Ekre, nem lehetne egyébként, hogy az egész HUN vfr és LHBP bekerüljön a következő hivatalos patch-be? rengetek 3. fél által készített reptér van benne tudomásom szerint, próbálkoztatok már ezzel vagy nem? esetleg nincs is rá mód? Bocsánat ha hülye a kérdés nem tudom , hogy hogy megy ez.
Sziasztok! Egy ki segítséget szeretnék kérni, mert nem bírom működésre bírni a Hungary VFR Pack-et XPL11-ben. Esetleg ránéznétek a scenry_packs.ini-re hátha nem jó a sorrend? Köszi előre is.
There was a problem loading the scenery package: Custom Scenery/HungaryVFR-LHBP-Liszt_Ferenc/ The scenery may not look correct. Please see the log.txt file for detailed error information. (io_dsf.cpp:676)
The following scenery package has a problem and will therefore not be loaded: Custom Scenery/HungaryVFR-LHBP-Liszt_Ferenc/ It requires an additional library scenery package that is not installed, or it is missing some of its files. http://lookup.x-plane.com/_lookup_11_/missing_custom_scenery.html (io_dsf.cpp:750)
Akkor már csak az a kérdés, melyik dolgozik újabb adatokból? :) Amúgy juteszembe, valamikor régen próbáltam valami cuccot (lehet pont az XEurope-t?), és azt eredményezte, hogy Győrnél lett egy csomó szélerőmű, de a rotorjaik a földön feküdtek... Na mind1, 7végén megnézem ezeket a cuccokat, hátha valamelyiket tartós használatra vételezem. :)
Sh europe net csak osm databol rakja be a frissebb úthálózatot és pontosabb is mint az alap. Semmit nem csinál szerintem a textúraval, vagyis én nem merültem még ennyire bele. Xeurope ot én idehaza nem használom alpok túrán szoktam pl mert ott az összes úthálózat fos volt nálam. Ez meg elég jol lecserélte nem az a sötét szürke csík jelent meg mindenhol.
Na ezt most nem teljesen vágom...hogy is van ez? Az előbb ránéztem erre a XEurope2-re...amint tapasztaltam, ez is tartalmaz úthálózatot. Viszont a SimHeaven Europe Net az csak úthálózat, de XPL10-hez ajánlja csak a készítője. Az én célom az lenne, hogy egy picivel pontosabb úthálózatot kapjak, mint a default. Ugyanis most itt-ott igencsak szögletes az utak íve emiatt elég bután néz ki alatta LHFM műholdkép textúrája.
Együtt nem használom, vagy xeurope vagy simheaven europe net + hun vfr együtt attól függ hol repülök. (idehaza utóbbi kombo) azt udom hogy a HUN overlay-nek a simheaven felett kell lennie , viszont hiába pakolgatom úgyse jó. az osm hibát értem, de a vízpart idehaza mindenhol ilyen vele,
x-europe-al az aszfalt sokkal inkább hasonlít a hazaihoz, mint a gyári (világos, nem sötét). az x-europe szép, fps barát is, de sajnos eléggé pontatlan. hazánk felett ezért sem használom. pl a Margit-híd pesti oldali szakaszán végig 10-15 emeletes panelházakat dob be :( szebb, mint a régi facades alapú épületek az overlay-ben, de ismert területek felett illúzióromboló (nekem)
LHFM meg várós, amit eddig láttam, az szokás szerint nagyon tetszett! :)
osm pontatlanság :( illetve, ha x-europe-ot is használsz, azt hogy használod? sorrend szerint melyik hogy van (x-europe és hvfr overlay ütik egymást, én úgy használom, hogy az x-europe vonatkozó dsf fájljait átneveztem (ami hazánkat fedi le), így azt nem tölti be, hazánk felett hvfr overlay, máshol meg xeurope)
osm térképen kéne megnézni, hogy az érintett terület hogyan fest. egyébként ilyen jellegű hibákat nagyon könnyen tudtok javítani osm-en (rajzolgatni kell, típust kiválasztani), ha hiányzik egy erdősáv, megrajzolod, köv frissítésnek meg már a része lesz (naponta adják ki az adatokat, én kb havonta frissítem a csomagot).
