erre értettem én is, sajna a skyrim nem igazán fogott meg azonkivül ha vki nem akar nem vesz modot ha meg tetszik neki akkor arra még mindig ott a torrent :)
Srácok még mindig nem lehet kis blokkot összehegeszteni a nagy bokokkal? Csináltunk a kollégámmal egy bázist amire alkottunk egy járművet kis blokokkból gurul meg minden csak túlzottan pattog meg idióta módon kanyarodik. Van rajta tömeg ha azt kikapcsolom elszáll mint győzedelmi. Olyan ötletem támadt mind hogy öko kocsi és konnektorra kéne dugni:) Összekötővel szerettem volna a bázishoz rögzíteni.Ezt most úgy tudtam megoldani hogy leraktam a Bázisra egy kis hajó talpat arra elkezdtem blokkokból építeni egy falat hogy az összekötőt beleépítem Kiszedtem a talpat és elszállt volna ha nem állok rá a kocsival.Most megfordítottam a leszállótalpat alá álltam a kocsival majd felrögzítettem a talpra. A talpat kikapcsoltam és körbeépítettem.Így úgy néz ki mintha garázsba parkoltam volna vele De brutál nagy helyet foglal 3*5 kockát.Miközben raktam a kis kockákat és az egyik oldalánál úgy nézett ki mintha odatapadt volna de ne.
A bázisunk elég viccesre sikeredett. Beimportáltam egy hatalmas 3ds gömb bolygót amiről később kiderült hogy a közepe üres. Akkora volt a hely benne hogy elfér mind a 11 materiál egy 100.000 m3 es kisbolygók.
Egy kérdé Nem tudtok olyan speakerről amibe én tudom megmondani mit játsszon le? Vagy mennyire bonyolult volna egy sound effekt készletet kreálni?
Kicsit nagy blokkal csak trükkel lehet megcsinálni nagy hajó rotor alapba beleteszed a kishajó rotor fejét , igen az auto irányítás nem könnyű beállitás kérdése ( helyzet jelző) :)
A rotor szép és jó buli ükszik CSak két gondom van vele 1 bármit csinálok vele sose fogja egyenesben tartani a falat amit ráteszek egy fél kockával mindig el fog mozdulni nem tudom hogy kell lefixálni a motort hogy ne forogjon. 2. Amikor a motorhoz kapcsoltam a kis blokkot a játékom elkezdett belaggolni szaggatni meg recseg a hang is amíg nem kapcsoltam össze a rotoralkotó elemeket minden okés volt.
Hát igen, sok más mellett a motor is full bugos. Állomásomhoz akartam feltenni napelemeket meg oxigén farmot úgy, hogy beforgatom a nap felé a 100%os hatékonyság miatt. 2 elforgatott motorral meg is csináltam, aztán szétrobbant, újra megcsináltam kicsit máshogy, megint szétment. Kaptam egy ötletet, hogy a 2. motort, azt ne csak simán tegyem oda, hanem 2 motort fordítsak egymásnak és kössem össze őket, így most jónak tűnik, de lassulást én is tapasztalok, amikor arra nézek és közel vagyok. Jó lenne, ha egy-két frissítésben az újdonságok helyett inkább csak a javításokra koncentrálnának.
hol késik a megígért nagy ragtapasz? Lehet arra vártak hogy a skrym féle mod-os dolgot hogy nyeli le a nagyközönség? Hál isten elvetették a bulit tutti hogy a space enginert is fizetős rendszerbe taszították volna.
Még mindig nem tudom hogy lehet lekopizni egy szín árnyalatot a letett blokkról hogy a kezemben levő is olyan színű legyen. Kicsit macera A toolbox által kiválasztott színkódot nem tudom rendesen kikeverni a játékban a boxban meg elég macera megtalálni azt a blokkot amit ki akarok színezni csak úgy találom meg ha megrongálom a blokkot.
