Yay! We finally settled with Sky (they own the word "Sky"). We can call our game No Man's Sky. 3 years of secret stupid legal nonsense over
Nebazz hogy vki lefoglalta a Sky szót angolul... De még ha igy is lenne, ha kész lett volna a játék simán adnak neki egy újk nevet azt kész - No Man's Universe azt kész :)
Nem tudom, melyik az olcsóbb, minden plakátra rábittyeszteni egy "Coming Soon" matricát, vagy minden plakátot újranyomtatni az új címmel. (Azért a címet mégsem matricázhatják át, az hogy néz már ki).
Hi. Érdekelne a játék, de van valami értelme a parasztvakításon kívül? Mit tud a játék? Szépen hangzik hogy van benne qvadrocsilliárd bolygó, de vajon melyik tucathanyadik bolygón ismétlődik már a kontent? Van valahol valami lista hogy mit tud a játék? Meg amúgy szerintem valahogy nagyon bután néz ki az egész. Győzzetek már meg mert a trailerek nem tudtak. Utoljára szerkesztette: LeWyTy, 2016.06.28. 00:11:16
Kösz a meggyőzést. Akkor másnak miért lesz a játéka a sizehypeon meg az unaloműzésen kívül? Ne értsük félre egymást! Nekem a játék koncepciója nagyon bejön, de érdekelne mégis mi van benne azon kívül amit a trailerekben láttam. Mármint azért a 60euroért. Utoljára szerkesztette: LeWyTy, 2016.06.28. 00:46:54
Tkp senki nem tudja pontosan. Lesz benne craft meg material gyűjtögetés, vehetsz új ezt+azt, fejleszteheted a dolgaidat stb. De hogy pontosan mi lesz az egésznek az értelme, mitől nem unom meg a tizedik bolygó után, azt egyelőre nem tudom.
pont az lesz benne mint a trailerben,se több se kevesebb. károgok régóta hogy nagy pofáraesés lesz. persze a végleges vélemény kiadás után majd leszűrik a tesztek,addig biztos nem veszem meg amig nincs róla vélemény vagy gameplay a youtubeon a teljes verzióról
"Sizehype" - ez tetszik :) SAjnos tényleg jellemző az hogy jönnek ezzel a xxxx procedurálisan generált világ/galaxis/bolygó dumával máshol is (pl klasszikusan 4x stratégiai játékokban) pedig általában ez unalmas szokott lenni....
Ez a játék a felfedezésre épül. Ha jól értem, a galaxis középpontjába kell eljutnunk, vagyis voltaképpen van bizonyos progresszió. A kérdés az, hogy tudnak-e adagolni úgy érdekességeket, hogy ez az előrehaladás ne fulladjon a repetitív játékmechanika dögletes óceánjába.
Nem azért de ha kicsit is gondolkodnátok (es nem csak arra vernetek a melletek ,hogy eredeti)akkor megértenétek Zero_008 át. De ha így akkor most gondolkodjatok el mi volt az a játék amit megvettetek es tényleg azt mondtátok rá hogy hűha meg állati es nem csak addig játszottatok vele mig a végére nem értetek. Ami engem illet mar enis megbántam a sok preordert meg a sok forumozast aztán mégis szartak az ember fejére. Igen azért írom mert merges vagyok magamra (bárcsak ne adtam volni ki pénzt értük)
Mondjuk ha már a SONY adta nekik a pénzt a fejlesztésre, tehettek volna annyi gesztust, hogy nem TDK-ra írják ki a játékot...
kb csak multis játékokat tudnék felsorolni,gta5(mondjuk ennek a single részében is el lehet ökörködni sokat) battlefieldek...single játékért ami nem sandbox hanem mondjuk csak egy történet orientált campaign nagyon meggondolom. Pre order illetve early access soha.
"How big is the universe in No Man's Sky?" - na az erre adott válasz az epic parasztvakítás...
