Láttam gravimeghajtásról videokat bulis a dolog:) főleg torpdókat építettek a skacok ezzel a módszerrel. Bár azt nem tudom ha jól láttam a célon mindig babráltak most vagy a gíroscopon gondolom az eltérítést manipulálták vagy a gravigenerátort használták eltérítések pajzsot szimulálták.
Viszont én is szórakozok a rotorokkal van az a mód amivel felvonókat szállítószalagot lehet kreálni, feldobtam a liftaknába a 4 sarokba egy fogaslécet amire fel szeretnék ültetni egy fogaskereket amit a duplarotor hajtana de valami ok folytán nem tudom felültetni a fogaskereket a rotorra vagy akár a fogaslécre. van egy olyan fogaskerék ami egy kocka benne egy kör rudacska szélén forgás jelzővel na az még rápasszolna a fogaslécre de úgy néz ki mint ami lifeg a levegőbe és szikrázik pedig el se indítottam még mintha abroncs lenne rajta próbáltam leszedni róla akkor a rúd megmaradt de fogaskereket nem tudtam feldobni rá
Hú hát én ezzel a moddal még nem találkoztam, és nehezen is tudom elképzelni. Esetleg ha belinkeled a mod steames oldalát, akkor meg tudom nézni.
A torpedók meghajtása tényleg könnyű gravimeghajtóval. De ebben rejlik a hátránya is. Mert tartalmaz olyan blokkot, amire hat tömeg, tehát minden gravitációs mező hatni fog rá. Szóval könnyű is lesz kivédeni, ha a hajódnak van gravipajzsa. Egyszerű összehozni egy ilyen pajzsot, teszel pár gömb alakú mezőt létrehozó gravitáció generátort és átállítod -1G-re a gravitációt, így az mindent taszítani fog, ahelyett hogy vonzana. (Egyébként ha a torpedón van mondjuk egy timer blokk, ami pár másodperccel a kilövés után lekapcsolja a mesterséges tömeget - miután elérte úgyis már a max sebességet - máris nem hathat a torpedóra semmilyen gravitációs mező) Nagyon hasznos dolog a pajzs, ha az ellenséges hajónak van gravitációs elven működő, aszteroidákat kilövöldözgető ágyúja. Mert az elég nagy pusztítást tud végezni. Mondjuk egy ilyen (bár ez nem annyira erős, vannak sokkal durvábbak is - viszont elmagyarázza a működési elvet is)
erről a modról van szó Mech's Mods: Gears & Things és ezt a felállást nem vágom miért nem engedi összeeszkábálni
Az ott egy kétoldalas rotor? A kétoldalasoknak az a célja, hogy a végeit rögzíted le, és a közepe fog forogni. (mondjuk hogy így létrehozz egy forgó gyűrűt a hajód körül) A végei tehát 1 hajórészhez fognak tartozni, a közepe lesz új hajórészként definiálva. Az első tippem az lenne, hogy próbáld meg egy sima rotorral. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2015.01.07. 20:03:59
Egy előre legyártott modult hogyan tudok a saját építményemhez tökéletesen rá passzítani? Egy valaki által elkészített napelem modult szeretnék a saját szerkesztésemhez passzítani de hiába állítom be úgy hogy ne piros legyen a tárgy körvonala hanem zöld ennek ellenére mindig marad hézag a két alkotás között. hiába ugrálok a tetején nem ugranak össze:) Egy szolár napelemről volna szó amit úgy csináltak meg hogy behúzza egy dobozkába és ezt a dobot kéne valahogy rápattintani a meglevő alkotásomra.
Nem tudjátok nem fejlesztenek véletlenül valami értelmes liftes megoldás pl egy kötél tartó modult?
Sziasztok!
Tudnátok tippet adni a következő problémámhoz?
A játék korábbi verzióiban lehetőség volt a közlekedő szállítóhajókat birtokba venné és szabadon közlekedni vele.... Azután egy frissítésben bevezették a frakciókat és az utána rákövetkező frissítések után már nem voltak hozzáférhetőek. Vagyis, mindíg pirossal jelenik meg és a szállítóhajón minden hozzáférés le van tiltva. :(
Ez sajnos már nem olyan mókás, mert én sokat játszottam túlélő módban és olykor-olykor jó volt egy-egy hajót elkötni, hazavinni és a kis bázisomnál szétbontani, hogy az alkatrészeiből tudjak ezt-azt építeni.
Nos ez mostanra megszűnt úgyhogy a szállítóhajók valahol a messzeségben csak úgy tovarepülnek és max 1-1 ajtót vagy hajtóművet tudok róluk menet közben lebontani.
A frakció és a birtoklás-t agyon állítgattam, de a szállítóhajók továbbra is pirossal jelennek meg és nem hozzáférhetőek.
Előre is köszi.
