Lapozz a topik elejére a készítők mondták mekkora lesz.
"Sőt meg a Witcher 3 bejárható területét sem láttad." Nem is fogom mert mocsok nagy ,főleg ehhez képest. Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.05.06. 09:39:35
Sztem nem feltétlenül a terület nagysága határozza meg azt hogy mennyire unalmas egy játék. Ha rendesen megtöltik tartalommal akkor egy kisebb terület is bőven leköthet.
Azt viszont én sem szeretem, hogyha azt a több-száz feladatot ugyanazon a pár négyzetméteren belül kell megoldani. Ha van egy nyitott világ, akkor legalább ne legyek klausztrofóbiás azon a területen. Inkább lovagolok egy kicsit, vagy teleportálok, de legyen normális távolság amerre szem ellát. Jó példa a Risen 3 erre: el bírtam volna képzelni egy legalább 1,5-szer akkora területen, mert "egymás szájába" értek a különböző részek, egy kicsit zsúfolt volt (nekem). Még jó, hogy legalább szigetekre volt tagolva.
De hiába nagy egy terület ha a nagy részén nincs semmi.Szó szerint. Amúgy meg ilyen grafika mellett - ami amúgy mozgásban nagyon klassz és hihetetlenül korhű - lényegesen több idő lenne egy nagyobb területet megcsinálni.
Nem is érdekelne, még ha magyarul mondja a fejlesztő, ugyanis én tudom csak, hogy nekem mi lesz unalmas és mi nem. Majd 2016 nyarán megtudjuk. Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.05.06. 20:30:54
Nem jelentettem ki semmit csak felvetettem ,hogy okot adhat rá. Több mint egy évük van ezt a kis területet megtölteni tartalommal. Remélem menni fog nekik. Max buknak egy szépet azt nem lesz semmiféle 2-3. rész.
Minden tisztelettel, ennek a játéknak a célcsoportja, amennyire a hivatalos fórumon levettem, jóval inkább azon rugózik, hogy 1403-ban nem volt jellemző a narancssárga színű répa, illetve hogy pl. az ösvények autentikusan két keskeny és középen egy vastagabb kopással bírtak a szekerek miatt, nem pedig azon, hogy három-, vagy három és fél kilométeres a terület élhossza. A fejlesztői mentalitás nagyjából valami hasonlót tükröz. Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2015.05.07. 10:43:55
Engem a grafika nem igazán érdekel a nagyon jó játékoknál (természetesen királyság ha valami brutál szép é 2016 közepén folyjon is le a képernyőről) de pl a gothic 1 még ma is mekkora istenkirály hangulat pedig a grafika gyök 2-es.
Szóval felőlem lehet hupilila répa is meg akármi ha leköt, nem uncsi , magával ragad ,akkor mindent letojok ha pálcikaemberekkel kell mennem akkor is.
Itt nem a brutál szépség a lényeg hanem a korhűség. Lévén ez nem egy varászlósmanósbaszósfosfantasy lesz. Azoknak próbálnak megfelelni akik erre vágynak. Akinek ez számít annak hangulatos és magával ragadó lesz . Nekem már most az.
Értem én, hogy ez egy középkori szimuláció -ami a környezet kidolgozottságát érinti, annak kifejezetten örülök- de ez egy játék is egyben. A sok apró részlet segít az átélésben, hogyha nem vesznek el ezekben a részletekben és nem megy más fontosabb, dolgok rovására. (Pl. nem akadtam volna ki a narancssárga répa láttán sem, bár látom, hogy most hirtelen egy fontos téma az, hogy régen lila volt a répa.) Viszont ha a harcrendszert és mozgást szúrják el, akkor rosszabbul járunk. Mivel igyekeznek autentikusak lenni, ezért valószínűleg nem fogják agyon zsúfolni sem a területet, mert az sem volt jellemző. Illetve, hogy legyen értelme a lovaglásnak, ne csak azért üljek fel a lóra, hogy onnan harcoljak. Utoljára szerkesztette: Was, 2015.05.07. 12:26:30
Nyilván, én is jobban örülnék neki, ha játékról beszélnénk, nem pedig interaktív dokumentumfilmről (igaz, szimplán csak azért, mert az előbbinek van meghirdetve - nem mintha az utóbbiban nem lenne hatalmas potenciál, csak gondolom, a befektetett munka sosem térüne meg kereskedelmi alapon), értékítéletet sem mondok azok felett sem, akik történetesen sárkányokat akarnának bele, csak megemlítem, hogy ez a játék eleve azért született, mert eddig az "összesben" sárkányok voltak. A realizmus (igénye...) több helyen fog valószínűleg kompromisszumokra kényszeríteni, úgyhogy egyáltalán nem lennék meglepődve, ha többen csalódottak lesznek a játékban. Már csak azért is, mert a hiv. fórumon is láttam már durván félreinformált backereket. (Király akar lenni, kastélyokat építeni, hat emberrel egyszerre harcolni és lefejezgetni stb.)
