Pilots nagyon komoly, egybefüggő kép, nem TV-s. Rendszerileg nagyon ott van, volt Maléves oktató cpt-vel repültem benne, ő volt több szimben is és erre mondta, hogy nagyon ott van :)
Nocsak...arccal az ATPL felé Zolibács? Szerintem a Premier nem változott, ugyan az a 3 nagyképernyős TV van mint régen, de majd talán valaki más megerősíti. Nekem nem annyira volt bejövős, folyamatosan az volt az érzésem mintha traverzálva gurulnék/repülnék. Hardverileg, műszerileg viszont nagyon jól kidolgozott a cucc. A többi szimben pedig még nem voltam, habár folyamatosan tervezem hogy majd egyszer elmegyek...
Igen, erről volt egy "kisebb" tread az x-plane.org-on, hogy mennyire etikus egy alapjában véve free cucc pimpeléséért pénzt kérni. Ugyanis a komplett csomagot csak egy minimum 10 Eurós paypal donate-tel lehet letölteni. Na most jelenleg ez a zárt csoport 918 (x10 EUR) főnél tart, szóval elég szép summát kalapozott össze a kölök... Utoljára szerkesztette: Clidey, 2018.07.13. 09:34:31
Én anno hasonlóról írtam csak repcsi plugin-al kapcsolatban . Pl volt egy carenado pakkom ( mindegy is honnan :D) felraktam vagy 8-10 gépet próbaként aztán azt tapasztaltam hogy a repülés közben a az sasl plugin folyton CTD-t okoz. Hiba logban is írta. Amikor kitöröltem 1-2 gépet akkor már nem volt gond . Gondolom itt is a pluginek számával volt baja, nem tudtam akkor hova tenni így hagytam a p.csába. Jelezni kéne ezt debugging supportnak vagy valami hátha.. OFF: nem tudnál segíteni pár dologban ORTHO4XP vel kapcsolatban, here szervert hogyan lehet életre kelteni p,próbáltam egy leírást hozzá miszerint "Carnet_d_adresses.py" ben kell módosítgatni de nekem ez nem sikerült. A másik hogy lehet elérni hogy a víz felületek ne tűnjenek el (overlay vagy valami) illetve át lehet nevezni a mappákat amit létrehoz mert így elég katyvasz ha berakom scenery mappába. Köszi előre is.
tegnap belefutottam egy érdekes hibába, leírom, hogy ha találkoztok vele, ne szívjatok annyit, mint én :)
szóval, tegnap érdekes volt az x-plane, a gépek vagy működtek vagy nem, az eddig prímán működő skymaxx pro állandóan crashelte az xplane-t, szóval valami nagyon nem volt rendben. belefutottam egy windows limitációba, miszerint egy alkalmazás összességében egyszerre mennyi dll-t tölthet be. jelen esetben nem dll-ről volt szó, hanem pluginekről. nagyon sok scenery-m van (több, mint 800), ezek egy jó része tartalmazza a groundtraffic plugint, illetve még az egyéb pluginek. namármost, ahogy elérem ezt a limitet, hibaüzenet nélkül kezd meghülyülni az xplane. megoldás az volt, hogy számtalan reptérnél amit amúgy ritkán látogatok meg, egyszerűen a plugins könyvtárat átneveztem plugins_disabledre és tádám, újra működik minden. sajnos arra sok esélyt nem látok, hogy ezt marginal javítaná, mert meg lehetne oldani, mint pl az autogate pluginjánál, hogy ne töltse be minden reptérhez külön a plugint, hanem a plugint 1x, a leíró fájlokból annyit nyit, amennyit csak akar. marginal ezt igazán javíthatná, laminarék meg berakhatnának erre egy hibakezelő rutint, ami visít, hogy kedves kapitány, picit sok lesz a plugin és így nem igazán fogom hozni az elvárt szintet :)
Én is csak azért linkeltem be mert érdekes volt hogy ORBX lépett xplane irányba is valamilyen formában.Nem venném meg én se. De hátha elkezdik átrakni a többi sceneryt is.. Nekem elsősorban alaszka régiók repterek hiányoznak.
