Single player. De az is igaz amit írsz. :D Csak elvileg nem tudjátok könnyen megtalálni egymást, ebben nem fog segíteni a játék. Ha egy másik játékossal vagy egy bolygón, akkor ő nem látja azt, amit csinálsz, tehát mi értelme is lesz a "coop"-nak? Semmi...
"Annyi slotunk van, amennyit a fejlesztésekkel elérhetünk az űrruhán, ami kevés" Csak azt elfelejtették írni, hogy az űrhajóba teleportálhatóak a cuccaid. :D
"A játék végcélja, azaz a galaxis közepe 25-30 óra alatt elérhető az ígért 40-100 óra helyett" Szerintem senki sem ezért veszi meg a játékot. :D
A többi amit ír az meg nagyon pozitív, kivéve a bugokat. De melyik játék nem bugos? :D
arrol ugye fingod sincs, hogy egy reddit postot forditottak le? attol az embertol aki valoszinuleg ebben a pillanatban is jatszik vele es megosztotta az o sajat velemenyet.
hát rohadjak meg nekem tetszik,ha nem fordul monotonitásba és nem full bugos látok benne jövőt...főleg egy építkezős dlc keretein belül esetleg. még várunk persze a vétellel , több kell egy ember véleményénél.
Pont akkor kezdődik a szabim mikor megjelenik a játék... hmmmm...
Honnan a faszból eresztettek? Szerinted én nem olvastam a redditen a csávó véleményét????????? Azért reagáltam te nagyon hülye!
+1 Pontosan így érzek én is. Építéshez ez egy marha jó alap lenne, és ha lesz benne ilyen feature, akkor nekem élből több száz, ha nem ezer óra a cucc...
Ennek alapján kicsit talán sok lesz az élettel teli világ, legalább is, ahova a gyerek ebben a videóban elrepül, ott szinte mindenhol van valami élet. (Spoileres video, csak óvatosan)
Megvettem PS-re a cuccot. Kiváncsian várom. A köcsög cuccait direkt nem néztem, aki olyan drágán vette. Gondolom kaszál vele, hogy mindenki őt nézi (majdnem azt írtam, hogy minden hülye). Én kerülöm a spoilert, ezért ide sem nézek be, míg el nem merültem a játékban. Jó szórakozást nektek is!
igen, egyetértek viszont elég nagy a szavatossága a játéknak
Már bocs, de ez nem az ő hibája hanem a fejlesztő/kiadóé! A játékról szinte semmit nem lehetett tudni, jelenleg is zsákbamacska. Jobb helyeken megjelenés előtt már szinte mindent tudni egy játékról (nyilván nem a sztorit spoilerezni, de minden tudhatót közzé szoktak tenni). A Hello Games viszont úgy árulja 60ojróért, hogy azt sem tudjuk, mire adunk pénzt. Innentől nekem teljesen mindegy, hogy megjelenés előtt 1 héttel, vagy utána egy héttel látok review-okat, mivel zsákbamacskát előre nem fogok venni. Semmi köcsögség nincs ebben, már csak azért sem, mert a játékot lehetetlen komolyan spoilerezni, mivel nincs benne sztori. Maximum azt látjuk előre, hogy hol száll le, milyen anyagok gyűjthetők (de abból sem mindet látni, esetleg néhány fejlesztést). Ennyit a legtöbb játékról tuduni lehet a megjelenés előtt...
Mondasz valamit, de a kettő szvsz nem zárja ki egymást. Ha nem kapható dobozosan (és sajnos ez a tendencia, mert még a dobozos verziók egy része is már csak kódot tartalmaz sajnos), akkor marad a digital edition. Persze én is visszasírom a régi időket, amikor egy szimpla megjelenés adott annyit alapból, mint ma egy méregdrága Collector's Edition. Nekem is porosodik a polcomon vagy 80db régi cím, melyeknek lexikonnyi kézikönyve volt (pl. Jane's F15 a maga 400 oldalas manual-jával).
Pontosan. Nálam is nagyon várós a cucc, de mivel tényleg nagyon keveset lehet tudni a tényleges játékmenetről, és lehetőségekről, szerintem ezt túl nagy rizikó előrendelni, pláne előre megvenni. Amúgy is nagyon ritkán szoktam ilyet tenni, day one purchase is csak nagy kedvenceknél fordul elő, itt föl se merül.
