Nezzetek meg par percet innen. Egy mozdulat animacio lathato. Ilyenbol mar 2000 van. Ezeket fogja osszefuzni jatek. A jatek alapja fizikai szamitasokon fut, es a megfelelo pillanatban mindig a megfelelo animaciot szedi elo. A videon kesobb lathato ket fenyes pancelos lovag csataja is gameplay, nem szineszekkel egyhuzamban lejatszott jelenet!
Igen, ez igy is marad. Ja hogy a pancelosok kuzdelmere gondoltal? Igen, az valoban kulso kameras, de ugyanezeket a mozdulatokat hasznalhatja majd a jatekos is.
Jo lenne ha legalabb valami REPLAY-t beraknanak, hogy legalabb csata utan visszanezhesse magat az ebmer :)
Ez egyre fájdalmasabban és egyre jobban vér gyengébb lesz. Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.03.01. 09:57:00
A telefonról még nem kerítettem sort a videóra, de ugyanez az érzés megfogalmazódott már bennem is, elnézve az eddigi játékmenetet, csúszást, kihagyott dolgokat (szálfegyverek), egyszerűsítéseket (spawnoló ló), hozzáállást (pl. marha büszkék az autentikusságra, de egy hónapig kellett cseszekedni mondjuk azért, hogy a korban nem narancssárga volt a répa). Hype-ra jött a középszerűség, de csak magamat hibáztathatom: ez volt az első (és utolsó) dolog, amit nem kész állapotban vettem meg. Persze, ez legalább úgy néz ki, elkészül valamikor, hogy pedig milyen lesz pontosan, az még majd kiderül, de komoly illúzióim nincsenek már.
Lila, vagy fehér, mondjuk. :) De értsd jól a példát. Olvastam egy kiváló felvetést a fórumon a szekérutakkal kapcsolatban is. Ez tűnhet szarrágásnak is, nyilván, de ha ez nem differenciálja a KCD-t a zömtől- akkor egyre kevesebb dolog teszi azt... Mégegyszer: viccesnek tűnhet, de egy indikátor a dolog olyankor, amikor az autentikusság volt olyan rohadt magasan lobogtatva a Kckstarteren
Én legalábbis egy magát komolyan vevő történetre ruháztam be, jelenleg meg a "hát, ez így sikerült" megy.
ja hát azért biztosan nem lehet 100%-t megütni,mégse csináltak akkoriban fényképet hogy nézz ki a középkor, nekem már igy jo lenne ahogy most nézz ki
Persze, ez a vélemény is érthető és tiszteletre méltó. Szimplán a "hitelesség körömszakadtunkig"-gal volt hirdetve a projekt, ami azért megkapó, mert egyrészt a médium elsőrangú a történelem megjelenítésére, másrészt igazából erre odafigyelő, ilyen kaliberű játék nincsen; ezért aztán egy jó maréknyi támogató - magam is - erre ugrott rá. Ennek tükrében meg a megalkuvások olyankor, amikor egy rohadt textúra-átszínezéssel ezt meg lehetne oldani, fájdalmasak. Nyilván nem lehet száz százalékosan megcsinálni ezt, de van, ami simán csak akarat és igényesség kérdése. De érdemi, minden játékost érintő dolog is van ilyen, például a malmozás, hogy legyen-e szálfegyver a játékban. Ami hiánya nagyjából olyan, mint egy, napjaink háborúit feldolgozó játék gépkarabélyok nélkül. :)
Az intro rajzai,zenéje és narrálása igen tetszetős..
sajna utána csak feketeség fogad zenei aláfestéssel :)
A répa színe annyira nem érdekelne, de nincsenek gyerekek? Meg szállfegyverek? Milyen középkori realista játék ez? Egykezes, másfélkezes, kézkezes kardok, buzogányok, dárdák, számszeríj, íj, csatabárd alabárd, stb, franckarika. Ez mind kellene . Ehelyett arra pazarolnak erőforrást, hogy a ruha így meg úgy meg izé. A terület igenis kicsi, értem én, volt erről szó és ki lett tárgyalva, de ez kicsi. sőt. Az se lenne baj, ha nem nyílt világú, és akkor kisebb, de ha már nyílt világú, azért legyen kicsit nagyobb. A harcrendszer, a legutóbb látott videók alapján: eh. Értem én, akartak valami klassz, érdekes, reális dolgot...de nézzük már, ahogy ledöf meglepetés szerűen karaktereket, rossz nézni. A vívás pedig, hát nem tudom. Gyakorlatban kell kipróbálni, lehet jó is, elvégre a Witcher 1 harcrendszerét is meglehetett szokni. De pl: az egyik videóban mintha a fejlesztő aki játszik vele is csak bénázna. Nem tűnik biztatónak, de hátha tévedek.