Mindeneseetre az unalom szubjektív, meg nagyon soktényezős is, nem mernék rá függvényt írni fel a játékterülettel- és beígért játékidővel, azzal érdemes lesz megvárni minimum egy bétát.
Elgépelésért elnézést. Már nem szerkesztem, inkább új hsz.-be, mivel eszembe jutott az "interaktív dokkumentumfilmről" a vitányvári rekonstrukció, amit még régebben láttam, talán érdekelhet titeket is.
Volt már? requirements: 64bit Windows 7 or higher DirectX 11 compatible video card 8GB RAM 6GB HDD space 4 core processor or better
No ez a játék is felkötheti a gatyát ! A Witcher 3 igen alaposan feladta a leckét . ( most ne gyertek a szörnyekkel mert attól függetlenül remek a gamma)
Szerintem abszolút nem kell felkötnie semmit. Nem akar ez se Skyrim és se Witcher ellenfél lenni a gyök kettes méretével alapból elbukik.
Legyen "élő" és tele sok sok feladattal ,tartalommal akkor nem lesz gond.
Szerintem akkor lenne érdemes hozzá hasonlítani ha kijön a játék. Az eddigi videók alapján nem sokat láttunk a történetből, feladatokból meg még kevesebbet Ráadásul mit értesz az alatt, hogy a karakterek mélysége? Ami meg a szörnyeket illeti.... Nos a szörnyekből és egyéb lényekből egyrészt elég komoly loot van, illetve feladat végrehajtás plusz jutalom (pénz vagy felszerelés) ami meg eléggé befolyásolja a witcher 3 játék menetét szóval nem teheted meg, hogy ennyire megpróbálod lecsupaszítani. Arról lehet vitázni, hogy mekkora a bejárható terület mert az valóban kisebb lesz mint a witcher 3-ban. Viszont ebből a játékból ha minden jól megy lesz még 2 rész.
UI: szerintem ők egyáltalán nem a witcher 3 ellenfelének szánták ezt a játékot. Utoljára szerkesztette: Pluskast, 2015.05.28. 14:27:47
Arra akartam célozni hogy mivel mind két játék open world, ráadásul középkori téma , hogy milyen minőséget kéne a cseh csapatnak elérnie . és elsősorban a feladatok sokasága, a döntéseink hatása , a feladatok több egymásra épülő részei (gazdagsága) a szereplők kidolgozottsága (nem grafikai) az ami miatt a witcher nagyon magasra rakta most a lécet !
E3 2015 anyagok Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.06.20. 00:25:03
E3 2015: Zárt ajtók mögött (Agyonlassíott mobilnettel vagyok így nem tudom ez benne volt-e a korábbi anyagok között) Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.06.20. 20:15:17
fú de jó grafja van
ASDASDS
Mobilvécé az úton,meg épitkezést jelző bólyák,és kresztábla! Szép kis középkor!
"Valami multi szerűség lesz benne, szabad bolyongás és a vidékiek terrorizálása a haverokkal esetleg?"
Az Act I.-ben semmiképp.
"Én azért nem bánnám ha a Darklands "mágia" rendszerét (fohász a szentekhez + alkímia) egy kicsit átvennék. "
Egyfajta "alkímia" már most van, például egy falusi ételmérgezést kapott, így porított szénből készíthetsz neki "gyógyfőzetet", de talán archery potion is van/lesz, amiben némi alkohol oldja meg a kézremegést... :)
Köszi szépen az infót! Én mindenesetre nagyon várom, a helyszínek, a milliő fantasztikus, remélem kap rendes voice overt a végén és valami normális sztorit. Kicsit félek e szempontból a flashpointos örökségtől, ott a sandbox maximálisan megvolt, csak a nehézkes GUI meg a döcögős sztori volt idegesítő.