Hát én ORBX-ék helyében nem adtam volna a nevem ehhez a förmedvényhez, az tuti. Ahogy nézem, ez a FSX/P3D verzió egy-az-egybeni átkonvertálása. Egyszer nagyon régen megnéztem ezt P3D-ben...és nem hittem a szememnek hogy ez valóban egy ORBX termék. Azon nem is akadtam ki annyira, hogy a 3D modellek nem eléggé részletgazdagok, hisz egy jó textúrával iszonyat nagyot lehet(ne) rajta dobni. Na de itt azok a modellek, amik nem az ORBX Libraryből jönnek, hanem scenery/helyszín specifikusak, úgy néznek ki, mintha valami alsótagozatos általános iskolás kölök csinálta volna MS Paintben házi feladat gyanánt. Szóval nekem ez most itt nem bejövős egyik platformon se.
mondjuk ott is persze csodas sceneryk, de peldaul az installeruket nem nagyon updatelik es bongeszd a forumokat a latest patchert....szoval amikor vege a developmentnek utana se art normal product support:) de ma abba merul ki hogy a fan boyok irjak 150 eurot koltottem de tok jofejek a devek mert meg kalapaljak....:))) 150 eur ert:))
Az a probléma asszem, hogy nem lehet dinamikusan tölteni ezért copyzgatják a BGL-eket. De mondjuk SODE-ra lehetne updatelni mindet és akkor az intézi :)
Ilyen szempontból pont a flytampat nem értem amúgy, mert a szezonális fákat értem, de miért van minden hónapra? :D
Én csak azt tartom röhejesnek, hogy a szezonokat állítgatni kell, gyártónként különböző configuratorban. Persze a textúrák jók, csak a fák miatt kell ez, úgyhogy nekem általában nyárin van aztán "jóvanazúgy" :D
ja persze nem nagy szám:) de mondjuk PMDG central foshoz kepest, vagy UK2000 installerek aztan FSDT es couatl rol mar ne is beszeljek:))) A legcukibb megoldas AS16 ban hogy alapbol felismeri es betolti a flightplant a szimbol erre vartunk 8 evet:))) FlyTampa scenery configja legalabb egy progi ala huzza az osszeset global es helyi beallitasok, bar pl EHAM nal a 4 kulonbozo afcad kapcsolgatasa szeliranytol fuggoen kicsit maceras tud lenni :) Ezert volt pl feludules a chaseplane flyghtbeam envdir, bar ott se minden tokeletes PTA szerintem kicsit visszalepes tomatoshade meg picit elore :) nem konnyu a fejlesztok elete en elhiszem, csak 25-80 eur kozotti termekeknel mar azert elvarok valami fele 21 szazadot:)
de epp ezt mondom, hogy ez megszokas kerdese. 10 eve rutinosan mozogtam az fsx vilagaban, tudtam, hogy mit miert, mit hova stb. most mar nem, most mar az megy rutinszeruen, ami akkor nem ment.
nem kell ehhez scenery keszites szeru tudas, nagyon sokan hasznaljak nelkule. nalam semmi szerver config nem kellett, most direkt megszamoltam, 2 szam beirasa (koordinata) es 10 db egerkattintas az egesz.
Itt szerintem az alap sim az alapvető probléma, de az addon.xml-es megoldással jó irányba mennek. Nekem pont az FTXCentrallal van problémám pl.
Néha mondjuk előfordul, hogy az ORBX régiók és a repterek közé kéne sceneryt tenni (van hogy a saját kompatibilitási listájuk is ezt ajánlja), aztán amikor legközelebb indítod az FTX centralt agyon is barmolja az egészet, mert ilyet nem lehet beállítani.
Akkor inkább hozzáadom kézzel.. Persze van tool, amivel ki lehet menteni a scenery libraryt, de az megint egy plusz tool... Az envdirrel nincs probléma, jól működik.
