Az Aliens: Colonial Marines eddig az év egyik legnagyobb csalódása lett - a már 2001-ben is „készül a játék” státuszban leledzõ FPS végül idén megjelent, majd megbukott... olyannyira, hogy a Wii U verziót ki sem adták végül. Viszont olybá tûnik, hogy ezt a kudarcot szeretné mihamarabb feledtetni a franchise - viszont 2013. október 21.én bejegyzésre került a SEGA által az Alien: Isolation név, amely már gyanakvásra adhat okot. A Kotaku oldal szerint pedig már készül is az új rész, amelyet a Total War játékokkal befutott brit Creative Assembly fejleszt kurrens-, illetve next-gen platformokra egyaránt. A csapat elhatározta, hogy jobb produktumot szeretnének kiadni, mint amit a Gearbox/TimeGate együttes, mégpedig azzal, hogy lopakodós és horror elemeket egyaránt alkalmazva, a Bioshock, illetve a Dishonored által inspirálva szeretné kijavítani a Colonial Marines hibáit. És ami még érdekesebb: Ripley lánya, Amanda lehet a fõszereplõ a történetben, ami többnyire egy ûrállomás és egy Alien lény köré összpontosul - klónok, katonák hada várja pedig majd, hogy legyakjuk õket. Ez nagyban az elsõ Alien filmet juttatja az eszünkbe, illetve a Dead Space elsõ részét is. Az elvileg az idei E3-on bejelentésre tervezett projekt hivatalos megerõsítést még nem kapott. remélhetõleg nem fog ez is egy évtizedig készülni... A NeoGAF-on nemrég megjelent két kép feltehetõleg ezen információkat erõsítik meg, vagyis az egyiken Ripley lánya a másikon az ûrállomás látható.
Lehet megváltást szeretne a SEGA ezzel az idei darabhoz. Mellesleg várjuk immáron Gearbox és TimeGate nélkül :D
Ez a Ripley lánya dolog már az elsõ hírek alkalmával is felbaszta az agyam. A filmekben "kõbe vésett" sztori szerint a Földre Ripley hozza el az alienek hírét a 2. film elején, és addigra a lánya halott.
Innentõl kezdve a filmek torkon fosása lenne behozni a lányát, mint fõszereplõt.
Mi van, ha a lánya nem is halt meg, csak behalúzták Ripley-nek, hiszen különben sosem ment volna vissza (pl. kiadták/eladták nevelõszülõknek jó pízé). "felnõvén" rájött hogy nem a szülei és elment keresni a muttert (hiszen nyilván mindent letagadtak és a szemébe hazudtak a vállaltnál), aki éppen lefagyasztva sodródott a kabinban(így elkerülték egymást) és így juttott a titkos katonai akció kellõs közepébe, aholis a Yutani megpróbálja a megmaradt szövetekbõl (emberi hullákból akár) reprodukálni az alieneket, de lehet, hogy a királynõt is megtalálták szintén az ûrben sodródva. Tudod hogy eleve folytatnak majd ilyen kísérleteket a jövõben IS Ripley-vel is. Csakhogy addigra a lánya lehet kipucolta a dolgot neki és így a cégeseknek várniuk kellett míg rábukkanak Ripley holttestére, hogy elõállítsák õt, aki már hibrid.
Szal. ez valahol a 2-3 és a 4 között játszódik szvsz. úgy van értelme (talán). És semmi sem garantálja, hogy a lánya meghalt VALÓBAN (ennek a résznek a végén majd), mivel klón-Ripley egész végig el volt zárva a mélyûrben, aztán meg kampeca. Így lehet folytatni a 4. rész utáni cselekményekkel, afféle reboot, új sorozat, hiszen a Yutanisok SOSEM adják fel. Tudod világhatalom nagy dolog... :D
Ügyes író úgy megkeverheti, hogy már értelme is legyen és még a fanok se legyenek öngyik. Viszont attól félek a JÓ író számukra mást jelent...
Egyébként forgattak le Ripley vs lánya jelenetet(Sigourney Weaver anyjával), de az eredeti verzióba nem került bele. A Director's Cut-ra meg nem emlékszem, hogy volt-e vagy nem.
OFF: (Egyébként Cameron elég faszán oldja meg a filmjeiben az ilyen szereplõk közti rokoni szálakat az IRL rokonokkal, a Terminator 2-ben pl amikor a T1000 felveszi Sarah Connor alakját, akkor meg Linda Hamilton ikertestvére játssza a hasonmást. :) )
Egyébként nem akarok vészmadárkodni, de a Creative Assembly eddigi nem-Totalwar játékai nem lettek véletlenül bukták, sorban?