(A game nagyon király, steamen 95-órát játszottam vele eddig.)
megkeresed a pilótafülkét,lebontod.visszaépíted és már tiéd is a hajó ha jól emlékszem elég csak a piros vonalig lebontani Utoljára szerkesztette: Caliph, 2015.01.10. 22:34:13
RoboKutya78: Azok tartalmát vonzza a gravitáció. Úgyhogy a hajót amikor szétbontod, azt egy gravitációs mezőben tedd, aminek az alján van egy begyűjtő blokk. Sokat nem szoktam survivorozni, így hirtelen ez jutott eszembe.
Modulok illesztgetése: próbáld meg azt, hogy először csak tedd le valahová a modult. Aztán másold le (a ctrl+x-re gondolok) a modult a de úgy, hogy célkereszted a modulnak pont azon a blokkján legyen, amivel te majd kapcsolni akarod a hajóhoz. Így a beillesztésnél az a blokk lesz a kiindulópont. Ha a beillesztésnél a célkereszted a hajódnak pont azon a pontján lesz, ahova te a modult be akarod illeszteni, akkor pont az a blokk fog pont ida illeszkedni, amit te kijelöltél korábban és amit most jelölsz hogy oda menjen.
A játék tényleg király :D De az a rotoros bug engem még mindig nagyon kiakaszt. Jelenleg konkrétan egyetlen rotor sem tartja be a szögelfordulási limitet nálam az egész játékban, legyen az új térkép, vagy régi. Maximális forgatónyomatéknál elég sok az eltérés már. Pl. be akarok állítani egy rotornak mondjuk 11,25 fokot minimum és maximum limitnek is, de az szépen és könnyedén tud mozogni -35 és +56 fok között. Hát kösz... és már hetek óta ilyen. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2015.01.11. 01:10:21
Találkozott valaki olyan problémával, hogy Explorer módban, belassulnak a hajók? Illetve az egész játék? Ugyan végtelenre van állítva, de a gépemen szépen fut a játék, azzal nincs baj, de a hajók nagyon lassan vontatottan gyorsulnak csak. Ha kiszállok akkor is. Más ugyan olyan feltételekkel indított játék rendesen megy. Szerintem nincs annyi épített cucc a pályán hogy gond lehetne, de nagyon idegesítő. Elkezdtem egy aszteroida bázist, még alig haladtam, de így nem is lehet folytatni, mert élvezhetetlen.
Azt próbáltad, hogy amikor beülsz a hajóba, akkor minden modul tulajdonosi jogát átállítod magadnak? Szerintem akkor megoldódna a problémád.
Nekem akkor hal meg ha egy kicsit bonyolultabb komplex dolgot akarok elindítani pl egy rakás fúrót vagy vágó eszközt. Totál belassul és nem is tér magához. :(
Az más, olyanom nekem is volt. Építettem egy 2600 fejes fúrót, na az tényleg megfogta, de azért csak ment. Ez is valami hülye bug. :( Mint pl amikor két hétig nem lehetett furkálni, mert ha hozzáértél a kőhöz mindenhol megjelentek össze vissza darabok. Legtöbbször a hajóban.... Voltak szép durranások. :)
Ezért isten igazából még a multiját se lestem meg mert tudom hogy papírfüzet mozi lenne az egész szerintem.
Épp most akartam kérdezni én is ezt, mer nálam is hasonló a helyzet szinte az alapbázisom van meg 2 begyűjtött hajóm és egyszerűen olyan irreálisan vontatott nekem is vagy csak az hogy még 3-4 még ellenséges hajó megy át a pályán és azokkal szenved a játék
Üdv! Egyetlen okkal regisztráltam most a fórumra, mégpedig hogy keressek két embert akinek kedve volna egy kis csatározáshoz Space Engineersben :D Én és egy barátom kb. már egy hónapja játszunk, de szerintem mindenki egyet ért abban, hogy lehetőségből rengeteg van a játékban, kihívásból viszont annál kevesebb. Ezért arra gondoltam, hogy a legjobb kihívást másik két játékos jelentené. A játék menete ahogy eddig gondoltam(közös megállapodás után ez biztos változna): -2v2 Survival a "Two Platforms" mapon kezdenénk -bizonyos időt nyersanyag gyűjtéssel és építgetéssel töltenénk (kb. 2 órára gondoltam, de az lehet kevés egy rendes hajó megépítéséhez) -modokat közös megegyezés alapján válogatnánk össze
Nagyjából ennyi jutott most eszembe. Az lenne a legjobb ha lenne egy összeszokott két emberes csapat, de akinek nincs ilyen ismerőse, az is szóljon nyugodtan, ha benne lenne és összeállhat mással, aki ugyanígy van. Aki jelentkezne írjon privátban ^^ (Ha valami nem tiszta attól még írjatok, hátha megoldódik mikor beszélünk)
Sziasztok abban kérnék segítséget ha tört játékban a survival mód cargo ship, 7 asteroida, 999 objektummal beállítva azt írja ki játék közben hogy low memory és nem enged építeni (nem laggol a játék), akkor érdemes meg vennem a játékot? Mert eléggé leköt viszont még jelenleg a mostani állapot is leköt, cargo ship nélkül is elvagyok (2 napja tolom) Megoldás lehet a ram vásárlás? köszönöm
mennyi a mostani készleted? mert ezt nem írtad.