Persze néha jó leülni csinálni egy egyedi festést vagy sceneryt stb. De pl én is azért váltottam FSX ről hogy ne az legyen, fél nap mókolás es 1 óra repülés.Nem mondanám hogy hülye vagyok hozzá teljesen, inkabb úgy vagyok vele bele se kezdek. Első ORTHO scenerymre vártam jó pár órát aztán fos lett. Hiába követtem a tutorialt( elég sok félrevezető meg nem túl részletes leiras van hozzá sajnos) örülök hogy vannak akik saját idejükben fejlesztgetik, gyártják a jobbnal jobb addonokat és megosztják, de én nem tartozom közéjük.. Szimpla felhasználó vagyok. Jó néznék ki vennék egy kocsit aztán azt mondanám milYen jó ez a járgány mert tök könnyen ki tudom cserélni magamnak a légtömeg mérőt, a saját műhelyemben...
igy van en ezekrol a userekrol vagy a lustakrol mint en beszelek :)))) en is rengeteget szaroztam evekig csak most mar meguntam es azt preferalom ami a legkevesebb szarozast igenyli :)
Egy átlag felhasználónak ez mégis kinai. Persze aki benne van a scenery készítésben nap mint nap annak " könnyű" :) pl már egy szerver beállítás ORTHO ban sem olyan klikk- kat eljárás azért.. Én arról beszéltem ami alapbol benne van. Az nem az igazi.
abszolút értem a mondandód és egyet is értek, csak szerintem jelenleg egyik platform sem fire and forget. mindegyikkel lehet szívni, csak máshogy. :) oprendszernél maradva, az lenne a legjobb, ha full transzparens az ügyfél számára, a szerepe az lenne, hogy kiszolgálja a felhasználót és a felhasználó alkalmazásait.
:))) 20 eve folgalkozom ezzel mar mint ebbol elek hogy olyan szoftwareket appokat megoldasokat adjunk az egyszeru usereknek amelyek konnyebbe teszik az eletuket, ezt a 80-as 90-es evek szemleletet mar el kellene felejteni nem attol jo mondjuk egy OP rendszer mert HATALMAM VAN felette es kontrolalhatom meg installalhatok, lexarja a user o hasznalni akarja 5-8 fele dologra es altalaban egyszerre:))
Szoval nekem alapveto bajom van a flightsim developerekkel de gondoltam 20 ev alatt fejlodnek de kb ott tartunk meg mindig. Persze vannak kezdemenyezesek meg otletek lasd FTX central vagy ENvtex Envdir, ahol picit mas a szemlelet a regi win95 hoz kepest, de ez még kevés, talán chaseplane volt az elso komolyabb ahol mar ezekre el kezdtek figyelni és most nem a look and feelrol beszelek :))
őszintén, ez megszokás kérdése. az elején, mikor fsx-ről váltottam xpl-re, csak pislogtam, hogy akkor most mit és hogyan kéne. osztán pár hete egy ismerősömnek segítettem p3d-ben és hát hogy is mondjam, órákat bújtuk a fórumokat, hogy ami itt már számomra evidens, ahhoz ott hozzá tudjak szagolni. nyilván semmi sem lesz olyan kényelmes és könnyed, mint amiben évek/évtizedek alatt már otthon vagy.
szerencsére nekem más a tapasztalásom :) fontos a jó forrás (itthon ARC, ill Here), hogy a képek színhelyesek legyenek, ill lehetőleg ne legyen felhő. persze ezeket lehet is javítani. szerintem érdemes. amúgy ha megnézed pl az LHTL-LOWW videómat, még színhelyességbeli eltérést is elvétve látni, felhőt szinte egyáltalán nem (ami látszik, az kb akkora mint 1-2 szénabála, igazából fel sem tűnik, a kézi eltávolításkor is azért nem tűnt fel :))
az ortho-k készítése is pofon egyszerű, egy zl16-os tile kb negyed óra. persze az első tile generálásom volt vagy egy óra, de kb a 2-3. generálásra már rutinszerű lesz, már el sem tudnám képzelni nélküle a repülést.
