Kb összefoglaltam, hogy mivel és miért van probléma. Nyugodtan mehetsz az adott topikba, mert egyrészt vannak azért ott olyanok akik szimulátoroznak, másrészt ott van napi tapasztalat az összetevőket illetően... például megszűnt az, hogy egy adott márka folyamatosan kiváló, vagy éppen gyenge minőséget képvisel. Szinte szériánként eltér, hogy éppen Asus, Gigabyte, vagy éppen Asrock lapot érdemes-e venni, és ugyanez van a VGA-k esetében is... kategóriánként mindig más és más termék nyújtja a legjobb ár/érték arányt. Például az én Asrock Z370-s Taichi alaplapom a Z370-s lapok között az egyik legjobb darab, de az Asrock Taichi Z390-s verziója már jóindulattal is csak erős közepes lett.
Ami a legfontosabb, hogy először azt kell meghatározni, hogy mik a céljaid, elképzeléseid. Azt már tudjuk, hogy az MS2020 a fő cél, de magáról a játék motorjáról még nem sok infó van. Itt például érdemes lenne elgondolkozni a vásárlás halasztásán amíg több információ nem derül ki a játék motorjáról. Meg kéne várni amíg lesznek videók XY konfiguráción FPS számokkal.
A következő lépés, hogy min szeretnél játszani. Monitor, vagy esetleg tervezel VR-t? Ha csak monitor, akkor milyen felbontású, azt tervezed-e lecserélni a közeljövőben és ha igen, mekkorára?
Aztán jön az, hogy a konfigurációt tervezed-e menet közben fejlesztgetni, vagy megveszed, használod, ha már nagyon gyenge megint cseréled. Előbbi esetén lehet legózni, utóbbi esetén a jelenlegi igények fölé kell lőni amennyire csak lehet, hogy később is kitartson.
Amikor ezek megvannak, akkor jön az, hogy a rendelkezésre álló keret mennyire találkozik az igényekkel, és innen lehet elkezdeni az "építkezést".
Én örülök, hogy csatlakoztál a kommenteddel mert kell a segítség. Pont ezért írtam, mert nem kis pénzről van szó, de a következő min. 8 évre tervezek és elsődleges szempont a P3D illetve főleg a közelgő FS2020, másodlagos szempont unaloműzés szempontjából egyéb játékok. Semmi programozós, grafikus hókuszpókusz. Kérdem én, milyen seb(ekből) vérzik ez a konfig mert Én sajnos nem értek hozzá annyira, és pont a tápnál a kolléga mondta, hogy 850 menjen bele, fogyasztás tök mindegy :) Írok a fórumba amiket írtál szívesen, de nem véletlenül írtam ide, hogy itt mik a tapasztalatok és ki, mit gondol mert ott halvány lövése se lesz senkinek ha véletlenül olyat írok, hogy rep szimulátorra tervezem a gépet és nem bányászni akarok meg grafikus akármit csinálni. A jelenlegi konfig sem kevés pénz már de minimálisan még tudok emelni a kereten, viszont sokkal már nem, úgyhogy kompromisszumra is hajlandó vagyok de szeretném kihozni a maximumot ebből a pénzből. Utoljára szerkesztette: exTrem, 2019.12.04. 10:20:14
Nem akartam ebbe belefolyni, de csak nem bírom ki... :) Azt javaslom, hogy mondjuk PH-n egy megfelelő topikban járd körbe ezt a gépösszerakós sztorit, mert több sebből is vérzik ez a történet. AMD vs Intel viszonylatban mélyen nem mennék bele a történetbe, de mivel a következő FS nagy valószínűség szerint valamelyik low level API-t (Vulkan / DX12) fogja használni, ezért egy utolsó szériás Ryzen ár/érték arányban bizony jobb választás lenne mint egy 8700K, és mondom ezt úgy, hogy nekem is 8700K-m van. Ha nagyon ragaszkodsz a kékekhez és az AMD mindenképpen kilőve, akkor is érdemes inkább 9700K-t venni a 8700K helyett, mert a 8 fizikai mag sokszor jobban muzsikál mint a 6/6 (HT nyűgök) nem beszélve arról, hogy a 9700K-n végre megint forrasztott a kupak.
