Pedig elég drága a kijelző, amire nem gondolnak sokan, hogy az érintő réteg (ha csak nem egybe van építve) néha még annál is drágább. Amikor anno kijött az iPad, akkor volt egy cikk az előállítási összegéről. Nos, akkor a 10.1"-os kijelzője olcsóbb volt, mint egy BlackBerry telefon kis gyufásdoboz méretű kijelzője. Viszont mindkét eszközben a legdrágább rész volt.
A telefon behelyezesevel mukodo samsug vr-on (amit az oculus kozremukodesevel fejlesztettek) csak vr videokat, animaciokat es 1-2 jatekot tudsz jatszani.Mig az oculus rift-tel teljes erteku jatekokkal tudsz jatszani pl:gta, auto szimulatorok, ismertebb fps jatekok. Es en most csak az aral vitatkoznek, mert szerintem tobb elmenyt ad, dragabb penzert az oculus rift. Szvsz nem tularazott termek egyik se. samsung vrTehat ehez kell egy mobiltelefon :) Utoljára szerkesztette: LeBigMac, 2015.01.08. 13:28:24
Tevedsz. Az egesz soc-ot (beoleertve a procit, gpu-t, stb) keszen veszik a qualcommtol, a csucsprocijaik sem tobbek sosem 30-40 dollarnal. Meg samsung gyart sajat procikat is, ami hazon belul nyilvan megolcsobb. A kijelzo egy hatalmas, peldatlan ppi-ju, szinhu amoled panel, amit hazon belul fejlesztenek, sok-sokmilla dollarnyi kutatasokbol, de siman anyagarban is joval dragabb, mint a tobbi fingnyi alkatresz. Teardown: note 3note 4 Mindkettoben a legdragabb komponenes a kijelzo. (bar "csak" 60-70 dollart irnak ra, a korabbi amit irtam (100-150) azt valahol korabban olvastam, az talan vegfelhasznaloi ara lehet ezeknek)
Szerinted, a valóságban pedig a legolcsóbb alkatrész a kijelző már csak a gyártástechnológia miatt is... A processzorokat nanotechnológiával és az igen drágának számító ritkaföldfémek használatával állítják elő, szemben a kijelzőkkel... Szóval felejtsd el, hogy a kijelző lenne a drága, az az olcsóság a többihez képest...
A Note szeria (aminek a kijelzoit hasznaljak) a 350 dollaros arnak alsohangon is a duplajaba kerulnek, es pontosan a kijelzo a legdragabb darabjuk (onmagaban 100-150+ dollar) ami benne van. Proci, memoria nehany 10 dollar, szinte elhanyagolhato.
Nézd, a samsung vr már 1440P kijelzővel van és egy teló procija és hardware-e is elég hozzá viszi rendesen, akkor nehogy már egy asztali gépnél ne tudják azt megoldani, hogy vigye. Akinek gyengébb gépe lesz az majd lejjebb vesz a felbontásból de mennie kell azon is ha egy telon megy...
Szuper, ezek mind mind arra lesznek kiválóak, hogy az oculus árai minél lejjebb kerüljenek. Azért ne felejtsük már el, hogy a 350 dolláros oculus ár az egy horror ár ahhoz képest, hogy gyakorlatilag egy telefon kijelzőt adnak el másként becsomagolva, mégpedig úgy, hogy a telefon legdrágább részei benne sincsenek (proci, memoria stb).
pontosan melyik része? hogy a gyakorlatban mennyit késlel nem tudod, de hw specre már tök jó szerintem, fhd kijelző ami oculusnál most nem tudom hogy van :D más meg mi számít? (nem tudom azért kérdem)
Nem tudom, hogy csak en csesztem-e el valamit, vagy gyari hibasat kaptam, de az enyem hasznalhatatlanul fos. Igazandibol 1-2 orat szenvedtem vele, aztan azota a fiokban rohad:D Szoval en varnek vele.
Az összeggel nincs problémám, sőt, kifejezetten kedvezőnek találom az árát HA használhatónak ítélem meg a játékra. Ha nem, akkor persze az egy százalékát is sokallom :D Még úgy is, hogy 6-8 hónap múlva kijön esetleg a jobb, amire nyilván mindenképp cserélném. De ha ez okés, akkor meg nem várnék egy bizonytalan megjelenési idejű, ismeretlen specifikációjú végleges termékre. Ráadásul egy ettől szignifikánsabban nagyobb felbontású cucchoz dögnagy vas kell majd, nekem meg pont játékra kéne, nem facebookolni. Jó volna látni, mennyire pixeles az a pixeles.