Az első értékelések után, meg pár tényleges userek általi in game videó megtekintése után ha pozitív a mérleg, akkor zuhogó nyállal rohanok megvenni, de ez így tényleg lutri pillanatnyilag
Miért mi alapján ítélsz? Amit látsz vagy amit olvasol/hallasz? Igazából jó pár játéknál bebizonyosodott nálam, hogy az olvasottak alapján nem jó döntenem. Mert mivel minden ember más felfogással rendelkezik meg más élmények stb. ezért nem lehet tudni hogy neki szól-e a játék vagy sem. Legalábbis nálam sokszor volt olyan, hogy olyan game jobban bejött amit annyira nem hypoltak vagy nem jöttek róla túl jó értékelések mint mondjuk egy Overwatch. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2016.08.05. 12:21:11
Belenéztem pár videóba, de nem derült ki sokminden a valós tartalommennyiségről, hogy mennyire is lesz változatos az egész élmény stb. Nyilván amit látok az tetszik, ezért is érdekel a játék, de az eddigi gameplay-ek alapján még nem tudtam eldönteni.
kérdés mivel nem lesz küldetések a játékba mi értelme lesz a űrcsatáknak? mert nem hinném hogy lesz frakciók vagy ilyesmi értem jó kilönni a másik űrhajót de minek is ?annyi kérdés merül fel ezzel a játékkal mert ha annyi lesz a játék hogy bolygóról bolygóra repkedve farmold a alapanyagokat meg fedezd fel az ismétlődő tornyokat stb hamar megunják az emberek
60-120 óra játékidőt bőven adhat a játék, a felfedezés, feelgood repkedés, lövöldözés, fejlesztés, középpontba való eljutás. Mindent meg lehet unni. 60-120 óra játékidő pedig pont elég egy játékból szerintem. Aki rákattan az meg úgyis beleöl ezer órákat, mint tudjuk/látjuk más játékok esetében:)
Tehát, ha nyújt nekem a játék 40-50 óra élvezetes mókát, már megérte megvenni. Aztán úgyis jön az utolsó negyedév, mikor dobálják ki a nagy címeket.
A játékok nagyrésze még több pénzt emészt fel akkor a te látásod szerint :P Más játékokra rá se nézz inkább, hogy mennyi időt lehet beleőlni xD Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2016.08.07. 16:33:55
Szóval akkor a játék generál végtelen bolygót (amiket tetszés szerint elnevezhetünk), teljesen bejárható felszínnel, mindenféle generált kinézetű állattal és növényzettel lehet találkozni.
Remélem ezt a technológiát más sci-fi játékokra is átültetik. Pl. ideális egy Star Trek játékhoz, vagy akár a Csillagkapu játékhoz.
Az alapja ideális lenne valóban, de a NMS alapvetően arcade játék, legalább is, egyelőre. Tehát nem várható pl. küldetésrendszer, vagy story, vagy RPG elemek sem. Jelenleg inkább egyfajta space sandbox survival game. Elvileg terveznek bele építési lehetőséget is később, legalább is, ezt írják a patch note-ban, ami nagy mértékben megdobná a játszhatóságot. Modolási lehetőségről magam részéről egyelőre nem tudok, de nem ártana bele mert szinte biztos, hogy ezt a játékot szanaszét modolná a közösség, ami csak jót tenne neki, mert a potenciál hatalmas benne. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.08.08. 14:28:06
megnézegettem,de úgy igazából nem történik semmi :S céltalanul mész a galaxisban ,lősz,bányászol ,javítasz...változatosak a bolygók kinézetre,de olyan semmilyen :(
Én a mai napig nem értem, hogy a játékban mi által leszek jobb mint a többi játékos? több bolygót kell felfedeznem vagy karakterem fejleszteni vagy mit? mi visz előre abban, hogy játszanom kell mert...