De ez a rész is elég gáz... "As you travel to new planets, they are generated around you, and when you leave them, they degenerate. " Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.07.12. 18:19:29
Ebből sok újdonság sajnos nem derül ki, főleg a célokat illetően. A többit tulképp eddig is tudtk. Kíváncsi leszek. Én még nem vetem el a lehetőségét, hogy jó lesz ez, mert a Subnautica-val is elég jól elvoltam, ami tulajdonképpen hasonló mechanizmussal működik. Felfedezés, gyűjtögetés, craftolás, fejlesztések, túlélés, de tényleges végcél egyáltalán nincs benne. Van viszont építés, ha nem is túl választékos még. NMS-ben meg sajnos szó sincs róla, ez a faszi is inkább erre kérdezhetett volna rá.
És mivel konzolportról van szó, nem lenne baj már tudni azt is, támogat-e majd pl. HOTAS-okat.
Dehogynem, ott van benne. Nincsenek célok, nincsenek építkezések, mehetsz explorationozni egy folyamatosan újragenerálódó világba. Se questek, se storyline, se semmi.
Sokan többet gondoltak bele mint ami elvileg lesz. Generálódó világ leszállás scannelés multitoollal bányászgatás lövöldözés robotokra vagy a flórára és faunára,kis hajók amiket fejleszteni lehet,eszközök és ruha amiket fejleszteni lehet. meg elvileg valami titok az univerzum közepénz azt helló,lehet menni. semmi többet nem ígértek se építkezés,se birodalom építés,se multiplayer,még azt se fogja kiirni ha egy player elrepül melletted. Utoljára szerkesztette: Caliph, 2016.07.12. 18:44:30
Nameg mennyi modell van benne meg mi alapján generálódnak a dolgok? PL egy spore alapú random lény generálás vagy valami hasonló talán elég lenne, de nem hiszem hogy ilyesmi lenne benne... esetleg operál a játék pár100 variációval amiket pár ezerig esetleg el tud kombinálni. A lényeg a lényeg... nagyon jól hangzik a qwatrocsilliárd bejárható bolygó, de a 100 adik már ugyan olyan mint az első. Egyszerűen már hallani is unalmas hogy mi van a játékban. Legalább építeni lehetne benne valami egyszerű, de komplex módon mint a minecraftban vagy hasonló. Ez így nem több mint egy végtelen hosszú üres indie game. Aki megvette annak innen gratulálok én addíg starboundozok azolcsó
Hát kinek mi tetszik és mi éri meg. Engem egész jól elszórakoztat. Egyáltalán nem reklámozni akarom meg offolni ide... Csak azért hoztam fel itt mert alapjában hasonlít a NMS-ra. Ott is van egy nagy galaxis és fedezd fel, bár az kicsit kissebb de multiban nagy fun. Meg van benne story is. A voxeles mivoltja meg megengedi hogy azt építs amit akarsz. Most fog hónap végén kilépni az early accesből. (1.0)
Hát, ha nem menti el azt, amit építek, az azért elég illúzióromboló. Akkor az építkezés egyedüli értelme az instant nyersanyaghoz jutás a továbbhaladáshoz? És ha elhagyom a bolygót és újra leszállok, olyan lesz, mintha soha nem is jártam volna ott?
Ez nem tetszik.
Az egész játék nem jó. Ha valaki űrjátékkal akar játszani akkor ELITE, vagy ha stratégiát akar akkor meg Stellaris.
Használok PC-t is (laptopot), tegnapelőtt azon toltam a StarCraft 2-t. De annyira azért nem erős a cucc, hogy azon kínlódjak, így marad a gog-os retrókra, meg amit eddig vettem steam-en és origin-en. Az meg max 500 játék ha van...
- Nem lesz két ugyanolyan élőlény az univerzumban, illetve nagyon kicsi az esélye. - Légköri effektek: Radioaktív, magas és alacsony hőmérséklet, savas, stb. A hajótestünk és személyi pajzsunk csak egy ideig áll ellen ezeknek, de bizonyos hajók egyiknek sem - korábbi videókban sétáltak - és + 100 fokokban, a bal alsó sarokban látszott a hatás és a ellenállás csökkenése. - bolygónkét különböző gravitációs hatások forgási sebességtől és tömegtől függően - változó napszakok forgási sebességtől és pályától függően - Különböző AI kereskedők, kalózok, tudósok, technikusok, stb - Idegen fajok, melyek célja ismeretlen, a nyelvüket relikviákból tudjuk elsajátítani szavanként, felfedezéssel - fejlesztések, kereskedés, kraftolás - bubblemerge multiplayer megoldás, ha két játékos közel kerül egymáshoz, a rendszer összedobja őket automatikusan - a galaktikus térképen kívül nem lesz térkép, sem a bolygókon, sem a naprendszerekben.