Ezen felül,
- Alacsonyan vannak a memória árak, tehát érdemesebb most 32 GB-s (2x16) kitet választani - Bármilyen VGA márkát választhatsz az ASUS lap mellé. - SSD-ből totál felesleges az M2-s, csak fűti a házat, ráadásul 1 db 1 TB-s (Sata3) olcsóbb mint 2 db 512 GB-s. - A 850W-s minőségi táp totál felesleges egy GPU-s konfiguráció mellé! Nekem a húzott 8700K és az 1080Ti mellett van egy 750W-s Seasonic Prime Ultra de csak azért, mert szeretem ha a táp kihasználtsága max 60-70% körül van. Kényelmesen elég lenne egy 650W-s táp is, természetesen minőségi darab!
Köszönöm szépen, erre változott akkor a konfig, így már rendben lenne? Vagy valamit még cserélnél/cserélnétek rajta? A videókártyánál lenne olyan kérdésem, hogy miért van a 8-10 ASUS 2070 kártya között 50-60k-s különbség? Vagy mire figyeljek itt? ROG Strix vagy Dual vagy Turbo, melyiket érdemes? Köszi :)
Alaplap: ASUS TUF Z390-PRO GAMING Processzor: INTEL CORE I7-8700K 3.70GHZ 1151 300 BOX Memória: 2X HYPERX 16GB PREDATOR DDR4 3200MHZ CL16 KIT HX432C16PB3K2/16 Videokártya: ASUS DUAL-RTX2070S-A8G-EVO GEFORCE RTX 2070 SUPER 8GB GDDR6 EVO DUAL ADVANCED EDITION PCIE Merevlemez: WD RED PRO 2TB 3.5" 7200RPM 64MB SATA3 WD2002FFSX SSD: 2X SAMSUNG 500GB 970 EVO PLUS M.2 PCIE M.2 2280 MZ-V7S500BW Ház: BE QUIET! SILENT BASE 600 Tápegység: CORSAIR TX SERIES MODULAR TX850M GOLD 850W Processzor hűtő: SCYTHE MUGEN 5 PCGH EDITION
Srácok! Ma pontosan hat éve nyitottuk ezt a topikot! Isten éltessen bennünket!
Leo Bodnar BU0836A joystick vezérlő eladó: Info Van hozzá egy csapágyazott házba épített HALL szenzoregység is. Én ezt a házi oldalkormányszettemhez használtam. Ára: 10.000Ft (szenzorral együtt). Továbbá eladó Ravcore Javelin joystickom is, a piros körszövött kábeles változat, amiben még jó elektronika volt, szemben a most kapható sima fekete USB kábeles és gagyi, pontatlanabb elektronikával árúsítottal szemben: hirdetés
A helyedben a tápot inkább 850W körülire lőném be. A 2060-as helyett inkább 2070-es, főleg ha szeretnél fs2020-al is nyomulni. A két kártya között elég nagy a különbség. Videókártyát és alaplapot szigorúan egy gyártótól (órajel eltolódás, gyári tuning szinkronja miatt). Toshiba HDD-t mostanában ne, elég hamar tönkremegy az elektronikájuk. Amúgy sem egy gyors eszköz, viszont szimpatikusan kerregnek.:) Inkább WD-t bármelyiket, akár a green-t is, kábé annyit tud mint a Toshiba. A többi faszányos.
Sziasztok! Végleg rászántam magam a gépcserére, ezt sikerült összerakni, tudnátok esetleg véleményeket mondani, hogy passzol-e minden, vagy esetleg mit, miért és mire cserélnétek? Köszönöm a segítséget előre is! :)
Sírdogálok én itten,de Sikerült megoldanom! Jó repülést kívánok mindenkinek!
Üdvözlök mindenkit! Ki segítségeteket kérném, mert megakadtam már a legelső addon telepítése után! Régi flight szimulátor-os vagyok, de biztos én hibáztam! Feldobtam az új lhsim LHBP-t a P3D 4.5-re,de valahogy a scenery library-ban két bejegyzés van! Az egyiket én csináltam, mert egy kicsit kapkodtam, de most hogy szeretném törölni ,nem tudom megtenni a Deleta area -val Emiatt sajnos beszállókapuk nem jelennek meg! Ma tettem fel először az egész szimulációt és most tócsát sírtam magam alá! Ha van egy kis időtök az én kis hülyeségemre, nagyon hálás lennék!