ezen felül ott van még számtalan ingyenes és legális ortho forrás, amiket ha letöltesz, még attól sem kell tartani, hogy nem lesz színhelyes és hogy felhős lenne. lásd pl A sky stories orthok, francia orthok, teljes USA. persze, helyet foglal masszívan, de szerencsére a vinyók olcsók :D teljes USA az 3TB, viszont cserébe olyan látványt nyújt, hogy csak na :) (ráadásul független attól, hogy IFR vagy VFR)
Ortho? Hát pff egyszer talán szájtátásra jó de.. Tele van felhővel( és valóban lelombozo hogy pl idehaza gyakran változik a műholdkép) plusz durván sok helyet foglal. Egyetlen használható szerver talán a BI. Viszont az FD tenyleg sokkal jobb néha már már túlzás :D lehet rá építkezni csak idő meg ideg kell hozzá.. Szvsz ha mondjuk valaki homecockpitben vagy annak bármilyen formájában gondolkodik akkor XPL jobb szoftver alá, viszont nehezebb konfigurálni sokkal!
Igen, most sajnos eléggé elmentek ennek a VR cuccnak az irányába, de szerintem ez a P3D esetében is igaz. Ám azért az óriási különbség, hogy míg a P3D-nél legtöbbször totál hülyeségeket javítanak, addig az XPL-nél rendszeresen nyúlkálnak bele az FD-be is, hogy minél jobb legyen. P3D-nél meg ugye még mindig a húsz éves FD él és virul... Én jelen pillanatban nagyobb esélyt látok arra, hogy belátható időn belül legyen az XPL-ben normális(abb) felhőzet, AI, stb, mint hogy a P3D-ben bármiféle jelentősebb fejlesztés történjen...
Ja hát az OrthoXP az tényleg más tészta. Bár arról személyes tapasztalatom nincs, mert sosem használtam. Illetve 1x Zacsi átküldte a hazai sceneryt, de hamar töröltem is a 3,14-be. Nekem valahogy nem tetszik. Ha egységesek lennének a műholdképek, akkor lenne értelme a szöszmötölésnek vele, de így szerintem tökre nem éri meg. Lehet más volna a véleményem, ha amcsi volnék, és rohadt nagy területek volnának egységesek, de így nekem nem bejövős a cucc. Mondjuk nekem a default ground texturével sincs gondom, szerintem sokkal szebbek mint a P3D-é, sőt, mondanám még az ORBX hasonló cuccával is felveszi a versenyt. De ezt leszámítva a többi hagyományos scenery tényleg csak copy&use. Ugyan így a reshade is; azt is csak egyszer állítod be és aztán hozzá se nyúlsz soha többé - amíg meg nem unod persze...
Bocsi csak egy tapasztalat XPL- el kapcsolatban való igaz hardware támogatása személyre szabhatósága borzalmas. Már az axis érzékenység beállítása is rémálom,pl fsx hez képest ahol rá dugtam a pedált és jó volt. Illetve valóban ha valakinek vannak külső paneljei vagy epitett cuccai nem egyszerű váltani. Ez nem egykattintasos" dolog mint pl FSUipC vel. Itt nincs. Ide scripteket kell irni ha egy sima kapcsolót akarunk működésre bírni mondjuk toggle módban.Ezt csak az tapasztalja meg aki valóban benne van és elkezd hozzá panelt építeni.. Pl abszolút hianyzik az on-off kapcsolók támogatása hiányzik az" action when button is released " alap esetben.. Ehhez pl már lua script kell. Anno ezért is keltem ki magamból amikor sorra jöttek ki az update ek VR re,most is ezt a vonalat húzzák de pl még mindig" papír felhők "vannak nincs egy normális időjárás stb. Azért van rengeteg alap hiba is a szimben ami idegesítő tud lenni ha az ember picit többet szeretne kihozni belőle mint mondjuk egy bottal ülni a monitor előtt és keverni a málnát.