Nincs olyan ajtó aminek az ajtónyitójához lehet hangot rendelni ne keljen szensorokkal szopni?
nyisd az ajtót gombbal és timer blockban hozzátársítod a hangot
Ja pont ezt csinálom de ezt le kéne butítani:) Nincs ebbe a rohadt játékban visszalépés gomb baromi zavaró ha egy projekt végrehajtása közben egy piston tetejét lekapod és összedől a rendszer amit kreálsz és nem mentesz közben:) Épp egy napelem rendszert másoltam lefele amikor belecsíptem a rendszer közepében levő pistonba :(
:D ....
A másik gondom Csináltam egy napelem kinyitó rendszert egy megalkotott rendszert másoltam le a játék alap dolgaival semmi módot nem tettem fel rá. Tökéletesen működött a generátorokat lecseréltem a bázison akkumulátorokra simán ellátta energiával a rendszert, mentettem kiléptem. Másnap jelentkezek befele a játékba egy pillanatig semmi probléma nem volt, majd ahogy elkezdtem közelíteni a napelemhez elkezdett fel le rázkódni szikrázni meg mi anyám, majd egy idő után szétszakadt. Aztán rávettem magam a más által összerakott elemet hajóvá alakítás után csatlakoztattam a bázishoz. Ez az elem jelenleg nem csinál semmi furát, működik. Azt hittem azért szakad szét mert pont ott volt vége a gravitációs vonalnak. A fele grav alatt volt a másik nem, így megszüntettem a gravitációt a napelem körül, de ennek ellenére szétszakadt ismét. Nem értem a dolgot, pedig mindent ugyanolyan elemekkel csináltam meg mint ahogy fel lett építve az eredeti. A motorok 0-180 fordulaton maximális nyomatékkal fordulnak ki a helyükről -1 és 1 es sebességgel haladva a kicsomagolás irányának megfelelően. Bár vicces hogy egy ablaküveget kellett használnom a piston tetején meg egy blastdor elemet a súlyozásra és az üveg tetején sarok csatlakozással ül a motor nem teljes felületével érintkezve. Ezt a napelemet használtam fel Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.05.03. 09:53:19
Csodálom, hogy még csak most tűnt ez fel neked. A játékban a piston és a motor rendszerek full bugosak (ahogyan még jó pár másik dolog is). Össze vissza remegnek, szétrobbannak. Lehet, hogy 1 évvel ezelőtt még jó volt, vagy kreatív módban jól működik, nem tudom. Amúgy olvasni nem szoktad a kommenteket? :) 650-esben írtam neked, hogy ez a helyzet. Utoljára szerkesztette: franky79, 2015.05.03. 11:01:39
azt lehet tudni, hogy milyen hibák milyen besorolással vannak? pl. mikor fogok tudok újra megszületni a hajómban, mert az utolsó patch óta szűkebb helyeken belehalsz a születésbe és mikor tudok foglalni újra szállító hajókat, mert korábban is rázkódtak, de szintén az uccsó patchben ezt megduplázták, így már a közelükbe menni is életveszélyes, nemhogy beléjük
Srácok kérdés gyors megoldást várom rá:) Szeretném ezt a problémát megoldani de félő hogy cc+ lesz. Van egy ajtó nyitó rendszerem időzítővel amin egy hang is csatlakoztatva van. Szeretnék ehhez egy Lcd kijelző sort csoportosítani olyan feladattal hogy amíg az ajtó nyílik egy sok képből álló mozgó redalert felirat legyen látható ez a piros villogó kb 10 kép egymásután, Ha kinyílik az ajtó ez a redalert jelzés váltson át zöld mozgó jelzésbe. úgy megoldható lenne a dolog ha csak egy sima piros jelzés világítana és amikor nyitva az ajtó zöldre váltana de nem lenne animált. Ötleteket várom vagy esetleg egy cc+ programnyelvet :)
Tényleg az se lenne rossz ha lenne egy lista a számítógép parancsokhoz. Furdalja a kíváncsiságom mit lehetne ezzel művelni, de nem ismerem a nyelvét. Jó lenne ha ezt is átgondolnák a srácok mert ne várják el egy mondjuk 15 éves gyerkőctől hogy perfekt cc+ ismerettel született. Utoljára én is szakközépben találkoztam napi pár órás szinten ezzel a nyelvvel mégse tudok kiíratni még egy szöveget se.
