Ha nem sikerül megfejteni a rejtvényt újra próbálkozhatok valamennyi idő múlva ? Sikerült elrontani :) Utoljára szerkesztette: Rae Apofisz, 2021.10.13. 15:44:38
űr állomásokon veszel térképet a zöld épülethez ahova betörsz megoldod a rejtvényt és ott választod a recept tanulást, de a másik option ami könnyebb most már az űr anomáliába bemész és megveszed nanite- ból
Amit elkezdtem küldetés, valami Settlers camp. Újra kell épiteni egy falut. Most valami hydraulic wiringet kér. Egy csomó leirást megnéztem, a kereskedő cuccban is probálok venni de sehol nem találom. A wiki szerint valami laboratoriumban lehet gyártani. Nekem ugy rémlik jártam ilyen helyen, ahol be is kapcsolt a riasztó meg örszem drónok üldöztek. De most,hogy szándékosan szeretném megtaláni sehogy nem akadok rá. Valaki tudna javaslatot adni melyik küldetéssel, vagy hogyan tudnám minnél jobban és gyorsabban kifejleszteni a gyártás listámat ?
az az anomaly nevű ürállomás,te is megtudod idézni ha kész a kűldije,történet szempontjából fontos hely
Egyszer csak megjelent egy halál csillagra hasonlitó objectum. bementem megnézni mi az. Tök jól nézett ki, egy csomó hajó volt bent. Jön egy ember kinézetü valaki de ugy mozgott mint egy player. Küldött valami invite groupot,amit persze nem fogadtam el. Ez igy tök érdekes,hogy helyi játékomba betudnak jönni mások is :) Aztán megyek a teleporthoz és baromi sok kapu cim van benne. Persze egyik sem müködött amit kijelöltem. Köszönöm, a másik hajóm sikeresen haza hoztam. Sajnos a kunyhómat még nem sikerült elbontani hogy máshol tudjak épitkezni.
asszem 6 lehet egyszerre,x et nyomsz és ott summon vehicle,kiválasztod h melyiket idézed meg,amelyikbe beszálsz az lesz az elsődleges,kell üzemanyag h oda tudjon jönni,ha van már freightered,akkor az összes benn lesz a hangárba
Ma ismét vissza mentem abba a falúba mert van ott egy barlang ami dugig van carbonnal. A házak ismét jól álltak a helyükön. Gondoltam akkor folytatom ezt a küldetést. Aranyat kért hozzá, elkellett mennem érte. Mire vissza mentem most újra a földbe van süllyedve az egész falú és ismét nem tudok onnan elteleportálni. Még az a szerencse hogy velem együtt teleportálódik az űrhajóm is. Sikerült megjavitanom amt találtam B osztályú hajót. kicsit nyomin néz ki de egész jó. Viszont van benne olyan technologia ami kétszer is benne van és nem engedi törölni. Amit kérdezni szeretnék,hogy kicsit lejjebb ami linkelve lettek modok, azokat letöltöttem, kibontottam majd bemásoltam a pcbanks nevü mappába de nem látom hogy müködnének. Azokat jó helyre másoltam ? A másik amit kérdezni szeretnék,hogy épitettem egy kis bázist. Amiket leraktam azt hogyan lehet felvenni ? Pl falakat. Amikor találtam egy másik hajót, kicsit sajnáltam ott hagyni az első kezdö hajóm. Egyszerre csak 1 hajóm lehet ? Vagy hogyan lehet kiválasztani hogy melyik hajót szeretném magamhoz teleportálni ? Az inventorim és a fegyver inventoriját küldetéssel lehet bőviteni ? Tudna valaki olyan modot javasolni ami adna egy kis plusz tárhelyet ? :) Sose elég a helyem, állandóan sakkozni kell hogy elférjek :)
Kár pedig kiváncsi lettem volna mi lesz a falúval, hogy ott lakhatok-e :) Viszont úgy eltévedtem hogy találtam egy B osztályú hajót :) Éppen nyersanyagot kerestem amikor átugrott a fejem felett valami százlábú féle lény,de akkor hatalmas volt mint egy hegy. Úgy meglepődtem elfelejtettem lefotózni :)
Sajnos nem sokat értek az angolból. A hyperhajtómű már megvan. Ki is próbáltam, ugrottam párat de aztán vissza kellett mennem de közben meg valami küldit volt egy settlers faluban. Több naprendszeren át teleport kapun közlekedtem,de mikor kész lett volna az épitkezés ott rekedtem mert elsülyedtek a házak és nem tudok bemenni a teleport kapuhoz. Ami viszont gond mert a bázisomon lévő már lemerült. Csak azt nem tudom,hogy ez most bug hogy félig a földbe spawnoltak a házak vagy ilyen alapból is hogy elsülyednek a házak és kiásni se engedi. Bár mintha az űrhajóm alatt is süppedne lassan a talaj.