de steamen wishlistbe berakva kov etkezo discountnal megvesyem aztan meglassuk :)) de valoszinu IFR re megmarad p3d es xp11 meg vegre pure VFR
:) Ertelek es persze mindkettonknek igaza van:))) ami a tokolest illeti vegre eljutottunk oda p3d nel hogy a fejlesztok olyan cuccokat cisnalnak hogy meg annyit se kell tokolni a frissitesekkel kulon progik inteziok on the fly, amire utaltam hogy persze nem a gyari xp11 re utaltam hanem amikor osszeraksz egy jo ORTHO meg meg par dolgot ne mond nekem hogy az csak egy kattintas vagy mint FTY centralban fire and forget, azert eddig akarmiylen addonal talalkoztam xp11 hez mind eleg sok lepest kell a sima hulye usernek megtennie, en meg mar lusta vagyok olyan programokat szeretek 2018 ban amik nem az 1990 es evek developeri szemleletet mutatja hanem amik a ma userenek keszultek, egyszeru nem kell idot pazarolnom ra bar van aki ezt szereti, op rendszernel is imad tokolni en meg csak hasznalni akarom :)) OSX el nincs is bajom meloban nem adminkodok nem apolom a rendszert megy az magatol :)))
Envtex Envdir Envshade product simple instal simpla update es ennyi sose nyitod meg, FTX central detto, FlightBeam uj sceneryk mind kulon addon managert hasznalnak szoval latszik az uj irany jo lenne minel tobb lenne xp11 ben is.
de mondom meg egyszer szep es jo de engem meg nem gyozott meg hogy valtsak mert en nem valtani vagy ragaszkodni szeretnek csak repulni :)))
Nincs itt semmi flém Zolibács, tökre érthetőek az indokaid. Mondjuk én is belefeccöltem a P3D/FSX kombóba nem keveset, de úgy vagyok vele, mint egy használati tárgyal: már "visszahozta" az árát, és még továbbra is bármikor használhatom, ha akarom - igaz, már nem olyan sűrűn, de az az én döntésem, nem egy kényszer. Szóval tulképp nem buktam el semmit sem (annyira).
Ezt az XPL11 sokkal macerásabb dolgot már olvastam mástól is, de továbbra sem értem mit akar takarni. Mi abban a macerás, hogy ez zippet kicsomagolsz egy adott könyvtárba (aircraft vagy scenery) és az onnantól kezdve működik? Nem kell cfg-kkel baszkódni, nem kell ini-kkel játszani, nem használ mindenféle dll-eket...szóval tényleg nem vágom. Még ha plugin-ekről beszélünk, arra is totál igaz, hogy csak kizippeled, és működik a következő indítástól kezdve! Természetesen, mint bármelyik más szimulátornál, itt is bele lehet futni bugokba, ctd-kbe, de semmivel sem sűrűbben (sőt, szerintem hatványokkal ritkábban), mint a többi szimulátornál. Fakóság...mint a P3D-hez, ugyan úgy XPL-hez is vannak már elég rég óta mindenféle shaderek, így olyan színhőmérsékletet állítasz be magadnak amilyet csak akarsz. Kb. 1 perces művelet - persze ha már megtaláltad a neked tetsző shadert. És máris ugyan úgy fog kinézni, mint a P3D, ha akarod. Nálam nem kimondottan tűnik gyorsabbnak az XPL, sőt. Ám a szimulációja - ami ugye azért a lelke a dolgoknak - annyival fényévekkel jobb mint a P3D-nek, hogy nekem megéri a váltást, illetve a frekventáltabb használatot. A további hardverek...hát igen, akinek van pár cucca, az biztos beleütközik ilyen-olyan problémába, de szerintem ez igaz vica-versa is. Nekem csak egy mezei joy-om van, és nem is tervezem mindenféle kütyük beszerzését (szarvkormány, pedál, ilyen-olyan panel) mert nekem nem adják, adták sosem a realizmus érzését, nekem sokkal realistábban hat, ha VC-ben odakattintok egy kapcsolóra. E tekintetben a végletek embere vagyok, elismerem: vagy egy komplett cockpit fullosan van értelme, vagy ha nem, akkor bőven elég egy mezei joy. Mondom ezt úgy, hogy az évek során sok hardveres megoldást volt szerencsém kipróbálni és tesztelni. Eddig Zacsi Beechcraft kokpitje a nyerő... NGX...hát ezt már átbeszéltük ezerszer, ez is ízlések és pofonok. Nekem a gyári textúrakészletével sem volt bajom sose, én amitől hányingert kapok továbbra is, az a torz kokpit. Nem is olyan régen tűnt csak fel, hogy a durván elcseszett ablakok mellett még a gázkarokat se sikerült eltalálniuk - az meg olyan töpörödött, hogy csak na. Sosem fogom megérteni, hogy ha a DC-6-tól kezdve a 747-esen át a 777-ig minden egyes add-onjukat sikerült egészen mérethelyesre csinálniuk, miért pont a 737-nél szartak rá erre?! Hogy ment át náluk ez a "szűrőn"? Kiváncsi leszek az új NGX-ükre majd...vajon ott mit fognak görbíteni...