Nekem egyre nagyobb félelmem az, hogy csak egy eyecandy-t fogunk kapni, annyira rágyúrtak a kinézetre. Túl szép lenne, ha kapna a (többi játékoscsoporthoz mérten) eléggé kicsi szimulátoros társadalom egy jól kinéző, profi FD-vel rendelkező software-t...
ja fizessek 100 at ugyan arra a gepre hogy majd a meg meg se jelent platfromon discount....hat nem tudom, teny a VC szebb, de nem 100 euroval:))) en már regota a nem hvatalos HD vc texturat hasznalom NGX hez es sookal szebb mint az eredeti ugy hogy nekem meg kisebb a kulonbseg raadasul a night litghting szebb a regin mint az ujon.
EFB- szep meg minden de aki eddig is hasznalt kulso progit annak ez nem nagy hozzaadott ertek, FPS Sokal rosszabb mint NGX en vc ben atlagban 10fps el van kevesebb, taxizas egy fos, es a regi bugok mind benne....
Ugy hogy en egyenlore repulok az NGX el aztan majd ha megjelenik fs2020 es a kepekhez megkozelitoen nez ki es teljesit majd akkor....Semmi gond ugy a sima ngx el ami engem az uj felé pusholna. Az meg aztan kicsit fura hogy lofing extra dolgot raktak bele, legalabb valami FSLabs szintu GSX kezelés, meg ertelemes SOUNDOK esetleg airline sound packek lehetosege stb stb de semmi.
nem mondtam ebbe benne a max ez egy jo kis reklam fogas volt neik majd fs2020 ra addig meg vedd meg 100euroert ugyan azt a gepet kiveve a vc... mindegy ez van :)
Elvileg kijött egy updated ngx P3D-re, $100. Ha megveszed még idén, akkor az FS2020-as verzióból (NG3 vagy mi lesz a neve) ennyi kedvezményt kapsz. És abban lesz MAX is.
Ez ami most kijött az más szerintem. Az FS2020-asban lesz MAX is. Már ha jól értem...de tényleg nem igazán fogalmaznak tisztán. Gondolom M$-ék toltak egy kis alaptőkét a PMDG-nek, hogy legyen kis húzóerő az új szimulátoruknak...
Közben olvastam az X-Plane-s csoportokban is a hozzászólásokat. Összegezvén azt, hogy a PMDG nem számol az X-Plane-el a következő öt évben, az volt hogy "not a great loss" Nos igen, egy Zibo mellett mostmár nem igazából tudnának újat, de legfőképp jobbat felmutatni.
PMDG-t se ertem delutan meg only fs2020 most kijott p3d re nagy kavaras van Utoljára szerkesztette: Hypo, 2019.11.08. 08:43:23
Na igen, nálam is az elődleges szempont hogy milyen fps-t tud majd magából kifacsarni. Mert hiába lenne szebb-jobb-királyabb az FS2020 bármi másnál, ha közben diavetítés van. :) Az FD terén is igazad vagyon, az adja a legjobb eredményt, ha az ember maga próbálja, mert ugye a developerek eleve nem fognak olyat mondani semmilyen promó anyagukban hogy "hát, fasza a flight modell de itt-meg-itt totál szar unrealisztik, de ez van" :D Na jó, de annyi előnyöd azért van, hogy félévente beülhetsz egy full motion szimbe is... :DDDD Nekem is kellene igazából egy upgrade, mert ez a mostani is már a hatodik évét tapossa, de még várok én is hogy változik a piac mik lesznek az igények... :)))) Egyszer járhatnál LHDK felé igazán... :)))) Mert arra sokkal kisebb az esély hogy én járok LHBP felé... :DDD :(((
Bizakodunk :-) mint mindig. Engem az érdekel leginkább, hogy mennyire lesz lassú ez az engine. Mondjuk az XP11-hez képest. Ha tud annyira fluid lenni, akkor engem már megvettek. A flight model úgyis csak kipróbálva derül ki, mert eddig is mindig ígértek szép és jót. A "régóta beszéltünk" óta nem igazán szimeztem Tibcsi, ritkán indítom el. PC-t is kellene upgradelni az az igazság. Talán majd 2020-ban? :D
Tökre egyetértünk. ;) Még élénken él az emlék, mikor beírtunk minden rendelkezésünkre álló adatot pontosan az .air fájlba, aztán gyakorlatilag egy kalap fos volt, amit produkált az FD szimulátoron belül. Aztán jöttek a saccolgatások. :)))))) No, hát majd meglátjuk, mit tudnak ezek az új srácok görbíteni - én drukkolok nekik, hogy szakítani tudjanak az Aces Studios "hagyományaival"! :))))
Az itt elmondottak alapján ez közelebb áll az x-plane felfogásához, mint a régi derivatívos flightmodel leíráshoz.