Hohó, ez az Amandás videó, mait linkeltetek pont az eméletem bizonyítja (fogjuk rá). A sunyi ügyvéd behalúzza neki, hogy a lány halott, meg egy ócska régi képet mutat, meg hogy a lány el van hamvasztva valahol isten háta mögött (naná). Arra sarkalja Ripley-t, hogy ne is foglalkozzon ezzel egyáltalán, hanem menjenek a tárgyalásra, ahol a nagykutyák ott lesznek. Tipikus. Ripley meg letüdõzi simán, mivel még rohatt naív a céggel kapcsolatban. Aztán majd megtanulja a saját bõrén.
Én ebbõl a jelenetbõl azt szûrtem le, hogy a lány él, vagy ROSSZABB! :DDD
Ha lett volna elég ideje ilyesmire és gyanakodott volna, kicsit utánanyomozhatott volna, akkor igencsak belepõdött volna szvsz. (és meg is ölik, ha túl sokat tud, vagy ROSSZABB)
Ne feledjük Ripley olyasmit tud, ami többet ér a vállalatnak, mint a szent Grál. Lásd. Prometheus.
Ne feledjük a cég pontosan tudta mire számíthat már jó ELÕRE, ezért küldte oda a sunyit, az androidot, meg a tapasztalatlan zöldfülû vezetõ tisztet. Azt akarták, hogy LEGYENEK áldozatok... :D Nekik bébi drónok kellettek az emberek kis pocakjába.
director'cut szerint: Amanda Ripley Mclaren,66évesen halt meg ,2 évvel az Aliens kezdete elõtt Ripley a 15. szülinapjára akart hazeérni
símán el lehet képzelni hogy Amanda az anyját keresve megtalálja a nostromo maradványait,és lecsekkolja az Lv426ot.
DC-ben benne van, igen. Személyes jelenetük nincs, egy képet kap Burke-tõl ami a lányáról készült utolsó fotó (és az valójában SW anyjáról egy kép). Hát kíváncsi leszek én is hogy hozzák ezt össze.
nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi az, amivel a sega feledtetni próbálja majd a colonial marines bukását, remélem, még idén bejelentik hivatalosan. elvileg már legalább 3 éve kalapálja a creative assembly, emlékszem, amikor 2011 táján még a brit kulturális miniszter is megerõsítette, hogy a játék készül és nagyon ígéretes. a pletykák szerinti koncepció és ezeknek a concept artoknak a kinézete/hangulata ígéretes, az egész franchise üvölt már egy rendesen összerakott horrorjátékért. részemrõl még így is, 0 hivatalos információ birtokában is az egyik legjobban várt játék a the evil within, shadow of mordor és dying light mellett.
ha van egy kis esze a segának, akkor hamar bejelentik, mert ennek nincs sok értelme, hogy hétrõl-hétre nem hivatalos források által szivárogjon ki a játék. meglepõen jól néznek ki amúgy a képek, egyre nagyobb bennem a kíváncsiság.
Az A:CM is jól nézett ki, aztán lett is nagy pofára esés... A TW:R2 után a Creative Assembly-ben sem bízom igazán. Talán ha a Bioware felkarolná, akkor lehetne belõle valami.
ahogy látom egy amnesia tdd féle játékmenetre és a jól megszokott alien hangulatra kell majd számítani jól néz ki tetszik fasza.... aliens colonial marines is jól nézet ki tetszett faszán nézet ki elsõ ránézésre.
az biztos, hogy a creative assembly és a sega rendesen összekapta magát így bejelentés terén a colonial marines után. több videó, képek, interjúk, újságíróknak szánt kipróbálható verzió, ritkán szoktunk ennyi mindent megtudni valamirõl közvetlenül a bejelentést követõen. erre a játékra egyszerûen muszáj lesz egy next-gen konzolt vagy versenyképes pc-t beszerezni.
A video látványa alapján ha az eddigiek jól mentek ezzel se lesz gond,mert semmiben nem kiemelkedõ a látvány!
Nézd meg ismét az elsõ részt. A Nostromót a cég direkt küldte arra a bolygóra, tudták mi van ott, hiszen egybõl kiadták az utasítást a robotnak, élõ példánya hazaszállítása. Sõt, szerintem már akkor azt is tudták, a robotot nem támadja meg alapból az idegen lény ha nem provokálja. Abban az idõben meg a fekete doboz nem feltétlenül jelenti a tényleges anyagot. Lehetséges, hogy elküldte a teljes hajónaplót az ûrön át adatcsomagként.
azt ne felejtsük, hogy a colonial marinest elõször és utoljára 2 hónappal a megjelenés elõtt próbálhatták ki az illetékesek, amikor már mindenki tudta, hogy egy szégyen lesz, csak valahogy ki kell adni. ezért is írtam pár hozzászólással lejjebb azt a gondolatot, mivel látszik, hogy nagyon ki akarják érdemelni a bizalmat, és ez mindenképpen pozitív.