És egy bolygó felszínén minden ugyan úgy néz ki vagy ha más részen szállok le az is más? Utoljára szerkesztette: DonPedro22, 2016.08.08. 18:58:12
és igen amit leírtál ez pedig a fő kérdés....mivel nincs interaktivitás más playerekkel az egésznek semmi értelme! vagy megmutatom a szomszéd srácnak? vagy itt mutogatunk egymásnak screenshotokat? számomra ez a játék egy rejtély ilyen téren.....ha nincs verseny mi késztet arra,hogy leüljek elé játszani? hol lesz az izgalom? vagy hogy amit bányászok,fejlesztek azt más megpróbálja elvenni és nekem megkell védenem stb.
Most néztem megint egy streamet de úgy játszik a srác mint ha hónapok óta ezzel játszana, tudja milyen anyag mire való mit hova kell tenni, mit hogy fejlesszen stb...
Nézd, nem mindenkinek ezt jelenti a játék fogalma. Milliók játszanak pl. Euro Truck szimulátorral, pedig abban aztán tényleg nem sok érdekes van, hogy elmenj egy kamionnal A-ból, B-be (én ennek ellenére szoktam vele játszani és élvezem!). Ugyanez Train szimulátorok esetén, de lehetne sorolni.
Rengeteg játék van ami nem arról szól, hogy legyőzz valaki mást! Hála az égnek, mert én pl. attól kapok agybajt... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.08.08. 20:32:55
Számomra egyelőre csalódás. Ordít róla az indie feeling, az ára viszont nem ezt tükrözi. Ami pozitívum, hogy úgy néz ki nem minden bolygó van tele élettel, vannak kopárabb sziklásabb helyek is.
Nekem a világűr nem tetszik. Nagyon kiábrándító ez a mindenhol tutti-frutti színes mázas köd, ami szinte már nem is köd, hanem egyszínű homogén háttér. Nincsenek fekete területek csak ez a rikítóan színes tejföl úszik mindenhol. Ez valóban nagyon indie. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.08.08. 22:08:04
Nem írták/mondták soha, hogy szimulátor lesz. Kíváncsi leszek milyen és mennyi mindent lehet benne csinálni. Nekem mind1, hogy ennyire szines. Elite az egy jó játék, de az a sivárság ami abba van :) Persze nagyon szeretem meg nem is hasonlítom össze ezzel. Igazából a felfedezés motivációja és a hívogató ismeretlen érzését tudja adni akkor nem kell történet, sok csinálható dolog meg hasonlók számomra. Már a könyvtáramba van. Kíváncsi leszek nagyon!
Én is valahogy így érzek. Elite-ben nincs mit felfedezni, már nem is nagyon veszem elő, pedig jó kis program lenne az is, de egyelőre nekem rémesen üres (140millióval gyakorlatilag már régen nincs célom a játékban, a felfedezésnek sincs értelme mert minden egyforma). NMS engem is a felfedezés miatt izgat, és ha igaz amit írtak és valóban lesz benne építési lehetőség, akkor egy darabig -úgy pár ezer órát- biztosan el leszek vele.
"Csak" azt az egy dolgot kell eltalálni és onnanól minden bug-ot is elfeled az ember. Csak legyen benne az amit eddig nem sok űrhajós game tudott megteremteni. Az pedig pont a felfedezés élménye. Az ismeretlen és távoli rengeteg mögötti kutatás élménye. Nem igazán volt űrhajós játékba ilyen élmény nekem.
Ez igy van! Bár X3-ban volt valamennyi, mondjuk ott is kimerült a rendszerek, bolygók változatosságában, vagy hogy milyen fajok uralták a szektort, esetleg rábukkantunk-e valami egyedi állomásra, kalóz bázisra, hajóroncsokra. NMS szintű változatosságot még egyetlen program sem kínált. Már csak azért is drukkolok a sikernek, mert akkor talán a nagyobb kiadók is elkezdenek ebbe az irányba menni és még komolyabb dolgokkal előállni. A mai survival őrületet is a béna minecraft ihlette a cégek zöménél, aztán mára mi lett ebből is, jobbnál jobb címek vannak a piacon. Pl. a Frontier élből tanulhatna a dolgoból, és implementálhatna egy kis életet az NMS mintájára a jelenleg 10 féle textúrával operáló nem túl változatos játékukba.