egy borzalom. Nagyon sok játékkal játszottam életemben de az EVE volt az egyik legnagyobb csalódás. Ha fizetnének érte, akkor se játszanék vele.
Meglátás kérdése. Én pl. rühellem a multis játékokat, ebben a játékban pedig kizárólag az tetszik, hogy kreatív építési lehetõséget ad a kezembe, amivel kvázi korlátlan módon kiélhetem az alkotási igényemet. Minecraftot is csak kreatív módban tolom. Ezzel együtt, természetesen elfogadom, hogy nagyon sok embert inkább a harc és a lövöldözés érdekel, vagy egy jófajta cooperatív multi...Viszont nagy online csatákra ott az EVE...annál jobb nem nagyon van a mûfajban.
Köszönöm, végülis landing gear-el sikerült megoldani a lift rögzítését :)
Petko: Single playernek szerintem sincs értelme, de azért valljuk be, hogy nagyon nehéz lesz normálisan megvalósítani a multiplayert is. 1-1 összetettebb építmény már építéskor is kellõen megfogja a gépet, el se el tudom képzeni, mi történne több/sok játékos esetében, ütközésekkel és stb. Minimum el kellene venni ezeknek a számítását tõlünk és áttenni szerver oldalra. Remélem, hogy ezt valamikor meglépik hivatalos szerverrel, mert akkor talán már lenne reális esély a használhatóságra :)
nagy felbuzdulás van a játék fejlesztése körül. Sokan követelik az AI (mesterséges intelligencia) mihamarabbi implementálását a játékba, annak ellenére, hogy a fejlesztõk nem tervezték ezt.
Az én álláspontom az, hogy bár tisztelem azok véleményét, akik singleplayerben, AI-k ellen akarnak játszani, de egy kicsit ezt túlságosan földhözragadt és sablonos gondolkodásnak tartom. Szerintem ez a játék többre hivatott, minthogy buta robotokat lõdözzünk. Én hatalmas csatákat képzeltem el, sok-sok emberi játékossal, bonyolult hajókkal, ûrbázisokkal, összetett stratégiák kidolgozásával. Attól félek, hogy ha nagyon a singleplayer felé tolják el a játékkoncepciót, illetve sok erõforrást fektetnek az AI fejlesztésére, ez a kis cseh játékstudiónak túl sok erõforrását kötné le, és más monumentálisabb játékaspektusok rovására menne (építési elemek, hajórendszerek, mutliplayer képességek, fizika stb.).
Nem akarok senkit se közvetlenül befolyásolni, mindenki saját elgondolása szerint dönthet az alábbi szavazáson errõl a kérdésrõl: http://forums.keenswh.com/post/census-on-player-stance-on-ai-implementation-6736859
én úgy oldottam meg, hogy leszállótalpakkal rögzítem mindkét állását (lent/fent) így garantáltan nem mozog. Fõleg, ha mozgó hajóra rakod.
Az a gond ezekkel a nagy hajókkal, hogy hihetetlenül meg tudják akasztani a gépet. Van fent a workshopban egy 1:1-es Enterprise, szabályosan el lehet benne tévedni. És akkor hol van az még méretben az ennyire nagyoktól :)
Egyébként van ötletetek, hogy lehetne megoldani ezt a problémát:
Nagy nehezen megépítettem ezt a liftet, úgy hogy bemegy a felszín alá, ezért elég sokat kellett faragni :) Viszont az a gond vele, hogy elég, ha rásétálok és máris elbillen, ráadásul nem is kicsit. Nem értem, hogy a hajtómûvek miért nem egyenlítik ki a terhelést, miért nem marad mozdulatlan. Valahogy meg lehet ezt oldani szerintetek? :)