Utoljára szerkesztette: Rae Apofisz, 2021.10.09. 00:19:26
MIndent ír a játék! Sorban kell haladni ahogy adja a küldetéseket, tulajdonképpen ez felfogható egy tutorialnak is. ezzel vezet be a játék a lehetőségekbe. Ha sorban csinálod amit ír, akkor fokozatosan minden elérhető lesz, a hiperhajtómű is és minden más, milliónyi egyéb lehetőség is.
folytasd a küldiket,valahogy a bázisépítés után jön,el kell menni a space stationra és kérdezgetni az ott lévő lényeket,az egyik ad egy küldit egy distress signallal az egyik bolygón ahol egy lezuhant teherhajóhoz vezet és valahogy ott lesz...rég volt :D
Köszönöm, idöközben ezeket sikerült felfedeznem. Amit nem találok,hogy hogyan tudnák hiper hajtómüvet rakni a hajóra. Még nem tudok utazni másik naprendszerbe és ahol vagyok nem túl szimpik a bolygók. Egyiken megfagyok a minusz 60 fokban, a másikon pont ellenkezőleg, megsülök a nagy melegben, a harmadikon kihullik a hajam a magas rádióaktiv sugárzás miatt. A maradék 2 bolygón egyiken ilyen half lifeos repülö kamerák üldöznek a másikon meg nincs szinte semmi. Csak piros viz meg pár talpalattnyi lapos sziget ahol még nyersanyag is elvétve akad. Megtaláltam az űrben a piramis alakú bázist,de ott sincs túl sok szerencsém. Npc-ktől vásárláshoz kellene chip, ürhajó vásárlásnál meg a legolcsobb rozoga hajtót is majdnem 7 milláért adná. Szóval mindenképpen jó lenne ha tudnák utazni másik naprendszerbe. Utoljára szerkesztette: Rae Apofisz, 2021.10.07. 13:44:34
Jobb oldalt alul minden esetben írja, hogy mit kell csinálni. A hajót csak azután látod a HUD-on, muitán megjavítottad a szkennert! Onnantól pont úgy mutatja, mint régen. A szkennert megjavítani szögegyszerű, egyetlen anyag kell hozzá ami minden bolygón megtalálható. A feladatleírásban is írja, mit kell hozzá gyűjteni.
Bocs, hogy ilyen későn válaszolok, de annyira limitált volt az időm, hogy ide csak most jutottam el. :) Semmi extra oka nincs, mindössze arról van szó, hogy időnként újra húzom a rendszert. Pár óra alatt meg van, és annak ellenére, hogy karbantartó szoftver is van a gépemen, a neccesebb, automatizált műveleteknél /munkafázis/, a több órásoknál, mérhetően brutális tud lenni a gyorsulás.