A játékot mindenképp érdemes megvenned már csak a modok miatt is, de mivel semmit nem tudunk a gépedről, ezért nehéz válaszolni. Annyi biztos, hogy ha 4gb vagy annál több ramod van, akkor nem a rammal van a gond, ha kevesebb akkor lehetséges, de nem tudom biztosra. Egy dolog biztos, az a 999-es objektum egy kicsit overkill :D mármint az azt jelenti, hogy a mentésedben 999 repülő ore, steel plate stb. van, ami keményen terhelheti a gépet. Én 50-100 közé szoktam beállítani, mert annál nem kell több, mármint ha valami lebeg azt úgyis felveszem, ha meg valamit olyan sok ideig nem veszek fel, hogy még másik 50 object keletkezett azóta, akkor inkább törlődjön ki, mert már tuti nem találom meg.
köszönöm a lebegö objektumokat azért raktam maxra mert azt hittem abba a blokkok is bele tartoznak. a gépemet nem tudom fejböl de 6gb rammal nyomom valami dual core 2.7ghz gtx650 vagy 750 videjó kari
6gb ram szóval remélem 64 bites windowsod van :D akkor 64bites space engineers futtass. Ha eddig nem így volt lehet megoldja.
skacok mostanság kezdenek divatba jönni a zenelejátszó modulok a játékban Találtam már sima hangfalat ami egy bizonyos körzetben sugároz egy számot pl mass effekt zenéjét, vagy találtam olyan rotort is ami a megépített állomásodat tudja forgatni és talán a fordulattól függően zenél mint egy nagy lemezjátszó. Ezekkel csak az a baj hogy egy idő után baromira monoton lesz Nincs olyan modul amivel saját zenét lehet berakni? Tudom futtassak winampot , de ha már van ilyen kíváncsi lennék rá.
Na megvettem megjött a fizu :) 2nap szabi tökéletes volt 48óra alatt 25óra játék. vadász bombázó, mining kishajók elkeszultek, már csak a bontó/épitö hajóra kell kitalalnom valami tetszetös formát:)
Ha survivalban játszol, akkor érdemes megtekinteni a tegnapi "műalkotásomat". Kb 2 napja próbálkozom ezzel a játékkal is, így túl nagy tapasztalatom még nincs a dologban. Persze egyből túlélő módban indítottam el, platformon. Első bányász elúszott az űrben, a hiányosságai miatt (menet közben kellett szétbontanom) Ez a második. 8K (+2*3K) anyagot tud tárolni. Van dokkolója a platformra, hogy ne kelljen kézzel átpakolni. Van kő kidobója (felesleges dolgot nem cipelünk). Jól irányítható és tovább fejleszthető a begyűjtött anyagtól függően. Reflektor, detektor alapfelszerelés rajta. Leszálló talpa viszont nincs. Szűk helyen mindig letörtem. Így dokkolva tárolom. Majd ha lesz rá időm. még fejlesztgetek vele, mert érdekes játék.
Olyan nagyon nem is kell Bányászhajóra talp. Szépen eldolgozgat, leparkolom a dokknál utána. majd valami nagyobb hajónál kísérletezgetek a leszálló résszel. Addig meg anyag gyűjtés.
Mesterek Egy megvalósításon gondolkodom de kezdek bepöccenni. A következőt akarom megvalósítani: Van egy sok ajtóból álló hangár bejáratom segédfényekkel az oldalán. Szeretném azt megoldani hogy az ajtók egy bizonyos távolságon belül kinyíljanak a közeledő hajónak. Megvan az ötlet. Sensort tettem az ajtó tetejére a hangárba raktam egy időzítő kapcsolót amibe beraktam a csoportba szedett ajtókat. A sensornak megtanítottam az időzítő bekapcsolását. Egy kis időre mintha meg is nyílna az ajtó de azonnal becsukódik.Elvileg az időzítőn van egy egymásod perces késleltetés is.
Na jó látom ez a feladvány kifektette a fórum tagokat Itt a következő ötletem Az lenne a feladat hogy egy konnektorhoz szeretném csatlakoztatni a hajómat olyan megoldásban hogy amikor rácuppan a tetejére abban az pillanatban egy hangjelzést adjon le a rendszer. mindenem megvan hozzá egy alkalommal sikerült is megszólalnia de pont fordítva, amikor eltávolodtam akkor szólalt meg a nyomorék.Azóta egy mukkot se adott ki. van egy szenzor a fő dokkon van egy a hajón mind a kettő egy időben kijelez hogy érzékel, a hajóra tettem a hangjelzőt és a hajó szenzorához állítottam be az nem stimmel hogy milyen parancsot adjak a hangszórónak.