na de csak nem állom meg :)))) hogy legalább ket dolgot ne emlitsek és nem p3d vs xp11 de: 1. Szerintem de ez szubjektiv, xp11 sokkal maceransabb ami a telepitest addonokat kulonbozo cuccokat illeti, es kurvara nem akarok mar tokolni 2. kurva sok penz van p3d ben sceneryk es mas kiegek miatt viszont ezek xp11 en max ugxan ilyenek de inkabb rosszabbak es ezert nem szeretnek fizetni megint 3. Nekem valahogy még mindig fakó az egesz :) 4. Biztos gyrosabb meg minden, bar en ezt nem tapasztaltam azert a latvanyert ugyan ugy megzabalta a rendszert mint p3d , de nem sirok mert nekem p3d eleg smooth kb merfoldekkel jobb mint fsx se volt, de xp11 sem gyorsabb ugyan ezen.
Szoval a valtas mindig erdekes meg nem fajdalom mentes, de tul nagy arat kene fizetnem aprosag miatt, mert ahogy irod weather azert eleg gagyi, de majd mostmar eghetnek a repulok..... Ha valaki most kezdi akkor igen erdemes xp11 de igy hogy fsx/p3d ra vasarolt az ember evekig igy nagyon nehez a valtas. De teny hogy a free 737 szuper es ha csak azt nezem akkor tok jo lenne na de az csak egy gep es pl az osszes hardware kiegeszito nightmare hogy mukodjon xp11 alatt mert a kutya se tamogatta eddig. Ergo Efis+MCP combom kuka lenne a throttle az tudna mukodni egyedul.....akkor marad a szep ngx raadasul sutyiban egy srac feljavitotta a vc texturakat pmdg nem is orult neki na azzal most mar eleg popec a kicsike.
ja persze megértem, bár azóta sokat fejlesztettek most uj rednering engine van a kijelzokhoz ha bepipalod a render to hardware opciot tfdi managerben megoldodik a fps dolog, de teny hogy egy picit ehesebb mint ngx:) A többivel kapcsolatban nem nagyon kommentalnam mert max flame lenne belőle szóval elfogadom:))
azért csak óvatossan nem kell az egyből ha minden muxik en még 4.1 en siman kiahytam 4.2-t es nem erzem hogy vesztettem volna:)) GSX meg nem jo vele amugy de a tobbsege progi muxik
:D úgy tűnik. Szóval a lényeg hogy csak Runway Follow... Bla bla bekapcsolt állapotában működik. Ha kikapcsolom akkor völgyben van az egész. Én is próbáltam WED ben átírni a magasságot de ugyanugy mint nálad nincs változás.
