még egy apróság, hogy nappal így be lehet világítani is a barlangokat ha ilyen "ablakokat" ütsz rá :) persze ez is csak egy ideig megy és csak ha süt a nap :D
így pl ha víz van egy barlangban akkor kiszeded a háttérbõl az anyagot is kifolyik a víz belõle :) persze csak bizonyos mélységig mûködik ez a trükk, ha túl mélyre mész akkor nem folyik el sehova hiába szeded ki :)
Találtam egy bosszantó bugot: Ha megnyitsz pl. egy ládát és a kezedbe veszel valamit, aztán elmész a ládától úgy hogy a kezedben van a cucc.. akkor bezárul a láda és a cucc elveszik a semmibe.
Én még nem találtam Hylotl cuccokat... úgy tudtam még nincs is a játékban.
én már töbször is találtam de csak kis házat 2 ajtóval kb 10 blokk szélesen 1 ággyal :(
gondolom van olyan bolygó ahol õk élnek és szépen lebontotta a házakat :D
Sziasztok! Hogyan lehet saját hostolású szerveren játszani úgy hogy más is rád tudjon csatlakozni? Elõre is nagyon szépen köszönöm a választ
UI: eredeti a Starbound nekem is és a barátomnak is
sajna odáig nem jutottam mert egyik mod miatt buktam a karaktert. Most kezdtem újra és csak a robotic crafting stationnél tartok.Még az mk3-at se gyártottam le. meg is lesem gyorsan.
ééés ismét köszönöm. Megfigyeltem hogy itt mennyire segítõkészek a starbound játékosok mint itt,mint pedig a hivatalos fórumon vagy a nexus-on. úgyhogy
én arra vagyok kíváncsi,van e olyan armor amivel levegõt kapok az ûrben.modot már felraktam de ott se ment. Valami space cuitra gondolok amivel levegõ is van,meg nem fagyok halálra pikkpakk
Azt tudtátok hogy ki lehet repülni a bojók légkörébõl és ott is vannak aszteroidák? És a "Space Heater" az abszolut0°ban is felmelegít?
Arra már rájöttem hogy aszteroidamezõben ha tudsz repülni általában függölegesen van egy máson vagy 5-6 épület... mindeben van fegyver... ott is elõfordulnak jók. Ha tudsz repülni akkor egész hatékony.
Asszem már talán alphában is, de bétában tuti. Rohanj végig több bolygón, amelyiken találsz egy vasmacskát hosszú lánccal, ott tudsz venni fegyvert. Fel kell másznod valahogy (magad alá építesz például) és lesz fenn egy hajó ami ki van kötve, ott tudsz venni majd valakitõl. Sörétest nem ajánlom, elég fostos :D
Skacok! Azt nem tudjátok véletlen, hogy a kézzel beírt koordinátákra hogyan lehet ugrani, mert hiába írom be és hiába van tele a tank, nem ugrik sehova csak megy a warp és ugyan ott vagyok ahonnan elindultam...
Meg még nagyon messze van a véglegestõl. Minden patch-el elég komoly újítások jönnek be nem csak kis szöszmötölés :) És érdemes is új karit kezdeni amikor így nagyon belenyúlnak.
Én sima mezei faíjjal zúztam le a száját :D Érdemes lehet esetleg fedezéket építeni, egy jó nagy tetõt. Én még nem tudtam mire jó az a beacon cucc, gondoltam majd a házam tetejére rakom, mert jól néz ki. Szét is lõtték darabokra a kéglit. De amíg tartott addig jó fedezék volt, így elég könnyû volt legyõzni a pingvingenyót.
Értem kösz :) A molten core-os cuccot megépítettem, sõt átmentem másik szektorba mert megvan az elsõ páncélszett, és egy jó fegyver. Hát nem semmik itt a szörnyek :) Amúgy elvileg a Hylotl faj különleges képessége az, hogy gyorsabban úszik, és víz alatt is képes lélegezni nem? Csakmert nem mûködik egyik se :D 6-os update van fent.