Nem fektetett ki, csak Survivalt játszom. Ott meg - a nevéből adódóan - a túlélés a lényeg. Tegnap este jött egy Military ship és szanaszét lőtte a mining ship-t. Nagyon örültem neki, mert még csak most próbáltam összeszedni az orvosi részleghez az anyagokat. Így persze nem volt hol újra éledni. Fél délután elveszett, mert csak akkorról volt biztonsági mentés. Készítettem egy barlangot az aszteroida belsejében, valamennyi védettséget ad a becsapódások ellen. A hajó roncsról minden értéket lebontottam és áttelepítettem a barlangba. A padló lemez alá két legnagyobb méretű konténer van elhelyezve és becsövezve. Még rengeteg munka van, de már alakul a dolog.
Egyszerübb kikapcsolni az égetést, már ha nem vagy még nagyon mélyen benne az építésben. Én ugyan nem szoktam kikapcsolni, mert elég fura, ha nem sérül a hajtómű mögött semmi.
Elvileg most próbáltam ki valami 125 acéllemezes kockát ezek talán jobban bírják a gyűrődést A sérüléssel nem lenne gondom csak ne 50% ban zabálja meg a bázisom alját egy sima meghajtó. Ma kreáltam a hangáramba pár rögzítő talpas leszállót csak az a baja hogy a hajóból nem tudom lekapcsolni csak külső konzollal megy. Sikerült a hangfigyelmeztetést is megoldanom a közeledésre 1 méter távolságra megszólal a földhöz képest. De a dokkoló még nem kóser akkor szól csak ha kicsit rántok rajta:) A következő ötletem egy leszállást segítő villogó lámpasor lenne ami valami hullámzó módon végigfut a leszálló közepén. Láttam egy hajót amin olyan villogás volt amit szeretnék csak nem találom. A legvégére valami értelmes kis méretben megoldható nagyméretű hangárajtó kéne de ez egy nagy falat lesz.
Egy másik kérdés amióta bekapcsoltam a tükrözést azóta minden építkezés kezdeténél a kék fal megjelenik hogy tudom erről leszoktatni a játékot? Nem figyelek rá elkezdi a térkép másik felén is építeni amibe belekezdek:)
Hali. Tegnap megnéztem a játékot, de eléggé el vagyok benne veszve. nincs valami magyar leírás az alapokról? Konkrétan azt sem tudom hogy kell lőni a hajóval... Bányászni már sikerült...
Nagyon sok magyar nyelvű oktató videó már elérhető. persze a játékban is találkozni magyar nyelvvel.
Srácok mi kell egy távírányításó hajóhoz kell egy jeladó kell egy antenna kell egy kamera Ennek ellenére ha lerakom a bázisomra a repülő ülést vagy a vezérlő pultot és az elérhetőhajókat nézem akkor csak a főbázisomat látom ahova letettem a vezérlőt. Mi kell ahhoz még hogy lássam a hajóimat a választható hajó listában?
Arra a bázisra (vagy hajóra) is kell antenna amiről irányítani akarsz.
A sima tányér antenna ami a Nasa módban van az nem jó a sima oszlop antenna kell?Vagy ide kéne tennem a jeladót is? Elvileg mindenből van egy darab az irányító központ tetején:) Lehet ebbe a kaszliba kéne bedobnom a repülő üllést elvileg az is van benne nem emlékszem:)
A távirányítani kívánt hajó esetén: - antenna legyen rajta, aminek a hatótávja elér odáig ahol te vagy éppen (szóval ha 5000m a hatótávja, az irányító hajó antennája is ezen belül kell legyen) - egy "remote controll" blokk (magyarul asszem "távirányítás") legyen a hajón - az irányítani kívánt hajó minden egyes blokkjának a tulajdonosa te legyél - a kamera nem létszükséglet, de nagyon hasznos hogy láss a hajóval amit irányítasz :D
A távirányító hajó esetén: - kell legyen rajta antenna (aminek a hatótávja elér az irányítani kívánt hajóig) - egy irányító ülés, amibe beülsz
Hogy hogyan kapcsolj át a másik hajóra, ha irányítani akarod: 1. Ülj be az ülésbe az irányító hajón és nyomj K betűt. 2. A jobb felső listában válaszd ki az irányítani kívánt hajó nevét. (az én esetemben ezt a hajót úgy hívják, hogy Arrow - a képen. Én magam a Battlewing-ben ülök.)
3. A hajó listájában keresd meg a távirányítás blokkot és kattints az irányítás feliratra.
4. Ekkor már te irányítod a hajót. Bármit nyomsz is, az fog reagálni. Olyan mintha egy székben ülnél az irányítani kívánt hajón. A szék ebben az esetben a távirányító blokk. A kamerát úgy tudod használni, hogy ilyenkor előhozod a G menüt, és a kamerát beállítod valamelyik slot-ba, hogy valamelyik szám megnyomására nézhess vele. Nyomd is le a számot ahova beállítottad és kész is vagy. De vigyázz, hogy ne menj ki egyik antenna hatótávjából sem! Se a távirányító, sem a távirányított antenna hatótávjából.