Előfordult már olyan veletek hogy az alkotott tereptárgy mondjuk kisbolygó belsejébe estetek és nem tudtatok kijönni belőle? Nekem tegnap összejött. A bolygóm furkálása közben valahogy beleestem a közepébe és esélytelen volt kijönnöm onnan Nem tudom ilyenkor mit lehetne tenni ha az ember nem használja ezt a tools progit, mert ennek segítségével tudtam adni egy újabb koordinátát a karakteremnek és sikerült kimásznom a buliból.
Próbáltad már kifúrni magad? Sokáig egy irányba...
úgy látszott mintha az általam lerakott blokkok alá kerültem volna ki is szedtem egy kockát, de ismét a láthatatlan materiál halmaznak ütődtem.
Azt hiszem most jön el az a pillanat amikor sutba vágom ezt a rakat szart és megvárom hogy mikor fogják a játékban felgyülemlett bogarakat kiirtani. Ez a szambafejmozgás most komoly így kell kinéznie egy értelmesnek indult játék karakterének nyugalmi helyzetben sodródva az űrben? Ismétlem nem nem én rángatom a szerencsétlent.
C# a programozási nyelv és 5sec volt megtalálni http://forums.keenswh.com/forums/guides-tools.410941/ de úgylátom senki de senki nem olvas fórumot vagy nem is keresi arról nem beszélve hogy steamen is fent van egy rakás leírás c:\Steam\steamapps\common\SpaceEngineers\Tools\ itt egy docu file alapból Bug report téma még mindig itt van http://forums.keenswh.com/forums/bug-reports.326950/ leírás menete etc. De komolyan ez a hivatalos fórumja a játéknak illene végig nézni mert nem először linkeltem be ide de ezek szerint senkit se érdekel... Utoljára szerkesztette: VanHohenheim, 2015.05.08. 15:56:58
tudok erről a fórumról, meg is néztem, hogy mások is panaszkodnak, hogy nem tudnak megszületni, de én ahogy írtam egy olyan listára lennék kíváncsi, ahol az ismert hibák vannak vezetve a készítők által és hogy azokkal mennyire foglalkoznak, vagy másodrangúként kezelik, mint pl. az ubuntunál VanHohenheim úgy nyilatkozott, mintha tudná, hogy mivel foglalkoznak magas prioritással, ezért feltételezem, hogy van ilyen oldal, bár lehet, csak tippelt :)
Az ugye tiszta, hogy ez egy programozási nyelv speciális utasításokkal/paraméterekkel, ami jóval összetettebb egy bat/bash szintnél? Nem vagyok programozó, de annyit leszűrtem a minimális angol tudásommal, hogy alapvetően úgy kell a játékban programozni, mintha egy rendes C# kódot írnál, azt meg megtanulni/leírni nem lehet csak úgy pár mondatban. Ha meg akarod tanulni, akkor keress a neten egy magyar könyvet a C#-ról kezdőknek. Amúgy meg szerintem is hülyeség ez ebben a formában. Nem értem mért nem egy jóval egyszerűbb nyelv szerkezetet választottak valami basic alapokon, ahol csak annyit kellene beírni, hogy if szenzor(ajtonal)=1 then ..... Azt meg lehetett volna 1 óra alatt tanulni és nem hiszem, hogy ennél bonyolultabbra szükség lenne.