Pingvinek dobtak valami Molten Core vagy mi nevû cuccot, abból tudsz csinálni Metalwork Stationt vagy mit. Ott már lehet acélt meg mindenféle jóságot csinálni. Pl egy robotot is. Azt kell megépítened, aktiválnod, legyõznöd. Mint ahogyan a pingvinekkel volt. Dob egy procit, abból meg tudod építeni a nemtudomhoghívjákot, ott megint tudsz valamit építeni amivel megidézed a harmadik bosst, aki dob valami cuccot amivel meg tudod építeni a .... stb :D A lényeg hogy most az Inactive Robot-ot kell megépítened, az lesz a következõ boss.
"megeszed" azaz aktiválod utána a hajódon az egyik konzolnál be tudod tenni a tech-ek közé aztán tudod használni ha jól emlékszem ezzel lehet dupla oldalazással gyorsan közlekedni :)
A ton of new content in this update. We've added a bunch of new features to world generation, which might require you to start on a new universe. To make sure you get access to all the new crafting items you either need to unlock sectors again or create a new character.
Also..
- Added skyrails based on Apjjms mod! - Added a brand new weather system, moddable weather/new environment effects - Hydrophobic objects are destroyed by all liquids - Trees can now be planted - Critical items stay on the ground longer - Some new monster behaviours - You must now be orbiting a planet to set it as your home - Free teleportation to home planet from ships teleporter - add acid rain, meteor showers, water collecting during storms and more - made species mods easier to combine with one another - add support for keysignature and keysignature changes for the abc system - Disable speedlimit for default projectiles to fix inaccurate bullets - New craftable turrets based on healthire's mod - You can now land on asteroid fields, based on hints mod - Tech now has descriptive instructions - Tons of Christmas stuff!! - Pos no longer 1 hit kill you - You can no longer breath on moons or asteroid fields without the proper equipment - Better fix fall damage - New barren planets perfect for building - Gravity now varies from planet to planet - Some planet backgrounds improved - Existing biomes can appear with different liquid types - You can now craft racial flags, to show you've been to a planet - NPCs will now switch to melee weapons up close - More random encounters - Pos can now be captured - Wiring station can now be built to access to a ton of different wiring tools - fixed mech legs - tons of server improvements - more
esetleg van magyar online szerver már ?
ha esetleg találtok mikrofont feltétlenül próbáljátok ki, haláli :D
+ erõsen félkész :) lesznek majd questek stb állítólag egész városokat fel lehet majd építeni bolygókon :)
de ez még nagyon messze van addig csak szimpla túlélõs bányász szimulátor :D
Sziasztok! Tökéletes amatõrként írok ide nektek! :) Nézegettem mostanában ezt a játékot steamen is / livestreamen is és nagyon megtetszett. Ez egy ilyen minecraft féle lenne csak 2d-ben? Vagy teljesen másról van szó? Valaki össze tudná foglalni nekem néhány mondatban a játék felépítését,lényegét? Mik a lehetõségek,mi egyáltalán a célja a játéknak? Vagy "annyi" mint a minecraftnek?
Elõre is köszönöm,és bocsánat ha hülyeségeket kérdeztem.... :)
Üdv, D.
Még így alvás elõtt megérte felnézni a hivatalos honlapra.
The future of Starbound
So here is a non exhaustive list of additions coming to the game. We have a lot more than this in store (not yet discussed), but Xealaz over at reddit compiled such a nice list of the stuff we HAVE discussed that I wanted to share it with you. As always, things are not set in stone.
On with the list!