Az oldaluk fórumain annyival oldják meg ezt, hogy "Mafia-örökség is ott figyel", úgyhogy nem lesz azzal gond - de hát elválik majd úgyis a végén. :) Én bizalmat szavaztam neki a bankkártyával (egyelőre az első és az utolsó játék, amit elővételben...), aztán majd meglátjuk.
Igen.Ezt egy komolyabb játéknak tartom így azt szeretném ha csak annyi fegyverünk lenne mint amennyit lehet látni a karakteren. Aztán az egyéb dolgoknak valami középkori bőrtáska de abba se 50 dolgot belepakolni csak úgy nagyjából ami beleférne amúgy is:)
Sajnos itt sem lesz így. Ahogy néztem, az íjak a hátra vannak szigszalagozva például. Egy topikban késhegyig menő vita folyt arról, hogy használtak-e egyáltalán hátitegezeket, vagy oldaltegez kizárólag, de a vége annak is csak az lett, hogy a clipping miatt hátitegez lesz oszt' kész. (Ha pl. leül egy karakter, ne másszon át a szék/pad ülőlapján a tegez). Pajzs egyelőre implementálva sincs, szálfegyver meg - ahogy rebesgették - esetleg nem is lesz... legalábbis, a hivatalos álláspont egyelőre az, hogy küzdenek vele, de vesztésre állnak.
Szerk.: Most például azon (is) megy az arconpörgés, hogy ugyanmá' ne lehessen füttyszóra elővarázsolni a seggünkből a lovat a semmi közepén, vagy ha igen, legalább ne legyen kötelező (legelésszen a ló a környéken, ahol otthagyod, lehessen visszamenni érte, ne tűnjön el) Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2015.07.05. 16:11:28
Hát akkor ezért nem találtam semmi infót az oldalon a pvp-részről, azt hittem mmo lesz : ( Azt írják achievement listát sem folytatják hanem csak ami épp meg leszt beszélve, ezt honnan lehet tudni: Konkrétan csak a pvp érdekelne mert ez az egyetlen olyan játék amibe végre nincs életcsík meg UI nevekkel, csak pont mmo elemek nélkül eddig.
Néztem gameplayt, de pont az nem tetszik benne ami most már egyik játékban sem: fél képernyőt beborító UI, karakter felett lebegő nevek, beordító felvillanó felirat hogy MULTIKILLL! Hogy éljem így bele magam tisztára mint egy CS -.- Legyen MMO lde nem kellk szintezés xp semmi csaklehessen cuccot csinálni felkészülni a csatára és mehet a 100 vs 100
Ezt az MMO-s dolgot nem is értem, hogy hogy jött elő. Elég világos, hogy mit csinálnak, az pedig nem MMO. Ezen az alapon bemehetnél a Civilization topikjába is, hogy de hát ez miért nem RTS óriásdínókkal?
Sajnos több sebből is vérzik az érvelésed. A Civ már évek óta kész van és mint sorozat biztosan lehet tudni hogy mit kínál. Ezzel ellentétben ez nem csak hogy új program, a készítése is folyamatban van illetve az oldalon jelezve is van hogy további tartalom is lesz (join our forum to discuss next seteps) De azért kérdeztem rá mert 2015-ben eszembe nem jutott volna hogy nincs multiplayer lehetőség egy játékban.
GC 2015 (Német nyelvű) Dx12-öt nem terveznek annyit kivettem belőle.
nem értem miért szeretik xopatni magukat az emberek, jó legyen valami hordható limit, de jó nagy ne kelljen szenvedni, 2 percenként visszarohanni eladni. a lovas dolog is csak az időt vinné és jó élményt nem adna... sok ilyen dolgot beletehetnének a játékokba de tönkretenné az élményt szerintem.