Na akkor viszont ezen jó lenne ha változtatnának nehogy már nekem keljen megtanulnom egy programnyelvet hogy egy karika nélküli játékot ne tudjak 100% osan kihasználni. Meg lehetne ezt oldani okosabban is szerintem. Biggyesszenek rá egy 16 os karikát akkor. Pl ha már ezeket a programkódokat megosszák leírhatná hogy milyen blokkok legyenek letéve hogy a program fusson. Vagy csak a blokkok beállítási paneljeiket kéne egy kicsit értelmesen átgondolni és ki lehetne váltani a programozó blokkot Pl egy ötlet mondjuk az lcd panel esetében megoldható lenne egy kétfunkciós kijelző megoldás gondolok itt a ha parancs használatra világítson kéken ha meg bezárt az ajtó váltson pirosra. vagy az időzítő blokkoknál ha beteszem az eszközt lehetne egy kicsit több a választható parancsmenyiség. Tényleg sokat képzelnek a megszállott játékosok tudási szintjéről vagy ámerikában az anyanyelvük helyett már c++ ban írják a dolgozataikat a nebulók?
Árulja már el nekem valaki Gondolom itt nincsen modder köztetek mert talán csak ő tudná erre a választ A liftek esetében mi a kórságnak kell különböző magasságoknak még egy blokkot készíteni amikor az alap pistonok esetében ott van a lehetősége annak hogy megadjanak egy maximális emelési magasságot és a mérnök ki tudja szuszakolni milyen magasra akar emelni. Bár a pistonokból is van különböző méretű de ott megértem miért. A liftek esetében nem vágom. Eme utolsó lift esetében az, üveglapra gondolok ott pl mért kell 8 blokkot csinálni az emelési magasság miatt? Ezek miatt egyre nagyobb lesz a játék és egyre átláthatatlan lesz. Még jó hogy a világítást nem úgy oldják meg hogy amilyen színt akarok olyan blokkot telepítek.
Pontosan tudni kell C# faszául aztán tanuld meg az SE API-t ami szintén jónehány sor és neki eshetsz ingame programmingnak vagy használod azokat a scripteket amik workshopban vannak.
Ezért kell angolul tudni, a játék menetet nem befolyásolja hogy tudod-e használni a programmingblockot vagy nem, Egyébként levan írva h a workshoppos scriptek hogy működnek milyen cucc kell hozzá de minn írtad nem tudsz angolul így hiába van leírva ha nem érted. Azt hogy miért ezt a nyelvet választották jó kérdés , erre a legjobb példa minecraft java alapú és ahoz egy mod a Computercraft abba meg luába kell programozni www.computercraft.info de ez is full angol szóval 2 lehetőséged van vagy megtanulsz angolul vagy felejsd el a programozó témát attól még ugyanúgy fogsz tudni játszani és ha szerencséd van lesz olyan ember aki hasonló vagy pont olyan scriptet tesz fel workshopba ami neked kéne, és ezt nem megbántásból írom de muszáj az angol. Utoljára szerkesztette: VanHohenheim, 2015.05.14. 15:17:20
hm nem tudom ez most jó lesz nekünk vagy kezdhetjük kukázni a játékot? Ez nekem kb úgy hangzik mintha lemondott volna a játékról a fejlesztői csapat? Csak az elejét futottam át chromos fordítóval.
Írják, hogy nem adják fel a játékot, mert egyébként is jól megy a bolt. Hanem a moddereknek kedveznek ezzel (Gondolom egy csomó tartalmat csinálnak majd hozzá. Ingyen.), így a fejlesztők a koncentrálhatnak az eredeti terveikre. Illetve -remélem- a bugjavításra.
Jól vettem észre hogy van volt olyan mód amit modder talált ki és később bevették a játék alkotó elemei közé gondolok itt pl a voxelre ez úgy rémlik mintha külön mód lett volna. Aszteroida építgető cucc.
:) ez egyre jobb lesz! Nem elég, hogy már akkor eladják a játékot és keresnek rajta, amikor még nekik kéne fizetni béta tesztereknek, hogy legyenek tesztelők, és emiatt követelni sem lehet rajtuk semmit, de már programozókat sem foglalkoztatnak, mert a lelkes fizető béta teszterek közül biztos lesznek olyanok, akik majd farigcsálják a kódot és nekik csak annyit kell csinálni, hogy beolvasztják azokat. Zseniális! Így kell 0 kiadással maximalizálni a profitot! :D Tuti be fogják vezetni a fizetős tartalmakat is, miért ne, mégtöbb ZS :D
A skyrim esetében Gabbent leszavazták az ilyen bulival kapcsolatban remélem itt nem győzik meg hogy helyes az ötlete. De szerintem még a dlc bevezetése se nagyon jó ötlet ebben a műfajban. Max játszhatatlan lesz a játék egy idő múlva ha ellenőrizetlenül dobálják bele a módokat.
