Lehet, hogy rá kéne néznem megint. Nem lenne ez már rossz, csak még mindig az irányítás miatt veszem rá magam nehezen, mert egérrel olyan szinten illúzió romboló repülni, hogy inkább nem erőltetem. Remélem kap még egy joystick, netán hotas supportot a játék.
Az irányítással van a legkisebb gondom....igaz én konzolom nyomom ...már levesz az életedből, ha odab@szod a hajód...Nagyobb gondom, hogy a tájékozódni most sem tudok....hol vagyok?....hol voltam már?.a fedélzeti radar továbbra is egy nagy fos, de még lehet sz@r (Hofi)...Valahogy meg lehetne oldani...jelezze, ahol már jártál. Sok játékban ezt úgy oldják meg....a felfedezetlen területek sötétben, ködben vannak....ahogy haladsz előre kivilágosodik...stb...A végén már egy elfogadható kis cucc lesz ez....:)
Ezt szomorúan hallom. Pont az irányítás és a térkép volt az, ami miatt végül hanyagoltam. A térkép nagyon rossz volt, gyakorlatilag kezelhetetlen, a legrosszabb ami a műfajban eddig valaha láttam. De néztem most videókat az 1.38-ról és mintha ezen is csiszoltak volna valamennyit. Mindegy, lehúzom Steam-ről hétvégén és megnézem, hol tart a dolog.
Illetve nem tudom azon javítottak-e, hogy minden egyes "virágládát" egyesével kellett tápolni? Ez egy farmnál ahol van 100db láda, nem annyira kedves megoldás.
Merlin PC only vagyok és a kontrollert sem tudom rendesen kezelni, pontosabban nem szeretem, és nincs is ilyenem. Van viszont profi Hotas-om, jó lenne azt használni. Furcsa, hogy egy ilyen játékban nem támogatott a joy. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.02.21. 01:38:35
A térképet valamennyire rendbe rakták. És a repülést is eléggé átvariálták, szabadabb a mozgás. Én is PC only vagyok, de komolyan ajánlom az XB kontrollert. Anno konkrétan 15 perc volt hozzászokni (úgy, hogy előtte az életben nem volt semmilyen kontroller a kezemben), azóta mindent azzal irányítok, amiben nem kell precízen célozni. Baromi kényelmes, minden támogatja, stb. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2018.02.21. 18:56:59
Igen értem én, csak attól olyan nagyon arcade lenne. :-) De fene tudja, lehet hogy hallgatok rád -ha más bajom nincs a játékkal-, mert tán még mindig jobb, mint egérrel bohóckodni. Csak sajnálom, hogy nem tudok szimulátor-szerűen repülni, még akkor is, ha ez dedikáltan nem szimulátor. Mondjuk nézegettem a kommenteket a neten, elég sokan követelik a hotas supportot, talán beteszik egyszer. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.02.22. 20:46:01
NMS nagyon távol áll még csak az árkád szimulátor fogalmától is:) Nevezzük, sci-fi walking szimulátornak:) A támogatással kapcsolatban meg... lassan 2 éve jelent meg a játék, indie csapat, szerintem talán lesz még egy nagyobb update aztán vége. Miután a játékeladásokon kívül nincs semmi bevétele a cégnek, a részükről nem sok értelmét látom ingyen dolgozni. A játék botrányait tekintve meg nem hiszem, hogy egy fizetős DLC nagyon kapós lenne:)
Nem tudom.... észrevettétek?... a támadó hajók követnek a bolygókra is.....Eddig, ha beléptél a légtérbe, otthagytak.....most nem!....Üldöznek a felszín felett is, sajnos, ha leszállsz, akkor otthagynak....