Én a helyedben kivárnám az első nagyközönségnek szánt verziót, ami elvileg 2015 közepén várható... persze, ha az összeg nem megterhelő a számodra, akkor hajrá... :)
Nekem semmi gondom vele nagyon nagy az élmény egyedül ami hiányzik a nagyobb felbontás.. tehát mivel a szemed elött van lencse ami ugyebár nagyít, látszanak a pixelek ez azért engem zavar .. de napi szinten játtszom vele, sztm nagyon jó cucc nem bántam meg ,hogy megvettem. Várom a véglegest amiben már jobb lesz a felbontás :) Kép szétesést ilyesmit egyáltalán nem tapasztaltam ott valami más hiba van! 110 vámmal postával mindennel együtt ! Utoljára szerkesztette: priluki, 2014.12.10. 11:53:56
Illetve hamár...lenne egy gyakorlati kérdés is azokhoz, akik rendeltek: hogy ment ennek a vámolása? Termékmintaként áfamentes? Utoljára szerkesztette: Moby, 2014.12.10. 11:49:46
Köszi, de izé, én ezt még karácsonyig megrendelném, ha elfogadhatónak találom a minőségét elitedangerous-ra, szóval mostanság szeretném tesztelni. Ha nem megy, akkor beleugrok vakon :)
Ez a verzió csak fejlesztésre való, minőségben még csak a technológia alját kapargatja. Én három fontos célt tűznék ki a fejlesztésében: - Kijelzőn látható képen ne látszódjon a pontrács. //4k. panel és más lencsével megoldható. - Hajlított kijelző // Jöhet a 200 fokos FOV!, ez kegyetlen lenne. ~ A DK2 búvárszimulátorhoz tökéletes. - A fejmozgás pontos lekövetése. // Fejfájás, szédülés és hányás kiküszöbölése.
Viszont nem értem, hogy mi tart nekik ilyen sokáig, ennyi pénzt beleraktak és konkurencia előbb lép piacra egy esetlegesen jobb termékkel ...?
Ha szétesik a kép akkor valami gond van. Megvan a 75 fps folyamatosan? Milyen alkalmazás alatt esik szét a kép? A borzalmas kép az jah hát gáz ezért fejlesztői verzió és nem termék... Ha értékelhető jó kép is lenne már forgalomba hozták volna a cuccot. 3D filmeket én a live view-al néztem nem tudom ez-e a legjobb megoldás, de nekem ez van meg.
Ha szereted az űrszimukat meg űrrepziket akkor Elite Dangerous. 400 milliárd csillag van benne (az egész milky way), 25 hajó stbstb. Dec 16.-án jelenik meg, de plusz 15 dolcsiért már akár ma is megveheted. Natív oculus támogatás is lesz benne. ;)
Ja, most mar mukodik. Hat eleg borzalmas kepet ad, tokre masra szamitottam:D meg amikor mozgatom a fejem tokre szetesik a video, egyaltalan nem folyamatos.
hogy lehet vele 3d-s filmeket nezni? meg letoltottem vmi millenium falcon nevu jatekot, a monitoron latom az Oculus fele dupla kepet, de a szemuvegbe mar nem megy at a video. Ennek mi a trukkje?
ja, igen, ezt a lepest kihagytam, azt hittem az csak a fejlesztoknek kell:D
Töltsd le a Oculus Unity Tuscany Demót majd futtasd( direct to rift mód), akkor majd bekapcsol és világítani fog :) Előtte Oculus SDK 0.4.3 telepítés és firmware frissítés.
Nem olvastam vegig a topikot, ha mar volt tema, akkor bocsi. Lenyeg, hogy most jott meg a Rift 2-esem, osszedugtam, meg minden, de csak egy pillanatra villan fel az ON feny, utana elmegy. Volt mar valakinek hasonloproblemaja?
KB 108-ra jön ki vámmal szállítással együtt, és az oculus oldalán tudod megrendelni:
Hol lehet hozzájutni egy oculus-hoz és kb milyen áron?
Keresek valami emészthető árú 360° videokamerát, tudtok ajánlani valamit ?
Oculus rift - Gun Gale Online project A SAO anime sorozat GGO részének implementációja. Mielőtt valaki ide kommentálná, hogy milyen a grafika ... ez egy játékmechanikai teszt, még csak nem is alfa verzió. Ha ez működik, akkor ráteszik bármelyik OR támogatású SDK-ra, legyen unity, unreal vagy cryengine.
Na elérkezett az idő Sept 1. vásárlás és eljutottak végre a feldolgozásig.
Köszi. Kiprobalom ha hazaérek.
sajna még elég béta állapotban van tegnap jött hozzá egy kis javitás.. de igy is csak kiprobálni jo mert nincs menü.. elinditod a játékot, beállitod a pályát kocsit stb .. a rift legyen kiterjeesztett modban.. és mikor beállitottál mindent állitsd be a riftet elsödleges monitornak és úgy inditsd a versenyt.. nekem igy müködött.. kilépni nem tudtam kikapcsoltam a riftet mikor meguntam vagy vége lett a versenynek :S
Sziasztok! Valaki le tudna irni hogy sikerult elinditani az assetto corsat oculus riften? Mar probaltam tobb fele keppen, de az eredmeny mindig feketeseg, bar a jatek hangja megy es reagal a gazpedal nyomkodasara minden esetben. A valaszokat elolre is koszi.
