A problémám csak annyi, hogy az új-régi bázison az alapépületből eltűnt a teleportáló, azt lehet építeni valahogyan?...vagy megy a műholdról a buszozás?
Nem veszítesz el semmit...Közben rájöttem!... Kérni lehetett bázis építését a bolygón ahol vagyok...Jó kis hely, földi körülmények...csak néhány állatnak vagyok útban, de az őrzők is alapállásban vannak. Tehát megkerestem az építési helyet amit felajánlott....Ott megkérdezte újat akarsz építeni, vagy ide hozod a régidet?...Kis lepukkant már, felverte a gaz...remélem nem program hiba. Ettől szép ez a játék. Felfedezés, keresés, kutatás, fejlesztés. A repcsi irányítása ugyanolyan fostalicska, de hát ez nem egy szimulátor....Eddig szuper!
Nem találom a bázisomat...Azt olvastam, hogy most már lehet több is,...ami nagyon helyes. Tele voltak a széfek sok értékes cuccal...Azoknak annyi?...Lehet kezdeni mindent elölről?
Március óta most vettem elő a gamet...Hmmm... mit mondjak? Leesett az állam az első ránézésre! Le a kalappal a fejlesztők előtt! Mondtam én már az elején: - Jó munkához idő kell! - A végén még kialakul, mint púpos gyermek a prés alatt....
Valójában adta magát, már az eredeti ígéretek szerint is sokkal többet vártunk a víz alatti lehetőségektől. Tehát direkt nyúlásól szerintem nem nagyon lehet beszélni, gyakorlatilag párhuzamosan fejlesztették a két játékot. Viszont nagyon nagy piros pont a fejlesztőknek, hogy ebből az irtózatos buktából ilyen szinten képesek felállni és fejlesztik tovább a játékot gőzerővel. Mára már egészen élvezhető lett, ha nem lenne ennyire arcade, akkor sokkal ütősebb lenne, de még így is élvezetes és számos lehetőséget kínál. Ráadásul az új tartalmak tényleg komolyak és tartalmasak, nem csak ilyen alibi hülyeségek mint az Elite-nél. Pedig negyed akkora cég. Úgyhogy annak ellenére, hogy én is csalódtam bennük a megjelenéskor, ezt a bizalomvesztést kezdik visszaszerezni ezzel a lelkes hozzáállással amit azóta művelnek.
Beszarás hogy megint mennyire át/továbbalakították a játékot. :) Ez majd nyilván azt is fogja jelenteni hogy több lesz a szimplán water world. :) Szerk.: De a VR módot még mindig hiányolom... :( Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2018.10.30. 00:34:21
Má enélkül is nagyon jó a game, de ezzel most megint adnak neki egy löketet...Jó lett a trailer.
Volt Atlasnak ereje?:) Atlas csak egy AI volt, ami irányította a "valóságot" aka szimulációt, valamint a buta Gek-ek istenként tisztelték és keménykedtek a neve alatt a Vy'keen-el:)
Atlas gyakorlatilag csak rendező volt a szimulált világban, amiben ugye a Vy'keen nem hisz és a játékosnak sem feltétlenül kell hinnie, megvan a választás lehetősége. Aztán persze mikor eljutsz a galaxis közepéig, kiderül kinek volt igaza:) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2018.10.24. 19:51:02
én is 1060-on kezdtem vele játszani, korábbi videókártyával nem volt élvezhető, de egy jó kártyával nagyon szép. viszont jó erős processzor kell neki különben néha kissé szaggat a sok generálás számolástól.
Igazándiból ez a mostani 3 open world űr játék közül a legjátszhatóbb, az Elite Dangerous már nem mai darab és ha jól tudom ki sem szállhatsz a gépből se bolygóra le ami így inkább fél open world. A Star Citizen meg nagyon szép, részlet gazdag, jól kidolgozott és remek hajók vannak benne de a legjobbak + fizetősek akár 100 ezer + is beleölhetsz. És még az is fejlesztés alatt van vagyis minden bolygó ugyan úgy üres. Plusz inkább harcra orientált.