Mi az, hogy összedobja őket? Ezt hogy kell elképzelni? Amúgy meg nem úgy volt, hogy simán elmehetsz egy másik játékos mellett anélkül, hogy tudnád, hogy ő egy játékos volt?
OFF Az ELITE sajnos nem kevés kívánnivalót hagy maga után...Majd talán egyszer...de most még messze nem tökéletes, pl. pont a felfedezésnek semmi értelme nincsen, mert minden tökegyforma... ON
Elvileg de, viszont Murray szerint a player hajók kissé különböznek az AI hajóktól, tehát elvileg ilyen módon felismerhető ha másik játékossal van dolgod. Más kérdés, hogy ennél a játéknál multiplayerről gyakorlatilag nem beszélhetünk.
Ez igaz, de a technológiai fejlesztések és a hajók sokasága miatt szerintem a legjobb ezen a téren. Bár az is igaz, hogy egy idő után elég unalmas tud lenni. De valahogy számomra még mindig realisztikusabb (talán éppen az összetettsége miatt) mint ez a játék és ez a szempont nekem nagyon fontos egy ilyen típusú játéknál.
Valaki egyébkét kipróbálta már a játékot egyáltalán? Vagy csak úgy írogattok? Nem mintha én olyan sok reményt fűznék hozzá de jó lenne ha vki leírná a saját tapasztalatát is.
Ja hogy csak még preorder megy steamen :D Csak azt láttam, hogy ott van már. Na akkor majd 4 hét múlva. Mondjuk számomra fura, hogy nincs benne semmilyen építkezés (se épület se birodalom legalább alapszinten).
Valóban nagy a potenciál benne, de én még mindig az X3 szériára teszem le a voksom, ha már ebben a műfajban kell keresni valamit. Bár régebbi game és nincs is végtelen számú rendszer benne, de a játékmechanika sok szempontból még mindig jelentősen beelőzi az Elite-t. Ennek ellenére én is napi szinte előveszem az ED-t, csak még sok a hiányosság, de remélhetőleg 1-2 éven belül megjönnek a tartalmak is.
A minecraft is eredetileg 10-20Mb körül lehet Itt is nyilván csak a fontos alapok vannak a gépeden amit mutatni tud neked a játék... a többi mind az írott program része vagy a szerver kezeli.
Lehet csak én fanyalgok és az is lehet, hogy bennem van a hiba, de az a videó kb a semmiről szól. Még csak meg sem érintett, hogy wow. Semmi újat nem mutatott és a kedvemet sem hozta meg, hogy megvegyem.
Én úgy vagyok vele, hogy a virágbolti verziót kipróbálom, aztán meglátjuk de sokallom azt az összeget érte, amit elkérnek, egyelőre egy meglehetősen indinek tűnő játékért.
Hmm, most akkor a galaxis, vagy az univerzum közepébe kell menni?
Egy, vagy több galaxis lesz akkor? Mik azok az óriási hajók, és hogy lesz a trade, NPC only? Sok sok sok új kérdés ettől a trailertől. De nekem bejön a látványvilága, mégha nem is 30-40 GB-s a játék. :D
trade gondolom úgy lesz hogy amit gyűjtögetsz állomáson vagy felszíni állomáson el lehet adni vagy cserélni valami másra. arra ne számíts hogy nagy kereskedőflottád lesz mert ilyen nincs benne :D A nagy hajók npc only , ha kipukkasztod az oldalán lévő teherkonténereket kidobja a cuccost amit fel lehet venni jó arcade módon úgy hogy átmész rajta a hajóval :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2016.07.16. 08:32:12
csináltak már valamit a bolygók légkör szimulálásával? vagy még mindig 3 másodperc alatt be/kijuthatsz minden ellenállás nékül az űrhajóddal?
És ez miért baj? Nincs idegesítőbb, mint 100. alkalom után is végignézni ugyanazt a fél perces animációt. Kb. mint egy online lövölde elején a fél-1,5 perces várakozások. Az elején érdekes, később inkább bosszantó.