Régebben már játszottam ezzel,de akkor az amolyan "próba" verzió volt. Akkor már alapból is bent volt,hogy a hud-on vagy minek hivják, jelezte távolról is az űrhajóm. Most normál -ban játszok és sehogy nem birom bekapcsolni hogy jelezze. Már 4x kezdtem újra mert leszállok, elmegyek nyersanyagot gyüjteni és nem találom az űrhajóm :) Lentebb emlitett modokat is gondoltam kipróbálom de valószinüleg nem jó helyre másolom be mert nem használja a játék. Hogyan lehet bekapcsolni hogy jelezze hogy hol van az űrhajóm ? A modokat hova kell bemásolni ?
Központi NMS szerver van, PC-n max 32 játékos, (konzolon 8) lehet egy zónában a Nexus-on. Minden más tevékenység peer2peer, azaz ami közted és a csapattársaid között történik azt a játékosok gépe menedzseli, ami köztetek és a világ között az pedig megy fel a hivatalos szerverre. Nincs dedikált szerver, hiszen mindent amit csinálsz, felfedezel, az hatással van a galaxisra, minden felhasználóra. Ez a játék lényege, itt semmi értelme dedikált szervernek, elvesztené az értelmét a a lényeg, a közös galaxis. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.10.04. 13:58:35
Sziasztok. Hosszú ideje szemezgettem ezzel a játékkal. Most végre megvettem kihasználva az 50%-os akciót. Mindjárt szeretnék is kérdezni. Ehhez a játékhoz a multiplayer modhoz léteznek bérelhető szerverek amihez bárki szabadon csatlakozhat ? Én tudok keresgélni ilyen non-stop futó online szerverek között ha vannak ? Hogyan müködik ez a multiplayer mod dolog ? Amit ir egy kodot azzal hogy lehet csatlakozni ? Letöltöttem pár modot,azokat hova kell bemásolni ? Előre is köszi.
Introduced a number of optimisations for settlements and large bases. Fixed an issue that could cause some settlement buildings to placed outside of the flattened area. Fixed an issue that could cause two NPCs to occupy the same chair. Improved the behaviours of settlement NPCs, so that they group up and converse more often. Fixed a rare issue that could cause the settlement mission to become blocked after changing your settlement. Fixed an issue that could cause the interaction with the settlement technology merchant to become blocked if they were interacted with while outside the marketplace. Fixed an issue that could cause two identical NPCs to be spawned for a settlement decision. Fixed an issue that could cause an error when supplying materials to some specific small settlement buildings.
Fixed an issue that could cause multiple bases on the same planet to share screenshots when viewed on the teleporter page. Fixed an issue that prevented ladders from working correctly when placed in cuboid rooms. Fixed an issue that prevented some corner pieces from snapping correctly. Fixed an issue that prevented some basic floor pieces from flattening the terrain. The base building recolour menu now has hover tips to display the name of the colour. Fixed an issue that allowed players to delete communications beacons. Fixed an issue that could count other player’s objects as your own for the purposes of planet object limits (for example, Exocraft Geobays). Fixed a visual issue with Short-Range Teleporter wires. Fixed a number of visual issues with the Race Initiator. Improved the snapping behaviour of a large number of base parts.
Fixed an issue that caused some islands to disappear, leaving player bases floating or mission-related buildings underwater. Removed a number of obsolete items from the catalogue. Fixed an issue that could cause some head elements to be visible when playing in first person.
Fixed an issue that could allow players to prematurely start the Space Anomaly story missions whilst on an expedition. Fixed an issue that could cause previous expedition saves to be reactivated as Cartographers Expedition saves.
Introduced a number of memory optimisations for PS4 and PS5. Fixed a crash related to interactable objects. Fixed a crash related to base and settlement rendering. Fixed a number of physics-related memory leaks. Fixed a crash related to region decoration. Fixed a crash related to noise generation. Fixed a physics related crash. Fixed a rare issue that could block progress around mission portals. Fixed an issue that blocked mission progress in the Japanese version. Fixed an issue that could cause a soft-lock when using mods on PC VR. Fixed an Xbox-specific crash.
Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget! Így már bátran nekivágok win reinstallnak, és a bázis építéssel kapcsolatban is kitisztult a homály. Még egyszer köszi srácok!
tt vannak a mentések:
%AppData%\HelloGames\NMS
NMS folderről készíts mentést, onnantól bármikor visszaállíthatod. Annyi, hogy újratelepítés után ez a könyvtár még nem létezik, tehát vagy létre kell hoznod, vagy el kell indítanod a játékot és menteni egyet. Utána csak be kell másolni a korábban lementett fájlokat (ha játékindítást csináltál, akkor felül kell írni ami már ott van), és ennyi. (Steam csak akkor ment felhőbe, ha be van kapcsolva a kliensben) Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.09.25. 22:40:29
Bár már rég nem játszom, de talán segíthetek. A mentéseket szerintem a steam menti felhőbe, megmaradnak akármikor újra kezded vagy újra telepíted a géped/játékod. A kutatók ott vannak akárhány bázison leteszed a nekik való ketyerét. Nekem lent voltak két bázisomon is, de a teherhajómon is ott voltak. Mindig ott vannak ahol te is vagy ha van hozzá ketyeréjük. 10-12 bázisom volt különböző helyeken, hogy ha kellett valami, egyből teleportálhassak az adott nyersanyaghoz, gravilabához, viharkristályhoz vagy ami épp kellett. Ha egy bázist lebontasz (már nem tudom mi a neve, amit először le kell rakni gép hogy tudj építkezni) a bázisketyerével bontsd le, van egy másik eszköz amiube beleteleportálódnak a lebontott bázis nyersanyagai. Nekem ez is a teherhajómon volt, de nem nagyon bontottam le bázisokat, mert elvannak nem kérnek enni, ha napelemek tartják fent a rendszert a végtelenségig ottmaradhatnak. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2021.09.25. 15:07:09
Lenne pár kérdésem: Ha újratelepítem a gépemet, akkor a mentéseket, beállításokat hol találom, és mi az amit el kell tennem? Ha egy kellemesebb helyre szeretnék egy bázist felhúzni, a régit már abszolút nem használva, mi a legjobb megoldás? Most ugye ott van a 2 kutató a bázisomon, és nem szeretnék hozzájuk visszajárni, őket és minden anyagot elszeretnék majd az új helyre szállítani. A nyersanyagokat gondolom akár teleportal is meg tudom oldani, de a két okoskával mit kell csinálni? Előre is köszi!
+Caliph Sok modot használok, alább összeszedtem a lényegesebbeket.
Pont így jártam a Subnautica BZ-vel. Az első rész az egyik legjobb játékos élményem volt valami miatt, de a BZ-t már untam pár óra után. NMS ilyen chilles, ráhangolódós cím, szerintem sok függ a lelki állapottól is, vagy hogy mennyire van idő nyugodt játékra amiben el tudsz mélyülni. Nálam is hullámzó volt az érdeklődés. Amikor rákaptam, akkor 100+ óra belement egyhuzamban, aztán letettem fél évre. Most megvárom, amíg a kedvenc modjaimat uppolják hozzá, aztán kezdek egy új játékot.
Valami megváltozhatott bennem... Nem értem. Másfél óra után elkezdtem unni a játékot. Megjavitottam a hajót elkezdtem kolbászolni a bolygón, találtam bazi nagy úúúúállomást amit még nem láttam és egyszerűen untam. Tanultam a Korvax szavakat, de valahogy ez sem volt már izgalmas. (egy 40 órás mentésem is van de ott meg azt se tudtam mit csináltam 2019-ben, hogy mi az a nagy kerek teleporter ami köré bázist építettem, mi hol van az anyahajómon és mire jó.) Fura de már nem köt le a játék. Utoljára szerkesztette: Carlos, 2021.09.10. 11:36:22
Kamera: kontrolleren le a d-pad-en, ott utilities, majd toggle camera. Multiplayer: Kb annyi hogy látsz játékosokat itt-ott - többnyire a Nexus-on (hub), beléjük futhatsz a kezdő területeken, valamint barátokkal tudsz játszani.