Szerintem ez egy jóvátétel lesz a SEGA-tól, mint írtam lejjebb is, ami teljesen korrekt hozzáállás.
véleményem szerint a játék nagy kérdése az lesz, hogy hogyan fogják majd egységessé tenni az élményt a platformok között. a játék fõ "fícsöre" az ellenséges xeno mesterséges intelligenciája, és valljuk be, ennek kialakítására jóval több erõforrás áll rendelkezésükre next-gen konzolokon és pc-n, viszont nem lenne korrekt a többi konzol felhasználójával szemben, ha õk csak egy többnyire scriptelt, lebutított változatot kapnának. kíváncsi vagyok, ezt hogy fogják kivitelezni, mert ez az, ami ezt a játékot naggyá teheti és a többi túlélõ-horror játék fölé emelheti.
" játék fõ "fícsöre" az ellenséges xeno mesterséges intelligenciája, és valljuk be, ennek kialakítására jóval több erõforrás áll rendelkezésükre next-gen konzolokon és pc-n, viszont nem lenne korrekt a többi konzol felhasználójával szemben, ha õk csak egy többnyire scriptelt, lebutított változatot kapnának. "
Te jó ég nem hittem hogy van olyan ember aki elhiszi azt a slüetlen baromságot hogy a pc és a nextgen konzolok jóval nagyobb szabadságot tesznek lehetõvé mesterséges intelligencia terén...
Ti hol voltatok amikor Ps2-n kijött a BLACK? vagy hol voltatok a HL1/2/FEAR 1 idejében??? Hagyjuk már ezt az ostobaságot hogy nagyobb szabadság jobb MI....
A vicc az hogy az egész játék attól függõen fog sikerülni hogy az említett AI hozni fogja-e akár a régi AvsP1-2 AI szintjét és ne napjaink szemeteinek szintjén mozogjon (Láas AvsP3, Aliens Colonial)..
tehát te most ezt megcáfoltad azzal, hogy felsoroltál három olyan játékot, amik fejlettebb mesterséges intelligenciával rendelkeztek a koruk átlag játékainál. nem rossz...
Emlékszem fegyverpornónak neveznék a Blacket még valami újságban, és hogy vártam még akkoriban PC-re, aztán késõbb lestem, hogy nem jön + hogy pont a Criterion Games csinálta
Ja, és persze azért nincs benne a 10 évvel ezelõtti AI a játékokban, mert a fejlesztõk DIREKT szart akarnak csinálni, még véletlenül sem az az ok, hogy a csillivilli grafika mellett nem marad rá kraft a szar NYOLC éves konzolokban, ugye?
a fejlesztõk véleménye az AAA-és indie horrorjátékokról.
Kinézetre nem lesz pofára esés ez úttal tuti, hisz már is újságírók tesztelték a játék demoját, nem pedig egy GBX-os ember ült after effectsel feltúrbózott gameplay elõtt és magyarázott hogy milyen szép.
Ki a szart érdekel a grafika? A failens fosomle marines nál se azzal volt a baj csak pár vér istvánnak. Ha lesz fasza feeling ,hangulat,atmoszféra felölem lehet ps2-es a grafika.
és elvileg be is van digitalizálva a játékba a hölgyemény...hmm most hogy nézem ;) már csak az animációknak és a mimikának kell stimmelnie
azt az összehasonlítgatós képet meg hagyjuk már a picsába...tudod mennyi minden fog még változni? és nem hinném hogy csökkent volna a minõség a demoban, szeritned igen?
csak szerintem nehéz ill. korai megítélni a játékot, és szemet szúró változás nem történt minõségben a trailerhez képest, viszont rengeteg változás lehet,lesz 1 év alatt
mindenki annyit tud, amennyit az interjúkból olvasni/hallani lehet. a játék fejlesztése úgy indult, hogy összeraktak egy multis prototípust, ahol pár játékosnak el kellett jutnia egy bizonyos pontig, egy másiknak pedig a xenot irányítva meg kellett ezt akadályoznia. ez szolgált a lény mesterséges intelligenciájának alapjául. (érdekesség, hogy sarkítva hasonló elképzelésen alapul a játékkal szinte egyszerre bejelentett evolve.)