Nagyon fontos, hogy a távirányító blokkot megfelelően helyezd el az irányítani kívánt hajón! Különben a lehetetlennel határos lesz irányítani. Az Előre irány az, amikor a W-vel akarsz mozogni, a felfelé irány pedig amikor az F-el vagy a Space-szel. Ha nem így teszed le a távirányító blokkot, akkor másfelé lesz az előre és felfelé irány. A kamerát sem mindegy, hogy hogy helyezed el, arra is figyelj. A CAMERA felirat balról jobbra legyen olvasható és ne fejjel lefelé álljon.
Hű ha ezer hála a terjedelmes leírásnak most már tudom mi hiányzik a távirányítót felejtettem el azt hittem a jeladó bőven elég lesz :) A kamerákkal megszívtam párszor :) úgyhogy a felirattal vigyázok az antennákat még ellenőriznem kell a távolságot de azt hiszem azokat maxra húztam fel. Viszont akkor a távirányító teljesen felesleges a bázisom tetején hisz azt nem akarom irányítani. Akkor ezek szerint a jeladónak más szerepe nincs mint hogy tudd hogy hol van az a bizonyos tárgy az űrben.
A hajóval kinyitható hangárajtó elméletben 90% ra működik . Van egy segéd vonal ami piros vagy zöld ha berepülök a területére ami 50 m. Ebbe a sugárban sikerült beállítanom egy érzékelőt ami egy időzítő blokkot irányít amiben van az ajtó és egy hangeffektet szolgáltató hangszóró Elméletben ha behajtok a bázisra utána életbe lép egy másik időzítő ami x idő elteltével bezárja az ajtót hangjelzés kíséretében. bázison meg van egy érzékelő ami egy bizonyos távon belül kinyitja az ajtót. A projekt ami még izgat az az hogyan tudom megoldani azt hogy amikor kívülről hajtok befele és az érzékelő érzi a hajót kinyitja az ajtót hang effekttel eközben míg nyílik az ajtó egy led sor világítson addig míg kinyílik majd amikor becsukódik egy más színnel virítson.
február 23.ig 14 Eu a játék steamen akinek még nem lenne meg. http://store.steampowered.com/app/244850/
Na sikeresen szétlőttem egy szállítóhajót, de ahogy a darabjaira dokkoltam irányíthatatlanná vált az egész pörögtem mit macska a farka után nem tudtam mit kezdeni. Szenvedésem közben ráadásul kiléptem a hajóablakán innentől kezdve fuccs az egésznek mert nem tudtam vissza szállni elveszett a zsákmány meg a hajó amivel odaszánkáztam. Volna még itt mit finomítani:) A külső hajó irányítás bevált sikerült összehoznom. Ha most ketten játszanak és mondjuk egy hajó van azt hogy lehet megoldani hogy mind a ketten jogosultak legyenek a hajóhoz?
Üdv urak! LCD panelen hogyan lehet szöveget kiírni?
Itt van a Keen videója az LCD panel használatáról. Szerintem egész jó :)
A villogó ledsor az Programozható Blokk trükközés. Sajnos nem ismerem a programozási nyelvet a játékban, tervezem kitanulni, de egyenlőre nem hiányzik. És elég nehéz is első ránézésre :( Esetleg amit meg tudsz oldani: minden újabb sor lámpát egy saját Időzítő Blokkal aktiválsz, és a következő időzítő blokkot is a sorban az előzővel aktiválsz a Trigger Now paranccsal. (magyarul asszem "aktiválás most", vagy "aktiválás". Nem a START!! A start parancs a számlálót indítja el, míg a Trigger Now a számláló kihagyása nélkül azonnal aktiválja az időzítő parancssorában lévő utasításokat.) Persze mivel a trigger now parancs azonnal aktivál, lehet hogy a lámpák olyan gyorsan fognak aktiválódni, hogy nem is látod. Ha le lehetne vinni az időzítő blokkok számlálóját 1 másodperc alá, akkor minden megoldódna :D (A START paranccsal könnyű lenne megoldani) De 1-nél kevesebb másodpercet sajnos csak a programozható blokk tud számolni :(
Hogy 2 ember is jogosult legyen egy hajóhoz azt úgy tudod megoldani, hogy csinálsz egy frakciót, aminek mind a 2 ember a tagja. És a hajó tulajdonosa beállítja, hogy "Megosztás frakcióval". (A hajó K menüjében lehet)
Hm ez az LCD panel okos dolognak tűnik lehet inkább ez lesz a lámpa helyett A világításnál meg gondoltam hogy az lesz hogy időzítőt kéne csekkolnom rá. Kicsit macerásabb Kár hogy nem találom azt a hajót amin ilyen ledsort láttam világítani legalább onnan kimásolhatnám a megvalósítást. már átnyálaztam 450 oldalt a műhelyelemek közt de nem találom.:(
Ezekkel az új kerekded blokkokkal valami nem kóser Ha a félkör alakú blokkokból összerakok egy félkört és azt az alap kockára építem különálló blokk csoportként fogja fel ha ctrl+c nyomok neki akkor látszik hogy külön másolja ki.