Gyorsan hozzátenném első kézből, hogy semmi különbség nem lenne abban, ha a régi modellnél maradnának és csak pl. a cl-alfa görbét 10 helyett 1000 ponttal írnák le. Se jobb se rosszabb nem lenne tőle a szim. És azt is el kell mondani, hogy a régi felfogás se rossz, csak nehéz megtalálni hozzá a megfelelő paraméterezést, hogy tényleg jó legyen. Ezt nem sikerült senkinek megugrani, és otthon ülve számolgatva nem is lehet, csak érzésre állítgatni.
Én meg azt, hogy maradt a régi "teória", csak sokkal több "mérési ponttal" számolnak, mint pl. az FSX vagy a P3D. Ergo maradt a táblázatos módszer. Na de majd meglátjuk. Van haver aki bekerült a béta tesztbe...
"Ha bármit bennhagytak a régi technológiából már perelhetőek lesznek." Nem látta senki sem közülünk azt a (gyanítom) párszáz oldalas szerződést, amivel átadták a jogokat a LM-nak Ki tudja mi van abban. Gondolom pár jogász agyalt rajta egy darabig, míg az LM orra alá tolták.
Kíváncsi vagyok, hogy amikor majd megjelenik, mennyi idő múlva kezdik majd perelni. Mivel a komplett technológiát eladta/megszabadult másoknak, akik most konkurenciaként tekintenek az MS-re. Ha bármit bennhagytak a régi technológiából már perelhetőek lesznek. Az már más kérdés, hogy mennyire etikus, hogy anno az MS úgy adta el, a cuccot, hogy kiszáll a bizniszből, ennek ellenére teljes titokban újrafejlesztette az egészet. Egyébként annak idején beszéltünk is itt a fórumon erről, hogy mekkora átverés lenne ha ezt csinálná.:)
Nemsokára kiderül, de én az eddig megjelent videókból azt szűrtem le, hogy inkább az x-plane által használt flightmodel irányába mentek el.
Hát elég brutál, ez tény. :) Amennyire én tudom, a repdinamika számolása ugyanúgy történik, mint eddig, csak mégtöbb adatból. Hát, épp ezért nekem az XPL módszere valahogy jobban tetszik. Aztán majd meglátjuk. Vagy nem. :D Viszont az, hogy egy teljesen új csapat dolgozik a programon, viszonylagos bizakodásra ad okot, bár az továbbra is árnyékként vetül rájuk, hogy mindezt az M$ égisze alatt teszik. :))) Amúgy mizújs, Peti? Rég hallottam felőled! :)
Én ezt rohadtul elengedtem már. Mármint az addonokat. Eléggé messziről látható szám amit beletoltam a szimulátorozásba, de a sok kompatibilitás, performance problémák miatt tele lett a tököm. Befejeztem. Várom hogy megjelenjen ez és bízom benne, hogy az nagy gépek is normálisan ki lesznek dolgozva. Az biztos hogy scenery-t nem fogok venni hozzá ha így néz ki tényleg.
Ne legyél... :) Az, hogy DX11-n ragadnak vele, gyakorlatilag ki is zárja, hogy a PC-s és a konzol verzió azonos legyen... bármilyen konzol is jön, szerintem tuti, hogy max egy butított verzió fog menni rajta. A VR támogatás lebegtetése is arra enged következtetni, hogy nem éppen optimális a képkockaszám...