Persze, igazad van, távolról sem szimulátor, de azért nagyban növelné az élményfaktort, ha mondjuk dokkolhatnék kézzel és nem csak úgy lehuppanna a hajó ahova akar. :-D De szerintem sem lesz már ebből semmi. Egyébként rekord eladásaik voltak, pénz az van, tehát a balhé ellenére ha ésszel fektettek be (pl. vettek fel embereket, elsősorban egy jó játék designert), akkor egy rendes 2.0 szerintem még mindig életképes lenne, mert az igény az most is megvan. Főleg, mert nem is nagyon pótolta semmi az űrt amit hagyott, amit egyébként nem értek, miért nem robbant rá senki, ahogy anno a Simcity bukásából hatalmas kasszasikert arató Cities:Skylines esetében tette a Colossal Order-. Egyébként az maximálisan jó pont, hogy nem hagyták magára a játékot, most már egészen "játék jellege" lett. Én vevő lennék egy 2.0-ra, kicsit kevéssé Lego kinézettel, kevéssé színes-mézes-mázos, gyerekes grafikával és egy picit átgondoltabb játékmenettel.
Sikerült egy bugba beleesnem....már volt ilyen a frissítések előtt is, de azt akkor valahogy megoldották...Most megint a felszín alá kerültem....(nem barlang)...valami negatív tartomány....és onnan nem tudsz kijönni. Sajnos a mentéseimmel sem tudok visszamenni egy régebbi állásra, mert csak ezekhez a búgós verziókhoz visz vissza....ráadásul újraindításkor a hajómat a tenger közepébe rakta....olyan messze, hogy a partról nincs esélyem elérni....Meguntam a sok próbálkozást és elkezdtem egy újat...:)....Csinálom a feladatokat, tök jól lehet haladni...
Így előlről kezdve...., azt kell mondjam ...sikerült egy játszható gamet összehozniuk..., ami mindenképpen dicsérendő., mert látszik nem volt kis munka és pénz, amit beletettek. Rengeteg feladatot kapsz, ami szépen visz előre...Behozták az Artemis vonalat, akit segíteni kell....A kapcsolat felvételéhez kell építened 3 helyen egy jeladót és megkeresned a Holo-Terminus tornyot, ahol felveheted vele a kapcsolatot...
te egy igazi tulelo urhajos vagy! :)
en is most kezdtem csak meg el, ps4pro-n nyomom. nem olyan rossz game ez igy most mar!
na, nekem is sikerult a palya ala esnem. nagyban banyasztam az aranyat egy (nekem) uj bolygon, es volt egy resz ahol hianyzott konkretan a textura. rendesen be lehetett latni a palya ala. na, en hulye meg mondom megprobalom milyen ha odaalok, de akkor mar lebanyasztam szinte az egesz tornyot. hat persze hogy leestem. szerencsere egy visszatoltes megoldotta. az a poen hogy nem haltam meg csak nem volt annyi a jetpackban hogy ki tudjak emelkedni.
Ha a falnak tapadva nyomod a jetpack-et, nem fogyaszt üzemanyagot.
Van Coop a jatekban? Irj mar rola legyszi megis milyen allapotban van! Mit lehet-mit nem. Mittudomen.
Nekem ugye meg uj a jatek, mert csak most lett PS4PRO-m, igy eddig a jatekkal sem tudtam jatszani. Az Elite Dangerous-t meg mar meguntam. Utoljára szerkesztette: Zozo76, 2018.03.23. 07:08:23
Meguntad az Elite Dangerous-t?!?! Én pont a NMS-t untam meg max. 2-3 hónap alatt.. Az Elite-t pedig még mindig szeretem, 3/4 éve folyamatosan játszom és még mindig tennivaló lehetőségeket érzek benne...
ja, eddig azt nyomtam, ugye xbox-on csak az erheto el. vegulis meg nem vegeztem vele, mert a nagy celom az volt hogy osszehozzam az asp explorer-t, es elmenjek vele a sagittarius a-hoz. a hajo mar megvan, majdnem maxos. oda meg elmegyek aztan vege, sztem.
Értem, akkor már csak az a kérdés -nem konkrétan hozzád, csak elmélkedés szintjén-,hogy terveznek-e vajon v2.0-át? Mert az ötlet szeerintem még mindig kiváló, ha felvennének egy jó game designert, akkor egy második rész akár még üthetne is.