Na végre ezt a leszálló effektet akarom megoldani a kifutómra hogy kell configurálin a lámpákat ehhez?
Köszi hogy belinkelted ezt a videót, így már én is meg tudom csinálni. És el is mondom mi a titok :)
Javaslat: Úgy rakd le párhuzamosan 2 oszlopba a lámpákat, hogy soronként haladsz nem oszloponként. Így egymás után lesznek a K menüben az 1 sorban lévő lámpák. (Persze miután kilépsz majd a játékból és visszalépsz, úgy is össze lesz keverve... Azt várom már hogy mikor jön be a space engineers-ben a K menüs listában az a lehetőség, hogy egyénileg állíts be sorrendet, vagy mondjuk rakja ABC sorrendbe a dolgokat mindig. Így sokkal könnyebb lenne megtalálni a modulokat. Mert most hogy rendezi őket? Az azonos blokkokat egymás után a letevésük sorrendjében. Ami jó meg minden, de mi van, ha valaki inkább ABC-ben szeretné?)
Össze is dobtam gyorsan egy állomást.
Hogyan állítsd be:
Villogási késleltetés: Én 14 sor lámpát raktam le. Az egyes lámpasoroknak növeld folyamatosan ugyan annyival a "villogás késleltetését". Nálam ez hogy nézett ki: - az első kettő lámpa (első sor) késleltetése 7% - 2. sor: 14% (+7%) - 3. sor: 21% (+7%) - 4. sor: 28% (+7%) ..... 13. sor: 91% 14. sor: 98%
Természetesen máshogy is beállíthatod. És azért döntöttem emellett, mert így kb. akkor indul újra a villogás, amikorra végig és a soron. (A villogási idő 2%-a kihasználatlan) Tehát nincs olyan időpillanat, amikor ne égne lámpa. Ha mondjuk úgy állítod be a késleltetést, hogy 3%, 6%, 9%, 12% ... 39%, 42%, akkor a rendelkezésre álló villogási idő több, mint felében (58% (100-42)) nem fog semmilyen lámpa sem égni.
Eltérhetsz úgy is a sortól, hogy mondjuk: (kettesével haladsz) 1. és 2. sor: 7% 3. és 4. sor: 21% (+14%) 5. és 6. sor: 35% (+14%) ... 13. és 14. sor: 91% Ilyenkor a világítás sokkal "szaggatottabb" lesz.
Villogási időköz: Az én esetemben ez 0,4s-on volt. Ez az az idő, ami alatt a teljes lámpasor végigvillog. Tehát minél kisebb, annál gyorsabb a jelzőfényed. (Ehhez van viszonyítva a villogás késleltetése.)
Villogás hossza: Az éppen látott fénycsík hosszával tudsz babrálni. Ebben az esetben a jelentése kb.: a lámpáknak hány százaléka égjen egy adott csík végigfutásakor.
A hatósugár, fényvisszaverődés és intenzitás már ismerős, valamint a szín beállítása is. Miután megvannak a beállítások, és össze-vissza villog a jelzőfény, akkor nyomj egy ki-be kapcsot az összes lámpára egyszerre. (rakd őket csoportba) Az után jó lesz. Remélem sokat segítettem :)
Hónapok óta bugos a space engineersem. A motorok nem tartják be a limiteket. A hiba akkor jött elő még hónapokkal ezelőtt, amikor letöröltem 1 blokkot, ami a motor forgó részéhez csatlakozott közvetlenül. Közvetlenül az után, miután kijött az a frissítés a játékhoz, amiben bevezették, hogy le lehessen csatlakoztatni a rotorok forgó részét, majd újracsatlakoztatni. (Attach, Detach) És azóta az egész játékban bugos az összes motor. Már letöröltem, majd újratelepítettem a játékot, bugos maradt. Hiába kezdek új térképet, az új térképen is minden motor bugos lesz. Visszamenőlegesen az összes meglévő motorom is a játékban bugos lett. Egyszerűen hihetetlennek tartom ezt. Nálatok is fent áll ez? Ezzel konkrétan használhatatlan az összes motor a játékban! Pedig mennyi szép dolgot tudnék csinálni velük :(
Nálam se kóser az épületet forgató rotor (motor) nem mozdítja meg az központi állomást csak ha rápiszkálok egy kicsit.
Ehhez kész műszerész mérnöknek kell lennie az embernek:) Ez egy kicsit bonyolultabb eset amit kiszemeltem megpróbáltam átültetni a saját leszállómba de amint te is mondtad a lámpasor elnevezése meg csoportosítása kifogott rajtam már.Az én esetemben majdhogynem ennek a sornak a 2 szerese kéne De a te leírásod alapján megkísérlem újra a feladatot. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.02.23. 09:30:57
Néha olyan alkotásokat találok amiben már kételkedek hogy egy emberke csinálta meg hogy azt egyáltalán saját kezűleg csinálta e Nem tudom van e valami random generátor az építkezéshez, de remélem ezt a játékot a cheat készítők nehezen bevehető játéknak minősítik majd.