Kérdés Nem lehet megoldani a gravitáció beállítását a magasság megadásánál hogy csak azon a szinten hasson ameddig a generátor van elhelyezve Ne tükörben működjön a magasság beállítás. jó lenne egy felező kapcsolót betenni vagy mínuszos csúszkát kreálni mindegyik adathoz.
Indítottam tegnap este egy új Survival-t, oxigénnel. Elkezdtem a kezdő hajó hátuljára egy drill-t építeni, és a hozzávaló alapanyagokat összegyűjteni. A szilikon elég sokára lett meg, közben ugye elég jól feltérképeztem az űrt, és találtam egy elhagyott, komplett hajót (modok nincsenek berakva). Nagyméretű, úgy néz ki, mint egy óriási vadászrepülő. Egy csomó alkatrésze cirill betűs. Ez mi? :)
most volt valami a frissítésben ami a Survival volt kapcsolatos a bejelentkező oldalon mintha ezt olvastam volna.
Én meg beletapostam egy dokkoló gyűrű projektbe 3 ajtó van benne világítás hangjelzés és vagy 7 időzítő egységgel mükszik a cucc.
Ezt találtam ki a dokkoló gyűrűre.
Bakter és ezt nem mi magyarok találtuk ki hanem másnak jutott eszébe a kivitelezése :) Rubik kocka enginer módra:) Eszement a belső terület kidolgozása.
Most már csak az lenne a tuti ha meg lehetne oldani azt hogy egy szerelő robot járőrözne a bázis körül és a sérüléseket érzékelve megjavítaná azokat.Ha túlélőben tolod akkor meg feltankolna a megfelelő alkatrészekkel és tovább javítana. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.05.22. 23:03:27
Srácok Sürgőbe kéne javaslat ne csak én firkáljak mindig:) Szeretnék csinálni egy olyan rendszert ami a dokkoló rendszert dokkolás előtt kitolja a hajóból nem akarom hogy a hajón ott látszódjon a dokkoló karom Arra rájöttem hogy szelepek és összekötőkre lesz szükségem Arra is rájöttem hogy az összekötőkön levő kis fehér vonalaknak azonos állásba kell lenniük. Arra viszont nem jövök rá hogy a szelepek tetejére tett összekötők, 1 miért csak darabonként kapcsolódnak fel. 2 miután a 4. összekötő rácsekkol a dologra miért törik szanaszét a szelep teteje?
Nem hinném hogy a szelepek ajtajának is azonos helyzetben kéne állnia? Az lesz most a következő Vagy baromi gyenge a 4 szelep és azé repednek el?
Éljen a dx 11 update. :)
mi hol merre?
Előfordulhat az hogy némelyik mód vagy háttér nem muzsikál úgy dx11 alatt mint dx9 alatt nálam pl az S light modell illetne a Nasa mode furcsán más színű dolgokat művel A jupiter hátteret totál kivette és a csillagos hátteret meg olyan olajfoltos összemosott képpontokat kreált.Majd csinálok képeket róla. Az S light modell meg olyan mintha hideg fényt adna ki magából Lehetne egy kicsit több grafikai beállítási mód ha már bebiggyesztették ezt a próbálkozást.
Tényleg jó a DX11, végre nem úgy néz ki a hajó, mintha egy rajzfilmből jött volna. Az aszteroidák, ércek pedig brutáljól néznek ki (egy bizonyos távolság felett). A csillagokkal teli skybox szintén.