Ez hogy jön ide? Ez egy sima personal monitor/cinema rendszer ... nem VR.
A felén már túl vagyok, azt kell mondanom, hogy játéktól ennyire még nem paráztam, a 3D füles totál kizárja a valós környezetet, így igazán belel lehet élni magad az adott szituációba. Te hogy tudsz craftolni ? nálam az egér használhatatlan a menüben.
Szerencsés vagy én még csak várom, hogy eljussanak a rendelésem feldolgozásáig (6 napnyi-ra vagyok a jelenlegi feldolgozottságtól, de ez most 3-4 hét csúszás lesz, mert NA jön :( )
Amit tudunk az pontosan van benne, több mint 160 ezer csillag 100%-os pontossággal szerepel benne, a többi pedig tudományos minták alapján mint bármelyik planetárium szoftverben. :P
Elhiszem, majd kipróbálom, ha meglesz a DK2. (nem kéne, mert sok időt felzabálnak)
Ami érdekel, és jópofa lehetőségekkel bír az a leap motion, v2-es szoftverrel, kombinálva az OR-el. Nem érdemes terméket köré építeni, de egy-két demóra fun lenne.
Kicsit meglepett, hogy az Alien Isolation alapból támogatja a riftet* és ultra felbontáson tökéletesen megy, az már csak hab volt a tortán mikor az arcomba harapott a kis drágaság vagy éppen a szellőzőben hurcolt el :)
Hoho, nem tudtam, hogy a DCS natívan támogatja. :) (autoszimek nem érdekelnek)
pár szimulator mar van.. Dcs repszim, lfs autószim, aztán Half Life 2+ kiegek, most jön asetto corsa update-el a támogatás meg novemberben a project car ez utobbi 2 mind autószim..
Ezt én értem. Ettől függetlenül én egy valósabb alapokra helyezett játékot jobban élveznék. Majd beszerzem, de szigorúan a végleges verzió után.
Az egész galaxist 1:1 arányban nem lehet lemodellezni, mert nem tudunk mindent pontosan. :P Szóval arról annyit. Utoljára szerkesztette: sirpalee, 2014.10.09. 16:57:03
Ez annyira árkád, hogy az egész galaxis 1:1 arányban van benne lemodellezve. :P Egy csillagászati planetáriumban játszódik a játék. És bár azt nyilván nehéz lenne szimulálni ami nincs, így hát a hajók fizikája csak egy bizonyos mértékig felel meg a newtoni fizikának, ha megfelelne akkor nem lehetne harcolni egymással, mert nincs az a hajtómű ami megállítaná és megfordítaná a hajókat játszható időn belül. :D
Én fejlesztek is. Használni keveset használom, mert alig van rá játék... :( És azok is csak so-so működnek. Az alien volt talán az első, ahol gondoltak rá...
Am ti fejlesztetek rá valamit vagy 'csak' használjátok?
Ami viszont érdekes hogy a poz tracking kamera nem világit de még is a játékba küködik.. fura.. :D Utoljára szerkesztette: priluki, 2014.10.09. 03:03:34
na nekem is elindult bár egész máskép :D na mind 1 a játékba a fov-ot szerinted mire állitsam? amugy iszonyat komoly :P :D
Én épp most próbáltam ki, a leírt guide alapján működik. Kicsit szöszölni kell a beállításokkal. Az én DK2-m épp úton van idefelé, úgyhogy most csak DK1-el néztem, 2-vel valszeg egyszerűbb belőni.
Annyi különbség, hogy Off helyett én On-t írtam be. Anélkül nekem nem ment.
Type-nál állítsd videora, és akkor megjelenik egy audio-stream választási lehetőség, itt kell kiválasztani a megfelelő számot.
Half-Life 2 Cinematic moddal mit lehet kezdeni, ha a menüben nem jelenik meg az "activate virtual-reality" pont? Persze a video beállításoknál engedélyezve van a vr. Utoljára szerkesztette: 2Pete, 2014.10.04. 10:06:57
Kipróbáltam a The Vanishing of Ethan Carter -t, Vorpx -el, mivel alapból nem kezeli, így a Skyrim beállításokkal futtatom, a FOV- ot a játék menüben át lehet rakni 120-ra, Z-adatptiv -el próbálom, de szédülős a dolog. Mivel a VorpX az exe fájlt figyeli, csak az indító fájlt kellett átnevezni TESV.exe -re, így fut 3D ben és a head-track is működik. Valaki próbálta már ? A látvány nagyon ott van, csak a fejmozgást kéne belőni.
üdv, használja valaki ezt a LiveViewRift v3.13.1 lejáttszot? nagyon jo cucc meg tudod nézni pl a 3d filmeket.. viszont az lenne a kérdésem hogy lehet vele hangsávot váltani? mert angolul kezdi és ugye magyarra kéne átváltani..