Azt nem tudom, hogy az új patch változtatott ezeken bármit is, még nem volt időm ránézni. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.09.10. 10:02:03
Na települt a játék. Pár alap kérdés: - Hogy lehet kamerát váltani? (TPS-ből FPS-be és külső űrhajó nézetbe cockpit nézetből) - Mi a különbség a Sima és a Multiplayer játékmód között?
Sok fejlesztő ennyi erővel már a 6. részt dobta volna piacra....mindig egy kicsit több pénzért, mint az előző... Köszönet és tisztelet érte, hogy évek óta ezt gyúrják ...a mi nagy megelégedésünkre.
Visszatértem hosszú idő kihagyása után... Nem semmi, amit beletettek ebbe a gamebe!
Kérdésem:
A Settlers várost építem,... már a leszállópálya építését is 3x-os nekifutásra tudtam megcsinálni... 3x kérte ugyanazt...valami...Aronium-ot...
most a dokkolónál tartok és ugyancsak többször kéri ugyanazt...ráadásul 4 órás építési időkkel...
Ez így normál, vagy valami boog?
A mai nappal történelmet írnak! A Steam értékelés elérte a 70%-ot, mostantól "Mostly Positive"! 5évbe telt, mire sikerült ezt elérni a kezdeti mélyrepülséből. Perfect! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.09.05. 23:12:16
Azt nagyon szerettem... szeretem... kúl atmoszféra. Lassan előveszem NMS-t is. csak be kéne kapcsolni a gépem és lusta vagyok összedugni (lakásfelújítás óta szét van húzva)
Van két lájtos sztori vonal, (Atlas és Artemis), de ez nem az a játék amit keresel. Viszont van 18 milliárd bolygó amit felfedezhetsz, millió mini quest/task, fejlődési lehetőség, kalandozás és relax.
Sziasztok! Ennek a játék van valami története is? Tehát van rendes befejezése? Most steamen 50%-os akcióban van ha valakit esetleg érdekel...
Lényegében egy Fortnite lett az a játék...Én jobban élveztem volna, ha nem rugaszkodnak el a sebezhetetlen/repülő motoros irányban, hanem egy kicsit realisztikusabb vonalat raknak bele. De már nagyon off sorry.
Hát ezen lehetne vitatkozni szerintem. :D Nekem (és sok más embernek) nem tetszik amit csináltak az online részéből, de ez csak az én véleményem. Rockstar inkább rájött arra, hogy kevés erőfeszítéssel tudnak jó sok pénzt keresni (már kb mindenkinek megvan a gta 5). Ennyi évre rá már rég lenne egy új rész vagy minimum 2 single dlc. :D Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2021.09.03. 10:42:01
Lehet egyszer az is elérkezik. Mindenesetre sok más játék tanulhatna tőlük ezen a tartalom pumpálás terén. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2021.09.02. 23:30:00
Azért lenne még ötletem. Pl. az űrállomások proc.gen. variálása, lehetőleg belső terekkel együtt. Amire az új csomagot látva szerintem van is esély, mert gyakorlatilag azonos lenne a kód a városokéval, és ehhez innentől tulajdonképpen semmi más nem kell már, csak sok-sok grafikai asset az űrállomásokhoz tervezve. Ultra bónusz lenne, ha a városokhoz hasonlóan, a space station-okat is lehetne bővíteni, vagy akár újakat építeni. Ez már álom kategória!
Lassan már nem lesz mit belerakjanak max játékmechanikát átalakítani. :D Le a kalappal előttük mindenképpen! Az meg csak plusz, hogy csekély a csapatnak a létszáma. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2021.09.02. 01:23:10
Nagyszerű!! Végre. És ami a legjobb, hogy felturbózták az építési rendszert, fejleszthetőek lesznek a városok is, tovább építhetőek. Ez nekem innentől több száz óra gameplay lesz, már ha marad időm rá az X4 mellett. Elképesztő ez a team!