Viszont kiderült egy komoly gond a mentések, beállítások helyével kapcsolatban. Minden a C:\Users\"felhasználó név"\AppData\Roaming\SpaceEngineers -ben tárolódik, ami most hétfőn, mikor legyalultam a Windows-t a C:-ről szépen elveszett. És nem is lehet máshova átirányítani. Nem értem miért nem csinálták meg alapból a ...\Dokumentumok\My Games-be, mint minden más játék. Pont az ilyen esetek elkerülése miatt van nálam a Dokumentumok átirányítva a D: partícióra.
Hm nekem valahogy totál setét lett a játék meg egyes modok nem úgy dolgoznak ahogy eddig lehet újra kéne telepíteni a dx miatt? Egyáltalán lehet olyan buli hogy a dx miatt nem megfelelő valamelyik mód? tippelek itt a nasa modra. a jupiter hátteret meg be se tölti. A másik Loptam egy kezdőhajót valakitől minden funkiót lefrissítettem én hozzáférésre. addig semmi gondom sincs amíg bent mókolok a kabinban majd amikor kiszállok a karaktert mintha kilőtte volna valami az űrbe legalább 100 kmre elszállok és remeg a karakterem mit a nyárfalevél miután kiszállok és félórás újratöltés után újra jó a dolog de amint ismét beszállok és ki újra kilő.
sokkal sötétebb igen, de pont így van jól szerintem. Eddig túl világos volt minden.
azé nálam extrémebb dolgok történtek újratelepítés után jobb lett a helyzet. kár hogy nem fotóztam le a történteket
Srácok ezt a masinát mennyibe kerülne átprogramozni mondjuk asteroida fúrásra? Szerintem minden adott rajta csak a szenzorokat kell átállítani aszteroida érzékelésre illetve megadni neki pár koordinátát hogy mi között keresgéljen. Viszont ha meg lehetne oldani egy auto dokkolást mellé az már tényleg dron lenne Van valakinek kedve kikísérletezni?
( Sziasztok, itt meg kezdo vagyok, de gondoltam megnezem a magyar forumokat is. ) Ez a kis flexelo dron jopofa, de nem sokat mutatnak rola a videoban (marmint arrol hogy hogyan mukodik) szerintem ha lecsereled furokra a flexeket, es at allitod a sensorokat asteroid-ra akkor mukodni fog. De ha olyat akarsz ami tuti mukodik: en szerintem eddig ez a legpraktikusabb auto miner.
https://www.youtube.com/watch?v=EoyRkEevdc4
(biztonsagi okokbol nem kuldhetem el a linket, de masold ki, nagyon fasza kis dron.)
Es a sajat magam altal keszitett koszonet video a keen software housenak, amiert VEGRE elhoztak a direkt x 11-et. (sorry nincsenek ekezeteim, angol a billentyuzetem)
https://www.youtube.com/watch?v=WusqF_YFNQ8
Nagyon kellett a dx11 és tényleg jobban néz ki a játék. :)
Drone-okat most tesztelgetem. Próbálok egy olyan starter hajtót csinálni ami egy kis kompakt mining drone-t üzemeltet, remote.. nekem nem kell az automatice. :D Bár ha leraksz egy pontot az aszteroida másik oldalára, akkor mehet az auto dara. :D
Btw, ha berakok egy sortert a cargo container elé, hogy a sima követeket mondjuk szarja ki egy ejectoron akkor működik? :D
igen, de ne a cargo ele, hanem moge rakd :D es utana ejector es mukszik, bar, akkor fellephet az hogy beszaggat a jatek (mert sok sok ko uszkal az urben :D.