Valamivel meg lehet könnyíteni a termelés skript ami ha beállítom hogy x típusú dologból y menyiséget dolgozzon ki ha elfogyott?
Amit linkeltél videót, abban már tényleg úgy szerepel a villogó fénysor, amit csak programozható blokkal lehet kivitelezni. Egyrészt mert csak a programozható blokk képes (rajtad kívül persze) a lámpák színének megváltoztatására, az időzítő blokk nem nem. És ráadásul egy lámpaoszlopon egyszerre több fénycsík is mozog. (a második, hosszabb fénycsíknál) A szenzorokkal és időzítő blokkokkal aztán már nem nehéz megoldani a többit. Csak annyi plusz tudást kell ismerni hozzá, hogy hogyan néz ki az a parancssor a programozható blokkban, ami a lámpák színét változtatja. (meg persze a villogási üzemmódjukat)
A programozható blokkokat ha kiismered, akkor szinte bármit megvalósíthatsz a játékban. Csináltak már velük automata dokkolót!, amit ha ráraksz egy kis hajóra, akkor: Neked csak közel kell repülni a hajóhoz. A szkript szenzorokkal vízszintbe állítja a dokkolandó hajót, megkeresi a csatlakoztató blokkot, közel repül hozzá és automatikusan csatlakozik is rá. Nem semmi. https://vimeo.com/115796138
termelés szkript: Ha ismered a programozási nyelvet, akkor valószínűleg könnyen fogsz tudni írni egy ilyen szkriptet. Átfutottam most a Steam-et, hogy csinált-e már valaki ilyet, de sajnos nem találtam. Ha elérkezik a nyári szünetem (augusztustól-szeptemberig) akkor tervezem megtanulni. (Csak ugye nehéz lesz, mert nincs magyar nyelvű segédanyag hozzá.) De addigra legalább hátha kijön a nagy frissítés a Space Engineers-hez.
Nem tudom olvastátok-e a hírt: tervezik a játékot áttenni DirektX11-be. Hogy képes legyen több magot is kihasználni a prociból a játék. (Mondjuk hihetetlennek tartom, hogy csak most jutottak el idáig :D ) Plusz írnak egy oxigén algoritmust is, és tesznek bele a játékba bolygókat, és növényzetet. (Átemelik a Medieval Engineers-ből) Még valószínűleg elég sok időbe fog telni mire kész lesznek vele, de már legalább elkezdték :D
Remélem kezdenek valamit ezzel a barominaagy betöltési idővel is valamit mert egyszerűen akár kávészünetet is tarthatok egy sima blok keresése közben a betöltések miatt. Semmi más gondom nincs csak ez a nagy várakozási idő ne lenne.Ja meg nem tudom miért volt az hogy a kolléga hajóját mentem el meglátogatni és akkora dögöt csinált hogy szinte mozogni se tudtam a játékban. Nem tudom mit művelne a gépem ha egy 20 fős szerverre mennék fel egy kicsit körül leskelődni. Tényleg ezek a szerverek hogy működnek állandóak vagy a játékosok csinálják meg őket saját gépen.Bár most jut eszembe ez hülye kérdés volt mert a múltkor valaki feltévedt a szerveremre nem tudom melyik barát lehetett mert barátoknak csináltam.
Más gondolkodok valami bányász szalag kidolgozáson Arra gondolok hogy gravi generátor segítségével utaztatni kellene a kibányászott ércet:) Múltkor kollégával szórakoztunk egy aszteroida belsejében labdáztunk az ércekkel. Láttam olyat is hogy egy gravigenerátor segítségével egy pajzsot kreáltak az ércekből
remélem nem lesz teleszórva DLC-kkel a játék.
Srácok adjatok ötletet ennek a megvalósítására. Van egy baromi naagy hangár ajtóm A szélén a fekete pöttyök a világítás alatt egy talphoz hasonló reteszelő van berakva.
Ez lenne az elképzelésem http://kepkezelo.com/images/07glrm55nndjx3yi0h.png Erre a falra kéne úgy megoldanom a dolgot hogy a pistonok teljesen bele süllyedjenek a falba annyira hogy csak az ajtó lapja álljon ki http://kepkezelo.com/images/3k3sno04enfmxbgxyuv5.png Eme remek ajtó konfigot szeretném megoldani átültetni. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=392930069&searchtext=hangar+
Mikor lesz a nagy ráncfelvarrás tudja valaki? Kezd a lelkesedésem alábbhagyni emiatt az istenverte nagy betöltési idő miatt.Nem tudom nektek mennyi időt vesz igénybe egy blokk kiválasztása de ami nálam folyik az eszméletlen.
Nekem a legelső betöltés pár perc, de még nem zavaró. Utána semmi probléma.
akkor nem vágom miért kell akár egy percet is várnom két blok kollekció közt malmoznom. Mikor jön a nagy fress??