Arra céloztam, hogy a kontrollerre optimalizáltság ellenére, még nem lehetetlen a HOTAS támogatás. De sorolhanám azokat a címeket is, melyek arcade játék létükre támogatják a joystick-et PC-n. Ha direkt Hotas support nincs is, minimum alap kéne legyen egy "repülős" játéknál -még akkor is, ha nem dedikált szimulátor-, hogy lehessen joystick-el irányítani. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.08.25. 21:23:13
MS Flight Simulator... nos benne van a nevében :) NMS pedig mindig egy casual árkád kalandjáték volt :) Kb mintha a mario kart-hoz szeretnénk kormány támogatást :)
Igen, sajnos ez már így marad. Tudok nélküle élni, nem erről szól a játék, de éppen ezért nem is lenne jó ha az űrharc túl lenne tolva. Egérrel önkínzás "repdesni"...Még az arcade élménynél is gyengébb. Maradjon csak chill game.
Az, hogy kontrollerre optimalizálták nem jelent semmit egyébként, ha az MS Flight Simulator képes HOTAS támogatásra annak ellenére, hogy konzol verziója is van és kontrollerrel is irányítható, akkor itt is megoldható lenne. Szerintem ezzel egyszerűen nem akarnak foglalkozni, vélhetően túl sok meló lenne. Egyebekben, a kontroller sokkal inkább hasonlít egy jojstick-hoz, mint egy egérhez. A repülős játékok 99%-ka támogatja minimum a joyokat, még az arcade verziók is, nem kell ahhoz szimulátornak lennie. De amúgy a szimek is, Elite Dangerous is a már említett MSFS mellett pl. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.08.25. 03:29:02
HOTAS nem lesz, ez nem szimulátor (ezt a Hello is írta az egyik Steam topikban), a játékot pedig 100% kontrollerre optimalizálták. Egyébként egérrel sincs gond vele, próbáltam.
Űrharc nekem addig nem hiányzik, amíg nincs HOTAS támogatás, mert egérrel már most is menekülök minden harc elől, annyira tré az egész űr-irányítás. Űrállomásokat valóban nem ártana proc.genelni, mert minimálisan változik csak (van kb. 4 féle alap geometriai elem és azok egyes pontjain esetleg random megjelenő pár extra objektum, + a bevezető alagút hossza változó, és a station felső részének "bútorzata" pöttyet változik), de kb. ennyi. Ezt jelentősen fel kéne turbózni, mert immerziót nagyban csökkenti, hogy ilyen faék egyszerű az egész. Továbbá szívesen látnék már városokat legalább nagyon ritkán, a bolygót uraló fajnak megfelelő lakókkal és némi élettel az utcákon. Nem túl valószerű, hogy űrutazásra képes fajok csak outpostokat képesek építeni, nincs egyetlen bolygó sem, ahol városaik is vannak (mondjuk extra küldetésekkel, hogy valami érdekes is legyen ott). De egy spaceship upgrade station se lenne rossz, ahol saját hajót lehetne összeállítani. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.08.23. 19:59:42
Én személy szerint annak örülnék, ha a harc rész egy kicsit komolyabb, animációban, fegyverekben, ellenségekben jobban kidolgozott lenne. Konkrétan arra gondolok, mikor az űrben elhagyott csillagrombolókat találunk és fedezünk fel. Meg persze sokkal több változatoságot szeretnék. Most ha egy űrbázist láttam, láttam mindet :(
Nem tudni, de nagyon várjuk! Ebben a játékban még most is giga potenciál van, pedig már belepakoltak 5 év alatt ezt+azt. Hatezer irányban lenne még fejleszthető.
"No Man's Sky: Frontiers will be adding to the game, although Murray describes it as a "missing piece" of its sci-fi fantasy elements. This could perhaps indicate that Frontiers will introduce more magic-esque elements to its gameplay. It could also be a story update, allowing players to experience additional narrative plotlines or quests. There are, after all, many questions about No Man's Sky's universe that have yet to be answered." Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.08.22. 15:00:00