Am a leg leg leg BASIC-eb Dron banyasz hajo> elore nezo sensor (beallitas: asteroid, ha van akkor egy elore nezo hajomuvet kapcsoljon be/ki {force power } meg a drilleket. Es kesz.. oda rakod az asteroida melle, es 5 perc mulva vissza nezel ra. erdemes meg kikapcsolni a indempenders is. Remelem eleg egyszeruen es erthetoen irtam :D
Elvileg működnie kell a kőkiszarásnak :D Az új patch-nek köszönhetően mostmár automata dokkolás is lehetséges. Nem rossz :D Már csak az kéne, hogy nem csak fix GPS koordinátákhoz lehessen ezt beállítani, hanem viszonyítani. Tehát hogy ne csak fix állomásokra lehessen bedokkolni, hanem mozgó hajóra is automatikusan. Vagy már van ilyen? (Hozzá lehet rendelni mondjuk nem egy GPS koordinátáhozbaz autopilótát, hanem egy antennához?)
A DX11 tényleg király. Csak kéne egy normális fényforrás!! Nem igaz hogy még a reflektor (spotlight) is csak 10 méterre világít el. Egy aszteroida járatot konkrétan lehetetlen normálisan kivilágítani. Ha nem a mérnököt irányítva építek egy hajót (akinek van a fején lámpa) hanem szabad kamerával akarnék építeni (csak mert úgy sokkal könyebb, meg berepülhetek a dolgok belselyébe, stb...) akkor kapásból nem látok semmit a hajó sötét részein. Egy 50-100m világítási hatósugár mondjuk nem ártana. Hogy esetleg kivilágíthassak egy hangárt.... Nem is szólva arról, hogy mióta DX11-en van a cucc, nem megy 30 fps fölé a játék. A szimulációs sebességet tartja legalább 1.0-n ami nagyon jó. De könyörgöm! Van a térképen 10 db nagyméretű páncélblokk egymás mellett, rajta 1 db leszállótalppal meg kb. 50 db kicsi páncél blokk. És ennyi! És már ennyitől 30 fps?? DX9-en ez 80-100 fps. (Csak ott meg az egyszálas számítás miatt a szimulációs sebesség romlik. Egy idő után ezért is untam meg a játékot. 70 fps-el futott és szaggatott a játék (amikor sok objektum volt a térképen), mert a szimulációs sebesség 0.33. És minden lassított és szaggatott felvétel. Egy i7-es Ivy-Bridge procival :D) Utoljára szerkesztette: laci4321, 2015.06.05. 20:35:21
És mondjuk a szenzoros bányászhajónak lehetne adni GPS koordinátákat autópilótába. Ami X percenként aktiválva lehetne egy timer blokkal. Automatikusan bedokkolna, és az érceket is automatikusan átküldhetné egy állomásnak. Aztán visszamenne az aszterodiákhoz, ahol az autopilóta kikapcsolna és szenzorok be. Egy nagy hatótávú szenzorrendszer az aszteroidákhoz irányítaná, majd egy kis hatótávolságú szenzorhálóval lehetne óvatosabban is irányítani a bányászathoz a hajót, nehogy ütközzön. De persze kellene még egy szenzorháló, ami az aszteroidával való ütközést lenne hivatott kivédeni az automata pilóta bekapcsolásakor. (Hajtóműveket aktiválna az ellenkező irányba) De így mindent összevetve egy 100%-ban automatikus bányászhajót lehetne csinálni. Emberi beavatkozás csak akkor kellene, amikor már egy aszteroidát leradíroztál teljesen a térképről. (Vagy meddő lesz) És azt is csak addig, amíg megadsz 1 új GPS-koordinátát egy másik aszteroida közelében.) Na egy kicsit fellelkesültem, asszem meg is csinálom :D
Egyszer olvastam valahol (nem tom hol) hogy az is egy opcio lehetne, hogy a lezer antenna, ne csak antennanak lehessen hasznalni, hanem celmegjelolesre is! ebben az esetben mar keszi is van a tokeletes mozgo GPS koordinata.
es a cirkalo raketa
Sziasztok! Van valami gyűjtő szerver magyar asztronautáknak? :)
Sziasztok!