Nincs. Kötve hiszem, hogy elkészül valaha, mivel az eredeti fordítókból csak az alapító maradt, aki már a NEXT előtti verziókat sem tudta befejezni, mert egyedül nagyon nagy munka. Erre jött a NEXT, tele új szüveggel, a régiekből meg kivettek egy csomót, szóval felfordult az egész, szerintem a korábbi munkák egy része is mehetett a levesbe emiatt. Ha rákeresel, megtalálod a weblapját, ott esetleg érdeklődhetsz de túl nagy reményeid ne legyenek. Szerintem ebből már nem lesz semmi..
Igen, ezt 6-án adták hírül. Úgy látom a levelek hangvételéből, hogy meglökte őket a NEXT sikere, még akkor is, ha azóta megint bezuhant az értékelése a Steam-en, bár ez főként a bug-oknak köszönhető, nem a tartalomnak.
Sajnos a base building hibákat nem javítja még ez sem. Egyébként sokat dobna a játékon, ha nem ilyen béna Lego szerű hajókkal lenne tele, ráadásul nem is figyelnek a tervezők és nincsenek átgondolva a hajóméretek sem. Pl. az "egzotikus" hajóknak néha akkora szárnyai vannak, melyek a capital shipben 2 emelettel a hangár felett is bemászik a szobákba, átmegy a falakon. Eléggé kiábrándító.
Köszönöm, közben rájöttem még az éjjel :-D
Most újabb problémám van. Mercenaries Guild-nek kéne csinálnom két küldetést. Megcsinálom, meg is kapom érte a fizetséget, de a plot nem megy tovább, továbbra is azt írja, hogy 0/2, vagyis mintha semmit nem csináltam volna. Ez bug lehet, vagy én bénázok el valamit?
Olyankor mi van, ha átléptem a portálon, és elvitt a p*csába a galaxis másik felébe? Hogyan jutok vissza az én kis szeretett rendszerembe?
Mondjuk én PC-n játszom, itt semmi gond nincs az Inventory-val. Értem a felháborodásodat, sokszor akadok ki én is fejlesztőkre különböző játékokban, amikor apró hülyeségekkel rontják a játékélményt. Ezzel együtt, a NEXT szerintem az eddigi legjobb húzásuk volt, minden hibájával együtt. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.08.30. 22:26:30
Ez a Hello Games: hiába hőbörögtek a játékosok a mostani patch bétája alatt, hogy az új inventory management nem jó, vagyis nem nem igazán fekszik nekik ez az új "drag and drop" módszer. Az előző módszerrel gyorsabban és könnyebben pakolgathatók a cuccok. (Duplán lenyomni az X-et végül is túl egyszerű volt?) Erre a mai napon kinyomták élesre, ki tudja hány hibával együtt. Remélem a konzol tulajok mára már eléggé bemérgelődtek, hogy visszatérítést követeljenek. Mostanában már azon is mérgelődök, hogy a Next előtti állapot sokkal jobb volt, és még tetszetősebb is. Tiszta gáz, amit ez a cég művel.
oda kétszer annyi cuccot tudsz pakolni és ugyanúgy lehet fejleszteni, mint a sima részét csak lapozni kell Q vagy E betűvel, hogy odalépjen.
Én úgy szoktam, hogy ha valamit kutyulok, akkor azt az űrhajó közelében teszem, mert akkor mindegyik slot-ot - suit sima cargo, a bővített cargo és az űrhajó rakterét is - figyelembe veszi, így csak átnézem miből van kevés és azt dobom be a finomítóba..vagy hogy hívják. Utoljára szerkesztette: pett3rson, 2018.08.23. 11:55:40
A Cargo része a suitnak mire jó? Oda is lehet simán pakolni? És azt hol lehet bővíteni?
Hali,
Én ráálltam az üzemanyag termelésre, azzal több 10 milliót sikerült összeharácsolni viszonylag rövid időn belül. Közben mentem és kerestem az exosuit fejlesztéseket, már kimaxoltam 48 slotosig és a cargo-ban is van már 6 helyem. Most még lóvé kell egy kicsi és elkezdem keresni az S-es osztályú hajómat :) Nem sűrűn adja, azt már megfigyeltem, eddig egyszer futottam vele össze, 112 millióba került volna..akkor éppen nem volt nálam annyi :)
Ja és már találtam pár blueprintet is amikkel eléggé drága cuccokat lehet kotyvasztani, csak még az "alapanyagokat" sem tudom összerakni :) azt látom, hogy eléggé kibővítették a recepteket, van mit keresni és találni. Utoljára szerkesztette: pett3rson, 2018.08.23. 09:23:49
Ha éppen nincs idegrendszered a farmoláshoz, akkor szimplán vedd meg ami kell. Az állomásokon, vagy a Trading Postokon landoló hajók kínálata folyamatosan változik, pár próbálkozás után lesz valakinél olyan cucc, ami kell. Ennél gyorsabb lehetőség nem nagyon van. Egyébként javaslom a ruha cargo részét bővíteni, mert abban dupla annyi cucc fér el. Ha nincs pénzem, Chlorine-t szoktam farmolni, előtte persze mindent kiürítek a ruhából és a hajóból is, hogy legyen hely. Kb. 3 millió összejön 15 percenként egy uppolt multitoollal.