HD Mesh 4 borzalmasan zabálja az fpst nálam is kuka 32gb ram is kevésnek tűnik neki...:/ Én simheaven europe net-et és Xeurope ot használom. előbbi OSM friss úthálózatát rakja be.
@ekre HUN-VFR el van egy kis gondom , most vettem csak észre hogy ha a "SCENERY_PACK Custom Scenery/HungaryVFR-Scenery-Hungary_Overlay/" be van rakva akkor ahogy lent a képeken is látod a vízpart gyakorlatilag eltűnik ,nincs "átmenet"a part részén.Illetve eléggé nagy területeken "kiharapja" az erdős részeket zöld területeket Overlay
Ha jól emlékszem, a HD Mesh4-ben is vannak az utak javítva. Ez az X-Europe mennyivel másabb? Nekem a HD-Mesh 4-el az volt a bajom, hogy bár az utak milliméterre pontosan a helyükön voltak, de sajna érezhető volt az fps-drop.
Sziasztok! XPlane11-et használok, nagyon tetszik a vfr, nagy koszonet érte!!! Az ini-ben minden jó sorrendbe van! Van viiszont egy problémám az autóutakkal, nekem sárga terelővonal, záróvonal van. Érdekes mert az autópályán fehér. Mi lehet a gond? Vagy ki tudom cserélni valahol az utat? Koszi és üdv!
Simmarketen csak 9 EUR https://simelite.com/timeZoneFixer.php vot mar hasonló de ez meg nem is kulon interface es folyamatosan updatelik https://simelite.com/timeZoneFixer.php
Igen, elírtam, sorry. A lényeg hogy 4.1 és 4.2 között ebben a tekintetben nem láttam semmi különbséget.
Fatal csak elírta. úgy gondolta, hogy az SSAA beállítások is voltak már elég régóta. még a 3.xx verziókban is. csakis driverfüggő lehet a dolog, vagy pedig te néztél be valamit. nvidia inspector léte, vagy nem léte irreleváns, az csak a drivert paraméterezi. a supersample támogatást a driver adja. és ha a szokásos nvidia drivereket használod, azokban is már jó sok éve benne van.
Igen, 8xMSAA van mindkét verzióban, de 8xSSAA eddig a 4.1-ben nem volt nekem, csak a 4.2-ben. Most, hogy visszaraktam a 4.1-est, most már abban is van 8xSSAA, de ezzel a beállítással igaz nagyon szép a grafika, de rosszabb az fps. A 4.1-ben ahol eddig nem volt nekem 8xSSAA csak 8xMSAA, ezt a beállítást használtam és tökéletes grafikám volt és az fps is jó volt. Most, hogy van 8xSSAA mindkét verzióban a 8xMSAA beállítással recésebbek az élek...stb. Pedig még csak Nvidia Inspectort sem használtam, a GPU-m meg ugyanaz, amióta váltottam FSX-ről P3D-re.
Sziasztok! Néhány hónapja, amikor még csak a P3D v4.1 volt kint, a grafikai beállításoknál a legmagasabb beállítási lehetőség a 8xMSAA volt (legalábbis nálam), ami teljesen tökéletes volt nekem mind fps, mind élsimítás szempontjából. Miután megjelent a v4.2, a legmagasabb grafikai beállítási lehetőség a 8xSSAA lett. Mivel nagyon ette az fps-t ez a beállítás, gondoltam lefokozom a P3D-t vissza a v4.1-re és azt tapasztaltam, hogy ott is lett 8xSSAA beállítás. Ez hogy lehet?
Nagyon szépek a felhőid!! Én UWXP+ NOAA kombot használok de sajnos UWXP 2D felhőket alkalmaz nem az igazi. A többi plugin (xenviro stb)meg enyhén szólva túlárazott...