Egy kis segítséget ha tudtok erre a problémára javasolni, azt megköszönném :)
A robotpilóta sem hajlandó aktiválni a timer blokkot miután a helyére manőverezett, hiába rendeltem hozzá a műveletet a GPS koordinátához. Ez gondolom valami bug lenne még, remélem javítják jövő hétre. Nálatok is fennáll ez? Amikor a Keen videót nézem az 1.085-ös frissítésről, akkor nekik működik. (Mert így nincs visszajelzés lehetősége. Amire gondolok: Egy szenzor érzékeli, ha 50m-en belül aszteroida van. Bekapcsolja az irányító szenzorokat, egy 20 perces időzítőt, meg kikapcsolja a robotpilótát. Odamegy a hajó, bányászik 20 percen át, minden OK. Aztán a 20 perces timer blokk elindítja a bázisra visszatérő robotpilótát + még egy időzítőt, ami 5 percre van állítva. Amikor eléri az első GPS koordinátát a hajó, akkor ezt az 5 percre állított időzítőt leállítaná. Ha nem sikerül leállítani az 5 perces időzítőt, akkor bekapcsolódna egy antenna, aminek az lenne a neve, hogy "beavatkozás szükséges". Ergo történt valami amiért nem sikerült elérni az első GPS pontot. Mondjuk túlságosan beásta magát és nincs meg a visszaút, vagy akármi. De ha a robotpilóták nem hajlandók aktiválni a timer blokkokat, akkor erre egyszerűen nincs lehetőség.)
Szomorúan tapasztaltam, hogy a szenzorok nem érzékelik a tárgyat akkor, ha bekapcsoláskor az a tárgy már az érzékelőterületen belül van. Vagyis érzékelni érzékelik, mert zölden világítanak, csak épp jelet nem hajlandók küldeni a timer blokknak. No mindegy, ez még megoldható, ha elkezdem pörgetni a hajót. De akkor is feleslegesen nehezíti meg a dolgomat, és szerintem marhaság hogy így van...
Nem is beszélve arról, hogy van egy mod, amivel meg lehet növelni az érzékelők hatótávját akkorára amekkorára csak akarod. (link hozzá) Ha beállíthatnám 500m-re, akkor minden aszteroidához elég lenne 1 db GPS koordinátát beállítani, és meg sem állna addig a kicsike amíg azt az aszteroidát le nem radírozná a térképről. De ez a mod a DX11 alatt nem működik. Amint beindítottam a script-et (a szenzor nevébe kell beírni a hatótávot, ha megfelel a formai követelménynek elindul a script) onnantól kezdve meghalt a játék.És így mivel csak 50m a szenzorok max. hatótávja, 100 m-ként rakni kéne egy GPS koordinátát az aszteroidán belülre is? Ahh.... Megoldható, csak időigényes.
Globuska: bocsi erre nem tudok válaszolni, én nem igazán járok multizni. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2015.06.09. 00:19:18
Megvan! A robotpilóta csak az első koordinátához hozzárendelt parancsokat nem hajtja végre. A többit igen. Szóval be tudok rakni 2 GPS koordinátát közel egymáshoz és a másodikhoz rendelve a parancsokat már végrehajtja. (De könyörgöm, mik ezek a bugok?? :D )
A szenzorok meg már valószínűleg azóta így vannak, mióta megjelentek a játékban, szóval nem is reménykedem benne, hogy javítva lesznek. (előző hozzászólásomból: "a szenzorok nem érzékelik a tárgyat akkor, ha bekapcsoláskor az a tárgy már az érzékelőterületen belül van. Vagyis érzékelni érzékelik, mert zölden világítanak, csak épp jelet nem hajlandók küldeni a timer blokknak")
Már csak nagy hatótávú szenzorok kellenének, egy kis életmegkönnyítésre :)
Valószínű a parancs végrehajtási prioritást akarják valahogy szabályozni. én is szoptam azzal pl hogy szenzorba berakok hangot és csak akkor hajlandó lejátszani amikor kilépek a hatósugarából és nem akkor amikor belépek. valami infó felhőt kreálhatnának a szenzor pontok felé hogy hogyan is mükszenek. Azt hiszem az időzítő is meggárgyul ha rosz aktíválló sorban teszi be az ember a blokkokat.