Van egy videó, amikor egy csapat katona fut át valami erdőn, és lehet én látom rosszul, de így átfutnak földön fekvő katonákon...akik erre felkelnek. Az szundiztak ott, vagy mit hevertek? Vagy, vív a hős egy ellenel, böködi karddal, az meg álldogál úgy egy helyben Remélem, ezek csak alfa-béta státusz miatti hibák, és nyilván ki fogják ezt javítani. Én elhiszem hogy ez jobb lesz, csak nem túl meggyőző.
Ami nagyon jó, tényleg gyönyörű. És a falu, te jó ég. Mintha a Szentendrei skanzen házai között lennénk. Eszméletlen. Csak hát meg...vannak ilyen problémák, hátára ragasztott íj és tegez...ez se lenne baj, ha nem az lenne a koncepció ,hogy egy beszarás látványvilágú, realisztikus játékot akarnak.
Ami mentheti a menthetőt, egy jó történet. Én nagyon szerettem volna ezt, és érdekelt, de minél több videó, infó kerül ki róla, egyszer szomorúbb az egész.
Ma jobban ránéztem erre a bétára. A dolgok mögé nézve mekkora istentelen durva lenne már ha valamelyik cég istenigazából rágyúrna a legeslegapróbb dolgokra is az ilyen játékokban.
Hosszú percekig néztem ahogy az emberek a "skriptjeiket" végzik:
- A horgász: Csak ül és ül. Sehol egy kapás vagy valami interakció - A favágó: Bénázik egy db fával amire többször lesújt megigazít stb ,de ketté nem vágja szét nem esik az a csoffadt fa. Majd elkezdi a kis kosarába pakolni a (nem is létező ott sem lévő) fákat amibe egyszer csak hirtelen kirajzolódik, hogy hoppá mégis csak van benne valami - A "pultosnő": Szépen hozza a kis kancsóját amiből bőszen kiszolgálja a vendégeket. De se az ő kancsójába se a vendégek poharaiba nincs semmiféle folyadék. - A sepregető néni: Seper ,de mit? Se por se semmi ,semmi meg se rezdül. Legalább akkor skripteltek volna ide egy egy hirtelen megjelenő szöszkupacot mint a nem létező fákat pakoló favágóhoz a fákat.
Sajnos nekem csak ezek a hibák észrevételezése jutott ,mert amiben a game elvileg erős az a kardozás esélytelen számomra ,mert egy rakás szarnak tartom. Grafika elmegy ,de lehetne sokkal szebb is csináltam pár képet
változott valami az előző bétához képest? fél éve nincs számgépem (házfelújítás), csak melóban
Nem tudom én azt kb 2 percig néztem mert GTX 460-al játszhatatlan volt. Itt is csak mászkáltam semmi feladatot nem csináltam mert a kardharc kikészített agyilag és töröltem. Jobb így mindenkinek.
Ez eddig is ilyen volt. Mondjuk igaz ami igaz, kívülről nézve elég darabosan mozognak.
Egyébként ami elképesztő az egészben, az apró részletek, ahogy a világ felépül. Pl az elején sétál a monostor kertjében, és ahol sűrűn mászkálnak, ott ki van taposva a föld, de mellette, ahol nem járnak, egyből nő a gaz.
kb. 1 éve néztem bele, ahhoz képest sokat változott. Jó a felvezetés is, meg jóval több a tennivaló. grafikailag még nagyon sok van hátra, tök jól néz ki úgy általában, csak elég szrul fut szvsz. de pl mikor este leesett az eső az elég hülyén nézett ki, megvalósításban is, meg benézve az ablakon olyan volt mintha a szobában is esne. De hangulata az van, a fejlődés is jónak tűnik amit használok az fejlődik, dumálok akkor fejlődik a a kikérdezés lehetőségei terén, illetve rábeszélés. Sztem nagyon jó lesz ha összeáll.
ööööööö , lehet vele játszani ?? van valami zárt alfa vagy mi ?
jajh... egy erőművet kéne vennem ehhez a játékhoz... :(
Semmi optimalizacio nincs meg benne... Szo szerint.
Akar high akar Low settingsen probalom olyan 20-30 FPS-nel tobbet nem kapok. Mindezt ugy hogy SSD-re van toltve 16 GB ram es egy Geforce 1080+4.4GHZ-es 3570K hajtja a gepet es minden tokeletesen megy 1080-ben sot nemely Jatek 4K-ban is tartja a 60FPS-t...