Hááát...lehettek volna kicsit fantáziadúsabbak is...lásd csehek hasonló A319-esei... Rövid szimulátoros pályafutásom egyik leggyorsabban elkészült repaintje; még a délutáni kávémat se ittam meg, már készen is volt.
valamelyik héten LHDK mellett kocsikáztunk, mikor is láttam egy vitorlázót, azóta akartam egy kis vitorlázós kört repülni :)
Részben igazad van. Viszont GA gépeknél az a gond hogy aki pl pedált használ annak az orrfutó vagy éppen ha olyan a gép a hátsó is elfordul az oldalkormánnyal ( kivéve mondjuk a zibo 737 mivel ott ki be kapcsolható vagy hozza rendelhető plusz axis ott nincs gond) ez felszállásnál leszállásnál gáz mivel felszállásánal az oldalkormány nagyjabol 40-50 kts körül kezd hatekony lenni addig lufi,az orrfutó viszont ennel a sebbesegnel már irányíthatatlan. Leszállásnál is ugyanez a helyzet csak ott mondjuk egy oldalszelben belépett rudderrel az orrfutó leerkezeset követően úgy keresztbe vagja a gépet hogx elég összeszedni. Egyetlen trükk van rá hogy kapcsolót vagy bill parancsot lehet rendelni a futó kormanyzas kikpacs ill bekapcsolasara és manualisan lehet, amikor mar úgy erzi az ember sok, kikapcsolni és csak az oldalkormanyra bízni az iranyitast.
dehogy:))) sőt a drága müszakiak mondták is hogy Zolikam draga lesz a madarka mert idomitott volt azert vetettuk be hogy lassuk hogy megy az abort take off procedure :)))) hat jol gep nem serult csak a madarka es kaptam egy par rongyot hogy mossam le :))))
Jaja, az FD-k közt zongorázni lehet a különbséget az XPL javára, ez szerintem már mindenki számára egyértelmű... Viszont szerintem a gurulás is sokkal frankóbb XPL-ben, mint P3D-ben. Én P3D-ben vért izzadva tudok csak elfogadható "minőségben" taxizni, annyira érzéketlen az irányítása - már rég elengedtem a joyt, de az a nyüves NGX vagy A320 még mindig fordul... XPL-ben pedig épp hogy mozdítok a rudderen máris fordul a gép. Amint elengedem a yaw-t, abban a pillanatban a fordulás is abbamarad. Nekem sokkal jobban bejön. Pláne HeadShake pluginnel karöltve, és akkor még "be is néz" a view ahova fordul a gép. A fékezés is szerintem XPL-ben a sokkalta jobb, szerintem pontosan P3D-ben van az embernek 0 vagy 1 érzése, vagy nem fékez vagy satuzik. Ellenben XPL-ben tök szépen lehet adagolni a féket, s ha húzta/taposva tartod, akkor sem állsz meg 10m-en belül. Persze ehhez egy normálisan megírt addon repcsi is kell, de pl. ai iXEG egy álom e tekintetben is.
Ahogy előttem is írták, nem igazán értek miért van agyon ajnározva. Három idegesítő alkalom utan letöröltem, inkább a semmi mint ez :d tele van bug-al nálam pl a request flight level re kattintva allandoan lefagyott illetve hosszabb utak során elfelejtett kommunikálni. Várni kell még sajnos egy normalis ATC re. Engem jobban idegesít hogy igaz, jobb az FD je sokkal az XPL nek a korábbi FSX hez viszonyitva. De a gurulas, taxi az valami borzalmas. Nagyon sok modellnél hiaba állítgatom a rudder érzékenységét vagy bármit akkor sincs semmi köze a valósághoz, a differencial féknek meg két véglete van, vagy satu vagy semmi :/
Szép, nekem volt már de nem igy nezett ki :)))))) madarka a szelvedoig nem jutott egyszer a lapatoknal akadt el:) egyszer meg sikerult a legbeomlobe szorulnia, de az ablak mindig meguszta :)
Barátkozz meg a gondolattal, hogy ez a plugin bizony ennyire buta. Meglátásom szerint még a sokat szidott default P3D ATC-től is fényévekre van sajnos. Úgyhogy én már régóta nem is használom. Amikor használtam, akkor is inkább az volt az érzésem hogy én irányítom az ATC-t és nem ő engem...