Szerintem ebbol mar nem lesz semmi. Gondolom anyagilag hozott a konyhara, de amugy bukott a game. Nekem most elegge bejon, de azt azert latom hogy elobb-utobb ez is unalomba fullad. Mert tenyleg ez van benne: Farmolsz-Mesz-Farmolsz-Mesz... Amikor mar a sokadik ugyanolyan/hasonlo bolygo jon a sorban elobb utobb ugyis megunja az ember. Persze epithetsz majd bazist, de hosszutavon annak sincs sok ertelme. Ugyanez sujtja tulajdonkeppen az Elite Dangerous-t is. Mar leszalhtasz a bolygokra, nagyszeru, alig vartam, de ott is 3-4 leszallas utan mar ki is dobtam a hajobol a scarab-ot, mert nem sok ertelme van. Mostanaban mar csak olyan kuldetest vallaltam el aminel nem kellett a bolygokra leszallni, annyira untam mar a leszallast/felszalallast. Igaz, nem is szolt masrol csak a penzkeresesrol hogy az ASP-t felszereljem fullra.
HOTAS support? (Akárcsak egyáltalán bármilyen botkormány támogatás?!) Nem hiszem el hogy még mindig nem (akarják) rakták bele. Oké én tök megértem hogy ez egy árkád játék, nem szimulátor mint az ED,de bazz a NFS-ek is árkád játékok és mégis tartalmazzák a népszerűbb kormányok támogatását.... (bár most nem nagyon követtem őket a '10-es HP óta...) A NFS is régesrég elsüllyedt volna a nagy mélységbe ha csak max. bill. és (xbox) kontroller lehetett volna az irányítási lehetősége.... (Igaz, így is elsüllyedt. :D sztem) Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2018.03.30. 09:59:49
Ezt sokáig én is hiányoltam, még a fejlesztőknek is írtam miatta, de ma már nem érdekel. Azért nem, mert a játék űrharc része egy vicc, ennél fogva, semmi értelme egy profi vezérlővel tolni. HOTAS jelentősége a manőverezésnél van, de mivel ebben a játékban az űrharc gyakorlatilag nem működik, vagy ami mégis, az kb. a 80-as évek játéktermi arcade gépeinek szintjét idézi, teljesen haszontalan lenne egy HOTAS. Manuális dokkoláshoz sem jó, mert nincs a játékban dokkolás, pontosabban ami van, az egy automatizált valami, tehát klasszikus módon dokkolni sem lehet. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.04.03. 03:39:42
Köszi! :) Megpróbálok haladni benne ( egyszer újra kellett kezdenem és most az "elején" vagyok nagyon), de sok minden vár még bemutatásra. Aztán lesz ismét videó! :)
"505 Games - 15 perce No Man’s Sky will launch on #XboxOne at retail on Tuesday, July 24 in NA, and Friday, July 27 in EU. This launch will bring a full multiplayer experience for the first time to a limitless procedural universe!"
állítólag érkezik a tényleges mutli dlc
Mikó gyün ez a coop fene?? Utoljára szerkesztette: Stief, 2018.05.18. 15:41:43
Le lett írva 2 hozzászólással korábban. Július 27.
Nagyon jó eddig, de, hogyan lehet a már meglátogatott helyeket megkeresni egy naprendszerben, vagy egy bolygón? Konkrétan azt sem tudom hogy van-e bolygótérkép, én csak galaxis map-ot találtam. Lenne egy hely, amit újra meg szeretnék látogatni, csak azt nem tudom melyik bolygón és hol... :) Van erre valami mód? Térkép, egyéb?
Köszönettel:
B
Tudsz letenni beacont vagy mit. És azt látni fogod messziről is.
Üdv az NMS valóságában! :-D Pont az ilyen apró hülyeségek tudják lerontani az élményt, mint pl. a bolygó térkép hiánya (nem mintha a galaxis térkép könnyen használható lenne, de legalább az van).
A bolygókon és rendszereken belül a beacon már viszonylag egyszerűvé teszi a navigációt, illetve a korábban már meglátogatott és megjelölt pontok "visszakeresését". Rendszerek közötti navigációra a Pilgrim is használható.