Persze, Zolibács, értelek én, és igazad is van, én is pozitívumként értékeltem, hogy tulképp egy kisBőjing! :) Ami miatt mégis a delete mellett döntöttem, az az, hogy nálam iszonyatosan ette a frémet. Egyrészt. Másrészt amennyit mostanság P3D-zek, csak feleslegesen terpeszkedne a vinyómon. Ha nagynéha előveszem ezt a lákhíd terméket, akkor meg max NGX-ezek egy rövidet, de azt is csak összehasonlításképp, mennyivel másabb az XPL NG-nél...aztán hanyatt-homlok menekülök is vissza XPL-be, olyan elképesztő a különbség egy PMDG meg egy free cucc között...és nem a PMDG javára... :))) Még addig sem jutottam az NGX-el, hogy értelmét lássam repaint-eket alárakni... :))) Ellenben a múltkor csináltam egy rövid VFR túrát P3D-ben, mert épp olyanja volt az AS4-nek, hogy iszonyat szép felhőképet generált. Na ez viszont nagyon hiányzik nekem az XPL-ből... :((( Ott mindenféle csicsamicsa ellenére is iszonyat szarok a felhők. Igaz, vannak pillanatok amikor egészen elfogadhatóak (lásd Ekre alábbi képe), ám sajnos többségében a gagyisztikus színvonalat ütik meg, legfőképp a durván szembetűnő felhő-textúraismétlődések miatt. :(((
Ó, bocsi, négy malomban őröltünk... :D Úgy értettem, nálad a flat mindig ki van kapcsolva... Most az előbb megnéztem én is, és valóban, ha a flat a terep, vannak dombok. Az egészben csak az a gáz, hogy ha beírom a valós értéket (134m/440ft), akkor se változik semmi, ugyanúgy dombok vannak... Na majd 7végén jobban körbejárom a témát, mert itt valami lappang titok! :)
LOL :_))) megmondom miert jön be nekem, de megértem az álláspontod, bárha adsz neki majd meg egy esélyt és ezekre a pontok igazak rád akkor be fog jönni:)))
1. HA szeretted az MD11-et ) nekem a kedvenc PMDG addonom ngx utan - mivel p3d re nem elerheto ez viszont annak a kistestvere ami a cockpitet es rendszereket illeti. 2. Kisebb rövidebb tavokra keresel valami gyorsat es nem Prop :) 3. Ha többre vágsz mint amit egy Carenado-tól valaha is kaphatsz:) 4. Jo fej dev bandat tamogaszt akik tenyleg folyamatosan upgradelik plusz rengeteg dolgot kapsz egybolpl: TrueGlass RealLight 5. BOEING :)
Na.Megtörtént.. Semmi viszont ha kipipalom a runway follow terrain contourst akkor jó. Alapból ez nálam soha nem volt bekapcsolva mert némelyik repterénél az apron lejt meg a guruló úton is idióta buckák vannak. De itt csak így mukszik nálam.
Igen arra. Akkor csináld azt amit lejjebb írtam: kopaszítsd vissza az XPL-t egészen a gyári szintig, aztán rakd be csakis LHFM-et és nézd meg mit mutat. Ha jó (márpedig annak kell majd lennie ha mindent jól csináltál), akkor egyenként pakolgasd vissza ami eredetileg fent volt, és figyeld, melyiknél csesződik el a mesh. Egyszercsak ki fog bukni, melyik cucc a ludas.
Pedig tuti nálad van valami gixer, mert eddig még senki nem jelzett vissza hasonló problémával. Esetleg a runway flat be van nálad kapcsolva? Lehet az kavar be.
Megnéztem "pucéran" csak LHFM van a mappában ,ugyanaz sajnos :/ soha nem találkoztam még elevation problémával XPL11 ben, alap LHFM- nél jó a magasság.Hmm érdekes.. közben WED ben is megnéztem nálam field elevation 0.0 méter van.
ami(k) miatt lehet: skymaxx pro-t használok, azon belül pedig tropical paradise preset :) illetve fut még reshade (változó, hogy mely preset, itt szerintem fse új natural preset volt aktív), illetve blu-fx. a füves pálya szegélye viszont nem tudom, hogy mitől lehet más.
Már akartam mondani neked Geri: nálad direkt ilyen unrealisztik az ég színe? Meg az is érdekes, hogy a füves pályának is van nálad valami világosabb "szegélye" ami nálam nincs...
Huhh...nálad valami durván el van kapálva valamelyik másik add-on scenerynél vagy mesh-nél... Kapcsolgasd ki őket egyenként, hogy lásd, melyik cseszi el. Sajnos a default XPL11 mesh is hibás, pont a gurulóútra rak egy huplit, azzal sajnos nem tudtam/nem lehet mit kezdeni.
Fantasztikusan életszerűtlen, hogy a személyzet minden tagja egyenként hagyja el a gépet... Véleményem szerint megint egy nagyon fontos fejlesztés történt...