Én a farmolást ötvözöm a felfedezéssel, szóval hogy ha Copper kell akkor nem ugyanarra a bolygóra járok vissza hanem keresek egy olyan planétát egy teljesen másik rendszerben.
Tudom, szemétség, de még mindig nem vettem meg a játékot, viszont muszáj voltam frissíteni - és tudtam is szerencsére -, mert állandóan eltűntek az exosuit fejlesztések, Én meg csak néztem, mint Rozi a moziban, hogy már megint mitől csökken úgy az életerőm...ráadásul már S-es cuccaim voltak, erre eldobálta, nem kicsit lettem mérges...de mondjuk ez ha jól sejtem nem a virágbolti verzió miatt volt, hanem sima bug, hiszen az új patch óta megmaradnak a cuccaim...
Szerencsére a duplikálást még nem vették el :) tudom, nem szép dolog, de megmondom őszintén az Nálam élményromboló, hogy egyfolytában Carbon-t, meg Copper-t kell bányásznom, mert megint kifogytam valamiből... van olyan multi tool fejlesztés amivel egységnyi bányászásból több nyersanyagot ad? mert gyorsítani tudom, kevésbé melegszik a cucc, de ez még kevéske, rengeteg időt vesz el az időből, ha csak bányászok :( a felfedezés, repkedés sokkal örömtelibb :)
Igen, ez teljesen átalakult. Mondjuk sokkal jobb most, mert elég vicces volt amikor még az első verzióval repkedtem, és közben sorra találtam a podokat.
Legjobb az, hogy már az űrbázisokon is van egy fix pont, ahol lehet uppolni egyet a ruhán.
Ami viszont marhaság, az a multitool csere megoldása. Gyakorlatilag keresgélni kell random a világban, ami elég idegtépő akkor, amikor mondjuk pénzem mint a tenger, de az istennek nem találok sehol egy nyamvadt S-es verziót. Nem értem, miért nem lehet egyszerűen megvenni a kereskedőnél? Mondjuk egy listából kiválasztva a nekem tetszőt, ahogyan az upgrade-knél van Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.08.21. 02:05:05
Csökkentették a maximális Drop Pod-ok számát egy bolygón? Találtam kb 5-öt de lehet többet és most már csak olyanokat ad be ahol már jártam korábban :( átmegyek másik rendszerbe, nem izgat annyira, csak ez is új nekem.
Ez már korábban is benne volt?? Akkor jól elfelejtettem. Arra emlékszek, hogy párszor meghaltam még az első verziók egyikében, de erre nem emlékeztem, hogy van ilyen benne...na, mindegy, most már tudom :)
Sok hűhó semmiért :D nem mondtátok, hogy most már ledob egy tárgyat ami pont olyan, mint itt fent a bannerban és ott minden elejtett cuccot fel lehet venni... Eddig egyszer haltam meg, de nem vettem észre ezt az akármit és azért fostam, hogy megint elhajítok mindent (konkrétan 3 millió értékű cucc volt nálam, még az elején vagyok nagyon) Utoljára szerkesztette: pett3rson, 2018.08.16. 15:29:14
köszi, de nekem nem ezzel van gondom. ilyen cuccaim mindig vannak, de ezzel a Health bar-t nem tudom visszanövelni. Ha jól emlékszem 3 ilyen kereszt volt bal oldalt fent, most már csak 1 van. Belekeveredtem egy kis csatába a sentinelekkel az egyik bolygón és hát ők voltak az erősebbek. Úgy emlékeztem, hogy magától is visszatermelődik, de ezt már nem sikerült tesztelni, mert egy következő támadásba már belehaltam.