Csináltam egy 3x3-as profilú, kisméretű fúróhajót, ami dúrván elkezd rázkódni, mikor bekapcsolom a fúrókat. Guglival kiderítettem, hogy növelni kellene a hajó tömegét. Milyen megoldást javasoltok, mielőtt fölöslegesen nekiesek bárminek. Eddig próbáltam 2db mesterséges tömeget, de nem értem el számottevő javulást, ahhoz képest, hogy mennyi kobaltot (és az érc finomításába időt) belefeccöltem. Light blokkokat cseréljem heavy-re? Építsek még hozzá valamit?
Továbbá miért van az, hogy mikor elkezdek ezzel bányászni, néhány ércet nem vesz fel a fúró, és mindenfelé elkezdenek szétrepülni. Pedig nem tolom neki dúúrván.
Én elösször megpróbálnám egynél több giroskópot rakni a gépre de lehet a tömegnövelő jobb megoldás csak azt meg pozicionálni kell hova akarod tenni. nekem 2 giroskóg megoldotta a gondot simán elvisz 3 drillt. Csak a kavicsokat dobálja kifele valahol van egy kidobó telepítve a hajón kapcsold ki és nem dobálódzik tovább.
Három giróm van, a koordinátarendszer 3 irányába néznek. És 9 fúróm van :) Kidobóm nincs a hajón, nem raktam rá. A dobálást úgy értem, hogy közvetlenül a fúrófej pöccinti ki az ércet, ahelyett hogy "felvenné". Bár lehet a rezgés miatti oldalmozgás veti ki, nem tudom. Olyan, mint amikor kézzel fúrsz, és nem "gravitációs bányászást" csinálsz, és elkezdenek mindenfelé röpködni az ércek.
milyen módban tolod? A fúrófejeket illendő összekötni egy konténerrel amibe lepakolja a cuccot mivel a fej tárkapacitása igencsak kicsi. Ha túlélő módban tolod.
Túlélőben. Természetesen össze vannak kötve conveyor-on keresztül 2 nagy konténerrel.
akkor utolsó ötletem ha nincs engedélyezve a kidobási effekted akkor az összekötők vagy rossz helyen vannak és pirosan világítanak vagy megsérültek út közben és azért világít pirosan. más ötletem nincs:)
Munkásan telt a mai napom. Először minden blokkot átraktam heavy-re, aztán még adtam hozzá, hogy nézzen is ki valahogy az űrhajó. Lényeg, hogy 21 tonnáról felment 57 tonnára a tömege. Ugyan úgy rázkódik. Tovább gugliztam, egy helyen írták, hogy a fúrófejeket 180 fokkal el kell forgatni egymáshoz képest, hogy kioltsák egymás fordító nyomatékát. Elforgattam a 9-ből négyet. Rázkódik. Raktam minden irányba még két giroszkópot, hátha... Jelentősen csökkent a rázkódás, de még nem az igazi. Mindenesetre elég jól lehet így már folyamatos alagutat fúrni az aszteroidákba, dől az érc dögivel. Azért lehet rakok még majd hozzá giroszkópokat. Ja, visszaszedtem a tömegéből is, most már csak 43 tonna, a rázkódást nem befolyásolta a csökkenés. Lehet ezen is adjusztálok még, ne legyen fölöslegesen nagy tömege. Az ércdobálódás továbbra is fennáll, de talán nem akkora mértékben, mint tegnap. Úgy néz ki a rezgéssel van összefüggésben. Az conveyor rendszer egyben van, nem marad a fúróban semmi, másodpercenként átkerül a tárolóba minden érc.
Szóval ez egy egész jó kiinduló állapot, hogy csináljak még egy kishajót, szerviznek (hegesztés, flexelés, nagy tárolóval), amivel majd építek egy nagy, bányászhajót. Arról láttam videókat, hogy nem rezegnek.
:) na csak összejön a végén neked a dolog:) Nekem meg nagyon nem megy a játék 10 15 fpseim vannak nem tudom ez mennyire gáz:) nem tudom hogy lehetne feltornászni Új windows 8 rendszerem van gondoltam csökken a betöltési időm... tévedtem ugyanannyi:( Látom egyre gyarapodnak az amorf alakú blokok hál istennek:) és végre van lift kabin is aminek szintén örülök Sőtt hogy ha nem szeretnéd a kész hajódat roncsként viszontlátni a barlangod végén akkor van egy jó pajzs kezdemény amit sajnos egyenlőre az alkotója a gravitáció generátor blokjába alkotott meg. Még nem tudom hogy milyen sérüléseket fog fel a videó alapján a fegyver ütötte sérülést igen.
srácok valaki segítsen:) Ezt a szép méretes négyajtós hangárat szeretném megmozdítani Kétoldalas motorokat tettem mind a 4 sarokba a szélén lévő kék csíkos elem egy hajólábhoz hasonló beállítási lehetőséget tartogat Annyit elértem hogy a motorok bekapcsolásnál önmagukban forognak Az ajtót blast door blokok alkotják.