"2 petabytes scenery data streamed via Microsoft Azure, can be cached as well"
Ez a jövőre nézve mondjuk jó döntés. Még akkor is, ha ez most brutális háttértárnak tűnik. Bár jól belegondolva ez sztem még 15 év múlva is az lesz. De úgysem kell az egész világot cachelni.
Hát én nem igazán a kvalitásra gondoltam, inkább az árra. A leírások és a látvány alapján számomra is nagyon biztató, de nem biztos, hogy megengedhetem magamnak. Amióta számítógépem van minden FS verzió megvan eredetiben, ez nem biztos, hogy meg lesz. Ha havi fizetős lesz, nagyon nem mindegy mennyi lesz a díj. Warez ugye kizárható.
Én most egy picit optimistább vagyok mint voltam régen az FS2004-FSX korában. Mivel itt lesz XBox-os verzió is, így ha van egy azzal egyenértékű hardvered, már nagyon mellé nem lőhetsz, mert ott "elvárás" a 50-60fps
Erre mondja a művelt orosz (aki tud englisül) hogy: impressive! Ez volt benne az alábbi linkemen a hanganyagba? Ez a realtime traffic érdekes lesz...mert ugye ahhoz egyrészt kell majd csomó festés és típus (mert anélkül eléggé hülyeségnek tartanám), meg egy valamire való source is...vajon lepénzelték a flightradart?
World VFR on release, 2 petabytes scenery data streamed via Microsoft Azure, can be cached as well Dynamic stalling.. 1000 data points per surface vs 1 per FSX plane. Real time weather and sea... 32 levels of clouds.. Rain modeled on particles.. Barometrics affecting aircraft. Clouds affecting aircraft. Sloped runways, wheel resistance. Using Bing world data. 460 cities with 3cm resolution, most others 50cm. Development has been going on for 5 years. 2 trillion trees mapped. Interactive check lists, slopes and uneven terrain. Dynamic friction, real time AI traffic, 3rd party support. 200 developers at ASOBO, Microsofts development partner, 60% have PPLs.
de azert szep
Microsoft- Bármi lehet :))))) bar ebben se azt mondjak hogy alapbol igy lesz csak hogy lesz... :)
Gyanítom leszen azért csalódott júzerek a megjelenés után... :)
Viszont. Itt van egy riport a készítőkkel. Meghallgatni sajna nem tudom mert a melóhelyi gépemen nincs hangszóró, de az írásos összefoglalóban az van hogy "Regional ATC improvements...", tehát ha improvements, akkor mégiscsak lesz benne ATC, sőt, jobb is mint a mostani...? Nem lehet, hogy amit te olvastál, az csak a mostani pre-alpha verzióra vonatkozik?
Sziasztok, kezdő szimulátorosként szeretném a segítségeteket kérni. Prepar3D programhoz letöltöttem a FreeMeshX Global és USA kiegészítőket. Ha ezeket telepítem akkor még van lehetőségem az Aerosoft-nál vásárolt repülőtereket is beilleszteni a játékba vagy esetleg valamilyen összeakadás előfordulhat?
most olvastam hogy elvileg: "... the FS team have said that there will not be ATC available initially,.." hát nem jó előjel max ha Pro ATC x mukodik vele :))))
en inkabb Navaids, ATC, ground handling re lennek kivancsi:)
kb ugyan azt mutatja mindegyik videó picit más aspektusból :)) szép amúgy egy érdekes az azért jól látszik hogy spot view külső nézetben az ha van fix 30 fps akkor sokat mondok :)))) de hogy tuti nem 60fps az biztos, nem hinnem hogy yt convertalja így a videókat de mindegyiknél van egy kis rezzenés :) földi trafficot szerintem itt is nyugodtan kikapcsolhatjuk majd meg a madarakat állatokat:))) ) érdemes a körforgalomba levő kocsikat nézni felülnézetben elég crazy mozgás:) Sky, felhők fény és árnyék elég jó.
Én inkább attól tartok hogy ez havi fizetős lesz. Már csak az Xbox Game Pass miatt is.... Hááát...végülis jobb évente lehúzni ~160 dollárt mint egyszer 50-70-et... Csak kérdés ez a fajta üzletpolitika mennyire lesz eladható a relatív kicsi szimulátoros tábor körében...