NPC Spawners & Building Logic: NPCs will scan the structures you build around them and the contents of chests; they will have improved inventories/behaviors depending on how valuable their surroundings are. Macro Terrain Changes: Affect an entire planet’s terrain and weather More Planet Scanner Data: See details in the planet scanner like planet occupants/dungeons Underground: More secrets will spawn below the surface Space Combat: Way in the future, expect space combat and the ability to board other ships. Spaceship Dungeons: Very large, size of a planet. Biome Hazards: Sandstorms, icestorms, meteor showers, toxic planets, airless planets. Ore & Difficulty: Higher difficulty planets will have improved ore distribution Story Missions: Eventually each tier will end with a story mission that ends with the bosses you see now. Ship Navigator Changes: Still not set in stone; but the new idea is to give a local map with fog of war. Instead of sector buttons you have to fly out of a sector and into the next one by uncovering more of the star map. The final sector would be infinite. Smoother Difficulty Curve: Better indication of the difficulty of an area. Difficulty will change within tiers as well as between tiers. There will be fractional difficulty (for example, Difficulty 1.12 in tier 1 would be easier than Difficulty 1.52, while still in T1) Monster Generation: Right now, monster parts just have stat boosts, but eventually rolled monster parts will affect their behavior and abilities. For example, monsters with spider legs can climb walls; fiery monsters inflict burning. You might get a burning spider dropping on you from the ceiling. Projectiles may be tied to specifically generated heads. Biome may influence monster part generation. Mini-Map: Rotating circular map showing highlights only such as the location of friendly players, spawn points–but no major details. For the details you’d use a mapping item to create a map as you travel. Teleporters: Stargates between planets and eventually between servers. Dramatic Planet Modification: Not going to be implemented any time soon. Ability for players to modify huge chunks of planets through things like orbital bombardment; removing the entire first layer of a planet and leave behind a lifeless surface. Tech Priority: Eventually all techs can be active at once, but a categorization system is in the works to assign priority to conflicting techs, preventing issues. A hotkey to switch the active tech will be added as a temporary workaround until the priority system is completed. Server Commands: More server commands and control for chat and port listening. Villager AI: Villagers will aggro when you steal from them and follow you more aggressively. World Storage: Improve world storage and organize *.pak files to improve modding. Add launcher integration. Spawn Points: Change spawn points on individual planets. Controls: Reconfigure controls; keybinding. Ship Size: Upgrade ship/increase size. Racial Armor: Racial abilities will not be inherent but will be tied to racial armor. For example, Avian armor can glide downward. Capture Pods & Mercenaries: May be able to capture NPCs with pods. Summon NPC Mercenaries by using the pod as a beacon. Reduced Wipes: Working on a system to patch without requiring as many character wipes in the future. This will require one more wipe and that’s it. Other Changes: Colorblind Mode & Engine Optimization. FTL animation being revamped to reduce memory strain.
Úgy fest a fejlesztõk hallgatnak a játékosok visszajelzéseire.
Ahogy elnézem a játékot nagyon messze van még attól, hogy kész legyen. Nem tudom pontosan mikorra tervezik kiadni, de én nem várnám 2014 nyár/õsz elõtt. Amit legjobban hiányolok az a hajó tuningolása és fejlesztése (értsd nagyobb hajó) ami jelenleg van nagyon kicsi kb semmi nem fér el rajta.
a minibossok dobnak lõfegyvert is az egyik korábbi patch-ben ez volt, nekem még nem dobtak egyet se mondjuk csak a szokásos közelharc dolgokat :D
Csúszli szerzésre van valami módszer? Én csak arról a módról tudok, hogy keresni kell egy ûrhajót és venni az NPCtõl, de ez így elég random meg makkfüggõ dolog.
"Experimental gun rebalance" : Tegnap vettem egy shotgunt, 55 energiáért sebzett kettõt... Ma már csak 3 energiába kerül a tüzelése. Többi fegyver még nem próbáltam de ha azok is ilyen buffot kaptak akkor király.
There are a whole bunch of improvements to balance here, particularly in the early game. We aren't wiping characters or worlds, but if you want to experience the proper balance you should make a new character/worlds to play it on!
Also..
- Experimental gun rebalance - Experimental biome settings - Streamlined mod support, more details here - Unique monster changes - Enable plasma guns - Fix naked NPC merchants - new portable pixel printer item (you must unlock tier 2 for it to show up in crafting). - Tons of new blocks and items to craft - New random encounters with unique items to find - Lots of work in progress server changes - Pets only attack npcs that are attacking the owner - New songs to play on instruments including christmas carols - New novelty hats - Pets now level up - you can no longer warp to gas giants - Lots more fixes and small additions