Hát, ha megoldják vhogy a perzisztenciát benne (ha egy bolygót felfedezel akkor később visszamehetsz oda és ha oda épitettél vmit az sanszosan ott is lesz) akkor lassan érdemes lesz lewarezolni :)
Más űrhajós játékba amibe le is lehet szállni bolygókra meg csinálhatnának tartalmat. Ja, hogy Elite-be fölösleges leszállni mert már hányingerem van az üres holdaktól. Star citizen meg na. Jó lesz 20 év múlva. Szóval szerintem még mindig ez a játék az amibe elég sok mindent lehet csinálni. Persze ez személyes véleményem.
Kiszivárgott. 6:00-tól azért a testreszabás elég fasza. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2018.07.22. 08:41:40
Igen, csak ez a karakterkészítősdi mindig rövid öröm. Szórakozol vele 10percig, talán egy óráig, és kb. soha többet nem veszed elő. Kozmetikai cucc, nem sok konkrét értelme van. Elite-be is behozták nagy hangon, aztán pont ez lett a vége, nagyjából azon kívül, hogy video készítéshez jól jön, tkp. semmire se használható.
Ebbe van külső nézet és bármilyen játékba ahol kívülről is láthatod az emberedet ott jól jön szerintem az, hogy változtatható a kinézete. Elite-be csak az a fura külső nézet van. Ráadásul ott mindig székhez vagy kötve.
Ez igaz, de ettől még nem lesz hosszabb távon érdekes, nem viszi előre a játékmenetet. Nem rossz, hogy van ilyen, csak ez sajnos önmagában nem teszi jobbá a játékot. Remélem azért érdemi tartalom is jön, mert a trailer nem lett valami jó, abból sokminden nem derül ki.
Hát most főként a multira mentek rá.Nem lesz korlátozás, hogy meddig mehetnek el a playerek egymástól. Elvileg 4 fős lesz a multi és bárhova elmehetnek egymástól bármennyire távol. Plusz bárhol lehet építkezni. Nem lesz építkezés korlátozás. Javítanak kicsit a grafon és a pályageneráláson finomítottak. Meg hetente jön tartalom hozzá. Eventek, questek ilyesmik.
Van még egy-két kiszivárgott videó. Látni már nagyobb állatokat is meg egész pofás a táj. De holnap majd kiderül. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2018.07.23. 15:35:23
A videón is látszik, hogy "öregedett" pár évet az események miatt. Az is világos volt már annak idején is, hogy naiv a srác, de rendkívül lelkes és végtelenül profi szakember. De nem marketinges, nem alkalmas közszereplésre és szóvivőnek sem. Ahogy egyébként game designernek sem igazán. Az NMS technológiai szempontból kiemelkedő, főleg annak ismeretében, hogy hányan csinálták. Azonban a játékmenet nem volt/nincs igazán átgondolva, az egész játékról az jön le mai napig, hogy nincs kitalálva, mi is akar ez lenni. Szimulátornak kevés, arcade játéknak sok...survival-nak nem elég izgalmas és nincs elég kihívás. Most a pacth-ekkel már sokat javult a dolog, de még mindig érződik az alapkoncepció hiánya. Sajnos nincsen a játéknak hangulata, nem érzem magaménak a világot -még annyira sem, mint pl. az Elite egyébként töküres világát, mert ott legalább a profi kivitelezés és a szimulátor jelleg miatt jobban beleélhető még akkor is, ha tartalmat tekintve rendkívül gyér-. Szóval Murray egy tehetséges és ambíciózus fiatal programozó, akinek ez túl nagy falat volt. Nem tudom, most hogyan néz ki a Hello Games stábja, de ha volt egy kis esze, akkor a kommunikációhoz és a játéktervezéshez alkalmazott olyanokat, akik ehhez értenek, akik ebben jók. Neki pedig maradania kéne a cégvezetésnél és a technológiai fejlesztéseknél. Így egy esetleges NMS2 már valóban nagyon ütős lehetne.
Azért durva, hogy emberek bombatámadással és halálos fenyegetéssel zaklatnak fejlesztőket egy sz*ros játék miatt. Ennyire sok primitív marha között kell élnünk. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.07.24. 14:04:43
Annyiért megéri. Ha bizonytalan vagy nézz live-ot a next updateről. Nekem eddig is megérte. Persze mindenkinek más a szempont egy játéknál. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2018.07.24. 19:29:08