Mert inventory-t rendezgetni meg 80 rókafüllel,2 zsák krumplival szaladgálni nem teszi tönkre a játékélményt? Egy olyan hátas meg aki velünk van mindig szerintem nagyon jó lenne és remélem gyors utazás sem lesz..
nekem nem teszi tönkre, hiába irreális, tudom hogy ez egy játék és csak az én dolgomat könnyítik meg és nem egy mmo amivel úgy tolják ki a játékidőt hogy lovagolj fél órákat, meg ha nagyobb inventoryt akarsz fizess még rá stb. szerintem a the elder scrollok inventory megoldása a legjobb ott automatán rendezgeti, sok is elfér, ha baj van is lassan sétálsz, ha meg nem értesz a szóból nem mozdulsz. de most mi értelme annak hogy 30-40 élménydús játék helyett lenne 60 óra, de abból fele azzal telik, hogy szaladgálsz vissza az eladókhoz meg számolod hogy na most megérné-e visszamenni a lóhoz vagy fuss el a következő faluig vagy mi lesz. aztán észre sem veszed és hosszú órákat töltöttél lovaglással meg kereskedéssel. nyilván ha annyira szép a játék magától is lovagol az ember.
pl egy FPS ben sem zavar ha 10+ fegyver van nálad és úgy szaladgálsz, pedig nyilvánvalóan nem lehet a valóságban ezt megtenni, sőt szeretem is mert színesíti a játékot, több lehetőséget ad. azt nem szeretem mikor ezeket a játékokat valósághűnek állítják be, pl egy armed assaultnál nagyon is zavarna ha sok fegyvert vihetnénk magunkkal mert az szimulátor, valósághű.
Vannak olyan játékok is, ahol rámennek a ferőzések, betegségek bizonyos szintű megjelenésére, és a akár cipő is lekophat a lábadról, egy túlélős, kaland- expedíciüószervezős ízt adva neki. A limitációk sokat hozzáadhatnak ilyenkor a játékélményhez. Lásd Realms of Arkania széria, de a stratégia-RPG hibridek is gyakran erős megkötésekkel kényszerítenek alaposabb tervezésekre (lásd Jagged Alliance 1-2).
A Kingdom Come: Deliverance esetében is adja magát az élményfokozó, szimulációra emlékeztető megvalósítás, ha más is a nézet és a megközelítés.
én csak a TES ből emlékszek olyan betegségekre ami nem pár másodperces volt (vámpír, vérfarkas), mondjuk a falloutban meg a sugárszennyezés. azért ha a cipő lekopna a lábamról meglepődnék :D általában a fegyver, páncél kopást is rosszul szokták megoldani, mert vagy 5 percenként rohangálsz vissza, vagy 2 naponta, mintha nem is lenne.
Nem a "casual" napjaink több tízmilliós tömegét célzó produktumok jelentik szerintem mindenki számára a mércét, ezért is írtam más, hardcore-abb példákat. Megfelelően megvalósítva igenis léteznek szórakoztató formában az említettek, egyszerűen nélkülük kevesebbek lennének.
A visszafutkosás persze valamilyen szinten elkerülhetetlen, hiszen az expedíció hatókörét természetszerűleg limitálják az efféle korlátozások, ez egy Diablo-klónban valóban inkább fárasztó, mint plusz. Utoljára szerkesztette: Zóanagyvarázsló, 2015.08.20. 17:41:54
Expeditions: Conquistador is kellemes meglepetés volt ilyen szempontból az is inkább a Realms of Arkania kategóriája mint a topik játéka, kell kaja, van betegség és fertőzés, táborveréskor mindenkinek feladat...akinek a Realms of Arkania tetszett, annak absz. ajánlom.
50 óra az nagyon gyenge de ez csak kitalálta v.ki azóta megy.Ennek nem kell felülni. MGS5 volt 2 óra prologe aztán vagy 30 óra mire bele is jöttem és rádöbbentem nem csináltam még semmit.Ránéztem statra:5%.Na ez igen.Ezt itt is elvárom egy ilyen kaliberü játéknál
Ugye azért feltűnt, hogy abban a játékban ugyan az a küldetés típus és helyszín tucatszor fel lett használva? Illetve a teljesítés arányába a küldetésért kapott értékelés is. Úgyhogy nincs abba akkora nagy tartalom mint próbálják elhitetni. Utoljára szerkesztette: JethroHUN, 2015.09.22. 20:15:49
-Elso szemely nezetu RPG. Ki lesz modellezve a fohos teste is, ha lefele nezunk ott a torzse, labai stb.