Semmi extra, marha egyszerű a dolog. Minden létező bolygón van oxigén (kis piros növény ami leszedhető, de néha kinyerhető máshonnan is). Ezzel fel tudod tölteni a Life Support System-et az Inventory-ban. Oxigén mIndig legyen nálad az életerő feltöltésére, ahogy Sodium is (sárga leszedhető növény, vagy néha egyéb cucc is dobja), a pajzsok feltöltésére! Akkor nem lesz ilyen gondod.
bocs, de elég ritkán jutok a gép elé és most extrém helyzet van :) tudom, hogy lehet menteni bárhol gyakorlatilag, de azért kíváncsi is vagyok mik változtak ezen a téren.
Lehet bagatell a kérdés, de az "életerőt" vagy mi a csodát, hogy lehet visszatölteni? Sikerült egyetlen egységre leredukálni és ha elfogy a pajzs akkor vége a játéknak..ami eléggé kellemetlen volt egyszer is, nem akarom átélni többször :)
Csak 3-om fejlesztést lehet bármely technológiához hozzá rakni. (+1 ami craftolható, mint az advanced mining beam) Csak S-Classt vegyél, az alatti pazarlás. Sajnos nincsen túl jól kiegyensúlyozva a dolog. Pl a bányász lézerhez hozzá rakva 3 S-Class fejlesztést szinte észrevehetetlen az eredmény, ugyan úgy mindent 2 perc átvágni :( Utoljára szerkesztette: JethroHUN, 2018.08.12. 18:45:48
Annyira jó hogy bekerült a multiplayer, tényleg. Egy felfedezős, chilles, bányászós, építgetős játékba. Pont arra volt szükségem, hogy hétvégi Móricka bejöjjön tegnap, és míg békésen szedem a kobaltot a barlangban, körülugráljon, aztán hátba lőjön... igazából semmi értelme nem volt, mert a menüben utána kiszedtem, hogy lehessen csatlakozni hozzám, és ennyi. Ő biztos élvezett egy nagyot erre, egészségére, tudom hogy jó fenekem van.. nekem kb. fél óra hátrányom származott ebből, hogy visszatöltsem a mentést.. Más.Sikerült boltolnom egy S kategóriás mordályt. Tökéletes lesz, csak azt nem tudom, hány upgrade-t lehet odabiggyeszteni a technikai modok mellé? arra rájöttem, hogy érintkezniük kell az upgradek stackeléséhez, így nyilván limitált a számuk. Egyelőre (nekem) nagyon drága a fejlesztés, B alá meg már nem akarok menni, így nem akarok pazarolni.. Nanitokat csak küldetésekkel, meg a felfedezések feltöltésével kaptam eddig, meg néha pár darabot találni, van más módja hogy szerezzek? Nagyon sokba kerülnek a fejlesztések.. Sima pénzem az relatíve szépen jön befelé...
Ha jól tudom itt az egyetlen MASSIVE CHANGES az az hogy most már a farmok is valós időben termelnek. Logikus volt, ha már a többi timer is aszerint van.
Én egy bolygótérképnek örülnék nagyon, akár mod szinten is.
Az világos, de az értelmetlen így. Eleve egy csomó cucc kell hozzá, farmolni kell hozzá, és mivel a felfedezhető helyek száma tkp. végtelen, ez nem megoldás. Ha eleve ott az adat, akkor csak annyit kéne tenni, mint a rendszerek esetén, hogy legyen egy "set waypoint" opció és kész. A beacon felesleges túlbonyolítás és lassú is.
Megoldottam, szerencsére a korábi mentéseimből csináltam backup-ot, így vissza tudtam tölteni. :-) Egyébként BUG, utánaolvastam, sokan írják redditen is. Szóval ne építsetek konténert a fregattra amíg nem javítják a hibát, vagy ha mégis, akkor használjatok intersection corridort, mert annak a végeibe hibátlanul beteszi. Bárhol máshol kilyukad a hajó.