Segítséget kérek. A 124thATC64 plugint telepítettem Xplane 11-re, és próbáltam már több alkalommal használni.Működne is, de ha meg kell szakítanom a repülést és mentenem kellene, nem menti az adatokat, nem tudok a repülés folytatásakor sehova bejelentkezni, max. ismételten repülési tervet kér a nulláról indulva...
mennyi minden másra jó még az MCX :) hihetetlen jól megcsináltátok joni birdstrike glass-t, gratula!
Ezért írtam hogy erre kiváló az MCX. Nem kell szimulátort inditani, helyette nézed itt a 3D modellt, és minden textúra módosítás után nyomsz neki egy refresh-t. Sokkal gyorsabb mint szimulátorban bénázni. :) ModelConverterX
Na igen. Nem is lenne baj a próbálkozással. Csak mindig berak szim indit ránéz stb. Ránézek arra amit írtál. Köszi. Amúgy xplane nek elég a png halisten.
Nincs erre módszerem. Ez sajna a "try&mistake" kategória. Minél több festést csinálsz, annál hamarabb/könnyebben tudod majd ezeket az illesztéseket megcsinálni. Ahogy jön a rutin. Gyorsítani úgy tudsz a folyamaton (ha esetleg eddig nem így tetted volna), hogy nem FS-ben csekkolod az eredményt, hanem MCX-ben. Ott csak nyomsz egy texture reload-ot minden módosításnál, és egyből látod az eredményt, és tudod, merre kell még módosítanod esetleg. És nem konvertálgatsz folyton dds-é (bár a PS tud az Nvidia pluginnel, de nagy textúrák esetén b*szott lassú), hanem az eredeti dds textúrátkitörlöd/lebackupolod, majd PS-ből egyből oda mented 32bit bmp-ként a textúrát. És majd a legvégén, mikor minden klappol, egyszerre átkonvertálod az egészet dds-é.
Remélem így marad fehéren :D Kérdés : úgy néz ki hogy a C188 teljesen jól át festhető. Nagyon sokat bajlódom viszont a törzs vonalkázásával. Mi erre a legjobb módszer PS ben. Idegesítő hogy több óra munka után sem illeszkedik a " tördelt textúrák" miatt. Segéd vonalakkal sem az igazi, biztos van rá valami trükk. Mester??
Hali semmi gond vele sőt ez inkabb dicséret volt:) ha a kamera beallitasok a kepek izgatnak akkor carenado a jo valasztas, ha a cockpitben ucsorogsz es repulot vezetsz akkor minden mas :)))) en nagyon vartam az F50 et es A SAAB és most itt van ket gep a hangarban es inkabb siro gorcsot kapok toluk mintsem elvezettel repulenem:) aztan atulok a Realair Duke ba és azt mondom Kapjatok be :)))))
Csatlakozom Zacsihoz; szerintem is hót felesleges, kár fárasztanod magad ilyesmikkel. Aki ide jár, az ismeri a szimulátorokat szerintem. Így az első mondatból levágja, az adott hozzászóló melyik témában szólal fel... :)
Így ahogy mondod, Zolibács. 100% agree. Bármely gépét töltöd is be, ugyan azok a gau-k fogadnak, csak a körítést (értsd: sárkány :D) cserélgetik... (Mellékzönge ON: emlékszem, egyszer régen valamelyik fórumon összeakadtam egy fickóval aki mint később kiderült, a Carenadonak gyárt(ott?) FD-ket...és vérig sértődött, mikor elmeséltem neki mekkora fos az összes Carendo gép FD-je...és váltig állította hogy azok milyen űberkalsszis-realisztikusa, és hogy hányszáz órát öl bele minden egyes gép FD-jébe...Na mondom OK, szevasz... :D Mellékzönge OFF) Kicsit optimista módon bizakodtam, mikor a F-50 meg a Saab be lett harangozva - aztán jött a csalódás, mikor ugyan azt a bugyuta szar FMC-t találtam bennük mint az összes többi gépükben. Illúziót romboltak. Már ha volt egyáltalán... :)