-Egyjatekos modra hegyezik ki a jatekot, eros tortenettel. Maximalis tortenelmi husegre torekszenek (targyak, ruhak, maga a terep is regi terkepek alapjan felepitve, korhu epuletek stb.) Zsigmond kiraly uralkodasa alatt fog jatszodni a tortenet, 1400 korul. Az interjuban tobbjatekos modrol nem volt szo. A tortenetre nem nagyon lesznek hatassal a jatekos dontesei, inkabb a tobbi karakter (vagy csoport) jatekoshoz valo viszonyara.
-9 negyzettkilometeres jatekterulet (3 x 3 km).
-3 epizodot tartalmaz a jatek, epizodonkent legalabb 30 ora jatekidovel
-A harcrendszer teljesen uj lesz, egyedi, fizikai modellezessel.
-Karakterfejlodes, Perkek, Skillek...
-Az interjuban a tervek szerint 2015 vegere lenne kesz a jatek, 2016 elejen jelenne meg.
Engem nagyon erdekel, foleg a harcok megoldasara vagyok kivancsi! Az eddigi kardozos jatekokban szamomra valahogy nem volt az igazi
9 négyzetkilométer? Az nagyon kevés. A Witcher 3-ban pl ha jól emlékszem csak Novigrad 72 körül van. Utoljára szerkesztette: MaRee, 2015.11.05. 21:28:12
Ennek a jateknak szamomra a fo vonzereje a harcrendszere lesz. Akkor is erdekelne ha egy karamban jatszodna...
Hallottam egy ujabb interjut, megprobalom osszefoglalni:
-Evszakvaltozasok nem lesznek, a jatek tortenete kb. 2 honapot olel fel. -Gyerekek se lesznek benne mert miattuk nemcsak ujabb 3D modellekre lenne szukseg hanem ujabb csontavzmodellezesre is, uj ruhaimplementaciora stb., amire nincs eleg idejuk/emberuk. Kb 70-80 ember dolgozik a jatekon. Bevallotan sajnaljak a gyerekek hianyat mert a kozepkorban rengeteg volt a gyerek, es szinte minden no allandoan terhes volt. -A ruhak valami ujszeru modon lesznek megoldva. Eddig ugy szokott lenni a jatekokban hogy az uj ruha lenyegeben egy komplett uj embermodell volt mas ruhaban. Naluk nem igy lesz, van egy meztelen embermodell amire a program huzza a ruhakat, igy sokkal egyszerubb sok kombinaciot eloallitani. A fohos ruhajara fizikai szimulaciot is raknak, a tobbi szereplojere a gep erejetol fuggoen lehet majd be/kikapcsolni. -A zenei alafestesre is nagy gondot forditanak, termeszetesen akcioerzekeny lesz a hatterzene. Az atmenetek nem csak valami atkeveresek lesznek, hanem folyamatos zenei atmenetek lesznek. Kb 3 oranyi zene lesz. -megprobalnak csinalni valamifele iranyitas-indikatort is, marmint a harci mozdulatokhoz szukseges mozdulatok szektor-abrazolasat. Gondolom valamifele HUD-szeruseg lehet. -A tortenetnek valami fenomenalisnak kellene lenni mert Dan Vavra a legtobb hasonlo jatek tortenetetol nincs elragadtatva (Skyrim, Witcherek stb.) En bizok bennuk, az elso Mafia tortenete remek volt.
áh gyerek miatt mindig is csak baj volt. ha nincs, miért nincs, ha van miért nem lehet megölni stb. skyrimban is ez ment le, hogy berakták a gyereket, meg a kutyát, de nem lehetett lekaszabolni akkor az volt a bajuk. ha meg beleteszik és le lehet ölni, világbotrány 64+ éves besorolás stb.
Hatlamas hangulata van mar most is. Sajnos a Skyrim harcrendszere annyira nem jott be hogy vegis se vittem, es sajnos a Witcher 2 is hasonlo sorsra jutott. Kivancsi vagyok erre az uj rendszerre.