Vannak azért idegesítő dolgai a játéknak. Pl. nem értem miért van az, hogy Exosuite-ból bárhonnan tudok a Freighterre transzportálni cuccokat, de ez visszafelé már nem működik, "Out of Range" jelszóval. Azt sem értem, miért nem lehet a bolygón felfedezett helyeket a listából megjelölni, hogy simán odataláljak? Érdekes egyébként, mert ez a funkció a rendszerek esetén jól működik, a baloldali listában van mód a kijelölésre (set waypoint), de a bolygón található helyeknél nincs. Baromi idegesítő így...ha már rendes térkép nincs, legalább ennyi lehetne. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.08.08. 00:21:17
Épített már valaki Storage Containert Freighterre? Nekem BUG-os, hogy a fene vinné el. Simán engedi betenni a hajó falába, de a lerakást követően a konténer két oldalán egy méretes részen kilátni az űrbe. Persze törölni képtelen vagyok, nincs ilyen opció. Nem is érdekelne, de egy eszméletlen szép és brutál nagyméretű Freightert sikerült szereznem, amit csak emiatt nem akarok kidobni, de így eléggé kiábrándító, hogy lyukas a fal...:-D
Z az építés gomb, ott pedig a listából kiválasztod. Mindent szájbarág a jétlék egyébként. A jobb alsó sarokban folyamatosan közli, hogy mit kell éppen csinálni, és azt is, hogy mely gomb megnyomásával éred el az adott funkciót. Ezen felül, a LOG menüben is olvasható a küldetés leírása, továbbá a GUIDE szekcióban is rengeteg infó van.
Az ilyen mobil eszközöket mindig a Z gombra aktiválódó BUILD menüből tudod kiválasztani és megépíteni. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.08.06. 17:54:56
Az Y vagy Z gombot megnyomod, előjön az építés menü. A kurzornyilakkal kiválasztod amit szeretnél építeni és az ENTER vagy az E gombbal megerősíted, egérrel kiválasztod hogy hova legyen telepítve és bal egérgombbal véglegesíted. Ennyi. E-vel hozzáférsz a megépített finomítóhoz és kiválasztod a ruhádból a kívánt anyagot finomításhoz, kell karbon az üzemanyagnak és mehet a finomítás. :)
Sziasztok. Jó pár videót megnézve végülis Steamen adtam egy esélyt a játéknak féláron. Az első kardinális problémám. A Refiner cuccot hogy a pékbe tudom előhívni nincs semmilyen listában és így nem tudok finomítani. Remélem nem valami bug miatt nem tudom előhívni? Van hozzá metal plant és carbonom is de sehol semmi. Help...
Pedig de, van már belőle virágbolti verzió (az legalább annyiba kerül, amennyit ez ér). 2 órát raktam bele (bár ne tettem volna), és pontosan ugyanaz a grindolós walking simulator, ami előtte is volt.
Sziasztok! Tegnap haverommal játszottunk coopban, amikor is egy durván idegesítő bug-ba botlottunk. Mégpedig akkor amikor megszereztem az első nagy hajómat egy Freighter-t. A probléma következő: Miután megkapom a hajót, ott építeni kell egy vezérlő szobát, ahol lehet menedzserelni a flottát, illetve a küldetések log-jait lehet később megnézni.( ez nem összekeverendő a híd vezérlőjével,az más) Nos, első bejelentkezésnél a játéknak adnia kellene egy blueprintet a freighter üzemanyagról, hogy tudjak craftolni, de ez nem történik meg, bármit is csinálok. Haverom dettó ugyanígy járt ezzel. Most ott van két nagy hajó, üzemanyag nélkül, és használhatatlan. Utána néztem, sokan találkoztak ugyanezzel a hibával. Van valami ötletetek, hogy mit lehetne csinálni? köszi
Nyilvánvalóan nem próbáltál te ki semmit, csak beköptél ide egy jóízűt...Úgy tűnik, számodra a "troll" nevű online játék okoz örömet. ;-) Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.08.05. 02:17:38
Mi a bánatos ló[email protected] keres ez a topic a fórumlista első oldalán? Van még bárki is, aki ezzel a nagy határ foshalmazzal játszik? :D
Vinni fogja, maximum ha laggol, akkor kicsit visszaveszel az antialiasing-ból, vagy a felbontásból, és nem FHD-ben játszod. De mennie kell simán ezzel a konfiggal.
Ennek nincs jelentősége. Tulajdonképpen az i7 Extreme-nek felel meg, kvázi teljesen azonos a két proci, kivéve, hogy ebben ugye nincs GPU, illetve a Xeon-okban aktiválva vannak a szerver specifikus utasításkészletek melyek az i7-ben nincsenek. Tehát ez gyakorlatilag HEDT kategória, sinám vinnie kéne akadásmentesen. Tulajdonképpen viszi is, csak néha meg-megakad.